Lēnie pārkāpj noteikumus

Redaktors Reģ.: 31.08.2001

CSN teikts:

AIZLIEGTS

...

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

Ne noteikumos, ne komentāros gan nav pateikts, ko nozīmē „ar pārāk mazu”. Cik man zināms, Latvijā nekad neviens par šo pārkāpumu nav sodīts (nav jau arī soda mēra administratīvajā kodeksā). Anglijā gan kādai izcili lēnai kundzītei tiesa nupat esot piespriedusi 200 mārciņu sodu. Jo pārkāpums ir bīstams. Atļaušos apgalvot – ne mazāk bīstams par +20 km/h drošos ceļa apstākļos, uz ko noregulēti jaunie un dārgie fotoradari.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tā taču aizmigt var

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Tā arī ir kā teica viens cilvēks, kurš no šī visa šo to jēdz- apmēram trešdaļai vadītāju Latvijā būtu jāatņem tiesības tieši dēļ tā, ka viņi nevis brauc pa ceļiem , bet uz tiem tūļājas un nemitīgi izraisa dažādus incidentus ar savu tūļāšanos.

Mans 100% piekrist.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

pēc maniem novērojumiem visvairāk incidentus izraisa tie, kuriem numurā 1 vai 2 cipari.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: pēc maniem novērojumiem visvairāk incidentus izraisa tie, kuriem numurā 1 vai 2 cipari.

Ne tikai, vēl ir tāda kategorija, kam numuri sākas ar "PO", piemēram, PO-1800 Land Rovera vadītājs, kam par katru cenu bija jāuzsāk apdzīšanas manevrs līkumā (uz Pleskavas šosejas, kur robežojas Rīgas un Cēsu rajoni) un, parādoties pretīmbraucējiem, jālien priekšā, nozogot man distanci.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tas par braucienu uz Tallinu bija labs piemērs. Es arī labāk braucu 4 stundas mierīgi ar retām apdzīšanām, nevis 3,5 stundas aši un daudz apdzenot.

Būtībā visu nosaka braucēja temperaments. Mierīgas dabas cilvēks braucienu uz Tallinu, turot 87-90 km/h, uzskatīs par foršu un baudāmu. Savukārt straujas dabas cilvēkam, tādā veidā braucot, drīz kļūs vienmuļi, garlaicīgi, jo apkārt it kā nekas nenotiks. Tāpēc tādam strauja braukšana, kuras rezultātā nāksies daudz apdzīt, palīdzēs kliedēt garlaicību, ienesīs interesantu darbību it kā vienmuļajā braucienā, un pēc sajūtām brauciens liksies ne tik ilgs, lai gan reālais laika ietaupījums būs nieka nenozīmīga pusstunda.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Uz Tallinu tak ar velo var aizbraukt biki virs 4h

www.delfi.lv/...

Ar auto līdz 3h

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Velomens

Tā kā līdz Tallinai ir 310 km, tad, lai to sasniegtu 3 stundās, ir jānodrošina vidējo ātrumu 103 km/h. Tas nozīmē, ka tur, kur iespējams, jāvelk uz 140-150 km/h, ja vien tas notiek ne gluži dziļā naktī, kad ir maza satiksme, bet citā laikā, kad ir normāla satiksmes intensitāte.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja:

M77 rakstīja:

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

Palasi kādas bezfirmas, .

Gabriel, Monroe, Sachs....

Kas pie velna ir gabriel? Būtu aziātisks nosaukums, domātu ka šķībaču tarataiku detaļu ražotājs, bet tā kā nē, droši vien kāda poļu vai taivānas pagrīdes darbnīciņa... Monroe vismaz ir zināms - kā pārāk sūdīga izvēle. Sachs, nu jā, tas ir labākais kompromiss - starp vadāmību un komfortu, nevis cenu - es biju gatavs iet līdz 150 lašiem par pāri, bet tad palasījis sapratu ka tās cenu kategorijas amarti ir domāti trasei, tb ka man tādi nav vajadzīgi - kaut gan kupejai domātie pakaļas tilta sachs advantage/boge turbo daudz no tā cipara arī neatpaliek hvz kāpēc, jo ražotājs kupejai abus tiltus komplektēja ar heavy duty amartiem, bet attiecīgā brenda priekšas tilta amarti abām virsbūvēm identiski. Jebkurā gadījumā - amartus jāmaina pa pāriem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Domas par to, cik ātri braukt pa sliktiem ceļiem, dažādiem autovadītājiem stipri atšķiras. Manas mājas tuvumā ir nelīdzens kilometru garš grants ceļa posms. Vakar braucu mājup no pilsētas centra, un tanī posmā tuvu mājai braucu ar 20-25 km/h otrajā pārnesumā. Man tas likās adekvāti priekš konkrētā ceļa posma. Turpretī kaimiņienes brūtgāns ar Volvo-C70 (kupeju) brauca tanī posmā ar apmēram 10 km/h un es viņu panācu un brītiņu braucu aiz viņa. Bet es viņam neiešu pārmest un pamācīt, ka viņš brauc par lēnu. Tāpat cita mana kaimiņiene ar 2010.gada Lexus-IS250 pa mūsu piemājas ceļu brauc ļoti lēni.

Stulbie sēņotāji Ja velkas tik lēni, jāprasa priekš kam vispār ir vajadzīga mašīna - kājāmgājēja ātrumā es varu paiet ar kājām. Jautrākais ir tas, kā jau minēju, ka uz šitentādiem sēņošanas izlēcieniem pamatā var manīt izejam jauno lamatu braucējus. Kādu mēnesi atpakaļ klaipēdā pa vienu izdangātu graņķarofku braucot pagāju vienam pēdējā piecgadē ražotam subāram garām kā stāvošam, jo tas arī tur bija apmīzies ieraugot tās bedres un gribēja visas izbaudīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.

Drīkst zināt ar ko tu brauc, ja jau var tā droši vilkties aiz fūrēm? Cik esmu pamanījis, visām mašīnām ir apmēram kā manam audī - piecu litru apmīzēju bačoks, kura sūkni jādarbina manuāli - tev droši vien ir 100 litru muca un opcija mīzienam uz katru slotu kustību

Braukājot uz liepāju, esmu pamēģinājis tavu variantu - tīri lai pavērotu ko borta kompis rāda tāda gājiena laikā, bet savādāk, nu i nakuj - priekšā tomēr brauc fūre, nevis tanks, ja fūre nometīs pa nažiem un es tur aiz viņa velkoties zaudējis modrību nepagūšu, sekas pats saproti. Jebkurā gadījumā paldies dievam ka tava tipa sēņotāji manos maršrutos īpaši nav manāmi - kad sanāca pāris reizes pēdējā gada laikā aizbraukt uz rīgas pusi, pat to jauko saulaino augusta dienu nevienu norteli īpaši manīt nevarēja un lai noturētu plūsmu aizmugurē, kruīzu nācās turēt tuvu sotakam.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.

Idiņu varza, goda vārds.

5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.

Tā nav plūsma, tas ir čaiņiku siets starp kravas automašīnām.

Es ar smago parasti tos uz 80 braucējus apdzenu, jo man tahogrāfa MAX=90km/h.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Īsti riktīgi jau nav, ja cilvēks nav spējīgs iebraukt pretējā kustības joslā un brauc aiz smagā pat nepapētot situāciju. Aiz viņa vēl viens, tad jau vilciens paliek pagarš un paliek domīgs arī it kā drošais. Tā vilciens sāk izstiepties. Situācija paliek riskantāka, kad braucējs kura drošais ātrums nav 80, bet atļautie 90, sāk apdzīt. Nevajag appelēt pie droša ātruma. Ja cilvēks saulainā laikā uz sausa, tīra, gluda asfalta neapdzīvotā apvidu, pārskatāmā posmā nevar pārvietotaies ar noteikumos atļauto ātrumu, tad šim satiksmes dalībniekam nav atbilstoša kvalifikācija un par starppilsētu šosejām satiksmē nevajadzētu iesaistīties.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Kas pie velna ir gabriel? Būtu aziātisks nosaukums, domātu ka šķībaču tarataiku detaļu ražotājs, bet tā kā nē, droši vien kāda poļu vai taivānas pagrīdes darbnīciņa...

====================

"Gabriel" kantoris ir dibināts ASV, Klīvlendā, 1900. gadā

1907. gadā "Gabriel" dibinātājsKlods Fosters patentēja pasaulē pirmo amortizatoru (toreiz frikcijas tipa).

1918. gadā "Gabriel" sāk hidraulisko amortizatoru sērijveida ražošanu

Šodien ir apvienojies ar kompāniju TRW, kopumā operē abās Amerikās, Eiropā, Austrālijā, Āfrikā, piegādā gan autorūpnīcām, gan rezerves daļām. Īpašās specialitātes-

amortizatori kravas automobiļiem, militārajai riteņotajai un kāpurķēžu tehnikai, lidmašīnām utt..

Eiropas tirgum "Gabriel" ražo amortizatorus Francijā,

Bonevālas pilsētā. www.gabrieleurope.com ...

Pats neesmu lietojis, man allaž bijuši tuvāki Bilstein izstrādājumi

Starp citu, uzdūros interesantiem faktiem par avāriju statistiku Franču koncerns "Michelin" veicis statistikas datu apkopošanu par 20 000 avāriju pēdējo 10 gadu laikā. Un statistika uzrādīja lūk ko:

75 negadījumi no 100 notiek taisnos ceļu / ielu posmos;

70% negadījumu notiek uz sausām brauktuvēm;

60% negadījumu notiek apdzīvotās vietās atļautajos ātrumos;

99% procentu "lietus" negadījumu nav saistāmi ar akvaplanēšanu, jo nav bijis gna spēcīgs lietus.

Interesanti, ne?

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Velomens

Tā kā līdz Tallinai ir 310 km, tad, lai to sasniegtu 3 stundās, ir jānodrošina vidējo ātrumu 103 km/h. Tas nozīmē, ka tur, kur iespējams, jāvelk uz 140-150 km/h, ja vien tas notiek ne gluži dziļā naktī, kad ir maza satiksme, bet citā laikā, kad ir normāla satiksmes intensitāte.

300 km (neņemsim vērā Rīgas un Tallinas centru)

Turot ātrumu 110km/h un loģiski, ka nedaudzajās apdz. vietās uz 60, tad vidējo panākt 101 - 103km/h nav nekādu problēmu. Un pat nevienu brīdi nav jābrauc pat uz 120, kur nu vēl uz Tevis minētajiem 150.

Tāpat uz Liepāju var aizbraukt 2h, pārkāpjot ātrumu 5ls robežās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Nortel rakstīja:

Cik esmu pamanījis, visām mašīnām ir apmēram kā manam audī - piecu litru apmīzēju bačoks, kura sūkni jādarbina manuāli -

Šis reāli parāda, cik daudz par "visām mašīnām" tu zini...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

V

Kas pie velna ir gabriel? .. droši vien kāda poļu vai taivānas pagrīdes darbnīciņa... Jebkurā gadījumā - amartus jāmaina pa pāriem

Ar savu nezināšanu nav jālielās.

protams, ka LABĀK ir mainīt abus amortus pa pāriem, vēl labāk ir mainīt visus četrus, pie reizes nomainot arī atperes, bukses, stabilizatora atsaites un uzliekto arī jaunas riepas. Tā viennozīmīgi būs vislabāk un visdrošāk.

Varēs braukt pa šosejām ar vēl lielāku ātrumu, arī pa sabrukušo liepājas nīcas šoseju varēs lidot ar 150 km/h.

Bet kādā ir reālā vajadzība obligāti mainīt pa pāriem amortus, ja tie ir tikai 10 000 km nobraukuši un viens izrāda ražošanas brāķi (sasalsts ziemā), kamēr otrs ir pilnīgi darbojošs ?

Tāpēc jau amortus arī kastēs pako un tirgo pa vienam, lai pa vienam tos arī varētu pirkt un mainīt.

ir detaļas ko tirgo pa pāriem, tāpēc arī tās mainām par pāriem.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja:

V

Kas pie velna ir gabriel? .. droši vien kāda poļu vai taivānas pagrīdes darbnīciņa... Jebkurā gadījumā - amartus jāmaina pa pāriem

Ar savu nezināšanu nav jālielās.

protams, ka LABĀK ir mainīt abus amortus pa pāriem, vēl labāk ir mainīt visus četrus, pie reizes nomainot arī atperes, bukses, stabilizatora atsaites un uzliekto arī jaunas riepas. Tā viennozīmīgi būs vislabāk un visdrošāk.

Varēs braukt pa šosejām ar vēl lielāku ātrumu, arī pa sabrukušo liepājas nīcas šoseju varēs lidot ar 150 km/h.

Bet kādā ir reālā vajadzība obligāti mainīt pa pāriem amortus, ja tie ir tikai 10 000 km nobraukuši un viens izrāda ražošanas brāķi (sasalsts ziemā), kamēr otrs ir pilnīgi darbojošs ?

Tāpēc jau amortus arī kastēs pako un tirgo pa vienam, lai pa vienam tos arī varētu pirkt un mainīt.

ir detaļas ko tirgo pa pāriem, tāpēc arī tās mainām par pāriem.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Par rindu aiz smagajiem. Man patiik braukt aatri, toties galiigi nepatiik apdziit riskanti. Ja celjsh ir noslogots, aiz fuures jau paaris vieglo velkaas, pie tam redzu, ka diezgan nemaakuliigi censhaas apdziit un atkal raujaas atpakalj - es labaak nometu, uztaisu distanci uz metriem 50 un mieriigi cucinu, kameer situaacija uzlabojaas. Galvenais - nervus nebojaat un neuztraukties, tad ne leenais, ne zemais lidotaajs netraucees!

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Velomens

Tā kā līdz Tallinai ir 310 km, tad, lai to sasniegtu 3 stundās, ir jānodrošina vidējo ātrumu 103 km/h. Tas nozīmē, ka tur, kur iespējams, jāvelk uz 140-150 km/h, ja vien tas notiek ne gluži dziļā naktī, kad ir maza satiksme, bet citā laikā, kad ir normāla satiksmes intensitāte.

2002.gadā, 12:18 no VEF kultūras pils, 13:05 šķērsots Ainažu RKP, 15:18 nodots sūtījums Tallinn. Otreiz vairs neesmu mēģinājis un īsti arī negribu.

auto VW Bora V6 4motion.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

VWfans rakstīja: Velomens

Tā kā līdz Tallinai ir 310 km, tad, lai to sasniegtu 3 stundās, ir jānodrošina vidējo ātrumu 103 km/h. Tas nozīmē, ka tur, kur iespējams, jāvelk uz 140-150 km/h, ja vien tas notiek ne gluži dziļā naktī, kad ir maza satiksme, bet citā laikā, kad ir normāla satiksmes intensitāte.

2002.gadā, 12:18 no VEF kultūras pils, 13:05 šķērsots Ainažu RKP, 15:18 nodots sūtījums Tallinn. Otreiz vairs neesmu mēģinājis un īsti arī negribu.

auto VW Bora V6 4motion.

un nesteidzoties(spidometra rādījums ap 98km/h) šo pašu(ties bez RKP) esmu veicis 03:50 līdz 07:40(uz Tallink prāmi) ar Nissan Navara.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.

Idiņu varza, goda vārds.

5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.

uz Tallinas piķa izlecēji ir 80km/h gar pašu vidus līniju. un, ja tādu(īpaši twiteru ar PL numuriem un viņu sekotājus) sāc apdzīt, tad spītīgi nepaņems puskorpusa platumu pa labi, pat pie brīvas nomales, un ar pagriezienu neinformēs par priekšā notiekošo.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: pēc maniem novērojumiem visvairāk incidentus izraisa tie, kuriem numurā 1 vai 2 cipari.

nedirs bļeģ

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

auhjennā banmašīna

nedris cenzē, bet bļēģ nē

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Šis reāli parāda, cik daudz par "visām mašīnām" tu zini...

Nu labi, bija kaut kādiem būmeriem intensive wash funkcija, bet liela muca ar apmīzēju šķidrumu vienalga nebija...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Ar savu nezināšanu nav jālielās.

protams, ka LABĀK ir mainīt abus amortus pa pāriem, vēl labāk ir mainīt visus četrus, pie reizes nomainot arī atperes, bukses, stabilizatora atsaites un uzliekto arī jaunas riepas. Tā viennozīmīgi būs vislabāk un visdrošāk.

Varēs braukt pa šosejām ar vēl lielāku ātrumu, arī pa sabrukušo liepājas nīcas šoseju varēs lidot ar 150 km/h.

Bet kādā ir reālā vajadzība obligāti mainīt pa pāriem amortus, ja tie ir tikai 10 000 km nobraukuši un viens izrāda ražošanas brāķi (sasalsts ziemā), kamēr otrs ir pilnīgi darbojošs ?

Tāpēc jau amortus arī kastēs pako un tirgo pa vienam, lai pa vienam tos arī varētu pirkt un mainīt.

ir detaļas ko tirgo pa pāriem, tāpēc arī tās mainām par pāriem.

ElmiMotors Miha priekš audī gabriel amartus nepiedāvā, tātad sūds, jo sevišķi ja vēl izrādās ka tādus piedāvā priekš mazdas

Kāda ir reālā vajadzība mainīt amartus pa pāriem? Esi atgriezis vienu sachs advantage un vienu monroe amartu vaļā lai salīdzinātu vai abiem ir vienādas amortizācijas spējas utt? Pats taču saproti ka mīkstākais amarts palīdz izsist cietāko. Bet nu labi, veca 626 mazda ir īpašs gadījums - ja jau pat tajā nedzird atšķirību starp bezfirmas pļurņiku un pavisam savādāku kaut kādas firmas pļurņiku, tad dažādas veiktspējas amartu atšķirības arī noteikti ir nejūtamas ne braucējam, ne pašiem amartiem...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti