Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dīzeļu remonts,sprauslu un sūkņu remonts

dizeluserviss Reģ.: 05.02.2013

Kravas un vieglo auto dīzeļu dzineju degvielas sistēmu remonts un pārbaude SNE serviss

Vairāk informācijas – www.dizeluserviss.lv

Pieraksts un info: +371 26620515 vai 26604220

 
1 2 3 4 5 6 7 ..10
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bazars jau ir par to, ka vadonis kaut kur ir izracis antīku (10gadīgu) lūzni un prasa lai dīleris (kurš strādā tikai gadu un dīlerē jaunus daiktus) spētu piespraust savam kompim to kuļibinu pārtaisīto dekstera lūzni

nopērc to apErātu (poxuj jaunu vai vecu) pie dīlera un tad kačā pravas a citādi - sūti sūkni no tās pašas vietas, kur paņēmi to sūdu uz kociņa

p.n.

nav bazara par to, ka ir jārok ar tādu tehniku kā vari nopelnīt..... citādi sanāks kā ar eiroatbalstu - 10hektāru dižzemnieks drīkst pirkt tikai pilnīgi jaunu traktoru - tam eirÔpa dod naudu

jāprasa - nahuj jaudzīgs tas jaunais traktors piemājas dārziņa uzrakšanai?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Es ,bobcat, jau sen daudz ko esmu sapratis.

Bet tev vēl tas priekšā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Es ,bobcat, jau sen daudz ko esmu sapratis.

Bet tev vēl tas priekšā.

Man priecē ka tu esi sapratis ka dzīve nesastāv tikai no negācijām un tavas negatīvās pieredzes iekš LV tehnikas pēcpārdošanas tirgus. Pozitīvais jau ātri aizmirstas. Pateicoties tādiem fruktiem ar līdzīgu domāšanu kā tev, kas visu pērk tikai pie "ārzemju" onkuļiem var pateikties tam ka vietējiem trūkst naudas lai varētu sūtīt uz skolām savus mehus un citus ar to saistītās personas (kaut vai mani). Tev droši vien nav ne jausmas cik tas maksā? Labi pateikšu, tas tā aptuvenos ciparos. Lai nosūtīt vienu mehu uz rūpnīcas skolu tas maksā drusku pāri tūkstoš latiem vienai mācību nedēļai(5 pilnas dienas). Un tā vajag divreiz gadā. Pieņemsim ka man ir septiņi mehi, tas ir aptuveni 15000 latu gadā. Un vēl jārēķina klāt tas, ka šie mehi kamēr ir skolā neienes man naudu. Kopā sanāk solīda nauda, vai ne?

Bet tevi jau tas neuztrauc, tu pagaidi kamēr sūnas apžūst, tās nofrēzē, sapako smukos maisos un pārdod to ārzemju onkuļiem. Rudenī saskaiti naudu un pārziemo mierīgu sirdi. Tā taču tas ir, vai ne?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

mana medusmaize ir tādi tehnikas jūzeri ar domāšanu kā Deksteram. Standarta ikdienas scenārijs:

šamie nopērk vecu traktoru (vismaz desmit gadus vecs un aptuveni 10tk motorstundu). Parasti tādi traktori ir smuki piekrāsoti vai pat pārkrāsoti un uzpucēti. Naudas makiem tādi patīk. Viņi neklausās ka tas ir kaķis maisā. Protams ka nopērk. Atvelk uz Latviju (no tās pašas Anglijas, Somijas, ir arī no Amerikas eksemplāri) un tad domā tik biznesu taisīt. Pie viens vienmēr pamanās ar lepnumu paziņot, ka redz viņš ir apčakarējis visus (dīlerus un citus fruktus kas nodarbojās ar tehnikas andelēšanu) un PATS ir atradis un atvedis šo brīnumiņu pa limonādi. Bet (c Godmanis), kad kaut kas notiek, šamais ar putām uz lūpām apzvana visus Latvijas servisus un detaļu veikalus (tagad arī vēl Lietuvas, Igaunijas, Somijas, Vācijas servisa centrus) lai tik dabūtu lētāko detaļu. Kad viņš saprot ka tādu naudu nav ar mieru maksāt, sākas otrais vilnis meklējumos, apzvana visus amatniekus. Ok, viens apņemas to lietu uztaisīt(parasti kādas nedēļas laikā). Super, traktors rūc. Paiet laiks un tas mezgls atkal sabojājas. Tas amatnieks vairs negrib čakarēties, pasūta to naudas maku dillēs. Labi, lai nezaudētu naudu vai laiku (jo par objekta dīkstāvi šodien ir jāmaksā soda naudas) naudas maks zvana dīlerim, lai tās ātri ātri novērš problēmu. Un atkal ir Bet (c Godmanis), tas amatnieks kas iepriekš bija labojis, kaut ko ir modificējis un uztaisījis pa savam. Rezultātā ir pazaudēta nauda nauda nauda . Jo oriģinālā detaļa vairs neder, mehs ir nočakarējies pusi dienas lai saprastu kas tur ir izdarīts, tad pasūta pārējās detaļas lai var uzstādīt to ko un kā paredzējis ir ražotājs. Nu kaut kā tā tas parasti notiek.

Otrs amatnieku veids (Dekstera prototips) ir paša naudas maka uzņēmuma darbinieki, tie var sataisīt tādus brīnumus, ka maz neliekas. Bet kad šamiem piegriežas naudas maka santīmnīdēšana un tie aiziet prom pie cita naudas maka, ja tad kaut ko vajag salabot...., tālāk paši saprotat cik tas izmaksā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

vari tagad gānīties līdz nelabumam, Dekstera kungs, un noliegt šo scenāriju.

Un pasaki mums lasītājiem, ja tu izdomāsi aiziet/aizbraukt kaut kur citur strādāt, vai vienkārši būsi atvaļinājumā Austrālijā (purvā taču var nopelnīt šādu kāpostu) vai tavs aizvietotājs būs tik apķērīgs un gudrs? Un ja taviem purva frēzētājiem kaut kas notiks, vai kāds spēs to problēmu novērst. Padomā labi, pirms spļauj tehnikas dīlera ūdens trauciņā.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ar savu uztveri esi galīgi šķībi aizbraucis.

Man ir gan Lamborghini ar oriģinālo sajūga komplektu, gan Same Rubin ar oriģinālajām powershifta kārbas daļām no dīlera utt, gan arī John Deere ar dīlera apkopēm. Un arī CATs tika pie oriģ detaļām no Vitraktora, piem ūdenssūknis, strelas gala bukses uc.

Bet ne jau nu mans uzdevums ir uzturēt dīlera meistariņu kursus un viņu algas.

Ja es savam Polaris kvadraciklam, dīzelim, detaļas no dīlera varu nopirkt LV pa 600 Ls, bet no UK tāds pats dīleris man atsūta pa 400 GBP plus 25 GBP pasts, tad nu pasaki, gudrais viedais, kāpēc man uzturēt LV dīleri??

Un pasaki,kāpēc man neuzlikt hidraulikas komponenti no Hansaflex, bet pirkt to par no pirksta izzīstu cenu pie dīlera?? Vai tos pašus Sames filtrus, ja es varu Kentekā nopirkt US ražotos 3x lētāk?

Es nepirkšu pie tevis ekskavatoru, kaut lietotu, ja es to UK varu izdarīt 2-3x lētāk. Man no turienes izsolēm ir nu jau padsmit tehnikas vienību un tikai 1 tika nopirkts pārkrāsots, bet ar manu pieredzi mašīnu tirgū es redzu, kas ir apakšā.

Krīzes sākumā ( 200 man vajadzēja 2 gab 7t klases kāpurķēžu ekskavatorus. Aptaujāju dīlerus Lv. Cenas bija par lietotiem un jauniem no 35-50 k Ls. Aizlidoju uz UK un tur nopirku vienu ar 1300 mh un otru ar 4000 mh 5 gadus vecus no Japānas . Viens 11400 GBP, otrs 14 500. Abi joprojām labi uzturēti un labā darba stāvoklī.

Es tev varu daudz pastāstīt, maz tu zini no visa šī un pieredze tev nav tā labākā, vieni vienīgi kuļibini.

PS. Man atbrauca 'speciālists' uzlikt teh parkam GPS sistēmas... pēc 5min sarunas palūdzu viņu apgriezties un braukt prom, ātri. Salikām paši ar visām diodēm, papildus barošanām utt. Vari atbraukt un paskatīties, pieredzes apmaiņā tā teikt. Varēsi palūkot manu jauno vecos JCB ekskavatoru, kurš tika nopirkts nemazgāts ar kaku kārtu no zemnieka un tagad tiek pārkrāsots. Ar oriģ. 6450 mh , 2001. gads.

PPS. Par mh vari man neko neteikt,pataupi tiem,kas pavērtas mutes pielieto, jo runā Mehs no Dīlercentra.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vispār jau tu varētu savam bosam ieteikt , lai nepērk dārgākos Jetijus un nebūvē dārgus dīlercentrus pokazuhām, bet vispirms apmāca savus kadrus, nosūtot tos uz kursiem, lai šie ko jēdz. Tagad sanāk kruts centrs, kruti auto sev un sašām, bet sašas neko nejēdz, jo nav naudas, lai šos uz kursiem nosūtītu, jo sliktie LV pircēji nepērk pie dīlera dačiku par 70 ls, bet nopērk tādu pašu no UK par 30 Ls ( 8 GBP devējs, 8 Ls bankas pakalpojumi, pārējais sūtīšana). LV dīlerim gribas nopelnīt 40 ls uz šādu darījumu. Laikam menedžeru skološanai. Un jahtai.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Es ,bobcat, jau sen daudz ko esmu sapratis.

Bet tev vēl tas priekšā.

Man priecē ka tu esi sapratis ka dzīve nesastāv tikai no negācijām un tavas negatīvās pieredzes iekš LV tehnikas pēcpārdošanas tirgus. Pozitīvais jau ātri aizmirstas. Pateicoties tādiem fruktiem ar līdzīgu domāšanu kā tev, kas visu pērk tikai pie "ārzemju" onkuļiem var pateikties tam ka vietējiem trūkst naudas lai varētu sūtīt uz skolām savus mehus un citus ar to saistītās personas (kaut vai mani). Tev droši vien nav ne jausmas cik tas maksā? Labi pateikšu, tas tā aptuvenos ciparos. Lai nosūtīt vienu mehu uz rūpnīcas skolu tas maksā drusku pāri tūkstoš latiem vienai mācību nedēļai(5 pilnas dienas). Un tā vajag divreiz gadā. Pieņemsim ka man ir septiņi mehi, tas ir aptuveni 15000 latu gadā. Un vēl jārēķina klāt tas, ka šie mehi kamēr ir skolā neienes man naudu. Kopā sanāk solīda nauda, vai ne?

Bet tevi jau tas neuztrauc, tu pagaidi kamēr sūnas apžūst, tās nofrēzē, sapako smukos maisos un pārdod to ārzemju onkuļiem. Rudenī saskaiti naudu un pārziemo mierīgu sirdi. Tā taču tas ir, vai ne?

Bobcat, tā jau īsti nav klienta problēma... Līdzīgi savā laikā, ja nemaldos, "kas notiek Latvijā?" atrunājās ceļu būvētāji, sakot - mums ceļi netur tāpēc, ka nav naudas, par ko izskolot speciālistus... Vai, ja tavam Yeti servisā meistari visu laiku kaut ko lažotu, tu arī pieņemtu Karlo attaisnojumu, ka viņiem nav naudas, par ko apmācīt mehus?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Vispār jau ir gan tas pats, cienījamais GB12. Ja tu nepērc preci šeit, nemaksā nodokļus šeit, utt. Kā tu vari prasīt, lai viss būtu ideālā kārtībā un tev pretī sēdētu izglītots cilvēks? Un ja tev vajag palīdzību, kādas problēmas risināšanā kāpēc tad tu nebrauc uz citu valsti, jo tur taču būs lētāk.

Ok, tas kas daºas uz ceļiem un citās lietās pie mums norādā tikai cilvēku poh-uj-stisko attieksmi pret sevi. Jo nezkapēc kaut kā aizmirstas, ka nav tādas valsts, bet ir cilvēku grupiņa ar līdzīgām interesēm vienā iedomu teritorijā. Ceru ka domu saprati.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bļē, lai kā negribas tam vircā peldētājam piekrist, bet reizēm jams runā itin prātīgi

p.n.

man reiz euroauto mehāniķis nemācēja renaultam nomainīt tuvās gaismas lampiņu

pēc brītiņa pienāca cits - (laikam jau kursos bijis par štuku) un izdarīja

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Dekster, tu neatbildēji uz jautājumu: kas notiks ar tavu purva tehniku kad tevis nebūs?

Kā lai tev latviski paskaidro, ka "dīleris", ir tāds pats uzņēmējs kā tu. Un uzņēmējdarbības galvenais mērķis ir pelnīt nevis nodarboties ar labdarību. Tu taču kūdru par velti arī nedāvini?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es, piemēram, ļoti labprāt pirktu latvijā ražotu ekskavātoru....

bet haxuj man par svešā pasaules malā ražotu lūzni ir jāmaksā kautkādam iedomātam "dīlerim" trīzkārši kāposts??? viena daļa aizies uz citu pasaules malu - uz valstīm ar tādiem valdbiekiem, kas atļauj ražot ekskavātorus... viena neliela daļiņa atgriezīsies veikalā par nopirkto maizīti un aliņu... a par lielāko jams pirks mīļākajai IMPORTA mokrosunīti?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Vispār jau ir gan tas pats, cienījamais GB12. Ja tu nepērc preci šeit, nemaksā nodokļus šeit, utt. Kā tu vari prasīt, lai viss būtu ideālā kārtībā un tev pretī sēdētu izglītots cilvēks?

Redzi, bobcat, tā ir konkurence. Ja es redzēšu, ka man pretī nesēž izglītots cilvēks, es meklēšu vietu, kur tāds sēž un neattaisnosies ar to, ka viņa kvalitāte ir štruntīga, jo mums nav naudas, par ko izglītot darbiniekus, bet tu tikai turpini nākt pie mums - jo vairāk iztērēsi, jo izglītotāks darbinieks būs.

Ok, tas kas daºas uz ceļiem un citās lietās pie mums norādā tikai cilvēku poh-uj-stisko attieksmi pret sevi. Jo nezkapēc kaut kā aizmirstas, ka nav tādas valsts, bet ir cilvēku grupiņa ar līdzīgām interesēm vienā iedomu teritorijā. Ceru ka domu saprati.

Domu sapratu, bet ar uzņēmumu jau ir tieši tas pats, tikai šaurākā mērogā - cilvēku grupiņa (firmas īpašnieki, darbinieki) ar līdzīgām interesēm (pēc iespējas mazāk ieguldot, pēc iespējas vairāk nopelnīt) vienā iedomu teritorijā (uzņēmumā).

Bet tu man tā arī neatbildēji uz jautājumu - ja Karlo Motors nepārtraukti kaut ko lažos tavam trolejbusam un attaisnosies, ka mums nav naudas, par ko sūtīt mehus uz Mlade Boļeslavu mācīties, vai tu turpināsi tērēt savu laiku un naudu, braucot pie viņiem?

Redzi, man uzskats (un, domāju, diezgan pamatots, jo arī es esmu pie oficiālajiem dīleriem strādājis) ir tāds - ja tu nevari nodrošināt kvalitāti, tad nelien tajā biznesā vispār. Atradīsies vieta kādam, kas to nodrošināt varēs.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

GB12, viss jau ir pareizi. Kā es saku sev un arī citiem, ja tevi kaut kas neapmierina kā algotam darba veicējam, tu vienmēr vari nodibināt savu firmu un tad jau redzēsi, kur vēži ziemo. Varēsi censties nodrošināt tādu kvalitāti, kādu vēlies. Protams ja varēsi atrast saprātīgus kadrus.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: bļē, lai kā negribas tam vircā peldētājam piekrist, bet reizēm jams runā itin prātīgi

p.n.

man reiz euroauto mehāniķis nemācēja renaultam nomainīt tuvās gaismas lampiņu

pēc brītiņa pienāca cits - (laikam jau kursos bijis par štuku) un izdarīja

vispār to sauc par pieredzi + tajos mehu kursos šad un tad arī pasaka dažus remonta veidus, kas palīdz ietaupīt laiku. Gan jau ka viņš pirmo reizi arī pasipās kamēr saprata kur tas sāls ir aprakts.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es tā īsti nesaprotu - kāda deputāta pēc visi mehi ir jāsūta mācīties uz otru pasaules malu???

ko ta viņi tur tādu iemācās??? nu par to štuku? pareizi turēt stellaClēgu rokās????

normāli būtu tā, ka uz megagursiem brauc kāds kantorim īpaši pietuvināts cilvēks (piemēram īpašnieks, vai vismaz tāds, kas ir doļā) un ja kāds Ivanuška nemāk uzlikt ekskavatoram sūkni, tad jamais atnāk un parāda kā tas jādara

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: GB12, viss jau ir pareizi. Kā es saku sev un arī citiem, ja tevi kaut kas neapmierina kā algotam darba veicējam, tu vienmēr vari nodibināt savu firmu un tad jau redzēsi, kur vēži ziemo. Varēsi censties nodrošināt tādu kvalitāti, kādu vēlies. Protams ja varēsi atrast saprātīgus kadrus.

a nakui jāsūta uz kursiem kadri, kas pēc tam strādās pie konkurenta?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Dienas biznesā par to bija labs teiciens - var jau darbiniekus neapmācīt un priecāties, ka nav kadru mainīgas - visi tik glupi, ka sēž pie tevis un konkurentam nav vajadzīgi .

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja: bļē, lai kā negribas tam vircā peldētājam piekrist, bet reizēm jams runā itin prātīgi

p.n.

man reiz euroauto mehāniķis nemācēja renaultam nomainīt tuvās gaismas lampiņu

pēc brītiņa pienāca cits - (laikam jau kursos bijis par štuku) un izdarīja

vispār to sauc par pieredzi + tajos mehu kursos šad un tad arī pasaka dažus remonta veidus, kas palīdz ietaupīt laiku. Gan jau ka viņš pirmo reizi arī pasipās kamēr saprata kur tas sāls ir aprakts.

fiška ir apstāklī, ka pie dīlera arī strādā visādi pajolīši, kas nemāk par lampiņu nomainīt dīlerējamai mašīnai..... pie tam renaulc ir pirkts latvijā un euroauto skaitās oPiciālais dīleris....

takšto es nebrīnos, ka vadons savu ekskavatoru aizdzina uz "autorizēto" servīzi un tur tas pajolis pat nemācēja atrast štepseli kur piespraust datoru

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau, bobcat, UK un Latvija ir vienots tirgus. Grib-pērk pie vietājā dīlera, grib-pasūta UK. Bet tās runas, cik esi iztērējis apmācot kadrus, pircēju galīgi "nekališit". Viņš vienmēr meklēs, kur nopirkt lētāk, un ja nebūs citas iespējas, pirks dārgāk un tepat. Tas ir normāli. Un tas, ka vietējās cenas ir saskrūvētas, arī tirgus situācijā ir normāli. Skrūvē, cik vēlies, ja tas ir Tavs bizness. Bet pircējs par to var dusmoties, un to arī dara. Savukārt dīleru augstprātīgā atieksme pret vecāku tehniku, ko īpašnieks grib kopt un uzturēt pec iespējas sakarīgāk, gan nav normāla lieta biju ar Volvo uz Mūsa motors, tie mūs ap.di.rsa, sak, kur līdz šim apkopāties, tur arī tagad ejiet. Tā vietā, lai priecātos par to, ka viņus klients novērtē, un, ka pie viņiem meklē risinajumu sarežģītā brīdī

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Vispār jau ir gan tas pats, cienījamais GB12. Ja tu nepērc preci šeit, nemaksā nodokļus šeit, utt. Kā tu vari prasīt, lai viss būtu ideālā kārtībā un tev pretī sēdētu izglītots cilvēks? Un ja tev vajag palīdzību, kādas problēmas risināšanā kāpēc tad tu nebrauc uz citu valsti, jo tur taču būs lētāk.

Ok, tas kas daºas uz ceļiem un citās lietās pie mums norādā tikai cilvēku poh-uj-stisko attieksmi pret sevi. Jo nezkapēc kaut kā aizmirstas, ka nav tādas valsts, bet ir cilvēku grupiņa ar līdzīgām interesēm vienā iedomu teritorijā. Ceru ka domu saprati.

kāpēc Tu domā, ka pērkot detaļas no aizrobežas netiek maksāti nodokļi? vai tad to dara sūtot skaidru naudu aploksnē?

un kur kāds teica, ka nevēlas maksāt par servisa veikto darbu? klients negrib maksāt par stulbu atbildi, ka tik vecu tehniku neapkalpo.

kāpēc var izsaukt specu no SE, kas apskatīs 1968.gada dampi un parādīs kā izvilkt čaulas un nomainīt blīvslēgus? Un tieši tas pats servisa cilvēks aizbrauks atpakaļ uz SE, lai nākamajā dienā veiktu dzinēja 2000mh apkopes darbus MultiDocker iekrāvējam.

Bet pie mums pat nedomā meklēt kādu dīlerservismeistaru, kas gribēs līst iekšā kādā vecākā aparātā.

kāpēc leiši ir ar mieru tirgot detaļas gandrīz pa iepirkuma cenu arī LV klientam? ne tikai tāpēc, ka tā viņu meistari tiek pie darba, naudas un zināšanām, ka it kā pietiek ar dīlera % par rezerves daļu notirgošanu, bet domāju ka tādā veidā viņi galvenais iznīcina savus tiešos konkurentus LV. Un ja tas tā ir, tad kāpēc mūsu bāleliņi nevar atdot tās detaļas par iepirkuma cenu(max +10% noliktavai)?

Vai vari atklāti pateikt, cik % metat klāt katrai detaļai? 100%, 200% vai vairāk?

Esmu sastapies ar ļoti labām atlaidēm pie auto rezerves daļu tirgotājiem. Nedomāju, ka iedodot man 36% atlaidi(kas nozīmē ~ 55% uzcenojumu) Lemfjordera detaļām, rez.daļu tirgotājs iebrauks mīnusā.

Tieši tāpat kā uz skrūvēm, stiprinājumiem, instrumentiem u.c. lietām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: GB12, viss jau ir pareizi. Kā es saku sev un arī citiem, ja tevi kaut kas neapmierina kā algotam darba veicējam, tu vienmēr vari nodibināt savu firmu un tad jau redzēsi, kur vēži ziemo. Varēsi censties nodrošināt tādu kvalitāti, kādu vēlies. Protams ja varēsi atrast saprātīgus kadrus.

Bobcat, tev taisnība, tiesa, ir vēl opcija - iet strādāt pie konkurenta, kurš to kvalitāti var nodrošināt... Es gan nesapratu, kāds tam sakars ar tēmu par darba kvalitāti, bet, nu, labi...

Bet par darbu kvalitāti runājot, kāpēc citi var un nav otmazkas par, redzies, speciālistu trūkumu?

Vai man 3. reizi atkārtot jautājumu par Yeti?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Vispār jau, bobcat, UK un Latvija ir vienots tirgus. Grib-pērk pie vietājā dīlera, grib-pasūta UK. Bet tās runas, cik esi iztērējis apmācot kadrus, pircēju galīgi "nekališit". Viņš vienmēr meklēs, kur nopirkt lētāk, un ja nebūs citas iespējas, pirks dārgāk un tepat. Tas ir normāli. Un tas, ka vietējās cenas ir saskrūvētas, arī tirgus situācijā ir normāli. Skrūvē, cik vēlies, ja tas ir Tavs bizness. Bet pircējs par to var dusmoties, un to arī dara. Savukārt dīleru augstprātīgā atieksme pret vecāku tehniku, ko īpašnieks grib kopt un uzturēt pec iespējas sakarīgāk, gan nav normāla lieta biju ar Volvo uz Mūsa motors, tie mūs ap.di.rsa, sak, kur līdz šim apkopāties, tur arī tagad ejiet. Tā vietā, lai priecātos par to, ka viņus klients novērtē, un, ka pie viņiem meklē risinajumu sarežģītā brīdī

reiz pirms gadiem nu jau kādiem 20 bija pazīstamam džekam vecs renaulc.... mūsa motors atšuva ar apmēram šitādu tekstu - "kad nopirksi renaultu mūsamotorā, tad arī varēsi nākt te servisā pravas kačāt"

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Man visinteresantākā šķiet tā doma, ka man jāpērk detaļas pie vietējā dīlera par mega cenu tāpēc, ka viņam meistars jāizglīto. Laikam tajā UK visi meistari ir pilnīgie stulbeņi, ja viņi tik lēti daļas tirgo.

Par Lietuvu arī taisnība, nez kāpēc leiši ar lielu sparu ienāk LV un izspiež vietējos, kuri par vienu devēju 5 ls vērtībā grib nopelnīt algu meham uz dienu un vēl viņa mašīnai līzingu.

Un galvenais, ko es gribēju pateikt- man nav saprotams, kāpēc pie mums visur viss ir krietni dārgāks, nekā TUR, ĀRĀ. Šoreiz tieši par LV tehnikas tirgoņiem un to cenām. Tas pats arī vieglajiem.

Man reiz vajadzēja augstspiediena sūkni Opel 2,0 dīzelim. Tad man sanāca lētāk to atdabūt no dīlera Vācijā Marburgā. Nu, tur ar droši vien visi muļķi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vai vai vai

rekur atkal tiek bremzēta biznesa attīstība latvijā

www.apollo.lv/...

1 2 3 4 5 6 7 ..10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti