Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dīzeļu remonts,sprauslu un sūkņu remonts

dizeluserviss Reģ.: 05.02.2013

Kravas un vieglo auto dīzeļu dzineju degvielas sistēmu remonts un pārbaude SNE serviss

Vairāk informācijas – www.dizeluserviss.lv

Pieraksts un info: +371 26620515 vai 26604220

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9 10
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

Kas tieši atšķīrās tiem dzinējiem ?

Mazāks darba tilpums, mazāka jauda un turbīnas neesamība.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

un kāds ir cipars par to, ka brauksi apskatīt mani interesējošu tehniku un pateiksi, ka to nav vērts ņemt?

vai apskates aktā uzskaitīsi visus -, ieskaitot ka dzinējs nav tam paredzētais?

50-100 Ls + ceļš (turp-atpakaļ) ja Latvijas robežās. Ja tālāk, cits tarifs.

Aktā ir iespējams norādīt pietiekami daudz informācijas, lai varētu izvērtēt dotās tehnikas iegādes lietderību.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja:

Jā, 95% gadījumos klienta tehnikas operators ir vainīgs. Un nemaz nemēģini apstrīdēt.

Nu šis labi atbilst dīlerīša darbinieka stilam, tā turēt.

Ķipa, ir kā es saku

Es tik un tā neierubījos, kāpēc te iepini 95% operatora vainu pie teksta, ka Terex nevar atrast detaļas numuru, ka Cummins pārstāvis noplaukst, ja JCB par 8 ls vērtu dačiku prasa 70 latus.

Nu protams, ka atbilst. Kā tu nesaproti, ja nebūtu tādu dīlerīšu, tev tak nebūtu ko gānīt.

Žēl ka tu neierubījies. Operators nekad neatzīs savu vainu, ka tehnika ir salauzta viņa vainas dēļ.

Terex dīlers Kurts nevar dabūt kodu, jo nav pieejama literatūra. Tāpēc viņš tev prasa numuru, jo varbūt sistēma atpazīs. Klasiska problēma ar tehniku pirms 2000. gada ražojuma.

Cummins tavā gadījumā bija cilvēkfaktors. Tu vēl varēji uz Baltijas reģionā galveno kantori piezvanīt Polijā, varbūt tad lietas sakārtotos.

Par Stoller, kā jau teicu, nevaru komentēt.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: nu uz purvu pie Dekstera diezin vai. Šamam atliek atrast 5 tk lašu jaunam un pareizam motoram un būs laba un jaudīga mašīna.

To kas ir noravēts un *******renizēts centīsimies nākošnedēļ novērst. Ar pirmo piegājienu nesanāca, jo kāds ir gana sirsnīgi pirms tam padarbojies. Nagus tādam "meistaram" apcirst lai nākamreiz nelien kur nevajag.

kas naxrenizēts??????

paga paga - to stūres plati kāds nofizģīja vai jamā nodega?????

Plate bija Fermec 956 traktoram. Vienkārši nestrādāja, vizuāli nekāda bojājuma.

_________

Nahrenizēts šis un tas no hidraulikas vadības lietām bija jau citam traktoram, tam kam motors ne tas ir iestādīts.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

Kas tieši atšķīrās tiem dzinējiem ?

Mazāks darba tilpums, mazāka jauda un turbīnas neesamība.

Kā ar pievienojuma vietu ātrumkārbai ? Pacients pats to neredzēja?

Un kas vainas manai domāšanas metodei pret dīleriem iekš LV ? Apvainojies?? Izskatās, ka dīleris mums te ir neaizskaramā statusā.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Tāpēc viņš tev prasa numuru, jo varbūt sistēma atpazīs. Klasiska problēma ar tehniku pirms 2000. gada ražojuma.

Cummins tavā gadījumā bija cilvēkfaktors. Tu vēl varēji uz Baltijas reģionā galveno kantori piezvanīt Polijā, varbūt tad lietas sakārtotos.

Tehnika ( dumperis) ir 2008. gada.

Zvanīju uz Igauniju, tur atbildēja, ka Vilnis slims.

Klau, tev maksā par dīlera spalvu pucēšanu, ko tu tā sāpīgi uztver kritiku? Esi taču tikai asistents...padod atslēgas utt.

Tu paņem vienreiz un nopelni pats tehnikai, nopērc kādu ekskavatoru, nopērc traktoru un tad gudri dirs par remontēšanu uc lietām.

PS. Dikti gribētu redzēt to tavu apskates aktu par 100 ls potenciāli pērkamai tehnikai. Nagi niez izmēģināt

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Kāda ražotāja tas traktors bija ?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

PS. Dikti gribētu redzēt to tavu apskates aktu par 100 ls potenciāli pērkamai tehnikai. Nagi niez izmēģināt

Normaala summa, ja oficiaali no kantora, pasham skatiitaajam un akta rakstiitaajam kaadi 25 lashi atlec! Njem bobcatu aiz chupra un maksaa ieksh cash! Interesanti - kaada atbildiiba, ja atklaajaas, ka apskates aktaa nav pamaniitas kaadas nepilniibas vai defekti?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

PS. Dikti gribētu redzēt to tavu apskates aktu par 100 ls potenciāli pērkamai tehnikai. Nagi niez izmēģināt

Normaala summa, ja oficiaali no kantora, pasham skatiitaajam un akta rakstiitaajam kaadi 25 lashi atlec! Njem bobcatu aiz chupra un maksaa ieksh cash! Interesanti - kaada atbildiiba, ja atklaajaas, ka apskates aktaa nav pamaniitas kaadas nepilniibas vai defekti?

Par to runa. Tieši par to, vai un kā šis Speciālists garantēs to, ka par tiem 100 Ls + transports tiks iedota 100% garantija tam,ka tehnika atbildīs viņa iesniegtajam atzinumam un ka viņš ir tas Guru,kurš spēj novērtēt un dot šādu atzinumu.

Es gan šāda iespējama eksperimenta rezultātā iztērēto naudu norakstītu zaudejumos uzreiz pēc samaksas veikšanas kaut vai dēļ tā, kāda attieksme viņamir pret klientu. Kā viņš pats atzīst, 95% gadījumu vainīgs ir klients, attiecīgi viņš par sevis sniegto atzinumu atbildību uzņemties nespēs. Plus vēl tas, ka viņa pārstāvētais uzņēmums ir pārstāvis vai dīlerīc ( kā pašiem viņiem patīk) veselai čupai ražotāju un tas sarežģī situāciju,un vēl tas apstāklis,kā vinš pats atzina-pietrūkst naudas izglītošanai, jo klienti ( MAITAS) nemaksā gana daudz.

Man to visu saliekot kopā sanāk tāds ne visai uzticams novērtētājs,nevis baisi atzīts eksperts. Es domāju, ka esmu par viņu 95% labāks eksperts, vismaz paša vajadzībām noteikti.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Es varu pateikt to,ka pēc bobcat ņemšanās te un dažām grandiozam frāzēm no viņa puses, man ir radusies nepārvarama vēlme viņa pārstāvēto firmu neapmeklēt, neizvēlēties viņu pārstāvētos brendus un tos neieteikt citiem. Jo es nevēlētos, lai manu tehniku problēmu gadījumā apkalpo firma, kuras pārstāvji ir neizglītoti ( jo trūkst naudas) un ar tik labu pārliecību par klienta vainu 95% gadījumu.

Nez kāda būtu reakcija( velkot kādas nebūt saistošas līnijas ar iEdgara gadījumu) , ja KONO šefs palasītu šo diskusiju ?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: nu uz purvu pie Dekstera diezin vai. Šamam atliek atrast 5 tk lašu jaunam un pareizam motoram un būs laba un jaudīga mašīna.

To kas ir noravēts un *******renizēts centīsimies nākošnedēļ novērst. Ar pirmo piegājienu nesanāca, jo kāds ir gana sirsnīgi pirms tam padarbojies. Nagus tādam "meistaram" apcirst lai nākamreiz nelien kur nevajag.

kas naxrenizēts??????

paga paga - to stūres plati kāds nofizģīja vai jamā nodega?????

Plate bija Fermec 956 traktoram. Vienkārši nestrādāja, vizuāli nekāda bojājuma.

_________

*******renizēts šis un tas no hidraulikas vadības lietām bija jau citam traktoram, tam kam motors ne tas ir iestādīts.

vot tad es tev prasīju - vai kādam normālam cilvēkam tā plate tika parādīta??? vai tikai dīleris to apskatījās?

elektronikā nav nekā sarežģīta un neremontējama - sliktākajā gadījumā var visu plati uzlodēt no jauna.... ja tur ir kāds programējams elements, ķipa mikrokontrolieris, tad arī jamā prašifku var iegūt....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: ....Interesanti - kaada atbildiiba, ja atklaajaas, ka apskates aktaa nav pamaniitas kaadas nepilniibas vai defekti?

kāda tur var būt atbildība????

ak jā - par 100 latiem jamais tev dos 3 gadu garantiju

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es te sadomāju nopirkt zāles pļaujamo traktorīti - hei vadoni - vai tavās angļu izsolēs tādi ir???? un vai man ir jēga ņemt uz turieni līdzi bobkatu lai jamais nodiagnosticē ir tur paeizais motors vai nav

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

pērc bez motora. nu to stumjamo.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Kā man teica vienas bankas vienas filiāles vadītāja, kad es tur ierados skaidroties par viņu darbinieces absurdu kļūdu- mums ir klienti, ar kuriem vienkārši notiek tas, kas ar citiem nekad nenotiek. Droši vien tā arī ir un man kaut kā parasti notiek tas, kas citiem liekas neiespējami. Bet notiek.

Drīz tev arī fotoradari sāks uzglūnēt...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: pērc bez motora. nu to stumjamo.

nē, paldies... manikīra šķērītes man jau ir un ar tām strādāt ir ērtāk kā ar šādu stumjamsūdu www.ss.lv/...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

Kas tieši atšķīrās tiem dzinējiem ?

Mazāks darba tilpums, mazāka jauda un turbīnas neesamība.

Kā ar pievienojuma vietu ātrumkārbai ? Pacients pats to neredzēja?

Un kas vainas manai domāšanas metodei pret dīleriem iekš LV ? Apvainojies?? Izskatās, ka dīleris mums te ir neaizskaramā statusā.

Bobcat T190 kāpurķēžu mašīna. Ātrumkārbas nav. Motors stāv šķērsām un ar siksnu piedzen hidrostatisko sūkni.

Apvainojies neesmu, uzturu diskusiju un uzjautrinos par tavu domāšanu veidu un attieksmi.

Manuprāt oficiāls tehnikas pārstāvis nekad nav bijis neaizskarams vai neaizvietojams.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: es te sadomāju nopirkt zāles pļaujamo traktorīti - hei vadoni - vai tavās angļu izsolēs tādi ir???? un vai man ir jēga ņemt uz turieni līdzi bobkatu lai jamais nodiagnosticē ir tur paeizais motors vai nav

Kāreiz pirms mēneša tur tādu iegādājos, saucas John Deere. Gribi nopirkt ?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kā man teica vienas bankas vienas filiāles vadītāja, kad es tur ierados skaidroties par viņu darbinieces absurdu kļūdu- mums ir klienti, ar kuriem vienkārši notiek tas, kas ar citiem nekad nenotiek. Droši vien tā arī ir un man kaut kā parasti notiek tas, kas citiem liekas neiespējami. Bet notiek.

Drīz tev arī fotoradari sāks uzglūnēt...

Nja, sūdīga nākotnes prognoze... Bet nu bija tā, aizbraucu, paņēmu kodu kalkulatoru ( labvēlīgā piespiedu kārtā kļuvu par Swed klientu, Hipenei pārformējoties) , pacēlu limitus, pieslēdzu telefonbanku, lai var visu sadarīt attālināti.

Zvanu... šī man tur atbild, ka 'jūs neesat aizpildījis anketu'... Kā neesmu ???

Izrādās, tā vāvere kaut ko sasapņojusies, 2 lietotājiem ir aizpildījusi, bet trešajam ( man kā privātpersonai) nav. Tā bija 4. reize, kad uz filiāli devos kāºtot kontu sakārtošanas lietas. Jau pirms tam izskaidroju, ko un kā es vēlos... Naher 4 x jābrauc??

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: es te sadomāju nopirkt zāles pļaujamo traktorīti - hei vadoni - vai tavās angļu izsolēs tādi ir???? un vai man ir jēga ņemt uz turieni līdzi bobkatu lai jamais nodiagnosticē ir tur paeizais motors vai nav

Kāreiz pirms mēneša tur tādu iegādājos, saucas John Deere. Gribi nopirkt ?

fotkas... stāvoklis... cena

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es vadoni.... tu tak teici, ka pārdošanas rezultātā paliki hipnobankā

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

PS. Dikti gribētu redzēt to tavu apskates aktu par 100 ls potenciāli pērkamai tehnikai. Nagi niez izmēģināt

Normaala summa, ja oficiaali no kantora, pasham skatiitaajam un akta rakstiitaajam kaadi 25 lashi atlec! Njem bobcatu aiz chupra un maksaa ieksh cash! Interesanti - kaada atbildiiba, ja atklaajaas, ka apskates aktaa nav pamaniitas kaadas nepilniibas vai defekti?

Man no tā akta veidošanas ne silts ne auksts, naudas ziņā. Tik vien kā prieks ka ir palīdzēts cilvēkam ar padomu .

Neviens pie mums nekad nedos 100% garantiju lietotas tehnikas korektai un pilnīgai diagnostikai. Protams ir vēl arī cilvēkfaktors.

18 gadu laikā uzkrājas zināma pieredze ar konkrēto tehniku un ir zināmi šādi tādi stiķi un niķi. Pieredzējuša cilvēka sniegts vērtējums var ietaupīt kaudzi naudas un nervus nākotnē.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Es varu pateikt to,ka pēc bobcat ņemšanās te un dažām grandiozam frāzēm no viņa puses, man ir radusies nepārvarama vēlme viņa pārstāvēto firmu neapmeklēt, neizvēlēties viņu pārstāvētos brendus un tos neieteikt citiem. Jo es nevēlētos, lai manu tehniku problēmu gadījumā apkalpo firma, kuras pārstāvji ir neizglītoti ( jo trūkst naudas) un ar tik labu pārliecību par klienta vainu 95% gadījumu.

Nez kāda būtu reakcija( velkot kādas nebūt saistošas līnijas ar iEdgara gadījumu) , ja KONO šefs palasītu šo diskusiju ?

Es neņemos, bet diskutēju. Man ir žēl ka tev ir radies nepareizs viedoklis, bet tas ir tikai tavs viedoklis. Es tev mēģinu pastāstīt ka velns nav tik melns kā tu viņu mālē.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: nu uz purvu pie Dekstera diezin vai. Šamam atliek atrast 5 tk lašu jaunam un pareizam motoram un būs laba un jaudīga mašīna.

To kas ir noravēts un *******renizēts centīsimies nākošnedēļ novērst. Ar pirmo piegājienu nesanāca, jo kāds ir gana sirsnīgi pirms tam padarbojies. Nagus tādam "meistaram" apcirst lai nākamreiz nelien kur nevajag.

kas naxrenizēts??????

paga paga - to stūres plati kāds nofizģīja vai jamā nodega?????

Plate bija Fermec 956 traktoram. Vienkārši nestrādāja, vizuāli nekāda bojājuma.

_________

*******renizēts šis un tas no hidraulikas vadības lietām bija jau citam traktoram, tam kam motors ne tas ir iestādīts.

vot tad es tev prasīju - vai kādam normālam cilvēkam tā plate tika parādīta??? vai tikai dīleris to apskatījās?

elektronikā nav nekā sarežģīta un neremontējama - sliktākajā gadījumā var visu plati uzlodēt no jauna.... ja tur ir kāds programējams elements, ķipa mikrokontrolieris, tad arī jamā prašifku var iegūt....

Kas notika tālāk ar to plati, īsti nezinu. Tā kā tas bija šķiet pašvaldības uzņēmums ar ierobežotiem resursiem, domāju nekas prātīgs nenotika.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: es vadoni.... tu tak teici, ka pārdošanas rezultātā paliki hipnobankā

Gan gan. Swedā privātais bija jau sen, vienai firmā Hipo vispār aizvērās, atvēru tai jaunu Swed un lielajai 'mammai' ar atvēru jaunu, lai ātrāka naudas aprite. Hipo palika tikai krīta apkalpošanai konts.

1.. 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti