CSDD kļūdas

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012

Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.

Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.

Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.

Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)

Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.

Kāpēc Pareizi? Piemēri.

Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot

CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.

Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.

Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.

Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.

Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.

Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.

Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.

Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.

Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??

Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..35
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

paga paga. vecajām klapatām maksimums bija 3.5 dumainība. ja tajā nevar ierāpties, tad tam auto vieta ir Tolmetā. man atkal bija otrādi. 96gada 2.5 audi diesel konstanti rādija 0.3-0.4 dūmus no gada uz gadu. vienu gadu ispektors gāzēja 3 reizes cerot dabūt vairāk, gāja arī skatīties vai merāmais nav aizspūsts projām

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: paga paga. vecajām klapatām maksimums bija 3.5 dumainība.

Kļūdies! Bija 3,0, tad Latvija ssgribēja kļūt īpaši zaļa, un izmainīja uz 2,5. Ar tiem 2,5 ja pirms TA kārtīgi neizdirsina izpūtēju bija problēmas.

Minimums ir bijis 0,16.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Te vēl viens LV paradokss.

Kaut vai tie paši CSDD "ceļu" nodokļi... līdz 2006 gada Minskiņai tāds pat kā jaunākam superbaikam ar 1000 cm3 dzinēju!

Nu un cik tad tas nodoklis bija liels?? Tā Minska krietni vairāk gaisu piesmako nekā superbaiks ar katalizatoru.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Slinkais rakstīja: paga paga. vecajām klapatām maksimums bija 3.5 dumainība.

Kļūdies! Bija 3,0, tad Latvija ssgribēja kļūt īpaši zaļa, un izmainīja uz 2,5. Ar tiem 2,5 ja pirms TA kārtīgi neizdirsina izpūtēju bija problēmas.

Minimums ir bijis 0,16.

Turbomotoriem bija par 0.5 vairāk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: DekstersFF, pirmkārt runa iet par laiku, kad vajadzēja mērīt vidējo no 3 vai 6 reizēm!!

Slinkais, atkal neko lasīt negribi!! Kādam EU standartam bija projektēts Skorpja atmosfēriskais dīzelis, jeb pareizāk sakot Pežo 2,5 D? Un pa kādam standartam mēra??

Sen laikam esi aizmirsis, ka šis dzinējs jauns nebija domāts izturēt pārbaudes un normas ar kādām mēra Latvijā.

Kā sacīt jāsaka, salabo savu šrotu. Mana A80 benzīnnieks bez katalizatora, ar kuru tas oriģināli komplektējās, ierakstījās zem savas normas vairākas reizes. Esošais A90q benzīnnieks bez šaubām ierakstīsies līdzīgi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

benzīnam da vel atmo, krietni vieglāk ierakstīties normās.

man kaut ka liekas ka joprojam līdz 2001 gadam ražotiem ir tie 3.5(3.0).... varbūt arī kļūdos.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Tā ir, ja jāgāzē 6x, tad tas auto nav ideālā stāvoklī noteikti. Parasti ir tā- 1x izgāzē bez mērinstrumenta, tad iebāž pļurķi ,uzgāzē un parādās patiesais dzinēja stāvoklis. Par atgāzēm nekad nav nācies piedzīvot kādu nebūt dīvainību, instruments mēra un viss.

Jāgāzē 6x ir arī tad, ja inspektors ir idiots. Pēc trešās reizes bezjēgā, jo tirliņš nemācēja pielikt apgriezienu mērītāju, atņēmu atslēgas un pieprasīju lai atnāk kāds, kas ir gatavs atbildēt par nejēgas nodarīto kaitējumu motoram. Nez kādēļ apvainojās un bija gatavs saukt jebko, tikai ne priekšnieku. Kad tomēr saprata, ka nāksies, pēkšņi kļuva zemāks par zāli... Ar priekšnieku vienojāmies, ka viņam personīgi ir tieši viena reize veikt mērījumu - ja nokļūdīsies, tad rakstam visus papīrus, kas pienākas par nekompetenci... Tad nezkādēļ pacentās un visu varēja izdarīt pareizi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

redlains nav nekads kaitējums dzinējam

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: redlains nav nekads kaitējums dzinējam

beidz.... dzinēju katrs apprieziens tuvina galam

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: redlains nav nekads kaitējums dzinējam

Nu tad tev ir ļoti švaks priekšstats par to, kas notiek ar dīzeli redlainā bez slodzes.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja nepatīk kas notiek ar ķīseli latvijā ar latvijas degvielu un TA punktos, tam ir risinājums - AERO!

EDZS Reģ.: 03.05.2004
0 0 Atbildēt

Mjā tā TA dīzeļa mocīšana man pirmo reiz kļūstot par ķīselvāgena īpašnieku izraisīja izteikti negatīvas emocijas un pārdzīvojumus nu bet tagad jau esmu pieradis

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ja nepatīk kas notiek ar ķīseli latvijā ar latvijas degvielu un TA punktos, tam ir risinājums - AERO!

ir... ir... tev diez vai naudiņas pat ķīselim bāku pieliet pietiks. Aero to var darīt 2x biežāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tad ieliec gāzi un tas izmaksās 2x mazāk. Pieņemot ka tas aero nav ahūnais strebējs un ka tu savu sābu pildi tankā, nevis ar kreiso soļķi, būs lētāk nekā tagad. Un nebūs jāuztraucas ka TA cenšas nokaut tavu motoru

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tad ieliec gāzi un tas izmaksās 2x mazāk. Pieņemot ka tas aero nav ahūnais strebējs un ka tu savu sābu pildi tankā, nevis ar kreiso soļķi, būs lētāk nekā tagad. Un nebūs jāuztraucas ka TA cenšas nokaut tavu motoru

Izej labāk savam auto apskati un nemācis citus dzīvot. Man gāze neder. Un ne jau pretlikumīgiu iemeslu (kā piemēram "kreisais soļķis") dēļ.

Un tavi pieņēmumi par (ne)strēbšanu ir velti. Aero spēj izstrēbt ~40l/100km. Dēļ šadiem cipariem auto vispār kompis standartā nerāda momentāno patēriņu - tikai vidējo. Tajā sanāk ielīst zem 20, jo to jaudu faktiski nav kur likt ilgstoši. Tūlit gan uzradīsies kaudze apgalvotāju, ka Aero tik daudz nerij. Un taisnība jau ir - lielākajai daļai ir vajadzīga tikai zīmīte uz pakaļas, bet braucot izmanto mazu daļu no motora spējām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Un tagad salīdzini visus šos tekstus ar forumu "Sodi no fotoradariem", "CP kļūdas" u.tml. Līdzību saskati?

Nē,nesaskatu gan. Te ir reāli gadījumi, kad CSDD darbinieki nolaiž lažu un tēlo pārgudros.

Seenem savikārt šķiet,ka no vsiiem stūriem uzglūn FR, kuru gadījumos VISS ir nelegāli un soda par 1km/h pārkāpumu.

Arī sēne nesaka, ka VISI FR viņam uzglūn.

Tu joprojām neapjēdz,ka runa ir par to krāsu un tas ir absurds?? Tāpat ar numuru salīdzināšanu, kad jāsalīdzina krāsa, tad tēlo gudreļus,kad jāredz numurs, tad nez kāpēc to nevar. Vai tiešām tur tas inspektors bija tik stulbs,ka neatšķir A no B numurzīmes??

Tu joprojām nejēdz, ka cilvēks varēja vienkārši sajaukt, aizmirst apskatīties, kļūdīties (par numura zīmi)? Programmā, kur vada iekšā izziņu, defoltā ir ielikts A+A, ja ir A+B vai A+E, tad ir jāmaina. Un, iespējams, cilvēks gluži vienkārši cilvēcīgi to ir piemirsis (starp citu, man arī tā ir gadījies). Bez tam, attiecībā uz to arī ir metodika. Arī man bieži nācās atšūt gudriniekus, kuri A+B gadījumā gribēja dabūt A+E, lai tikai ierautu nāsīs kādu divciparu numuru.

Kas attiecas uz krāsu, varbūt uzrakstīsi, kāda bija tehniskajā pasē un kāda bija reāli? Varbūt pat bildi ieliksi? Citādi tā ir tāda .iršana bez seguma. es zinu, ka bieži sanāca konflikti par to, ka no TA izmeta sakarā ar 2 krāsām. Nu, piemēram, pēc instrukcijas bija, ka, ja kaut kāda krāsa pārsniedza neatceros cik procentus, tad tā bija jāraksta kā 2. krāsa. Un problēmas mēdza rasties, piemēram, ar Subaru Outback, kuriem vecajiem modeļiem bija pelēki bamperi. Kaut kad atpakaļ reģistrējot šiem nebija norādīta otrā krāsa (pelēkā) un apskatnieki meta ārā, jo pasē jābūt 2 krāsām. Bet tur jau nebija pie vainas ne TA inspektori, ne nr. salīdzināšana. Tādas bija instrukcijas un pēc tām bija jāvadās. CIk es zinu, bija daudzi gadījumi, kad par šīm RA maiņām klientam nebija jāmaksā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bet varbūt momentānā patēriņa vietā ir ieplūdes spiediena radījums kā audī UrS4/UrS6? Tādas fīcas dēļ ir vērts atteikties no momentānā patēriņa - bet var jau izdomāt sazvērestības teoriju ka tas ir dēļ momentānā patēriņa cipara, kurš droši vien čipsotam eksemplāram varētu pārsniegt simts litrus, ja jau manam mazmotoriņam kādus 55 var izspiest...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Nu re, klasisks CSDD darbinieķeļa stiliņš, neatzīs,ka pretī stāvošajam varētu būt taisnība. Pēc taviem uzskatiem sanāk, ka nekādi nedrīkst iebilst, tad esi normāls. Nedod Dievs atvērt muti un atļauties kaut ko Kingam aizrādīt, tad tik sākas

Tas drīzāk tavs stiliņš. Laikam tāpēc tevi te par vadoni sauc...

Nevajag melot, es neesmu teicis, ka nedrīkst iebilst. Es esmu teicis, ka jāiebilst ir ar cieņu pret oponentu (ko tu šeit nekā nespēj), jo, lai nu kāds, arī viņš ir tikai cilvēks un tu nevari 100% apgalvot, ja būtu viņa vietā, tad būtu citāds. Bet nolaišanās līdz viņa līmenim ir tikai paša vājā rakstura vai stulbuma izrādīšana.

Ja tu ar to "tipisko CSDD darbnieciņu" cerēji mani aizvainot, vari atslābt, tikai pats savu zemo intelektu parādi.

P.S. Bija arī, kas aizrādīja. Un nebija šajā ziņā problēmu. Man, atšķirībā no tevis, ar paškritiku problēmu nav, spēju savu rīcību arī izvērtēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Tā kā degvielu strebj zirguspēki, nevis ņūtonmetru, cik tur tam 3.0 ķīselim viņu bija - 200? Cik vidējam aero - 250? Vēl pieskaitām to, ka ķīselis būs vēl par kādiem 20 pročiem efektīvāks - sanāk ka no 3.0 TID savus 25-30 arī jāvar izspiest, ja nevar "tātad cilvēkiem nevajag izmantot visu ko motors spēj"

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Pag pag, ja es veikalā paņemu maizi, kura maksā pēc informācijas pie plaukta ,teiksim, 0.92 ls, bet kasē man uzrēķina 2 latus, tad es neko nedrīkstu teikt kasierei, tā? Man jāraksta vēstule veikala Direktoram varbūt?

Tu gan esi manāmi dīvains,kā jau izbijis ierēdnītis. Neizbrīna šitādu te demagoģija, tādi nu ir tie cilvēciņi, kuri par mūsu naudu strādā, lepni un neaizskarami.

Sētniekam neko nedrīkst teikt, jo viņš jau tikai slauka, CP inspektoram nedrīkst, jo viņš jau tikai zizli šūpo, CSDD inspektorelim ar nav brīv , jo visu jau tas Lukstiņš

Paņem acis rokā uz IZLASI VĒLREIZ. Es runāju par LAMĀŠANOS, nevis TEIKŠANU. Tu spēj atšķirt šos divus jēdzienus?

Bet vispār smieklīgi ir tavi bērnudārza līmeņa mēģinājumi mani personīgi apvainot...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Un par to dzelžaino instrukciju pildīšanu - ja tu izdari kaut ko ne pēc instrukcijas un to vēlāk augšā konstatē (kas uz sverku attiecas), un ko stacijā var viegli konstatēt, jo visur ir kameras, tad augša tevi par to drāž. Izbraukuma salīdzināšanā, kur mani norīkoja, bija vēl trakāk... Ja kaut kas ir noticis ne pēc instrukcijas un pēc tam tas tiek uzosts augšā, tad pirmo jautājumu uzdod CSDD pretkorupcijas daļa. Un jautājums ir tāds - vai tu to mašīnu vispār skatījies vai arī sverku tāpat uzrakstīji?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Un tagad salīdzini visus šos tekstus ar forumu "Sodi no fotoradariem", "CP kļūdas" u.tml. Līdzību saskati?

Nē,nesaskatu gan. Te ir reāli gadījumi, kad CSDD darbinieki nolaiž lažu un tēlo pārgudros.

Seenem savikārt šķiet,ka no vsiiem stūriem uzglūn FR, kuru gadījumos VISS ir nelegāli un soda par 1km/h pārkāpumu.

Arī sēne nesaka, ka VISI FR viņam uzglūn.

Tu joprojām neapjēdz,ka runa ir par to krāsu un tas ir absurds?? Tāpat ar numuru salīdzināšanu, kad jāsalīdzina krāsa, tad tēlo gudreļus,kad jāredz numurs, tad nez kāpēc to nevar. Vai tiešām tur tas inspektors bija tik stulbs,ka neatšķir A no B numurzīmes??

Tu joprojām nejēdz, ka cilvēks varēja vienkārši sajaukt, aizmirst apskatīties, kļūdīties (par numura zīmi)? Programmā, kur vada iekšā izziņu, defoltā ir ielikts A+A, ja ir A+B vai A+E, tad ir jāmaina. Un, iespējams, cilvēks gluži vienkārši cilvēcīgi to ir piemirsis (starp citu, man arī tā ir gadījies). Bez tam, attiecībā uz to arī ir metodika. Arī man bieži nācās atšūt gudriniekus, kuri A+B gadījumā gribēja dabūt A+E, lai tikai ierautu nāsīs kādu divciparu numuru.

Kas attiecas uz krāsu, varbūt uzrakstīsi, kāda bija tehniskajā pasē un kāda bija reāli? Varbūt pat bildi ieliksi? Citādi tā ir tāda .iršana bez seguma. es zinu, ka bieži sanāca konflikti par to, ka no TA izmeta sakarā ar 2 krāsām. Nu, piemēram, pēc instrukcijas bija, ka, ja kaut kāda krāsa pārsniedza neatceros cik procentus, tad tā bija jāraksta kā 2. krāsa. Un problēmas mēdza rasties, piemēram, ar Subaru Outback, kuriem vecajiem modeļiem bija pelēki bamperi. Kaut kad atpakaļ reģistrējot šiem nebija norādīta otrā krāsa (pelēkā) un apskatnieki meta ārā, jo pasē jābūt 2 krāsām. Bet tur jau nebija pie vainas ne TA inspektori, ne nr. salīdzināšana. Tādas bija instrukcijas un pēc tām bija jāvadās. CIk es zinu, bija daudzi gadījumi, kad par šīm RA maiņām klientam nebija jāmaksā.

Reiz uz ielas redzēju svaigi izdotu 2 ciparu numuru ( pēc ciparu sērijas bija atšifrējams) uz jaunākā modeļa auto, abi A+A. Tad nu piezvanīju uz CSDD un pajautāju,kā nu tas nākas , ka uz tā auto var būt tādi numuri, ja es kādu nedēļu iepriekš ,reģistrējot auto, CSDD Rīgas nodaļā gribēju savam auto 2 ciparu numuru izvēlēties ( tas gan man nebija vajadzīgs, vienkārši sporta pēc taujāju,jo zinu atbildi,ka nevar, bet te pēkšņi vienam uz ielas VAR).

Mani pāradresēja no viena numura uz nākamo un arvien skanēja atbilde apmēram šādā stiliņā -tas nav iespējams, jūs būsiet kļūdījies,mēs nezinām,tā nevar būt utt. Ar vienu vārdu sakot-atrunājās visos iespējamos veidos, nevar būt un viss

Un tu man te tagad saki, ka kāds,redz, gribēja iekampt Paši CSDD darbonīši tādus numurus šeftē pa labi un pa kreisi, acīm redzama ir viņu ieinteresētība tajā, bet tādi kā tu,atvaino, šķidri dirš uz klientiem.

Ja par krāsu- es jau teicu,ka tev ir klasiskais CSDD darbonīša stiliņš, tur tādus,kā izskatās, speciāli atlasa, lai kopumā radītu iespaidu, cik varena organizācija ir CSDD, cik tās lēmumi un rīcība ir pareiza un ka cilvēks parastais ir sūds poļubomu.

Tu, aunapiere, motocikls bija tāds kāds tas bija pirmajā salīdzināšanas reizē un pēc tam 4x uzrādot TA inspektoriem. Ja 5x viss bija labi, bet tad pēkšņi kāds sevišķi advancēts puisēns saprata, ka tomēr nav, tad tā nu ir tikai un vienīgi CSDD šeftmanīšu problēma.

Bet tu te centies 'kaķīt bočkas' manā virzienā, kā jau tur strādājošiem pieņemts, pats to nemaz nemanot Tā ir ne jau cilvēku problēma ,ka jums ir 'instrukcijas'. Risiniet cilvēcīgi, nevis braucot augumā transporta līdzekļa īpašniekam un visādi izpildoties. Tas toreiz tiešām bija tizli, kretinē tas, ka tu pat tagad man te klāsti, cik es rīkojos nepareizi, jo es,redz, esot atļāvies iebilst krutajiem puisēniem no CSDD.

Tā Zeķīša pienākums bija ļoti laipni man izskaidrot,ka agrāk,redz, ir bijušas 'instrukcijas' , ka tagad ir citas 'instruksijas' un pēc tam atkal būs vēl citas 'instrukcijas' un tāpēc man ir pienākums jozt un izpildīt viņa norādījumus bez ierunām. Nevis ļečīt mozgas ar 'tas jau ir redzams,ka pārkrāsots'. Mūlāps sranijs. Un vari neiespringt, pret tādiem šmurgļiem būs nelaipna attieksme vienmēr un visur.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Pag pag, ja es veikalā paņemu maizi, kura maksā pēc informācijas pie plaukta ,teiksim, 0.92 ls, bet kasē man uzrēķina 2 latus, tad es neko nedrīkstu teikt kasierei, tā? Man jāraksta vēstule veikala Direktoram varbūt?

Tu gan esi manāmi dīvains,kā jau izbijis ierēdnītis. Neizbrīna šitādu te demagoģija, tādi nu ir tie cilvēciņi, kuri par mūsu naudu strādā, lepni un neaizskarami.

Sētniekam neko nedrīkst teikt, jo viņš jau tikai slauka, CP inspektoram nedrīkst, jo viņš jau tikai zizli šūpo, CSDD inspektorelim ar nav brīv , jo visu jau tas Lukstiņš

Paņem acis rokā uz IZLASI VĒLREIZ. Es runāju par LAMĀŠANOS, nevis TEIKŠANU. Tu spēj atšķirt šos divus jēdzienus?

Bet vispār smieklīgi ir tavi bērnudārza līmeņa mēģinājumi mani personīgi apvainot...

Palasi pats vēlreiz, tas nav mēģinājums aizvainot, tas ir fakta konstatējums, kuru tu pats nemaz nejūti- tu esi iedomājies, cik esi bijis varens, būdams CSDD ierēdnelis.

Un-pret stulbeņiem valsts pārvaldē netaisos būt sevišķi laipns un izprotošs.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Īsi sakot, GB12 ir labs piemērs un pierādījums tam, kā tas CSDD iestādē notiek un kāda ir attieksme- 'Mēs esam varenie visziņi,mums vienmēr ir taisnība un nerunājiet mums te zin pretī,ko mums visiem gadījumiem ir instrukcijas'.

Skaidrs jums visiem? Mutes ciet !

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nu ir jau CSDD vēl drusku šitā pārākuma apziņa iekšā... Man bij samaksāts par skati pērn, bet dažādu iemeslu dēļ pērn uz skati neaizbraucu. Braucu šogad, un stāstu tantei, ka gribu maksāt tikai ceļa nodevu, šī, ka tā nevar, viņai kompis prasa citu summu. Kad ieminējos par iesniegumiem utt par to ka samaksājis esmu bet pakalpojumu saņēmis neesmu, tad gan zvanījās 5 minūtes uz centrālo biroju, un iespēja visu sakārtot lai man nav jāmaksā otro reizi.

Bet viss ļoti laipnos toņos...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..35
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti