Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dīzeļu remonts,sprauslu un sūkņu remonts

dizeluserviss Reģ.: 05.02.2013

Kravas un vieglo auto dīzeļu dzineju degvielas sistēmu remonts un pārbaude SNE serviss

Vairāk informācijas – www.dizeluserviss.lv

Pieraksts un info: +371 26620515 vai 26604220

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja:

Uij cik es varētu sapostēt reālus stāstus par šitiem baložu tipa cilvēkiem (es protu es protu).

Cik daudz laika pēc tam meham ir jāpavada lai saprastu ko "lohs" nav pareizi salicis vai savienojis. Finālā klients ir padirsis laiku un naudu.

Protams ka ir arī tev līdzīgi veiksmes stāsti, bet kā jau esmu minējis iepriekš, tehnika ir tehnika un 100% garantēt kaut ko nekad nevar.

tad kā rue palika? tu proti nomainīt drošinātājus mājā?

p.n.

te (šajā topikā) pilnīgi visi (izņemot tevi) raksta stāstus no personīgās pieredzes kā tad nu kuram ir sanācis ar vairāk vai mazāk "sertificētiem" meistariem - tas tev kautkā neliek nojaust, ka *******s ir ar tiem līkročiem....

labi, es saprotu, ka normālos meistarus te neviens nepiemin - tas liekas pašsaprotami, ja ja jau jams ir dīlera meistars, tad prot lampiņu nomainīt

un vai šeit ir kāds, kuram dīleris ir kompensējis līkroča meistara sačakarēto?

Protu gan nomainīt, tagad gan ir nomainīta līnija, pacelta jauda un salikti automāti.

Jā, esam palīdzējuši cilvēkiem bez maksas novērst kāda cita nedarbus. Jautājums ir tikai attieksmē.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja:

Uij cik es varētu sapostēt reālus stāstus par šitiem baložu tipa cilvēkiem (es protu es protu).

Cik daudz laika pēc tam meham ir jāpavada lai saprastu ko "lohs" nav pareizi salicis vai savienojis. Finālā klients ir padirsis laiku un naudu.

Protams ka ir arī tev līdzīgi veiksmes stāsti, bet kā jau esmu minējis iepriekš, tehnika ir tehnika un 100% garantēt kaut ko nekad nevar.

tad kā rue palika? tu proti nomainīt drošinātājus mājā?

p.n.

te (šajā topikā) pilnīgi visi (izņemot tevi) raksta stāstus no personīgās pieredzes kā tad nu kuram ir sanācis ar vairāk vai mazāk "sertificētiem" meistariem - tas tev kautkā neliek nojaust, ka *******s ir ar tiem līkročiem....

labi, es saprotu, ka normālos meistarus te neviens nepiemin - tas liekas pašsaprotami, ja ja jau jams ir dīlera meistars, tad prot lampiņu nomainīt

un vai šeit ir kāds, kuram dīleris ir kompensējis līkroča meistara sačakarēto?

Protu gan nomainīt, tagad gan ir nomainīta līnija, pacelta jauda un salikti automāti.

Jā, esam palīdzējuši cilvēkiem bez maksas novērst kāda cita nedarbus. Jautājums ir tikai attieksmē.

nu vot... A vadons prot remontēt ekskavātôrus... Un pat gatavs bez maksas saremonēt dīlera sačakarēto....

Attieksme

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ekskavators 'velk' uz vienu pusi. Par cik man ir ļoti vecs ekskavators, dīleris nebrauks,jātiek galā pašam.

Par laimi angļi ir atstājuši kabīnē visus manuāļus un detaļu katalogu,jāurbjas cauri shēmām.

Kas interesenti, man reiz vajadzēja vienu servisa manuāli,piezvanīju vienam no normālajiem LV dīleriem, čalis pēc stundas nometa man meilā pasmagu failu ar visu man interesējošo infu.

Tāpat par citu tehniku,kurai LV nemaz nav pārstāvja, UK dīlers atsūtīja visu, ko palūdzu.

Vislabāko skolu ieguvām tad, kad paši saremontējām Deutz Fahr powershift kārbu. Nopirku visu dokumentāciju un izurbāmies cauri, nekā sarežģīta.

Piemēram tāda lieta. Jāmaina kārbas gultņi,pēc tam ar starplikām un paplāksnēm noteik brīvgājiena regulēšana. Dīleris pateica, ka plākšņu viņiem nav, jāsūta viss regulēšanas komplekts un tas maksā oi oi. Salikām, nomērījām ar mikrometru ( dokumentācijā smuki parādīti visi instrumenti un kas kā darāms) , aizbraucu Sarķenē uz firmu, kas strādā ar kārbām un būvē visu ko, šie uztaisīja slīpētās šaibas ar simtdaļu precizitāti un kārba gatava.

Tā lūk. Tā kā, bobcat, neba nu dīlers viens ir ko nebūt spējīgs izdarīt.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Lamborghini dzinējam ir 6 mazi augstspiediena sūknīši. Paši izjaucām, nomainījām atsperes uc detaļas, no dīlera iegādātas un atkal viss rullē jau 3. gadu.

Kuļibini, vai ne?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār purvā jau sen bija laiks atvērt dažādu tehnikas marku autorizēto servisu....

varētu spiest uz reklāmas saukli "mēs sataisīsim pat to, ko dīleris sačakarēja"

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vispār purvā jau sen bija laiks atvērt dažādu tehnikas marku autorizēto servisu....

varētu spiest uz reklāmas saukli "mēs sataisīsim pat to, ko dīleris sačakarēja"

un kurš raks kūdru?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ar kūdru tak nevar nopelnīt ekskavātora remontam

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Te jau nav runa par labajiem gadījumiem ar dīleriem.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Lauris kaut kā pieklusis..

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

Paši ar to neņemamies, izmantojam ārpakalpojumus.

Par motoru galvām ar Quali motors

Par kloķvārpstu remontu Volks, tajā pašā adresē kantoris blakus durvīs. Prasi viņiem.

Kas ir nedaudz lielāks motors? Kuģa vai ?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Doosan gan ir lieli motori www.doosan.com/... bet līdz mums tādi nav vēl tikuši

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vienu dienu uz treilera redzēju tādu zemo pašizgāzēju, kāds braukā pa ieguves šahtām zem zemes, zems ļoti. Vai nu no ostas veda uz Donbasu vai kur citus, iekš LV taču šahtas nav.

Interesents aparāts izskatījās.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

Paši ar to neņemamies, izmantojam ārpakalpojumus.

Par motoru galvām ar Quali motors

Par kloķvārpstu remontu Volks, tajā pašā adresē kantoris blakus durvīs. Prasi viņiem.

Kas ir nedaudz lielāks motors? Kuģa vai ?

kuģa gan.

Iesūtīts: 2013-05-14 06:46 Vienu dienu uz treilera redzēju tādu zemo pašizgāzēju, kāds braukā pa ieguves šahtām zem zemes, zems ļoti. Vai nu no ostas veda uz Donbasu vai kur citus, iekš LV taču šahtas nav.

Interesents aparāts izskatījās.

varbūt jau gatavo jaunajam ogļu terminālim Krievu salā

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Vienu dienu uz treilera redzēju tādu zemo pašizgāzēju, kāds braukā pa ieguves šahtām zem zemes, zems ļoti. Vai nu no ostas veda uz Donbasu vai kur citus, iekš LV taču šahtas nav.

Interesents aparāts izskatījās.

iekš Baumas izstādes tādu apskatīju tuvumā un patusēju kabīnē (braukt būtu sarežģīti, jo sēdi sānos). Iespējams ka tādu veda uz Poliju, tur gana populāri ir tādi agregāti. Vismaz viens poļu detaļu dīleris man to teica.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Doosan gan ir lieli motori www.doosan.com/... bet līdz mums tādi nav vēl tikuši

Cik saprotu - korejieshi razho eiropieshu izstraadaatus motorus Man, Burmeister& Vain, Zulcer, Pilstik.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

Vai tad Vecmiilgraavja kugju remonta fabrikjii to nedara? Veel jau ir taa metode ar petroleju un papiiru, ja plaisas iziet uz aareejaas virsmas. Diezgan preciiza.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

Vai tad Vecmiilgraavja kugju remonta fabrikjii to nedara? Veel jau ir taa metode ar petroleju un papiiru, ja plaisas iziet uz aareejaas virsmas. Diezgan preciiza.

remonta fabriķis strādā uz pusslodzi. liela daļa specu jau pensijā vai pensijas vecumā. jauno nav, no neesot vēlmes mācīties.

būs jāpamēģina ar petroleju, bet pašlaik nav uzpariktes ar ko izgrozīt. tāpēc labāk uzticu citiem.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

bobcat

Skatos stipri vairāk zini par dzinējiem .

Kad redzu pa TV ( dicaveri u t t ) raidijumu par milzu dzinējiem ..eskavatoriem u t t . Vienmēr domāju cik tam unikālajam dzinējam un citai tehnikai pašismaksa , jo saražotās vienības mazas . Cik noprotu visai mega tehnikai dzinējs darbojas kā dīzeļ ģenerators un pašus riteņus darbina elektrība .Un dažādās tehnikas vienības var likt vienu un to pašu dzinēju ( vai vairākus ) ( gan kuģī , gan eskavatorā , lokomatīvē ....) jo visi tāpat ražo elektrību .

Kuri ir lielākie dzinēji un aptuveni cik vienības ( protams ja tāda info ir ) gadā saražo ?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Esmu stāvējis uz 5 MW Deutz dzinēja tepat Latvijā. Tiesa, tas nav iemontēts transporta līdzeklī.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: bobcat

Skatos stipri vairāk zini par dzinējiem .

Kad redzu pa TV ( dicaveri u t t ) raidijumu par milzu dzinējiem ..eskavatoriem u t t . Vienmēr domāju cik tam unikālajam dzinējam un citai tehnikai pašismaksa , jo saražotās vienības mazas . Cik noprotu visai mega tehnikai dzinējs darbojas kā dīzeļ ģenerators un pašus riteņus darbina elektrība .Un dažādās tehnikas vienības var likt vienu un to pašu dzinēju ( vai vairākus ) ( gan kuģī , gan eskavatorā , lokomatīvē ....) jo visi tāpat ražo elektrību .

Kuri ir lielākie dzinēji un aptuveni cik vienības ( protams ja tāda info ir ) gadā saražo ?

vienāda tipa dzinējiem, ko ražo sērijās, kuģu dzinēji atšķiras no sauszemes dzinējiem. pamatā dēļ eļļošanas un dzesēšanas sistēmas. tas dēļ ekspluatācijas apstākļiem - zvalstīšanās.

lielajiem kuģiem dzinējus izgatavo individuāli. nosauksi dzinēja modeli, un ražotājs jau zin, kam tādu ir piegādājis.

piemēram tai pašai Rīgas Varmai. Tādi Sulzer ir tikai šā tipa ledlaužiem, visas rezerves daļas tikai uz pasūtījumu. bet Brīvostas velkoņiem, ir sērijveida CAT.

lielākais dzinējs, ko esmu skatījis savām acīm un bijis spiests palīdzēt tīrīšanas darbos, bija divtaktu, zemapgriezienu(max 140 apgr/min), reversējamais dzinējs ar cilindra diametrs 68cm. diemžēl kodu vairs neatceros.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

vai kāds vēl atminas vai varbūt vienkārši zin

kā pareizi aprēķināt dzinēja nostrādāto motora stundu skaitu, ja ir tikai dzinēja apgriezienu skaitītājs?

uzskaitītos apgriezienu dalīt ar maksimālo apgriezienu skaitu minūtē, un tad pārvērst laika stundās? vai kaut kā viltīgāk?

es vēl pamocīšu tanti, bet varbūt ir kāds, kurš pateiks priekšā?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tur nebij Ņūtona-Leibnica formula jāpielieto?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Tajaa pashaa doosan.com var uzzinaat par apjomiem. Pats lielaakais redzeetais dzineejs - divtaktu leengaitas zulcers 32000kw, nedaudz padarbojos. Kartera luuka, pa kuru var apskatiit viena cilindra klani un klokjenes gultnjus, veraas uz abaam puseem, peec lieluma gandriiz kaa garaazhas vaarti. Visi tie lielie ir leengaitas, ar tiesho pievadu uz dzenskruuvi, reverseejami, t.i. - var griezties gan uz vienu pusi, gan otru. Vienmeer tiek tureeti silti, pirms palaishanas kaadu stundu veel uzsilda, peec izieshanas no ostas paaris stundas, kameer sasniedz darba apgriezienus. Un taa ar straadaa - tik ilgi, kameer kugji sagriezh naglaas. Peedeejaas desmitgadees daudz vairaak ir diizeljgjeneratori ar elektromotora pievadu uz dzenskruuvi. Iipashi visi lielie pasazhierkugji, krietna dalja konteinervedeeju, arii ledlauzhi. Dzineeju jaudas ar pamatiigas, bet to ir vairaaki uz viena kugja, apgriezieni a 600-1000rpm, 4-taktu lielaakoties. Gandriiz visi kugju dzineeji darbojaas ar mazutu, krietni uzsildiitu un sagatavotu speciaalaas iekaartaas. Par to stundu apreekjinaashanu, kaada probleema - ja apgriezieni pastaaviigi - kopeejo apgriezienu skaitu dali ar apgriezienu skaitu vienaa stundaa. Ja mainiigi - tad tikai kaut kaadi aptuveni apreekjini. Nevaru iedomaaties, kaada formula to var izteikt

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti