Opel Mokka - uzlecošā zvaigzne

VWfans Reģ.: 21.02.2004
 
1.. 3 4 5 6 7 8 9
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pastāsti, ja tavs septiņgadīgais dranduļets būtu pieklājīgi nokomplektēts, tam īsta pilnpiedziņa būtu? ABS var izslēgt? Ir aprīkots ar īstu roceni?

Un jā, aizmirsu vēl piebilst... ja man kaut ko no visa šī savajadzēsies ikdienā, es vienkārši nomainīšu ikdienas auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

xx89 rakstīja: Vispār par Mokku patreiz fano diezgan daudz līdzpilsoņu, jo gribētājs spēkratu varēs saņemt tikai pēc pusgada. Piedāvājums pagaidām neapmierina pieprasījumu.

Savā laikā līdzīgi bija ar korsām... lai nu kā, patīk tā mokka vai nē, ražotājs ar to auto ir trāpījis deviņniekā... būtu desmitniekā, ja nissans nebūtu pasteidzies priekšā ar Juke.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: bazars ir par to, ka fans pastiprināti reklamē opel mokka.... atšķirībā no msh, kurš visiem stāsta, ka pasaules autobūve izbeidzās ar b3, fans savas passijas maina ik pa 3 mēnešiem....

patreiz ir mokkas ēra... pirms tam ir bijis pat yetībums.... par v6 fofāgenu nerunāsim, tas bija sen un vairs nav taisnība...

tikai mokkasfans fano par pilnpiedzinu krutākajā komplektācijā... tikai pats nezkāpēc visiem sola kādreiz nopirkt knapāko ķeblīti..... tikai tāpēc, ka jams izskatās makten līdzīgs pieaugušo puiku mokkai....

patreiz vienīgais arguments kāpēc nepirkt analoģisku pārvietošanās līdzekli par 2/3 no cenas tika minēti tikai trūkstošie 3 centimetri

Man argumenti būtu vairāki:

1. Lētā plastmasa salonā;

2. Dizains;

3. Tur fanam taisnība - dusterā atrast ērtu sēdpozīciju ir neiespējamā misija, bet tas ir tīri subjektīvi (es tādu nevaru atrast arī pēdējā Hyundai Sonata un Škoda Yeti);

4. Iespējams, atlikusī vērtība...

Karoče, Duster neiztur patīk/nepatīk pārbaudi. Tiesa gan, neesmu arī nekāds mokkas fans un arī braucis neesmu ne ar vienu, ne otru. Pret Dacēm principiālu aizspriedumu man nav, auto, tā teikt, savam pircējam. Tehniski, cik dzirdēts no lietotājiem (brauc viens radagabals un vēl viens paziņa) arī nekādu raksturīgu problēmu nav. Pats nepirktu, kā jau minēju, tāpēc, ka vienkārši nepatīk...

opeļa plastmasa ir apmēram 3500 latus dārgāka

dizains ir stiepjams jēdziens.... ne vienmēr kautko atšķirīgu var nosaukt par "dizainu" un opelis tāpat izskatās pēc mašīnas

ja akurāt vajag savādāk sēdēt, tad ir iespēja pārtaisīt sēdekļa stiprinājumus par tiem dažiem centimetriem

par kādu atlikušo vērtību tu runā??? oplīzinga?

vai par cik varēsi to mizu pārdot pēc 10 gadiem?

pēc oplīzes beigām opelis maksās teiksim 30% no vērtības... tas ir MAZĀK kā 3500 latus... tātad samaksājot to pašu naudu mēnesī par daciju - tā jau kādu laiku būs pilnība izmaksāta kamēr opelim vēl būs jāmaksā atlikums un dažus mēnešus arī īre

ja dacija pēc 10 gadiem maksās 500 latus.... tad varbūtība, kato žopeli varēs pārdot par 4000 ir vispār nulle

īsāk sakot - ja fans vēlas ekonomēt, tad mokka ir nepareiza izvēle..... ja fans vēlas stilu, tad kāpēc neņemt pilnpiedziņas topmodeli?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: hei vadon, iedod msh meitas telefonu

Tādu līgavaini pat tev nenovēlētu

Jēziņ, man pat sareiba galva, kamēr šo sapratu.

Pirmais domā, ka msh ir meita, taču tā nav patiesība. Un ja arī tā meita viņam (msh) būtu, tad Pirmais būtu tas līgavainis, ne jau msh.

Vispār cik saprotu, Pirmais joprojām nav pārtraucis censties apprecēt visas iespējami pieejamās beibes.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: ir pat vēl trakāk.... nevis vienkārši 3500 lati jāpiemeksā, bet var teikt, ka jāpiemaksā puse no mašīnas vērtības lai dabūtu apziņu, ka tu brauc ar žopeli

Pirmais - a kāda starpība - žopelis vai hrenaults? ar ko braukt ir lielāks kauns? būtu vēlams, ja atbildi varētu arī pamatot?

nesen pārdevu Renault, kas jauns bija pirkts sievasmātei. joprojām ir Opel, ko bračka atvilka no DE 2006.

vairāk fīču iegādes versijā bija Renault, pie tam cena bija ļoti patīkama 10500LVL(tiesa tālajā 2004.gadā). Nav ērts, ja esi garāks par 190cm. tāpēc sievastēvs(195cm) pie iespējas iepirka Nissan kaskaiš. Opel ir tomāts un krietni ērtāks arī sievastēvam, bet nedaudz rūsē.

braukt ne ar vienu nav kauns.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: bazars ir par to, ka fans pastiprināti reklamē opel mokka.... atšķirībā no msh, kurš visiem stāsta, ka pasaules autobūve izbeidzās ar b3, fans savas passijas maina ik pa 3 mēnešiem....

patreiz ir mokkas ēra... pirms tam ir bijis pat yetībums.... par v6 fofāgenu nerunāsim, tas bija sen un vairs nav taisnība...

tikai mokkasfans fano par pilnpiedzinu krutākajā komplektācijā... tikai pats nezkāpēc visiem sola kādreiz nopirkt knapāko ķeblīti..... tikai tāpēc, ka jams izskatās makten līdzīgs pieaugušo puiku mokkai....

patreiz vienīgais arguments kāpēc nepirkt analoģisku pārvietošanās līdzekli par 2/3 no cenas tika minēti tikai trūkstošie 3 centimetri

Man argumenti būtu vairāki:

1. Lētā plastmasa salonā;

2. Dizains;

3. Tur fanam taisnība - dusterā atrast ērtu sēdpozīciju ir neiespējamā misija, bet tas ir tīri subjektīvi (es tādu nevaru atrast arī pēdējā Hyundai Sonata un Škoda Yeti);

4. Iespējams, atlikusī vērtība...

Karoče, Duster neiztur patīk/nepatīk pārbaudi. Tiesa gan, neesmu arī nekāds mokkas fans un arī braucis neesmu ne ar vienu, ne otru. Pret Dacēm principiālu aizspriedumu man nav, auto, tā teikt, savam pircējam. Tehniski, cik dzirdēts no lietotājiem (brauc viens radagabals un vēl viens paziņa) arī nekādu raksturīgu problēmu nav. Pats nepirktu, kā jau minēju, tāpēc, ka vienkārši nepatīk...

opeļa plastmasa ir apmēram 3500 latus dārgāka

dizains ir stiepjams jēdziens.... ne vienmēr kautko atšķirīgu var nosaukt par "dizainu" un opelis tāpat izskatās pēc mašīnas

ja akurāt vajag savādāk sēdēt, tad ir iespēja pārtaisīt sēdekļa stiprinājumus par tiem dažiem centimetriem

par kādu atlikušo vērtību tu runā??? oplīzinga?

vai par cik varēsi to mizu pārdot pēc 10 gadiem?

pēc oplīzes beigām opelis maksās teiksim 30% no vērtības... tas ir MAZĀK kā 3500 latus... tātad samaksājot to pašu naudu mēnesī par daciju - tā jau kādu laiku būs pilnība izmaksāta kamēr opelim vēl būs jāmaksā atlikums un dažus mēnešus arī īre

ja dacija pēc 10 gadiem maksās 500 latus.... tad varbūtība, kato žopeli varēs pārdot par 4000 ir vispār nulle

īsāk sakot - ja fans vēlas ekonomēt, tad mokka ir nepareiza izvēle..... ja fans vēlas stilu, tad kāpēc neņemt pilnpiedziņas topmodeli?

+100

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Bezmaz varētu sarīkot ar msh dalību kādu tusiņu, kurā iespējams pārliecināties, ko viņš var izpildīt ar pilnpiedziņu un 'īsto' roķeni.

Man reiz bija tas gods piedalīties Saab-Volvo pasākumā ledus trasē. Tur bija iespēja sacensties ar citiem pilsoņiem. Mani laiki bija gana labi. Viens pienāk un saka -nu jā, ar kvatru jau nav liela māksla.... Saku,ka man nav kvatra, bet parasts priekšpiedziņas A4 1.9TDI. Šis pat gāja lūrēt zem mašīnas, vai nemeloju. Parastas, jaunas gan, BArum riepas un priekšpiedziņa izkoda volvo ar šipiem un pilnpiedziņu.

Līkas rokas, varbūt.

Bet msh tās nav neko taisnākas, uzdrīkstēšos apgalvot.

Un, msh, par cik mana pieredze ar lieliem ātrumiem ir noteikti lielāka par tevējo, es tev varu pateikt tādu visiem normāli braucošajiem zināmu lietu- Nevis JA es nokrešošos, bet KAD es nokrešošos. Tā ir jādomā un tas ir tikai normāli. Jo ātri braukt un kaut ko iemācīties un izdarīt var tikai braucot uz robežas.

Učis, sinok.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Šajā sakarā arī Pirmais ir normāls pipars, jo neraud par sasistiem bleķiem, bet mauz. Kā jau nu prot

Kad tu, msh, verši atļauties ar savu tikpat vērtīgu kā Pirmā renis mašīnu Mūsā iepist pa betona barjeru, tad parunāsim.

Līdz tam tavi teksti par vareno kvatro un 'īsto' roķeni ir bēbīšu šlupsti.

Man avārijā ir lauzts mugurkauls 2 vietās pirms gadiem 15it. Bet es vēl pagājšvasar maucu ar litrīgu baiku pa Biķeriem, cik jau nu mans čibriks ļāva. Krietni virs 200 starp betona sienām. Nevajag mīzt un šļupstēt, puika.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

cik zinu īstā roķene bija sābam - pirms jamo (tāpat kā žopeli) nopirka Motoru Ģenerālis....

tobiš uz priekšējiem riteņiem....

vēl sakarīga roķenes koncepcija ir uz kardānu... gruzavikiem....

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: hei vadon, iedod msh meitas telefonu

Tādu līgavaini pat tev nenovēlētu

Jēziņ, man pat sareiba galva, kamēr šo sapratu.

Pirmais domā, ka msh ir meita, taču tā nav patiesība. Un ja arī tā meita viņam (msh) būtu, tad Pirmais būtu tas līgavainis, ne jau msh.

Vispār cik saprotu, Pirmais joprojām nav pārtraucis censties apprecēt visas iespējami pieejamās beibes.

Galva sareiba, bet tā arī neesi sapratis... Ko lai dara, pirmdienas rīts. Ejam pa punktiem.

1. Visiem ir zināms, ka pirmais ir... nu, savādāks.

2. Tā kā viņš bieži piemin kaut kādu pieliekšanos dušā, kuru neveic pats, tātad to veic viņa līgavas.

3. Viņš saka Deksteram, lai šis iedot msh-am savas meitas telefona nr. (vismaz tā es to tekstu sapratu), tātad, msh ir potenciāls meitas līgavainis;

4. Nu, un tādu līgavaini es pat viņam nenovēlētu...

Kaut kā tā apmēram...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Nav gluži Opelis un tā klase, bet brīvdienās nobraucu vairākus simtus km ar jauno Malibu. Likās daudz uzlecošāka zvaigzne par Mokku. Sevišķi, ja tiks pie kārtīga benzīna dzinēja.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Nav gluži Opelis un tā klase, bet brīvdienās nobraucu vairākus simtus km ar jauno Malibu. Likās daudz uzlecošāka zvaigzne par Mokku. Sevišķi, ja tiks pie kārtīga benzīna dzinēja.

kā jams saucās žopeļa izpildījumā?????

jaunā insignija???

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja: Nav gluži Opelis un tā klase, bet brīvdienās nobraucu vairākus simtus km ar jauno Malibu. Likās daudz uzlecošāka zvaigzne par Mokku. Sevišķi, ja tiks pie kārtīga benzīna dzinēja.

kā jams saucās žopeļa izpildījumā?????

jaunā insignija???

Nezinu, var būt. Šitas saucās Chevrolet Malibu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Salīdzināt Moku ar Dusteru ir tas pats, kas salīdzināt 150 kg smagu padzīvojušu meiču ar baltmaizes kukuļiem krūšu vietā un slaidu blondīnīti ar stingru uzbūvi

Sorry par tādu salīdzinājumu, esmu rupjš neaptēsts pāķis.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bet fans jau nav gatavs maksāt par slaido blondīni ar stingro uzbūvi....

tā vietā jams ņem draudzeni, kas pēc dažu piedzērušos aculiecinieku stāstītā no malas izskatās līdzīgi.... bet patiesībā tā ir lētākā versija.... pupturī ir sabāzta vate un ja paver muti, tad izrādās, ka dažu zobu nemaz nav

a jāmaksā ir 3/2 no blondīnes cenas, bet dabūt tu vari precīzi to pašu ko sniedz tā padzīvojusī meiča....

gribi ķerru, kas izskatās pēc džipa???? nu tad pērc džipu!!!! ak man pa dārgu ir pilnpiedziņa, bet lielajam džipam nevar dabūt lēto apgraizīto versiju! huļiš tad neiet līdz galam un nepirkt lietotu džipu par 10keirām...

gribās jaunu un lai izskatās dārgi, bet būtu pa lēto???? ķipa i ribku sjesķ i nauhj sesķ...

vienīgais vidusmēra latvieša ieguvums ir tāds - "es, ķipa, nopiķoju par šo eksemplāru bešeno piķi, tāpēc jums nav tiesību uzskatīt mani par pajoliņu, kaut es pats arī piekrītu, ka esmu pajolinš un par pajoliņiem uzskatu visus, kas nopirks šo lūzni par bešeno kāpostu"

un tāpēc neviens nepirks daciju, jo "tā taču ir pārāk lēta"

gribu pilnpiedziņas ķerrru, kas izkatās kā džips, bet naudas man nav.... tāpēc tā vietā lai par pēdējo naudu (11000 latiem) pirktu pilnpiedziņas mašīnu, kas izskatās pēc džipa, es tomēr par to pašu pēdējo naudu (11000latiem) pirkšu līdzīgi aprīkotu priekšpiedziņas mašīnu, kas izskatās bišķi smukāk (kā fans teica, ka no malas jau nevar redzēt, ka tas nav džips)

un kas tad ir mokas tiešais konkurents??? nisandžūks tikai un vienīgi tāpēc, ka izskatās dīvaināk kā pārējie konkurenti minī SUV kategorijā....

tajā skaitā dacija....

...vai arī fiat/suzuki sx4... tas arī ir pieejams 4x2 un 4x4 un maksā apmēram tik par cik moka - ~10500 bezpiedziņā un 13 piedziņas versijā

p.n.

man ir pilnīgi pohuj ko pirks fans par savu naudu... es aprakstu savus argumentus... kā teikt diskutēju....

mana izvēle par to naudu (11k) būtu šādā secībā

1) lietots reāls "džips", kaut vai landkrūzeris

2) pilpiedziņas dacīte

3) jebkura cita priekšpiedziņas mašīna, kas neizskatās pēc ķlieģeļa ar riteņiem un kura ir kā milzīga bura un tāpēc ar merivu braucot uz galvu reibošiem 98km/h ir nepārtraukti jāskatās kartē vai varēs aizvilkt līdz nākamajam benzīntankam (fanam patēriņš tomēr ir svarīgs)

4) priekšpiedziņas opel mokka - par šo es varu paskaidrot - ja es pirktu moku, ķipa tāpēc lai būtu džips, es ņemtu pilnpiedziņu.... jo es taču gribu džipu... ņemt bezpiedziņu tikai tāpēc lai pazīmētos, ka man ir dzīps??? tāpat zinātājs uzreiz no malas pateiks, ka tas ir 4x2.... un klusībā ierēks par tādu lohu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

Fanam auto piedziņas veids nav svarīgs - viņa prioritātes ir ērta sēdpozīcija, plašs salons un mērenas izmaksas, no papildaprīkojuma izvēloties tikai būtisko un obligāto, tas ir, gaisa kondicionieri. Fanam pilnpiedziņa vienkārši nav vajadzīga!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Pirmais

Fanam auto piedziņas veids nav svarīgs - viņa prioritātes ir ērta sēdpozīcija, plašs salons un mērenas izmaksas, no papildaprīkojuma izvēloties tikai būtisko un obligāto, tas ir, gaisa kondicionieri. Fanam pilnpiedziņa vienkārši nav vajadzīga!

es tak sapratu.... tāpēc jau arī mani mulsina fana apgalvojums, ka jamam patīk, ka tā mašīna izskatās pēc pilnpiedziņas mašīnas

a par sēdēšanu - fans tak teica, ka ērti sēdēt jamajam esot arī merivā.... un par 11 štukām sanāk pat jaunā turbo meriva

un ja jau fanam patīk opeļi un santīms, tad kāpēc jams nerekomendē ādamu par 7500 latiem? (priekšpiedziņas dustera cena)

arī opeļastra netiek reklamēta, kaut cenas grozās ar mokkas cenām - un degvielas patēriņš varētu astrai būt labāks...

nu vai insigniju plikā bāzītē par 16 000 latu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

Fanam dikti iet pie sirds jaunā modeļa Meriva. Tāpat Astra, taču tikai universāla Sports Tourer versijā.

Ādams varētu būt baudāms kā otrais auto ģimenē. Taču tādu turības līmeni Fans vēl nav sasniedzis.

Insignia... Tai Fans nesaskata jēgu, jo tā ir tikai kripatiņu lielāka par Astru, taču maksā krietni dārgāk.

Bet šī tēma ir par Mokku. Un tāpēc cildināsim šo jauko vācu autobūves darinājumu!

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi Mokka ir stilīgāka par Astru, ērts salons un laba gaita. Salons reāli ir plašāks nekā izskatās no ārpuses. Dustera pluss ir caurgājamība, citus grūti bija atrast. Pirmo reizi iekāpjot likās, ka jaunais Moskviča modelis(uz katra soļa taupīts pilnīgi uz visu). Taču auto rūc un braukt var. Nevajag aizmirst, ka ne vienmēr lētākais ir tas labākais. Katram gan pašam jāsaprot cik viņam ir nauda un kādam mērķim auto tiek pirkts, kāda ekspluatācija un galu galā, kas patīk(tas ir normali, ja cilvēkam nav vienalga ar ko viņš brauc)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

xx89 rakstīja: Viennozīmīgi Mokka ir stilīgāka par Astru, ērts salons un laba gaita. Salons reāli ir plašāks nekā izskatās no ārpuses. Dustera pluss ir caurgājamība, citus grūti bija atrast. Pirmo reizi iekāpjot likās, ka jaunais Moskviča modelis(uz katra soļa taupīts pilnīgi uz visu). Taču auto rūc un braukt var. Nevajag aizmirst, ka ne vienmēr lētākais ir tas labākais. Katram gan pašam jāsaprot cik viņam ir nauda un kādam mērķim auto tiek pirkts, kāda ekspluatācija un galu galā, kas patīk(tas ir normali, ja cilvēkam nav vienalga ar ko viņš brauc)

normāli... Tipiskais latvieC ir gatavs piemaksāt par ilūziju...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Un tagad nosauc man kaut vienu iemeslu, kāpēc lai tas viss būtu vajadzīgs. Bezceļos tikpat kā nebraucu un tur, kur laukos sanāk šad tad iebraukt, vienmēr esmu bez problēmām ticis ārā arī bez pilnpiedziņas. Un jā, ja tev tas leišu radagabals būtu atdevis priekšpiedziņas auto? Tad bļautu, ka pilnpiedziņa ir sūds?

Atslēdzams ABS - priekš kam?

Īsta rocene - lai liktu jūtubā tādus urlātvideo kā tu uz tā lauku ceļa bez spidometra vai pie garāžām? Esmu sen izaudzis no tā vecuma, pareizāk sakot, man tas nekad nav licies stilīgi. A, ja gribēšu paslidināties, ir iespēja paņemt arī auto ar "īstu roceni"...

Bet man septiņgadīgais dranduļets tas pats tavējais jau vien ir, tikai jaunāks modelis. Savā laikā msh vectēvs bļaustījās, ka vienīgais īstais auto uz pasaules ir Audi 50 un B3 ir sūds, tagad msh saka, ka B6 pasāts / to pašu gadu Audi A4 ir sūds, msh mazdēlam leišu rads atdos B6 pasātu / Audi A4 un tas jūtubā visiem rādīs, kā bez paneļa velk pa lauku ceļiem un pa visiem forumiem bļaustīsies, ka šis ir pasaules īstais un vienīgais Auto.

Tā kā tev līdz dekstera līmenim vēl uiiii ko laisties [man patika viņa murgojums, kam par pamatu tika paņemtas viņa pāris redzētas manis bildes, pieliekot klāt sev pazīstamas lietas - es tak publiski neapspriežu ka viņš ir plikpaurains un briļļains putnubiedēklis, kurš izskatās vismaz 10 gadus vecāks nekā ir... ], ar tevi vēl var mēģināt padiskutēt. Tātad, tā mašīna, kuru man it kā "atdeva", bija visplikākās komplektācijas [labi, bija viena ekstra - centrālā] bezpiedziņas A80. Pabraucu, iepatikās, sāku krāmēt iekšā aprīkojumu, sapratu ka agrāk vai vēlāk uz q būs jāiet, jo nakuj braukt ar divriteņu audī, tad iestājās jaunais likums par ārzemēs regotu mašīnu vadīšanu un sagadīšanas pēc tika iepirkts esošais A90q.

Par izbraukšanu - piekrītu, arī ar bezpiedziņu esmu viskautkur izbraucis, bet ar q tas ir vēl patīkamāk. Gan nav man bijis tik izteikti kā visādiem stiliņa lietotajiem, kuri, nopirkuši savu pirmo kvatru, iestājoties ziemai, raksta tekstus par tēmu "kāds es agrāk biju idiots, bla bla bla"

Atslēdzams ABS? Drošībai. Uz ledus vai apledojuša ceļa mašīna ar šļūcošiem riteņiem apstājas ātrāk. Zinu ne vienu vienu 30-40+ gadus vecu braucēju, kas pērkot mašīnu, speciāli izvēlas bez ABS vai ja ir, ravē ārā.

Rocenes raustīšana mani arī nav nekad aizrāvusi, nevaru iebraukt kur ir tas kaifs braukt ar bezpiedziņu pa taisnu ielu un raustīt roceni, tāpēc 19 gadu vecumā sapratu ka vajag kvatru. Bet nu jebkurā gadījumā nenovēlu tev uzzināt cik izmaksā tās tavas rocenes motoriņi - minos ka skaitlis bija trīsciparu un pirmais nebija vieninieks, un kā reiz tava vecuma mašīnām dzirdēts ka viņi mēdz arī plīst

Bet mans vectētiņš neko nebļaustījās - padumjo savienībā nebija izvēle starp plīstošām lamatām un izturīgām mašīnām, kredītus un līzingus arī pakaļ nemeta - bet mans roku leņķis ir mantots no viņa [viņam gan pēdējo trīs desmitgadu vācu mašīnu elektronika, motora vadība un plastmasas saloni ir tumša bilde], un tā nu ir nejauši sanācis ka es eju viņa pēdās - viņš uzcēla, ja nemaldos, trīs mašīnas no lūžņiem. Tolaik gan tas bija arī finansiāli izdevīgi.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Bezmaz varētu sarīkot ar msh dalību kādu tusiņu, kurā iespējams pārliecināties, ko viņš var izpildīt ar pilnpiedziņu un 'īsto' roķeni.

Man reiz bija tas gods piedalīties Saab-Volvo pasākumā ledus trasē. Tur bija iespēja sacensties ar citiem pilsoņiem. Mani laiki bija gana labi. Viens pienāk un saka -nu jā, ar kvatru jau nav liela māksla.... Saku,ka man nav kvatra, bet parasts priekšpiedziņas A4 1.9TDI. Šis pat gāja lūrēt zem mašīnas, vai nemeloju. Parastas, jaunas gan, BArum riepas un priekšpiedziņa izkoda volvo ar šipiem un pilnpiedziņu.

Līkas rokas, varbūt.

Bet msh tās nav neko taisnākas, uzdrīkstēšos apgalvot.

Un, msh, par cik mana pieredze ar lieliem ātrumiem ir noteikti lielāka par tevējo, es tev varu pateikt tādu visiem normāli braucošajiem zināmu lietu- Nevis JA es nokrešošos, bet KAD es nokrešošos. Tā ir jādomā un tas ir tikai normāli. Jo ātri braukt un kaut ko iemācīties un izdarīt var tikai braucot uz robežas.

Učis, sinok.

un tad tu pamodies...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Atslēdzams ABS? Drošībai. Uz ledus vai apledojuša ceļa mašīna ar šļūcošiem riteņiem apstājas ātrāk.

Nu bet mēs jau sen te visi zinām, ka tava pieredze ar Audi 80 ir griesti. Labas riepas +labs ABS ir labs rezultāts.

Tev vēl jāaug. Daudz.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

tā ir kaut kāda nabagu domāšana- pirkt vislētāko bet jaunu , kauč vai opeli, un tā lai paliek paikai un kino biļetei pāri.

pa to naudu 10 lati var-

a) nopirkt palietotu normālu mašīnu, kura neriebjas, kam ir 4x4 un ja paveicas, tad arī normàls salons

b) nopirkt vēl palietotāku mašīnu par 5 lati, 2 latus ieinvestēt kārtībā un par 3 latiem uzlabot savu dzīves kvalitāti.

c) nedarīt neko, un izskatīties pēc idiota savā merivā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozzi

ne jau l`et`ako... bet to, kuru k`a liekas kaimi`ni skaud`is...

par plik`as b`az`ites priek`spiedzi`nas mokkas naudu var nopirkt piepakotu 4x4 daciju... bet praktiskaislatvietis ta`cu nepirks l`etu ma`s`inu nav pa`cotna....

pirms 11 gadiem ar``i otr`a megane bija dizainiski revolucion`ars apar`ats.... tagad liekasnekas`ipa`ss...p`ec laici`na tas pats notiks ar`i ar mokas dizainu....

1.. 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti