uupis rakstīja: Nu nezinu kā citiem bet man ir vieglāk pamanīt mocistu ar tālajam gaismām dienā. Tāpēc es pret to neprotestēju. Naktī gan tālie ir slikti, bet dienā – es par…
Nav būtiski, kuram ūpim ko kur ir vieglāk pamanīt. Ja tu kaut ko nevari pamanīt,palūdz tev anulēt vadītāja apliecību, jo esi bīstams satiksmei.
Ir CSN, kuros tālās gaismas dienā nav atļautas un lielākajai daļai tas traucē. Un tāpēc ar tālajiem dienā braukt nedrīkst.
Un tāpēc tālo lietotājiem es radu likumiskās robežās maksimālu traucējumu un neērtības. Vienkārši sakot- nelaižu, braucu gar ass līniju utt.
uupis rakstīja: Nu nezinu kā citiem bet man ir vieglāk pamanīt mocistu ar tālajam gaismām dienā. Tāpēc es pret to neprotestēju. Naktī gan tālie ir slikti, bet dienā – es par…
uupis rakstīja: Nu nezinu kā citiem bet man ir vieglāk pamanīt mocistu ar tālajam gaismām dienā. Tāpēc es pret to neprotestēju. Naktī gan tālie ir slikti, bet dienā – es par…
Arī dienā tevi tāds pretimbraucošs motociklists var tevi apžilbināt pietiekami, lai nepamanītu un aizķertu, piemēram, savā virzienā braucošu velosipēdistu.
Normālu, puslīdz CSN ievērojošu, motociklistu nav nekādu problēmu pamanīt arī ar tuvajām gaismām.
uupis rakstīja: Nu nezinu kā citiem bet man ir vieglāk pamanīt mocistu ar tālajam gaismām dienā. Tāpēc es pret to neprotestēju. Naktī gan tālie ir slikti, bet dienā – es par…
Arī dienā tevi tāds pretimbraucošs motociklists var tevi apžilbināt pietiekami, lai nepamanītu un aizķertu, piemēram, savā virzienā braucošu velosipēdistu.
Normālu, puslīdz CSN ievērojošu, motociklistu nav nekādu problēmu pamanīt arī ar tuvajām gaismām.
+1, kā arī normāls mopēdists nedara visu, lai ātrāk ietu bojā un neizpildās satiksmē ar manevriem, redz kā es māku, un rēķinās, ka viņu var nepamanīt...
Pirmais rakstīja: hei vadoni, tiesības tev drošvien noņēma par ātruma pārsniegšanu ar trīsriteni bērnudārza pagalmā
Nesaprotu tavus murgus. Parādi man dokumentu, kurā ir redzams, ka esmu sodīts par ātruma pārsniegšanu un man ir atņemtas tiesības.
tāpat jau nav arī dokumentāla apstiprinājuma par dzērumā ar opeli uztaisīto avāriju
varbūt ir pēdējais laiks nest tiesības uz csdd nodot
Redzi, nav jau liela māksla samurgot jebko, es to arī protu, bet tu davai reāli pierādi savus samurgojumus.
PS. Pirmais naktīs drāž kaimiņa suni un pēc tam dzer no klozeta čuras.
Nu tas ir tikpat taisnība,kā pirmā murgi, salīdzinājumam. Bez jebkāda seguma tekstiņus sacept mēs visi protam
man tak pohui, es tak tevi pazīstu vēl labāk par sava kaimiņa suni
interesanti tikai, kura acīs tu centies izlikties pēc iespējas baltāks un pūkaināks....
starp citu - es tev reiz piedāvāju veidu kā oficiāli pierādīt (savus kā tu saki murgojumus), ka tavs tēvs man zvanīja tava kārtējā kodiena laikā....
šim nolūkam no tevis vajadzēja tikai vienu lietu - pilnvaru no tava tēva paskatīties viņa mobiļņika izejošos zvanus (mobīlie operatori ir vēl perversāki par mums abiem kopā - savās sistēmās jamie skatās uz tiem, kas skatās )
kāpēc tad tu neatnesi to pilnvaru? laikam jau tikai tāpēc, ka tev ir pilnvara dzert no poda
hei vadoni, atceries, kad tu man atsūtīji īzsiņu no interneta.... izlaižot blablabla - tu solījies iet uz menteni rakstīt iesniegumus par to, ka tavs privātums tika ahujenna pārkāpts.... kas tur notika? vai nu tu sadirsi un neurakstīji to zajavu... vai pārmīzi un savāci atpakaļ?
p.n.
vienkārši rēka parauj..... ak jā.... sabiedriskās organizācijas dibinātājs tak nedrīkst sabiedrības acīs izskatīties melns, pelēks vai zils
Lauķismu gan. Diez vai ar moci esi braucis, ja šāds viedoklis. Pēc tiesību iegūšanas braukāju ar 500 kubiem, bet ir skaidrs, ka nu jau ir par maz - divatā braucot prasās 650-750. Litrs "parastam" mocim gan ir krietni vairāk, nekā ikdienas satiksmē nepieciešams. Tomēr ir moči kam tas tā tik vien pietiek, un ne jau noteikumu pārkāpšanai.
A ko divatā ar piecsimt kubiem grūti izdarīt - skaidu atraut? Ālēties?
Pilnīgi par palaidnieku jāpaliek - tev kā daudz ceļojušam būtu jābūt pamanījušam ka dienvideiropā pilsētās ir pilns ar visādiem pļerdakiem ar darba tilpumu 50-125 kubu robežās. Cilvēki brauc un nekādu problēmu. Tev 500 par maz...
Kad es biju ačgārnajā salā, es vienu brīdi apsvēru domu par kaut kāda 125 kubu pļerdaka iegādi lai brauktu uz darbu - jo A kategorija man nav - bet nu tā kā 125 kubu četrtaktniekam vmax ir tikpat liels, cik viņiem ir atļautais ātrums uz autostrādēm un reālais iz A klases ceļiem, nebūtu vērts - visu laiku zāģēt motoru pilnā ručkā
Tad jau arī baļķvedēju drīkst uzkraut cik tas spēj, brutāli pārkāpjot max atļauto tr. līdz. sastāva svaru?
Un max ātruma ierobežojumu var pārsniegt taču gandrīz ar jebkuru auto. Sanāk, ka cilvēki pērk tr. līdzekļus, lai pārkāptu CSN? Moš tad nakiu tos CSN? Visi brauksi m pēc poņāķijām un vairāk taisnības tiem kam biezāks vāgens?
Toč laikam lauķiem nesaprast...
Atšķirībā no tava pārkrautā baļkuvedēja, vieglā mašīna ir uztaisīta adekvāta tās iespējamajam maksimālajam ātrumam, tb vilkt tik, cik iet ir pilnīgi normāla lieta, vismaz no mašīnas ekspluatācijas viedokļa, bet tik tālu tu laikam neesi aizdomājies. Vismaz es neesmu savā audī vēl atradis uzlīmi ar tekstu "lai arī šī mašīna ir spējīga sasniegt 200 kmph, ar šo mašīnu nedrīkst braukt ātrāk par 120 kmph, savādāk var dabūt sodu", varbūt alfās tādas ir
A par to tavu ātruma pārsniegšanu - iedomāsimies ka motoru spējas izsaka tikai tilpums un jauda ir proporcionāla tam - ja 90 kmph uzturēšanai uz šosejas mocim pietiek ar 100 kubiem, tad viens litrs ir 10x lielāks motors nekā vajadzīgs. Pārnesot šādu analoģiju uz vieglajām mašīnām - pieņemot ka kaut kāds A80 vai golfs ar 800 kubu motoru spētu sniegt līdzīgu rezultātu, dabā eksistējošie pāris litri ir tikai divarpus reižu rezerve
Lauķismu gan. Diez vai ar moci esi braucis, ja šāds viedoklis. Pēc tiesību iegūšanas braukāju ar 500 kubiem, bet ir skaidrs, ka nu jau ir par maz - divatā braucot prasās 650-750. Litrs "parastam" mocim gan ir krietni vairāk, nekā ikdienas satiksmē nepieciešams. Tomēr ir moči kam tas tā tik vien pietiek, un ne jau noteikumu pārkāpšanai.
A ko divatā ar piecsimt kubiem grūti izdarīt - skaidu atraut? Ālēties?
Pilnīgi par palaidnieku jāpaliek - tev kā daudz ceļojušam būtu jābūt pamanījušam ka dienvideiropā pilsētās ir pilns ar visādiem pļerdakiem ar darba tilpumu 50-125 kubu robežās. Cilvēki brauc un nekādu problēmu. Tev 500 par maz...
Kad es biju ačgārnajā salā, es vienu brīdi apsvēru domu par kaut kāda 125 kubu pļerdaka iegādi lai brauktu uz darbu - jo A kategorija man nav - bet nu tā kā 125 kubu četrtaktniekam vmax ir tikpat liels, cik viņiem ir atļautais ātrums uz autostrādēm un reālais iz A klases ceļiem, nebūtu vērts - visu laiku zāģēt motoru pilnā ručkā
Kņigu ņe čital, no mņeņije imeju
Vispirms dabū A kategoriju, pabrauc ikdienā ar moci, nevis pļerdaku un tad sapratīsi par ko runāju. Es arī nesapratu, kad man zinātāji teica, ka 500cc ātri liksies par maz. Protams, nenožēloju, ka tomēr iegādājos tādu un iemācījos ikdienā braukt ar nelielas jaudas agregātu. Bet šobrīd zinu, kādēļ cilvēki tā teica, un pats varu tikai pievienoties un teikt to pašu. Un nē - tas nav, lai "skaidu atrautu" vai "ālētos".
Tad jau arī baļķvedēju drīkst uzkraut cik tas spēj, brutāli pārkāpjot max atļauto tr. līdz. sastāva svaru?
Un max ātruma ierobežojumu var pārsniegt taču gandrīz ar jebkuru auto. Sanāk, ka cilvēki pērk tr. līdzekļus, lai pārkāptu CSN? Moš tad nakiu tos CSN? Visi brauksi m pēc poņāķijām un vairāk taisnības tiem kam biezāks vāgens?
Toč laikam lauķiem nesaprast...
Atšķirībā no tava pārkrautā baļkuvedēja, vieglā mašīna ir uztaisīta adekvāta tās iespējamajam maksimālajam ātrumam, tb vilkt tik, cik iet ir pilnīgi normāla lieta, vismaz no mašīnas ekspluatācijas viedokļa, bet tik tālu tu laikam neesi aizdomājies. Vismaz es neesmu savā audī vēl atradis uzlīmi ar tekstu "lai arī šī mašīna ir spējīga sasniegt 200 kmph, ar šo mašīnu nedrīkst braukt ātrāk par 120 kmph, savādāk var dabūt sodu", varbūt alfās tādas ir
A par to tavu ātruma pārsniegšanu - iedomāsimies ka motoru spējas izsaka tikai tilpums un jauda ir proporcionāla tam - ja 90 kmph uzturēšanai uz šosejas mocim pietiek ar 100 kubiem, tad viens litrs ir 10x lielāks motors nekā vajadzīgs. Pārnesot šādu analoģiju uz vieglajām mašīnām - pieņemot ka kaut kāds A80 vai golfs ar 800 kubu motoru spētu sniegt līdzīgu rezultātu, dabā eksistējošie pāris litri ir tikai divarpus reižu rezerve
pirms drīsti stūrēt auto nākās likt eksāmenu CSDD, kas paredz kursu iešanu un iepazīšanos ar CSN, kuros skaidri un gaiši aprakstīts kur un kādi vmax ir bez maksas , kur un kādsi vmin ir bez maksas, savukārt APK kāds tarifs.
Liekot uz C kategoriju nākās iepazīties ar kādu maxbrutto kg drīkst braukt bez maksas, APK - cik maksā lielāks bruttomax...
Un tas nav atkarīgs no modeļa, markas vai kā cita - tas atkarīgs no tā kādā valstī izpildies uz koplietošanas ceļiem.
msh - starp citu normālās valstīs bieži vien ir izplatīta laba tradīcija - mašīnas iekšienē tiek uzlīmēta uzlīmīte kāds v/max pieļaujams, atbisltoši uzmontētajām riepām (parasti tas saistīts ar uz sezonu uzstādītajām ziemas riepām)
Palaidniex rakstīja: msh - starp citu normālās valstīs bieži vien ir izplatīta laba tradīcija - mašīnas iekšienē tiek uzlīmēta uzlīmīte kāds v/max pieļaujams, atbisltoši uzmontētajām riepām (parasti tas saistīts ar uz sezonu uzstādītajām ziemas riepām)
Tā nav tradīcija, bet CSN prasība. Vācijā, piemēram vasaras riepas drīkst būt tikai ar v-max indeksu, kas pārsniedz auto maksimumu, bet ja auto ir aprīkots ar ziemas riepām, kam tiek pieļauts zemāks v-max, obligāti uz paneļa jābūt uzlīmei.
Palaidniex rakstīja: msh - starp citu normālās valstīs bieži vien ir izplatīta laba tradīcija - mašīnas iekšienē tiek uzlīmēta uzlīmīte kāds v/max pieļaujams, atbisltoši uzmontētajām riepām (parasti tas saistīts ar uz sezonu uzstādītajām ziemas riepām)
Tā nav tradīcija, bet CSN prasība. Vācijā, piemēram vasaras riepas drīkst būt tikai ar v-max indeksu, kas pārsniedz auto maksimumu, bet ja auto ir aprīkots ar ziemas riepām, kam tiek pieļauts zemāks v-max, obligāti uz paneļa jābūt uzlīmei.
Lauķismu gan. Diez vai ar moci esi braucis, ja šāds viedoklis. Pēc tiesību iegūšanas braukāju ar 500 kubiem, bet ir skaidrs, ka nu jau ir par maz - divatā braucot prasās 650-750. Litrs "parastam" mocim gan ir krietni vairāk, nekā ikdienas satiksmē nepieciešams. Tomēr ir moči kam tas tā tik vien pietiek, un ne jau noteikumu pārkāpšanai.
A ko divatā ar piecsimt kubiem grūti izdarīt - skaidu atraut? Ālēties?
Pilnīgi par palaidnieku jāpaliek - tev kā daudz ceļojušam būtu jābūt pamanījušam ka dienvideiropā pilsētās ir pilns ar visādiem pļerdakiem ar darba tilpumu 50-125 kubu robežās. Cilvēki brauc un nekādu problēmu. Tev 500 par maz...
Kad es biju ačgārnajā salā, es vienu brīdi apsvēru domu par kaut kāda 125 kubu pļerdaka iegādi lai brauktu uz darbu - jo A kategorija man nav - bet nu tā kā 125 kubu četrtaktniekam vmax ir tikpat liels, cik viņiem ir atļautais ātrums uz autostrādēm un reālais iz A klases ceļiem, nebūtu vērts - visu laiku zāģēt motoru pilnā ručkā
Kņigu ņe čital, no mņeņije imeju
Vispirms dabū A kategoriju, pabrauc ikdienā ar moci, nevis pļerdaku un tad sapratīsi par ko runāju. Es arī nesapratu, kad man zinātāji teica, ka 500cc ātri liksies par maz. Protams, nenožēloju, ka tomēr iegādājos tādu un iemācījos ikdienā braukt ar nelielas jaudas agregātu. Bet šobrīd zinu, kādēļ cilvēki tā teica, un pats varu tikai pievienoties un teikt to pašu. Un nē - tas nav, lai "skaidu atrautu" vai "ālētos".
Te nu piekrītu Seenem. Mana moto pieredze 50cm3, 125cm3, 175 cm3, 350 cm3, 500cm3, 750 cm3, 1000cm 3x
Policijas kļūdas