Sveiki! Braucu ar 2004. gada Honda CR-V 2.0L, un skatoties, ka degvielas cenas tikai kāpj un kāpj, ir doma uzstādīt gāzes iekārtu autiņam. Kādi jūsu ieteikumi un pieredze?
Brauc pie Heinriha. www.heinrihs-gaze.lv/... Uzliek normāli, par tālāko servisu neplēš neko kosmisku. Mans Nissans ar viņa kantorī likto poļu Stag-300 gāzē jau 5 gadus.
Nortel rakstīja: Tūlīt autogāzei būs klāt akcīzes nodoklis, tāpēc jāsāk rēķināt.
Un ar tiem gāzes likšanas kantoriem arī jāuzmanās, vairums celtnieku tagad ir pārkvalificējušies par gāzes licējiem.
Draugs piedāvāja pie sava brāļa uzlikt gāzi ( viņš nezināja ,ka man dīzels )par puscenu , jo brālis tikko uzsācis šo biznesu . Puscena lai dabūtu klientus .
Braucu ar 2008.gada Honda CR-V 2.0L un jau piekto mēnesi braucu ar gāzi. Ir uzstādīta iekārta BRC (www.autogaze.lv) par 600 latiem. Vidējais gāzes patēriņš sanāk ap 12 l/100 km, kas par vidēji 20% vairāk nekā bija degvielas patēriņš. Pie visa tā katri 100 km sanāk ar 40% atlaidi, ja salīdzina ar benzīna izmaksām.
Jaudas zudumu nejūtu, smaku salonā arīdzan ne.
Darbā kolēģes iepriekšējās paaudzes CR-V (arī varētu būt ap 2004.gada izlaidums) ir aprīkots ar gāzes iekārtu un bez eļļošanas sistēmas viņa nobraukusi jau vairāk kā 200 000 km. Iekārta un arī motors darbojas nevainojami.
Tas, ka varētu kaut kad pacelt akcīzes nodokļa likmi autogāzei, ir vairāk nekā skaidrs, bet tikpat skaidrs ir arī tas, ka nodokļa likme nebūs tik augsta kā benzīnam vai dīzelim, kā arī tas, ka gala cena autogāzei tāpat būs ievērojami lētāka. Ja šobrīd starpība cenā ir vairāk kā 2 reizes (~ 60 sant.) par litru, tad pieļauju, ka nākotnē starpība varētu būt kādi 40 santīmi, kas tāpat būs pietiekams arguments, lai auto aprīkotu ar autogāzes iekārtu
Ir tik patīkami, kad iebrauc uzpildīt "pilnu bāku" un par to samaksā nieka 12-13 latus.
Nezinu par Hondu, bet ģimenā agrāk bija Fords Mondeo ar gāzi parasto, ne iešprici, bez jeb kādas papildu eļļošanas. Kādus 7 gadus viņš gāja uz gāzes, vienu reizi tikai bija problēmas, tāpēc, ka gāzes iekārtu vispār neviens nekopa. Un, kad tika problēmas atrisinātas, par dažiem 10 Ls latu iztīrīts reduktors, atkal gāja labi. Pārējiem agregātiem gāzes sakarā nekas slikts nebija noticis Fords beigās tika iznīcināts vienā no Rīgas krustojumiem
nomiks rakstīja: Braucu ar 2008.gada Honda CR-V 2.0L un jau piekto mēnesi braucu ar gāzi. Ir uzstādīta iekārta BRC (www.autogaze.lv) par 600 latiem. Vidējais gāzes patēriņš sanāk ap 12 l/100 km, kas par vidēji 20% vairāk nekā bija degvielas patēriņš. Pie visa tā katri 100 km sanāk ar 40% atlaidi, ja salīdzina ar benzīna izmaksām.
Jaudas zudumu nejūtu, smaku salonā arīdzan ne.
Darbā kolēģes iepriekšējās paaudzes CR-V (arī varētu būt ap 2004.gada izlaidums) ir aprīkots ar gāzes iekārtu un bez eļļošanas sistēmas viņa nobraukusi jau vairāk kā 200 000 km. Iekārta un arī motors darbojas nevainojami.
Tas, ka varētu kaut kad pacelt akcīzes nodokļa likmi autogāzei, ir vairāk nekā skaidrs, bet tikpat skaidrs ir arī tas, ka nodokļa likme nebūs tik augsta kā benzīnam vai dīzelim, kā arī tas, ka gala cena autogāzei tāpat būs ievērojami lētāka. Ja šobrīd starpība cenā ir vairāk kā 2 reizes (~ 60 sant.) par litru, tad pieļauju, ka nākotnē starpība varētu būt kādi 40 santīmi, kas tāpat būs pietiekams arguments, lai auto aprīkotu ar autogāzes iekārtu
Ir tik patīkami, kad iebrauc uzpildīt "pilnu bāku" un par to samaksā nieka 12-13 latus.
