Dīzeļu remonts,sprauslu un sūkņu remonts

dizeluserviss Reģ.: 05.02.2013

Kravas un vieglo auto dīzeļu dzineju degvielas sistēmu remonts un pārbaude SNE serviss

Vairāk informācijas – www.dizeluserviss.lv

Pieraksts un info: +371 26620515 vai 26604220

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Par kardāna krustiņiem. Latina ceturtdien apsolīja, ka pirmdien man krustiņi būs abi pieejami pa 14,90 ls.

Ja grib tad var.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tātad, vel viens stāsts par augstspiediena sūkni Cummins dzinējam. Tika veikts remonts dzinējam pagājušajā gadā. Ziemā tehnikas nomnieks kaut ko iegāza bākai , kas līdzinās degvielai, bet nekas labs nesanāca un vienība nostājās. Noņēmu sūkni un aizvedu testēt. Remonts maksājot 400 ls, esot pilns ar ūdeni, rūsu utt. Labi, lai remontē. Pēc 1 dienas zvana,ka remonts esot 800 ls ( tādus tieši ciparus nosauca) , jo jāmaina esot vēl tur kaut kas, ko uzreiz neesot pamanījuši.

Klients nožagojās un remontu noturējām līdz pavasarim,kad būs vairāk līdzekļu. Šonedēļ izdomājām savākt no tā remontētāja un aizvest citam. SIA Nērings. Tie zvana pēc 2 dienām un stāsta,ka sūknis esot pilnīgi darba kārtībā, dodot visās pozīcijās nepieciešamos parametrus un tur iekšā neko mainīt nevajagot.

1. Kur ir problēma un kāpēc tarantass nostājās?

2. Kāpēc tādas atšķirīgas remontētāju cenas un skats uz lietām?

Dīlera šim verķim LV nav . Vispār jau ir, bet viens kabinetā sēdošs puisēns, kurš, lai dabūtu detaļu dzinējam, palūdza man iedot detaļas numuru un tad viņš varot mēģināt sameklēt. Man jāiedod dīlerītim ( vai kas viņš tur ir ) detaļas numurs

Tā kā jātiek galā būs pašiem, bez Dīlera.

PS. Kā redzams, daudz ko varu pastāstīt.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Tātad, vel viens stāsts par augstspiediena sūkni Cummins dzinējam. Tika veikts remonts dzinējam pagājušajā gadā. Ziemā tehnikas nomnieks kaut ko iegāza bākai , kas līdzinās degvielai, bet nekas labs nesanāca un vienība nostājās. Noņēmu sūkni un aizvedu testēt. Remonts maksājot 400 ls, esot pilns ar ūdeni, rūsu utt. Labi, lai remontē. Pēc 1 dienas zvana,ka remonts esot 800 ls ( tādus tieši ciparus nosauca) , jo jāmaina esot vēl tur kaut kas, ko uzreiz neesot pamanījuši.

Klients nožagojās un remontu noturējām līdz pavasarim,kad būs vairāk līdzekļu. Šonedēļ izdomājām savākt no tā remontētāja un aizvest citam. SIA Nērings. Tie zvana pēc 2 dienām un stāsta,ka sūknis esot pilnīgi darba kārtībā, dodot visās pozīcijās nepieciešamos parametrus un tur iekšā neko mainīt nevajagot.

1. Kur ir problēma un kāpēc tarantass nostājās?

2. Kāpēc tādas atšķirīgas remontētāju cenas un skats uz lietām?

Dīlera šim verķim LV nav . Vispār jau ir, bet viens kabinetā sēdošs puisēns, kurš, lai dabūtu detaļu dzinējam, palūdza man iedot detaļas numuru un tad viņš varot mēģināt sameklēt. Man jāiedod dīlerītim ( vai kas viņš tur ir ) detaļas numurs

Tā kā jātiek galā būs pašiem, bez Dīlera.

PS. Kā redzams, daudz ko varu pastāstīt.

vai tas sūknis finālā darbojas ar? vai arī esi gatavs sev piešūt birku - dīlers un darīt visu pats?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Dzīve spiež darīt. Nu nav Latvijā dīlera Benfordam un Barfordam. Benfords kaut kā saistīts ar Terex, bet Terex ir tas manis minētais dīlerīc, kuram nekā vispār nav.

Tāpēc arī daram gandrīz visu paši.

Pozitīva pieredze ir ar Deere dīleri (pārstāvi) Latraps. Nav raspaļcovka un vispārējā attieksme pozitīva. Vai pēc Dojus Latvija ierašanās šie vēl ir, nezinu.

Manā tehnikas parkā ir samērā plašs brendu saraksts-

John Deere, JCB, Lamborghini, Same ( tas pats Lamborghini un abi kopā tagad Deutz Fahr) , Sumitomo, Yanmar, Polaris, Takeuchi, Barford, Benford, Thwaites, Ausa, Volvo, CAT, kanādiešu kūdras tehnika un vecā padomijas arī vēl šis tas.

Tāpēc jau daudz kas pašiem jāsaprot un jāspēj.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vakardien bija pozitīva pieredze ar fofāgencentru aka SD Autocentrs - izrādās ka šiem tomēr kaut kas ir uz vietas Izdomāju vakardien notestēt starpību starp ElmiMotors oriģināldetaļu cenām [pie Mihas tādas arī var uzsūtīt ] un dīleri un garāmbraucot piebraucu, sarakstījis uz lapiņas C4 klimata dzeses temperatūras devēja detaļu kodus, bez domas ka bez pasūtīšanas varēs kaut ko dabūt, bet, kujaks, pagāja kādas 3-4 minūtes un tam čalim uz galda bija visas trīs detaļas + gumijas gredzens, kuru paņēmu slinkuma dēļ [60 saņi pret nepieciešamību noiet 300 metrus līdz gultņu veikalam, kur tāds maksātu 20 saņus ]. Laikam tādu pašu devēju izmantoja vai pat izmanto jaunākos fofāgenos. Pie viena iemācījos ka ElmiMotors oriģināldetaļu cenas ir ~1,5x lētākas, bet nu šajā gadījumā ērtāk bija nolocīt 6 ls vairāk nekā meklēt, kas atvedīs no rīgas vai jāties ar pastu

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Dzīve spiež darīt. Nu nav Latvijā dīlera Benfordam un Barfordam. Benfords kaut kā saistīts ar Terex, bet Terex ir tas manis minētais dīlerīc, kuram nekā vispār nav.

Tāpēc arī daram gandrīz visu paši.

Pozitīva pieredze ir ar Deere dīleri (pārstāvi) Latraps. Nav raspaļcovka un vispārējā attieksme pozitīva. Vai pēc Dojus Latvija ierašanās šie vēl ir, nezinu.

Manā tehnikas parkā ir samērā plašs brendu saraksts-

John Deere, JCB, Lamborghini, Same ( tas pats Lamborghini un abi kopā tagad Deutz Fahr) , Sumitomo, Yanmar, Polaris, Takeuchi, Barford, Benford, Thwaites, Ausa, Volvo, CAT, kanādiešu kūdras tehnika un vecā padomijas arī vēl šis tas.

Tāpēc jau daudz kas pašiem jāsaprot un jāspēj.

Neredzu iepriekš minēto Daewoo tagad Doosan ekskavatoru. Vai ta esi pārdevis?

Par Terex dīleri, gribu dzirdēt, kurš ta dīleris tev nav palīdzējis?

Terex tā pat kā Doosan ir akciju sabiedrība, kuri ir sapirkušies tik daudz uzņēmumu ka neviens tā īsti vairs nezin kas ir patiesībā.

Piemēram KONO pārstāv Terex tikai vienu nodaļu, tā ir Backhoe Loaders. Kurt Koenig pārtāv šo un vēl dažas citas nodaļas. Te ir visas kopā www.terex.com/... .

Bija laiks kad Terex bija nopircis gandrīz visu Atlas tehniku, tad pēc kāda laika Atlas atdzima ar dažām nodaļām. Tad vēl ir zviedru Atlas Copco uzņēmums, kuram nav nekāda sakara ar vācu Atlas, bet tas jau nevienu neinteresē. Tā kā KONO pārstāv Atlas Copco mobilās tehnikas (ģeneratori un kompresori) un kompresoru instrumentu nodaļu, laiku pa laikam kāds pačakarē prātu. Pie viena vēlās lai saremontē viņa Daewoo putekļu sūcēju, videokameru un auto. Un vēl un vēl, daudz tādu piemēru. Šodien nekas vairs nav pastāvīgs.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Cummins motoriem ir lielisks pārstāvis Latvijā. Lai arī zem igauņiem, ka daudzi uzņēmumi, bet spēj palīdzēt gana operatīvi. Galvenais ofiss par Baltijas valstīm atbildīgais gan ir Polijā.

Par Neringu, pēc tā kā šamie sasipa sūkni kolēģa fordam, šķiet ka kaut kas tur labi nav tajā kantorī. Toreiz situāciju izglāba Volks speciālisti.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Par to Terex. Runa ir par šo šarnīrveida pašizgāzēju ( site dumper) www.paganelsbuve.lv/... .

Nopirku izsolē UK, tur man tam nozaga vadības paneli-control unit (liela problēma angļiem tur, zog leiši, poļi uc malacīši,kas angļu seriem nav saprotams). Bet nu par to vadības paneli. Ko darīt.... Atrodu, ka pārstāvis ir Kurt Koenig, zvanu. Neceļ. Rakstu. Tā un šitā, man ir nozagts panelis, vajag uzzināt, kā to iegādāties. Atbilde bija aptuveni šāda ''Atsūtiet man tās detaļas numuru, es tad varēšu pateikt cenu''. Normāls dīlerīc. Beigās sacēlu hajus un man tos vadības paneļus ( divām tehnikām bija nogriezti ) atsūtīja lietotus izsoles kompānija. VAdu savienošanas shēmu, par cik tie paneļi atšķīrās no nozagtajiem, man atsūtīja ( bez maksas) UK dīleris kaut kāds, kuram uzrakstīju savu sāpi. Visu dokumentāciju atsūtīja par velti.

Par Cummins to džeku Vilni no Jelgavas. Tātad, vienam no tiem dumperiem ( man to ir 10 gab) ir Cummins dzinējs, kuram vajadzēja kapitālo remontu. Atradu, ka Cummins pārstāvis ir Latvijā, Jelgavā, kurš strādā zem igauņiem.

Labi, zvanu. Jā, viss ok, laipns, visu var dabūt, atsūta cenas. Pasūtu, samaksāju visu pasūtījumu, gaidu.

Atnāk norunātajā laikā kaste. Viss dikti smuki, sapakots, USA stila veidā.

Sākam likt kopā dzinēju, trūkst kompensējošie korķi blokā dzeses šķidruma izplešanās caurumiem. Zvanu, neceļ. Zvanu, neceļ..... Pēc 2 dienām paceļ. AK neesot? Nav problēmu, būšot pēc mēneša, esot aizmirsis ielikt pasūtījuma veidlapā . Lieki piebilst, ka manā meilā viņam tas viss bija. Saku, man tas neder, vajag tūlīt. Nu, varot pēc nedēļas, kad uz Igauniju nākšot sūtījums, viņiem gan tas esot čakars, bet nu atgādās. Sagaidu. Atved vienu. Man vajag piecus......

Zvanu, neceļ. Zvanu, neceļ. Rakstu meilus, neatbild. Zvanu igauņiem, Vilnis esot tagad slims. Zvanu pēc nedēļas, neceļ.

Pienāca laiks salikt visu, meklēju tepat uz vietas, daļu dabūju, vienu izmēru nekādi, uztaisījām paši. Ar ko iesist foto2.inbox.lv/... un detaļa foto2.inbox.lv/... .

Pēc tam vēl pāris reizes mēneša laikā zvanīju, tā tas Vilnis man neatzvanīja....Visticamāk negribēja jāties ar tādiem sīkumiem.

Visādi gadās, bet nu mana pieredze ir šāda. Kā man teica vienas bankas vienas filiāles vadītāja, kad es tur ierados skaidroties par viņu darbinieces absurdu kļūdu- mums ir klienti, ar kuriem vienkārši notiek tas, kas ar citiem nekad nenotiek. Droši vien tā arī ir un man kaut kā parasti notiek tas, kas citiem liekas neiespējami. Bet notiek.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Viena daļa LV dīlerīšu ir ar sekojošu attieksmi- mēs esam visgudrākie, mums viss ir viskrutākais un tikai mums viss ir pareizi. Mēs gribam nopelnīt uz jebko vismaz 300-500 procentus. Un ja klientam vajag kaut ko mazu un masā lētu, tad lai viņš iet dērst, jo normāls klients ir tikai tāds, kas pērk ļoti daudz, nafig jāties ar sīkumiem. Un tā nievājošā attieksme no šitās šlakas te LV ir pieriebusies, man jājūtas vainīgam, ka man nav jauna, pie viņa pirkta tehnika. Lai gan pa lielam visi tie puisēni ir tikai menedžerīši kādam resnam onkulim no ārzemēm kalpojoši. Vai kādam vietējam pamparam pelna jahtas apkopei. Un tāpēc viss maksā bešano piķi, jo 'dikti vajag naudu'. Krutam serviscentram, džipiem utt.

Jo ne pa velti es jau sākumā citēju manu paziņu ārzemnieku- Latvijā servisi ir viena liela šaise. Un pagājušajā nedēļā viņš piebilda ' Latvijā puse grib būt ierēdņi un otra puse pakalpojumu sniedzēji'

PS. Ne visi ir tādi, bet tie lecīgākie lec acīs pamatīgi. Ir jau mums arī normāli kantori, kur nestrādā āži un tītari.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Cumins dzinējus liek Amoplant autobusiem ko saliek Jelgavā . Autobusi esot dārgā gala , vismaz priekšvēlēšanu diskusijā tika apšaubīts vai pilsētai jāpērk tik dārgi .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Radam pienāca laiks mainīt dienesta auto . Kā jau darba mašinai viņam bija cenu griesti , un ja ar dīleri vari vienoties tad par to cenu vari nopakot ko gribi ( kurš tad par svešu naudu to negrib ). Tad viņš aizgāja uz viena dīlera dažādiem saloniem un rezultāts arī stipri dažāds . Proti vienā salonā dabūja stipri labāku pakojumu pa to pašu cenu .

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Par to Terex. Runa ir par šo šarnīrveida pašizgāzēju ( site dumper) Droši vien tā arī ir un man kaut kā parasti notiek tas, kas citiem liekas neiespējami. Bet notiek......

Par to Terex, lai arī lapā varbūt norādīts, bet Kurtam nav nekādas info. Visdrīzāk, tas nemaz man Terex produkts, bet tikai izmantots tā nosaukums. Man ir bieži tā bijis, ka kādam pavecākam traktoram kaut ko vajag, bet tava kontaktpersona rūpnīcā neatbild, vai pēc kāda laika atsūta info ka nevar palīdzēt.

Par Cummins, tu biji trāpijies laikā kad šamiem bija šādi tādi sarežģījumi, bet Vilnis ir gana atsaucīgs.

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Par to Terex. Runa ir par šo šarnīrveida pašizgāzēju ( site dumper) Droši vien tā arī ir un man kaut kā parasti notiek tas, kas citiem liekas neiespējami. Bet notiek......

Par to Terex, lai arī lapā varbūt norādīts, bet Kurtam nav nekādas info. Visdrīzāk, tas nemaz man Terex produkts, bet tikai izmantots tā nosaukums. Man ir bieži tā bijis, ka kādam pavecākam traktoram kaut ko vajag, bet tava kontaktpersona rūpnīcā neatbild, vai pēc kāda laika atsūta info ka nevar palīdzēt.

Par Cummins, tu biji trāpijies laikā kad šamiem bija šādi tādi sarežģījumi, bet Vilnis ir gana atsaucīgs.

Cummins Vilnis ir tiešām atsaucīgs , kamēr nevajag "pakaļu" pakustināt. Klients gribēja iegādāt Cummins orģinālo detaļu, vispirms Vilnis nokomentēja, ka akkumulatora orģinālo lādētāju el.ģeneratoram pērk tikai "garā vājie", tad "pabaidot" ar ražotāja garantiju saistībā ar orģinālo detaļu, pazuda no ētera .

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

MAni neinteresē 'šādi tādi sarežģījumi', mani interesē gala rezultāts. Un tas bija ar mielēm.

Tāpat mani galīgi neinteresē, kas tam Kurtam ir vai nav. Ja es redzu, ka ir Terex pārstāvis, es jautāju. Ja viņš man atbild, ka var dabūt, bet lai es pasaku detaļas numuru, tad ko man padomāt?? No kurienes es to dabūšu?? Es atvainojos, no dirsas vai ?

bobcat, tev visu laiku peld ārā tas, ka klients pats visur vainīgs, tikai visi pārstāvji-dīleri ir nevainīgi jēriņi.

Ja man viens sadarbības partneris stāsta, ka , izsaucot meistaru pie , kā tu saki, veca JCB ekskavatora, viņš nespēj novērst elektronikas problēmu, tad pasaki, naher tāds sūda dīlerīc štokers ir vajadzīgs?? Lai kardāna skrūvi un dačikus pa nenormālu ciparu piedāvātu ??

Tas pats štokeriic pērk vienā firmā kīnas šasijas daļas ekskavatoriem, jaunajiem, un liek pa garantiju. Tev būtu jāzin atšķirība.

Klientam pēc tādām lietām gribas pirkt ko jaunu ?? Paldies, es labāk pats UK nopirkšu tehniku, to saremontēšu, tādējādi pilnveidojot savu prātu, un dzīvošu mierīgi.

Vēl stāstu atcerējos. Viens no traktoru dīleriem pārdeva zināmam cilvēkam jaunu traktoru. Pēc kādām 500h sāka degt kaut kāda lampiņa...šie atbrauca, palūkojas, pupu mizas, brauc . Deg joprojām...deg deg deg, kamēr kārbā iestājās lepipecs. Garantijas remonts..ražas laikā.

Super, ne? Un tad ir atbilde- ko bļausties, mēs tak tev pa garantiju sataisīsim. TAd kāda mārrutka pēc jaunu pirkt un baiso piķi lobīt? Lai nejēgas barotu?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Ar Cummins man pagaidām nav bijuši sarežģījumi, jo varu dabūt detaļas arī citur. Labi, dārgāk, bet galvenais lai jautājums ir atrisināts.

Par Terex, kā lai tev paskaidro tā lai tu saproti? Vai tiešām tu esi tāds neaptēsts urbis kas spītīgi turas pie sava kaut kādas iedomas? Man šķita ka esi sakarīgs diskusiju draugs.

Jā, 95% gadījumos klienta tehnikas operators ir vainīgs. Un nemaz nemēģini apstrīdēt. Jo patiesība parasti atklājas tikai pēc laika kāda neformāla sarunā. Operators nekad nepateiks kā tas defekts ir radies, tīri cilvēcīgu apstākļu dēļ. Baidās zaudēt darbu.

Par Stoller, nekomentēšu bet varu izstāstīt stāstu ar "ļoti jaunu" Fermec 965 (tagad Terex) traktoru. Tas bija ražots pavisam nesen 1997 gadā, noklājās riteņu vadības kompis, atbilde no rūpnīcas bija ka šādu detaļu vairs neviens neražo un nekur tādas vairs nav. A ko man tagad darīt, es tak dīlerītis? Pašam dzemdēt to plati? Laikam ka nē. Tā viš braukā bez tās funkcijas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: .... noklājās riteņu vadības kompis, atbilde no rūpnīcas bija ka šādu detaļu vairs neviens neražo un nekur tādas vairs nav. A ko man tagad darīt, es tak dīlerītis? Pašam dzemdēt to plati? Laikam ka nē. Tā viš braukā bez tās funkcijas.

vot te jau tieši parādās līkrocība.... tas pats ir junkersa apkures katliem.... jāmaina visa plate, kaut 10 minūtes pastrādājot ar testeri un lodāmuru viss ir kārtībā....

to dzemdējamo plati vispār kāds pietiekoši sakarīgs purns ir paskatījies???

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, nah-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: .... noklājās riteņu vadības kompis, atbilde no rūpnīcas bija ka šādu detaļu vairs neviens neražo un nekur tādas vairs nav. A ko man tagad darīt, es tak dīlerītis? Pašam dzemdēt to plati? Laikam ka nē. Tā viš braukā bez tās funkcijas.

vot te jau tieši parādās līkrocība.... tas pats ir junkersa apkures katliem.... jāmaina visa plate, kaut 10 minūtes pastrādājot ar testeri un lodāmuru viss ir kārtībā....

to dzemdējamo plati vispār kāds pietiekoši sakarīgs purns ir paskatījies???

Protams, cita ceļa jau nebija kā atrast kādu vietējo dator-elektorniķa žurku kas kaut ko no tā visa saprot.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Principā smagākā situācijas ir ar tehniku kas ir ražota pirms 2000. gada. Ir ļoti lielas problēmas ar informāciju iegūšanu par tehniku. Kaut vai tās pašas elektrības un hidraulikas shēmas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: .... noklājās riteņu vadības kompis, atbilde no rūpnīcas bija ka šādu detaļu vairs neviens neražo un nekur tādas vairs nav. A ko man tagad darīt, es tak dīlerītis? Pašam dzemdēt to plati? Laikam ka nē. Tā viš braukā bez tās funkcijas.

vot te jau tieši parādās līkrocība.... tas pats ir junkersa apkures katliem.... jāmaina visa plate, kaut 10 minūtes pastrādājot ar testeri un lodāmuru viss ir kārtībā....

to dzemdējamo plati vispār kāds pietiekoši sakarīgs purns ir paskatījies???

Protams, cita ceļa jau nebija kā atrast kādu vietējo dator-elektorniķa žurku kas kaut ko no tā visa saprot.

a huļiš ta pasažieris močī bez funkcijas????

moš šim vajadzētu to daitku aizstumt uz purvu

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

nu uz purvu pie Dekstera diezin vai. Šamam atliek atrast 5 tk lašu jaunam un pareizam motoram un būs laba un jaudīga mašīna.

To kas ir noravēts un nahrenizēts centīsimies nākošnedēļ novērst. Ar pirmo piegājienu nesanāca, jo kāds ir gana sirsnīgi pirms tam padarbojies. Nagus tādam "meistaram" apcirst lai nākamreiz nelien kur nevajag.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

un kāds ir cipars par to, ka brauksi apskatīt mani interesējošu tehniku un pateiksi, ka to nav vērts ņemt?

vai apskates aktā uzskaitīsi visus -, ieskaitot ka dzinējs nav tam paredzētais?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Jā, 95% gadījumos klienta tehnikas operators ir vainīgs. Un nemaz nemēģini apstrīdēt.

Nu šis labi atbilst dīlerīša darbinieka stilam, tā turēt.

Ķipa, ir kā es saku

Es tik un tā neierubījos, kāpēc te iepini 95% operatora vainu pie teksta, ka Terex nevar atrast detaļas numuru, ka Cummins pārstāvis noplaukst, ja JCB par 8 ls vērtu dačiku prasa 70 latus.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

Kas tieši atšķīrās tiem dzinējiem ?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: nu uz purvu pie Dekstera diezin vai. Šamam atliek atrast 5 tk lašu jaunam un pareizam motoram un būs laba un jaudīga mašīna.

To kas ir noravēts un *******renizēts centīsimies nākošnedēļ novērst. Ar pirmo piegājienu nesanāca, jo kāds ir gana sirsnīgi pirms tam padarbojies. Nagus tādam "meistaram" apcirst lai nākamreiz nelien kur nevajag.

kas naxrenizēts??????

paga paga - to stūres plati kāds nofizģīja vai jamā nodega?????

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti