Lēnie pārkāpj noteikumus

Redaktors Reģ.: 31.08.2001

CSN teikts:

AIZLIEGTS

...

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

Ne noteikumos, ne komentāros gan nav pateikts, ko nozīmē „ar pārāk mazu”. Cik man zināms, Latvijā nekad neviens par šo pārkāpumu nav sodīts (nav jau arī soda mēra administratīvajā kodeksā). Anglijā gan kādai izcili lēnai kundzītei tiesa nupat esot piespriedusi 200 mārciņu sodu. Jo pārkāpums ir bīstams. Atļaušos apgalvot – ne mazāk bīstams par +20 km/h drošos ceļa apstākļos, uz ko noregulēti jaunie un dārgie fotoradari.

 
krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Redaktors rakstīja: CSN teikts:

AIZLIEGTS

...

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

Ne noteikumos, ne komentāros gan nav pateikts, ko nozīmē „ar pārāk mazu”. Cik man zināms, Latvijā nekad neviens par šo pārkāpumu nav sodīts (nav jau arī soda mēra administratīvajā kodeksā). Anglijā gan kādai izcili lēnai kundzītei tiesa nupat esot piespriedusi 200 mārciņu sodu. Jo pārkāpums ir bīstams. Atļaušos apgalvot – ne mazāk bīstams par +20 km/h drošos ceļa apstākļos, uz ko noregulēti jaunie un dārgie fotoradari.

nu tieši par to ne, bet nācās samaksāt sodu par ilgstošu 2.joslas izmantošanu, ja 1.josla nav aizņemta. Siguldas šoseja pirms gadiem 7-8. Kā vainu pastiprinošs apstāklis bija tieši lēns ātrums 91km/h- 3km/h=88km/h.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Krix

Ja ceļa segums ir izteikti slikts, vai tad arī liksiet drāzties ar 90 km/h? Bērzkroga - Vecpiebalgas - Madonas posmā, manuprāt, gaišā laikā optimāli ir 50-60 km/h, tumšā laikā 35-40 km/h.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Krix

Ja ceļa segums ir izteikti slikts, vai tad arī liksiet drāzties ar 90 km/h? Bērzkroga - Vecpiebalgas - Madonas posmā, manuprāt, gaišā laikā optimāli ir 50-60 km/h, tumšā laikā 35-40 km/h.

90km/h nav drāzties. Jebkuras normālas mašīnas iespējasir to posmu normāli braukt 90-100, kā to dara 95% satiksmes dalībnieku.

Sēņot jāiet mežā un sapņot vajag naktī pie sievas sāna.

Uz ceļa ir JĀ-BRAUC , nevis ar cepuri galvā jāurbina deguns.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Redaktors rakstīja: Cik man zināms, Latvijā nekad neviens par šo pārkāpumu nav sodīts (nav jau arī soda mēra administratīvajā kodeksā).

Sodamērs ir u tas saucas "agresīva braukšana" un par to jau viena dāmīte ja nemaldos ir sodīta braucot ar 30km/h uz Salu tilta pie tolaik atļautajiem 70km/h. Zem agresīvas braukšanas var pavilkt praktiski jebkuru CSN pārkāpumu. Tātad secinām VWFans ir agresīvs.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Krix

Ja ceļa segums ir izteikti slikts, vai tad arī liksiet drāzties ar 90 km/h? Bērzkroga - Vecpiebalgas - Madonas posmā, manuprāt, gaišā laikā optimāli ir 50-60 km/h, tumšā laikā 35-40 km/h.

vai tad es kādam liku drāzties? nē. Es pats toreiz pamatoju savu vizināšanos 2.joslā dēļ pārāk lielām risēm 1.joslā, bet tā kā ceļa stāvoklis nebija nofiksēts protokolā, tad tas manu stāvokli neuzlaboja.

un posms Bērzkrogs - Vecpiebalga - Madona, ripuļi > 32" un vico uz nebēdu.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Krix

Ja ceļa segums ir izteikti slikts, vai tad arī liksiet drāzties ar 90 km/h? Bērzkroga - Vecpiebalgas - Madonas posmā, manuprāt, gaišā laikā optimāli ir 50-60 km/h, tumšā laikā 35-40 km/h.

Tur tak tik dazhi posmi prasa paaugstinaatu uzmaniibu un nedaudz leenaaku braukshanu. Bet vispaar, no vienas puses VWfanam taisniiba - ja brauc leeni, tad tieshaam leeni, lai normaali brauceeji var apbraukt. Apdziit - tas taa paarspiileeti shkjiet pie aatruma 35km/st

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Pāri lielajām bedrēm (gan P30, gan vēl n-tie ceļi) labāk ir lidot pāri ar vismaz 120km/h

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ja valsts pietiekami nelabo ceļus, kuru dēļ man pastiprināti jālabo piekare, tad man atliek ar ekonomisku braukšanu ,,atsist,, piekares remontā PAPILDUS ieguldīto naudu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Klausies, brīnumbērns, kāpēc citi tur var braukt normāli, bet tev jābrauc divreiz lēnāk? Tev kaut kāda speciālā piekare no polietilēna?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Redaktors rakstīja: CSN teikts:

AIZLIEGTS

...

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

BEZ VAJADZĪBAS

kurš būs tas, kurš notieks, bija vai nebija ,mazā vai lielā vajadzība?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Deksters

Nu tie citi attiecīgi biežāk maina stūres pirkstus. Es tā neesmu ar mieru.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Deksters

Nu tie citi attiecīgi biežāk maina stūres pirkstus. Es tā neesmu ar mieru.

cik tad bieži Tu maini tos stūres pirkstus?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav ko iesist kapeiku uz lētākajām detaļām, tad nebūs tā vēl jāsit ar sēņošanu.

Kaut gan vispār interesanti - merivai ir šķībi/45 grādu leņķī novietoti riteņi ka bedres primāri ietekmē stūres pirkstus? Es vairāk uztrauktos par amartiem un plauktu buksēm/svirām...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Msh

Nu vienalga - vienu piekares elementu bedres ietekmē vairāk, citu mazāk, bet ietekmē visus. Pateicoties saudzīgai braukšanai, manai Merivai aizmugurējie amortizatori nokalpoja 125 tūkst.km, priekšējie kalpo vēl tagad (nobraukums 176 tūkst.km).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kā tu to zini? Varbūt, ja būtu gājis pāri bedrēm ar 120, tad kalpotu vēl tagad.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Baigi labi, cik tad kapeikas tad tu esi ieseksojis uz citu rēķina?

Un vispār - nevari atļauties merivu, nopērc baudāmo B4 A80 1.9 TDI - stūres pirksti piecītis gabalā, plauktu bukses pāris laši gabalā, amartu atbalsti piecītis gabalā, normāli amarti 60 laši/pāris.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es varu atļauties ne tikai Merivu, bet arī lielisko Škoda-Rapid, ar kuru vakar izbraucu testa braucienu.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Msh

Nu vienalga - vienu piekares elementu bedres ietekmē vairāk, citu mazāk, bet ietekmē visus. Pateicoties saudzīgai braukšanai, manai Merivai aizmugurējie amortizatori nokalpoja 125 tūkst.km, priekšējie kalpo vēl tagad (nobraukums 176 tūkst.km).

Smagi... Pašlaik man sanāk braukt ar auto, kurš nekādi netiek saudzēts un oriģinālie amortizatori joprojām ļoti labi kalpo pie 250+ tūkst.km. Meriva ir tik slikta vai tomēr tavs braukšanas stils?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Es varu atļauties ne tikai Merivu, bet arī lielisko Škoda-Rapid, ar kuru vakar izbraucu testa braucienu.

Pierādi to, braukdams normāli. Jeb vai tev sagādā īpašu baudu ka uz šosejas visa plūsma iet tev garām?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Msh

Es lasīju, ka pie Jums Liepājas pusē esot dikti slikti ceļi. Vai tad pa tādiem nav žēl jāt savus auto, braucot pārāk ātri?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A11 ir dziļā ānusā kopš es par to sāku braukāt ar velosipēdu 13 gadu vecumā, bet tas nerada vēlmi sēņot - adekvāta augstuma riepas un stūres grozīšana dara brīnumus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Kādu mēnesi atpakaļ braucot uz rucavu ierēcu par vienu subjektu, kurš interesantā veidā baidījās no bedrēm - es, kā parasti, gāju kruīzā uz 95, a šis ar kaut kādu T5 brauca ļoti interesanti - pa līdzeniem gabaliem sāka man palēnām tuvoties, liekot piemest dažus kilometrus klāt, bedrainos gabalos palēnām atpalika līdz kādu 200-300 metru distancei un tā vairākas reizes...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Msh

Kas tur dīvains? Cilvēks vienkārši saudzē savu privāto auto, vietās ar sliktāku ceļa segumu braucot lēnāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, varētu padomāt ka par 2-3 kmph lēnāks ātrums kaut ko saudzē + pats fakts, ka tas bija T5, izraisa šaubas ka tā bija privātā mašīna - man liekas ka vēl piedevām bija kravas virsbūve

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Lēni ir bīstami? Kāpēc? Lūk, kāpēc. Pirmkārt, šāds braukšanas stils gandrīz vienmēr saistīts ar distances samazināšanos starp nu jau kolonnā braucošajiem auto. Cilvēciņš, kurš neapdzen smago, to tomēr zemapziņā vēlas darīt, tādēļ negrib, lai starp viņu un kāroto mērķi iesprauktos kāds cits. Piedevām viņš gluži maldīgi uzskata, ka 75 km/h, kurus nu rāda spidometrs, ir ļoti mazs un ļoti drošs ātrums, jo ne tikai atbilst tik kategoriski aizliegtajam limitam, bet ir arī krietni zem tā. Muļķības, dāmas un kungi. 75 vai 80 km/h arī ir ļoti liels ātrums. Pilnīgi pietiekams, lai sašķaidītu luptu lēveros riteņbraucēju, kurš pēkšņi izstreipuļos no furgona ēnas jūsu priekšā. Pilnīgi pietiekams, lai, mirkli novērsis uzmanību no lielās pakaļas (un to jūs noteikti agri vai vēlu izdarīsiet, jo šādi velkoties grābstīšanās pēc cigaretēm vai kompaktdiskiem ir gluži dabiska reakcija), jūs nepamanītu kāda stāvoša traktora izraisītu kravenieka manevru vai stopsignālu iedegšanos un iemauktu viņa tēraudā kaltajā dibenā tā, ka gaisa spilveni jūsu ģīmjus glāstīs. Un nepietiekams, lai piespiestu cilvēku būt modram, gatavam pēkšņai situācijas maiņai, kas ir iespējama arī šādā šķietami rāmā plūdumā.

Pārlieku lēns brauciens nav drošības garantija. Tas arī ir bīstams, jo, otrkārt, tieši šāda čammāšanās uz mūsu šaurajiem, 21. gadsimta dzīves ritmam, modernajai tehnikai nepietiekami ātrajiem ceļiem, liek riskantāk nekā gribētos braukt tiem, kuri pieprasa cienīt viņu TIESĪBAS, BRĪVĪBU PĀRVIETOTIES. Konstitucionālas tiesības – tā saka amerikāņi, un ar nopietnu statistiku pierāda, ka Montanas štatā, brīvā no ātruma limitiem kā Vācija līdz 2002. gadam, pēc ierobežojumu noteikšanas smagu avāriju skaits palielinājās. Punktuālu un pārspīlētu ātruma limitu ievērošanu kā drošības garantu apšauba konservatīvie briti, un fotoradarus ne tikai aprej internetā (niknāk nekā pie mums), bet arī dauza un dedzina...

Labi, brauc lēni. Arī tās ir cilvēka tiesības (kamēr pārāk rupji neierobežo iepriekš minēto citu brīvību). Taču kļuvis lēns, tu nedrīksti iedomāties, ka tādi pēkšņi kļūs visi. Un iestāsies miers... Nu nebūs tā. Ap tevi virmos kaislības. Un briesmas.

Tādēļ – neļauj sevi iebaidīt. Brauc droši. Un ne pārāk lēni.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti