Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Sodi no fotoradariem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .

 
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Nu tu dod! Tanks un sportkārs. Planieris un reaktīvais iznīcinātājs. Jahta un tankeris. Katrs savā ziņā un savā pielietojuma lauciņā ir labāko konstruktīvo ideju apliecinājums. Nebiju, gaidijis, kad izspļausi ko tādu. Kad tikšu pie tanka- uztaisīsim ktaštestu Tavs transportalīdzeklis pret manu- tad redzēs kam krutāks...

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

www.delfi.lv/...

Vai vēl tagad kādam dižvadonim šķiet, ka šī nebija ideāli izplānota afēra?

Gaidāmi tiesu darbi, jo gada kavēšanās un 3 brīdinājumi nav pietiekošs iemesls pasūtīt vitroniku ... .... valstij jākompensē ieguldītie 3ļimoni, taču pašus FR valsts nedabūs .... .... valstij nav tiesību pārbaudīt šo 3ļimonu pareizību, jo tas esot privāts business ....

Pats kronis visam ir tas, ka visas šīs shēmas rezultātā «nāksies uz autoceļiem atjaunot biežākas Ceļu policijas patruļas ar rokas radariem»

Pastāstiet - Dex un Palaidniex - ko šādā situācijā palīdz tas, ka plēs savu pakaļu šīs valsts labā un mētājies ar linkiem uz kaut kādām post-komunistiskas propogandas bildēm?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Varbūt švaki meklēju, bet nu netradu, ka vispār kāda vaļa peņa mašīnām jele būtu reāli pārdota, visur tikai minēts iespējams iegādāsies, notiek pārruna utml.

Kapēc par viņu neraksta pie mums? A kurš pie mums viņu pirks, nu galīgi nav līdzīga ne A90Q, ne mazdas pikapam, ne skorpim Nav tas pačots..... Nu i tādēļ šami necenšas taisīt PR vietā kur pīzness nesanāks

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Nu tu dod! Tanks un sportkārs. Planieris un reaktīvais iznīcinātājs. Jahta un tankeris. Katrs savā ziņā un savā pielietojuma lauciņā ir labāko konstruktīvo ideju apliecinājums. Nebiju, gaidijis, kad izspļausi ko tādu. Kad tikšu pie tanka- uztaisīsim ktaštestu Tavs transportalīdzeklis pret manu- tad redzēs kam krutāks...

Tas, ka uzņēmums uztaisa bruņmašīnu, nevis sporta auto, nepadara viņus krutākus par sporta auto ražotājiem.

Neba nu viņi pasaules labākie. Ir daudzas kompānijas kas uztaisa par bruņmašīnu JEBKURU auto, nevis taisa pretīgas kastes, lai vai kādas marsiešu tehnoloģijas tajā nebūtu...

Cik aprobežotam jābūt, lai Dartz celtu debesīs, bet OSC mītu zemē. Un visa pasaule neaprobežojas ar eksperimentālo mašīnbūvi, kurai blakus esi stāvējis.

Moš atcerēsies, ka 90% eksperimentālās mašīnbūves paliek rasējumu stadijā JEBKUR pasaulē vai vienā testa paraugā. Jebkura ideja nav tā vērta lai to ražotu masveidā.

Un lai jebko ražotu vajadzētu tiem eksperimentatoriem uzlikt sodiņu, kā jau pats minēji 10 milj Ls par katru kļūdiņu vai neveiksmiti...

Toč āmurs!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Varbūt švaki meklēju, bet nu netradu, ka vispār kāda vaļa peņa mašīnām jele būtu reāli pārdota, visur tikai minēts iespējams iegādāsies, notiek pārruna utml.

Kapēc par viņu neraksta pie mums? A kurš pie mums viņu pirks, nu galīgi nav līdzīga ne A90Q, ne mazdas pikapam, ne skorpim Nav tas pačots..... Nu i tādēļ šami necenšas taisīt PR vietā kur pīzness nesanāks

kuš, kuš - tas jau tam NOR ekonomikas stutētājam nepielec vai ir nenozīmīgs sīkums

Tik tā arī nesapratu, kāpēc man būtu jāvēlās vai būtu nepieciešamība pašam mājās konstruēt piekabi savai mašīnai? Šo jautājumu čals vispār neredz...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja: www.delfi.lv/...

Vai vēl tagad kādam dižvadonim šķiet, ka šī nebija ideāli izplānota afēra?

Gaidāmi tiesu darbi, jo gada kavēšanās un 3 brīdinājumi nav pietiekošs iemesls pasūtīt vitroniku ... .... valstij jākompensē ieguldītie 3ļimoni, taču pašus FR valsts nedabūs .... .... valstij nav tiesību pārbaudīt šo 3ļimonu pareizību, jo tas esot privāts business ....

Pats kronis visam ir tas, ka visas šīs shēmas rezultātā «nāksies uz autoceļiem atjaunot biežākas Ceļu policijas patruļas ar rokas radariem»

Pastāstiet - Dex un Palaidniex - ko šādā situācijā palīdz tas, ka plēs savu pakaļu šīs valsts labā un mētājies ar linkiem uz kaut kādām post-komunistiskas propogandas bildēm?

TU lasi arī vai tilai izliecies?

Šāda situācija iespējama atbilstoši Valsts policijas un "Vitronic Baltica" noslēgtajam līgumam, kas neuzliek par pienākumu valstij atpirkt jau iegādātos un uzstādītos radarus, taču uzņēmumam neliedz atprasīt ieguldījumus, ja, viņuprāt, līgums lauzts nepamatoti.

Pēc 3 brīdinājumiem līgums lauzts nepamatoti???

Kuram tas izņemot KSI var ienākt prātā? Vairākkārt neievēroti termiņi, gaisma tuneļa galā vēl nav pat pamanāma... TOs savus ieguldījumus varēs norakstīt, bet žēl ka tā - FR unz mūsu ceļiem ir vajadzīgi.

Un kas - atgriezīsies miliči ar fēniem. Tasa Tev traucē? Lai tak ir! Vienīgais atsāksies vecā kukuļstumšanas shēmiņa. Žēl, bet ceļus ar šādiem nihilistiem atstāt bez CSN ievērošanas kontroles vispār ir bīstami sabiedrībai!

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Varbūt švaki meklēju, bet nu netradu, ka vispār kāda vaļa peņa mašīnām jele būtu reāli pārdota, visur tikai minēts iespējams iegādāsies, notiek pārruna utml.

Kapēc par viņu neraksta pie mums? A kurš pie mums viņu pirks, nu galīgi nav līdzīga ne A90Q, ne mazdas pikapam, ne skorpim Nav tas pačots..... Nu i tādēļ šami necenšas taisīt PR vietā kur pīzness nesanāks

Vakar bija links- gugle atrod bez problēmām. Arī pārdošanas apjomi uzrādīti arī par Dartz tuningotajiem un pārdotajiem ir gana daudz info.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

taaneko rakstīja:

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Nu tu dod! Tanks un sportkārs. Planieris un reaktīvais iznīcinātājs. Jahta un tankeris. Katrs savā ziņā un savā pielietojuma lauciņā ir labāko konstruktīvo ideju apliecinājums. Nebiju, gaidijis, kad izspļausi ko tādu. Kad tikšu pie tanka- uztaisīsim ktaštestu Tavs transportalīdzeklis pret manu- tad redzēs kam krutāks...

Tas, ka uzņēmums uztaisa bruņmašīnu, nevis sporta auto, nepadara viņus krutākus par sporta auto ražotājiem.

Neba nu viņi pasaules labākie. Ir daudzas kompānijas kas uztaisa par bruņmašīnu JEBKURU auto, nevis taisa pretīgas kastes, lai vai kādas marsiešu tehnoloģijas tajā nebūtu...

Cik aprobežotam jābūt, lai Dartz celtu debesīs, bet OSC mītu zemē. Un visa pasaule neaprobežojas ar eksperimentālo mašīnbūvi, kurai blakus esi stāvējis.

Moš atcerēsies, ka 90% eksperimentālās mašīnbūves paliek rasējumu stadijā JEBKUR pasaulē vai vienā testa paraugā. Jebkura ideja nav tā vērta lai to ražotu masveidā.

Un lai jebko ražotu vajadzētu tiem eksperimentatoriem uzlikt sodiņu, kā jau pats minēji 10 milj Ls par katru kļūdiņu vai neveiksmiti...

Toč āmurs!

Viss, tevi uz viena soliņa ar deksteru!

Niša tirgū, saražotais/ notirgotais apjoms, iegūtā peļņa. Dartz vai oscar? kurš pārāks.

ĀAAAAA

MAŠĪNBŪVE UN AUTOMAŠĪNBŪVE IR DIVAS PILNIGI DAŽĀDAS LIETAS.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Es domāju, fakts, ka Dartz uztaisīja to auto, to pārdod kādam, iedod 'boratam' filmā utt, tas ir ļoti labi.

Tāpat ļoti labi ir tas, ka Dambis ir ar celtniecības magnāta palīdzību uztaisījis OSCARus un brauc Dakārā.

Bet nu pateikt,ka Dambis taisa sūdu bet Dartz ir Latvijas bezmaz veiksmes stāsts, tas nu gan ir, maigi sakot, dīvaini.

taaneko taču te izklāstīja saīsināto biznesa plānu, kurā redzams, ka visur jāsāk ražot 'dartzmobīļi', tas lūk ir smieklīgi.

Nedomāju, ka paši Dartz cilvēki domā, ka Dambja darbs ir nekas.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tur jau tas ekonomikas stiprums-daudzveidībā.

Jo vairāk dažādu darbnīciņu, vairāk visādu kaut pašu mazāko uzņēmumu, kuri kaut ko kniedē un pārdod viens otram un uz ārzemēm, jo labāk.

Pirmais te atkal ieknāba par kūdras nozari. Tā ienes gana daudz naudas valsts budžetā,ja kas.

Taču Pirmais ir programmists, tad saki, lūdzu, kāpēc igauņiem bija skaips, bet tu to neizdomāji? Kāpēc tu spēj tik vien kā attālināti apkalpot zviedru onkuļu datorsistēmu ? Kur tavas programmas miljonus nesošās ?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

ĀAAAAA

MAŠĪNBŪVE UN AUTOMAŠĪNBŪVE IR DIVAS PILNIGI DAŽĀDAS LIETAS.

Ej nu, kur tas rakstīts??

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

www.ves.lv/...

Te ir razklads par to Dartz- apakšā tam visam ir GM- dzinēji, piekare, elektronika, pa virsu jocīgs Gorbija mīļākā dizainera dizains. Pa lielam vēl sūdīgaks bagijs par OsCar, jo OsCar Dambis tapina pats no nulles, a šitie tikai apkabina ar jocīgu dizainu, ižšuj ar vaļa metamo salonu un apkaisa ar zelta putekļiem....

Cena tam brīnumam ne tuvu nav 300 kilo eiro.... Un tas ka šami ir Tallinā nevis Rīgā- tā ir nejaušība

Nu un pārdevuši 50 a/m 10 gadu laikā..... Tikai nekur nav teikts, ka pārdevuši reāliem lietotajiem, nevis piem DARTZ ražotne pārdeva 50 superkārus DATRZ CAR RENT, kur tad šos stumj Boratiem un Silovas vizināšanai.

Un arī Ķīnijā nav pārdevuši nevienu a/m no 100- ir tikai aizsūtījuši vienu demo (krutako versiju pa 180 kilo eirām)

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

CRDI rakstīja:

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Varbūt švaki meklēju, bet nu netradu, ka vispār kāda vaļa peņa mašīnām jele būtu reāli pārdota, visur tikai minēts iespējams iegādāsies, notiek pārruna utml.

Kapēc par viņu neraksta pie mums? A kurš pie mums viņu pirks, nu galīgi nav līdzīga ne A90Q, ne mazdas pikapam, ne skorpim Nav tas pačots..... Nu i tādēļ šami necenšas taisīt PR vietā kur pīzness nesanāks

kuš, kuš - tas jau tam NOR ekonomikas stutētājam nepielec vai ir nenozīmīgs sīkums

Tik tā arī nesapratu, kāpēc man būtu jāvēlās vai būtu nepieciešamība pašam mājās konstruēt piekabi savai mašīnai? Šo jautājumu čals vispār neredz...

Ja nevaru uztaisīt piekabi, ko drīkst lietot Latvijā, nevar uztaisīt arī auto. praktiski visās citās pasaules valstīs var- Latvijā ne. Ja pat čigānu Rumānija taisa savus sportkārus, Lietuva taisa savus makrofleksa auto, kuri veiksmīgi un nesabrūkot pārvietojas pa koplietošanas ceļiem. Savus superkārus taisa Indija , arābi, Pakistāna. Nu laikam tad jau laikam viņi ir gudrāki, ka spēj radīt savus "superkārus" Latvijā uztaisot piekabi, nesertificētā rūpnīcā, pēc eiropas standartiem neatbilstošiem rasējumiem, kuri nav elektroniskā formā, ar visiem datiem, rasējumiem un sertificētiem mezgliem (kuriem arī vajag rasējumus) Teiksim riteņiem, vai lampām- atbilstības sertifikāti. Savu produktu nevari legalizēt ar visām no tā izrietošajām sekām. Kāda atšķirība- piekabe bruņmašīna vai kosmiskā raķete, ja tu nevari savu produktu legalizēt.

ko piesējies tai piekabei-piekabe bija piemērs, ka saražoto produktu, lai cik lielā tirāžā tas nebūtu, 1, 5 vai 500 gadā, nevar legalizēt Var bet legalizācija var izmaksāt dārgāk nekā pats produkts). Tapēc jau Dartz neražo latvijā, tapēc Dambja oscariem nav ielas versiju.

Tāds pats dauns kā deksters un iedgars. Turpini braukt ar 51 km/h bet labāk ar 49 km/h Un vēlams vienā virzienā. Kaszin, pēc mēneša būsi au kautkur mozambikā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: www.ves.lv/...

Te ir razklads par to Dartz- apakšā tam visam ir GM- dzinēji, piekare, elektronika, pa virsu jocīgs Gorbija mīļākā dizainera dizains. Pa lielam vēl sūdīgaks bagijs par OsCar, jo OsCar Dambis tapina pats no nulles, a šitie tikai apkabina ar jocīgu dizainu, ižšuj ar vaļa metamo salonu un apkaisa ar zelta putekļiem....

Cena tam brīnumam ne tuvu nav 300 kilo eiro.... Un tas ka šami ir Tallinā nevis Rīgā- tā ir nejaušība

Nu un pārdevuši 50 a/m 10 gadu laikā..... Tikai nekur nav teikts, ka pārdevuši reāliem lietotajiem, nevis piem DARTZ ražotne pārdeva 50 superkārus DATRZ CAR RENT, kur tad šos stumj Boratiem un Silovas vizināšanai.

Un arī Ķīnijā nav pārdevuši nevienu a/m no 100- ir tikai aizsūtījuši vienu demo (krutako versiju pa 180 kilo eirām)

kuš, kuš, kuš...

te tak lauzi iespēju paspīdēt, ka Dartz izstrādājis priekš GM platformu, un kā algu saņēmuši no GM atļauju uztaisī dažus bruņu bagijus uz tām...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Ja nevaru uztaisīt piekabi, ko drīkst lietot Latvijā, nevar uztaisīt arī auto. praktiski visās citās pasaules valstīs var- Latvijā ne. Ja pat čigānu Rumānija taisa savus sportkārus, Lietuva taisa savus makrofleksa auto, kuri veiksmīgi un nesabrūkot pārvietojas pa koplietošanas ceļiem. Savus superkārus taisa Indija , arābi, Pakistāna. Nu laikam tad jau laikam viņi ir gudrāki, ka spēj radīt savus "superkārus" Latvijā uztaisot piekabi, nesertificētā rūpnīcā, pēc eiropas standartiem neatbilstošiem rasējumiem, kuri nav elektroniskā formā, ar visiem datiem, rasējumiem un sertificētiem mezgliem (kuriem arī vajag rasējumus) Teiksim riteņiem, vai lampām- atbilstības sertifikāti. Savu produktu nevari legalizēt ar visām no tā izrietošajām sekām. Kāda atšķirība- piekabe bruņmašīna vai kosmiskā raķete, ja tu nevari savu produktu legalizēt.

ko piesējies tai piekabei-piekabe bija piemērs, ka saražoto produktu, lai cik lielā tirāžā tas nebūtu, 1, 5 vai 500 gadā, nevar legalizēt Var bet legalizācija var izmaksāt dārgāk nekā pats produkts). Tapēc jau Dartz neražo latvijā, tapēc Dambja oscariem nav ielas versiju.

Latvija raksta ar lielo burtu...

Var uztaisīt, tikai tas ir DĀRGI, nevis nevar. Un Kam man uz ielas pretīm braucošu vanabīsuperkāru?

Ja auto taisa pārdošanai - tad var un visu var, var gan nosertificēt gan uztaisīt, vai gala beigās, ja grib var panākt izmaiņas normatīvos vai likumdošanā.

Ticamāk neviens NEGRIB, jo tas neatmaksākas. RussoBalt taču taisa bričkas. Un - Legāli lietojamas, tātad arī superkārus VAR uztaisīt un padarīt legālus reģistrācijai. Ir tikai jāgrib un jāsaredz tajā finansiālais izdevīgums. Ja tāda nav - tad priekš kam mocīties? Uztaisi hobijkāru un lieto slēgtās trasēs. KUR PROBLĒMA???

Tāds pats dauns kā deksters un iedgars. Turpini braukt ar 51 km/h bet labāk ar 49 km/h Un vēlams vienā virzienā. Kaszin, pēc mēneša būsi au kautkur mozambikā.

Un kas ir slikts max ātruma ievērošanā? Ko pazaudēsi, vai kas labs paliks nenoticis, ja to ātrumu ievērosi?

Nu ja sagadās pārkāpt un pieķēra - samaksā sodu un izdari secinājumus. Man ir FR protokols - un - biju pārkāpis un pārkāpis ne jau +1 - atsīstu vainu un nomaksāšu. Kur problēma?

Neatceltu protokolu par +1 km/h neviens vēl tā aºī nav uzrādījis...

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pēc 3 brīdinājumiem līgums lauzts nepamatoti???

Kuram tas izņemot KSI var ienākt prātā? Vairākkārt neievēroti termiņi, gaisma tuneļa galā vēl nav pat pamanāma... TOs savus ieguldījumus varēs norakstīt, bet žēl ka tā - FR unz mūsu ceļiem ir vajadzīgi.

Ja tiešām tā būs, esmu gatavs dziļam reveransam.

Taču pagaidām - neesi naivs !!!

Tiesu neinteresē tas, kas Tev vai man šķiet loģiski. Tiesa klausās, ko advokāti ir izlasījuši līgumā. Un mūsu valsts līgumos ir viskautkas sarakstīts

P.S. nebrīnīšos, ja šajā līgumā kā vienīgā tiesa būs paredzēta Teilāna sievas māsas vīra dzīvoklī reģistrēta šķīrējtiesa ar visām no tā izrietošajām sekām...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Var bet legalizācija var izmaksāt dārgāk nekā pats produkts). Tapēc jau Dartz neražo latvijā, tapēc Dambja oscariem nav ielas versiju.

csdd.lv/...

Ja tasies ražot sērijveidā (un raut augšā PVN par >1000%) tad tās cenas ir nav nekāds kosmoss

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

taaneko rakstīja:

ĀAAAAA

MAŠĪNBŪVE UN AUTOMAŠĪNBŪVE IR DIVAS PILNIGI DAŽĀDAS LIETAS.

Ej nu, kur tas rakstīts??

Aspirīna tabletes taisa iekātras, ar kuru izgatavošanu nodarbojas mašīmbūves industrija. Bikses šuj, no auduma, ko taisa iekārtas, kuras izgatavo mašīnbūves industrija. Mašīnas var taisīt garāžā ar flekša un pusautomāta palīdzību. Nu tā vienkāršojot šo jautājumu. Protams arī urbmašīna un rulete vajadzīga. Automašīn būve ir tikai viena no nozarēm, pie kam ne tuvu lielākā.

Jā un vienas vidusmēra iekārtas tikai rasējumu pārvēršana elektroniskā formātā izmaksā no 17 līdz 22o00 Ls. Tikai pārvēršana. Neskaitot, ka Tev jādabon CE sertifikāti, elektromotoriem, hidrauliskajām iekārtām un komponentēm, elektronikas komponentiem, metālam, skrūvēm. Poļi uz to skatās savādāk, tapēc Polijā tādu iekārtu radīt var par 40% lētāk nekā Latvijā. Igaunījā droši vien tāpat.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Pēc 3 brīdinājumiem līgums lauzts nepamatoti???

Kuram tas izņemot KSI var ienākt prātā? Vairākkārt neievēroti termiņi, gaisma tuneļa galā vēl nav pat pamanāma... TOs savus ieguldījumus varēs norakstīt, bet žēl ka tā - FR unz mūsu ceļiem ir vajadzīgi.

Ja tiešām tā būs, esmu gatavs dziļam reveransam.

Taču pagaidām - neesi naivs !!!

Tiesu neinteresē tas, kas Tev vai man šķiet loģiski. Tiesa klausās, ko advokāti ir izlasījuši līgumā. Un mūsu valsts līgumos ir viskautkas sarakstīts

P.S. nebrīnīšos, ja šajā līgumā kā vienīgā tiesa būs paredzēta Teilāna sievas māsas vīra dzīvoklī reģistrēta šķīrējtiesa ar visām no tā izrietošajām sekām...

Nu redzi pagaidām valstij VĒL NAV PIESPRIESTS nevienam šajā sakarā maksāt ne vienu, ne trīs, ne piecus citronus.

Tākā Tu pagaidām bļauj līdzi sensāciju kārajiem žurnaļugām.

Mani parasti uzjautrina visi tie žurnaļugas, kam vajag izspiest sensāciju no fakta kurš vēl nav pat 100% garantēti ka notiksies, bet jau prasa - kā būu ja būtu, ko darīt...

Viskolosālāk tas ir ar vēlēšanām vai referendumiem. Dienu pirms visiem taps skaidrs to rezultāts jau liek kopā iespējamās variācijas, kaut gan vēl na vgarantijas ka sakritīš viņu variāciju sākumskaitļu pamatojums...

Da kautvai no rīta ziņās žurnaļugas zvana pēc vētras Klaipēdā dienestiem un tincina - vai tik nav kāds dakstiņš kaut kur norauts vairāk kā parasti, vai tik neesot plūdi, un ir mazliet sašutuši ka izpaliek sensācija...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Norvēģijas zinātniek izlasi to linku, ko ieliku. Tas ka DARTZ atrodas pie estiem ir sakritība, nejaušība, tur nav nekāda sakara ar valdībām, csdd sertificēšanu utt. Nē nu var jau būt, ka kantora īpašnieks negrib teikt patiesību......

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: www.ves.lv/...

Te ir razklads par to Dartz- apakšā tam visam ir GM- dzinēji, piekare, elektronika, pa virsu jocīgs Gorbija mīļākā dizainera dizains. Pa lielam vēl sūdīgaks bagijs par OsCar, jo OsCar Dambis tapina pats no nulles, a šitie tikai apkabina ar jocīgu dizainu, ižšuj ar vaļa metamo salonu un apkaisa ar zelta putekļiem....

Cena tam brīnumam ne tuvu nav 300 kilo eiro.... Un tas ka šami ir Tallinā nevis Rīgā- tā ir nejaušība

Nu un pārdevuši 50 a/m 10 gadu laikā..... Tikai nekur nav teikts, ka pārdevuši reāliem lietotajiem, nevis piem DARTZ ražotne pārdeva 50 superkārus DATRZ CAR RENT, kur tad šos stumj Boratiem un Silovas vizināšanai.

Un arī Ķīnijā nav pārdevuši nevienu a/m no 100- ir tikai aizsūtījuši vienu demo (krutako versiju pa 180 kilo eirām)

Kāda atšķirība. Vieni ražo un tirgo uz ārzemēm, pretī iepludinot valstī svešu naudu, otri neko netirgo.

Deksters arī kkašā kūdru un tirgu, Nevis ber to uz savām un kaimiņa puķēm. Tiešām tāds masveida stulbums?

Kas ir izdevīgāk- salasīt1 tonnu zemenes, savārīt zaptē un pašam no tās zaptes visu mūžu pārtikt, vai to pašu daudzumu notirgot un par iegūto naudu nopirkt gaļu kartupeļus, vēl vienu zemesgabalu un sastādīt vēl vairāk zemenes.

Nu gudriniek? vari atbildēt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

taaneko rakstīja: Var bet legalizācija var izmaksāt dārgāk nekā pats produkts). Tapēc jau Dartz neražo latvijā, tapēc Dambja oscariem nav ielas versiju.

csdd.lv/...

Ja tasies ražot sērijveidā (un raut augšā PVN par >1000%) tad tās cenas ir nav nekāds kosmoss

Nu bet čals "kņižku ņe čital", bet mņēņijs ir klintī iekalts...

ja nevar sagrabināt pārsimts latus vāģa sertifikācijai un atbilstības pārbaudei no tiem 300 000 "vērtajiem" drapakiem - tasd jau laikam izmaksās un p[amatojumā kaut kas nav tā kā jams te dzied...

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Nu redzi pagaidām valstij VĒL NAV PIESPRIESTS nevienam šajā sakarā maksāt ne vienu, ne trīs, ne piecus citronus.

Tākā Tu pagaidām bļauj līdzi sensāciju kārajiem žurnaļugām.

Labi labi Pagaidīsim, ja sagaidīsim pēc 10gadiem, kad būs spriedums, mums ar Tevi būs pavisam citas prioritātes...

Ja būtu totalizators, es jau zinātu uz ko likt...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

CRDI rakstīja: www.ves.lv/...

Te ir razklads par to Dartz- apakšā tam visam ir GM- dzinēji, piekare, elektronika, pa virsu jocīgs Gorbija mīļākā dizainera dizains. Pa lielam vēl sūdīgaks bagijs par OsCar, jo OsCar Dambis tapina pats no nulles, a šitie tikai apkabina ar jocīgu dizainu, ižšuj ar vaļa metamo salonu un apkaisa ar zelta putekļiem....

Cena tam brīnumam ne tuvu nav 300 kilo eiro.... Un tas ka šami ir Tallinā nevis Rīgā- tā ir nejaušība

Nu un pārdevuši 50 a/m 10 gadu laikā..... Tikai nekur nav teikts, ka pārdevuši reāliem lietotajiem, nevis piem DARTZ ražotne pārdeva 50 superkārus DATRZ CAR RENT, kur tad šos stumj Boratiem un Silovas vizināšanai.

Un arī Ķīnijā nav pārdevuši nevienu a/m no 100- ir tikai aizsūtījuši vienu demo (krutako versiju pa 180 kilo eirām)

Kāda atšķirība. Vieni ražo un tirgo uz ārzemēm, pretī iepludinot valstī svešu naudu, otri neko netirgo.

Deksters arī kkašā kūdru un tirgu, Nevis ber to uz savām un kaimiņa puķēm. Tiešām tāds masveida stulbums?

Kas ir izdevīgāk- salasīt1 tonnu zemenes, savārīt zaptē un pašam no tās zaptes visu mūžu pārtikt, vai to pašu daudzumu notirgot un par iegūto naudu nopirkt gaļu kartupeļus, vēl vienu zemesgabalu un sastādīt vēl vairāk zemenes.

Nu gudriniek? vari atbildēt.

Tu vari bērt kūdru uz savas zemes vai pārdot to uz ārzemēm cik lien, kamēr energoresursu imports pārsniegs vietējo eksportu ir pilnīgi vienalga kāds tas razklads.

Un Ko ar to gribēji pateikt?

Kas tev traucē te ražot piekabes vai superkārus? Tas, ka nespēsi piereģistrēt vai tas, ka nevienam uz krāna nevajag tieši tavus superkārus vai tieši tavas bričkas, kuru ražošanas izveidē (kuru pats gribi aizliegt, jo jebkurā ražotnē var izlīt litrs skābes ar sodu 10 ļimaki) jāiegulda piķis, kura Tev nav, kā arī ieguldītā piķa kaut vai izvilkšana pa nullēm var prasī pārāk ilgu laiku?

Umņiks atradies...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: Norvēģijas zinātniek izlasi to linku, ko ieliku. Tas ka DARTZ atrodas pie estiem ir sakritība, nejaušība, tur nav nekāda sakara ar valdībām, csdd sertificēšanu utt. Nē nu var jau būt, ka kantora īpašnieks negrib teikt patiesību......

Manis liktajā- firmas īpašnieks skaidri pateica ka latvijā nē. Vismaz pagaidām.

Tavs CSDD- atbilde tam ko teicu- uzzini, kas slēpjas zem 2 vardiem- testi un sertifikāti. Jautājumi atkritīs. Toc atkritīs. Skaidri zinu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti