CSDD kļūdas

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012

Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.

Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.

Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.

Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)

Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.

Kāpēc Pareizi? Piemēri.

Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot

CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.

Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.

Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.

Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.

Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.

Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.

Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.

Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.

Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??

Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.

 
1 2 3 4 5 6 7 ..35
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

GB12 rakstīja: Kas attiecas uz to bremžuguni, palasiet paši noteikumus par tonēšanu

Palasi pats tos noteikumus. Teorētiski bremžu lukturis vispār nedrīkst būt papildus aizsegts ar stiklu vai plēvi. Redz CSDD mums stāv pāri autombiļu ražotājiem, kas jau rūpnīcā liek bremžu lukturi aiz stikla, bet te banānijā tas pēkšņi neder. Koroč mūsu CSDD prasības ir stingrākas pat par autoražotāju Tā it kā LV būtu autoražošanas lielvalsts un jāsargā savs tirgus no inomarkām.

Vari, lūdzams, to punktu nosaukt, ja tev ir pie rokas? Man kaut kā pēc atmiņas, ka tas neattiecas uz rūpnīcas gatavo un ES sertificēto auto, bet gan uz papildus plēvēm, kas tiek līmetas, būtībā, uz to pašu, uz ko attiecas 75% caurlaidība stikliem.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tad kur - numuru salīdzināšanā vai TA?

Pa lielam tas ir viens un tas pats kantoris, kas mākslīgi sadalīts:

"CSDD ir valsts akciju sabiedrība, kas saskaņā ar Ceļu satiksmes likumu un Statūtiem nodarbojas ar transportlīdzekļu reģistrāciju, ..., tehniskās apskates nodrošināšanu, ..."

Pats esmu pie kašķa ar TA dorņiem (70% gadījumu tādi tur ir sastapti) saucis maiņas priekšnieku (vai kā viņu tur sauc) un ja tad netiek galā, tad stacijas priekšnieku'.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Un da labi... Lukstiņš ir vienkārši plātīzers, kurš pats nemaz nezina, kā viss notiek zemākajā rangā. Bet pie tā jau salīdzināšanas inspektori nav vainīgi.

Salīdzināšanas inspektori arī pārsvarā ir pāvi, kuri uzskata, ka viņi strādā iestādē, kur viss ir tikai un vienīgi pareizi un tikai viņi zin un visu izdara bez kļūdām.

Kā toreiz ar manu motociklu, nācās uzklausīt visādus ' mums te tādi stāsti nav retums' , ' te jau uzreiz var redzēt,ka pārkrāsots' utt.

Tikai pēc priekšnieka izsaukšanas un video noskatīšanās nez kāpēc mutītes pievērās..

Man nepatīk,ka tādās vietās strādājošie atļaujas lekt augstāk par savu pakaļu.

Vispār sākumā tu šito rakstīji par tehnisko apskati, nevis sverku. Tu vispār atšķir šīs 2 lietas vai arī neatceries, kurš īsti, tad nu visi vainīgi?

No sākuma viss notika apskates iestādē ( par kuras pakalpojumiem naudu ņem CSDD kases, tātad saistīts kantoris) , kurā attieksme bija identiska pēc tam notiekošajam numuru salīdzināšanā.

Abās vietās pāvi. Abās reizēs tika pieaicināti augstākstāvošie ( apskates vietā un numuru salīdzināšanā agrāk šeit manīts personāžs no USA auto kluba) , kuri, paldies Dievam, ir ar augstāku IQ nekā darbinieki.

Nu kas tas par tekstu 'te jau skaidri redzams,ka pārkrāsots' , ja es 100% zinu,ka nav krāsots, jo tr līdz visu laiku ir manā valdījumā. Man ko, kā cilvēka teiktajam ir 0 vērtība ??

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: GB12, es nenoliedzu un es saprotu un piekrītu,ka cilvēki kļūdās un tas tā ir.

Bet uz tā fona, cik viss CSDD ir PAREIZS, tas besī 10 kārtīgi.

Nu, tad man jāsaka taviem vārdiem - ej, raksti iesniegumus un cīnies, lai CSDD nomaina vadību. Tā teikt, ko tu pats esi darījis, lai CSDD darboņu attieksme mainītos? Tev tagad ir lieliska iespēja pierādīt, ka vari arī izdarīt to, par ko te bieži propogandē.

Es to daru diezgan regulāri, šad tad apmeklēju arī Miera ielas pūzni, kurā top visas idiotiskās idejas par nez kādiem visaugstākajiem standartiem.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vai par kompetentu var nosaukt TA inspektoru, kurš ,nepārzinot motocikla konstrukciju, mani nepamatoti aizkavē uz kādām minūtēm 20,jo,viņaprāt, gaismas stars nav pareizs,jo ir taisns un lukturi deg nepareizi, jo viņš,redz, neesot redzējis,ka mocim deg 2 tuvās gaismas kopā....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

bet rezumē uzprasās- jo vecāka paliek mašīna, jo stingrākas (un idiotiskākas) prasības.

Tu gribēji teikt - jo vecāka paliek mašīna, jo tā nonāk mašīnu grupā, kurā vajag lielāku atbiruma procentu, cenšoties atrast neesošus bojājumus.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pašā būtībā jau CSDD ir pret normālu, demokrātisku ,cilvēcisku attīstību. Kāpēc citās valstīs var reģistrēt pašsaliktus auto ?? Kāpēc visi šie murgi ar sertifikācijām? Kāpēc Latvijā nevar reģistrēt USA pirktu motociklu, ja tas ir identisks pirktam Eiropā, bet Lietuvā var ??

Tāpēc,ka CSDD ar savu izveidošanos, lai viena sabiedrības daļiņa, kura izveidošanās laikā atradās tuvu varai, nodrošinātu sev labu dzīvi ienākumu veidā, no sevis noņem pēc iespējas vairāk atbildības. Nekas cits tas nav.

GB12, pasaki,lūdzams, kāpēc, ja es Ungārijā nopirktu auto reģistrēšu vispirms Vācijā, tad tajā pat dienā noņemšu no uzskaites un atvedīšu uz Latviju, to te reģistrēt varēšu uzreiz un nebūs problēmu, bet uzreiz no Ungārijas šeit vest un reģistrēt bez kaut kādas mistiskas sertifikācijas nevar??

To vari izskaidrot?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ozz rakstīja:

bet rezumē uzprasās- jo vecāka paliek mašīna, jo stingrākas (un idiotiskākas) prasības.

Tu gribēji teikt - jo vecāka paliek mašīna, jo tā nonāk mašīnu grupā, kurā vajag lielāku atbiruma procentu, cenšoties atrast neesošus bojājumus.

To nu gan man nav nācies novērot un tādu murgu gan es CSDD nepiesietu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ne jau viss ir slikti. Ir gadījumi,kad inspektors apskatē ir Cilvēks un ignorē debilas augšas prasības.

Tā man ir iedots 0 vērtējums auto, kurš bija ideālā tehn stāvoklī, bet bija ieplēsts luktura stikls. Inspektors uz to niorādīja, biju gatavs ,ka neizlaidīs un būs 2, bet darīju zināmu, ka oriģin. lukturis ir pasūtīts un būs Latvijāpēc 10 dienām, inspektors ielika 0 vērtējumu. Pēc 10 dienām manam auto bija jauns lukturis un viss ir sakārtots.

Tas liecina, ka arī tur ir normāli cilvēki, kuri nav burta kalpi un no iekšas turas pretī idiotismiem.Un tādu tur nav mazums.

Bet nu šļupsteklis ir reāls lohs.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Un Lukstiņa pienākums būtu panākt,ka auto tehnisko stāvokli kontrolē ne tikai apskates dienā, bet arī pēc tam uz ceļa. Noņemt no trases kūpošus, nelegāli ksenonizētus, šķībus utt transporta līdzekļus.

Bet to,protams, izdarīs tad,kad sabiedrība sāks spiest. Tāpat kā CP ,FR utt.

Dugass Reģ.: 10.05.2003
0 0 Atbildēt

Nu nez nez - man nekad nav bijušas problēmas ar apskatēm un to kantori kopumā. Ja uz kaut ko norāda apskatē, tad tas ir par lietu.

Oi, kaut gan nē - sakakāju!

Bija tak vienreiz - uzliku papildu tālās fāras. Apskates insp. aplūkoja un teica - redzi burtiņus - tas ir miglinieks. 4 miglinieki nedrīkst būt, ņem nost. Es gan pēc stara redzu, ka tālais, bet rakstīc, ka miglinieks - ņem nost.

Tā es 4 gadus ņēmu nost. Kamēr piektajā aizmirsu un atkal aizbraucu uz skati. Kur jau attapos un saku šim, ka zinu zinu, ka 4 miglineiki...... A šis skatās un saka - nu bet te tak burts skaidri norāda, ka tas ir tālais. Uztaisi, ka slēdzas kopā ar tālajiem (man bija atsevišķs slēdzis) un viss būs kārtībā!

Tā ka - tiešām - galīgs lohu kantoris - paši nezin ko kurš burts nozīmē!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Vēl viens stāsts par migliniekiem.

Ņemot vērā, ka ziema ar kupenām un sāli dara savu, un es tādus nelietoju, pavasarī ieslēgt vairs nebija iespējams. Tā kā pasākums nav obligāts, zinu, ka var iet TA vispār bez. Bet no jauna uzzināju, ka auto, kam bamperī ir atstāti miglinieku korpusi bez lampām un vadiem, apdraud satiksmes drošību, atšķirībā no tāda, kam šajās vietās bamperī ir caurumi vai plastmasas korķi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

To nu gan man nav nācies novērot un tādu murgu gan es CSDD nepiesietu.

Kā ar to vienu piemēru, kur B2 A90q ielika divnieku par nepieskrūvētu stūres pirkstu, bet īpašnieks mājās ar lielo tirkšķi no visa spēka velkot uzgriezni spēja tikai pusapgriezienu pagriezt? Bija zināmi vēl daži piemēri, bet izkrituši no galvas.

Un kā ar tādu dabas parādību, kur TA ieliek dažus gadus vecai mizai vieninieku par rūsu, vēl pirms mašīnas pacelšanas?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, un vēl vispār - diez kā būtu jātulko tā norma "aizliegts modificēt piekari un bremžu sistēmu"? Vai tā, kā to dara mūsējie - "aizliegts pārskrūvēt no cita, līdzīga modeļa piekares un bremžu sistēmas elementus, kuri der 1:1"? Es domāju ka ne jau tikai veco audī fani ar šo problēmu saskaras, bet arī citu marku fani.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Un kā ar tādu dabas parādību, kur TA ieliek dažus gadus vecai mizai vieninieku par rūsu, vēl pirms mašīnas pacelšanas?

Mierīgi!! Savējo kad pirku - tā nebija LV reģistrēta, un ar tirgoni norunāju - ja auto iziet TA, tad ņemu, ja nē - čau.

Pacēla, pakratīja, ar pirkstu parādīja, kas drīzumā jāmaina (paldies par to), nolaida... aizgāja tipa pačurāt. Atnāca un katrā otrajā rūtiņā velk krustus!!! Prasu kas ir - mašīna nav jauna kaut kam jābūt!!! Rūsu ar ievilka, kaut nebija ne punktiņa.

TA izgāju - bet nu dikti jocīgi palika par krustu lērumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Un da labi... Lukstiņš ir vienkārši plātīzers, kurš pats nemaz nezina, kā viss notiek zemākajā rangā. Bet pie tā jau salīdzināšanas inspektori nav vainīgi.

Salīdzināšanas inspektori arī pārsvarā ir pāvi, kuri uzskata, ka viņi strādā iestādē, kur viss ir tikai un vienīgi pareizi un tikai viņi zin un visu izdara bez kļūdām.

Kā toreiz ar manu motociklu, nācās uzklausīt visādus ' mums te tādi stāsti nav retums' , ' te jau uzreiz var redzēt,ka pārkrāsots' utt.

Tikai pēc priekšnieka izsaukšanas un video noskatīšanās nez kāpēc mutītes pievērās..

Man nepatīk,ka tādās vietās strādājošie atļaujas lekt augstāk par savu pakaļu.

Vispār sākumā tu šito rakstīji par tehnisko apskati, nevis sverku. Tu vispār atšķir šīs 2 lietas vai arī neatceries, kurš īsti, tad nu visi vainīgi?

No sākuma viss notika apskates iestādē ( par kuras pakalpojumiem naudu ņem CSDD kases, tātad saistīts kantoris) , kurā attieksme bija identiska pēc tam notiekošajam numuru salīdzināšanā.

Abās vietās pāvi. Abās reizēs tika pieaicināti augstākstāvošie ( apskates vietā un numuru salīdzināšanā agrāk šeit manīts personāžs no USA auto kluba) , kuri, paldies Dievam, ir ar augstāku IQ nekā darbinieki.

Nu kas tas par tekstu 'te jau skaidri redzams,ka pārkrāsots' , ja es 100% zinu,ka nav krāsots, jo tr līdz visu laiku ir manā valdījumā. Man ko, kā cilvēka teiktajam ir 0 vērtība ??

Jo vairāk raksti, jo vairāk sāc pīties savos skaidrojumos.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: GB12, es nenoliedzu un es saprotu un piekrītu,ka cilvēki kļūdās un tas tā ir.

Bet uz tā fona, cik viss CSDD ir PAREIZS, tas besī 10 kārtīgi.

Nu, tad man jāsaka taviem vārdiem - ej, raksti iesniegumus un cīnies, lai CSDD nomaina vadību. Tā teikt, ko tu pats esi darījis, lai CSDD darboņu attieksme mainītos? Tev tagad ir lieliska iespēja pierādīt, ka vari arī izdarīt to, par ko te bieži propogandē.

Es to daru diezgan regulāri, šad tad apmeklēju arī Miera ielas pūzni, kurā top visas idiotiskās idejas par nez kādiem visaugstākajiem standartiem.

Nu, tad neturi sveci zem pūra, pastāsti, kādas izmaiņas esi panācis?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Man ir vairāki piemēri par inspektoru nekompetenci numuru salīdzināšanā, bet ko nu vairs

Īpaši močiem un īpaši TA - nu tas ir sex

Tad kur - numuru salīdzināšanā vai TA?

Gan, gan. Reāli piemēri, tikai slinkums gari rakstīt.

Abos variantos šaubas par kompetenci, īpaši jau nu TA

Ir iets līdz maiņas priekšniekam, kurš ar prātu tomēr vairāk draugos nekā viņa TA inspektori (no kuriem dažs ieliek 2-nieku pat jaunam !!! mocim/skūterim

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

abižoto topiks

es katru gadu eju skati 5 auto. un nekad man nav piesējuši neesošus defektus. vietā kur eju, pat ir viens inspektors, gados vecs, kas ir veco lamatu fans, un uz nebūtiskam lietām piever acis. bet ne vienmēr uz viņu trāpu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Un da labi... Lukstiņš ir vienkārši plātīzers, kurš pats nemaz nezina, kā viss notiek zemākajā rangā. Bet pie tā jau salīdzināšanas inspektori nav vainīgi.

Salīdzināšanas inspektori arī pārsvarā ir pāvi, kuri uzskata, ka viņi strādā iestādē, kur viss ir tikai un vienīgi pareizi un tikai viņi zin un visu izdara bez kļūdām.

Kā toreiz ar manu motociklu, nācās uzklausīt visādus ' mums te tādi stāsti nav retums' , ' te jau uzreiz var redzēt,ka pārkrāsots' utt.

Tikai pēc priekšnieka izsaukšanas un video noskatīšanās nez kāpēc mutītes pievērās..

Man nepatīk,ka tādās vietās strādājošie atļaujas lekt augstāk par savu pakaļu.

Vispār sākumā tu šito rakstīji par tehnisko apskati, nevis sverku. Tu vispār atšķir šīs 2 lietas vai arī neatceries, kurš īsti, tad nu visi vainīgi?

No sākuma viss notika apskates iestādē ( par kuras pakalpojumiem naudu ņem CSDD kases, tātad saistīts kantoris) , kurā attieksme bija identiska pēc tam notiekošajam numuru salīdzināšanā.

Abās vietās pāvi. Abās reizēs tika pieaicināti augstākstāvošie ( apskates vietā un numuru salīdzināšanā agrāk šeit manīts personāžs no USA auto kluba) , kuri, paldies Dievam, ir ar augstāku IQ nekā darbinieki.

Nu kas tas par tekstu 'te jau skaidri redzams,ka pārkrāsots' , ja es 100% zinu,ka nav krāsots, jo tr līdz visu laiku ir manā valdījumā. Man ko, kā cilvēka teiktajam ir 0 vērtība ??

Jo vairāk raksti, jo vairāk sāc pīties savos skaidrojumos.

?? Kur es pinos?? Apskatē piečakarējās,ka pārkrāsots un gudri izrunājās, labprātīgā piespiedu kārtā nosūtīja uz numuru salīdzināšanu, kur gudrā izrunāšanās turpinājās.

Kas neskaidrs??

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: abižoto topiks

es katru gadu eju skati 5 auto. un nekad man nav piesējuši neesošus defektus. vietā kur eju, pat ir viens inspektors, gados vecs, kas ir veco lamatu fans, un uz nebūtiskam lietām piever acis. bet ne vienmēr uz viņu trāpu.

Parakstos zem katra vārda... izņemot 5 auto. Man sanāk kādiem 2-3 gadā iet... Un tieši tāpat - neesošus defektus neviens nesien. Bija reiz gadījums pirms gadiem 3-4 tikai, kad nācās braukt uz servisu tīrīt pannu, jo, mainot pusass piļņiku, bija eļļa uz tās notecējusi...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja: Un da labi... Lukstiņš ir vienkārši plātīzers, kurš pats nemaz nezina, kā viss notiek zemākajā rangā. Bet pie tā jau salīdzināšanas inspektori nav vainīgi.

Salīdzināšanas inspektori arī pārsvarā ir pāvi, kuri uzskata, ka viņi strādā iestādē, kur viss ir tikai un vienīgi pareizi un tikai viņi zin un visu izdara bez kļūdām.

Kā toreiz ar manu motociklu, nācās uzklausīt visādus ' mums te tādi stāsti nav retums' , ' te jau uzreiz var redzēt,ka pārkrāsots' utt.

Tikai pēc priekšnieka izsaukšanas un video noskatīšanās nez kāpēc mutītes pievērās..

Man nepatīk,ka tādās vietās strādājošie atļaujas lekt augstāk par savu pakaļu.

Vispār sākumā tu šito rakstīji par tehnisko apskati, nevis sverku. Tu vispār atšķir šīs 2 lietas vai arī neatceries, kurš īsti, tad nu visi vainīgi?

No sākuma viss notika apskates iestādē ( par kuras pakalpojumiem naudu ņem CSDD kases, tātad saistīts kantoris) , kurā attieksme bija identiska pēc tam notiekošajam numuru salīdzināšanā.

Abās vietās pāvi. Abās reizēs tika pieaicināti augstākstāvošie ( apskates vietā un numuru salīdzināšanā agrāk šeit manīts personāžs no USA auto kluba) , kuri, paldies Dievam, ir ar augstāku IQ nekā darbinieki.

Nu kas tas par tekstu 'te jau skaidri redzams,ka pārkrāsots' , ja es 100% zinu,ka nav krāsots, jo tr līdz visu laiku ir manā valdījumā. Man ko, kā cilvēka teiktajam ir 0 vērtība ??

Jo vairāk raksti, jo vairāk sāc pīties savos skaidrojumos.

?? Kur es pinos?? Apskatē piečakarējās,ka pārkrāsots un gudri izrunājās, labprātīgā piespiedu kārtā nosūtīja uz numuru salīdzināšanu, kur gudrā izrunāšanās turpinājās.

Kas neskaidrs??

Interesanti, kāda gudrā runāšana? Nu jau tu sāc kā sēne... CSDD visi tev uzglūn - apskatēs, sverkā, reģistrācijā, kasēs utt.

A salīdzināšanā viss ir elementāri - krāsu konstatē PĒC FAKTA. Ja reiz no skates izmet ārā un nosūta uz sverku, sverščikam ir jākonstatē, kāda krāsa reāli transporta līdzeklim ir (pēc noteiktas metodikas) un jāieraksta izziņā, plus vēl pamatojums, kāpēc krāsa mainās - pārkrāsots, iepriekš nepareizi noteikta u.tml. Atceros, ka arī manā laikā bija visādi gudrinieki, kuri labāk zināja, kā jānosaka transportlīdzekļa krāsa. Un ne tikai krāsa... Parasti pret tādiem arī tāda attieksme bija... Ar normāliem cilvēkiem problēmu nebija...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

uzreiz skaidrs,ka esi tur strādājis.

Ko nozīmē 'normāli cilvēki' ?? Tādi,kuri pieliecas??

Ja es 3x ar tādu krāsu izeju apskati un nevienam tas nešķiet nepareizi, tad kāda mārrutka pēc 4x reizē kaut kāds Zeķītis ir visgudrāks??

Kādi 'gudrinieki' ??? Ja man 3 gadus pasē bija ierakstīta tāda krāsa un apskate to akceptēja,kādā sakarā 4. gadā tas vairs neder?? Es esmu 'gudrinieks' ??? Afigeķ kāda loģika.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tad kāpēc 3 apskatēs ( patiesībā četrās,jo viena bija atkārtotā dēļ riepas) neviens neredzēja krāsas neatbilstību reģ apliecībā ierakstītajam??

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Protams,ka vairumā gadījumu ar CSDD problēmu nav, bet tad patrāpās kāda sevišķi zinoša 'speciālisteļa' skatījums un tad sākas. Vai arī idiotu samurgotas instrukcijas, tad arī sākas.

1 2 3 4 5 6 7 ..35
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti