Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi A6, Mazda6 vai VW Passat B5?

Dzēsts lietotājs Reģ.: 23.11.2024

Labdien!

Man ir doma par savas mašīnas nomaiņu! Interesē Audi A6 Avant, Mazda 6 universāls vai Passat B5 arī universāls! Kādi +/-

šiem auto, ja ņem vērā, ka diezgan daudz ir jābrauc pa grants ceļiem un diezgan nekvalitatīviem ceļiem. Kura mašīna ekonomiskāka? Kura lētāka remontā? Par Audi un VW esmu dzirdējis, ka piekare esot diezgan slikta un 2,5TDI labāk neņemt un to, ka Mazda6 diezgan daudz rūsē! Nedomāju pirkt jaunu mašīnu, bet gan ap 2000. gadu!

Lūdzu dalāmies pieredzē un ieteikumos! Jau iepriekš pateicos

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pērkot bazdu ap 2000. gadu tā būs nevis bazda 6 bet gan bazda 626

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pērkot bazdu ap 2000. gadu tā būs nevis bazda 6 bet gan bazda 626

Es zinu, ka Mazda 6 ir no 2002

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Iesaku Passat B5 ar 1,9 TDi - teju vai nenokaujams, ļoti ekonomisks un tajā pašā laikā - arī dinamisks aparāts.

Laba virsbūve, komfortabla piekare (varbūt vienīgā vājā vieta, bet tas nav traki).

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Grantenei, domājams, labāk būtu Passat B4 vai Audi C4, jo tiem ritošā būs vienkāršāka (Passat tiešām, par A6 neesmu drošs).

Ar Mazdu ka tik nesanāk cīnīties un zaudēt cīņā ar rūsu, kā arī plāno bleķu dēļ pa granti baudīt katru akmentiņu.

P.S. Ikdienā braucu ar Passat B5, sanāk arī grants, bet ne ļoti daudz. Nav tā ritošā nemaz tik traka, ja neliek sliktas detaļas, ieliec Lemforder un ies labi. Protams, pa granti tā ritošā izbeigsies krietni ātrāk kā pa Vācijas bāni, kam tā projektēta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ceškai ritošajā ir dažas dārgas detaļas.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Man arī pēdējā laikā arvien biežāk rodas doma, ka vajadzētu mainīt Omegu pret kādu no augstāk minētajiem eksemplāriem. Tikai par tdi nenokaujamību atļaušos pasmīnēt, turbīna, piemēram, ir tīrā loterija jebkuram dīzelim ar noskrējieniem pēc un ap 300 000 km, kā tas pārsvarā ir tiem 2000-tā gada aparātiem. Ja varētu dabūt B5 2.0 bendzīna dzinēju, bet tādu tik pat kā nav piedāvājumā

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Iesaku Passat B5 ar 1,9 TDi - teju vai nenokaujams, ļoti ekonomisks un tajā pašā laikā - arī dinamisks aparāts.

Laba virsbūve, komfortabla piekare (varbūt vienīgā vājā vieta, bet tas nav traki).

Tev vēl tāds ir vai kādreiz bija?

No personīgās pieredzes varētu teikt, ka viss ir ļoti labi, ekonomiski, nenokaujams utt., bet līdz 500 t.km, pēc tam viss jūk un brūk, un spēj tik remontēt.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu, un kāds tad ir noskrējiens tiem 2000. gada pasātiem? Vai no tiem ar notītajiem odometriem, ar kuriem pilna ss reklāma, no Vācijas, ir kāds, kura patiešām ir mazāk par 400 000 Nu, pieņemsim, cilvēks nopirks godīgu pasātu (ja paveiksies) ar 300 000, pēc 3 gadiem arī viss. 500 k km bez sprauslu un turbīnas remonta ir ļoti optimistiski

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Iesaku Passat B5 ar 1,9 TDi - teju vai nenokaujams, ļoti ekonomisks un tajā pašā laikā - arī dinamisks aparāts.

Laba virsbūve, komfortabla piekare (varbūt vienīgā vājā vieta, bet tas nav traki).

Tev vēl tāds ir vai kādreiz bija?

No personīgās pieredzes varētu teikt, ka viss ir ļoti labi, ekonomiski, nenokaujams utt., bet līdz 500 t.km, pēc tam viss jūk un brūk, un spēj tik remontēt.

Jā, ir bijuši pat vairāki ģimenē. Tikai labas atsauksmes!

Starp citu, viens Passat 1,9Tdi ar 90 ZS motoru nobrauca pa Latviju ~ 300k km darba vajadzībās. Un tad auto ne slikti ripo vēl joprojām citam saimniekam. Fenomens!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

ak rakstīja: Man arī pēdējā laikā arvien biežāk rodas doma, ka vajadzētu mainīt Omegu pret kādu no augstāk minētajiem eksemplāriem. Tikai par tdi nenokaujamību atļaušos pasmīnēt, turbīna, piemēram, ir tīrā loterija jebkuram dīzelim ar noskrējieniem pēc un ap 300 000 km, kā tas pārsvarā ir tiem 2000-tā gada aparātiem. Ja varētu dabūt B5 2.0 bendzīna dzinēju, bet tādu tik pat kā nav piedāvājumā

Es nekādīgi nevaru saprast - kas dažiem dīvaiņiem, tevi ieskaitot, ir tas par tādu kompleksu pret iespējamiem turbīnas bojājumiem, ka tāpēc jāņem mašīna ar motoru bez turbīnas?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Ja varētu dabūt B5 2.0 bendzīna dzinēju, bet tādu tik pat kā nav piedāvājumā

"Bendzīna" nebūs gan, bet 2.0 benzīna B5 ss.lv ir až 9 gab, 3 no tiem jau sagāzēti.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

jaaanis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Iesaku Passat B5 ar 1,9 TDi - teju vai nenokaujams, ļoti ekonomisks un tajā pašā laikā - arī dinamisks aparāts.

Laba virsbūve, komfortabla piekare (varbūt vienīgā vājā vieta, bet tas nav traki).

Tev vēl tāds ir vai kādreiz bija?

No personīgās pieredzes varētu teikt, ka viss ir ļoti labi, ekonomiski, nenokaujams utt., bet līdz 500 t.km, pēc tam viss jūk un brūk, un spēj tik remontēt.

Jā, ir bijuši pat vairāki ģimenē. Tikai labas atsauksmes!

Starp citu, viens Passat 1,9Tdi ar 90 ZS motoru nobrauca pa Latviju ~ 300k km darba vajadzībās. Un tad auto ne slikti ripo vēl joprojām citam saimniekam. Fenomens!

300 km dienā neko nepasaka, svarīgi ir cik ir kopējais nobraukums. Es pirkrītu, ka pasāts ir ļoti labs un uzticams autiņš, bet līdz tas ir izmēlis savu resursu, kas manā gadījumā bija 500 t.km. Ja topika autors vēlas iegādāties 2000 gada pasātu tad, es teiktu, ka 98% gadījumu tas būs ar nobraukumu virs 500 t.km ar visām no tā izrietošām sekām.

Es savu pasātu nopirku kad tas bija 3.5 gadus vecs ar nobraukumu ~300 t.km (arī apmēram 300 km dienā). Kad to nopirku tas bija kā jauns, nekas nebija salūzis, sabojāts vai nolietojies. Piecus gadus braucu bez problēmām, tik mainīju eļļas, filtrus, klučus utt., Ik pēc 100t.km lielā apkope ar visām siksnām, ruļļiem, diskiem, pa kādai svirai (~ 600Ls).

Bet pēc ~500 t.km mašīnai sāka izbeigties viss pēc kārtas, PD sprauslas (3gb), turbīna, katalizators, degvielas un vakuuma sūknis, kondicioniera sūknis, vienā cilindrā būtiski samazinājās kompresija un daudzi citi sīkumi.

Tāpēc to pērdevu rumbulas plaču uzpircējime, kur tie attina odometru uz klasiskajiem 170t.km un ar 15% uzcenojumu ātri notirgoja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tieši to arī es rakstīju, 300 000 km pa Latviju

Un ripo vēl šodien!

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

ak rakstīja: Man arī pēdējā laikā arvien biežāk rodas doma, ka vajadzētu mainīt Omegu pret kādu no augstāk minētajiem eksemplāriem. Tikai par tdi nenokaujamību atļaušos pasmīnēt, turbīna, piemēram, ir tīrā loterija jebkuram dīzelim ar noskrējieniem pēc un ap 300 000 km, kā tas pārsvarā ir tiem 2000-tā gada aparātiem. Ja varētu dabūt B5 2.0 bendzīna dzinēju, bet tādu tik pat kā nav piedāvājumā

Es nekādīgi nevaru saprast - kas dažiem dīvaiņiem, tevi ieskaitot, ir tas par tādu kompleksu pret iespējamiem turbīnas bojājumiem, ka tāpēc jāņem mašīna ar motoru bez turbīnas?

Nav nekādi dīvaiņu kompleksi. Esmu vienārši reāls. Pērkot auto vienmēr gribas ar rozā brillēm pasapņot. Man pašam tāpat ir gan auto ar turbīnu, gan bez. Ja auto ir ar nelielu nobraukumu, viss ir ok, brauc un priecājies.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tieši to arī es rakstīju, 300 000 km pa Latviju

Un ripo vēl šodien!

Ok, nezinu kāpēc pirmajā reizē izlasīju 300 km dienā, laikam vainīgas brilles :8

Manējais arī vēl ripo, bet, lai tas ripotu tā uzturēšanā jāiegulda daudz līdzekļi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ak rakstīja:

Nav nekādi dīvaiņu kompleksi. Esmu vienārši reāls. Pērkot auto vienmēr gribas ar rozā brillēm pasapņot. Man pašam tāpat ir gan auto ar turbīnu, gan bez. Ja auto ir ar nelielu nobraukumu, viss ir ok, brauc un priecājies.

Ja tu būtu reāls, tad tu saprastu ka tu uztraucies par mezglu kas bēū kondīcijā labs maksā līdz, teiksim, divsimt eirām, un tā kā nav runa par kaut ko ekskluzīvu, arī atrodams. Te vēl piedevām ir runa par kaut kādu knapsieriņu, nevis, teiksim, audī 2.7 biļurbo, kam abi gliemeži mainās tikai izceļot ārā motoru.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

msh, tu savu sapņu r-Audi beidzot pabeidzi? Jau jau tev 200 EUR is sīknauda, tad jau projekts pabeigts?

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

Audi A6 ! 2,5 tdi ! , tikai no 2002 gada Ripo bez bēda !

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: msh, tu savu sapņu r-Audi beidzot pabeidzi? Jau jau tev 200 EUR is sīknauda, tad jau projekts pabeigts?

Tur ir zināma līdzība ar rīgu. Atgriežoties pie tēmas, ja pērkot 10-15 gadus vecu mašīnu 200 eiras ir liela nauda, tad labāk vienkārši nevajag mašīnu pirkt - kas būs ja sanāks nopirkt nekoptu mašīnu, hoķ to pašu A6 vai passātu ar 2.5 TDI un tur pašķīdīs gāzu sadales mehānisms - šausies vai kārsies?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Jaajaa, ko tu tur dirs...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti