Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lēnie pārkāpj noteikumus

Redaktors Reģ.: 31.08.2001

CSN teikts:

AIZLIEGTS

...

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

Ne noteikumos, ne komentāros gan nav pateikts, ko nozīmē „ar pārāk mazu”. Cik man zināms, Latvijā nekad neviens par šo pārkāpumu nav sodīts (nav jau arī soda mēra administratīvajā kodeksā). Anglijā gan kādai izcili lēnai kundzītei tiesa nupat esot piespriedusi 200 mārciņu sodu. Jo pārkāpums ir bīstams. Atļaušos apgalvot – ne mazāk bīstams par +20 km/h drošos ceļa apstākļos, uz ko noregulēti jaunie un dārgie fotoradari.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: GB12, esmu savā garajā mūžā braucis arī ātrāk un varu salīdzināt. Ja brauc konkrētajam sliktajam ceļa segumam par ātru, tad kratīšanās intensitāte kļūst pārāk liela.

Tas ir atkarīgs no miskastes ar kuru pārvietojas. Komfortablais ātrums katram auto nedaudz atšķiras, bet tipiski lēnāka braukšana komfortu ekādi nepaaugstina. Tāpēc nekādi nevaru saprast tos, kas pilsētā pa bruģi brauc lēnām un "izbauda" katru grambu, braucot uz atļautajiem 50km/h brauciens ir komfortablāks un jākratās arī ir stipri īsāku laiku.

Lielākas bedres ir jāapbrauc nevis jātešās tajās iekšā, un pat ja gadās, tad tam taču ir "KASKO bedres". Piekarē ir detaļas, kas dabiski nolietojas un, ja tās ir kvalitatīvas un auto konstrukcija pareiza, būtiskas atšķirības mūža ilgumā no ceļa kvalitātes nebūs.

Meriva laikam nebūs kvalitātes etalons, kam motors aiziet pa pieskari uzreiz pēc garantijas un amīši saudzīgi braucot knapi iztur 100tk km un lodbalsti jūk viens pēc otra.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Kanibaals, nē, Meriva ir izcili labs auto.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

ValdisM rakstīja: aizmugures amortizatori ( 2 pāri), paradoskāli ka pat ieliekot jaunus amortiņus (monroe un sachs), tie vienalga bija cietāki un nekomfortablāki nekā vismaz 300 000km nogājušie priekšas amortiņi.

Šo gan nesapratu. Ir tikai normāli,ka jauni amortizatori ir cietāki un precīzākpilda savu funkciju-slāpēt mašīnas svārstības ceļa nelīdzenumos, nekā veci un nolietoti, kuri neierobežo auto svārstības tik precīzi.

nē, tieši priekšējie , nekad nemainītie amortizatori visus nelīdzenumus slāpē labāk, ir klusāki, darbojas lieliski arī lielajos aukstumos ( -30 grādi), kamēr aizmugurē ieliktie ir krietni skaļāki, krietni labāk liek man just visus nelīdzenumus, un lielās asās bedres vnk "sit cauri" , un jau pie -25*C var teikt ka nestrādā.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: +1 deksim. Sachs advantage, vismaz B3/B4 audī variantā ir optimālais kompromiss starp komfortu un vadāmību - tieši tāpēc tie amarti, kas mētājas koridorā un gaida uz maiņu ir boge turbo aka sachs advantage. Par monroe kaut kur pa acu galam lasīju ka jūtami mīkstāki, tb sūdaināki.

Bet ja jau valdiņam komforts = ļumīga mašīna, tad var saprast, kāpēc pa granti jāvelkas uz 60-70, nevis 80-100, jo tā mazda ar saviem izļurkātajiem amartiem noteikti uz ceļa neturas...

konkretizēsim manu stāstu par amortiņiem.

Pēc auto saņemšanas ieliku aizmugurē Gabriel amortiņu pāri. Lieliski , komfortabli, klusi amorti. Salīdzinot ar Gabriel , priekšas amortiņi likās ļoti cieti.

Pēc 80 000km tie gabriel nobeidzās. Nopirku no Sviestca kantora Monroe (ražoti šķiet ka āfrikā ) pāri. Jau jauni šie amortiņi bija krietni cietāki, nekomfortablāki, kā tie paši priekšas amortiņi. Sliktākais tajā visā ir tas, ka viens no tiem pēc nepilniem 10 000km nobraukšanas decembra mīnusies vnk sāka salt ciet, un uz ziemas beigām vispār izbeidzās.

Ieliku tā vietā Sachs, kas izrādījās vēl lielāks mēsls (cietās, un skaļāks) nekā pat aizmugures otrās puses Monroe. Kaut gan savu funkciju pilda.

P.s. un beigtus amortiņus protu atšķirt no labiem.

un pa granteni uz 60-70 braucu tādēļ, ka cenšos izvēlēties ceļa apstākļiem atbilstošu ātrumu. un bedrainie, ar krūmiem aizaizgušie, pa mežu masīviem esošie grants ceļi nav piemērolti lidošanai uz 100km/h..... jo viens no krūmiem izskējis meža dzīvnieks ... un traģiskas sekas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Kanibaals, nē, Meriva ir izcili labs auto.

Kādreiz šis joks bija smieklīgs, vairs nē, ja to atkārto vairākas reizes.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Un to, ka kādam ir 'tiesības' braukt ātri - nu nevajag tik šķidru drist, nevajag! Tās tiesības ir tik pat lielas cik citiem - braukt lēnāk.

Pag, runa ir par to, ka vietā, kur atļautais ir 90, braukt uz 90. Nevis sēņot bezjēgā uz 40.

Un tas, ka kādam dīvainam fanam šķiet, ka viņa auto labāk jutīsies , braucot uz 50 vietā, kur pārējie brauc 90, nav nepieciešamība, bet neattīstītas domāšanas sekas.

Koplietošanas ceļš ir publiska vieta, kur nav savas individualitātes jāuzspiež citiem. Fans savā gultā var sievu mīlēt pavisam lēni, ja viņam un viņai tas patīk, bet uz ceļa ir jābrauc tā, lai netraucētu pārējiem un neradītu ar sēņošanu bīstamas situācijas.

Ne velti ar atzīts, ka apdzīšana ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē un tieši tādi fani izraisa nemitīgas apdzīšanas manevrus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Un cik ātri būtu jābrauc pa šo Bārbeles-Skaistkalnes šosejas posmu?

www.db.lv/...

Saprāta robežās pārkāpjot ātruma ierobežojumu.

smaidiigais rakstīja: Redaktors smagi un vienpusēji tendenciozi pārspīlē lēno braucēju bīstamību. Protams, ideāli būtu, ja visi auto un braucēji būtu vienādi. Bet tā nekad nebūs. Vienmēr jābūt gatavam, ka uz ceļa būs traktors, riteņbraucējs, un kāds, kam vienkārši pa bedrēm negribas salauzt savu spooooorta sēdināto... Kāds varbūt pirmo reizi brauc pa ceļu, ka kuru tu brauc 4 x dienā, un vienkārši nezina, ka aiz līkuma nav nekā bīstama.

Un to, ka kādam ir 'tiesības' braukt ātri - nu nevajag tik šķidru drist, nevajag! Tās tiesības ir tik pat lielas cik citiem - braukt lēnāk.

Nu paga - tātad tu ar savu džeri pa pirmās kategorijas šoseju velcies, jo, iespējams, pēc pieciem kilometriem uz šosejas būs traktors vai varbūt gadīsies reta kombinācija - brauks pretī lielgabarīta mašīna/tehnika tajā pašā momentā kad būs velosipēdists? Kāda velna pēc? Nav jau runa par kaut kādiem mazajiem grants celiņiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ak jē, izrādās ka valdiņš ne tikai pļurņikus vien maina pa vienam, nevis pāriem...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

es nepropogandēju 'vilkšanos'. nevajag uzreiz pārspīlēt. Un cik tādu uz 40 braucēju pēdējā laikā ir redzēti? Necik. Uz 70 - 80, jā brauc ļaudis pa sliktiem un sliktākiem ceļiem. Un pareizi dara. Un tādus uz atļautajiem 90 plus drusciņ apdzīt ir tīrā bērnu spēle.

Par 'trepi' un ātrumu. Ja uz ceļa vai tilta ierobežo ātrumu dēļ bedrēm, bažās, ka ātri braucošs transports to ceļu vai tiltu sabojās vēl vairāk - tad jāsaprot fizika - ja uz ceļu ātrāk braucošs auto iedarbojas ar lielāku spēku, tad arī tāds pats lielāks spēks iedarbojas uz auto ritošo daļu.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.

Baigais sasniegums!

Man Vectrai B ir par 100k vairāk un oriģinālajiem amortizātoriem nav ne vainas!

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.

super! noteikti tagad tam opiprlim vērtība par 20 latiem garaka paliek

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.

super! noteikti tagad tam opiprlim vērtība par 20 latiem garaka paliek

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Un cik ātri būtu jābrauc pa šo Bārbeles-Skaistkalnes šosejas posmu?

www.db.lv/...

Nesen tur braucu ar džipu un divasu treili aizmugurē, uz kura bija vieglais auto. Braucu normāli ar atļauto ātrumu.

VAjag tomēr arī izvēlēties piemērotus auto vietai, kurā dzīvo un nebraukāt pa LV ceļiem ar zemprofilenēm.

Situācija , kura izveidojusies LV ceļos ir jāvērtē kompleksi, ne tur viens tagadējais sat mins vainojams.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Fanam vajadzētu šitādu, lai normāli brauktu www.ss.lv/...

Bet vispār, man te pāris dienas sanāca pabraukāt ar mazo brāli H3... lai kāds arī citādi nebūtu drausmīgs auto, tomēr bedres "ņem" ļoti labi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

Palasi kādas bezfirmas, un piedevām pa vienam šis tur liek. Bet nu tā ir mazda, tur ir normāli tā darīt.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

M77 rakstīja:

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

Palasi kādas bezfirmas, .

Gabriel, Monroe, Sachs....

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

VWfans rakstīja: ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.

Baigais sasniegums!

Man Vectrai B ir par 100k vairāk un oriģinālajiem amortizātoriem nav ne vainas!

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

es domāju, ka otrs variants.

Pie tam, cik esmu novērojis, nav nekādu likumsakarību detaļu kalpošanas mūžā. Nu lūk - viens Monroe amortiņš jau pēc 10000km atnakot ziemai sasala, otrs kalpo joprojām - jau kopsummā 82 000km..un problēmu nav.

Ar stūres pirkstiem tas pat... pilnīgi neprognozējams kalpošanas laiks. Pēdējais ko liku, bija pats lētākais kas bija eparts.lv ... maksāja nepilni 6Ls. Nu lieliksi kalpo 46 000km un nav nekādu izdiluma vai brīvkustības pazīmju.

braukāju pa ļoti sliktiem ceļiem... tās ir Ušakova "nolaistās" rīgas ielas un iekšpagalmi, tad Latgales vietējās kategorijas asfalta ceļi ( ielāps uz ielāpa) un grants ceļi.

principā ar auto braucu visur kur jābrauc... auto ir domāts braukšanai.. līdz ar to es nečakarēju sevi ar domu, ka tur es nebraukšu jo tur slikts ceļš, un šeit es bremzēšu līdz 20km/h jo priekšā ir bedres.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

principā ar auto braucu visur kur jābrauc... auto ir domāts braukšanai.. līdz ar to es nečakarēju sevi ar domu, ka tur es nebraukšu jo tur slikts ceļš, un šeit es bremzēšu līdz 20km/h jo priekšā ir bedres.

+1

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Domas par to, cik ātri braukt pa sliktiem ceļiem, dažādiem autovadītājiem stipri atšķiras. Manas mājas tuvumā ir nelīdzens kilometru garš grants ceļa posms. Vakar braucu mājup no pilsētas centra, un tanī posmā tuvu mājai braucu ar 20-25 km/h otrajā pārnesumā. Man tas likās adekvāti priekš konkrētā ceļa posma. Turpretī kaimiņienes brūtgāns ar Volvo-C70 (kupeju) brauca tanī posmā ar apmēram 10 km/h un es viņu panācu un brītiņu braucu aiz viņa. Bet es viņam neiešu pārmest un pamācīt, ka viņš brauc par lēnu. Tāpat cita mana kaimiņiene ar 2010.gada Lexus-IS250 pa mūsu piemājas ceļu brauc ļoti lēni.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Pievienojos šim viedoklim - kā jau minēju citā topikā - atceļā no Tallinas braucu tā, ka nemitīgi nācās apdzīt gan fūras, gan vieglos, un kas no tā - atbraucu pusstundu ātrāk, bet patērēju ~6 litrus bendžas vairāk, nerunājot par to, cik tas skādē auto dzinēja u.c resursam.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.

Idiņu varza, goda vārds.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Cilvēki ar cepurēm galvās pie stūres. Veco pasātu vagonu braucēji. Jauno merivu uc ģimeņvāgenu pircēji, kuri ir pa lielam svētdienas braucēji un tad, kad izbrauc uz ielām, tad viņiem pajāt uz normālu satiksmi, viņi BAUDA. Bolās apkārt, diskutē ar sievām , kuras sēž kā ķipis blakus un dod vadošus norādījumus.

Baudiet uz spilvena savu miegu.

Tā arī ir kā teica viens cilvēks, kurš no šī visa šo to jēdz- apmēram trešdaļai vadītāju Latvijā būtu jāatņem tiesības tieši dēļ tā, ka viņi nevis brauc pa ceļiem , bet uz tiem tūļājas un nemitīgi izraisa dažādus incidentus ar savu tūļāšanos.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.

Idiņu varza, goda vārds.

5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.

1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti