Dīzeļu remonts,sprauslu un sūkņu remonts

dizeluserviss Reģ.: 05.02.2013

Kravas un vieglo auto dīzeļu dzineju degvielas sistēmu remonts un pārbaude SNE serviss

Vairāk informācijas – www.dizeluserviss.lv

Pieraksts un info: +371 26620515 vai 26604220

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: GB12, viss jau ir pareizi. Kā es saku sev un arī citiem, ja tevi kaut kas neapmierina kā algotam darba veicējam, tu vienmēr vari nodibināt savu firmu un tad jau redzēsi, kur vēži ziemo. Varēsi censties nodrošināt tādu kvalitāti, kādu vēlies. Protams ja varēsi atrast saprātīgus kadrus.

a nakui jāsūta uz kursiem kadri, kas pēc tam strādās pie konkurenta?

Tas jau ir kā tu vienojies ar cilvēku par skolai iztērēto naudas atguvi. Ir bijis protams ka, apmācīti mehi aiziet projām, bet tas ir daži gadījumi un dzīves apstākļu dēļ.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: es tā īsti nesaprotu - kāda deputāta pēc visi mehi ir jāsūta mācīties uz otru pasaules malu???

ko ta viņi tur tādu iemācās??? nu par to štuku? pareizi turēt stellaClēgu rokās????

normāli būtu tā, ka uz megagursiem brauc kāds kantorim īpaši pietuvināts cilvēks (piemēram īpašnieks, vai vismaz tāds, kas ir doļā) un ja kāds Ivanuška nemāk uzlikt ekskavatoram sūkni, tad jamais atnāk un parāda kā tas jādara

Man grūti ir teikt par citu tehniku dīleriem, bet varu atbildēt konkrēti par savu tehniku. Lai es varētu būt "oficiālais" dīleris man ir jāizpilda kaudze ar nosacījumiem, piemēram daži, secība nav svarīga:

1) telpas un reklāma āra

2) detaļu un tehnikas noliktava

3) servisa zona, aprīkota pēc ražotāja ieskatiem.

šī ir pozīcija kas ir mana pakļautībā. Divreiz gadā brauc no rūpņīcas inspektors un čeko, kas ir kas. Tad pilda tādu atskaiti: cik darbavietas, cik tev mašīnas, vai mašīnas ir aprīkotas, cik tev datoru, cik tev mehu, kādi tiem ir sertifikāti. Viens sertifikāts ir derīgs divus gadus. Ja tāda nav, tad tu nedrīksti veikt garantijas remontus un par tev neko nekompensē. Un vēl un vēl.

4) un vēl kaudze ar visādiem sīkumiem

Ko māca skolā. Visu par tehnikas diagnostiku un remontu.

To kā tev turēt roreni rokā māca arī skolā, parasti tehnikumā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ujbļē cik grūti ir dīlerēt svešzemju ekskavatorus

vai tikai izdevīgāk nav ražot savus

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tas, ko bobcat raksta, jā, ir pareizi - dīleriem tiešām ir jāizpilda vesela virkne ražotāja vai importētāja nosacījumi, lai viņš vispār varētu kvalificēties vārdam Dīleris.

Bet... savā ziņā ietekmējošais faktors, protams, ir mūsu bāleliņu vēlme pēc iespējas ātrāk saraust maksimālu piķi, bieži nedomājot ilgtermiņā. Tas ir redzams teju visos sektoros. Bet man te nupat ienāca prātā megadoma - varbūt iemesls tai cenas starpībai ir tāds, ka tie paši briti to mazo uzcenojumu atsit atpakaļ ar darba izmaksām servisā, kas tur tomēr nenoliedzami ir augstākas. Jo tur tomēr nav tik izteikta, piemēram, auto vai jebkuras tehnikas remontēšana ar pašu spēkiem, vairāk lietas tiek uzticētas meistariem. Es gan nezinu, kā tas ir ar traktoriem, bet, nu, ar auto tā ir. Līdz ar to latvim ir iespēja tur nopirkt detaļu lētāk, bet, nu, jātaisa tad pašam.

Bet par tām detaļu cenām es piekrītu. Kaut vai piemērs ar mana pasāta spararatu - dīlera plauktā ķipa "oriģinālais" maksā 540 LVL, tādu pašu tā paša ražotāja, bet ķipa "neoriģinālo" dabūju par 330... Moš pie sviesta būtu bijis vēl lētāk, bet šams mani ar atbildi nepagodināja. Vot vajadzēja painteresēties, cik tāds spararats būtu maksājis, teiksim, UK vai LT... Tagad slinkums meklēt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Un vēl tēmu paturpinot - no mana darba viedokļa - treknajos gados vairums apdrošinātāju atteicās sūtīt pēcgarantijas mašīnas pie dīleriem, tieši tā iemesla dēļ, ka dīleri bezmaz katru nedēļu cēla darba stundas izmaksas. Tur, protams, var vainot arī pašus darbiniekus, kas bezmaz katru nedēļu gāja pie bosa ar ultimātu - pacel man algu, ja nē, man piedāvāja darbu pie tava konkurenta pāri ielai, iešu tur. Bet, nu, algas necēlās tik strauji, cik uzņēmumu vadītāju apetīte. Savā ziņā krīze visu salika pa plauktiņiem - nolaidās uz zemes dīleri, kuri pēkšņi varēja piedāvāt adekvātas cenas, līdz ar to vairums apdrošinātāju, ja vien tāme plus mīnus ir OK, atļauj arī piec/septiņ un pat vecākus auto remontēt pie dīleriem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

interesanti

vadons nevarētu pasūdzēties ražotājam, ka dīleris latvijā tirgo 5latīgu sensoru pa sotaku

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Par garantijas lietām iet cauri "kaut kas nestrādā kā vajag", galu galā pats ražotājs piebremzēs dīlera vēlmi "методом тыка" risināt problēmu. Pēc garantijas, diagnostika, un ar skaidru prasību vienkārši darīt darbu, iegūstot garantiju uz mainīto detaļu. Ne konkrēti auto, bet par gadiem esmu sapratis, ka iet uz veikalu pirkt sev vajadzīgu lietu, paļaujoties uz "pārdevēja-konsultanta" ieteikumiem nav laba doma. Atrodu produktu, saprotu cenu un aptaujājot pārdevējus veicu pirkumu. Mūsdienu informācijas laikmetā atrast un saprast ko vajag problēmu nav.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate

to apgalvo "sertificēts" meistars....

kur tādi rodas?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: interesanti

vadons nevarētu pasūdzēties ražotājam, ka dīleris latvijā tirgo 5latīgu sensoru pa sotaku

Ne tikai drīkst, bet arī vajag tā darīt. Lai tas bezpriģels beidzās, vienīgi Deksteram nebūs par ko raudāt.

Es, piemēram, pat savam rūpnīcas džerim sūtu info par cenām šeit. Ir pat speciālajā dīlera servisa i-neta lapā sadaļa kur var ar lietiskiem pierādījumiem (piedāvājums vai pavadzīmes kopija) ietekmēt cenas. Pēc pēdējās reizes, kad vietējais Bosch atsūtīja piedāvājumu par augstspiediena sūkni, cena tika ļoti labi koriģēta un klients nopirka pie manis to sūkni.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate

to apgalvo "sertificēts" meistars....

kur tādi rodas?

tas ir tādēļ, ka piemēram, ja tev tas katls uzsprāgs un tu gribēsi lai tev apdirsinātājs to kompensē, pēc ekspertīzes tev neko nemaksās vēl pieprasīs tev kompensēt radušos zaudējumus saistībā ar ekspertīzes veikšanu. Cik zinu civilā pasaulē tu pat nevari drošinātājus savā mājā mainīt . Tikai sertificēts elektriķis, citādi, ja kas neko tu nedabūsi no apdrošinātājiem.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

vienīgi par to Dekstera negadījumu ar cenām. Vajadzētu nošķirt oficiālo dīleri no vienkārša pārstāvja. Ir drusku starpība cenu politikā uz dīleri un subdīleri.

To zinu no pieredzes, jo KONO ir ne tikai oficiālais dīleris daudziem ražotājiem, bet ir arī vienkārši pārstāvis vai agrāk ir bijis oficiāls, bet tagad piemēram pārdod tikai rezerves daļas (jaunu tehniku nepārdod). Jo ja tu ar ražotāju neauklējies, tas var pacelt cepuri un viss, bizness ir cauri.

Šajā ziņā igauņu bāleliņi ir baigi sparīgi darboņi, visu grib dabūt zem sevis. Auto tirgus jau ir pa lielam zem somu-igauņiem.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Man ir vienalga, pie kā to detaļu nopirkt. Man svarīgi, lai tā kalpo tur,kur tā paredzēta un atbilst normālām kvalitātes prasībām.

Tu taču, bobcat, piekritīsi, ka ja man ir iespēja vienu un to pašu detaļu nopirkt pa 30 ls vai pa 70, es izvēli izdarīšu par labu mazākai summa. Piedevām tam,ka aftermarketa prece tam mezglam nemaz nav iespējama, un detaļa tika atrasta UK pie dīlera vai pārstāvja, man vienalga.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man Merivai EGR vārsts pie dīlera maksāja 157 latus. Liekas OK, nekas traks!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man Merivai EGR vārsts pie dīlera maksāja 157 latus. Liekas OK, nekas traks!

Jaunai mašīnai jau EGRs jāmaina??

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

VWfans rakstīja: Man Merivai EGR vārsts pie dīlera maksāja 157 latus. Liekas OK, nekas traks!

Jaunai mašīnai jau EGRs jāmaina??

2006. gads virs 150 tūkst. jau nav jauns.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

VWfans rakstīja: Man Merivai EGR vārsts pie dīlera maksāja 157 latus. Liekas OK, nekas traks!

Jaunai mašīnai jau EGRs jāmaina??

nu paskatoties, cik viņš km ir nobaudījis, tas vēl ir labi. laikam tomēr ir pāris reizes iespiedis pedāli grīdā.

jo ir vēl spicāki degvielas taupīšanas komforta baudīšanas upuri.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man Merivai EGR vārsts pie dīlera maksāja 157 latus. Liekas OK, nekas traks!

Esi samaksājis dubultā! Nekas traks! Kā jau LV pierasts.

Ar handler.lv oriģinālo daļu OPEL 851364 ABGASRUECKFUEHRVENTIL varētu iegūt par 88.78 Ls

Līdzīgas cenas arī no autospares.lv: bit.ly/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tik tāds sīkums ka EGR nahrenizācija visdrīzāk būtu maksājusi kādu pusi no tā cipara...

GB12 rakstīja:

Bet par tām detaļu cenām es piekrītu. Kaut vai piemērs ar mana pasāta spararatu - dīlera plauktā ķipa "oriģinālais" maksā 540 LVL, tādu pašu tā paša ražotāja, bet ķipa "neoriģinālo" dabūju par 330... Moš pie sviesta būtu bijis vēl lētāk, bet šams mani ar atbildi nepagodināja. Vot vajadzēja painteresēties, cik tāds spararats būtu maksājis, teiksim, UK vai LT... Tagad slinkums meklēt.

Velkom tu ze VAG - tev vajadzētu saprast ka kastīte, uz kuras ir virsū attiecīgās markas simbolika, nav lēta... Es tieši šī iemesla dēļ pērku parastā veikalā sachs sajūga komplektu, victor reinz blīvslēgus un blīves utt, jo zinu ka kastītēs ar četriem riņķiem būs tā pati detaļa, tik būs simtprocentīgs uzcenojums par to kastīti...

Cita lieta ir kaut kādas specifiskās detaļas, kurām nav aftermarkets pieejams - šitā dažus gadus atpakaļ dabūju muteres golfmašīnai pirkt fofāgena centrā gaismas slēdža apgaismojuma spuldzīti pa 3 lašiem - spuldzīte fiziski tāda pati kā tās 20 saņus vērtās, ar kādām mana audī viduskonsoles slēdži piebāzti, tik vien ka fofāgens ar šitādu domu to spuldzīti iekombinējis tizlā turētājā....

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja: interesanti

vadons nevarētu pasūdzēties ražotājam, ka dīleris latvijā tirgo 5latīgu sensoru pa sotaku

Ne tikai drīkst, bet arī vajag tā darīt. Lai tas bezpriģels beidzās, vienīgi Deksteram nebūs par ko raudāt.

Es, piemēram, pat savam rūpnīcas džerim sūtu info par cenām šeit. Ir pat speciālajā dīlera servisa i-neta lapā sadaļa kur var ar lietiskiem pierādījumiem (piedāvājums vai pavadzīmes kopija) ietekmēt cenas. Pēc pēdējās reizes, kad vietējais Bosch atsūtīja piedāvājumu par augstspiediena sūkni, cena tika ļoti labi koriģēta un klients nopirka pie manis to sūkni.

Un ko tas LV tirgū mainīs, ja Tu sūdzēsies?

vajadzēja Nissan Kaskaišam gumijas kovriku bagāžniekā, lai iepriecinātu tjošču jubilejā. apvaicājos Nissan pārstāvjiem Norde un pie VEF, laikam Aura Auto.

cenu atšķirība nedaudz šockē. Aurā uz pasūtījumu(2nedēļas) cena laikam bija ap 30Ls, bet Norde cena gandrīz 50Ls. biju skops un gaidīju 2 nedēļas.

saņemot painteresējos par to cenu starpību. It kā esot noteikts pa kādām cenām dīlerim ir jātirgo detaļas un aksesuāri, bet daži esot vairāk pietuvinājušies un nekādas sūdzības nedarbojas.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

varbūt ne pa tēmu, bet kas LV tagad ir Shell eļļu tirgonis?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tik tāds sīkums ka EGR *******renizācija visdrīzāk būtu maksājusi kādu pusi no tā cipara...

GB12 rakstīja:

Bet par tām detaļu cenām es piekrītu. Kaut vai piemērs ar mana pasāta spararatu - dīlera plauktā ķipa "oriģinālais" maksā 540 LVL, tādu pašu tā paša ražotāja, bet ķipa "neoriģinālo" dabūju par 330... Moš pie sviesta būtu bijis vēl lētāk, bet šams mani ar atbildi nepagodināja. Vot vajadzēja painteresēties, cik tāds spararats būtu maksājis, teiksim, UK vai LT... Tagad slinkums meklēt.

Velkom tu ze VAG - tev vajadzētu saprast ka kastīte, uz kuras ir virsū attiecīgās markas simbolika, nav lēta... Es tieši šī iemesla dēļ pērku parastā veikalā sachs sajūga komplektu, victor reinz blīvslēgus un blīves utt, jo zinu ka kastītēs ar četriem riņķiem būs tā pati detaļa, tik būs simtprocentīgs uzcenojums par to kastīti...

Cita lieta ir kaut kādas specifiskās detaļas, kurām nav aftermarkets pieejams - šitā dažus gadus atpakaļ dabūju muteres golfmašīnai pirkt fofāgena centrā gaismas slēdža apgaismojuma spuldzīti pa 3 lašiem - spuldzīte fiziski tāda pati kā tās 20 saņus vērtās, ar kādām mana audī viduskonsoles slēdži piebāzti, tik vien ka fofāgens ar šitādu domu to spuldzīti iekombinējis tizlā turētājā....

Nu ja nu ja, visu nahrenizēt un tad tas, kas brauc tev no aizmugures, osta tavus sūdus, jo sistēma nedarbojas pareizi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja: piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate

to apgalvo "sertificēts" meistars....

kur tādi rodas?

tas ir tādēļ, ka piemēram, ja tev tas katls uzsprāgs un tu gribēsi lai tev apdirsinātājs to kompensē, pēc ekspertīzes tev neko nemaksās vēl pieprasīs tev kompensēt radušos zaudējumus saistībā ar ekspertīzes veikšanu. Cik zinu civilā pasaulē tu pat nevari drošinātājus savā mājā mainīt . Tikai sertificēts elektriķis, citādi, ja kas neko tu nedabūsi no apdrošinātājiem.

interesanti - kā "sertificēta" elektriķa nomainīts drošinātājs atšķiras no manis paša mainītā?

p.n.

a kāpēc lai tas katls uzsprāgtu????

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

krix rakstīja: varbūt ne pa tēmu, bet kas LV tagad ir Shell eļļu tirgonis?

www.jungent.lv/...

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Tā sauktajās ārzemēs(izņemot postpadomju apgabalus) tu maksa par speciālista papīriem un kvalifikāciju, jo tas speciālists atbild par padarīto, ja kaut kas, tad tev ir visas tiesības un iespējas saņemt atlīdzību, kompensāciju u.t.t. Līdzīgi arī ar daļām. Es parasti atbildīgus mezglus iegādājos nopietnos kantoros un oriģinālus, lai pie vajadzības būtu no kā un ko paprasīt. Nevajag aizmirst, ka skopais maksā divreiz(pieļauju, ka ne vienmēr, taču...)

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja: piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate

to apgalvo "sertificēts" meistars....

kur tādi rodas?

tas ir tādēļ, ka piemēram, ja tev tas katls uzsprāgs un tu gribēsi lai tev apdirsinātājs to kompensē, pēc ekspertīzes tev neko nemaksās vēl pieprasīs tev kompensēt radušos zaudējumus saistībā ar ekspertīzes veikšanu. Cik zinu civilā pasaulē tu pat nevari drošinātājus savā mājā mainīt . Tikai sertificēts elektriķis, citādi, ja kas neko tu nedabūsi no apdrošinātājiem.

interesanti - kā "sertificēta" elektriķa nomainīts drošinātājs atšķiras no manis paša mainītā?

p.n.

a kāpēc lai tas katls uzsprāgtu????

Nu tu jau sāc kā runāt kā .... , nevaru atrast piemērotu vārdu.

Atšķiras ar to ka tas sertifikāts ir apliecinājums ka cilvēks ir apmācīts un apzinās riskus. Neviens jau nav aizliedzis to darīt, bet gadījumā ja kas notiks, pats vien būsi vainīgs.

Vai neesi skatījies iekš discovery, kas notiek ja katlam kaut kas aiziet ciet un tas neatslēdzas un uzvāra sistēmu. No mājas palika pāri skaidu čupa izmētāta palielā rādiusā.

1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti