VWfans rakstīja: GB12, esmu savā garajā mūžā braucis arī ātrāk un varu salīdzināt. Ja brauc konkrētajam sliktajam ceļa segumam par ātru, tad kratīšanās intensitāte kļūst pārāk liela.
Tas ir atkarīgs no miskastes ar kuru pārvietojas. Komfortablais ātrums katram auto nedaudz atšķiras, bet tipiski lēnāka braukšana komfortu ekādi nepaaugstina. Tāpēc nekādi nevaru saprast tos, kas pilsētā pa bruģi brauc lēnām un "izbauda" katru grambu, braucot uz atļautajiem 50km/h brauciens ir komfortablāks un jākratās arī ir stipri īsāku laiku.
Lielākas bedres ir jāapbrauc nevis jātešās tajās iekšā, un pat ja gadās, tad tam taču ir "KASKO bedres". Piekarē ir detaļas, kas dabiski nolietojas un, ja tās ir kvalitatīvas un auto konstrukcija pareiza, būtiskas atšķirības mūža ilgumā no ceļa kvalitātes nebūs.
Meriva laikam nebūs kvalitātes etalons, kam motors aiziet pa pieskari uzreiz pēc garantijas un amīši saudzīgi braucot knapi iztur 100tk km un lodbalsti jūk viens pēc otra.
Lēnie pārkāpj noteikumus
CSN teikts:
AIZLIEGTS
...
118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;
Ne noteikumos, ne komentāros gan nav pateikts, ko nozīmē „ar pārāk mazu”. Cik man zināms, Latvijā nekad neviens par šo pārkāpumu nav sodīts (nav jau arī soda mēra administratīvajā kodeksā). Anglijā gan kādai izcili lēnai kundzītei tiesa nupat esot piespriedusi 200 mārciņu sodu. Jo pārkāpums ir bīstams. Atļaušos apgalvot – ne mazāk bīstams par +20 km/h drošos ceļa apstākļos, uz ko noregulēti jaunie un dārgie fotoradari.