Par šo reiz diskutēju ar LDz kaut kādu infrastruktūras direktoriņu.
Amats augsts, gaiļa sajūta vēl augstāka. Bet nu norunājām pa tel kādas 20 min.
Secinājums tāds- algas viņiem ir Eiropas līmeņa, bet darīšanas līmenis kā padomju savienības sliktākajos gados- viss pofig. Esot viņiem budžets tam visam mazs, iekārtas un sistēmas vecās, neko nevarot darīt.
Dzelzceļa pārbrauktuves.
Gribētu saņemt kāda speciālista komentāru par dzelzceļa pārbrauktuvēm. Manos ikdienas maršrutos regulāri jāšķērso dzelzceļa pārbrauktuves, un esmu noverojis, ka tās tiek aizvērtas diezgan ilgi, pirms parādās vilciens, kā arī atveras, kad vilciens pat vairs nav redzams. Piemēram, šõrīt- grants ceļš šķērso pārbrauktuvi. Tuvojos tai, iedegas signāli. Nostāvēju apm. 3 minūtes- nav vilciena. Braucu pāri. Pārredzamība lieliska. Nobraucu apm. kilometru, tad redzēju, ka vilciens tomēr parādījās. Kas nosaka šos mistiskos gaidīšanas laikus? Anglijā, Zviedrijā- aizveras barjera, uzreiz aizbrauc vilciens, barjera atveras. Nekādu lieku kavēkļu.