Dīzeļu remonts,sprauslu un sūkņu remonts

dizeluserviss Reģ.: 05.02.2013

Kravas un vieglo auto dīzeļu dzineju degvielas sistēmu remonts un pārbaude SNE serviss

Vairāk informācijas – www.dizeluserviss.lv

Pieraksts un info: +371 26620515 vai 26604220

 
ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

O-oo... pazīstams nosaukums Mums šoziem SNE serviss palīdzēja, ja kas

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kas ir SNE?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pēc personīgās pieredzes varu teikt sekojošo- nebrauciet uz turieni.

Pēc testa veikšanas tiek nosaukta viena cena sūkņa remontam, pēc remonta veikšanas tā ir jau cita, netiek ievēroti pašu noteiktie remonta termiņi, komunicēts tiek tikai krieviski un pie iebildumiem tiek vienkārši nomests telefons un komunikācija beidzas.

Ekskavators bija nodarbināts līgumā paredzētā kārtībā meža ceļa būvē, apstājās dēļ degvielas sūkņa. Par cik šis serviss piedāvāja ātru remontu par pieņemamu cenu ( ne mazu, 700 ls) , piekritu avio detaļu piegādei par papildu samaksu un ātram remonta termiņam.

Tas viss izrādījās pupu mizas. Detaļas tika piegādātas 10 dienu laikā, lai gan solīts bija 3 dienās. Visticamāk no manis paņēma naudu par eksprespiegādi, lai gan tā tika veikta standarta ceļā kopā ar citiem pasūtījumiem. Piedevām vēl tika paaugstināta remonta samaksa. Man nebija izvēles, tehnika stāvēja, citu sūkni taču nepirkšu un biju veicis iemaksu, lai tiktu iegādātas rez daļas remontam.

Varbūt kāds toreizējais menedzerītis nolažojās, bet nu mans skatījums uz to kantorīti ir šāds.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Pēc personīgās pieredzes varu teikt sekojošo- nebrauciet uz turieni.

Pēc testa veikšanas tiek nosaukta viena cena sūkņa remontam, pēc remonta veikšanas tā ir jau cita, netiek ievēroti pašu noteiktie remonta termiņi, komunicēts tiek tikai krieviski un pie iebildumiem tiek vienkārši nomests telefons un komunikācija beidzas.

Ekskavators bija nodarbināts līgumā paredzētā kārtībā meža ceļa būvē, apstājās dēļ degvielas sūkņa. Par cik šis serviss piedāvāja ātru remontu par pieņemamu cenu ( ne mazu, 700 ls) , piekritu avio detaļu piegādei par papildu samaksu un ātram remonta termiņam.

Tas viss izrādījās pupu mizas. Detaļas tika piegādātas 10 dienu laikā, lai gan solīts bija 3 dienās. Visticamāk no manis paņēma naudu par eksprespiegādi, lai gan tā tika veikta standarta ceļā kopā ar citiem pasūtījumiem. Piedevām vēl tika paaugstināta remonta samaksa. Man nebija izvēles, tehnika stāvēja, citu sūkni taču nepirkšu un biju veicis iemaksu, lai tiktu iegādātas rez daļas remontam.

Varbūt kāds toreizējais menedzerītis nolažojās, bet nu mans skatījums uz to kantorīti ir šāds.

rezerves daļu piegāde LV vispār ir prātam nesaprotams pasākums.

detaļas(smidzinātāji, sprauslas, plunžeri u.c., pat cilindru čaulas) SE normāli ir pieejami 24-48h laikā. Arī 1973.gada Ford dīzelim. LV piegāde 10 darba dienās.

Un ja nav rezerves daļu, tad kāds normāls remonts te var būt, man vieglāk ir uz Tallinn aizvest un pēc pāris dienām saņemt atpakaļ. Diemžēl.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

latvijā visi diemžēl tikai sola.... lai tikai dabūtu pasūtīujumu pie sevis....

man tas pats bija ar turbīnas remontu pirms jaungada... piekritu samaksāt vairāk lai dabūtu mašīnu līdz jangadam.... huju - tāpat bija jāgaida līdz 4 janvārim.... pie tam cenas tika mistiski mainītas....

viena no pēdējām lietām....

lielākajā daļā internetvaikalu htc one m7 telefons būs pieejams pēc 7-15.05.2013.

protams ir bodītes, kur uzrakstīts, ka apErāC ir pieejams...

pieteicos apmēram 25.04.2013...

pēc minūtēm 10 zvana gumijdžerīc (internetveikala operātors, kas lepni sevi dēvē par menedžeri) un saka, ka aperāta diemžēl uz sejas nav, bet būs pēc kādas nedēļas, lai tik es skaitot piķi ....

es uzprasīju vai saņemšu pēc nedēļas kāpostu dubultā apjomā atpakaļ, ja verķa nebūs... uzreiz sākās atmazkas, ka varbūt būs pat 3 nedēļas jāgaida

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ne par sprauslām, bet tomēr.

JCB ekskavatoram temperatūras devējs. Stokkerā 70 ls +PVN. Anglijā pie dīlera 8 GBP....

Jāsaka tieši- ah***ļi.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Ne par sprauslām, bet tomēr.

JCB ekskavatoram temperatūras devējs. Stokkerā 70 ls +PVN. Anglijā pie dīlera 8 GBP....

Jāsaka tieši- ah***ļi.

nu tak brauc pie diilera tad uz lielbritaaniju pakalj, ja taa sanaak leetaak!

a kaa tu domaaji uz ko tad viss shitais bizness dziivo? atbilde ir uz muljkiem un uz slinkjiem.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

uij, kā es te varētu liet un liet ūdeni. Tā kā ar servisa pakalpojumiem ņemos jau kādus gadus desmit. Man ir daudz daudz daudz tādu piemēru, kā jūs te iepriekš aprakstījāt.

Ticiet man, būt par rezerves daļu un servisa pakalpojuma sniedzēju nav viegli. Jo pie mums (domāts Latvijā) ar šo mega pārsātināto rezerves daļu tirgu, kurā katrs iedomājās ka ir drūmais speciālists un darbs ar googli ir tīrais sīkums. Tikai tas speciālists aizmirst, ka, ja tu esi oficiālais dīleris, tad tev ir uzlikti šādi tādi pienākumi un šādas tādas lietas, kā piemēram, detaļu pārdošanas cenas tiek noteiktas tādas, lai visā Eiropas Savienībā bez nodokļiem tās būtu vienādas.

Protams, ka letiņam, šķiet ka pie šodienas krīzes, ja tam ir nauda, tad tas ir kungs un ķēniņš.

Sorī, bet ražotājiem ir pajāt, ka tev stāv traktors, piemēram uz Ziemassvētkiem un Jaungadu. Vai parasti augustā, ka visa civilizētā Eiropa noliek mierā ražošanu un visi iet atvaļinājumā. Tad tu kā pārdevējs, vari vienkārši nošauties, bet neko nedabūsi. Vai piemēram, Fukušimas krīze Japānā. Šķiet kas gan tur ir, bet izrādās ka Japānā ražo veselu kaudzi dažādu sīkumu un viņiem vienkārši rūpnīcas ir aizklapētas ciet. Tad pamēģini letiņam ieskaidrot, ka tu zini, tas mazais degvielas zemspiediena sūknītis būs tev pēc trīs mēnešiem......

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Piebilstot Dekstera postam - remonta izmaksas var paaugstināt daudzi faktori - piem., remontējot atklājas kādi citi bojājumi vai arī kādas detaļas noņemšana/uzlikšana, piemēram, sarūsējušu stiprinājumu, vītņu vai sazinkāturvēl dēļ darbs paņem ilgāku laiku (kā, piemēram, man iepriekšējam auto ar savirzi bija - čalis, kurš to dara diendienā, pie tam opeļiem, kādas stundas piecas mocījās, lai skrūves dabūtu ārā, jo ieēdušās bija). Te jautājums ir par ko citu - par attieksmi pret klientu, ar kuru, manuprāt, grēko ļoti daudz remonta pakalpojumu sniedzēji - laicīgi neizskaidro klientam: "Lūk, radās tāda un tāda problēma - detaļa sazinkāpēc nav atnākusi." "Lūk, skrūvējot vaļā to un to, atklājās, ka ir tas un tas, remonta laiks būs ilgāks utt." Ja tas tiek normāli izskaidrots un arī klients ir normāls, nevis kaut kāds bļauris, kas pieradis visur iet, atsperot ar kāju durvis vaļā, tad problēmas parasti nav.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Dodot remonteet pietiekoshi populaarus autinjus dazhaados servisos, rezerves daljas nekad nav bijushas probleema. Gan parastaa servisaa, gan diilerservisaa vienmeer aprunaajam iespeejamaas remonta izmaksas, detalju cenas, norunaajam limitu, peec kura taalaak tik ar manu piekrishanu - tas ir - zvaniit un briidinaat. Vienmeer taa ir bijis. Detalju cenas, protams, ir atshkjiriigas, parastais serviss taadaa zinjaa dod lielaakas izveeles iespeejas. Ja tas topika iesaakums par Graudu ielas diizeljservisu - nepatika, paziistamais tur savu veco Voyageri remonteeja, suuds jau nu bija tas motors, bet remonteetaaji iipashu uzticiibu neviesa. Kaut ar runaa praatiigi Sen nav tur buuts.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiiri- pakaļ nebraukšu, bet man atsūtīs un ar visu avio un starptautisko pārskaitījumu tā būs pus cena.

Chankaishi -nē, tas nav Graudu ielā bet gan Ganību dambī.

GB-12, kas parasti ierūsē augstspiediena sūknim? Kas var izmainīties, ja pirms tam testā viņi to sūkni izjauca, lai pateiktu,kādas detaļas jāmaina un pateica,ka detaļas ir noliktavā UK un piegāde ir tik un tik ātri un tik un tik maksās un sūknis gatavs būs otrdienā.

bobcat- nez kāpēc tad UK oriģinālā detaļa maksā 8 GBP, bet LV jau 70 ls ? Kādi nodokļi, ja UK tas ir ar PVN ( kurš man nav jāmaksā ), bet LV bez, kas man jāpiemaksā vēl ? Kāpēc oriģinālā Polaris kvadracikla detaļa LV maksā 35 ls, bet UK ( arī pie dīlera,ja kas) 18 GBP ??? Man gan tur pasūtījums bija par 350 GBP ( Latvijā 600 ls) , ielika kastītē angļi un pa 25 GBP atsūtīja nedēļas laikā.

Kaut kad pasūtīju pie VW dīlera Latvijā Pasātam kaut kādus moldingus, pēc 10 dienām atveda...abus kreisos,lai gan vajadzēja vienu tādu, otru citādu. Atstāju tos viņiem, naudu gan atdeva, pēc 2 dienām Vācijā iegāju mazpilsētas VW dīlercentrā, pasūtīju ( bezkaut kādām iemaksām) un otrā rītā aizbraucu pakaļ. Lieki teikt,ka cena atšķīrās uz pusi.

Tikko Autokadā pirku Volvo kraveniekam spararata vainagu, saj disku un vēl visādus sīkumus. ŠIe iedeva nepareizo vainagu un visu pārējo, jo, kā pārdevējs teica 'es taču domāju,ka tev ir FH'...atvainojās un pēc dienas manā rīcībā jau bija pareizie izmēri, lai gan vainags LV uz vietas nemaz nebija, to atsūtīja no Berlīnes. Pirms tam man pateica, ja varu gaidīt nedēļu, tad vainaga cena ir 56 ls, ja vajag rīt, tad 110, jo ved ar avio. Nopirku 'rīt' un bez kādām iemaksām man to atveda.

Tā kā viss ir attieksmē un kadros. Dīlerim vienkārši ir uzpampuši domāšanas orgāni un viņš ir dikti kruts.

Witraktors ir OK, normāla un saprotoša attieksme, tas pats ar Intrac, Silja. Pēdējiem oriģināldetaļu piegāde ir uz nākamo dienu,ja pasūti līdz 12 iem. Cik jau nu man tā darīšana ar dīleriem sanāk. Kāpēc vieni var un nav kosmosa cenas, bet citiem ir kosmoss un pie tam nevar? Kas tas par dīleri, ja viņam palūdz ekskavatoram testu, jo kaut kas nedarbojas, viņš pieslēdzas bortkompim un paziņo ' ai , šitais tak vecs modelis, ko var gribēt' un aizbrauc, neko nepateicis, bet rēķins atnāk par darbu pilnā apmērā.

Bet kā teica mans labs paziņa kūdras ieguvējs holandietis, kas jau gadus 20 dzīvo Latvijā un ir kļuvis par vietējo, kuram ir gan pārstrādes rūpnīca, daudz jaunas tehnikas utt , 'Servisi Latvijā ir viena liela šaise', to viņš bija domājis tieši par dīlerkantoriem.

Mums vēl daudz jāmācās. Visiem. Bet dīleriem daudziem galvā ir sakāpis kaut kāds automātiskais krutums.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

GB-12, kas parasti ierūsē augstspiediena sūknim? Kas var izmainīties, ja pirms tam testā viņi to sūkni izjauca, lai pateiktu,kādas detaļas jāmaina un pateica,ka detaļas ir noliktavā UK un piegāde ir tik un tik ātri un tik un tik maksās un sūknis gatavs būs otrdienā.

Es nerunāju par konkrēto gadījumu. Bet domā, ārzemēs ar dīleriem viss ir baigi OK? Arī ārvalstīs dīleriem bieži vien ir deguns gaisā. Jau rakstīju par piemēru ar Kopenhāgenas Opel centru, kur iebraucu pirms 4 gadiem 2 minūtes pēc servisa (salons vēl stundu strādāja) darba beigām, kad man vienkārši vajadzēja atsrūvēt paplāksni, lai pārbaudītu stūres pastiprinātāja šķidrumu un vajadzības gadījumā uzpildīt, jo, pirmkārt, atskrūvēšanai vajag speciālu, ja pareizi atceros, pieckantes galvu, otrkārt, to šķidrumu tur arī tikai sūknējot ar šļūteni var dabūt iekšā. Šie ārā pīpējot pateica, ka viņiem darba laiks beidzies pirms 2 minūtēm, neviens neko nenāks un neskatīsies, pofig, ka tajā dienā man vēl kādi 200 km jābrauc. Un tas, starp citu, nav vienīgais gadījums, kad nācies saskarties ar ārzemju dīleru diezgan vīzdegunīgo attieksmi.

Ar to es negribu baigi aizstāvēt mūsu dīlerus, kuriem, piekrītu, līdz kvalitatīvai klientu apkalpošanai lielai daļai ir kur augt, bet lielā daļā gadījumu viss nav tikai melns un balts - dīleris padla, klients labs. Bieži mēdz būt arī otrādi. Bieži mēdz būt vienkārši cilvēciskais faktors - klients ar menedžeri kaut kādu iemeslu dēļ runā dažādās valodās. Vismaz manā darbā diezgan bieži ir redzams, ka klientiem ir teksts apmēram tāds - es te atstāju lielu naudu (kas parasti nemaz tik liela nav), tāpēc jums man te uz vēdera bezmaz jālien.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: latvijā visi diemžēl tikai sola.... lai tikai dabūtu pasūtīujumu pie sevis....

man tas pats bija ar turbīnas remontu pirms jaungada... piekritu samaksāt vairāk lai dabūtu mašīnu līdz jangadam.... huju - tāpat bija jāgaida līdz 4 janvārim.... pie tam cenas tika mistiski mainītas....

viena no pēdējām lietām....

lielākajā daļā internetvaikalu htc one m7 telefons būs pieejams pēc 7-15.05.2013.

protams ir bodītes, kur uzrakstīts, ka apErāC ir pieejams...

pieteicos apmēram 25.04.2013...

pēc minūtēm 10 zvana gumijdžerīc (internetveikala operātors, kas lepni sevi dēvē par menedžeri) un saka, ka aperāta diemžēl uz sejas nav, bet būs pēc kādas nedēļas, lai tik es skaitot piķi ....

es uzprasīju vai saņemšu pēc nedēļas kāpostu dubultā apjomā atpakaļ, ja verķa nebūs... uzreiz sākās atmazkas, ka varbūt būs pat 3 nedēļas jāgaida

Dzirdēts stāsts , Paziņa gribēja lētā gala mobilo no internet veikala . Skatījās kur lētāk . Un tālākais līdzīgi kā Tev . Prece vēl nav , tūlīt būs . tad vēl tūlīt..... , tad tik tiko cena mainījusies ......

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Dekster, vai tu par tādu lietu kā cilvēkfaktoru esi dzirdējis?

Viss ko tu nosauci, ir liela liela *uijņa. Un tavs holandietis nāk no vietas kur viss ir drusku savādāk nekā pie mums. Viņa vērtējums neskaitās.

Padomā pats. Cik ilgi te (domāts Latvijā) notiek kaut kas, labi kādus gadus piecpadsmit, tas arī viss.Par kādu pieredzi un attieksmi mēs varam runāt?

Arī ekskavators kurš ir ražots pirms 10 gadiem ir ļoti ļoti vecs (lai arī tev šķiet ka vēl ir derīgs darbam) un nekādi "kompīši" tolaik nebija.

Mani katru dienu tādi āksti ar kā tev līdzīgu domāšanu uzlabo dienu, tā paiet ar jautru noskaņojumu. Jūs iedomājaties, bet nezināt kā ir patiesībā. Kā sacīt ekspektācijas nesniedz gaidīto.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Klau,tu,umņik, kāds tev pašam ir ekskavators? Šitie servisu salagas,kā tu , vienmēr ir baigie spečuki, lai gan pašiem vispār ne sūda nav, tikai darba dots jetijs. 10 gadīgs ir ļoti vecs ekskavators ?? Ej tak tu uz poda, mazulīt.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Jā, redz kā izradās.... es nestrādāju SNE, man bija samēra maza lieta, citā servisā mēģīnāja iestāstīt, ka Volvo commonrail sprausla beigta, un tajā SNE tikai pārbaudīja izņemtu sprauslu, un tā sprausla izrādījās vesela

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Klau,tu,umņik, kāds tev pašam ir ekskavators? Šitie servisu salagas,kā tu , vienmēr ir baigie spečuki, lai gan pašiem vispār ne sūda nav, tikai darba dots jetijs. 10 gadīgs ir ļoti vecs ekskavators ?? Ej tak tu uz poda, mazulīt.

Klau umņik, salaga un kas tur vēl, kāda purva miskaste tev ir? Man diemžēl nav neviena ekskavatora, jo es tos pārdodu un nodrošinu servisu. Tā kā šo to zinu par tiem.

Un desmit gadus , tas ir 2003 vai 2004 gada ekskavators ir vecs. Pat ļoti, pēc šodienas mērauklas, tas ir degvielas patēriņa, izmešu daudzuma, jaudas un darbības ātruma. Kā arī pēc ergonomikas un citiem raksturojumiem.

Pie tam neesmu apgalvojis ka esmu baigais speciālists, tik esmu uzsvēris, ka man ir zināma pieredze darbā ar tādiem āpšiem kam attieksme pret citiem ir līdzīga tavējai.

Tā ka esam dažādās ierakuma pusēs šis "tjipa" strīds pastāvēs vienmēr, kamēr vien būs latvietis praktiskais kašķīgais. Punkts.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka tu esi dīlera šestjorka, kuram pašam ne sūda nav, bet tu nodirs tos, kas paši strādā, pērk tehniku. Tu atļaujies nopirkt jaunu ekskavatoru un Latvijas apstākļos bez shēmošanām un koruptīviem darījumiem tikt pie konkursiem un tos atpelnīt.

Tu,āzi, aizbrauc uz UK un paskaties, ar kādu tehniku tur strādā cilvēki. Pērk un rok arī ar 20 gadīgiem un vecākiem.

Izmešu normas viņam. Panāc to, lai visādi urlas nededzina pet pudeles un vecās plēves, lai visi iziet apskates saviem vecajiem trabjiem, kuri brauc un smird pa priekšu citiem un tad urkšķi par izmešu normām ekskavatoram.

Tad, kad manā mājas lapā ieraudzīji vecu Daewoo tad slienājies ar saviem sūda filtriem un detaļām. Ko tad piedāvā vecam lūznim rez daļas, ja esi tik principiāls? Tie taču jānoraksta.

Kurš no šitiem umņikiem tu esi? www.kono.lv/...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

jaunu tehniku var atļauties pirkt, ja tai būs visu gadu noslodze visas 40h (kā minimums ) nedēļā. ja zini, ka to noslodzi pat pusi nedabūsi, tad arī 10-gadīgs racējs var būt par jaunu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Galvenais rezumē ir tāds- kaut kāds menedžerītis nokakā tos, kuriem ir vecāka tehnika nekā tā, ko viņš tirgo.

Nolaidies uz zemes, pekausi.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: jaunu tehniku var atļauties pirkt, ja tai būs visu gadu noslodze visas 40h (kā minimums ) nedēļā. ja zini, ka to noslodzi pat pusi nedabūsi, tad arī 10-gadīgs racējs var būt par jaunu.

Man traktoriem sezonā nobraukums ir 150-350 h, ekskavatoram ap 300 mh.

Ja man būtu 2000 mh gadā, man būtu jauns. Bet pie šitādiem āžiem, kā bobcats, jaunu pirkt un pēc tam fisties ar viņu āžveidīgajiem pakalpojumiem arī nav nekas patīkams. Tāpēc , kas pērk jaunu tehniku,pērk pie tiem, kur ir normāls dīleru piedāvājums un kur strādā cilvēki, nevis pekaušveidīgi āži.

PS. Doosan sūds.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

ha ha, es jau teicu ka esam dažādās ierakuma puses. Ar angļiem salīdzināt ir nekorekti, jo tomēr viņiem tirgus pastāv "drusku" ilgāk nekā pie mums un tas ir lielāks ar veselīgāku konkurenci.

Tavas aizspriedumainais viedoklis par konkrēto marku norāda tava prāta ierobežoto spēju racionāli domāt.

Ja jau tava tehnika nīkuļo ar 300 m/stundām gadā, tad priekš kam tev ekskavatoru, algo 100latniekus, būs lētāk.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: ha ha, es jau teicu ka esam dažādās ierakuma puses. Ar angļiem salīdzināt ir nekorekti, jo tomēr viņiem tirgus pastāv "drusku" ilgāk nekā pie mums un tas ir lielāks ar veselīgāku konkurenci.

Tavas aizspriedumainais viedoklis par konkrēto marku norāda tava prāta ierobežoto spēju racionāli domāt.

Ja jau tava tehnika nīkuļo ar 300 m/stundām gadā, tad priekš kam tev ekskavatoru, algo 100latniekus, būs lētāk.

tad angļi var pirkt un rakt zemi ar 20 gadīgiem ekskavatoriem, bet mēs nevaram? Kāpēc šajā sakarā mūs ar UK nevar salīdzināt?

Doosans ir vājāks ekskavators, to var redzēt pēc viņu kalpošanas laika un stāvokļa pēc 10000 mh, tāpat kā koejieši mašīnas, kvalitāte ir attiecīga cenai. Stiep kā gribi, doosans nav cat.

Par to,ka man ir maz darba stundu. Nu,pastāsti,kā var nostrādāt vairāk, ja kūdras ieguvei ir sezonāls raksturs un man nemaz vairāk nevajag iekraušanai strādāt?

Tu maz ko sajēdz, tāpēc es tev saku, tu esi tālu no realitātes. Aizej iekāp jaunā ekskavatorā, pasēdi un pasapņo. Un dari savu darbu-remontē un pieved detaļas un nespried par to, par ko tev nav nojēgas un nedod dīvainus padomus,kuru vērtība ir uz tualetes nagliņas papīra rakstāma.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Par to jauno tehniku. Kāreiz angļi ir tie, kuri var tādu atļauties pirkt, jo viņi ir nopelnījuši kapitālu. Un viņi maksā tam pašam JCB, kas ir viņu rūpnīca un groza naudu. Nevis mums, bāleliņiem, jāiespringst samaksāt UK rūpnīcai un vēl pārizlepušiem LV dīlerīšiem viņu ikru maizēm.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Par to jauno tehniku. Kāreiz angļi ir tie, kuri var tādu atļauties pirkt, jo viņi ir nopelnījuši kapitālu. Un viņi maksā tam pašam JCB, kas ir viņu rūpnīca un groza naudu. Nevis mums, bāleliņiem, jāiespringst samaksāt UK rūpnīcai un vēl pārizlepušiem LV dīlerīšiem viņu ikru maizēm.

nu re tu beidzot kaut ko saprati. Pie Latvijas tirgus ar 250tkm strādājošo cilvēku nav nekāda tirgus.

Un pie viena, KONO ir 100% Latvijas uzņēmums ar vienu reālu īpašnieku kurš pats tajā arī strādā.

CAT, JCB, Liebherr, New Holland un daudzi citu traktoru pārstāvji šeit ir tikai ārzemju meitas uzņēmumi.

Tā kā ikru maizītes ēd tikai ārzemju onkuļi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti