Līzings

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Nu tad tā, pilnīgi neplānoti uzzināju detaļas par LMT akciju ar mobilajiem telefoniem, kad bez jebkādas pirmās iemaksas vari noformēt teju vai jebko uz 6 mēnešiem (maksādams mēnesī ļoti sakarīgu maksu par pirkumu) vai arī ilgāk. Attiecīgi, vari atgriezt atpakaļ pirkumu pēc konkrētā perioda, formēdams atkal jaunu aparātu.

Kāpēc te to rakstu? Tāpēc, ka gribu tādu pašu opciju arī autiņiem ) Kā domā tauta, būs kaut kad tuvākā vai tālākā laika posmā kas tāds dīleru/banku piedāvājumā?

Jo LMT piedāvājums - tas ir kas līdzīgs operatīvajam auto līzingam, vai ne? Tikai operatīvā gadījumā, šķiet, ka brauc konkrētus gadus vai km, tad atgriez dīlerim. Gribu 6 mēnešus pabraukt, tad atdot dīlerim, ņemot atkal jaunu auto Tādā veidā esmu ar mieru "nekad auto neizmaksāt" pilnībā.

Viedokļi?

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Kāds auto dīlerim no tā būtu labums?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Par pusgadu nezinu, bet uz gadu noformēt oplīzi var arī tagad. Tikai vai tas tev būs izdevīigi? Jo padomā loģiski - pēc gada dīlerim tas auto būs jāatpērk. Gada laikā tam auto cena būs nogāzusies par 20-30 procentiem, citai markai pat varbūt vēl vairāk. Attiecīgi dīlera atpakaļpirkums būs tāds, lai vēl ar varku to lietoto auto varētu pārdot. Tad iedomājies apmēram, cik liels ikmēneša maksājums tev būs jānoloca? Plus tev vēl ar pirmo iemaksu jārēķinās.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Ja dīleris varētu piesiet klientu pie kāda sava benzīntanka, logu šķidruma tirgotāja, riepu pumpētāja utt., tad teorētiski kaut ko līdzīgu varētu gaidīt arī no auto tirgotājiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es biju tiešām pārsteigts par piedāvājuma ideju.

Nekādas pirmās iemaksas. Un principā, arī nekāda piesaiste operatoram (pakalpojuma sniedzējam).

Prasīju, kur viņiem no tā labums, atbildēja, ka tā ir mobilo aprite, rezerves daļu fonds utt.

Tagad sapņoju par identisku piedāvājumu arī auto industrijā ;)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Mobilajiem arī tādas summas negrozās. Visi līzinga devēji ir vienojušies nedot līzingus bez pirmās iemaksas, lai neveicinātu burbuli, kāds bija 2006.gadā. Tie, kas saka, ka ķipa dod, patiesībā ir tā, ka tā pirmā iemaksa ir uz dīlera peļņas rēķina.

Un kā tu domā, auto arī tāpat varēs izmantot rezerves daļu fondā? Bez tam, tā, ko tev pateica, ir tikai oficiālā atbilde. Reāli LMT vēl nav nemaz izdomājuši, ko ar tiem telefoniem darīt pēc tam.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Gan jau, ka varētu sarunāt - tikai ja auto vērtība būtu 20k, tajā pusgadā dabūsim maksāt kaut kādus 1000E mēnesī

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Es gan jau devīto gadu braucu ar savulaik jaunu pirktu Opel-Meriva. Ja tik traki gribas pārmaiņas, tad var taču uz nedēļas nogali izīrēt tādu auto, kādu vēlas.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Mobilo telefonu tirgotāji aparātus no rūpnīcas vairumā iepērkot dabū tik "saldu" cenu, ka var atļauties uzreiz katru trešo aparātu norakstīt un vēl palikt labos plusos.

Auto tirgoņiem situācija ir gandrīz diametrāli pretēja.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
10 0 Atbildēt

Jā piekāst visas izmaksas un resursu izniekošanu ražojot jaunas naglu kastes, un mainīsim tās katrus 6 mēnešus.

Vai tiešām saviem mazbērniem no šīs planētas neko neko negribās atstāt?

Arī par telefoniem nevaru iedomāties iemeslu kāpēc tie būtu jāmaina katrus 6 mēnešus.

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 1 Atbildēt

no serijas..

pepeljnica pilna

baka tuksha

un ko tur vel-jatira salons, jamazga

jāņem jauna tachila...

P.S

ka čigans teica: ieraugot nosmerejushos bernus nakam no āras iekshā!

Sieva-mazgasim shos vai jaunus taisīsim

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Man patīk vienu telefonu lietot ilgi. Kad esi pieradis pie tā un daudzmaz apguvis funkcijas, priekš kam pirkt jaunu un atkal apgūt tā specifiku???

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Te nu es piekrītu gan ;)

Bet auto - mana absolūta vājība, neesmu spējīgs tam racionāli pretoties.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Lai atsvaidzinātu emocijas, var citu auto noīrēt brīvdienām vai atsevišķam tālam braucienam.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Nu vēl jau pastāv tāds pakalpojums kā ilgermiņa aut noma. Nav lēti un diezvai dos pavisam jaunu auto.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
1 0 Atbildēt

Jauno auto tirgoņiem pats LIELĀKAIS noslēpums ir cena, par kādu auto ir iepirkts no ražotāja vai izplatītāja. Un atšķirības katrā kontinentā ir mērāmas tūkstošos euro par katru eksemplāru. Kad 2006 gadā pirku jauno sonāti, ievācu info par tās cenām citur. Pie mums max.nokomplektēta 2,4 GLS sonata maksāja 22 000 euro, Vācijā 27 000 euro, Krievijā 17 000 euro, ASV - 20 000 baksu. Mūsējie tolaik sonatas veduši no Somijas, kur hundajiem it kā bijušas zemākās cenas ES.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

no serijas...

ir aitas ir cirpeji

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ne jau zemo cenu dēļ veda no Somijas. VIņi mašīnas neņem no citu valstu dīleriem, bet gan no importētāja, ar kuru ir noslēguši līgumu. Šajā gadījumā tas atrodas Somijā.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
1 0 Atbildēt

nu, kkur jau bija bildes, kā stāv jaunie auto poligonos. desmitiem tūkstošu. saražoti, nepārdoti, nevienam nevajadzīgi. autoražotāji arī labāk tos iznīcina, nekā par zemām cenām pārdos. jo tad nepirks jaunos modeļus, kas jau paspējuši nomainīt tos, kas saražoti zem klajas debess pūst.

bik kaitina tā patērētāju sabiedrības fiška, ko uzspiedusi sistēma, kam vajadzīgs ekonomiskais pieaugums visu laiku, līdz ar to ražot energoefektīvus un ilgdzīvojošus produktus nevienam nav izdevīgi.

(komunisms arī nav izeja, nepārprotiet mani, vismaz ne tādā veidolā, kādā dzīvojām mēs 50 gadus un kādā dzīvo z-koreja)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Sistēmu veidojam mēs visi kopā.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

cilvēks ir vājš pēc savas būtības

ja visu laiku skalo smadzenes reklāmas, tā saucamie "viedokļu līderi" u.t.t, tad liela daļa pavelkas. i uz jaunu telefonu ik pa pusgadam, i visādām citām figņām, bez kā mierīgi varētu iztikt

par šito var gari un plaši runāt, bet šodien nav iedvesmas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti