Nissan Qashqai+2 dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tā, kungi un dāmas (ja kāda šeit uzturas vai nejauši iekļūst), šovakar uznākusi, tā teikt, inspirācija seriāla, kura pirmā sezona tika apzīmēta ar nosaukumu "VW Passat B6 dzīvē", turpinājumam.

Kā jau pēc nosaukuma var nojaust, šis topiks veltīts automobilim, kurš ir nonācis autora - jūsu padevīgā kalpa, kurš turpmāk tiks apzīmēts 1. personā, rīcībā. Kā jau tika minēts sanāca visai ironiski - kad pirku Passātu, kā otrs izvēles objekts bija tieši šis modelis, bet toreiz kaut kā nožmiedzos...

Tātad, izejas dati - Nissan Qashqai+2 (nezinātājiem - tas ir jau daudzus gadus ļoti populārais un savā laikā arī Latvijas Gada Auto titulu ieguvušais automobilis Nissan Qashqai, tikai ar 7 (+2) vietām, no kurām pēdējās divas izmantojamas gan tikai maziem bērniem vai uz pavisam īsu brīdi, lai aizgādātu kādu kompāniju līdz mājām, par 21 cm pagarinātu riteņu bāzi un patīkamāku - mīkstāku gaitu), izlaiduma gads - 2012., nobraukums iegādes brīdī - apt. 40,5 tūkstoši kilometru, dzinējs - 1,6 dCi (jaunais kurināmādzinējs, jauda - ZS, ņūtonmetri - 320), pārnesumkārba - sešpakāpju manuālā (vienīgais šim dzinējam pieejamais variants), piedziņa - pilnā jeb kā daži šeit forumē mītoši lauku tipāži saka - pareizā.

Patiesību sakot, nebiju plānojis ņemt tik jaunu un, jā, nosacīti dārgu auto. Kad pārdevu Passātu, mērķis bija apmēram tāda paša +- kādi 1000 lati līmeņa mašīna. Apmēram mēnesi dzīvoju bez ikdienas mašīnas - parazitēju uz darba, sievasmātes rēķina, reizi pa reizei izbraucu ar otru - restaurējamo auto, kuram, par laimi, tomēr saņēmos un jūnijā skati izgāju... Apskatīju vairākus variantus - Corollu, 2009. gada kaškaju (parasto, ar 2.0 benzīnu), biju pat vienam GS300 leksusam aci uzmetis u.c. Un tad nāca šis piedāvājums. Sākumā pateicu diezgan kategorisku "nē", arī sieviņa teica, ka nevajagot mums tik dārgu mašīnu, bet tad nodomāju, tā kā tāpat braucamais ir vajadzīgs un sazin kad vēl uzzīmēsies kaut kas ņemams, arī piedāvātā cena bija tāda, ka pavasarī to varētu pārdot par apm. tādu pašu, ja ne labāku, ciparu, tad jāņem ciet un, ja nepatiks, tad pārdot jau vienmēr paspēs. Kā zināms, Qashqai tirgū ir diezgan pieprasīts auto ar salīdzinoši stabilu vērtību. Šobrīd gan auto ir iepaticies un esmu pārdomājis, ka laikam tomēr vismaz kādus gadus divus (līdz garantijas beigām) jānobrauc, tad jau redzēs.

Aprīkojums - ļoti viduvējs. Salīdzinot ar diviem iepriekšējiem auto, liekas pat baigi pliks. Tajā pašā laikā it kā viss nepieciešamais, un pat vairāk, tur ir - dubultais klimats, sēdekļu apsilde (priekšā), kruīzs, stūres lifts gan augstumā, gan dziļumā, borta kompis, miglas lukturi, lietie diski, aizmugurējie sensori un vēl šis tas (t.s. Acenta aprīkojuma līmenis). Ļoti patīk stikla jumts, kas nāk visu QQ+2 komplektācijās. Kā jau minēju, šamējam modelim ir arī pilnpiedziņa, es gan tās vietā labāk būtu vēlējies labāku aprīkojumu - teiksim, navigāciju, bet, nu, lietots auto ir lietots - jāņem tāds, kāds ir. Par aprīkojumu runājot - iegādājoties šo mašīnu, tika veikti daži vizuāli, manuprāt, uzlabojumi - pāris hroma elementi un vēja deflektori uz haubes un sānu stikliem. It kā bez tā, protams, var iztikt un vispār es neesmu vizuālā šķūninga piekritējs, bet, QQ dizaina ziņā vispār ir diezgan prasts auto, bet man tomēr gribas braucamo, kurš arī kaut cik labi izskatās, un, manuprāt, minētās lietas šim auto piestāv diezgan labi. Vēl bija doma visus melnos moldingus un uzlikas nokrāsot virsbūves krāsā, kā to viens mans klients izdarīja, bet kaut kā nožmiedzos un aizdomājos - a ja nu šitai krāsai neizskatīsies?

Tad nu tā, pirmie divarpustūkstoši ir nobraukti un šādus tādus secinājumus var izdarīt. Sākšu ar patīkamo.

+ Viennozīmīgi - degvielas patēriņš. Vidēji ap 6 litriem uz 100 km. pie normāla (ne-sēņojoša, ne-trakojoša braukšanas stila). Pilsētā sanāk ap 7, šoseja - 4,5-5,5. Pieļauju, ja nebūtu to deflektoru, būtu vēl par kādu puslitru mazāk. Domājams, tie to aerodinamiku un attiecīgi patēriņu ietekmē.

+ Ar visu ekonomiju dzinējs ir ļoti patīkams. Uzrāviens diezgan labs - tā teikt, normālam braukšanas stilam pilnīgi pietiek, ļoti maz atpaliek no iepriekš lietotā VAG grupas 2.0 TDI. Ne ar konkrēti šo, bet ar tādu pašu ir sanācis braukt arī ar 200 km/h stundā. Un sajūta diezgan droša, cik nu droša tā var būt pie šāda ātruma;

+ Salons. Jau 2007. gadā, kad QQ modelī (pirmajā) pirmoreiz iesēdos auto izstādē, toreiz nodomāju - jopcik, šajā diezgan ātri var atrast sev ērtu pozīciju. Pie tam, braucot ar QQ, nenogurst pat tālākos gabalos. Arī aizmugurē vietas ir pietiekami, bez tam, stikla jumts rada tādu kā plašuma sajūtu. Tā, protams, ir mānīga, bet tomēr. Patīkami ir tas, ka panelis ir no mīkstās plastmasas. Arī sēdekļu transformēšanas iespējas ir labas - nolaižot aizmugurējos sēdekļus (kuriem ir regulējama atzveltne), var iegūt līdzenu grīdu, kur var gulēt un caur stikla jumtu vērot zvaigznes un brīdi, kad balts putna izkārnījums izšķīst pret nule kā nomazgāto auto.

+ Gaita. Kā jau rakstīju, QQ+2, salīdzinot ar parasto QQ, ir mīkstāka un patīkamāka gaita. Auto daudz labāk "ņem" bedres. Skaņas izolācija ir diezgan laba - diezgan labi tiek slāpēts motora troksnis, kas gan paliek diezgan nepatīkams, ja "dod piparā".

Pārejam pie mīnusiem, kas, atklāti sakot, šim auto tomēr arī nav nemaz tik maz.

- Galvenais un kaitinošākais - ļoti nekvalitatīva audio sistēma. Basus vispār tikpat kā nedzird, skaļruņi tikai 6. Skaņa drausmīgi plika. Šo trūkumu ir plānots modificēt - sākot ar pašas magnetolas nomaiņu (pret oriģinālo Nissan Connect ar navigāciju) un beidzot ar skandām, pieliekot klāt sabūferu. Bet par šo vēl domāju pakonsultēties ar ļaužiem, kas no auto audio lietām vairāk sajēdz.

- Diezgan prasts salons. Jā, ērtajam un braukšanā patīkamajam, kā arī plašam salonam tomēr ir diezgan daudz mīnusu. Jā, ērts, bet tomēr prasts un tik jaunam modelim, kurš tomēr uz konkurentu fona arī nav nekāds lētais auto, neatbilstošs. Tumsā apgaismojums ir kā, apmēram, deviņdesmito gadu Renault - tāds nemoderni oranžs. Nepatīkams atklājums bija, ka nav apgaismoti, piemēram, spoguļu regulēšanas slēdži. Tāpat nav apgaismoti salona gaismas slēdži, stiklu elektropacēlāju slēdži (izņemot vienu pogu vadītāja pusē), nav apgaismots bagāžas nodalījums. Nepatīkami, ka nav saulesbriļļu turētāja. To gan kā atsevišķu aksesuāru varot uzstādīt, bet tas ir diezgan čakarīgs process, jo jāņem nost apšuvums, jāatslēdz gaisa spilveni un vēl visādas manipulācijas jāveic, kas attiecīgi arī maksā. Tā kā, būs vien jāsamierinās ar futrāli bardačokā. Un vēl - ļoti maz nodalījumu, kur ielikt telefonu u.c. sīklietas. Pasātam un opelim tādu bija papilnam.

Tehniski - nu, pagaidām viss ir OK. Cik zinu, pa garantiju ir mainīts izpūtējs. Tikai nezinu, kāpēc. Un jā, jau sācis grabēt aizmugurējais vāks. Tikai nevar saprast, kas īsti. Kādā brīvākā brīdī būs jāiedod servisam, lai atrauj vaļā.

Kopumā jāsaka - latvijas apstākļiem atbilstošs auto. Par to, kā lietosies, tad jau informēšu.

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Baudāms apraksts. Tad jau sanāk, ka Qashqai+2 ir izcils, lai brauktu pretī radiem uz Viļņas lidostu... Mmmm, jaukums...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Nobraucu ar šādu, tikai nullīti dažus simtus km. Nepatika dīzļdzinējs (skaļš, vibrē), neērts sēdeklis. Start-stop sistēma galīgi garām. Mazs bagāžnieks (mazāks kā golfam). Secinājums - ja dod par velti, braukt var, bet bez " baudas". Labāk ņemtu Santa Fe.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

mums darbā ir vairāki Kaškaji, tikai visi parastie nevis +2, bet arī dīzeļi.

Pēc sajūtām man patīk daudz labāk kā iepriekšējās paaudzes Rav-4. Dīzeļmotoriņš ir ļoti atsaucīgs, dinamisks un ekonomisks. Nepatīk dažādu poghu izvietojums priekšējā panelī, tāpat uz stūres pogas ir parocīgas, lai pārlēgtu radio stacijas vai dziesmas, taču nav parocīgs, ja grib mainīt skaļumu, kas man personīgi šķiet biežāk izmantojama darbība.

Kā mīnusu arī norādītu saulesbriļļu "kabatiņas" neesamību, sal'dizinoši nelielo bagažnieku. Tiesa gan +2 versijā, ja neizmanto šīs +2 sēdvietas, bagažnieka ietilpība ir lielāka.

Kopumā diezgan neslikts un izdevies auto.

Lai labi ripo!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Nepatīkams atklājums bija, ka nav apgaismoti, piemēram, spoguļu regulēšanas slēdži. Tāpat nav apgaismoti salona gaismas slēdži, stiklu elektropacēlāju slēdži (izņemot vienu pogu vadītāja pusē), nav apgaismots bagāžas nodalījums.

===============

RAV4 ar to slēdžu apgaismošanu līdzīgi.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

To gan es gribeshu redzet, ka pec 2 gadiem shito klaburkasti tu pardosi dargaak. fantasts atradies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: To gan es gribeshu redzet, ka pec 2 gadiem shito klaburkasti tu pardosi dargaak. fantasts atradies.

Ko tu tur murgo? Kurā vietā esmu rakstījis, ka pēc diviem gadiem to domāju dārgāk pārdot???

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nja, var redzēt ka tas brīnums ir liels, uzpūsts un droši vien arī smags, ja jau reiz ar jaunākajām tehnoloģijām uzbūvēts 1.6 tirkšķītis rij tikpat daudz, cik divdesmitgadīgs audī 2.5 TDI. Kā tie ražotāji to dabū gatavu?

Seši skaļruņi ir pilnīgi pietiekams skaits - bet jautri ka tā mašīna jau standartā nav aprīkota ar kaut kādu grabuli grabažniekā, bet tas laikam tāpēc, ka tas ir tikai nissana kaščejs. Tiešām nevienā komplektācijā nenāca kaut kāds oriģināls grabulis? Ja nē, tad vai nu kaut kur jāiebāž vismaz pāris lielāki skaļruņi [un jāsaka ardievas plāniem par nissana maģi] vai, jā, kaut kāds grabulis - apakšu iztrūkuma kompensācijai neko daudz nevajag, galvenais lai kaste būtu labi aprēķināta - man ir šitāds - content20-foto.inbox.lv/... - kad nezinātājiem sēžot salonā paprasa minēt jaudu, man parasti sauc 200-300w - 35 varbūt reāli arī ir

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nja, var redzēt ka tas brīnums ir liels, uzpūsts un droši vien arī smags, ja jau reiz ar jaunākajām tehnoloģijām uzbūvēts 1.6 tirkšķītis rij tikpat daudz, cik divdesmitgadīgs audī 2.5 TDI. Kā tie ražotāji to dabū gatavu?

Seši skaļruņi ir pilnīgi pietiekams skaits - bet jautri ka tā mašīna jau standartā nav aprīkota ar kaut kādu grabuli grabažniekā, bet tas laikam tāpēc, ka tas ir tikai nissana kaščejs. Tiešām nevienā komplektācijā nenāca kaut kāds oriģināls grabulis? Ja nē, tad vai nu kaut kur jāiebāž vismaz pāris lielāki skaļruņi [un jāsaka ardievas plāniem par nissana maģi] vai, jā, kaut kāds grabulis - apakšu iztrūkuma kompensācijai neko daudz nevajag, galvenais lai kaste būtu labi aprēķināta - man ir šitāds - content20-foto.inbox.lv/... - kad nezinātājiem sēžot salonā paprasa minēt jaudu, man parasti sauc 200-300w - 35 varbūt reāli arī ir

Cik mašīnas tu zini, kurām standartā nāca "grabulis grabažniekā"?

ripotajs25 Reģ.: 21.10.2013
0 0 Atbildēt

Paldies par šo lielisko aprakstu!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: To gan es gribeshu redzet, ka pec 2 gadiem shito klaburkasti tu pardosi dargaak. fantasts atradies.

Ko tu tur murgo? Kurā vietā esmu rakstījis, ka pēc diviem gadiem to domāju dārgāk pārdot???

Atvainojos, pareizi, rakstiiji ka pavasarii. Arii labs joks. neesi ieverojis, ka visvairak vertibas mashina zaude pirmajos 4 gados. Vienigais kursh te varbut kautko dargak pardos bus msh, jo nopirka par 100 un pardos par 300.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Msh kas tas tads par samopalu, to tu sauc par grabuli? Es tadus konstrueju kad man bija 14.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: To gan es gribeshu redzet, ka pec 2 gadiem shito klaburkasti tu pardosi dargaak. fantasts atradies.

Ko tu tur murgo? Kurā vietā esmu rakstījis, ka pēc diviem gadiem to domāju dārgāk pārdot???

Atvainojos, pareizi, rakstiiji ka pavasarii. Arii labs joks. neesi ieverojis, ka visvairak vertibas mashina zaude pirmajos 4 gados. Vienigais kursh te varbut kautko dargak pardos bus msh, jo nopirka par 100 un pardos par 300.

Domāts bija - varbūt. Ņemot vērā to, par kādu ciparu dabūju, tas arī ir pilnīgi iespējams... bet kāda starpība, šobrīd esmu pārdomājis un domāju pāris gadus, vismaz līdz garantijas beigām, pabraukt ar šamo, tālāk tad jau redzēs.

Bet vispār - vērtība visvairāk krītas pirmajos divos un tad, kad parādās modeļa jaunā paaudze.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Cik mašīnas tu zini, kurām standartā nāca "grabulis grabažniekā"?

Es domāju ka visiem A4 un A6 kas tāds bija - var jau būt ka A4 bija kaut kāda megaplika bāzes komplektācija, kurā nebija. Visādi kujdaji un tamlīdzīgas lamatas mani neinteresē.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Cik mašīnas tu zini, kurām standartā nāca "grabulis grabažniekā"?

Es domāju ka visiem A4 un A6 kas tāds bija - var jau būt ka A4 bija kaut kāda megaplika bāzes komplektācija, kurā nebija. Visādi kujdaji un tamlīdzīgas lamatas mani neinteresē.

Iesaku tev mazaak domaat un vairaak izgliitoties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Msh kas tas tads par samopalu, to tu sauc par grabuli? Es tadus konstrueju kad man bija 14.

Ražotājs philips, uz viņa kāds prikola pēc ir uzrakstījis ka jauda esot 80w - bet pretestība ir 8 omes. Es tikmēr ar padsmit gadus vecu pastūzīti, kuram tiltā pie 2 omēm jauda ir 100w un 4 omēm 70w redzu ka tā kaste priekš tā pļurņika kā tāda ir aprēķināta par īsu - kārtīgi iegriežot sāk fāzes apvērsējs pat izdod kaut kādus trokšņus Iemainīju no viena čaļa pret nevajadzīgiem datordzelžiem. Manas mašīnas kubatūrā skan tā, ka dēļ tā es pamatā mašīnā klausos deviņdesmito gadu popu, nevis metālu, un kad tikko sāku braukt, atceros, pie pirmā luksafora izslēdzu skaņu lai pārliecinātos ka grīdas vibrācija, ko jutu ar kājām, rodas no tā grabuļa, nevis pēkšņām anomālijām motora darbībā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Iesaku tev mazaak domaat un vairaak izgliitoties.

Ja tu domā ka B5 ar 1.8 atmosfērisko nemotoru ir kaut kāda ahūna komplektācija, tad domā vēl. Parasti tādiem nav pat spidometrs ar papildus rādītājiem un borta kompi un īpašniekam ir paveicies ja ir klimats.

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

msh: vai man vienam izskatas, ka tavs pljutijums pilnigi nav par topika teemu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Cik mašīnas tu zini, kurām standartā nāca "grabulis grabažniekā"?

Es domāju ka visiem A4 un A6 kas tāds bija - var jau būt ka A4 bija kaut kāda megaplika bāzes komplektācija, kurā nebija. Visādi kujdaji un tamlīdzīgas lamatas mani neinteresē.

Pilnīgi pievienojos šīra komentāram un silti iesaku nerakstīt par lietām, kurās neorientējies.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Iesaku tev mazaak domaat un vairaak izgliitoties.

Ja tu domā ka B5 ar 1.8 atmosfērisko nemotoru ir kaut kāda ahūna komplektācija, tad domā vēl. Parasti tādiem nav pat spidometrs ar papildus rādītājiem un borta kompi un īpašniekam ir paveicies ja ir klimats.

Spidometrs ar kadiem papildus raditajiem? Nesaprotu par ko tu runaa. Klimats gan ir laba lieta, bet var iztikt ari tikai ar kondicionieri. Kautgan man manam a4 ir klimats un labi ka taa. Neatteiktos ari no sedeklu apsildes vel papildus.

Starp citu uz ko tu teemee shrota iipashniek? Tu gribi teikt ka tavs luznis spej vispar konkureet ar a4, kautvai pashu plikaako versiju? Nesmidini tikai pagastu.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Gb12 ja tev vajag varu tev notirgot grabuli. Mystery 30 collu aktiivais trubaa ar visu vadu komplektu un pulti. 40 ls. Var teikt jauns. Aiznjem diezgan daudz vietas. Modelis laikam bija mtb300 a.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Atvainojos 30cm nevis collu. Collas skaitaas 12"

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

ķipa šitāds? www.google.lv/... :&imgrefurl=mystery-shop.ru/... ://mystery-shop.ru/UserFiles/__shop/original/2010080510211542.jpg&w=500&h=500&ei=RN9mUr-AI4jq4wTrm4H4DQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:2,s:0,i:85&iact=rc&page=1&tbnh=168&tbnw=166&start=0&ndsp=15&tx=71&ty=80

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

tobiš šitāds? mystery-shop.ru/...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Jaa. Pats lielakais un jaudiakais 12 collu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Starp citu uz ko tu teemee shrota iipashniek? Tu gribi teikt ka tavs luznis spej vispar konkureet ar a4, kautvai pashu plikaako versiju? Nesmidini tikai pagastu.

Tu taču labi zini ka tavs A4 salīdzinājumā ar manu A90 ir diezgan plika miza - labi, pāris ekstras vajag līdz galam savākt un vēl šis tas pilnam komplektam pietrūkst. Tā kā tu pat nezini kāds izskatās B5 pilnais spidometrs, šeku reku piemērs www.ss.lv/... salona bildē bez tā spidometra var aplūkot vēl visādas jaukas, tfu, pašsaprotamas ekstriņas, puse no kurām tev nav. Bet vispār kā jau x stars ieminējās, šitā ir beztēma - kaut gan priekš iauto tas ir normāli

Lasītākie raksti

Jaunie raksti