Saprotams, ka arii servisaa motoraa neieliidiis, bet uz vismaz uz kaadu servisu jau nu vajadzeeja aizvest atraadiit pirms pirkshanas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Saprotams, ka arii servisaa motoraa neieliidiis, bet uz vismaz uz kaadu servisu jau nu vajadzeeja aizvest atraadiit pirms pirkshanas.
White_Trash rakstīja: Saprotams, ka arii servisaa motoraa neieliidiis, bet uz vismaz uz kaadu servisu jau nu vajadzeeja aizvest atraadiit pirms pirkshanas.
Jā, laikam vajadzēja, tomēr braucot izklausījās super un nesen bija tehniskā apskate, domāja ka būs kārtībā, varbūt kautkas nebūs perfekts bet cena bija laba. Nedomāja ka iespējams uzreiz motors beigts būs.
Lietots autiņš - laimes spēle.
Protams, var jau būt varbūtība, ka pārdevējs kaut ko tur tika "samuhļījis", bet neticu... Shit happens, šoreiz ar Tevi
Pirmkaart jau - vai eljljas liimeni peec pirmaa briidinaajuma paarbaudiiji? Otrkaart - tev nelikaas aizdomiigi, ka 14 gadiigs autinjsh tik 170000 nobraucis? Taads jau momentaa prasaas peec padziljinaatas izpeetes! Bet taa - ko nu vairs! Paardeva firma vai privaatpersona? Var meegjinaat dabuut kompensaaciju sakaraa ar sleepto defektu, gan iisti nezinu, vai taads punkts veel aizvien darbojaas sarezhgjiitaaku lietu pirkshanaa-paardoshanaa.
A kas tur ir aizdomīgs, 14 gadus vecam benzīnniekam? Ķīselim vēl saprastu. Un pat ja būtu vairāk, atkal, kas tur tāds ir?
P.N. Pieņemot ka muteres golfmašīna 10 gadus atpakaļ latvijā ieradās ar oriģinālajiem 88kkm [it kā sliecos uz to ticēt], viņai tagad ir 20 gadus veca mašīna kurai ir 160k km [spidometrā ir mazāk, jo to kādu laiciņu atpakaļ samainīju] - ļoti aizdomīgi, vai ne?
P.P.N. TG/AM. Labi, lai pēc dobjās tukša kartera skaņas saprastu ka eļļas nav, tur vajag pieredzi, bet ticot ka sākumā bija eļļa līmenī, tās zušanu ātrumā kas līdzvērtīgs bākas tukšošanās ātrumam vajadzētu pamanīt - vai nu kā eļļas peļķi zem mašīnas apstājoties, vai kā milzīgu zilu dūmu mākoni aizmugurē. Kaut gan liekas neticami ka par eļļas trūkumu var sākt pļērkt ar tik lielu aizkavēšanos ka var iedzīvoties nosprūdušā motorā - ka tik nav kārtējais aktivitātes celšanas tofiks
Pārdeva privātpersona, sazvanīju, viņš teica ka viņš pa nekādiem defektiem nav zinājis. Eļas līmeni biju pārbaudījis, bija pavisam svaiga eļa un līmenis kārtībā. Tagad jāmeklē jauns motors. Ceru ka nebūs pārāk dārgi...
Vispār, pirms meklēt jaunu lietotu motoru (šādi motori
pagooglējot nav īpašs retums), personīgi es laikam viņu
pajauktu un pārliecinātos, kas tieši noticis. Tavā gadījumā
laikam gan nāksies meklēt kādu zinātājpratēju, tas arī varētu maksāt naudu ... Citiem vārdiem, pārliecināties, vai tiešām viss ir tik slikti, ka motors jāmaina, varbūt var pietikt ar atsevišķu sastāvdaļu maiņu.
Jā, Volvo-S60 ir populāri, tagad tos pērk daudz...
VWfans rakstīja: Jā, Volvo-S60 ir populāri, tagad tos pērk daudz...
Pavirši uzmetot aci , radies iespaids , ka plačos no volvo dominē V70 ; xc70 .
Ir jau dažādi plači ,bet izskatās tautai vajag volvo , pasatu .
razer
Radam tā gadījās ar 5-6 gadīgu auto . Tikai atšķirībā no Tevis viņš bija kādus gadus 5 servisā strādājis .
razer rakstīja: Pārdeva privātpersona, sazvanīju, viņš teica ka viņš pa nekādiem defektiem nav zinājis. Eļas līmeni biju pārbaudījis, bija pavisam svaiga eļa un līmenis kārtībā. Tagad jāmeklē jauns motors. Ceru ka nebūs pārāk dārgi...
Paziņam cits labs vecais VW 2.4D motors ar maiņu izmaksāja 800Ls. Labs benzīns varētu būt lētāks.
Mani jau pirms 8 gadiem Saeimas šoferi atrunāja pirkt s80 2,4 volviķi, brīdinot, ka būs dārgi remonti un dvižoks arī ap 180 000km sākšot taisīt problemas....Paklausīju padomam. Arī saeima no tālāka volviķu atteicās - pārgāja uz audi A6. Nu jau 8 gadus braucu ar hundaju/sonatu - tikai šovasar pirmās probzas sāk rasties. Nobeidzās kondiķa mufta (remonts iznāca ap 200 eiriki) un pirms TA nācās ieguldīt ritošajā - bremžu diski un visas kolodkas+ priekšējie balsta šarniri. Pagaidām pa 8 gadiem tas arī visss. Arī dvižokam nomainīts tikai priekšējais kloķenes saļņiks. TA teica, ka hundaja tehniskais stāvoklis esot ideals. Nu, labi, ka tā.
TA pārbauda tikai to vai tavs kujdajs spēj apstāties un vai riteņi akurāt nekrīt nost, viņu viedoklis ir ņemams vērā par šitiem diviem punktiem, neko vairāk. Žēl vispār, ir tāda cilvēku suga kura mašīnas remontē priekš TA, viņu dēļ gribētos lai arī par visādām citām lietām drāztu.
IkdienasViesis rakstīja: Mani jau pirms 8 gadiem Saeimas šoferi atrunāja pirkt s80 2,4 volviķi, brīdinot, ka būs dārgi remonti un dvižoks arī ap 180 000km sākšot taisīt problemas....Paklausīju padomam. Arī saeima no tālāka volviķu atteicās - pārgāja uz audi A6. Nu jau 8 gadus braucu ar hundaju/sonatu - tikai šovasar pirmās probzas sāk rasties. Nobeidzās kondiķa mufta (remonts iznāca ap 200 eiriki) un pirms TA nācās ieguldīt ritošajā - bremžu diski un visas kolodkas+ priekšējie balsta šarniri. Pagaidām pa 8 gadiem tas arī visss. Arī dvižokam nomainīts tikai priekšējais kloķenes saļņiks. TA teica, ka hundaja tehniskais stāvoklis esot ideals. Nu, labi, ka tā.
8 gadi , bet cik km ?
msh rakstīja: TA pārbauda tikai to vai tavs kujdajs spēj apstāties un vai riteņi akurāt nekrīt nost, viņu viedoklis ir ņemams vērā par šitiem diviem punktiem, neko vairāk. Žēl vispār, ir tāda cilvēku suga kura mašīnas remontē priekš TA, viņu dēļ gribētos lai arī par visādām citām lietām drāztu.
a interesanti, ko vēl tev no auto vajag? Nobremzēt var, riteņi ir ok, kas vēl ir tas, kas netieši apdraud citus?
csdd pārbuda tieši ktuālās lietas, viss p'rējais ir fufelis, vari savu auto kaut apzeltīt, un motorā liet lidmašīnu eļļu, tā ir tava brīvā izvēle.
Miezis_69 rakstīja:
a interesanti, ko vēl tev no auto vajag? Nobremzēt var, riteņi ir ok, kas vēl ir tas, kas netieši apdraud citus?
csdd pārbuda tieši ktuālās lietas, viss p'rējais ir fufelis, vari savu auto kaut apzeltīt, un motorā liet lidmašīnu eļļu, tā ir tava brīvā izvēle.
Vienam kaimiņam ir vēlīns B4, 1994. gads, 1.9 TurboD0rsa [priekškamernieks], kondišs, vēl dažas ekstriņas. Kaimiņam tuvu pensijas vecumam un neko nevajag - un tad nu mašīna tiek taisīta kad kaut kas izšķīst vai ja neiziet TA. Šī gada sākumā pa ziemu sanāca dažas reizes pabraukt, katru reizi pa pāris defektiem izkodu - kondišs nestrādā, turbīna gaudo, neksuja neiet [varbūt regulējums], viegli uzgāzējot purinās [droši vien vismaz vienai sprauslai čau], kārbā kāds gultnis ņerkst, sevišķi aukstam, ej nu sazini vai tur maz eļļa ir iekšā, kaut kas piekarē grab, salonā visādas spuldzītes nedeg, kondišs nedarbojas, sāk kaut kur rūsa līst ārā, es vēl nemaz visu neesmu uzrakstījis - tās ir lietas, par kurām TA nedrāž....
msh rakstīja:
Miezis_69 rakstīja:
a interesanti, ko vēl tev no auto vajag? Nobremzēt var, riteņi ir ok, kas vēl ir tas, kas netieši apdraud citus?
csdd pārbuda tieši ktuālās lietas, viss p'rējais ir fufelis, vari savu auto kaut apzeltīt, un motorā liet lidmašīnu eļļu, tā ir tava brīvā izvēle.
Vienam kaimiņam ir vēlīns B4, 1994. gads, 1.9 TurboD0rsa [priekškamernieks], kondišs, vēl dažas ekstriņas. Kaimiņam tuvu pensijas vecumam un neko nevajag - un tad nu mašīna tiek taisīta kad kaut kas izšķīst vai ja neiziet TA. Šī gada sākumā pa ziemu sanāca dažas reizes pabraukt, katru reizi pa pāris defektiem izkodu - kondišs nestrādā, turbīna gaudo, neksuja neiet [varbūt regulējums], viegli uzgāzējot purinās [droši vien vismaz vienai sprauslai čau], kārbā kāds gultnis ņerkst, sevišķi aukstam, ej nu sazini vai tur maz eļļa ir iekšā, kaut kas piekarē grab, salonā visādas spuldzītes nedeg, kondišs nedarbojas, sāk kaut kur rūsa līst ārā, es vēl nemaz visu neesmu uzrakstījis - tās ir lietas, par kurām TA nedrāž....
Nu un??? Vai kāda no šīm lietām ietekmē satiksmes drošību? Cilvēkam vienkārši ir citas prasības pret transporta līdzekli.
varbūt vēl TA vajadzēs eļļas līmeni pārbaudīt un šķidruma viskozitāti?
Viennozīmīgi grūti atbildēt - vai pašreizējais TA darbību apjoms ir pilnīgs. Vairākās valstīs tomēr TA experts ar pārbaudāmo auto veic nelielu izmēģinājuma braucienu un dod attiecīgu vērtējumu. Citviet auto dzinējiem tiek kontrolēts plašāks parametru diapazons, kloķvārpstas tehnisko stāvokli ieskaitot. Dažkārt pārsteidz fakti, ka pie mums var mierīgi TA iziet ar stipri parūsējošu auto.
Nortel rakstīja:
Nu un??? Vai kāda no šīm lietām ietekmē satiksmes drošību? Cilvēkam vienkārši ir citas prasības pret transporta līdzekli.
Jā, ietekmē. Ar ejošu motoru ir vieglāk izbraukt uz dzīvas ielas - protams, ja tev nav pokuj ka aizmugurē braucošais dabū mest pa nažiem, jo tu esi izlīdis un ar savu mironi lēni ieskrienies. Kā ar apdzīšanas manevriem?
Kā ar apdzīšanas manevriem?
Ko man būtu jāapdzen? Tauta pārsvarā brauc ar atļauto ātrumu un vairāk, līdz ar to apdzīšanas manevrs man ir vajadzīgs dažas reizes gadā, kad uz šosejas ir izlīdis kāds Džons Briedis...
IkdienasViesis rakstīja: Viennozīmīgi grūti atbildēt - vai pašreizējais TA darbību apjoms ir pilnīgs. Vairākās valstīs tomēr TA experts ar pārbaudāmo auto veic nelielu izmēģinājuma braucienu un dod attiecīgu vērtējumu. Citviet auto dzinējiem tiek kontrolēts plašāks parametru diapazons, kloķvārpstas tehnisko stāvokli ieskaitot. Dažkārt pārsteidz fakti, ka pie mums var mierīgi TA iziet ar stipri parūsējošu auto.
vairākās valstīs piekopj apgraizīšanu. citās vari iziet uz ielas tikai ietinies dvielī, citās- tikai militārā formā un slavējot vietējos vadoņus.
vai mums kā tādai mačalkai ir jāuzsūc visi pasaules sūdi???
mums jau tā pārsvarā visās jomās dzīve ir sačakarēta ar visādiem konkrētu pie varas esošu grupējumu labā pieņemtiem likumiem, noteikumiem, regulām un citām herņām.
dzīvi un sadzīvi vajag vienkāršot nevis sarežģīt. mūsdienās auto ir nekas vairāk kā savas pakaļas pārvietošana. vajag kā Amerikā, kur to labi saprot un galvenā prasība, lai auto būtu bremzes, kaut viens numurs un laikam stopi ar pavarotņikiem.
Viss pārējais ir "tevis paša brīva izvēle vai ko atļauj finanses". vot tā!
kt315b rakstīja: Kā ar apdzīšanas manevriem?
Ko man būtu jāapdzen? Tauta pārsvarā brauc ar atļauto ātrumu un vairāk, līdz ar to apdzīšanas manevrs man ir vajadzīgs dažas reizes gadā, kad uz šosejas ir izlīdis kāds Džons Briedis...
Tā jau apdzīšanas manevru daudzums ir atkarīgs no šosejas, pa kādu brauc, bet es nezinu pa kādu čuhņu tu ikdienā brauc, ja tu tikai dažas reizes gadā sastopi kādu Džona Brieža pilotētu fūri...
IkdienasViesis
Citviet auto dzinējiem tiek kontrolēts plašāks parametru diapazons, kloķvārpstas tehnisko stāvokli ieskaitot.
=================
Hmm, interesanti par to kloķvārpstu - man ir bijusi darīšana gan ar TÜV, gan ar Šveices "Kontrolle", kaut
kā nemanīju nekādu interesi par KV tehnisko stāvokli,
un kā to vispār kontrolēt bez dzinēja kaut daļējas izjaukšanas?
Dažkārt pārsteidz fakti, ka pie mums var mierīgi TA iziet ar stipri parūsējošu auto.
================
Vairumā valstu diezgan rezervēti izturas pret rūsu, ja tā
smagi nav skārusi virsbūves nesošās detaļas - lonžeronus, pastiprinājumus, sliekšņus, grīdu, piekares atbalsta detaļas. Šveicē pārbaudītājs ar tāāādu "duramo"
no apakšas durstīja auto, ka likās, šitā arī pilnīgi jaunam auto var caurumu izdurt. Turklāt viņi zin, kuram auto kur jādur tiesa, mūsējie pa lielam arī ...
msh rakstīja:
Jā, ietekmē. Ar ejošu motoru ir vieglāk izbraukt uz dzīvas ielas - protams, ja tev nav pokuj ka aizmugurē braucošais dabū mest pa nažiem, jo tu esi izlīdis un ar savu mironi lēni ieskrienies. Kā ar apdzīšanas manevriem?
Pēc tādas loģikas uz ielas nevarētu laist nevienu mazmotora auto. Pat jaunu ne, kur nu vēl pabrauktu. Tiem tak nevienam nav cēliena.
Nesen kā servisa maiņas auto izsniedza Nissan Note....Nu i na...., ar tādu uz šosejas fūrei garām iet būtu bail. No sānielas iekļauties ātrākā plūsmā bez pamatīgas sagāzēšanas arī pagrūti
nevis sagāzēšanas, bet griešanas līdz sarkanajam
pie 90-100 jāmet trešajā, lai iekustinātu uz apdzīšanu. bet piešaujas pie visa
pēc tam mazdā 3 MPS iesēžoties automātiski no 6 pie 100 iemetu 3ajā ar visu starpgāzi. labi sabremzējās
tiem mazajiem sparrati smagāki, lai tos 3 cilindrus daudz maz vienmērīgi strādāt dabūtu (tāpat rūc kā dīzelis)
Vakar nopirku S60, uzreiz beigts motors
Sveiki,
Vakar iegādājos 2000. gada Volvo S60 2.4T ar 170.000 km. Atradu sludinājumu, apskatījos mašīnu dienu pirms pirkuma, ļāva pabraukt 10 min., viss kārtībā. Vakar samaksāju 2450 Eiro, pāreģistrēju, braucu mājās no CSDD. Braucot pēc kādiem 10km parādās "Eļas spiediens zems. Izlēgt dzinēju.". Apstājos, izslēdzu. Pēc kāda laiku ieslēdzu, nerādas vairs neviena kļūda. Braucu tālāk, atkal kļūda pārādas, nepaspēju apstāties, mašīna braucot noslāpst un vairs nevar startēt. Aizvedu uz servisu, tie saka ka motors beigts un vajag mainīt. Pārdevējs likas normāls čalis, bet laikam mani tomēr apčakarēja, jo nevar tak būt ka mašīna pirmajā dienā jau beigta?