GB12 rakstīja:
JJJ rakstīja: nu re GB12 - jāiet pie šefa, nevajag lekties.
Nu, bet par ko rad es runāju!!! Dāāāā!!! Ka visu var atrisināt mierīgi, sevi nepazemojot.
Redzi - runa jau iet par to, ka gandrīz katram te ir bijuši visādi cunduri ar TA. Iepriekš rakstīju par 2 gadījumiem, taču pēdējo reizi mani gribēja izšvilpt par to, ka pagrieziena lukturis neesot orandžs. Raksturojot TA darboņus, viss notika tā - iebraucu ar auto vārtos. Auto tīrs, nomazgāts, spīd, viss OK, lampas deg, pārbaudītas, nekas negrab, viss savās vietās, arī ugundēšamai un aptieciņa. Dokumenti, bla, bla, ieslēdzam gaismas, tādas un šitātas - pasauc mani un liek skatīties uz auto un prasa - redzi? Es nesaprotu un prasu - ko? Šamajs man atkal - skaties, redzi? Es prasu ko? Visas lampas it kā deg, avārijas gaismas mirgo, izpūtējā puļķis. Nu toč nesaprotu un prasu, kas pa vainu? Šis man - redzi pagrieziena lampas? Nu redzu! ŠIs kādā krāsā? Es - nu orandžā? A kas pa problēmu? Nē, viena lampa esot dzeltena! Tad man pieleca! Es saku - kur dzeltena. Nu mazliet blāvāka kā otra, kuru nesen biju mainījis, bet nu pavisam normāla lampa (pēc skates braucot pa ielu skatījos, kādas citiem tās lampas un secinājums, ka manējā nu nepavisam nebija ne blāva, ne dzeltena). Apmainījāmies ar laipnībām, ka katrs redzams savu krāsu, paskaidroju, ka otru tikko ieliku un loģiski, ka vecākā nedaudz pabalējusi, bet šamajs - nu redz, tā lampa neder un būs jāliek 2 nieks. Es saku, lai liek kādu ciparu grib. Ja vajadzēs, dosimies līdz tiesai. Nu tad čalis ķērās klāt pārējam autiņam - kratīja, ņēmās, bakstījās, savukārt, es arī biju uzvilcies un viņu umundrināju, sakot, ka esmu par drošu satiksmi, regulāri braukāju pa ārvalstīm, tā kā autiņam jābūt perfektā kārtībā, lai pakrata cītīgāk. Skraidīja viņš ap autiņu, līdz beidzot atkal pa to lampu sāka. Vai es varot nomainīt un atbraukt atpakaļ. Es teicu, ka nē, nekur nebraukšu, ja nu vienīgi pēc vizītes pie šefa uz ekspertīzi un tiesu. Procedūru jau zināju, jo kā jau rakstīju, vienam no iepriekšējiem autiņiem arī man bija jautrība ar gabarītu gaismām. Viss beidzās ar vieninieku. Būtu gājis kasīties pa to 1 nieku - būtu vinnējis pa 95%. Var te raudāt vai smieties, taču kādreiz gāja tāda runa, ka pie TA vajadzīgs kāds noteikts % ar caurkritušajiem, lai autiņus dzītu otreiz un attiecīgi lielāks $$$ CSDD tiktu. Nu neesmu es kašķīgs pa šīm lietām, patiešām pieturos pie principa, ka autiņam tehniski jābūt ok, taču šitais variants arī bija cienīgs..
Bet lai GB12 būtu mierīgāks prāts - aprīļa vidū atkal gāju skati autiņam un bija patiešām sakarīgs čalis. Papļāpājām, parādīja man par topošajiem remontiem, par kuriem pašam pēc ziemas bija nojausma un viss ok.
CSDD kļūdas
Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.
Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.
Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.
Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)
Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.
Kāpēc Pareizi? Piemēri.
Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot
CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.
Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.
Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.
Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.
Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.
Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.
Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.
Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.
Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??
Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.