Palaidniex rakstīja: njāā - atsevišķi gadījumi, kas beigušies ar prāviem skandāliem, ja tiek nosaukti par masveidīgu pasākumu - nu piedodiet...
Piedodiet gan. "Atsevišķi gadījumi"... ASV šī iemesla dēļ daudzos štatos CSN kontroles automātiskās ierīces jau ir aizliegtas un šobrīd notiek process, lai šādu likumu pieņemtu kongress federālajā līmenī.
P.S. Tie vienala ir atsevišķi gadījumi. Salīdzinot ar pārkāpjošo autovadītāju skaitu tas būs ~1:10 000 000...
Palaidniex rakstīja: njāā - atsevišķi gadījumi, kas beigušies ar prāviem skandāliem, ja tiek nosaukti par masveidīgu pasākumu - nu piedodiet...
Piedodiet gan. "Atsevišķi gadījumi"... ASV šī iemesla dēļ daudzos štatos CSN kontroles automātiskās ierīces jau ir aizliegtas un šobrīd notiek process, lai šādu likumu pieņemtu kongress federālajā līmenī.
P.S. Tie vienala ir atsevišķi gadījumi. Salīdzinot ar pārkāpjošo autovadītāju skaitu tas būs ~1:10 000 000...
Jā... Atsevišķi gadījumi... Vai vispār pats spēj izrēķināt savu formulu Austrālijas "Zivtiņam", kas ir pieķerts viltojot 67541 "rēķinu". Milāniešu nodarījumi vēl nav aprēķināti, bet noteikti mērāmi tūkstošos vienību. Tak tavs murgainais cipariņš te nederēs pat ķīnas iedzīvotāju skaitam.
P.S. Tie vienala ir atsevišķi gadījumi. Salīdzinot ar pārkāpjošo autovadītāju skaitu tas būs ~1:10 000 000...
Itālija/Brescia - nodokļu krāpniecība un fotoradaru sodu viltojumi ar 81555 cietušajiem.
Itālija/Caserta - 200 apsūdzētie par krāpšanu, kas izdarīta 32 pašvaldību teritorijā.
ASV / Newark - 41575 sods par braukšanu pie sarkanās gaismas no kameras, kuras sensors ir iemontēts PIRMS stoplīnijas un fotografē arī tos, kas apstājas.
Tātad ja kaut kur pasaulē šmaucas, tad automātiski arī pie mums to dara? Nēnu es saprotu ka tā ir iespējamība, jo viņiem ir aprīkojums, bet Tev arī visticamāk ir aprīkojums izvarošanai un tūkstošiem tādu rīku ir izmantoti līdzīgiem nodarījumiem...
Nu ko, tas labi, ka informē mūs par citur veiktajām nelikumībām ar FR uc rīkiem, tad nu skatamies CP un Vitronic cik nu iespējams uz nagiem!
smaidiigais rakstīja: Tātad ja kaut kur pasaulē šmaucas, tad automātiski arī pie mums to dara?
99% pie mums tas notiek vēl kroplākā un perversākā veidā... Nedaudz apbružāsies, veiks šādus tādus grozījumus un "vilks" tevi filigrānāk....
Tirgus jau par to, ka tas ir "pisnesa projekts", kuram visai maz saistības ar satiksmes drošību, bet max gūt peļņu...
Ja tie sūdainie radari būtu iepirkti IeM un tur neparādītos privātā biznesa intereses, Dievs ar viņiem, bet šī ir naturāla jāšana...
Nepildīsies plāni, griezīs nost robežu līdz minimumam, bāzīs dzīvojamās zonās un tml saprotu, ka tūlīt būs bļāviens, ka pa dzīvojamām zonām nav ko trakot - piekrītu, bet cik no mums kaut arī netrakojot ievēro šos dzīvojamā zonā esošos ātruma limitu 20km/h?
Ja Tev konkrēt piemērs vajadzīg, taču ieliku linku (uz sitiena atrasts) - pēc tās pašas augstākminētās instrukcijas divas blakus braucošas mašīnas NEVAR bildēt... Ja nevar, bet dara, tātad apzināti...
nēnu protams incanti būtu redzet Vitronika, CSDD vai CP atbildi par šo jautājumu. Vai var vai nevar bildēt blakus. Zive jau pirms iegādes plātījās ka šitie aparāti varot tikt lietoti tieši tā, pa joslām.
smaidiigais rakstīja: nēnu protams incanti būtu redzet Vitronika, CSDD vai CP atbildi par šo jautājumu. Vai var vai nevar bildēt blakus. Zive jau pirms iegādes plātījās ka šitie aparāti varot tikt lietoti tieši tā, pa joslām.
Nevis "tieši tā", bet atšķirībā no iepriekšējās paaudzes FR, kas spēja kontrolēt tikai vienu joslu, šie spēj uzņemt bildes visās joslās - bet NE VIENLAICĪGI!
smaidiigais rakstīja: tā instrukcija ir tieši tādam aparātam kā Vitronikam ir? Vismaz vienu atšķirību var redzēt - mūsējie darbina pie zemākas temperatūras kā -5.
Jau rakstīju iepriekš - analoga aparāta Austrālijas manuālī ir minētas mūsu policijas piesauktās temperatūras robežas. Vācijas manuālī (kur ir bijuši tiesas darbi par "shutter lag") ir +5 grādi. Manā elementāras fototehnikas izpratnē atšķirība ir dēļ tā, ka "Vācijas versija" garantē pieprasīto 0,1 sekundi, bet mūsu versija par to nesatraucas un bildē to, kas patrāpās kadrā, pofig, ka potenciāli citu auto.
Ja tev, Yetti, un Tev, Seene, būtu padomā ieviest koruptīvu shēmu un kāst no priekšzīmīgajiem autovadītājiem naudu - vai jūs neparūpētos, lai to var izdarīt arī ziemā?
P.S. tīklā ir bildes, kur ar tiem sūdiem šauj no auto, neesmu iedziļinājies tajā instrukcijā, bet pieļauju, ka to arī nevar...
Pa lielam man nav nekas pret radariem, vienkārši te viņi tiek izmantoti naudas kāšanai, nevis rūpējoties par satiksmes drošību... un tiko ir privātas biznesa intereses, tad tā drošība ir pilnīgi pie vienas vietas (nu tik cik tv paust kā mēs rūpējamies), tiks sēdēts uz Jūrmalenes un tml, bet nevis, kur patiesi ātrumu pārsniegt ir bīstami...
zive lepni paziņo, ka iekasēti tik un tik lati, tad lai arī palielās KUR tas ir ticis darīts...
Pagaidām tā sistēma ir kropla un šaubos vai kas mainīsies...
ta arī ne no seenes ne no yetti neesmu sadzirdējis versiju, kā jūsuprāt būtu neapgāžami, likumīgi, un neapstrīdami veicama ātruma kontrole un sodu piestādīšana...?
arī brīdinājums pirms radara, manuprāt ir visai absurda uzparikte - samazināt ātrumu uz īsu brīdi neveicina ātruma ievērošanu kopumā...
vēlreiz uzdodu arī otru jautajumu - moš ātruma ierobežojumi jāatceļ vispār, ja jau tā ievērošanas kontrole ir neiespējama pēc definīcijas, (nu vismaz tā, lai seene un yetti neceptos)
Par to strīdīgo gadījumu - mēs esam tiesiskā valstī. Ir iespēja pārsūdzēt protokolu un sagaidīt tiesas lemumu. Wot tad arī skatīsimies kas un kā...
Palaidniex rakstīja: ta arī ne no seenes ne no yetti neesmu sadzirdējis versiju, kā jūsuprāt būtu neapgāžami, likumīgi, un neapstrīdami veicama ātruma kontrole un sodu piestādīšana...?
arī brīdinājums pirms radara, manuprāt ir visai absurda uzparikte - samazināt ātrumu uz īsu brīdi neveicina ātruma ievērošanu kopumā...
vēlreiz uzdodu arī otru jautajumu - moš ātruma ierobežojumi jāatceļ vispār, ja jau tā ievērošanas kontrole ir neiespējama pēc definīcijas, (nu vismaz tā, lai seene un yetti neceptos)
Par to strīdīgo gadījumu - mēs esam tiesiskā valstī. Ir iespēja pārsūdzēt protokolu un sagaidīt tiesas lemumu. Wot tad arī skatīsimies kas un kā...
man vienkārši nestāv kult tukšus salmus - ir vesels bars ar dažāda līmeņs funkcionāriem kam tas būtu jādara, lai tiktu ievērots gan likums, gan caurspīdīgums.
Dotajā mirklī nekā tāda nav - aizbildinoties ar satiksmes drošību tiek kāsta nauda pilnīgi uzspļaujot, t.i apzināti (sīks sods - lielākā daļa no sodītajiem nečakarēsies ar tiesām) pat ražotāja dotajām rekomendācijām...
Par ātruma robežas atcelšanu vispār nav runas, tas vienkārši ir tevis izvirzīts visai absurds arguments - tāds pusaudža maksimālisms - melns vai balts...
Palaidniex rakstīja: ta arī ne no seenes ne no yetti neesmu sadzirdējis versiju, kā jūsuprāt būtu neapgāžami, likumīgi, un neapstrīdami veicama ātruma kontrole un sodu piestādīšana...?
arī brīdinājums pirms radara, manuprāt ir visai absurda uzparikte - samazināt ātrumu uz īsu brīdi neveicina ātruma ievērošanu kopumā...
vēlreiz uzdodu arī otru jautajumu - moš ātruma ierobežojumi jāatceļ vispār, ja jau tā ievērošanas kontrole ir neiespējama pēc definīcijas, (nu vismaz tā, lai seene un yetti neceptos)
Par to strīdīgo gadījumu - mēs esam tiesiskā valstī. Ir iespēja pārsūdzēt protokolu un sagaidīt tiesas lemumu. Wot tad arī skatīsimies kas un kā...
man vienkārši nestāv kult tukšus salmus - ir vesels bars ar dažāda līmeņs funkcionāriem kam tas būtu jādara, lai tiktu ievērots gan likums, gan caurspīdīgums.
Dotajā mirklī nekā tāda nav - aizbildinoties ar satiksmes drošību tiek kāsta nauda pilnīgi uzspļaujot, t.i apzināti (sīks sods - lielākā daļa no sodītajiem nečakarēsies ar tiesām) pat ražotāja dotajām rekomendācijām...
Par ātruma robežas atcelšanu vispār nav runas, tas vienkārši ir tevis izvirzīts visai absurds arguments - tāds pusaudža maksimālisms - melns vai balts...
Ķipa, ja esi pārkāpis, bet milicim nebija sertificētas kedas - tātad - radara mērījums ir neatbilsošs?
Nu izklausās pēc tīņa, nevis pēc veča. Man pagaidām bez iemesla neko nav sējuši klāt. Un ja esmu ko pārkāpis - samaksāju un necepos vai milicim bija sertificētas kedas...
Sadalu viedokli, ko izteica recluse - nepārkāp un nebūs jāuztraucas. J apārkāp - tad esi vecis - samaksā un nemeklē utis protokolā.
Citādi rodas jautājums - vai tiešām jālielās ar to, cik ir maziņš...
Ķipa, ja esi pārkāpis, bet milicim nebija sertificētas kedas - tātad ....
aga
tieši tāpat kā tramvajā iekāpj kontrolieris ar moderno jētamponētāju, iereģistrējas un sāk kontrolēt biļetes.... bet (cē gūdmens) uzrodas kaukāds sēne un sāk kontrolierim uzdot muļķīgus jautājumus - no sērijas - vai jamais ir sertificēc veikt biļešu mērījumus....
bazars par apliecības derīguma termiņu varētu sacelties soda iekasēšanas mēģinājuma gadījumā... bet kālab ir jāatsakās uzrādīt savs jētalons sertificētai jētamponizēšwanas iekārtai..... uzsveru - nevis kontrolierim, bet iekārtai....
lai nesertificēti kontrolē, kur bazars - bet sodīt pie mums sanāk, ka var tikai sertificēti.... vismaz dažus
es par ko - ja jau likums paredz, ka mentam ir jābūt sertificētām kedām, tad tā tam arī ir jābūt - pilns internec vienbrīd bija ar moci, kas muka no mentiem.... skaidri redzams., ka menti mauc uz sotaka, bet mocis iet projām.... bet nē - tiesai (pie pareizo advokātu klātbūtnes) ar to nepietiek.....
tāpat ir ja pareizā papucīša nevainīgais dēļiņš netīšam uzpīpē nepareizo cigareti un pēc tam tiek ar pārgrieztu purnu un sarkanām acīm tiek nesertificēti noķerc
atgriežoties pie tēmas par radariem - budžetā ir paredzēts ieņēmums - budžets ir publiski pieejams
Naudas sodi, ko uzliek Valsts policija par pārkāpumiem ceļu satiksmē, kas fiksēti ar komersanta tehniskajiem līdzekļiem 4 749 134
tas ir valsc doļa...
šķībtronikam tas sanāk aptuveni piemetot 2 557 226
....
gadā.... -
par tādu kāpostu šajā valsti daudzas sīkfirmeles būtu gatavas lekt uz ecēšam
Par to strīdīgo gadījumu - mēs esam tiesiskā valstī. Ir iespēja pārsūdzēt protokolu un sagaidīt tiesas lemumu. Wot tad arī skatīsimies kas un kā...
Par šo arī jau rakstīju iepriekš. FR shēmas ietvaros ir veikti likuma grozījumi atņemot tiesības pārsūdzēt sodu. Un policija vēl savā mājas lapā ar šo lepojas.
tāpat ir ja pareizā papucīša nevainīgais dēļiņš netīšam uzpīpē nepareizo cigareti un pēc tam tiek ar pārgrieztu purnu un sarkanām acīm tiek nesertificēti noķerc
Un šim jautājumam arī ir otrā puse. Pozitīvu narkotiku testu uzrāda arī zāles pasīvā pīpēšana (t.i. pat nenojaušot elpojot kāda dūmus) un magoņmaizīšu ēšana. Dakteri to ļoti labi zin un policisti arī. Diemžēl policisti to izmato tādā veidā, ka "pacients" pie ārsta tiek nogādāts nākamajā rītā pēc aizturēšanas. Ārstam diemžēl atliek tikai viens - apstiprināt narkotiku paliekas asinīs (ar ko pietiek sodīšanai) un to, ka vairs nekādas reibuma pazīmes nav. Vakar bija... Tā saka policisti, kas ir devuši zvērestu un kam nav pamata neticēt. Punkts, un cilvēkam dzīve sabojāta uz ilgiem laikiem.
Ķipa, ja esi pārkāpis, bet milicim nebija sertificētas kedas - tātad - radara mērījums ir neatbilsošs?
Nu izklausās pēc tīņa, nevis pēc veča. Man pagaidām bez iemesla neko nav sējuši klāt. Un ja esmu ko pārkāpis - samaksāju un necepos vai milicim bija sertificētas kedas...
Sadalu viedokli, ko izteica recluse - nepārkāp un nebūs jāuztraucas. J apārkāp - tad esi vecis - samaksā un nemeklē utis protokolā.
Citādi rodas jautājums - vai tiešām jālielās ar to, cik ir maziņš...
interesanta argumentācija it kā jau par sertifikāciju netika bilsts ne vārda, bet ja interesē mans viedoklis, tad ja mentam likums noteiks, ka tām kedām ir jābūt sertificētām, lai radara mērījums būtu atbilstošs, tad tā tam būs būt...
Ja pārkāpju - maksāju un klāt siets ir divas reizes (kaut kādos 90tajos), bet ja ments fiksējot pārkāpumu pieļaus kļūdas, izmantošu to un apstrīdēšu - ja nejēdz savu darbu darīt, lai nedara... apstrīdēt, tiesa gan, nav nācies
ceļiniekus, vainīgs - maksāju, bet pašvaldībniekus esmu pavalkājis...
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .