atbilde uz visu augstāk minēto ir: jā! Jā, ir labs bezceļā, un jā, lūzt viss kas nevar salūzt. Daļas dārgas, meistaru maz.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
atbilde uz visu augstāk minēto ir: jā! Jā, ir labs bezceļā, un jā, lūzt viss kas nevar salūzt. Daļas dārgas, meistaru maz.
smaidiigais rakstīja: atbilde uz visu augstāk minēto ir: jā! Jā, ir labs bezceļā, un jā, lūzt viss kas nevar salūzt. Daļas dārgas, meistaru maz.
Vai tiešām ir tik briesmīgi?
ja šitā sadomājas un tomēr nopērk tad beigās tomēr tik traki nav!
pneimopiekare vājš punkts
visvisādi elektro gļuki
kaut kas pabriesmīgs dzirdēts par izjukušām dārgām sadales kārbām
ja pats domā līdzi tad jau nav sliktāk kā ar kuru katru auto
paguglē kādu UK landroveristu forumu
Ja patīk, pērc, nekas tur nevar būt nesataisāms un mega sarežģīts. Tikai nenopērc pēdējo šrotu, nepažēlo sākumā kādu lieku simtu un nopērc labāku eksemplāru.
DekstersFF rakstīja: Ja patīk, pērc, nekas tur nevar būt nesataisāms un mega sarežģīts. Tikai nenopērc pēdējo šrotu, nepažēlo sākumā kādu lieku simtu un nopērc labāku eksemplāru.
Jautājums tikai vai labi eksemplāri ir vēl palikuši.
Citas alternatīvas īsti neredzeu, ja gribās Civilzētu SUV ar dīzeli un automātu, bet arī ar labām bezcēlu spējām.
Piemēram šis suchen.mobile.de/...
Vai šis, jo vajag to automātu suchen.mobile.de/...
šis būs 100% tāds kā pateikts, jo no privātā.
Man ir viens paziņa, kuram savukārt ir paziņa, kurš ir paliels specs šitajos pepelacos, ja vajag padomu, kam pievērst uzmanību, zvani.
Šis ar tāds sterils izskatās , no R vācieša suchen.mobile.de/...
Auto tīri šiks, motors labs, bet pagauss priekš tās massas, bet cīņa ar elektrogļukiem būs. Tāpat kā ar pneimo piekari. Paši spilveni un citas lietas kas saistīts ar pneimatiku nav tas briesmīgākais, perkot ne iekš LV nav tik traki. Ritošā turas normali un nav nemaz tā salaužama ja ir bijusi normālās rokās. Bet ģļuki, gļuki....... Attiecībā uz pneimopiekares elektrogļukiem kas uzrodas pilnīgi negaidīti un ne no kā ir risinājums, kļūdu nodzēšamais rīks kas tika vadāts bardačokā vajadzības gadījumā viegli pielietojams, pats iespraužot diagnostikas štekerī nodzēš kļūdas un pneimo darbojas kadu laiku nevainojami. Noveroti bez iemesla akumulatora nosēšanās gadījumi un čakars ar durvju pultīm. Kombinetais elektronikas bloks kas zem pasažiera sēdekļa itkā izraisot šīs problēmas. Ja attiecībā uz ritošo var dabūt normālu neperkot aizdomīgi letu pirmo pa rokai gadījušos eksemplāru, bet ar elektogļukiem garantijas nav. Pagajušonedēļ ka reiz sagribējās atgriezties pie RR, ar pieredzējušu skatījumu, bet jau jestrāka, 4,6HSE tika aplūkoti vairaki eksemplāri 1999-2000 gada un nekas jēdzīgs neiekrita acīs.
Sandis_UR rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Ja patīk, pērc, nekas tur nevar būt nesataisāms un mega sarežģīts. Tikai nenopērc pēdējo šrotu, nepažēlo sākumā kādu lieku simtu un nopērc labāku eksemplāru.
Jautājums tikai vai labi eksemplāri ir vēl palikuši.
Citas alternatīvas īsti neredzeu, ja gribās Civilzētu SUV ar dīzeli un automātu, bet arī ar labām bezcēlu spējām.
Nepērc dīzeli... nenormāls sprāgonis. Un tas bmw tds motors ar nekāds uzticamais nav.
Benzīns/gāze ir labāks variants.
farruhs rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Ja patīk, pērc, nekas tur nevar būt nesataisāms un mega sarežģīts. Tikai nenopērc pēdējo šrotu, nepažēlo sākumā kādu lieku simtu un nopērc labāku eksemplāru.
Jautājums tikai vai labi eksemplāri ir vēl palikuši.
Citas alternatīvas īsti neredzeu, ja gribās Civilzētu SUV ar dīzeli un automātu, bet arī ar labām bezcēlu spējām.
Nepērc dīzeli... nenormāls sprāgonis. Un tas bmw tds motors ar nekāds uzticamais nav.
Benzīns/gāze ir labāks variants.
Ir bijusi gāze un negribās to čakaru vairāk. Manuprāt tas neatmaksājās. Diemzel uz diizeljiem nekada izveele lielaa nav, buus jaapadomaaa.
Kā ar kārbām, cik saprotu vājais punkts ir razdatkas?
monteros rakstīja: Auto tīri šiks, motors labs, bet pagauss priekš tās massas, bet cīņa ar elektrogļukiem būs. Tāpat kā ar pneimo piekari. Paši spilveni un citas lietas kas saistīts ar pneimatiku nav tas briesmīgākais, perkot ne iekš LV nav tik traki. Ritošā turas normali un nav nemaz tā salaužama ja ir bijusi normālās rokās. Bet ģļuki, gļuki....... Attiecībā uz pneimopiekares elektrogļukiem kas uzrodas pilnīgi negaidīti un ne no kā ir risinājums, kļūdu nodzēšamais rīks kas tika vadāts bardačokā vajadzības gadījumā viegli pielietojams, pats iespraužot diagnostikas štekerī nodzēš kļūdas un pneimo darbojas kadu laiku nevainojami. Noveroti bez iemesla akumulatora nosēšanās gadījumi un čakars ar durvju pultīm. Kombinetais elektronikas bloks kas zem pasažiera sēdekļa itkā izraisot šīs problēmas. Ja attiecībā uz ritošo var dabūt normālu neperkot aizdomīgi letu pirmo pa rokai gadījušos eksemplāru, bet ar elektogļukiem garantijas nav. Pagajušonedēļ ka reiz sagribējās atgriezties pie RR, ar pieredzējušu skatījumu, bet jau jestrāka, 4,6HSE tika aplūkoti vairaki eksemplāri 1999-2000 gada un nekas jēdzīgs neiekrita acīs.
Nu man taada doma buut nopirkt un bez lieliem ieguldijumiem 5 gadu laika norullet 50k km.
B et protams lielos remontos iegraabties negribētu.
DekstersFF rakstīja: Šis ar tāds sterils izskatās , no R vācieša suchen.mobile.de/...
Smuks gan, bet var redzēt ka izlaiziits uz pārodšanu - TURKI.
pedēja laikā kļuvuši gudri, reizēm pat firmu nosauc kādā vāciskā vārdā un dabū pie telefona kādu turku bez akcenta, aizbrauc skatīties autiņu a tur garāža (lietuviešu variants) un auto placis ar pucētiem autiņiem, un pilns ar čurkām.
Pagaidam domaju skatitirs vietejas raudzes eksemplārus, imho šadai cenu kategroijai neatmaksajas stiept no vaacijas ja negribi ko ļoti speciālu.
Sandis_UR rakstīja:
Ir bijusi gāze un negribās to čakaru vairāk. Manuprāt tas neatmaksājās.
Drīkst zināt kādas paaudzes iekārta uz kādas mašīnas kāda motora? Vienīgais veids kā gāzes iekārta pret dīzeli var neatmaksāties - ja tas ķīseļa braucējs ir ar garākiem nagiem...
Sandis_UR rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Šis ar tāds sterils izskatās , no R vācieša suchen.mobile.de/...
Smuks gan, bet var redzēt ka izlaiziits uz pārodšanu - TURKI.
pedēja laikā kļuvuši gudri, reizēm pat firmu nosauc kādā vāciskā vārdā un dabū pie telefona kādu turku bez akcenta, aizbrauc skatīties autiņu a tur garāža (lietuviešu variants) un auto placis ar pucētiem autiņiem, un pilns ar čurkām.
Pagaidam domaju skatitirs vietejas raudzes eksemplārus, imho šadai cenu kategroijai neatmaksajas stiept no vaacijas ja negribi ko ļoti speciālu.
Izlasi, pārdevējs ir privāts. Turks bez akcenta nemēdz būt.
Kā jau te pierasts, viss pamatojas uz stereotipiem, ka visiem auto spidometrs grozīts un visus auto pārdod turki
Manuprāt, saprātīgāks pirkums varētu būt šam līdzīgs
Vai šis
Vai šitāds www.ss.lv/...
Nu, vēl šitāds nebūtu slikts www.ss.lv/...
Es nerunāju par konkrētiem eksemplāriem, bet par modeli.
GB12 rakstīja: Manuprāt, saprātīgāks pirkums varētu būt šam līdzīgs
www.ss.lv/...
Vai šis
www.ss.lv/...
Vai šitāds www.ss.lv/...
Nu, vēl šitāds nebūtu slikts www.ss.lv/...
Es nerunāju par konkrētiem eksemplāriem, bet par modeli.
Ienāk veikalā pircējs un vēlas iegādāties vīriešu ziemas zābakus... bet pārdevēja viņam piedāvā bērnu sandales...
DekstersFF rakstīja:
GB12 rakstīja: Manuprāt, saprātīgāks pirkums varētu būt šam līdzīgs
www.ss.lv/...
Vai šis
www.ss.lv/...
Vai šitāds www.ss.lv/...
Nu, vēl šitāds nebūtu slikts www.ss.lv/...
Es nerunāju par konkrētiem eksemplāriem, bet par modeli.
Ienāk veikalā pircējs un vēlas iegādāties vīriešu ziemas zābakus... bet pārdevēja viņam piedāvā bērnu sandales...
Kas tieši ir tas, kur paralēles varētu vilkt ar bērnu sandalēm? Cilvēkam gribas civilizētu SUV ar dīzeli un automātu, kā arī normālām bezceļa spējām. Gribi teikt, ka neviens no manis nosauktajiem neatbilst šiem parametriem? Negribu teikt neko sliktu par RR, nav tāds bijis, visticamāk tuvākajā desmitgadē arī nebūs, kaut gan kā auto patīk ļoti un vispār šī bija atbilde uz Sanda postu par to, ka RR nav alternatīvu. Jāatzīst gan, ka komforta līmenis Pajero un 95. kruzakam ir mazāks, bet 100. modelim, domāju, neatpaliek. Nu jā, arī japāņi nebūs tik, kā tur bija, inčīgi...
Sandriit, man brachka jau kadus 4 gadus mauc ar range rover. Bet ar 4.6. Rekjinies ka mashina nekad nebus pilniga kartiba, tapat ka riga nekad nebus gatava. Un elektriba ir broblema. Ja pirksi, tad tikai un vienigi jauno ar facelift.
Cilvēks ienāk un jautā par RR, bet kas seko? Atbilde, ka pērc vot šito, nafig tev RR, par to stāsts.
Tu domā,ka viņš nezin, ka pasaulē ir citi suvi?
Un joprojām smaidu par tiem stereotipiem par DE tirgu. Tur var nopirkt ļoti labus auto, tikai tas ir jāmāk.
Protams, visur gadās kļūdas, bet arī te var iegrābties.
Es pat varu piedāvāt Sandim palīdzību caur savu draugu vācieti.
Nu un kas tad seko? Tikai atbilde uz apgalvojumu, ka it kā neesot alternatīvu.
Shiirs rakstīja: Sandriit, man brachka jau kadus 4 gadus mauc ar range rover. Bet ar 4.6. Rekjinies ka mashina nekad nebus pilniga kartiba, tapat ka riga nekad nebus gatava. Un elektriba ir broblema. Ja pirksi, tad tikai un vienigi jauno ar facelift.
Zinot to,kāds tu esi šrotņiks, tad skaidrs, ka bračka nav labāks un visticamāk ir nopircis megašrotu pa lēto un tāpēc tas nekad nevar būt pilnībā kaºtībā jau pēc noklusējuma.
DekstersFF rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Šis ar tāds sterils izskatās , no R vācieša suchen.mobile.de/...
Smuks gan, bet var redzēt ka izlaiziits uz pārodšanu - TURKI.
pedēja laikā kļuvuši gudri, reizēm pat firmu nosauc kādā vāciskā vārdā un dabū pie telefona kādu turku bez akcenta, aizbrauc skatīties autiņu a tur garāža (lietuviešu variants) un auto placis ar pucētiem autiņiem, un pilns ar čurkām.
Pagaidam domaju skatitirs vietejas raudzes eksemplārus, imho šadai cenu kategroijai neatmaksajas stiept no vaacijas ja negribi ko ļoti speciālu.
Izlasi, pārdevējs ir privāts. Turks bez akcenta nemēdz būt.
Kā jau te pierasts, viss pamatojas uz stereotipiem, ka visiem auto spidometrs grozīts un visus auto pārdod turki
Tici man, viņi jau ir atkoduši, ka no turkiem neviens negrib pirkt vai braukt skatities.
Mēs ar kolēģi kurš 16 gadus dzenā autiņus no De, tā uzķērāmies, pa teleofnu atbildēja "tīrs vācietis" arī firmas nosaukums nevis Ahmed autos bet kārtīgs vācu nosaukums, pa telefonu protams jau nejautāis vai esiet čurkas vai vācieši, bet aizbraucot izrādās , ka uz plača sēž vesels turku tabors.
DekstersFF rakstīja:
Shiirs rakstīja: Sandriit, man brachka jau kadus 4 gadus mauc ar range rover. Bet ar 4.6. Rekjinies ka mashina nekad nebus pilniga kartiba, tapat ka riga nekad nebus gatava. Un elektriba ir broblema. Ja pirksi, tad tikai un vienigi jauno ar facelift.
Zinot to,kāds tu esi šrotņiks, tad skaidrs, ka bračka nav labāks un visticamāk ir nopircis megašrotu pa lēto un tāpēc tas nekad nevar būt pilnībā kaºtībā jau pēc noklusējuma.
Dirsisi par maniem radiniekiem, dabuusi pa muti tapat ka kalmens no powera.
Range Rover
Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.
Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.
Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?
Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?
Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.
Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?