Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.
Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.
Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.
Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)
Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.
Kāpēc Pareizi? Piemēri.
Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot
CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.
Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.
Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.
Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.
Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.
Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.
Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.
Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.
Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??
Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.
JJJ rakstīja: Šis paskatījās, deva verdktu, ka konkrētajam modelim tās bukses ir mīkstākas un tādām viņām jābūt.
Vo - man noplīsa abas motora padusķas, un tā ap 100 km atbraucu mājās ar vienīgo padušku pie ātrumkārbas. Šrotā noņēma no avarējušā auto, kas tika atvests no Vācijas (respektīvi nekad ķīniešu detaļas nav redzējis) izjaukšanai.
Mani TA sāka čakarēt, ka paduškas esot pārāk ļurīgas - droši ka beigtas.
Bet labi ka tajā pat pilsētas servisā tās bukses tika pirktas, un galvenais izglāba, ka dēla mašīna (pilnīgi identiska) stāvēja rindā uz apskati. Paskatījās uz tās, ka motors tik pat ļurīgi turās, pakasīja aiz auss un likās mierā.
Un ja nebūtu tas šrots, vai otrs tāds pat auto?? Man jāpierāda ka neesmu ēzelis?!!
GB12 rakstīja: Bet kopumā stāsts ir ļoti labi redzams... Kāda tev ir attieksme pret cilvēkiem, tāda ir viņu attieksme pret tevi.
Vo - šitam gan piekrītu!!
Kāda ir inspektora attieksme pret mani, tādu pat viņš sagaidīs pret sevi!
Ja man tehniku apskates laikā sačakrē, tad es viņu pa galviņu neglaudīšu!
Tu nesaprati GB12 loģiku- inspektors var teikt jebko, tikai vadītājām jācieš klusu, tad viņš ir labs . Tiklīdz iebilst, tā viņš jau automātiski skaitās rupeklis un ir uzprasījies uz nepatikšanām.
Nekādi tev nevarēšu pamācīt to, kas nav iespējams. Ne dīzelis, ne jebkāds cits auto ar mazāku jaudu nespēj paātrināties ātrāk par citu, jaudīgāku.
Tā arī otrā topikā nepaskaidroji kāpēc vienādas jaudas gadījumā smagākais auto paātrinās ātrāk, nekā vieglākais? Jauda taču vienāda...
Vienādas jaudas gadījumā straujāk paātrinās vieglākais. Cits jautājums par taviem uzskatiem un sapņiem, kuram ir lielāka jauda.
Niknākā Mazda RX-8 versija ar 250 Zs (saskaņā ar informāciju uz papīra) kaut kā netiek galā ar 100 kg smagāku auto ar V6 3,2 litru dzinēju un tiem pašiem 250 Zs... Smagākais vinnē. Jocīgi - kaut kā nesaskan ar Tavu megateoriju
Varbūt daudzos gadījumos tāpēc izrādījās taisnība, ka aiz muguras CSDD darbonim ir varenā ierādņu izveidotā Sistēma, kura satur labi daudz iespēju izjāt pilsoni parasto. CSDD situācijā tas tiešām ir labi redzams.
Ne tikai CSDD - visa Latvijas ierēdniecība ir veidota tā, lai kāstu, jātu, jātu un vēl reiz jātu pilsoni! Bet pilsonis šiem mūlāpiem neko nevarētu padarīt.
Nekādi tev nevarēšu pamācīt to, kas nav iespējams. Ne dīzelis, ne jebkāds cits auto ar mazāku jaudu nespēj paātrināties ātrāk par citu, jaudīgāku.
Tā arī otrā topikā nepaskaidroji kāpēc vienādas jaudas gadījumā smagākais auto paātrinās ātrāk, nekā vieglākais? Jauda taču vienāda...
Vienādas jaudas gadījumā straujāk paātrinās vieglākais. Cits jautājums par taviem uzskatiem un sapņiem, kuram ir lielāka jauda.
Niknākā Mazda RX-8 versija ar 250 Zs (saskaņā ar informāciju uz papīra) kaut kā netiek galā ar 100 kg smagāku auto ar V6 3,2 litru dzinēju un tiem pašiem 250 Zs... Smagākais vinnē. Jocīgi - kaut kā nesaskan ar Tavu megateoriju
Vipār jau es atbildēju, kā ir ar šo jaudu. Ja esi par slinku izlasīt, turpini domāt, ka šo auto jauda ir vienāda.
Nekādi tev nevarēšu pamācīt to, kas nav iespējams. Ne dīzelis, ne jebkāds cits auto ar mazāku jaudu nespēj paātrināties ātrāk par citu, jaudīgāku.
Tā arī otrā topikā nepaskaidroji kāpēc vienādas jaudas gadījumā smagākais auto paātrinās ātrāk, nekā vieglākais? Jauda taču vienāda...
Vienādas jaudas gadījumā straujāk paātrinās vieglākais. Cits jautājums par taviem uzskatiem un sapņiem, kuram ir lielāka jauda.
Niknākā Mazda RX-8 versija ar 250 Zs (saskaņā ar informāciju uz papīra) kaut kā netiek galā ar 100 kg smagāku auto ar V6 3,2 litru dzinēju un tiem pašiem 250 Zs... Smagākais vinnē. Jocīgi - kaut kā nesaskan ar Tavu megateoriju
Vipār jau es atbildēju, kā ir ar šo jaudu. Ja esi par slinku izlasīt, turpini domāt, ka šo auto jauda ir vienāda.
Atu tur par kaut kādām līknēm murogi, bet abiem motoriem jaufda vislielākā ir tuvu redlainam - kāpj +/- vienādi - tākā vieglākajam teorētiski bija jāvinnē, kaut ko safļūtīji, nomurmināki, ne pats ne citi nesaprata - kā pēkšņi viena jauda vairs nav tā pati jauda un vēl kaut ko...
Atu tur par kaut kādām līknēm murogi, bet abiem motoriem jaufda vislielākā ir tuvu redlainam - kāpj +/- vienādi - tākā vieglākajam teorētiski bija jāvinnē, kaut ko safļūtīji, nomurmināki, ne pats ne citi nesaprata - kā pēkšņi viena jauda vairs nav tā pati jauda un vēl kaut ko...
Norādītā max jauda ir tikai vienā apgriezienu punktā un neeksistē ārpus šī punkta. Paātrinājumā tiek izmantots noteikts apgriezienu diapazons - teiksim pēdējie 20% līdz redlainam.
Tagad paskaties, cik jaudas ir katram motoram šajā 80% apgriezienu punktā un izrēķini kaut vai aritmētisko vidējo. Un tad salīdzini šī cipara atšķirību (vari būt drošs, ka tavai mazdai būs mazāks) ar kilogramu atšķirību.
Un ja ar to vēl nepietiek, tad atceries, ka norādītie Zs ir mērāmi uz kloķvārpstas gala - līdz riteņiem nonāk tikai daļa. Bet zudumi transmisijā palielinās pieaugot apgriezieniem. Vai tik tas V6 3.2 nebūs ĻOTI lēns, salidzinājumā ar mazdas šujmašīnu. Kāda ir atšķirība redlaina cipariem?
Atu tur par kaut kādām līknēm murogi, bet abiem motoriem jaufda vislielākā ir tuvu redlainam - kāpj +/- vienādi - tākā vieglākajam teorētiski bija jāvinnē, kaut ko safļūtīji, nomurmināki, ne pats ne citi nesaprata - kā pēkšņi viena jauda vairs nav tā pati jauda un vēl kaut ko...
Kāpj vienādi? Esmu kaut ko palaidis garām un pa ielām ripo standarta 3.2 V6 ar 9k redlainu pietiekamos daudzumos? Jeb vai tomēr tam vankelim īstais rāviens būs jūtami īsākā diapazonā?
GB12 rakstīja: Bet kopumā stāsts ir ļoti labi redzams... Kāda tev ir attieksme pret cilvēkiem, tāda ir viņu attieksme pret tevi.
Vo - šitam gan piekrītu!!
Kāda ir inspektora attieksme pret mani, tādu pat viņš sagaidīs pret sevi!
Ja man tehniku apskates laikā sačakrē, tad es viņu pa galviņu neglaudīšu!
Tu nesaprati GB12 loģiku- inspektors var teikt jebko, tikai vadītājām jācieš klusu, tad viņš ir labs . Tiklīdz iebilst, tā viņš jau automātiski skaitās rupeklis un ir uzprasījies uz nepatikšanām.
Parādi konkrēti vietu, kur es to esmu rakstījis... ka konkrēti vadītājam jācieš klusu.
DekstersFF rakstīja: es aizbraucu mierīgi uz apskati, motociklam viss ar tehnisko stāvokli kārtībā, pēkšņi man kaut kāds insektoriņš uzbrauc augumā, ka es esmu izdarījis to,ko es neesmu izdarījis.
Tu vispār filtrē ko runā???
Kā tad!!!! Paša smiekli nenāk? Tikpat mierīgi kā šeit uzvedies!!! Pats varbūt sāc filtrēt un nepīties savās kājās.
DekstersFF rakstīja: es aizbraucu mierīgi uz apskati, motociklam viss ar tehnisko stāvokli kārtībā, pēkšņi man kaut kāds insektoriņš uzbrauc augumā, ka es esmu izdarījis to,ko es neesmu izdarījis.
Tu vispār filtrē ko runā???
Kā tad!!!! Paša smiekli nenāk? Tikpat mierīgi kā šeit uzvedies!!! Pats varbūt sāc filtrēt un nepīties savās kājās.
Labi labi, atslābsti,ka pats neierauj čūliņu. Tādi kingi kā tu kāreiz izraisa dažādas konflikta situācijas iekš CSDD, uzvedas kā pāvi un,zinot,ka viņus aizstāv sistēma, mēģina parādīt savu it kā varu.
Sekli tā darīt,sekli.
Kā pats teicu, tādi tomēr mēdz no turienes izlidot, gan jau tāpēc tevi izmeta.
Labi labi, atslābsti,ka pats neierauj čūliņu. Tādi kingi kā tu kāreiz izraisa dažādas konflikta situācijas iekš CSDD, uzvedas kā pāvi un,zinot,ka viņus aizstāv sistēma, mēģina parādīt savu it kā varu.
Sekli tā darīt,sekli.
Kā pats teicu, tādi tomēr mēdz no turienes izlidot, gan jau tāpēc tevi izmeta.
Da labi, šķiet, tev kaut ko skaidrot ir bezjēdzīgi. Tā arī nesapratu, no kurienes tu ņēmi, ka es uzskatu, ka varu darīt, ko gribu, uzvesties kā gribu, ka man vienmēr taisnība, jo mani aizsargājot sistēma utt. Man gan šķiet, ka tu arī pats to nesaprati, tikai kārtējo reizi gribējās parādīt savu pārākumu kaut kur. Uz priekšu, man nav žēl. Kaut kā jau tev tie savi kompleksi jākompensē ir.
Ak jā, no kurienes tu ņēmi, ka mani izmeta? Vai arī tas bija kārtējais bērnudārza cienīgais mēģinājums mani aizvainot?
CSDD samainīja numurzīmi, izgatavoja jaunu kvādrātveidīgo garās vietā.
Bez piespiešanas gan neiznāca, jo man no sākuma pateica, ka būs vien jābrauc vēlreiz atrādīt, beigās pēc kategoriskas šāda varianta noraidīšanas numurzīmi izgatavoja tāpat.
Es vēlreiz saku - nekad neesmu apgalvojis, ka CSDD viss ir labi, nekad arī neesmu apgalvojis, ka visiem darbiniekiem ar attieksmi ir OK (īpaši apskatēs). Tas, ko es apgalvoju, ir...
Pirmkārt, arī CSDD klienti nav nekādi svētulīši. Ir visādi shēmotāji, krāpnieki utt. Līdzīgi kā citur, dēļ tādiem nākas ciest arī normāliem iedzīvotājiem. Līdzīgi kā apdrošināšanā, kur dēļ dažādiem krāpšanas gadījumiem apdrošinātāji bieži vien stingrāk un ilgāk izskata šaubīgākus atlīdzību pieteikumus.
Otrkārt, bieži (tiem, kuri hroniski mēdz pārprast rakstīto, lūdzu pievērst uzmanību vārdam "bieži", ar to nav domāts "vienmēr" vai "vairumā gadījumu") tie "viņš tur kā pāvs ņirgājās" stila apgalvojumi ir balstīti tīri uz emocijām vai pārpratumiem un patiesībā neviens nav gribējis par viņu ne ņirgāties, ne gudri dirst. To varu droši teikt, jo visu savu apzinīgo mūžu esmu strādājis ar klientiem dažādās nozarēs (izņemot pirmā darbavieta). Tas ir līdzīgi kā man kādu laiku atpakaļ viens auto pārdevējs stāstīja, ka klients, pērkot mašīnu bija prasījis, vai tad OCTA nav par brīvu, pārdevējs atjokojot (piekrītu, joks īpaši izdevies nebija) teicis - pa velti var tikai aiz stūra pa muti dabūt. Un klients pilnā nopietnībā aizgājis pie priekšnieka un rakstījis zajavu, ka pārdevējs esot viņam draudējis pa muti iedot.
Treškārt, iespējams, ka tas gan būs subjektīvs vērtējums, bet vismaz pēc manas pieredzes (no klienta vai apmeklētāja, sauciet kā gribiet viedokļa) , salīdzinot ar citām valsts iestādēm, CSDD apkalpošanas līmenis ir labāks. To es nesaku kā bijušais darbinieks un to esmu dzirdējis vairākkārt. Pamēģiniet kaut vai ar kādu nesakritību aiziet uz to pašu VIDu vai, piemēram, iekšlietu ministrijas informācijas centru aiziet, tad tā pa īstam sāksiet saprast, ko nozīmē "pāva attieksme". Ceturtkārt, visur pastāv tāda lieta kā cilvēciskais faktors. Bez tā mēs neiztiksim nekur, kamēr nedzīvosim vieni paši mežā. Un tāpēc, varbūt labāk atceramies to, ka mēs paši arī esam tikai cilvēki, kuri var kādu rītu izkāpt ar kreiso kāju no gultas vai nebūt 100% kompetenti savā amatā utt. Un, galu galā, "ja tu man tā, es tev šitā" attieksme jau ir novedusi pie tā, ka mūsu tauta, kurai pēc loģikas vajadzētu būt vienotai, ir tādi kašķīgi latvju bāliņi, kas to vien dara, kā ēdas savā starpā. Vienkārši, ja gribam, lai kaut kas mūsu valstī mainās, sākam paši ar sevi.
Paldies. Un tagad, lūdzu, paskaidro man, daltoniķim, vai tas mocis ir melns? Man kaut kā izskatās, ka melns un brūns.
Tu esi mākslas akadēmiju beidzis ar izcilību kāda no gleznošanas nodaļām??
Uz plāksnītes vai aprakstā ko izdod bode ir burtu kombinācija, kas nosaka krāsas. Kas Tev ir jāizdomā???!!!
Man tehniskajā pasē mocim jau kopš 77. gada ir ierakstīts sarkans, bet faktiski vienmēr ir bijis:
apelsīn-oranžīgi-sarkans, + zilganpelēks, + antrocīt-melns, + ķiršsarkans (jeb precīzi to kºasu apzīmē kā Jawas sakrans). Kuru ierakstīt???
UN vēl te saka neesot visgudrs un viszinošs?!!
Šitas velk uz msh stilu... viņam auto etalons ir 1989. gada Audi 90, tev moča etalons - 1977. gada Jawa.
Un reizēm nākas gan izdomāt. Pirmkārt, jau manis pieminētā Subaru Outback, Iveco Daily utt. īpatnību dēļ - tāda, atkarībā no tā, kā pēc noteikumiem jānosaka transportlīdzekļa krāsa. Otrkārt, agrāk tehpasēs rakstīja krāsu - ķiršu. Nu, tad nu ej un saproti. Vai arī - ko rakstīt pasē, ja doķos ir, piemēram, cveto beloj noči? Tobiš, doķos ir krāsa, kuras sistēmā nemaz nav? Treškārt, transportlīdzekļus mēdz arī pārkrāsot.
CSDD kļūdas
Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.
Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.
Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.
Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)
Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.
Kāpēc Pareizi? Piemēri.
Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot
CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.
Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.
Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.
Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.
Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.
Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.
Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.
Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.
Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??
Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.