Ar manu nobraukumu iekārtu atsistu 4 mēnešos , tālāk "pa velti "
Cik nopratu Tev ir ar eļlosanu , cik bieži jāuzlej un cik tas izmaksā ?
nomiks rakstīja: Braucu ar 2008.gada Honda CR-V 2.0L un jau piekto mēnesi braucu ar gāzi. Ir uzstādīta iekārta BRC (www.autogaze.lv) par 600 latiem. Vidējais gāzes patēriņš sanāk ap 12 l/100 km, kas par vidēji 20% vairāk nekā bija degvielas patēriņš. Pie visa tā katri 100 km sanāk ar 40% atlaidi, ja salīdzina ar benzīna izmaksām.
Jaudas zudumu nejūtu, smaku salonā arīdzan ne.
Darbā kolēģes iepriekšējās paaudzes CR-V (arī varētu būt ap 2004.gada izlaidums) ir aprīkots ar gāzes iekārtu un bez eļļošanas sistēmas viņa nobraukusi jau vairāk kā 200 000 km. Iekārta un arī motors darbojas nevainojami.
Tas, ka varētu kaut kad pacelt akcīzes nodokļa likmi autogāzei, ir vairāk nekā skaidrs, bet tikpat skaidrs ir arī tas, ka nodokļa likme nebūs tik augsta kā benzīnam vai dīzelim, kā arī tas, ka gala cena autogāzei tāpat būs ievērojami lētāka. Ja šobrīd starpība cenā ir vairāk kā 2 reizes (~ 60 sant.) par litru, tad pieļauju, ka nākotnē starpība varētu būt kādi 40 santīmi, kas tāpat būs pietiekams arguments, lai auto aprīkotu ar autogāzes iekārtu
Ir tik patīkami, kad iebrauc uzpildīt "pilnu bāku" un par to samaksā nieka 12-13 latus.
Ar manu nobraukumu iekārtu atsistu 4 mēnešos , tālāk "pa velti "
Cik nopratu Tev ir ar eļlosanu , cik bieži jāuzlej un cik tas izmaksā ?
Manam auto gāzes iekārtu uzlika bez eļļošanas sistēmas, jo tai īsti nav jēgas. Personīgi ir zināmi daudzi piemēri, kur eļļošanas sistēma nav uzstādīta vai arī tā ne reizi ar eļļu nav papildināta. Uz dzinēju tas nekādu iespaidu nav atstājis pat pēc liela nobraukuma.
eļļošanas sistēma reāli ir vajadzīga dažu japānas ražotāju (mazda un honda tur bija) atsevišķiem motoriem, kuri tika ražoti kaut kur no 2005-2009.gadam. Tur viņi kaut ko eksperimentēja ar sakausējumiem un tiem motoriem pastāv risks, ka izdedzinās vārstu "sēžas". Tas risks arī lielāks ir agresīvajiem braucējiem, kuriem patīk iemīt grīdā. ja brauc normāli, tad varbūtība ļoti maza.
00' audim 2.8 eļļotāja nau bij gemorojs ar sprauslām (valtek) uzlikām hanas - excelenti , ne jaudas zudumi , ne čekendžīni - ''splašnaja radosķ''
04' forda duratekam 1.8 stāv JLM eļļotājs -nau papildināc ne reizi ru forumos, no lietotāju (100-150+ kkm ar lpg) pieredzes guvu atziņu ,ka tas eļļas bulšic ir lieks . Visu izšķir pareizas sprauslas - veras laicīgi un fiksi , neveido lieso degmaisijumu utt. tobiš ja nau iefisc sanis - uzliktas keihin vai hana sprauslas ,tad tas JLM vai Flashlube sūūc nau vajadzīgs .
gadīgai Tojotai 1.6 uzpreperēja OMVL sprauslas un Flashlūbes eļļotāju - kurš tiek regulāri ( jo ne no savas kabatas ) papildināc
CRV 04' arī tika uzliktas hana sprauslas ( manā iespaidā)+ flašlūbe(maisteri ieberza) - pagaidām vēl ''eļļojās '' . redzēs cik ilgi
a tie vārsti (konkrēti hondām) ir tādi cxrenpobeģišš kādi zinu 05'gada CRV kam , ķipa dēl LPG , izdega vārsts un zinu 10ā gada ''jauno'' cirvi kam pie ~10kkm, bez LPG , noklājās un pēc liela skandāla ( jo tačka bij iepirkta somijā ) ,pēc garantijas, e tika mainīti vārsti .
paziņam iekš Volvo V70 kroskantri 1997 gada ar haiviņziņ kādu nobraukumu. Bija uzlicis arī gāzi vairāk ka 10kkm norulēts pa Latviju. Aizbrauca šamais uz Slovākiju un tur arī palika. Izdega vārsts. Neko 2000 km uz treiļa brauca mājās.
Nezinu vai sagadīšanās, vai kas. Domāju ka eļļotājs nebija.
Vienīgais ko dzirdu kā LPG iespējamo "postu" ir vārstu izdegšana ...cik tas izmaksā . Otrs no savas gāzbraucēja pieredzes ir jābūt kārtībā svecēm un vadiem . Kas vēl gāzes posta darbu sarakstā ?
varbūt ne posts, bet ir dažas nianses. ik pa 4-5 gadi nomainās iekārtu paaudzes un sāk parādīties problēmas ar rezerves daļām. tās vienkārši neražo vai uz tādu mazu nostūri kā LV nepiegādā.
nu nez , pētot fõrumus , man ir radies iespaids ka pareizi saregulēts vadības bloks un pareizas sprauslas vārstus nededzina , jo neveidojas 'liesais' maisijums un novelota aizdedze .
daudzi ļauži uzķeras uz ' 4 paaudzes LPG inžektors -399,99 ls ' , tā īsti neapjēdzot kāda gemaroja viņi ieperkas
es uz audaka ieberzos Valtek sprauslās( nožabiju 100+ lašus par Keihiniem ).... ķipa razbornajas , poddajucsa reguļirofke uut xjuiņā , rezultatā , pēc ~40kkm , čekendžinu bij 33reiz dienā jādzēš .Izrādijās ka Valteks ir vienreizējās litošanas tripfers tgad vismaz to var Henriha webā izlasīt , a 3,5 gadi atpakaļ visi to hlamu slavēja un skrūvēja iekšā biezā slānī . rezultātā sprauslās iefistais sanis sarīkoja lielāku ieberzienu nekā būtu uzreiz kaihus licis , abet no otras puses fig būtu rakti forumi ,ķīmiķoti kabeļi , kačāti vagi un vasjas , vadības bloku apgreidi, neuxja nezinatu par degvielu kartes 'zīmēšanu' utt utpr . visādas trakoti vajadzīgas zināšanas būtu vienkārši braukuši un braukuši ar tiem kaihiniem , tikvien zinātu kā filtru nomainīt da redakteri iztīrīt .
Es uz dažādiem autiņiem jau gadus 8 lietoju LPG, man vienīgā problēma no LPG ir bijusi ar aizdedzi - ir ļoti viegli safist sveces, svečvadus un indukcijas spoli, ja neseko līdzi. Nu un pēdējais varoņdarbs ir II Lamdas nobeigšanās, jo LPG iekārta lambdu visu laiku apčakarē, bet kādreiz arī sabeidz.
Veiga rakstīja: Es uz dažādiem autiņiem jau gadus 8 lietoju LPG, man vienīgā problēma no LPG ir bijusi ar aizdedzi - ir ļoti viegli safist sveces, svečvadus un indukcijas spoli, ja neseko līdzi. Nu un pēdējais varoņdarbs ir II Lamdas nobeigšanās, jo LPG iekārta lambdu visu laiku apčakarē, bet kādreiz arī sabeidz.
kamēr audakam nebiju izmetis tos ūsda valtekus man ar piedāvāja lamdas mainīt visas 4as un svečvadus -biju pat pie Sviescta sarūpējis ( izrādijās neriktīgie ) . Nomainiju sprauslas + pac 1/2 dienu vizinājos un zīmēju benzīna (98ā) 'karti , ne vars lamdas jāmaina(ls ~400) , ne svečvadi(ls~`160)
Mans vecais Nissan VG30E nekādu nepatiku pret Valtek sprauslām neizrāda. Lambda tam ar tik viena, tā pati titāna oksīda, kam viss po. Pēc 5gadu lietošanas ziemā noklājās 1gab no 6ām, pie Heinriha samainīja mehānisko daļu pret jaunu (7Ls laikam) , problēmas ar citām nav bijušas. Tiesa - tas motors ir vecs V6 dinozaurs no 90-o gadu sākuma, kas nav prasīgs.
Gāzes iekārta priekš Honda CR-V
Sveiki! Braucu ar 2004. gada Honda CR-V 2.0L, un skatoties, ka degvielas cenas tikai kāpj un kāpj, ir doma uzstādīt gāzes iekārtu autiņam. Kādi jūsu ieteikumi un pieredze?