DekstersFF rakstīja:
Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.
Pat šo šaubu nav.
Diemžēl dzīve ir tāda, kāda nu katram tā ir ...
DekstersFF rakstīja:
Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.
Pat šo šaubu nav.
Diemžēl dzīve ir tāda, kāda nu katram tā ir ...
DekstersFF rakstīja:
Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.
+1
Mjā - bet tā arī taaneko nepaziņoja, kādus kvaziztacionāros pipelizatorus ekoloģiski bez ražošanas Latvijas valsts vienbalsīgi atteicās radīt (dies pasarg ražot) lai dabūu tūkstoškāršu PVN pieaugumu katram uzņēmējam...
KSI rakstīja:
Tikai ... slaukt Ls10 no katra lettiņa par +10km/h ir viena lieta.
Noslaukt Ls1000 par parkošanos invalīdu stāvvietā no urlas ar Hummeru - tam mūsu "spēka struktūrām" ir rokas par īsām. Jo IeM & Teilāns biznesa moto ir tāds pats kā Dex: +10 pilsētā ir sodāms noziegums, par kuru jāfotogrāfē katrs pārkāpējs, taču urlas BMW invalīdu stāvvietā - ja sanāks, tad varbūt uzlīmēsim plāksteri. 98% gadījumu nesanāk ...
klau - neesi pamanījis, ka letiņam vajag pa gabalu redzamu milici, tikai tad protās neparkoties invalīdu parkingā vai nepārsniegt ātrumu...?
atceries - par cilvēku kultūru var spriest no tā kā viņš rīkojas, kad domā ka neviens (milicis) viņu neredz...
Palaidniex rakstīja:
KSI rakstīja:
Tikai ... slaukt Ls10 no katra lettiņa par +10km/h ir viena lieta.
Noslaukt Ls1000 par parkošanos invalīdu stāvvietā no urlas ar Hummeru - tam mūsu "spēka struktūrām" ir rokas par īsām. Jo IeM & Teilāns biznesa moto ir tāds pats kā Dex: +10 pilsētā ir sodāms noziegums, par kuru jāfotogrāfē katrs pārkāpējs, taču urlas BMW invalīdu stāvvietā - ja sanāks, tad varbūt uzlīmēsim plāksteri. 98% gadījumu nesanāk ...
klau - neesi pamanījis, ka letiņam vajag pa gabalu redzamu milici, tikai tad protās neparkoties invalīdu parkingā vai nepārsniegt ātrumu...?
atceries - par cilvēku kultūru var spriest no tā kā viņš rīkojas, kad domā ka neviens (milicis) viņu neredz...
Latvieša slinkums+ krieva pokuisms+ tatāra stulbums un aprobežotība.
Zini kapēc Latvijā nekā nevar radīt un Dambis truli saskrūvējot kopē kaudzi ar detaļā ir nacionālais varonis, var uzcelt rūpnīcu no ārzemēs iepirktām iekārtām bet Dartz savas mašīnas ražo jau sen- bet ļoti ilgi ārpus valsts robežām- un Tev palaidniek, pat banālu piekabi savam auto uztaisīt nav iespēju? Tapēc, ka visādos sertifikācijas kantoros,komitejās, komisijās sēž tādi deksteri, kam zināšanu līmenis ir tik cik bauskas pamatskolā iegūts ar trijnieku rasēšanā un fizikā, bet pieciniekiem fizkultūrā un dziedāšanā un nespēj pieļaut pat domu, ka kāds drīkstētu radīt kautko tādu, kas ir ārpus viņu saprašanas rāmjiem.
taaneko rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Joprojām smaidu par cilvēkiem, kuri strādā melnos darbus Norvēģijā, bet ir spēcīgi psihiatrijā.
Tev, taaneko, kāreiz jālasa tas rakstelis un jāsaprot beidzot, ka ir tā kā es saku- pie visas šābrīža dzīves vainojami esam ( netieši, protams) tikai un vienīgi mēs paši.
JA tu tio nespēj saprast, duj ka nu mudīgi pats pie tā psihdaktera.
Kapēc atkal savu pārliecību uzspied kā taisnību? Neapgalvoju, ka strādāju melnos darbus. Jā citreiz galvu atpūtinot nokrāsoju kādu žogu, nu patīk man krāsot ar rullīti un kas? Pārsvarā tā ir darbu organizācija. Tas pats ar ko nodarbojos te Latvijā.
Melnie, melnie, netaisnojies. Klaidoņiem-pauniniekiem neko tīru nedod darīt.
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Joprojām smaidu par cilvēkiem, kuri strādā melnos darbus Norvēģijā, bet ir spēcīgi psihiatrijā.
Tev, taaneko, kāreiz jālasa tas rakstelis un jāsaprot beidzot, ka ir tā kā es saku- pie visas šābrīža dzīves vainojami esam ( netieši, protams) tikai un vienīgi mēs paši.
JA tu tio nespēj saprast, duj ka nu mudīgi pats pie tā psihdaktera.
Kapēc atkal savu pārliecību uzspied kā taisnību? Neapgalvoju, ka strādāju melnos darbus. Jā citreiz galvu atpūtinot nokrāsoju kādu žogu, nu patīk man krāsot ar rullīti un kas? Pārsvarā tā ir darbu organizācija. Tas pats ar ko nodarbojos te Latvijā.
Melnie, melnie, netaisnojies. Klaidoņiem-pauniniekiem neko tīru nedod darīt.
Atkal tavs viedoklis vienīgais pareizais?
KSI rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.
Pat šo šaubu nav.
Diemžēl dzīve ir tāda, kāda nu katram tā ir ...
Tad kāpēc jādiskutē par to, ka viņiem ir tādas stāvvietas piešķirtas??
Kaut kā nesmuki izklausās no tevis, ka tu tur neparkojies tikai tāpēc, ka bail no 'Dieva soda'. Nevis saproti, kāpēc tās stāvvietas vajadzīgas. Izklausās, ka saproti, bet centies atrunāties, ka 'kas tad šiem notiks, ja es tus pastāvēšu'.
Mani uzskati tādi nu ir. Es NEKAD neesmu apstājies tāda veida stāvvietā. Apstājos tālāk, pie reizes man ir fizkultūra. Es arī liftu cenšos neizmantot, uzskrienu uz kaut 5-7 stāvu, ja vajag.
Bet nu tie mani uzskati.
Palaidniex rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.
+1
Mjā - bet tā arī taaneko nepaziņoja, kādus kvaziztacionāros pipelizatorus ekoloģiski bez ražošanas Latvijas valsts vienbalsīgi atteicās radīt (dies pasarg ražot) lai dabūu tūkstoškāršu PVN pieaugumu katram uzņēmējam...
Droši vien dibenā bāžamo bubinātoru no ekoloģiskās kukurūzas, ko gan citu.
DekstersFF rakstīja:
KSI rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.
Pat šo šaubu nav.
Diemžēl dzīve ir tāda, kāda nu katram tā ir ...
Tad kāpēc jādiskutē par to, ka viņiem ir tādas stāvvietas piešķirtas??
Kaut kā nesmuki izklausās no tevis, ka tu tur neparkojies tikai tāpēc, ka bail no 'Dieva soda'. Nevis saproti, kāpēc tās stāvvietas vajadzīgas. Izklausās, ka saproti, bet centies atrunāties, ka 'kas tad šiem notiks, ja es tus pastāvēšu'.
Mani uzskati tādi nu ir. Es NEKAD neesmu apstājies tāda veida stāvvietā. Apstājos tālāk, pie reizes man ir fizkultūra. Es arī liftu cenšos neizmantot, uzskrienu uz kaut 5-7 stāvu, ja vajag.
Bet nu tie mani uzskati.
Gaiļi jau neskrien- gaiļi lido!
taaneko rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Joprojām smaidu par cilvēkiem, kuri strādā melnos darbus Norvēģijā, bet ir spēcīgi psihiatrijā.
Tev, taaneko, kāreiz jālasa tas rakstelis un jāsaprot beidzot, ka ir tā kā es saku- pie visas šābrīža dzīves vainojami esam ( netieši, protams) tikai un vienīgi mēs paši.
JA tu tio nespēj saprast, duj ka nu mudīgi pats pie tā psihdaktera.
Kapēc atkal savu pārliecību uzspied kā taisnību? Neapgalvoju, ka strādāju melnos darbus. Jā citreiz galvu atpūtinot nokrāsoju kādu žogu, nu patīk man krāsot ar rullīti un kas? Pārsvarā tā ir darbu organizācija. Tas pats ar ko nodarbojos te Latvijā.
Melnie, melnie, netaisnojies. Klaidoņiem-pauniniekiem neko tīru nedod darīt.
Atkal tavs viedoklis vienīgais pareizais?
Tu pārvietojies ar 1999. gada auto.,pārāk vecs trabis priekš intelektuāla darba darītāja Norvēģijā.Tam ir Norvēģijas numuri. Tu pārkāp noteikumus, jo tevi nevar identificēt LV FR sistēma. Pēc tam tu tāpat nēsājies apkārt ar LT numuriem segtu auto.
Attiecīgi, tavs intelektuālais un attīstības līmenis ir zems. Attiecīgi, tādi cilvēki nevar būt nekādi baltā darba darītāji Norvēģijā.
Tu esi cilvēks ar zaķa dvēseli.
Tas viss kopā saliekas un izveidojas melna pauninieka bildīte.
Un tagad lasi- daļēji tās ir MANAS DOMAS, es nesaku, ka viss TĀ IR. Bet sadaļā, ka tu esi slabaks, jo pārkāp noteikumus Norvēģijas numuru aizsegā, tas gan TĀ IR.
Tāpat kā fakts, ka tu esi mīkstpēdiņš, jo runā ar mani, mani saucot uzvārdā, pasakot, ka es tevi zinu, bet baidies atklāt savu identitāti, jo no kaut kā baidies. Zaķpastala.
DekstersFF rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.
+1
Mjā - bet tā arī taaneko nepaziņoja, kādus kvaziztacionāros pipelizatorus ekoloģiski bez ražošanas Latvijas valsts vienbalsīgi atteicās radīt (dies pasarg ražot) lai dabūu tūkstoškāršu PVN pieaugumu katram uzņēmējam...
Droši vien dibenā bāžamo bubinātoru no ekoloģiskās kukurūzas, ko gan citu.
ar ekoloģiju nekāda sakara- un laikam neuzskatu par svarīgu jūs abus informēt.
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Joprojām smaidu par cilvēkiem, kuri strādā melnos darbus Norvēģijā, bet ir spēcīgi psihiatrijā.
Tev, taaneko, kāreiz jālasa tas rakstelis un jāsaprot beidzot, ka ir tā kā es saku- pie visas šābrīža dzīves vainojami esam ( netieši, protams) tikai un vienīgi mēs paši.
JA tu tio nespēj saprast, duj ka nu mudīgi pats pie tā psihdaktera.
Kapēc atkal savu pārliecību uzspied kā taisnību? Neapgalvoju, ka strādāju melnos darbus. Jā citreiz galvu atpūtinot nokrāsoju kādu žogu, nu patīk man krāsot ar rullīti un kas? Pārsvarā tā ir darbu organizācija. Tas pats ar ko nodarbojos te Latvijā.
Melnie, melnie, netaisnojies. Klaidoņiem-pauniniekiem neko tīru nedod darīt.
Atkal tavs viedoklis vienīgais pareizais?
Tu pārvietojies ar 1999. gada auto.,pārāk vecs trabis priekš intelektuāla darba darītāja Norvēģijā.Tam ir Norvēģijas numuri. Tu pārkāp noteikumus, jo tevi nevar identificēt LV FR sistēma. Pēc tam tu tāpat nēsājies apkārt ar LT numuriem segtu auto.
Attiecīgi, tavs intelektuālais un attīstības līmenis ir zems. Attiecīgi, tādi cilvēki nevar būt nekādi baltā darba darītāji Norvēģijā.
Tu esi cilvēks ar zaķa dvēseli.
Tas viss kopā saliekas un izveidojas melna pauninieka bildīte.
Un tagad lasi- daļēji tās ir MANAS DOMAS, es nesaku, ka viss TĀ IR. Bet sadaļā, ka tu esi slabaks, jo pārkāp noteikumus Norvēģijas numuru aizsegā, tas gan TĀ IR.
Tāpat kā fakts, ka tu esi mīkstpēdiņš, jo runā ar mani, mani saucot uzvārdā, pasakot, ka es tevi zinu, bet baidies atklāt savu identitāti, jo no kaut kā baidies. Zaķpastala.
Man patīk šis modelis, šis konkrētais auto. Bija iespēja norvēģim izdīkt, sev pakaļas pārvietošanai 1999 gada pilnās konplektācijas- NU UN ?! Lietuvas nummuri? Lietuvā pirkts 3 auto, jo NOR auto būs jāatdod tā juridiskajam īpašniekam. Gan jau LT nummuri tiks nomainīti pret LV. Sieva ar bērniem pārvietojas ar auto kam ir LV nummuri un tā pati marka, kas NOR auto- NU UN?!
Citiem cilvēkiem ir cita dzīve- izbeidz visus mērīt pēc savas mērauklas.
Es arī dažus bijušos cietumniekus esmu pieņēmis darbā ne jau žargona apgūšanai vai lai būtu paziņas zināmās aprindās, bet lai dotu iespēju cilvēkiem kaut ko dzīvē mainīt. Sēdējis viņiem blakus un sapratis, kuru var atstāt, bet kuru tāpat kā tevi izmainīt var vienīgi sitiens ar trulu priekšmetu pa pakausi! Kas ir?! Samierinies, ka citiem ir vairāk smadzeņu un viņi ir paveikuši vairāk kā tu... pārtrauc mani pielīdzināt sev- vieglāk paliks.
taaneko rakstīja:
ar ekoloģiju nekāda sakara- un laikam neuzskatu par svarīgu jūs abus informēt.
Jo nav par ko.
taaneko rakstīja: buļ buļ buļ
Sēdējis viņiem blakus un sapratis, kuru var atstāt, bet kuru tāpat kā tevi izmainīt var vienīgi sitiens ar trulu priekšmetu pa pakausi! Kas ir?!.
Cik cik tev ir tas IQ ?
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja: buļ buļ buļ
Sēdējis viņiem blakus un sapratis, kuru var atstāt, bet kuru tāpat kā tevi izmainīt var vienīgi sitiens ar trulu priekšmetu pa pakausi! Kas ir?!.
Cik cik tev ir tas IQ ?
180
taaneko rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja: buļ buļ buļ
Sēdējis viņiem blakus un sapratis, kuru var atstāt, bet kuru tāpat kā tevi izmainīt var vienīgi sitiens ar trulu priekšmetu pa pakausi! Kas ir?!.
Cik cik tev ir tas IQ ?
180
Es neprasīju garumu.
taaneko rakstīja:
[
Zini kapēc Latvijā nekā nevar radīt un Dambis truli saskrūvējot kopē kaudzi ar detaļā ir nacionālais varonis
esi saskrūvējis kaut vai tādu , vai pasarg Dies' - ko labāku???
var uzcelt rūpnīcu no ārzemēs iepirktām iekārtām
un tu esi tā aizliedzamā rūpnīca, kas saražos mezglus Latvijā izgatavotai rūpnīcai???? Nez - fraņčiem arī kauns par to, ka tiem , piemēram ir Vācu Bosch konveijeris, itāļu kompresors vai japāņu robottehnika?
bet Dartz savas mašīnas ražo jau sen- bet ļoti ilgi ārpus valsts robežām-
un kur ir tas skaistums, kas būtu novērtējams ar kaut vai daudzu cilvēku simpātijām vai būtiskām tirāžām?
un Tev palaidniek, pat banālu piekabi savam auto uztaisīt nav iespēju?
T
kāpēc man jātaisa banāla piekabe???? ja es varu nopirkt rusobaltā jau gatavu, vai no kāda cita, kas ražo man daudz tīkamāku??? riepas man nājās arī ražot - taisīt kordu sietu, vulkanizēt dažādos slāņus un pārbaudīt to kravnesību? kur man Latvijā to dzelzs rūdu izrakt, lai varētu atspertērauda lāgas piemājas garažā uzkalt???
kapēc, ka visādos sertifikācijas kantoros,komitejās, komisijās sēž tādi deksteri, kam zināšanu līmenis ir tik cik bauskas pamatskolā iegūts ar trijnieku rasēšanā un fizikā, bet pieciniekiem fizkultūrā un dziedāšanā un nespēj pieļaut pat domu, ka kāds drīkstētu radīt kautko tādu, kas ir ārpus viņu saprašanas rāmjiem.
tici man arī rietumos ir visādi sertifikācijas kantori
ja viņu nebūtu vispār - es pat nespēju iedomāties, kas mums uz ielām darīos, kāds samopals te ripotu...
iespējams ka tie kantori ir pārāk strikti un debili, bet bez tiem kantoriem arī nevar.
kas notiks ja katrs saša un feģa valstī bez AUTOBŪVES INŽENIERIJAS AR PRAKTISKĀS RAŠOŠANAS TRADĪCIJĀM sāks būvēt paštaisītus rimi ratiņus ar pašražotiem V8 dzinējiem...
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja: buļ buļ buļ
Sēdējis viņiem blakus un sapratis, kuru var atstāt, bet kuru tāpat kā tevi izmainīt var vienīgi sitiens ar trulu priekšmetu pa pakausi! Kas ir?!.
Cik cik tev ir tas IQ ?
180
Es neprasīju garumu.
Palaidniex rakstīja:
taaneko rakstīja:
[
Zini kapēc Latvijā nekā nevar radīt un Dambis truli saskrūvējot kopē kaudzi ar detaļā ir nacionālais varonis
esi saskrūvējis kaut vai tādu , vai pasarg Dies' - ko labāku???
var uzcelt rūpnīcu no ārzemēs iepirktām iekārtām
un tu esi tā aizliedzamā rūpnīca, kas saražos mezglus Latvijā izgatavotai rūpnīcai???? Nez - fraņčiem arī kauns par to, ka tiem , piemēram ir Vācu Bosch konveijeris, itāļu kompresors vai japāņu robottehnika?
bet Dartz savas mašīnas ražo jau sen- bet ļoti ilgi ārpus valsts robežām-
un kur ir tas skaistums, kas būtu novērtējams ar kaut vai daudzu cilvēku simpātijām vai būtiskām tirāžām?
un Tev palaidniek, pat banālu piekabi savam auto uztaisīt nav iespēju?
T
kāpēc man jātaisa banāla piekabe???? ja es varu nopirkt rusobaltā jau gatavu, vai no kāda cita, kas ražo man daudz tīkamāku??? riepas man nājās arī ražot - taisīt kordu sietu, vulkanizēt dažādos slāņus un pārbaudīt to kravnesību? kur man Latvijā to dzelzs rūdu izrakt, lai varētu atspertērauda lāgas piemājas garažā uzkalt???
kapēc, ka visādos sertifikācijas kantoros,komitejās, komisijās sēž tādi deksteri, kam zināšanu līmenis ir tik cik bauskas pamatskolā iegūts ar trijnieku rasēšanā un fizikā, bet pieciniekiem fizkultūrā un dziedāšanā un nespēj pieļaut pat domu, ka kāds drīkstētu radīt kautko tādu, kas ir ārpus viņu saprašanas rāmjiem.
tici man arī rietumos ir visādi sertifikācijas kantori
ja viņu nebūtu vispār - es pat nespēju iedomāties, kas mums uz ielām darīos, kāds samopals te ripotu...
iespējams ka tie kantori ir pārāk strikti un debili, bet bez tiem kantoriem arī nevar.
kas notiks ja katrs saša un feģa valstī bez AUTOBŪVES INŽENIERIJAS AR PRAKTISKĀS RAŠOŠANAS TRADĪCIJĀM sāks būvēt paštaisītus rimi ratiņus ar pašražotiem V8 dzinējiem...
Nu bet kāda jēga tad dīkt, ka nav rūpnīcu, ja atļauja dota tikai pašam prastākajam, pašam vienkāršākajam un arī tikai ar ārzemēs iepirktām komponentēm.
Kādreiz Latvija ražoja, dzinējus, mašīnas, lidmašīnas, velospēdus foto/radio tehniku. Ņēma un vienkārši taisija. Zinu cilvēkus, kas taisa krievu igauņu un dažiem Latviešiem sportkāru dzinējus no Detaļām, kas tiek vestas no eksperimentālām rūpnīcām krievijā. Un dara to nelegāli, jo legāli atļauju to darīt nav iespējams. Un dara to laukos bezmaz vai sien šķūnī un jau gadiem. Un ir patstāvīgie, klienti un ir konkurētspējīgi motori.
Maza firmele citā "šķūnīti" taisa stiklus ar klājumu, ko iepērk puspasaules muzeji un visādi zinātnisjie kantori. Firmele, kas čubina labaratorijas tehniku, ko iepērk šveice, bet nav latvijas sertifikātu. Vēl varētu piemērus.
Kūdra, cements, asfalts- ar vecām vācu iekārtām- akumulātoru pārstrāde- tas ir viss pašmāju deksteri ir spējīgi izanalizēt un uztvert.
Dambis neko vairāk par advencētu bagiju, kam virsū ir no sērijveida auto pielāgoti virsbūves paneļi tikai ne no bleķa- nav radijis. Cauruļveida rāmis un dažādu ražotāju komponentes.
Dartz ražotne pelnītu naudu
Tev pašam neliekas jocīgi, ka praktiski katrā valstī ir vairāki nopietni autotuninga un pārbūves kantori, kas atkal dod darbavietas un ir kā bāze tās praktiskās autobūves iemaņu apgūšanai. Latvijā nav nekā. Toties kā milzu sasniegums tiek oasniegts leišu no makrofleksa putām taisītais auto... Tiešām ar jušēnu vienā solā esi sēdējis? Kur tad var kko radīt, ja viss ir strikti normēts, ko, kā un kādā veidā drīkst. Tikai kūdru ar ārzemju tehniku, cementu ar ārzemju tehniku un koka karkasa mājeles...
Pat puiši savis ultima klases mikrafonus taisa darbnīciņā 3 istabiņās, jo normālu ražotni nevar nosertificēt...
taaneko rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
taaneko rakstīja:
[
Zini kapēc Latvijā nekā nevar radīt un Dambis truli saskrūvējot kopē kaudzi ar detaļā ir nacionālais varonis
esi saskrūvējis kaut vai tādu , vai pasarg Dies' - ko labāku???
var uzcelt rūpnīcu no ārzemēs iepirktām iekārtām
un tu esi tā aizliedzamā rūpnīca, kas saražos mezglus Latvijā izgatavotai rūpnīcai???? Nez - fraņčiem arī kauns par to, ka tiem , piemēram ir Vācu Bosch konveijeris, itāļu kompresors vai japāņu robottehnika?
bet Dartz savas mašīnas ražo jau sen- bet ļoti ilgi ārpus valsts robežām-
un kur ir tas skaistums, kas būtu novērtējams ar kaut vai daudzu cilvēku simpātijām vai būtiskām tirāžām?
un Tev palaidniek, pat banālu piekabi savam auto uztaisīt nav iespēju?
T
kāpēc man jātaisa banāla piekabe???? ja es varu nopirkt rusobaltā jau gatavu, vai no kāda cita, kas ražo man daudz tīkamāku??? riepas man nājās arī ražot - taisīt kordu sietu, vulkanizēt dažādos slāņus un pārbaudīt to kravnesību? kur man Latvijā to dzelzs rūdu izrakt, lai varētu atspertērauda lāgas piemājas garažā uzkalt???
kapēc, ka visādos sertifikācijas kantoros,komitejās, komisijās sēž tādi deksteri, kam zināšanu līmenis ir tik cik bauskas pamatskolā iegūts ar trijnieku rasēšanā un fizikā, bet pieciniekiem fizkultūrā un dziedāšanā un nespēj pieļaut pat domu, ka kāds drīkstētu radīt kautko tādu, kas ir ārpus viņu saprašanas rāmjiem.
tici man arī rietumos ir visādi sertifikācijas kantori
ja viņu nebūtu vispār - es pat nespēju iedomāties, kas mums uz ielām darīos, kāds samopals te ripotu...
iespējams ka tie kantori ir pārāk strikti un debili, bet bez tiem kantoriem arī nevar.
kas notiks ja katrs saša un feģa valstī bez AUTOBŪVES INŽENIERIJAS AR PRAKTISKĀS RAŠOŠANAS TRADĪCIJĀM sāks būvēt paštaisītus rimi ratiņus ar pašražotiem V8 dzinējiem...
Nu bet kāda jēga tad dīkt, ka nav rūpnīcu, ja atļauja dota tikai pašam prastākajam, pašam vienkāršākajam un arī tikai ar ārzemēs iepirktām komponentēm.
Kādreiz Latvija ražoja, dzinējus, mašīnas, lidmašīnas, velospēdus foto/radio tehniku. Ņēma un vienkārši taisija. Zinu cilvēkus, kas taisa krievu igauņu un dažiem Latviešiem sportkāru dzinējus no Detaļām, kas tiek vestas no eksperimentālām rūpnīcām krievijā. Un dara to nelegāli, jo legāli atļauju to darīt nav iespējams. Un dara to laukos bezmaz vai sien šķūnī un jau gadiem. Un ir patstāvīgie, klienti un ir konkurētspējīgi motori.
Maza firmele citā "šķūnīti" taisa stiklus ar klājumu, ko iepērk puspasaules muzeji un visādi zinātnisjie kantori. Firmele, kas čubina labaratorijas tehniku, ko iepērk šveice, bet nav latvijas sertifikātu. Vēl varētu piemērus.
Kūdra, cements, asfalts- ar vecām vācu iekārtām- akumulātoru pārstrāde- tas ir viss pašmāju deksteri ir spējīgi izanalizēt un uztvert.
Dambis neko vairāk par advencētu bagiju, kam virsū ir no sērijveida auto pielāgoti virsbūves paneļi tikai ne no bleķa- nav radijis. Cauruļveida rāmis un dažādu ražotāju komponentes.
Dartz ražotne pelnītu naudu
Tev pašam neliekas jocīgi, ka praktiski katrā valstī ir vairāki nopietni autotuninga un pārbūves kantori, kas atkal dod darbavietas un ir kā bāze tās praktiskās autobūves iemaņu apgūšanai. Latvijā nav nekā. Toties kā milzu sasniegums tiek oasniegts leišu no makrofleksa putām taisītais auto... Tiešām ar jušēnu vienā solā esi sēdējis? Kur tad var kko radīt, ja viss ir strikti normēts, ko, kā un kādā veidā drīkst. Tikai kūdru ar ārzemju tehniku, cementu ar ārzemju tehniku un koka karkasa mājeles...
Pat puiši savis ultima klases mikrafonus taisa darbnīciņā 3 istabiņās, jo normālu ražotni nevar nosertificēt...
Kādreiz teica ''bērnībā no podiņa nokritis'' vai ''ar pirkstu taisīts'' vai ''caurvējā ar slapju lupatu pa galvu dabūjis''.
Protams, ka te nekā nav. Tikai tu biji ar saviem unikālo produktu, ko nu nopirks poļi...
Dambim nekā laba nav, bet atklāt, ko tādu varenu tu vari, nespēj.
Kādus ''sportkāru'' dzinējus tie latvieši siena šķūnī ražo? LŪDZU KONKRĒTI, kurai sporta mašīnai tas ir uzlikts ??
Konkrēti, kurus mikrofonus ražo istabā?
Tak padomā ar galvu, nevis tupi iekrampējies savā viedoklī. Piemēram tāds Dartz produkts, kas maksā 300 000 eur. tiek taisīts 3 mēnešus. Cik naudas aiziet metālā, motoros un citās konstruktīvajās komponentēs? Nu pieņemsim 50 000 Cik apdarē un krāsošanā- nu vēl 20 000. Nu algās? vēl lai ir 50 000. Telpas, amortizācija, reklāma- lai ir vēl 50 000. Tīrā peļņa sanāk kādi 150 000 eur?! 50 000 mēnesī? Cik akumulātoru ir jāpārstrādā, lai nodrošinātu tādu tīro peļņu? Pie kam mēs vēl varētu parēķināt cik liela tā ir uz 1m2 ražotnes aizņemtās platības?! Pat ja viņu telpas aizņem 1000 m2 viena auto radīšnai. tas ir 50 eur mēnesī tīrās peļņas uz vienu m2 telpas.
Ja taisītu vienu auto mēnesī- cipari būtu vēl iespaidīgāki.
Tiešām nepielec? Un nedīc, par pieprasijumu, marketingu utt. tas ir ir pavisam, kas cits. Jebkura prece savu klientu agri vai vēlu atrod. Piedevām viņiem nav konvejieris, kas ieliek kautkādos rāmjos.
taaneko rakstīja: Tak padomā ar galvu, nevis tupi iekrampējies savā viedoklī. Piemēram tāds Dartz produkts, kas maksā 300 000 eur. tiek taisīts 3 mēnešus. Cik naudas aiziet metālā, motoros un citās konstruktīvajās komponentēs? Nu pieņemsim 50 000 Cik apdarē un krāsošanā- nu vēl 20 000. Nu algās? vēl lai ir 50 000. Telpas, amortizācija, reklāma- lai ir vēl 50 000. Tīrā peļņa sanāk kādi 150 000 eur?! 50 000 mēnesī? Cik akumulātoru ir jāpārstrādā, lai nodrošinātu tādu tīro peļņu? Pie kam mēs vēl varētu parēķināt cik liela tā ir uz 1m2 ražotnes aizņemtās platības?! Pat ja viņu telpas aizņem 1000 m2 viena auto radīšnai. tas ir 50 eur mēnesī tīrās peļņas uz vienu m2 telpas.
Ja taisītu vienu auto mēnesī- cipari būtu vēl iespaidīgāki.
Tiešām nepielec? Un nedīc, par pieprasijumu, marketingu utt. tas ir ir pavisam, kas cits. Jebkura prece savu klientu agri vai vēlu atrod. Piedevām viņiem nav konvejieris, kas ieliek kautkādos rāmjos.
Piedod, ja tu te teici, ka tev esot IQ 180, tad nu šis izvārstījums runā par ko galīgi ne tuvu tam skaitlim
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
taaneko rakstīja:
[
Zini kapēc Latvijā nekā nevar radīt un Dambis truli saskrūvējot kopē kaudzi ar detaļā ir nacionālais varonis
esi saskrūvējis kaut vai tādu , vai pasarg Dies\' - ko labāku???
var uzcelt rūpnīcu no ārzemēs iepirktām iekārtām
un tu esi tā aizliedzamā rūpnīca, kas saražos mezglus Latvijā izgatavotai rūpnīcai???? Nez - fraņčiem arī kauns par to, ka tiem , piemēram ir Vācu Bosch konveijeris, itāļu kompresors vai japāņu robottehnika?
bet Dartz savas mašīnas ražo jau sen- bet ļoti ilgi ārpus valsts robežām-
un kur ir tas skaistums, kas būtu novērtējams ar kaut vai daudzu cilvēku simpātijām vai būtiskām tirāžām?
un Tev palaidniek, pat banālu piekabi savam auto uztaisīt nav iespēju?
T
kāpēc man jātaisa banāla piekabe???? ja es varu nopirkt rusobaltā jau gatavu, vai no kāda cita, kas ražo man daudz tīkamāku??? riepas man nājās arī ražot - taisīt kordu sietu, vulkanizēt dažādos slāņus un pārbaudīt to kravnesību? kur man Latvijā to dzelzs rūdu izrakt, lai varētu atspertērauda lāgas piemājas garažā uzkalt???
kapēc, ka visādos sertifikācijas kantoros,komitejās, komisijās sēž tādi deksteri, kam zināšanu līmenis ir tik cik bauskas pamatskolā iegūts ar trijnieku rasēšanā un fizikā, bet pieciniekiem fizkultūrā un dziedāšanā un nespēj pieļaut pat domu, ka kāds drīkstētu radīt kautko tādu, kas ir ārpus viņu saprašanas rāmjiem.
tici man arī rietumos ir visādi sertifikācijas kantori
ja viņu nebūtu vispār - es pat nespēju iedomāties, kas mums uz ielām darīos, kāds samopals te ripotu...
iespējams ka tie kantori ir pārāk strikti un debili, bet bez tiem kantoriem arī nevar.
kas notiks ja katrs saša un feģa valstī bez AUTOBŪVES INŽENIERIJAS AR PRAKTISKĀS RAŠOŠANAS TRADĪCIJĀM sāks būvēt paštaisītus rimi ratiņus ar pašražotiem V8 dzinējiem...
Nu bet kāda jēga tad dīkt, ka nav rūpnīcu, ja atļauja dota tikai pašam prastākajam, pašam vienkāršākajam un arī tikai ar ārzemēs iepirktām komponentēm.
Kādreiz Latvija ražoja, dzinējus, mašīnas, lidmašīnas, velospēdus foto/radio tehniku. Ņēma un vienkārši taisija. Zinu cilvēkus, kas taisa krievu igauņu un dažiem Latviešiem sportkāru dzinējus no Detaļām, kas tiek vestas no eksperimentālām rūpnīcām krievijā. Un dara to nelegāli, jo legāli atļauju to darīt nav iespējams. Un dara to laukos bezmaz vai sien šķūnī un jau gadiem. Un ir patstāvīgie, klienti un ir konkurētspējīgi motori.
Maza firmele citā \"šķūnīti\" taisa stiklus ar klājumu, ko iepērk puspasaules muzeji un visādi zinātnisjie kantori. Firmele, kas čubina labaratorijas tehniku, ko iepērk šveice, bet nav latvijas sertifikātu. Vēl varētu piemērus.
Kūdra, cements, asfalts- ar vecām vācu iekārtām- akumulātoru pārstrāde- tas ir viss pašmāju deksteri ir spējīgi izanalizēt un uztvert.
Dambis neko vairāk par advencētu bagiju, kam virsū ir no sērijveida auto pielāgoti virsbūves paneļi tikai ne no bleķa- nav radijis. Cauruļveida rāmis un dažādu ražotāju komponentes.
Dartz ražotne pelnītu naudu
Tev pašam neliekas jocīgi, ka praktiski katrā valstī ir vairāki nopietni autotuninga un pārbūves kantori, kas atkal dod darbavietas un ir kā bāze tās praktiskās autobūves iemaņu apgūšanai. Latvijā nav nekā. Toties kā milzu sasniegums tiek oasniegts leišu no makrofleksa putām taisītais auto... Tiešām ar jušēnu vienā solā esi sēdējis? Kur tad var kko radīt, ja viss ir strikti normēts, ko, kā un kādā veidā drīkst. Tikai kūdru ar ārzemju tehniku, cementu ar ārzemju tehniku un koka karkasa mājeles...
Pat puiši savis ultima klases mikrafonus taisa darbnīciņā 3 istabiņās, jo normālu ražotni nevar nosertificēt...
Kādreiz teica \'\'bērnībā no podiņa nokritis\'\' vai \'\'ar pirkstu taisīts\'\' vai \'\'caurvējā ar slapju lupatu pa galvu dabūjis\'\'.
Protams, ka te nekā nav. Tikai tu biji ar saviem unikālo produktu, ko nu nopirks poļi...
Dambim nekā laba nav, bet atklāt, ko tādu varenu tu vari, nespēj.
Kādus \'\'sportkāru\'\' dzinējus tie latvieši siena šķūnī ražo? LŪDZU KONKRĒTI, kurai sporta mašīnai tas ir uzlikts ??
Konkrēti, kurus mikrofonus ražo istabā?
Aizej pie kaimiņiem un pajautā, kādās telpās un kā viņi strādāja pirmos kkautkādus 7 gadus... Pie viena pajautā- cik viņiem valsts palīdzēja.
Dzinēji- privātie braucēji no igaunijas, krievijas krosa un rallykrosa klasēs. Uzvārdus, nenosaukšu- guglē, zvani, prasi. Talīdzēju cilvēkam dabūt gatacu izplūdesgāzu temperatūras monitorēšanas iespējas. Redzēju 2 golfu, kam dzinējs griezās līdz kādiem 12 000 rpm
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja: Tak padomā ar galvu, nevis tupi iekrampējies savā viedoklī. Piemēram tāds Dartz produkts, kas maksā 300 000 eur. tiek taisīts 3 mēnešus. Cik naudas aiziet metālā, motoros un citās konstruktīvajās komponentēs? Nu pieņemsim 50 000 Cik apdarē un krāsošanā- nu vēl 20 000. Nu algās? vēl lai ir 50 000. Telpas, amortizācija, reklāma- lai ir vēl 50 000. Tīrā peļņa sanāk kādi 150 000 eur?! 50 000 mēnesī? Cik akumulātoru ir jāpārstrādā, lai nodrošinātu tādu tīro peļņu? Pie kam mēs vēl varētu parēķināt cik liela tā ir uz 1m2 ražotnes aizņemtās platības?! Pat ja viņu telpas aizņem 1000 m2 viena auto radīšnai. tas ir 50 eur mēnesī tīrās peļņas uz vienu m2 telpas.
Ja taisītu vienu auto mēnesī- cipari būtu vēl iespaidīgāki.
Tiešām nepielec? Un nedīc, par pieprasijumu, marketingu utt. tas ir ir pavisam, kas cits. Jebkura prece savu klientu agri vai vēlu atrod. Piedevām viņiem nav konvejieris, kas ieliek kautkādos rāmjos.
Piedod, ja tu te teici, ka tev esot IQ 180, tad nu šis izvārstījums runā par ko galīgi ne tuvu tam skaitlim
Jā gaili, jā pamēģini pierādīt pretējo. Manis pēc liec kaut linkus uz ekonomikas mācību grāmatām, bet banāli un virspusēji būs tieši tā, kā es uzrakstiju. Netaisos tev grūtgalvītim sākt mācīt ekonomikas pamatus, kā veidojas cena, kurā brīdī parādās peļņa un cik adekvāta tā ir. Tu jau noteikti zini, cik lielu peļņu gūsti no sava purva 1m2 ? Ciparu studijā!
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja: Tak padomā ar galvu, nevis tupi iekrampējies savā viedoklī. Piemēram tāds Dartz produkts, kas maksā 300 000 eur. tiek taisīts 3 mēnešus. Cik naudas aiziet metālā, motoros un citās konstruktīvajās komponentēs? Nu pieņemsim 50 000 Cik apdarē un krāsošanā- nu vēl 20 000. Nu algās? vēl lai ir 50 000. Telpas, amortizācija, reklāma- lai ir vēl 50 000. Tīrā peļņa sanāk kādi 150 000 eur?! 50 000 mēnesī? Cik akumulātoru ir jāpārstrādā, lai nodrošinātu tādu tīro peļņu? Pie kam mēs vēl varētu parēķināt cik liela tā ir uz 1m2 ražotnes aizņemtās platības?! Pat ja viņu telpas aizņem 1000 m2 viena auto radīšnai. tas ir 50 eur mēnesī tīrās peļņas uz vienu m2 telpas.
Ja taisītu vienu auto mēnesī- cipari būtu vēl iespaidīgāki.
Tiešām nepielec? Un nedīc, par pieprasijumu, marketingu utt. tas ir ir pavisam, kas cits. Jebkura prece savu klientu agri vai vēlu atrod. Piedevām viņiem nav konvejieris, kas ieliek kautkādos rāmjos.
Piedod, ja tu te teici, ka tev esot IQ 180, tad nu šis izvārstījums runā par ko galīgi ne tuvu tam skaitlim
Jā gaili, jā pamēģini pierādīt pretējo. Manis pēc liec kaut linkus uz ekonomikas mācību grāmatām, bet banāli un virspusēji būs tieši tā, kā es uzrakstiju. Netaisos tev grūtgalvītim sākt mācīt ekonomikas pamatus, kā veidojas cena, kurā brīdī parādās peļņa un cik adekvāta tā ir. Tu jau noteikti zini, cik lielu peļņu gūsti no sava purva 1m2 ? Ciparu studijā!
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .