Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Sodi no fotoradariem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: sēne, padomā dziļāk. Jārada iespēja IKP celt bez nevajadzīgas braukāšanas apkārt! Bet, ja reiz brauc, tad Latvijas mērogos cik liels ir vidējais viens autobrauciens? Man subjektīvi šķiet, ka samērā īss, jo lielākais ekonomiski aktīvo pisloņu īpatsvars dzīvo un strādā Lielrīgā. Līdz ar to vid. ātruma aplielināšana dotu jo mazu efektu.

Tev ir kautkādi pamatoti aprēķini - rēķinķini par to, cik % IKP celtos pie x kmh? Jeb tikai smadzeņošana?

Ir aprēķini - valstīs, kur domā ar galvu. Tuvākais pētījums - Tallinā, kur satiksmes organizētāji to izveica un uzzināja skarbus ciparus. Tallinas vidējais ātrums bija 17km/h ar prognozēm kristies līdz 15km/h, ja nekas netiks darīts lai to uzlabotu. Attiecīgi tiek veikti satiksmes reorganizācijas pasākumi ar mērķi pacelt to līdz 20km/h. Un to nebūt nevar panākt atļaujot lielāku maksimālo. Tāpat - čakarējot satikmes plūsmu ar nejēdzīgiem FR. Papēti kā Igauņi FR izmanto, lai PALIELINĀTU vidējo ātrumu.

Savukārt IKP pieminēšana ir nevietā - korķī stāvošs un lieki degvielu dedzinošs auto palielina nepieciešamību pēc lielāka degvielas importa, piesārņojumu u.t.t. Nenoliegsi taču? Bet IKP ceļas(!) - jo IKP ciparu veido arī degvielas patēriņš. Bet vai samazināts piesārņojums un pozitīvāka importa/eksporta bilance tev neliekas nozīmīga valstij?

Tu gāzesgalva labāk pasaki, kas tieši jādara, neķeksē igauņu piemērus.

Aizej un sataisi,lai ir labi.

Citādi tev vispār nekas nekur nav labi, paskaties pats savus tekstus.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: sēne, padomā dziļāk. Jārada iespēja IKP celt bez nevajadzīgas braukāšanas apkārt! Bet, ja reiz brauc, tad Latvijas mērogos cik liels ir vidējais viens autobrauciens? Man subjektīvi šķiet, ka samērā īss, jo lielākais ekonomiski aktīvo pisloņu īpatsvars dzīvo un strādā Lielrīgā. Līdz ar to vid. ātruma aplielināšana dotu jo mazu efektu.

Tev ir kautkādi pamatoti aprēķini - rēķinķini par to, cik % IKP celtos pie x kmh? Jeb tikai smadzeņošana?

Ir aprēķini - valstīs, kur domā ar galvu. Tuvākais pētījums - Tallinā, kur satiksmes organizētāji to izveica un uzzināja skarbus ciparus. Tallinas vidējais ātrums bija 17km/h ar prognozēm kristies līdz 15km/h, ja nekas netiks darīts lai to uzlabotu. Attiecīgi tiek veikti satiksmes reorganizācijas pasākumi ar mērķi pacelt to līdz 20km/h. Un to nebūt nevar panākt atļaujot lielāku maksimālo. Tāpat - čakarējot satikmes plūsmu ar nejēdzīgiem FR. Papēti kā Igauņi FR izmanto, lai PALIELINĀTU vidējo ātrumu.

Savukārt IKP pieminēšana ir nevietā - korķī stāvošs un lieki degvielu dedzinošs auto palielina nepieciešamību pēc lielāka degvielas importa, piesārņojumu u.t.t. Nenoliegsi taču? Bet IKP ceļas(!) - jo IKP ciparu veido arī degvielas patēriņš. Bet vai samazināts piesārņojums un pozitīvāka importa/eksporta bilance tev neliekas nozīmīga valstij?

Tu gāzesgalva labāk pasaki, kas tieši jādara, neķeksē igauņu piemērus.

Aizej un sataisi,lai ir labi.

Citādi tev vispār nekas nekur nav labi, paskaties pats savus tekstus.

Varbūt paskaties pats manus tektus - pamanīsi ļoti daudz konkrētu piemēru. Jā, protams, no citu pieredzes - kādēļ gan nedrīkstētu minēt igauņus vai jebkuru citu valsti, kur ir kaut kas izdarīts labi?

Ja konkrētu piemēru par FR izvietojumu pie mums - pareizā vietā ir tas, kas uz Krasta ielas, blakus Statoil - liek savlaicīgi samazināt ātrumu, tuvojoties pārvadu mezglam. Un turpat perfekti NEpareizi - tas, kas uz tilta - vietā, kur ir par vēlu samazināt ātrumu, bet novērš uzmanību, kuru būtu jāvelta satiksmei, sakļaujoties plūsmām. Toties pēc tam brīvs ieskrējiens visa tilta garumā un nav FR tur, kur vajadzētu savlaicīgi samazināt ātrumu, jo trīs joslas pārvēršas par vienu (pašlaik) vai tuvojas pārvadu mezgls (ja pabeigs trešo kārtu)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

hei sēne

man ir aizdomas, ka vakar trāpīju fotosesijā

sodu pārsūdzēsi?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seebne, es jau sen piedāvāju dibināt SO par tēmu 'Sabiedrība pret bardaku'.

Kāpēc neatbalstīji?? Varbūt tagad? Darbojamies. Tu zini,kā vajag, vācam domubiedrus, strādājam, atstājam paliekošus darbus Latvijas vides uzlabošanā. Pie tam, šādiem mērķiem var dabūt ES finansējumu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Piemērs.

Braucu otrdien uz Bausku. Uz Rīgas apvedceļa posma Babīte-Ķekava ,sākot no Jaunmārupes viadukta līdz Jelgavas šosejas viaduktam saliktas zīmes 70 un 'Uz ceļa strādā'. Bet !!!! neviens nestrādā, nenotiek pilnīgi nekas, atskaitot....CP darbošanos

Tātad, zvanu prevencijas pārvaldei, runājām ilgi, beigās piekrita,ka tiek degradēta pilsoņu attieksme pret Likuma prasībām , policijas prestižs,kurš jau tā ir zems jo zems.

Nākamajā dienā zvanu LVC Rīgas nodaļai, ilgi runājam, ir atziņa, ka tas ir nepareizi, bet neko nevar darīt, jo visa atbildība uz darbu veicēju.

Zvanu firmai Lemminkainen, kuri tur kaut ko būvēs, tās tehniskajam direktoram Jonasam. Saņēmu atbildi 'netērējiet manu laiku' un ' ne jau jūs mums norādīsiet kā strādāt'.

Uzrakstīju vēstuli Lemminkainen prezidentam Somijā.

Saņēmu atbildi ar atvainošanos par šādu situāciju, izskaidriojumu, cik viņiem svarīgi neradīt traucējumu utt un solījumu sazināties ar Latvijas uzņēmuma nodaļas vadību un izveikt darbības.

Tātad, kaut kāda kustība ir iespējama, vajag tikai rakt. Ja to izdara SO, kura ar laiku uzkačā muskuļus, tad,manuprāt, ir iespējams strādāt, lai ar tās organizācijas ietekmi rēķinātos tie,kuriem tas būtu jādara.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Jo,manuprāt, situācija ir jābūt šāda- brauc CP ekipāža, redz zīmi 70 un 'uz ceļa strādā'. Bet neredz,.ka kāds strādātu. Tād CP ekipāža par to ziņo,kam jau jāziņo un firma saņem 'pizduļeju' par šitādu te figņu.

Vai ne tā?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: hei sēne

man ir aizdomas, ka vakar trāpīju fotosesijā

sodu pārsūdzēsi?

Atkal piedāvā pārkāpt likumu? Vai arī vēlies bezmaksas juridisko palīdzību, lai par papildus samaksu valstij savu sodu noformētu likumīgi? Izdomā un tad runā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Seebne, es jau sen piedāvāju dibināt SO par tēmu 'Sabiedrība pret bardaku'.

Kāpēc neatbalstīji?? Varbūt tagad? Darbojamies. Tu zini,kā vajag, vācam domubiedrus, strādājam, atstājam paliekošus darbus Latvijas vides uzlabošanā. Pie tam, šādiem mērķiem var dabūt ES finansējumu.

Kur kad ko? Nu tādu piedāvājumu palaidu garām. Bet kopumā es par - kā atbalstītājs. Kā jau teicu - ar vienas SO vadīšanu pilnīgi pietiek, lai citā pirmrindniekos nerautos. Bet ja tādu nodibināsi, apsolu laiku, ko veltu šeit komentāriem, novirzīt šādas SO labā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Jo,manuprāt, situācija ir jābūt šāda- brauc CP ekipāža, redz zīmi 70 un 'uz ceļa strādā'. Bet neredz,.ka kāds strādātu. Tād CP ekipāža par to ziņo,kam jau jāziņo un firma saņem 'pizduļeju' par šitādu te figņu.

Vai ne tā?

Tā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Piemērs.

Braucu otrdien uz Bausku. Uz Rīgas apvedceļa posma Babīte-Ķekava ,sākot no Jaunmārupes viadukta līdz Jelgavas šosejas viaduktam saliktas zīmes 70 un 'Uz ceļa strādā'. Bet !!!! neviens nestrādā, nenotiek pilnīgi nekas, atskaitot....CP darbošanos

Tātad, zvanu prevencijas pārvaldei, runājām ilgi, beigās piekrita,ka tiek degradēta pilsoņu attieksme pret Likuma prasībām , policijas prestižs,kurš jau tā ir zems jo zems.

Nākamajā dienā zvanu LVC Rīgas nodaļai, ilgi runājam, ir atziņa, ka tas ir nepareizi, bet neko nevar darīt, jo visa atbildība uz darbu veicēju.

Zvanu firmai Lemminkainen, kuri tur kaut ko būvēs, tās tehniskajam direktoram Jonasam. Saņēmu atbildi 'netērējiet manu laiku' un ' ne jau jūs mums norādīsiet kā strādāt'.

Uzrakstīju vēstuli Lemminkainen prezidentam Somijā.

Saņēmu atbildi ar atvainošanos par šādu situāciju, izskaidriojumu, cik viņiem svarīgi neradīt traucējumu utt un solījumu sazināties ar Latvijas uzņēmuma nodaļas vadību un izveikt darbības.

Tātad, kaut kāda kustība ir iespējama, vajag tikai rakt. Ja to izdara SO, kura ar laiku uzkačā muskuļus, tad,manuprāt, ir iespējams strādāt, lai ar tās organizācijas ietekmi rēķinātos tie,kuriem tas būtu jādara.

Bingo!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Jo,manuprāt, situācija ir jābūt šāda- brauc CP ekipāža, redz zīmi 70 un 'uz ceļa strādā'. Bet neredz,.ka kāds strādātu. Tād CP ekipāža par to ziņo,kam jau jāziņo un firma saņem 'pizduļeju' par šitādu te figņu.

Vai ne tā?

Respect.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Attiecīgi,mana irdeja ir sekojoša- tiek dibināta nevalstiska organizācija,kuru dibina aktīvisti,kurus neapmierina bardaks dažādos valsts aparātos tieši satiksmes organizācijas ziņā. Var piesaistīt ES naudu( jāpapēta,kā tieši, bet biju seminārā par šo temu) . Tiek izveidots nelielc koordinācijas centrs, piesaistīti uz līguma pamata ieinteresēti juristi vai kas tamlīdzīgs, ir tālrunis, uz kuru var zvanīt par nejēdzībām. Nu un tad cilvēks apkopo šo info, viņam ir zinams, kam par konkrēto jautājumu adresēt vēstuli un tad notiek 'breinstorms'.

Apmēram šitā. Jo es ticu,ka mēs paši daudz ko varam panākt, tikai ir jādara. Jo tādam Leminkainen direktorelītim Jonasam negribēsies pakaļā atkal suņanaglu, ērtāk un vieglāk būs sakārtot zīmes uz ceļa.

Domājams, var izveidoties laba sadarbība ieinteresētu personu starpā/

Tikai pašā sākumā varu pateikt vienu, ja līdz tam nonāk, SO nedrīkst atšķaidīt ar lielu daudzumu kadru, jo tad tur salien visādi salašņas un visu sajāj.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Tikai pašā sākumā varu pateikt vienu, ja līdz tam nonāk, SO nedrīkst atšķaidīt ar lielu daudzumu kadru, jo tad tur salien visādi salašņas un visu sajāj.

Par šo viennozīmīgi - oficiāli un aktīvi ir jābūt nelielai, efektīvai komandai. Un tas nekādi netraucē uzklausīt un izvērtēt nierobežotu daudzumu viedokļu.

Cita problēma rodas ja šāda \"netšķaidīta\" SO sāk darboties kā šaura interešu grupa, cīnoties tikai par savu iekšējo viedokli.

Manā skatījumā potenciāls risinājums ir kautkas līdzīgs manabalss.lv/... - t.i. ja ir kāda ideja, tā tiek publiskota un apspriesta plašākā sabiedrībā - piemēram ar iespēju komentēt un balsot/novērtēt priekšlikumu ar Draugu/Facebook/Google autorizāciju - t.i. pietiekami brīvi pieejamu, bet ne pilnīgi anonīmu sistēmu.

SO attiecīgi pievēršas tām idejām, kas sabiedrībā ir guvušas vislielāko atsucību.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:...

Uzrakstīju vēstuli Lemminkainen prezidentam Somijā.

Saņēmu atbildi ar atvainošanos par šādu situāciju, izskaidriojumu, cik viņiem svarīgi neradīt traucējumu utt un solījumu sazināties ar Latvijas uzņēmuma nodaļas vadību un izveikt darbības.

nekā personīga.... bet vai tās nejēdzīg

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:...

Uzrakstīju vēstuli Lemminkainen prezidentam Somijā.

Saņēmu atbildi ar atvainošanos par šādu situāciju, izskaidriojumu, cik viņiem svarīgi neradīt traucējumu utt un solījumu sazināties ar Latvijas uzņēmuma nodaļas vadību un izveikt darbības.

nekā personīga.... bet vai tās nejēdzīgās zīmes pazuda????

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Jo,manuprāt, situācija ir jābūt šāda- brauc CP ekipāža, redz zīmi 70 un 'uz ceļa strādā'. Bet neredz,.ka kāds strādātu. Tād CP ekipāža par to ziņo,kam jau jāziņo un firma saņem 'pizduļeju' par šitādu te figņu.

Vai ne tā?

konkrēti norvēģijā.... laikā kad uz ceļa neviens reāli nedarbijas, tad zīmes ir sagrieztas sāniski - ar bildi pret mežu...

bet nu ko nu mēs... mēs jau airopas zavienībā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: hei sēne

man ir aizdomas, ka vakar trāpīju fotosesijā

sodu pārsūdzēsi?

Atkal piedāvā pārkāpt likumu? Vai arī vēlies bezmaksas juridisko palīdzību, lai par papildus samaksu valstij savu sodu noformētu likumīgi? Izdomā un tad runā.

nu ka nocitē man pantiņu, kurš aizliedz tev atzīt sevi par transporta līdzekļa vadītāju konkrētā transporta līdzeklī, vietā un laikā????

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Jau mēnesi gaidu foto, kā nenāk, tā nenāk.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Iedzīvotāji nedod atļauju fotoradaru uzstādīšanai uz savas zemes

www.tvnet.lv/...

Te jau arī – privātā struktūra vārīs naudiņu bet zemes īpašniekam apgrūtinājums – dabīgi ka sūtīs dillēs.

Toties Vitronicam vis (paši zieniet kas)…

Cilvēciskais faktors iet planētai pa priekšu – Vitronic drīkst kļūdīties un viņiem par to nekas nav, toties cilvēciskais faktors pārējiem nozīmē pilnu likuma bardzību…

WTF?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

fotoradara uzstādīšana ir viena lieta... bet kabeļa rakšana pavisam cita

jamie varētu uzbliezt megaprojektu - par eironaudām uzlikt saules paneļus

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: Jau mēnesi gaidu foto, kā nenāk, tā nenāk.

Tev droši vien ir ļoti sarežģīta seja, nevar atpazīt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: hei sēne

man ir aizdomas, ka vakar trāpīju fotosesijā

sodu pārsūdzēsi?

Atkal piedāvā pārkāpt likumu? Vai arī vēlies bezmaksas juridisko palīdzību, lai par papildus samaksu valstij savu sodu noformētu likumīgi? Izdomā un tad runā.

nu ka nocitē man pantiņu, kurš aizliedz tev atzīt sevi par transporta līdzekļa vadītāju konkrētā transporta līdzeklī, vietā un laikā????

KL 300.pants. Apzināti nepatiesa liecība, atzinums, tulkojums un paskaidrojums

(1) Par liecinieka vai cietušā apzināti nepatiesu liecību vai eksperta apzināti nepatiesu atzinumu, vai tulka apzināti nepatiesu tulkojumu pirmstiesas kriminālprocesā, tiesā, notāram vai tiesu izpildītājam, vai pieteicēja ar zvērestu apliecinātu apzināti nepatiesu paskaidrojumu tiesai administratīvajā lietā soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz diviem gadiem vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz četrdesmit minimālajām mēnešalgām.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kāpēc apzināti???

tu tak vienkārši slikti atceries (nu kā parasti)

es iešu par liecinieku, ka tu biji šoferīc... tikai biji tā pievilcis mūli, ka ņiuhjā nerubīji fišku

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kāpēc apzināti???

tu tak vienkārši slikti atceries (nu kā parasti)

es iešu par liecinieku, ka tu biji šoferīc... tikai biji tā pievilcis mūli, ka ņiuhjā nerubīji fišku

Un kāds pierādīs, ka tajā laikā biju citur... Jaunajā Googles StreetView jau sevi atradu. Ko tad? Gaidīsim Deksteru ciemos ar sausiņiem?

Kaut ko tādu vēl var darīt, ja mērķis ir izmuhļīties un tikt vaļā no soda. Bet ne jau tad, ja apzināt ej uz cīņu par taisnību - t.i. publiski pierādīt sistēmas nelikumības.

Man Dekstera ideja par SO patīk krietni vairāk

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: kāpēc apzināti???

tu tak vienkārši slikti atceries (nu kā parasti)

es iešu par liecinieku, ka tu biji šoferīc... tikai biji tā pievilcis mūli, ka ņiuhjā nerubīji fišku

Un kāds pierādīs, ka tajā laikā biju citur... Jaunajā Googles StreetView jau sevi atradu. Ko tad? Gaidīsim Deksteru ciemos ar sausiņiem?

Kaut ko tādu vēl var darīt, ja mērķis ir izmuhļīties un tikt vaļā no soda. Bet ne jau tad, ja apzināt ej uz cīņu par taisnību - t.i. publiski pierādīt sistēmas nelikumības.

Man Dekstera ideja par SO patīk krietni vairāk

Paga paga.... Tu gribēji oficiāli palasīt fotoradaru slepeno instrukciju..... Ne jau es.... Es esmu lasījis

Es tev tikai piedāvāju IESPĒJU...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti