varētu sanākt apmēram šitāds tops
1) kanālmalā pie sviestca būdas atrastā suņa kaka
2) kurvaizeris
3) bijušajā sestā galiņā aplī atrastā kaka
4) pie statoila misenēm atrastā krutka
5) turpat atrastais sūds
6) martelis
uttttt
varētu sanākt apmēram šitāds tops
1) kanālmalā pie sviestca būdas atrastā suņa kaka
2) kurvaizeris
3) bijušajā sestā galiņā aplī atrastā kaka
4) pie statoila misenēm atrastā krutka
5) turpat atrastais sūds
6) martelis
uttttt
bobcat rakstīja:
Fartuks rakstīja: Ā, vot... par konīšiem gribēju izteikt savus secinājumus... no šiem trijiem: 1.Courvoisier, 2.Martell, 3. Otard...
Curvīts jau nu dikti smeķīgs bija...
Ko vēl varat ieteikt nogaršot?
Renault konjaku esi mēģinājis www.cognacrenault.com/... , cik zinu, šur tur Rīga var dabūt.
jamais tak strebj tikai mersedes un sāb
aansis rakstīja:
bobcat rakstīja:
Fartuks rakstīja: Vot es atkal nesaprotu vienu citu lietu: Nakujam auto sludinājumos (piem.ss.lv) , pārdevēji raksta lieliem burtiem VISAS EXTRAS... bet tur pat sūda apsildāmie beņķi nav... bļe, tā ir viena no pirmajām extrām...
Lai nav otofiks... man pokui uz reitungu.
Es tev ieteiktu ieiet parastā autosalonā un palūgt lai tev iedod piedāvājumu uz bāzes modeli. Tad kad tu ieraudzīsi cik tev ir jāpiemaksā par tām tavām "pašsaprotamā" lietām, tad tu sapratīsi, ka nec*******j domāt ka no Vācijas dienvidiem atdzītam lietotam auto ir aktuāli olu vārāmie beņķi.
Man tikko darbs iegādājās Škodu Yeti. Papildaprīkojumu cenas šite:www.skoda.lv/...
*apsildāmi beņķi priekša 170 EUR
par katru sīkumu ir jāmaksā, bet dažus tu pat par naudu nevari dabūt, jo tas ir jau nākamajam līmenim
Diezgan maldies par to, kas Vācijas dienvidos ir pašsaprotams papildaprīkojums. Vācietis pērkot auto labi zina, kas ir tā nākamais pircējs - Austrumeiropietis, kas griba auto ar visām ekstrām. Līdz ar to auto tiek nokomplektēts, lai nodrošinātu tā tālākpārdošanas vērtību. Lietotu pliku bāzes modeli pēc ierastā 3 gadu līzinga termiņa visticamāk laimīgais īpašnieks varēs turpināt lietot pats. Un lietotu auto tirgū var ļoti labi šobrīd redzēt krīzes sekas - tie autiņi, kas jauni tika iegādāti krīzes laikā, ir nepatīkami "pliki".
pareizi.... pēcpārdošanas cena ir galvenais vācieša arguments
vāciets ir tāds lohs un ir gatavs iztērēt navis 20000, bet gan 25000eirikus lai vēlāk to mizu varētu pārdot par 5000, nevis par 3000
aansis rakstīja:
Diezgan maldies par to, kas Vācijas dienvidos ir pašsaprotams papildaprīkojums. Vācietis pērkot auto labi zina, kas ir tā nākamais pircējs - Austrumeiropietis, kas griba auto ar visām ekstrām. Līdz ar to auto tiek nokomplektēts, lai nodrošinātu tā tālākpārdošanas vērtību.
eu, tu arī esi Viinijs Pūks? Nu, ar zāģu skaidām galvā.
principā mans stāsts par auto opciju sarakstu bija domāts tā. Man arī šķita ka 2012 gada jaunam auto kondiša, elektro pakete (logi, spoguļi) un vēl visādi patīkami sīkumi(elkoņbalsts, sīklietu kastītes, USB ligzda, zilaiszobs) būtu tā kā jābūt jau iekšā, BET (c Godmanis) nav. Tas viss maksā naudu un lielu.
Mēs esam izlutināti un domājam ka tā ir jābūt. Bet patiesībā tā nav.
bobcat rakstīja: principā mans stāsts par auto opciju sarakstu bija domāts tā. Man arī šķita ka 2012 gada jaunam auto kondiša, elektro pakete (logi, spoguļi) un vēl visādi patīkami sīkumi(elkoņbalsts, sīklietu kastītes, USB ligzda, zilaiszobs) būtu tā kā jābūt jau iekšā, BET (c Godmanis) nav. Tas viss maksā naudu un lielu.
Mēs esam izlutināti un domājam ka tā ir jābūt. Bet patiesībā tā nav.
Ir mašīnas, kurām ir.
bobcat rakstīja: principā mans stāsts par auto opciju sarakstu bija domāts tā. Man arī šķita ka 2012 gada jaunam auto kondiša, elektro pakete (logi, spoguļi) un vēl visādi patīkami sīkumi(elkoņbalsts, sīklietu kastītes, USB ligzda, zilaiszobs) būtu tā kā jābūt jau iekšā, BET (c Godmanis) nav. Tas viss maksā naudu un lielu.
Mēs esam izlutināti un domājam ka tā ir jābūt. Bet patiesībā tā nav.
Nissan Qashqai, piemēram, šis viss ir plikākajā komplektācijā...
GB12 rakstīja:
bobcat rakstīja: principā mans stāsts par auto opciju sarakstu bija domāts tā. Man arī šķita ka 2012 gada jaunam auto kondiša, elektro pakete (logi, spoguļi) un vēl visādi patīkami sīkumi(elkoņbalsts, sīklietu kastītes, USB ligzda, zilaiszobs) būtu tā kā jābūt jau iekšā, BET (c Godmanis) nav. Tas viss maksā naudu un lielu.
Mēs esam izlutināti un domājam ka tā ir jābūt. Bet patiesībā tā nav.
Nissan Qashqai, piemēram, šis viss ir plikākajā komplektācijā...
diezin vai, pasties pats www.nissan.lv/... , es neatradu tādu
Pirmais rakstīja:
pareizi.... pēcpārdošanas cena ir galvenais vācieša arguments
vāciets ir tāds lohs un ir gatavs iztērēt navis 20000, bet gan 25000eirikus lai vēlāk to mizu varētu pārdot par 5000, nevis par 3000
Paskaties bāzes aprīkojumu un cenu jaunam Hyundai i40 un tad padomā, cik lielas cerības vācietim, "kurš nav lohs" ir pārdot savu 3 gadus veco pēclīzinga VW. Un ja patiešām esi gatavs man pārdot 3 gadus vecu auto, kura iegādes cena ir bijusi 200000 par 3000, esmu gatavs pirkt kaut tūlīt. Vairāk gan liekas, ka kaut kur tavos aprēķinos ir kļūda.
aansis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
pareizi.... pēcpārdošanas cena ir galvenais vācieša arguments
vāciets ir tāds lohs un ir gatavs iztērēt navis 20000, bet gan 25000eirikus lai vēlāk to mizu varētu pārdot par 5000, nevis par 3000
Paskaties bāzes aprīkojumu un cenu jaunam Hyundai i40 un tad padomā, cik lielas cerības vācietim, "kurš nav lohs" ir pārdot savu 3 gadus veco pēclīzinga VW. Un ja patiešām esi gatavs man pārdot 3 gadus vecu auto, kura iegādes cena ir bijusi 200000 par 3000, esmu gatavs pirkt kaut tūlīt. Vairāk gan liekas, ka kaut kur tavos aprēķinos ir kļūda.
Kļūda ir tava galva, ja tu vari tādu herņu pūst, ka fricis papildaprīkojumu pērk, lai pēc tam dārgāk pārdotu.
DekstersFF rakstīja:
aansis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
pareizi.... pēcpārdošanas cena ir galvenais vācieša arguments
vāciets ir tāds lohs un ir gatavs iztērēt navis 20000, bet gan 25000eirikus lai vēlāk to mizu varētu pārdot par 5000, nevis par 3000
Paskaties bāzes aprīkojumu un cenu jaunam Hyundai i40 un tad padomā, cik lielas cerības vācietim, "kurš nav lohs" ir pārdot savu 3 gadus veco pēclīzinga VW. Un ja patiešām esi gatavs man pārdot 3 gadus vecu auto, kura iegādes cena ir bijusi 200000 par 3000, esmu gatavs pirkt kaut tūlīt. Vairāk gan liekas, ka kaut kur tavos aprēķinos ir kļūda.
Kļūda ir tava galva, ja tu vari tādu herņu pūst, ka fricis papildaprīkojumu pērk, lai pēc tam dārgāk pārdotu.
Tiešā veidā nepērk, bet iet pie sava konsultanta, kas kārto iegādi, līzingu apdrošināšanu u.t.t. un skatās cik būs par mašīnu jāmaksā ikmēneša maksa. Un lai vai cik tas tev dīvaini neliktos, par saprātīgi aprīkotu, nevis bāzes modeli ir jāmaksā reizēm pat mazāk.
bobcat rakstīja:
GB12 rakstīja:
bobcat rakstīja: principā mans stāsts par auto opciju sarakstu bija domāts tā. Man arī šķita ka 2012 gada jaunam auto kondiša, elektro pakete (logi, spoguļi) un vēl visādi patīkami sīkumi(elkoņbalsts, sīklietu kastītes, USB ligzda, zilaiszobs) būtu tā kā jābūt jau iekšā, BET (c Godmanis) nav. Tas viss maksā naudu un lielu.
Mēs esam izlutināti un domājam ka tā ir jābūt. Bet patiesībā tā nav.
Nissan Qashqai, piemēram, šis viss ir plikākajā komplektācijā...
diezin vai, pasties pats www.nissan.lv/... , es neatradu tādu
Nu, un kā tad tur nav? Elektropaka ir, elkoņbalsts ir, apsildāmi beņķi ir, kondiška ir... ā, nu, USB un zilzobs laikam nav... Pardon...
aansis rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
aansis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
pareizi.... pēcpārdošanas cena ir galvenais vācieša arguments
vāciets ir tāds lohs un ir gatavs iztērēt navis 20000, bet gan 25000eirikus lai vēlāk to mizu varētu pārdot par 5000, nevis par 3000
Paskaties bāzes aprīkojumu un cenu jaunam Hyundai i40 un tad padomā, cik lielas cerības vācietim, "kurš nav lohs" ir pārdot savu 3 gadus veco pēclīzinga VW. Un ja patiešām esi gatavs man pārdot 3 gadus vecu auto, kura iegādes cena ir bijusi 200000 par 3000, esmu gatavs pirkt kaut tūlīt. Vairāk gan liekas, ka kaut kur tavos aprēķinos ir kļūda.
Kļūda ir tava galva, ja tu vari tādu herņu pūst, ka fricis papildaprīkojumu pērk, lai pēc tam dārgāk pārdotu.
Tiešā veidā nepērk, bet iet pie sava konsultanta, kas kārto iegādi, līzingu apdrošināšanu u.t.t. un skatās cik būs par mašīnu jāmaksā ikmēneša maksa. Un lai vai cik tas tev dīvaini neliktos, par saprātīgi aprīkotu, nevis bāzes modeli ir jāmaksā reizēm pat mazāk.
Mazāk tikai tad, ja uz konkrēto komplektāciju ir kāda kampaņa. Bet maza starpība, tobiš, lielāks atpakļpirkuma procents oplīzinga gadījumā būs starp lētāko un otro (normāli aprīkoto) komplektāciju. Jo starp 2. un 3. kompektāciju tirgus cenas starpība ir diezgan maza. To pašu varētu teikt arī par dzinējiem. Mazāks atpakaļpirkums būs pašiem mazākajiem un lielākajiem dzinējiem, jo tie second hand tirgū tik labi nekotējas.
GB12 rakstīja:
Mazāk tikai tad, ja uz konkrēto komplektāciju ir kāda kampaņa. Bet maza starpība, tobiš, lielāks atpakļpirkuma procents oplīzinga gadījumā būs starp lētāko un otro (normāli aprīkoto) komplektāciju. Jo starp 2. un 3. kompektāciju tirgus cenas starpība ir diezgan maza. To pašu varētu teikt arī par dzinējiem. Mazāks atpakaļpirkums būs pašiem mazākajiem un lielākajiem dzinējiem, jo tie second hand tirgū tik labi nekotējas.
Tieši to arī gribēju pateikt
aansis rakstīja:
Tieši to arī gribēju pateikt
Gribēji to, bet pateici šito
aansis rakstīja: Vācietis pērkot auto labi zina, kas ir tā nākamais pircējs - Austrumeiropietis, kas griba auto ar visām ekstrām. Līdz ar to auto tiek nokomplektēts, lai nodrošinātu tā tālākpārdošanas vērtību.
Vācietis NEPĒRK auto, lai to pēc tam pārdotu auslanderiem. Vācietis pērk auto sev. Nav runa par kaut kādiem dīvainiem dibendraugiem.
DekstersFF rakstīja:
aansis rakstīja:
Tieši to arī gribēju pateikt
Gribēji to, bet pateici šito
aansis rakstīja: Vācietis pērkot auto labi zina, kas ir tā nākamais pircējs - Austrumeiropietis, kas griba auto ar visām ekstrām. Līdz ar to auto tiek nokomplektēts, lai nodrošinātu tā tālākpārdošanas vērtību.
Vācietis NEPĒRK auto, lai to pēc tam pārdotu auslanderiem. Vācietis pērk auto sev. Nav runa par kaut kādiem dīvainiem dibendraugiem.
Uzprasies uz kaut ko rupju? Vācietis NEPĒRK auto! Vācietis maksā 3 gadu nomas maksu. Auto pērk vācu banka, kura domā visnotaļ reālistiski par tā tālāko likteni un pārdošanu "auslanderiem".
P.S. Ir kāda tēma, kurā tu spēj nedomāt par dibendraugiem?!
banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....
Pirmais rakstīja: banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....
Tiešām?! Paņem jebkura līzingauto reģistrācijas apliecību un paskaties, kas ir tā īpašnieks
aansis rakstīja:
Pirmais rakstīja: banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....
Tiešām?! Paņem jebkura līzingauto reģistrācijas apliecību un paskaties, kas ir tā īpašnieks
parasti kaut kāds SIA ir. Un tam SIA ir pilnīgi po ko tu pērc. Tam ir svarīgi vai tev ir piķis kontā un tu spēsi apmaksāt savu iegribu. Viss.
Un ja tu ņem operatīvājā līzē, tad tam SIA ir īpaša vienošanās ar auto pārdevēju par atpakaļpirkumu.
aansis rakstīja:
Pirmais rakstīja: banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....
Tiešām?! Paņem jebkura līzingauto reģistrācijas apliecību un paskaties, kas ir tā īpašnieks
nav man nevienas līzinga mašīnas, bet es arī neesmu redzējis nevienā reģistrācijas apliecībā, ka īpašnieks ir, piemēram, pareksbanka...
un ja tev liekas, ka tu vari aiznest uz banku līzinga mašīnas atslēgas un pasūtīt jamos naxuj, tad pamēģini - būsi patīkami pārsteigts
bankai tavu lūzni nevajag - jamai vajag tikai naudu....
Čau, sēne, sen neredzēts...
Pirmais rakstīja:
aansis rakstīja:
Pirmais rakstīja: banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....
Tiešām?! Paņem jebkura līzingauto reģistrācijas apliecību un paskaties, kas ir tā īpašnieks
nav man nevienas līzinga mašīnas, bet es arī neesmu redzējis nevienā reģistrācijas apliecībā, ka īpašnieks ir, piemēram, pareksbanka...
un ja tev liekas, ka tu vari aiznest uz banku līzinga mašīnas atslēgas un pasūtīt jamos naxuj, tad pamēģini - būsi patīkami pārsteigts
bankai tavu lūzni nevajag - jamai vajag tikai naudu....
Jā, vajag naudu, bet pirkuma līgums ir starp līzinga kompāniju un auto pārdevēju, līzinga ņēmējs ir tikai nomnieks. Bet nomas līgumā ir atrunāts par tām atslēgām, tur tev taisnība.
Pirmais rakstīja:
aansis rakstīja:
Pirmais rakstīja: banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....
Tiešām?! Paņem jebkura līzingauto reģistrācijas apliecību un paskaties, kas ir tā īpašnieks
nav man nevienas līzinga mašīnas, bet es arī neesmu redzējis nevienā reģistrācijas apliecībā, ka īpašnieks ir, piemēram, pareksbanka...
un ja tev liekas, ka tu vari aiznest uz banku līzinga mašīnas atslēgas un pasūtīt jamos naxuj, tad pamēģini - būsi patīkami pārsteigts
bankai tavu lūzni nevajag - jamai vajag tikai naudu....
Malacis. Es pat nespēju iedomāties, ka kādam 2.golfs varētu būt līzingā...
hei cūķi, ta tu rausi to manu golpu oplīzē uz 7 gadiem?
banka baigi labi ir izmārketējusi lietas.... Lihiem iestāsta, ka nopērk mašīnu un izīrē tam pašam loham.... Reāli ir tā, ka lohs aizņemas kāpostu, bet lai jams neaizmūk, banka to ķerru īsti nereģistrē uz lohu..... Pie tam lohs labprātīgi pat apmaksā reģistrāciju...
Un līgumos maziem burtiem pieraksta, ka ja lohs nemaksā katru mēnesi nolīgto piķi, tas jams ir pa žizņi parādā..... Banka atņems lūzni, notirgos svojakiem par kapeikām, bet lohs vēl simts gadus maksās par svešu ķerru....
Reitingu grāvējam
Klausies, tu, mazsmadzeņu indivīd- tak pacenties un vienā dienā man samazini to reitingu, ko velc garumā?
Pizģec, varu iedomāties tā cilvēciņa smadzenīšu uzbūvi- nav cita mērķa, kā dirnēt pie datora un spaidīt dekstera reitinga pazemināšanas pogu.
Tu toč esi dīvains alnis, ko te piebilst. Smieklīgs.