Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: sēne, padomā dziļāk. Jārada iespēja IKP celt bez nevajadzīgas braukāšanas apkārt! Bet, ja reiz brauc, tad Latvijas mērogos cik liels ir vidējais viens autobrauciens? Man subjektīvi šķiet, ka samērā īss, jo lielākais ekonomiski aktīvo pisloņu īpatsvars dzīvo un strādā Lielrīgā. Līdz ar to vid. ātruma aplielināšana dotu jo mazu efektu.
Tev ir kautkādi pamatoti aprēķini - rēķinķini par to, cik % IKP celtos pie x kmh? Jeb tikai smadzeņošana?
Ir aprēķini - valstīs, kur domā ar galvu. Tuvākais pētījums - Tallinā, kur satiksmes organizētāji to izveica un uzzināja skarbus ciparus. Tallinas vidējais ātrums bija 17km/h ar prognozēm kristies līdz 15km/h, ja nekas netiks darīts lai to uzlabotu. Attiecīgi tiek veikti satiksmes reorganizācijas pasākumi ar mērķi pacelt to līdz 20km/h. Un to nebūt nevar panākt atļaujot lielāku maksimālo. Tāpat - čakarējot satikmes plūsmu ar nejēdzīgiem FR. Papēti kā Igauņi FR izmanto, lai PALIELINĀTU vidējo ātrumu.
Savukārt IKP pieminēšana ir nevietā - korķī stāvošs un lieki degvielu dedzinošs auto palielina nepieciešamību pēc lielāka degvielas importa, piesārņojumu u.t.t. Nenoliegsi taču? Bet IKP ceļas(!) - jo IKP ciparu veido arī degvielas patēriņš. Bet vai samazināts piesārņojums un pozitīvāka importa/eksporta bilance tev neliekas nozīmīga valstij?
Tu gāzesgalva labāk pasaki, kas tieši jādara, neķeksē igauņu piemērus.
Aizej un sataisi,lai ir labi.
Citādi tev vispār nekas nekur nav labi, paskaties pats savus tekstus.
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .