Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

auto pilnaas masas /mazais nodoklis?

draco Reģ.: 25.07.2002

sveiki!

nav kaadam idejas, kur uz plashaaklietojamiem modeljiem vareet paskatiities info par pilno masu?

paluureeju te csdd - liidz 1500 kg veel straadaa mazais nodoklis - 25 ls. ir doma paskatiit kautkaadu mazo kverpli tipa eskortu 1.6 vai so on, bet vajadzeetu vispirms dabuut info, kaadi auto modelji manaas prasiibaas peec pilnaas ,masas iekljaujas. internetaa gauzaam chaabiigi ar shito info, ja "sausaa" masa ( curb weight) veel shur tur gadaas, tad ar pilno ir pasvaki.

paldies jau ieprieksh.

 
1 2 3
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Jelgavā pāris reizes uz ielas ir redzēts mistisks 3-riteņu auto.

Šitādu?

www.google.lv/... :&imgrefurl=abc.se/...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ne. tam priekšā viens ritenis un divi aizmugurē. Purns diezgan plakans. Tā kā tāda būdiņa uz riteņiem.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ne. tam priekšā viens ritenis un divi aizmugurē. Purns diezgan plakans. Tā kā tāda būdiņa uz riteņiem.

No UK:

en.wikipedia.org/...

Te apraksts par citiem:

en.wikipedia.org/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Vēlme iepist sani braucot ar vecu auto ir nedaudz pastulba.

Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu. Vismaz par apskates iziešanu nebūs jāuztraucās.

A to uz to veco esīti ietaupīsi pārdesmit latus, bet simtus saliksi remontos.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Vēlme iepist sani braucot ar vecu auto ir nedaudz pastulba.

Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu. Vismaz par apskates iziešanu nebūs jāuztraucās.

A to uz to veco esīti ietaupīsi pārdesmit latus, bet simtus saliksi remontos.

ja smadzenju iisti nav, tad shaadi uzskati ir logiski.

peedeejaa laikaa autobuuveetaaji spiezh uz naudas pelniishanu no ekspluataacijas - liidziigi kaa printeru razotaaji biezi vien savus printerus tirgo par pasizmaksu, lai peec tam vaariitos uz kartridziem un so. pietiekoshi daudz jau par to i lasiits un dzirdeets, taa ka peerc vien pats savus getzus...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu.

pazīstams apdrošināšanas kantora darbinieks gadus 4 -5 atpakaļ stāstīja - remonta tāmē Getz un kaut kāds svaigais Maserati modelis (kupeja) - Getzam priekšējais lukturis 420.- Ls, Maserati 160.-

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Vēlme iepist sani braucot ar vecu auto ir nedaudz pastulba.

Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu. Vismaz par apskates iziešanu nebūs jāuztraucās.

A to uz to veco esīti ietaupīsi pārdesmit latus, bet simtus saliksi remontos.

Vēlme iesipt sani braucot ar getzu ir stulba Dažus gadus veca misene, kura ir taisīta tiem, kam vajag gadu nevis mašīnu... Palasot kā lielāki hujdaja modeļi pūst, kāda iksa pēc getzam būtu jābūt mazāk sapuvušam par divdesmitgadīgu eskortu? Un simtus kaut kādā vecā plikā lamatā var salikt tikai ja īpašnieks ir muļķis, vai arī ja īpašnieks visu laiku kaut ko uzlabo [mans variants].

Kaut kādam A80, kuram piekare noteikti vairāk izmaksā kā tam esim, budžeta variantā visas piekares detaļas, kuras nolietojas [nevis kuras var sapist, pokujistiski braucot ] kādus divsimt latus maksā, bet nav īpaši dzirdēts ka kāds TIK tālu nobrauktu mašīnu. Šrotā cits motors 50-80 ls. Slinkums turpināt. Getzam arī būs tādi izcenojumi?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Gauss rakstīja:

Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu.

pazīstams apdrošināšanas kantora darbinieks gadus 4 -5 atpakaļ stāstīja - remonta tāmē Getz un kaut kāds svaigais Maserati modelis (kupeja) - Getzam priekšējais lukturis 420.- Ls, Maserati 160.-

Getz vēl joprojām daži aptirsināšanas kantori tieši šī iemesla dēļ uzskata par riska grupas auto...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Gauss rakstīja: Vēlme iepist sani braucot ar vecu auto ir nedaudz pastulba.

Gribi taupīt, nopērc kautkādu Lupo vai to pašu Getzu. Vismaz par apskates iziešanu nebūs jāuztraucās.

A to uz to veco esīti ietaupīsi pārdesmit latus, bet simtus saliksi remontos.

Vēlme iesipt sani braucot ar getzu ir stulba Dažus gadus veca misene, kura ir taisīta tiem, kam vajag gadu nevis mašīnu... Palasot kā lielāki hujdaja modeļi pūst, kāda iksa pēc getzam būtu jābūt mazāk sapuvušam par divdesmitgadīgu eskortu? Un simtus kaut kādā vecā plikā lamatā var salikt tikai ja īpašnieks ir muļķis, vai arī ja īpašnieks visu laiku kaut ko uzlabo [mans variants].

Kaut kādam A80, kuram piekare noteikti vairāk izmaksā kā tam esim, budžeta variantā visas piekares detaļas, kuras nolietojas [nevis kuras var sapist, pokujistiski braucot ] kādus divsimt latus maksā, bet nav īpaši dzirdēts ka kāds TIK tālu nobrauktu mašīnu. Šrotā cits motors 50-80 ls. Slinkums turpināt. Getzam arī būs tādi izcenojumi?

Cik bieži getzam ir jāmaina motori un cik bieži audi 80?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ne dikti sen te bija saliktas izmaksas uz Škodu Fabia - ar lētajā nodokļu galā. Nu tak vot.... 1 500 Ls uz 150 000 km!! Atvaino, bet es savā 20 gadu vecā Skorpī par 200 000 km kopā ar motora kapitalku nu vienu augspiediena sūkņa remontu, virsbūves vairākiem remontiem esmu ielicis mazāk! Bet šim tikai apkopes iekšā un 2 kluču maiņas, 1 disku maiņa un 1 zobsiksnas maiņa ar pričendāliem.

Nu neredzu es tur nekādas ekonomijas!

Ja grib ekonomiju, tad pērc vecu nojātu auto pa limonādi, ar tikko svaigu (pirktu) TA, bet skaties ka neigrābjas drušlakā, kur sēdekļi jau krīt ārā vai nav bremžu... un pēc gada pērc citu tādu pat!

Būs Tev saņi iesipti, būs lietusargs un kur D pārvietot no A uz B,

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ne dikti sen te bija saliktas izmaksas uz Škodu Fabia - ar lētajā nodokļu galā. Nu tak vot.... 1 500 Ls uz 150 000 km!! Atvaino, bet es savā 20 gadu vecā Skorpī par 200 000 km kopā ar motora kapitalku nu vienu augspiediena sūkņa remontu, virsbūves vairākiem remontiem esmu ielicis mazāk! Bet šim tikai apkopes iekšā un 2 kluču maiņas, 1 disku maiņa un 1 zobsiksnas maiņa ar pričendāliem.

Nu neredzu es tur nekādas ekonomijas!

Ja grib ekonomiju, tad pērc vecu nojātu auto pa limonādi, ar tikko svaigu (pirktu) TA, bet skaties ka neigrābjas drušlakā, kur sēdekļi jau krīt ārā vai nav bremžu... un pēc gada pērc citu tādu pat!

Būs Tev saņi iesipti, būs lietusargs un kur D pārvietot no A uz B,

Ja abi auto tikai taisīti vienā servisā vai pēc vienas darba stavkas un liktas iekšā tikai orģinālās detaļas, tad tos var salīdzināt. Ja nē, tad ziepē āni, msh jau nāk...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

No savas pieredzes varu teikt, ja gribi braukt, tad tikai jauns/mazlietots auto. Ja gribi pārvietoties, tad pokuj kāds auto.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ja pērk budžeta vāģi, tad doma ir tikai kaut kā pārvietoties! Upurēt visas ērtības tikai saņa dēļ. Tad es uzskatu labāk nedaudz komfortablāks un lielāks auto, nekā jauna siļķu bundža! Uz kādiem 5 gadiem kopējie izdevumi domāju ka siļņu bindžai būs lielāki.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Cik bieži getzam ir jāmaina motori un cik bieži audi 80?

Pie piecsimt štuku noskrējiena noteikti getzam, jo tie vecie fofāgena grupas motoriņi ir izturīgi un normāli ekspluatējot ar mirstamiem defektiem vēl desmitiem štuku spēj noskriet Vispār piemērs bija domāts par to, ka par to cenu, par kuru tu getzam nopirksi pāris motora niekus, A80 tu nopirksi visu motoru. Ja šrotos būtu divdesmitgadīgi hujdaji, par to cenu tev noteikti iesvērtu vismaz pusi hujdaja

Gauss rakstīja: No savas pieredzes varu teikt, ja gribi braukt, tad tikai jauns/mazlietots auto. Ja gribi pārvietoties, tad pokuj kāds auto.

Vai nu tu esi veikalinga speciālistu sekmīga darba radīts zombijs, kurš brauc nevis ar mašīnu, bet ar izlaiduma gadu un nobraukumu, un bezvērtīgiem vēsturs papīriem, vai arī tu esi ļoti bagāts un reizi pāris gados nopirkt tačku par 30+ štukām tev ir nieks Tātad ar pāris gadus vecu getzu [kad viņa vietā sāka ī desmit ražot? ] tu brauc, izbaudot 1.1 motora spēcīgo dinamiku, airējamo logu piedāvātās ērtības un tādu nopietnu ekstru kā pelnu trauks [vismaz lokanajai dacītei tas toč bija kaut kādā otrajā vai trešajā paketē ielikts nevis bāzītē ], kamēr, teiksim, ar daudzpadsmit gadus vecu audī UrS4 tu pārvietojies?

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Pamat volvo ar 2.5T 114 Ls gadā, rezerves volvo ar 2.3 mazmotoru 25 Ls gadā. Par rezervi ir jāmaksā liela nauda

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: [kad getza vietā sāka ī desmit ražot? ]

vispār jau ī divdesmit

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Gauss rakstīja:

Cik bieži getzam ir jāmaina motori un cik bieži audi 80?

Pie piecsimt štuku noskrējiena noteikti getzam, jo tie vecie fofāgena grupas motoriņi ir izturīgi un normāli ekspluatējot ar mirstamiem defektiem vēl desmitiem štuku spēj noskriet Vispār piemērs bija domāts par to, ka par to cenu, par kuru tu getzam nopirksi pāris motora niekus, A80 tu nopirksi visu motoru. Ja šrotos būtu divdesmitgadīgi hujdaji, par to cenu tev noteikti iesvērtu vismaz pusi hujdaja

Gauss rakstīja: No savas pieredzes varu teikt, ja gribi braukt, tad tikai jauns/mazlietots auto. Ja gribi pārvietoties, tad pokuj kāds auto.

Vai nu tu esi veikalinga speciālistu sekmīga darba radīts zombijs, kurš brauc nevis ar mašīnu, bet ar izlaiduma gadu un nobraukumu, un bezvērtīgiem vēsturs papīriem, vai arī tu esi ļoti bagāts un reizi pāris gados nopirkt tačku par 30+ štukām tev ir nieks Tātad ar pāris gadus vecu getzu [kad viņa vietā sāka ī desmit ražot? ] tu brauc, izbaudot 1.1 motora spēcīgo dinamiku, airējamo logu piedāvātās ērtības un tādu nopietnu ekstru kā pelnu trauks [vismaz lokanajai dacītei tas toč bija kaut kādā otrajā vai trešajā paketē ielikts nevis bāzītē ], kamēr, teiksim, ar daudzpadsmit gadus vecu audī UrS4 tu pārvietojies?

Bet vispār huidajam standartā aprīkojums ir diezgan labs. Gecam tikai pašā vienkāršākajā versijā (kas uz ielām ir retums) ir airu logi un bez A/C.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

austrumu zemēs ražotiem auto ekstra ir airu logi, nevis otrādi. kā tas ir vāczemes izstrādājumiem.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: Pamat volvo ar 2.5T 114 Ls gadā, rezerves volvo ar 2.3 mazmotoru 25 Ls gadā. Par rezervi ir jāmaksā liela nauda

nevaru iedomaaties volvo ar 25 ls nodokli

agraak veel bija taada klase kaa "antikvaars auto" - a vecumu lielaaku par 20 gadiem, automaatiski pieskiiraas shii klasse un celja nodoklis 7 ls vai tml - taga shitas viss, diemzeel, ir nahrenizeets

skatos escort mk3 / 4 virzienaa, vai mk5 dieselescort universal - peedeejais gan jau 50 ls klassee sanaak, bet itkaa maz eed, nedaargs pirkshanaa un expluataacijaa...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: austrumu zemēs ražotiem auto ekstra ir airu logi, nevis otrādi. kā tas ir vāczemes izstrādājumiem.

Tieši otrādi. Japāņiem un Korejām ir elektrības, vāciešiem airi. Paņem, piemēram, kaut to pašu 3. mazdu/corollu, tiidu un salīdzini ar, piemēram, focus vai astra...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Vai tiešām nodokļa starpība vienas degvielas kannas vērtībā uz gadu ir tik būtiska?

Varbūt Tev jāskatās velosipēda virzienā?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Vai tiešām nodokļa starpība vienas degvielas kannas vērtībā uz gadu ir tik būtiska?

Varbūt Tev jāskatās velosipēda virzienā?

Velosipēda gadījumā ir gemorojs ar tām ielu pārbrauktuvēm. Kamēr izdomāsi kā ir pareizāk - stumt, braukt vai nest viņu pāri bļe paies gadi.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

anonimikis rakstīja: austrumu zemēs ražotiem auto ekstra ir airu logi, nevis otrādi. kā tas ir vāczemes izstrādājumiem.

Tieši otrādi. Japāņiem un Korejām ir elektrības, vāciešiem airi. Paņem, piemēram, kaut to pašu 3. mazdu/corollu, tiidu un salīdzini ar, piemēram, focus vai astra...

izlasi vēlreiz...

bļe un tādiem vēl dod tiesības...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Vai tiešām nodokļa starpība vienas degvielas kannas vērtībā uz gadu ir tik būtiska?

Varbūt Tev jāskatās velosipēda virzienā?

velo jau ir. bet attaalumos 20 - 25 km un uz augshu, uz vienu pusi velo kljuust jau taa ne paaraak racionaals transportliidzeklis, vismaz manaa gadiijumaa. un kraamus un so ar velo var visai ierobezotaa daudzumaa paarvadaat, taa ka mashiina anyway ir vajadziiga.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti