Lieta sekojoša - vispārējās nabadzības apstākļos gribas barot mašīnu ar vislētākajiem naftas produktiem, tā sakot lai santīms iesipātos. Tādēļ varbūt tauta var ieteikt kuri autosi ir vismazāk prasīgi pret degvielas kvalitāti un vienlīdz garšīgi sadedzina krievijas, lokomatīvju vai kuģu dīzeli un pa vidam arī kādu rapšu eļļas litru vai makdonalda kartupeļu eļļu. Bet nu tādi auto, kas būtu vēl pieejams tirgū - tobiš nopērkams un uzturams. Subjektīvi liekas, ka skats varētu tikt vērsts VW/Audi grupas virzienā, jo arī pie pieklājīga vecuma vismaz tiem virsbūve turas kopā.
Morāle -varbūt nav vērts meklēt vecus nojātus80-to gadu
dīzeļus, čakarēties ar kaut kādām kreisajām degviielām,, bet vienkāršiiegādāties mazāku (vieglāku) auto ar mazāku dzinēju?
P.>S var arī pārskatīt savus braukšanas maršrutus un vnk mazāk braukāt
Morāle - nepirkt volvo vai arī nepirkt nopistu ķīseli. Audī C4 ar to pašu 2.5 10v traktoru un čipšķūningu uz šosejas ierakstās starp pieciem un sešiem litriem. Ā bet pareizi, mazduļa mistiskais 80 gadu bīdelis strebj 4 litrus ar klucīti zem gāzes pedāļa, bet kad min grīdā, tad grīda paliecas un motors sadedzina tikai papildus gaisu, nevis degvielu
Vēl viena morāle - vecs nosipts dīzelis patērē 6 - 7 litri uz trases, bet toties ir gatavs saņammāt visu kas vien tikai deg (izņemot medicīnisko spirtu). Bet tādus kā merša rindas sūkņus es pat nestādos priekšā kā var nosipt! Tie iztur vismaz 3 merša dzinējus, kuriem savukārt miljons ir drusku vairāk par piestrādi!
Uz šiltes kopš 2005 gada, kad viņu nopirkām, drīz būs 250 tūkstoši uzritējuši. Kad paziņam no Opeļcentra teicu, ka varbūt ta kā būtu laiks nomainīt to auto, viņš paziņoja, ka tas ir viens no mazjaudīgākajiem dīzeļiem ēd viņi visu pēc kārtas ko dod pretī un gandrīz nedilstot. Noiešot vēl divreiz tik pat.
Nu tad es viņam ticu un tik braucu. Pagaidām viss tā arī notiek kā viņš teica. Tad jau redzēs ka būs talāk.
Bucefals rakstīja: Braucu ar Opel Combo. 1.7 Di bezturbo brīnumu.
Kāds nezin vai šie dzinēji citiem modeļiem arī tika uzstādīti?
laikam Astra modelim arī bija šitais dabas brīnums. Man darbā arī bija Combo 2000 gada modelis ar šito motoru. Braukt varēja, Šim motoram bija interesanta ģenerātora dzesēšanas sistēma. Tikai neatceros vai ar motora eļļu, vai dzesēšanas škidrumu.
Biku netēmā .Bet ..rads savai 2003 dīzeļmazdai katrā vai katrā otrā degvielas uzpildes reizē pielej ap 100 ml 2-iv taktnieku eļļu un arī man to iesaka ja vēlos braukt ar šo auto ilgi ? Viņš to sāka darīt kopš 700 Ls ielika sprauslās . dizelisti ieteikuši .
rudens68 rakstīja: Biku netēmā .Bet ..rads savai 2003 dīzeļmazdai katrā vai katrā otrā degvielas uzpildes reizē pielej ap 100 ml 2-iv taktnieku eļļu un arī man to iesaka ja vēlos braukt ar šo auto ilgi ? Viņš to sāka darīt kopš 700 Ls ielika sprauslās . dizelisti ieteikuši .
Iesaka liet pie ziemas dīzeļa, lai sūknis labāk eļļotos, jo ziemas dīzelis esot sausāks.
Man kādreiz bija Fiats tipo 1.9td. motors vienkāršs kā āmurs. Arī ēda visu ko. Visu krāsu, kuģu, lokomotīvju, bio dīzeļus. Tas tajos starplaikos, kad nevarēja dabūt transformatoru eļļu. Neizmēģināju tikai uz filtrētu otrabotku. Bet rokas niezēja Eļļošanai viņam lēju otrabotku no mana labā aparāta. Pats sapuva un izbeidzās, bet motors gāja. Pa motora cenu arī pārdevu.
ValdisM rakstīja: zinu ka Volvo740 varēja liet iekša gandrīz da jebko..
A kā ražojuma motors stāvēja tam iekšā?
VW D24
labāk jau Volvo 940... ar D24TIC, vai V70 ar audi r5 dīzeli.
nu no tā audi r5 dīzeļdzinēja nekādu dižo ekonomije nepanāki, kur nu vēl lejot iekšā dažādus surogātus
stāsts: braucām ceļojumā ar 2 auto - viens bija volvo s70 ar r5 dīzeli un , otrs auto mazda 626 2.0 benzīns (8vārstu dzinējs (80-to gaud tehnoloģijas). braucām čeļojumā kopā visus 1000km. Abus auto kopā sākumā benzīntankā pielējām , un beigās arī uzpildījām. Braucām pa šoseju ar apm. 100m distanci -kā viens spieda gāzi grīdā, tā arī otram bija tas pats jādara.. pasažieru un bagāžas svars vienāds. Pēc ceļojuma piepildījām bākas. - volvo ielējām 57l degvielas, mazdā 60L. pagājušo vasar savukārt bijām ceļojumā ar Ford Focus 1.6 benžinnkieku.. kopumā ~ 2500km pa Prūsiju.. vidējais degvielas patēriņs visā ceļojumā (4cilvēki + līdz lūpai piestīķēts bagāžnieks) - 5.45l /100km (pie stūres sēdēja 3.šoferi ar dažādām braukšanas manierēm).
Morāle -varbūt nav vērts meklēt vecus nojātus80-to gadu
dīzeļus, čakarēties ar kaut kādām kreisajām degviielām,, bet vienkāršiiegādāties mazāku (vieglāku) auto ar mazāku dzinēju?
P.>S var arī pārskatīt savus braukšanas maršrutus un vnk mazāk braukāt
moraale ir cita. par cik tev ar to "dudukciju" taa ir kaa ir, pastaastiishu tev skaidri & saprotami:
braucot pa trasi, un veel lielus gabalus no vietas, tieshaam, nekaada megaekonomija nesanaaks. pat 80 gadu benziinnieks eediis diezgan maz.
bet jauktais /reziims, iisi gabali ( liidz 150 - 200 km), un pilseeta tev vareetu atveert aces.
piemeers: divi praktiski vienaadi volvo - 850 ar 2.5 10v benziinnieku un veel automaatu, un apm taads pat volvo tik ar audi 2.5 tdi.
uz trases garaakos gabalos benziins ierakstaas mazmaz zem 8 litri. diizelis - ap 6. - 6.7 - nekaada megaatskiriiba nav.
a pamiicamies pa pilseetu, kameer aaraa tiekam
, un tad km 70 - 150 liidz laukiem - videejais benziinam jau tuvojas 10 litriem. diesel - 7 litru robezaas. pamiicamies pamatiigaak pa pilseetu -bezniins - 12 - 14 litri uz simtu. diizelis - 8 rajonaa. starpiiba ir, vai ne?
i_edgars rakstīja: Vēl viena morāle - vecs nosipts dīzelis patērē 6 - 7 litri uz trases, bet toties ir gatavs saņammāt visu kas vien tikai deg (izņemot medicīnisko spirtu). Bet tādus kā merša rindas sūkņus es pat nestādos priekšā kā var nosipt! Tie iztur vismaz 3 merša dzinējus, kuriem savukārt miljons ir drusku vairāk par piestrādi!
kuri dīzēļmotori vismazprasīgākie
Lieta sekojoša - vispārējās nabadzības apstākļos gribas barot mašīnu ar vislētākajiem naftas produktiem, tā sakot lai santīms iesipātos. Tādēļ varbūt tauta var ieteikt kuri autosi ir vismazāk prasīgi pret degvielas kvalitāti un vienlīdz garšīgi sadedzina krievijas, lokomatīvju vai kuģu dīzeli un pa vidam arī kādu rapšu eļļas litru vai makdonalda kartupeļu eļļu. Bet nu tādi auto, kas būtu vēl pieejams tirgū - tobiš nopērkams un uzturams. Subjektīvi liekas, ka skats varētu tikt vērsts VW/Audi grupas virzienā, jo arī pie pieklājīga vecuma vismaz tiem virsbūve turas kopā.