Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Sodi no fotoradariem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .

 
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

dekster- izlasi.

www.naktineica.lv/...

Un šis, ir tas, ko teicu, ka pie mums ideja realizēta izcili sū-īgi un no FR var iegūt vairāk labuma, ja tos izmanto pareizi

-----------------------------

Vispār jau rakstiņš ir patruls, tāpat, kā lielākā daļa komentāru. bet daži komentāri ir ļoti loģiski un pareizi Tatiesi, NAV jāizvieto FR pirms "melnajiem punktiem" u.c. potenciāli bīstamām vietām, FR jau nav ātruma ierobežotāja zīme. Tieši otrādi, autovadītājiem ir jāapzinās, ka FR var stāvēt JEBKURĀ vietā, jebkuros krūmos, tātad atļautais ātrums irjāievēro VISUR, ne tikai posmos, kur atrodas FR Vispār jau vēl ir kategorija, kuri vēlas +15 km/h toleranci, kas ir galīgs

stulbums. Tad jau drīzāk varētu būt procentu princips, kā

daudzās valstīs - +10% līdz 50 km/h, +8% līdz 100 km/h,

+5 % virs 100 km/h. Un viss, problēmu nav, normālam vadītājam nav arī jablenž spidometrā nemitīgi. Ja viņš to nemitīgi dara - tas ir draņķīgs vadītājs!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

no rītdienas radari ir atpakaļ. linkus nelikšu, paši varat meklēt

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: ... NAV jāizvieto FR pirms "melnajiem punktiem" u.c. potenciāli bīstamām vietām, FR jau nav ātruma ierobežotāja zīme. Tieši otrādi, autovadītājiem ir jāapzinās, ka FR var stāvēt JEBKURĀ vietā, jebkuros krūmos, tātad atļautais ātrums irjāievēro VISUR, ne tikai posmos, kur atrodas FR... normālam vadītājam nav arī jablenž spidometrā nemitīgi. Ja viņš to nemitīgi dara - tas ir draņķīgs vadītājs!

Tad jau labāk izdot likumu, ka katrā auto OBLIGĀTI jābūt ar CSDD serveri saslēgtam GPS, un pie katra +km/h automātiski noskaitās no drivera konta zināma summa Ls.

Savu rēķinu par katriem 100km jau stādos priekšā, jo navigācija, kam ārpus pilsētas alerts ir iestādīts pie +10, pīkst faktiski nepārtraukti

Uzlikt šo kontrolēt CSDD: TA nedod, ja šāds verķis nav uzlikts. TA nedod arī tad, ja GPS ir bijis bloķēts (t.i. pēc GPS uzskaitītie km nesakrīt ar odometru vai auto GPS maršrutā tiek konstatēti pārrāvumi).

Šis būtu tiešām cienīgs FR sāgas turpinājums. Baidos, ka tad pa LV ceļiem nebrauktu neviens auto ar LV numuriem

Vēl varētu ieviest papildus fīču, ka brīdī, kad bankas kontā iestājas Ls0.00, tiek bloķēts auto dzinējs.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja: ...jo navigācija, kam ārpus pilsētas alerts ir iestādīts pie +10, pīkst faktiski nepārtraukti

Uzgriez skaļāk muzonu un nepīkstēs!

A par saslēgšanu ar CSDD labāk paklusē - šeit var būt kāds "ieinteresētais lasītājs"!!

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: no rītdienas radari ir atpakaļ. linkus nelikšu, paši varat meklēt

Hmm.... diezin kāpēc tieši visiem stacionārajiem ir "tehniskā apkope"

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: dekster- izlasi.

www.naktineica.lv/...

Un šis, ir tas, ko teicu, ka pie mums ideja realizēta izcili sū-īgi un no FR var iegūt vairāk labuma, ja tos izmanto pareizi

-----------------------------

Vispār jau rakstiņš ir patruls, tāpat, kā lielākā daļa komentāru. bet daži komentāri ir ļoti loģiski un pareizi Tatiesi, NAV jāizvieto FR pirms "melnajiem punktiem" u.c. potenciāli bīstamām vietām, FR jau nav ātruma ierobežotāja zīme. Tieši otrādi, autovadītājiem ir jāapzinās, ka FR var stāvēt JEBKURĀ vietā, jebkuros krūmos, tātad atļautais ātrums irjāievēro VISUR, ne tikai posmos, kur atrodas FR Vispār jau vēl ir kategorija, kuri vēlas +15 km/h toleranci, kas ir galīgs

stulbums. Tad jau drīzāk varētu būt procentu princips, kā

daudzās valstīs - +10% līdz 50 km/h, +8% līdz 100 km/h,

+5 % virs 100 km/h. Un viss, problēmu nav, normālam vadītājam nav arī jablenž spidometrā nemitīgi. Ja viņš to nemitīgi dara - tas ir draņķīgs vadītājs!

atbalstīts

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: atbalstīts

Te nav nekā, ko atbalstīt vai neatbalstīt.

"Pareizas" variants ir kaut kur pa visu starp pilnīgi nekādu kontroli uz ceļiem un manis aprakstīto GPS/CSDD variantu.

Vienmēr vieniem liksies, ka "pareizi" ir tuvāk bezpriģelam, un citiem liksies, ka "pareizi" ir tuvāk totālai kontrolei.

Un ja arī kādam izdosies atrast viņaprāt "pareizo" viduspunktu, tas vienmēr kādam būs pārāk bargs un kādam citam pārāk mīksts.

P.S. katrā "melnajā punktā" jābūt ātruma ierobežojumam + brīdinājumam par FR + pašam FR.

Ātruma ierobežojums viens pats nestrādā.

FR bez brīdinājuma arī - kāda jēga no FR bildes, kurā kāds ar +30 ieliek skolēnu autobusam sānos un visās nākošajās FR bildēs fonā mētājas skolēni...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

smaidiigais rakstīja: atbalstīts

Te nav nekā, ko atbalstīt vai neatbalstīt.

"Pareizas" variants ir kaut kur pa visu starp pilnīgi nekādu kontroli uz ceļiem un manis aprakstīto GPS/CSDD variantu.

Vienmēr vieniem liksies, ka "pareizi" ir tuvāk bezpriģelam, un citiem liksies, ka "pareizi" ir tuvāk totālai kontrolei.

Un ja arī kādam izdosies atrast viņaprāt "pareizo" viduspunktu, tas vienmēr kādam būs pārāk bargs un kādam citam pārāk mīksts.

P.S. katrā "melnajā punktā" jābūt ātruma ierobežojumam + brīdinājumam par FR + pašam FR.

Ātruma ierobežojums viens pats nestrādā.

FR bez brīdinājuma arī - kāda jēga no FR bildes, kurā kāds ar +30 ieliek skolēnu autobusam sānos un visās nākošajās FR bildēs fonā mētājas skolēni...

+1

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Par FR vispār nav jēgas diskutēt.

Pie normāli sakārtotām ceļa zīmēm un horiz. apzīmējumiem, normālam vidusmēra pislonim, normāli braucot, ir pie vienas vietas, vai tur ir FR vai nav, vai viņš ir slēpts, neslēpts, ar vai bez apkalpojošā personāla.

Tas, cik briesmīgi aktīva ķeza ir izveidojusies tikai vel vienu reizi apliecina to, ka sabiedrība, kā autobraucēju, tā policistu, tā politiķu sabiedrība, ir slima. Slima ar 50 padomijas ačgārnībā dzīvotajos gados iepotētām slimībām, slima ar paštaisnības sērgu, slima ar egoisma un izrādīšanās ligu.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Par FR vispār nav jēgas diskutēt.

Pie normāli sakārtotām ceļa zīmēm un horiz. apzīmējumiem, normālam vidusmēra pislonim, normāli braucot, ir pie vienas vietas, vai tur ir FR vai nav, vai viņš ir slēpts, neslēpts, ar vai bez apkalpojošā personāla.

Tas, cik briesmīgi aktīva ķeza ir izveidojusies tikai vel vienu reizi apliecina to, ka sabiedrība, kā autobraucēju, tā policistu, tā politiķu sabiedrība, ir slima. Slima ar 50 padomijas ačgārnībā dzīvotajos gados iepotētām slimībām, slima ar paštaisnības sērgu, slima ar egoisma un izrādīšanās ligu.

Kā Tu smaidīgais teici- pie sakārtotām ceļazīmēm? Jā pareizi! Bet 95% no šejienes autobraucējiem pat nenojauš ko nozīmē šis termins realizēts par 100%

Man ikdienas maršrutos (ārpus Latvijas tiesa gan) ir ceļa posmi kur 1-1,5 km posmā ir 3-4 ātrumu ierobežojošās zīmes. Pie kam- uz visām ir dažādi cipari.

Ceļa posmi ar ātrumu ierobežojošām ceļa zīmēm, kur attiecīgi satiksmes intensitātei un situācijai uz ceļa mainās arī zīmē atspoguļotais ātrums. Viena un tā pati zīme dažādos diennakts laikos var rādīt gan 30 gan 120 km/h. Kapēc skandināvijā uz ceļiem naktīs izslēdz fotoradarus? Tapēc ka pie zemas satiksmes intensitātes, nakts stundās, tā zīme 70 vairs nav aktuāla- ja gribi- mauc uz savu atbildību... Ja ātrumu ierobežojošās ceļa zīmes liktu objektīvi- esmu pārliecināts, ka tās ievērotu 95% autovadītāju.

Par kādu ievērošanu var iet runa ja naktī no sestdienas uz svētdienu iebrauc posmā ar ātruma ierobežojumu 50 km/h un zīmi ceļa remonts?! Vai ceļš uz Ķekavu vēlā vakarā ar zīmi ceļa remonts un 70, vai jaunais ventspils šosejas sākums ar tādiem pašiem 70 naktī, kad nekādi darbi nenotiek. Ir jārada precedents, kad nav iemesla pārkāpt ātrumu. Tas ir tāpat kā ar dzeršanu pie stūres- tie kas iedzēruši glāzīti un izbraukuši gabaliņu, konstatē- ka nekas briesmīgs un nākamreiz atļaujās jau 2glāzītes un lielāku distancīti un tad kad šos pieķer- tad ir jau 4 promiles... Vai nepārtrauktās līnijas,vai zīmes apdzīt aizliegts... Vienreiz pārkāpi, nekas nenotika- pārkāps atkal. Kapēc nelatvijā bieži vien pirms nepārredzama, asa līkuma ir ātruma ierobežojoša zīme, bet nav zīmes apdzīt aizliegts un arī marķējums atļauj to darīt, bet Latvijā ir otrādi? Rezultātā autiņi saliekas ar sejām, jo kāds izdomā līkumā, kur visi iet ar 95 apdzīt ar 120 kādu rindiņu. Savukārt nelatvijā visus sabremzē līdz 60, un tu ja jau tev tik ļoti vajag vari aiziet bariņam garām ar cēliem 72...

Institūcijās sēž tādi deksterveidīgie, kas nemāk domāt, toties māk kliegt, spļaut, skrāpēt, ja kāds pēkšņi apšauba viņu kompetenci.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Par FR vispār nav jēgas diskutēt.

Pie normāli sakārtotām ceļa zīmēm un horiz. apzīmējumiem, normālam vidusmēra pislonim, normāli braucot, ir pie vienas vietas, vai tur ir FR vai nav, vai viņš ir slēpts, neslēpts, ar vai bez apkalpojošā personāla.

Tas, cik briesmīgi aktīva ķeza ir izveidojusies tikai vel vienu reizi apliecina to, ka sabiedrība, kā autobraucēju, tā policistu, tā politiķu sabiedrība, ir slima. Slima ar 50 padomijas ačgārnībā dzīvotajos gados iepotētām slimībām, slima ar paštaisnības sērgu, slima ar egoisma un izrādīšanās ligu.

Precīzi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

taaneko - kur Latvijā pirms nepārredzama līkuma ir pārtraukta līnija un kur pie tādas drīkst apdzīt?

Nu tīri interesanti palika...

Par piemēru ņemam kaut vai Vidzemes šoseju - kur tieši ir tas bīštami nepārredzamais līkums pirms kura nav zīmes "apdzīt aizliegts" un kur ir raustīātā līnija...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Priecājos par fotoradaru atgriešanos, taču uzskatu, ka ir uzlabojamas divas lietas:

1. Sodi par ātruma pārkāpšanu ir jāpalielina 5-10 reizes.

2. Radariem jābūt slēptiem vienmēr. Autobraucējiem jābūt pārliecībai, ka radars var gadīties jebkurā vietā un nofotografēt braucēju pat tā, ka vadītās to nepamana.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Priecājos par fotoradaru atgriešanos, taču uzskatu, ka ir uzlabojamas divas lietas:

1. Sodi par ātruma pārkāpšanu ir jāpalielina 5-10 reizes.

2. Radariem jābūt slēptiem vienmēr. Autobraucējiem jābūt pārliecībai, ka radars var gadīties jebkurā vietā un nofotografēt braucēju pat tā, ka vadītājs to nepamana.

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Priecājos par fotoradaru atgriešanos, taču uzskatu, ka ir uzlabojamas divas lietas:

1. Sodi par ātruma pārkāpšanu ir jāpalielina 5-10 reizes.

2. Radariem jābūt slēptiem vienmēr. Autobraucējiem jābūt pārliecībai, ka radars var gadīties jebkurā vietā un nofotografēt braucēju pat tā, ka vadītās to nepamana.

Atbalstu. Vienīgi pirmo punktu gribu palabot uz - šī brīža sodus x10 ar bonuspunktiem identificētajam vadītājam (vienalga, vai vadītāju pēc policijas pieprasījuma nosauc īpašnieks, vai bildi var uzņemt tādu, kur var izšķirt braucēja seju, vai abus variantus kopā). Diemžēl būs visādi palaidnieki un deksteri, kuriem tas nepatiks..

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja:

VWfans rakstīja: Priecājos par fotoradaru atgriešanos, taču uzskatu, ka ir uzlabojamas divas lietas:

1. Sodi par ātruma pārkāpšanu ir jāpalielina 5-10 reizes.

2. Radariem jābūt slēptiem vienmēr. Autobraucējiem jābūt pārliecībai, ka radars var gadīties jebkurā vietā un nofotografēt braucēju pat tā, ka vadītās to nepamana.

Atbalstu. Vienīgi pirmo punktu gribu palabot uz - šī brīža sodus x10 ar bonuspunktiem identificētajam vadītājam (vienalga, vai vadītāju pēc policijas pieprasījuma nosauc īpašnieks, vai bildi var uzņemt tādu, kur var izšķirt braucēja seju, vai abus variantus kopā). Diemžēl būs visādi palaidnieki un deksteri, kuriem tas nepatiks..

Un uz kāda pamata pieņem, ka man tas varētu nepatikt???

Drīzāk visādiem tāneko un tamlīdzīgajiem ir iebildumi pret jebko, kas vtiem varētu traucēt izpausties...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Kā redzu, daži šo to nav sapratuši.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: taaneko - kur Latvijā pirms nepārredzama līkuma ir pārtraukta līnija un kur pie tādas drīkst apdzīt?

Nu tīri interesanti palika...

Par piemēru ņemam kaut vai Vidzemes šoseju - kur tieši ir tas bīštami nepārredzamais līkums pirms kura nav zīmes "apdzīt aizliegts" un kur ir raustīātā līnija...

Rakstiju, ka pie mums līkumos neļauj apdzīt bet ātrumu pirms ieejas līkumā nesamazina. Konkrēti Skandināvijā dara otrādi. Samazina ātrumu, bet apdzīt ļauj.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Palaidniex rakstīja: taaneko - kur Latvijā pirms nepārredzama līkuma ir pārtraukta līnija un kur pie tādas drīkst apdzīt?

Nu tīri interesanti palika...

Par piemēru ņemam kaut vai Vidzemes šoseju - kur tieši ir tas bīštami nepārredzamais līkums pirms kura nav zīmes "apdzīt aizliegts" un kur ir raustīātā līnija...

Rakstiju, ka pie mums līkumos neļauj apdzīt bet ātrumu pirms ieejas līkumā nesamazina. Konkrēti Skandināvijā dara otrādi. Samazina ātrumu, bet apdzīt ļauj.

kolosāli - apdzīšana ar samazinātu ātrumu nepārredzamā līkumā ir tieši tas, kas mums nepieciešams...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

p.s.

ja uz palaga un segas pārvalka ir izšūti vārdi - "galvgalis" un "kājgalis", tad gadījuma sakaros prezervatīvs nav nepieciešams?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Palaidniex rakstīja: taaneko - kur Latvijā pirms nepārredzama līkuma ir pārtraukta līnija un kur pie tādas drīkst apdzīt?

Nu tīri interesanti palika...

Par piemēru ņemam kaut vai Vidzemes šoseju - kur tieši ir tas bīštami nepārredzamais līkums pirms kura nav zīmes "apdzīt aizliegts" un kur ir raustīātā līnija...

Rakstiju, ka pie mums līkumos neļauj apdzīt bet ātrumu pirms ieejas līkumā nesamazina. Konkrēti Skandināvijā dara otrādi. Samazina ātrumu, bet apdzīt ļauj.

Skandināvijā pagaidām nav tik daudz sovoku un urlu. Tur cilvēks domā līdz, ka apdzīt tādā līkumā nevajag. Pie mums būs uzreiz - bet tas taču nav aizliegts!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Valdības ciniskais tiesiskums

www.ir.lv/...

Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis nopūlas atrast veidu, kā samaksāt lauztā līguma nepildītājiem par jau uzstādītajiem radariem. Valdība gatava šā mērķa sasniegšanai apiet likumu. Turklāt, laikam tomēr apzinādamās savas rīcības prettiesiskumu, cenšas ar slepeniem administratīviem manevriem apmuļķot sabiedrību.

No kuras partijas bija Mūrniece, kas šo afēru aizsāka?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Valdības ciniskais tiesiskums

www.ir.lv/...

Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis nopūlas atrast veidu, kā samaksāt lauztā līguma nepildītājiem par jau uzstādītajiem radariem. Valdība gatava šā mērķa sasniegšanai apiet likumu. Turklāt, laikam tomēr apzinādamās savas rīcības prettiesiskumu, cenšas ar slepeniem administratīviem manevriem apmuļķot sabiedrību.

No kuras partijas bija Mūrniece, kas šo afēru aizsāka?

mūrnieces līgumā nebija tieši paredzēts atpirkums....

cirku tagad taisa tieši vadoņa elki - vienotības vadītā valdība....

premjeram pa lielam ir tiesības atlaist jebkuru ministru

"Ministru prezidents ir tiesīgs prasīt ministru (arī Ministru prezidenta biedru, valsts ministru) atkāpšanos. Ja Ministru prezidents prasa, lai ministrs vai valsts ministrs atkāpjas, ministram ir jāatkāpjas no amata arī tad, ja Saeima viņam nav izteikusi neuzticību.

Ja no amata atkāpjas viens vai vairāki ministri, Ministru prezidents viņu pienākumus uz noteiktu laiku var uzņemties pats vai uzdot tos pildīt citiem ministriem un atkāpušos ministru vietā uzaicināt citas personas, ziņojot par pārmaiņām Ministru kabinetam, Valsts prezidentam un Saeimas priekšsēdētājam. Uzaicinātās personas stājas pie ministru amata pildīšanas tikai tad, kad tās ir saņēmušas Saeimas uzticību.

Ja Ministru prezidents zaudē Saeimas uzticību, viņam kopā ar Ministru kabineta locekļiem jāatkāpjas."

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tātad ja vadoņčoms neprasa ministra atkāpšanos, tātad jamais pilnībā atbalsta tā viedokli

(nu, ka ir jāglābj ne tikai airbaltiks, bet arī vitroniks)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tā VOT!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti