lūk, jau pirmie idiņi*.
* zinot, ka pastiprināti reidi, akcijas, un riskēt var tikai vai nu debils, vai alkoholiķis.
lūk, jau pirmie idiņi*.
* zinot, ka pastiprināti reidi, akcijas, un riskēt var tikai vai nu debils, vai alkoholiķis.
Netrafarēto atuto atpazīšanai der radaru detektori un citi policijas sakaru noteicēji..vai arī tiec sky break un tu redzēsi ,ja vien proti,pēc GPS ,kur visi LV budžeta ""papildinātāji atrodas .Tehnoloģiju laikmets .
Pēc Sky break?
Es tā saprotu- ja jau vispasaules innovāciju līderis Skaibreik ir izmantojams policijas auto iebūvēto ātruma uzmērīšanas ierīču fiksēšanai, tad par viņa lietošanu pienākas Sods un pašas ierīces Konfiskācija. Vai kaa?? Jeb vnk kko muldam un taa,,,
mu tas pārkāpēju procents ir tik mazs ka var teikt ka tiek šauts ar lielgabaliem pa zvirbuļiem
23.06. ap 21:00 Rīga-Roja, 24.06. ap 16:00 atpakaļ, nevienas pašas ekipāžas... Ā, pie Rojas pretī pabrauca viens pelēks Superbvagons, bet nepaspēju apskatīties, vai ir buferī lampočkas...
Bet, nu, atbildot Conqueror avārijas ar 2-3-4 + bojāgājušajiem jau arī izraisa niecīgs procents dzērājšoferu. Tad ko, nešausim pa zvirbuļiem, vai kā?
Ieskats pie BAK ( Briesmīgā Austrumu Kaimiņa) - fishki.net/2322100-kak-zamaskirovat-kameru-videofiksacii-master-klass-ot-dps.html
Vispār ar reidiem kā parasti - nemanīju. Pēc Jāņiem gan pa galvenajiem ceļiem maz tiku braucis, šoreiz vairāk pa reģionālajiem, bet tāpat nekā. Padaudz redzēju tieši trafarētās Mokkas, bet tie laikam ceļinieki neesot. Citādi - kā parasti.
Pēdejās četrās dienās sanāca bik virs tūkstoša norullēt, no viena latvijas gala līdz otram - trešdien nobraucot ap 430 km, cepistus laikam redzēju vienreiz, sestdien pāris reizes, svētdien arī kādas divas vai trīs reizes - laikam pāris reizes brauca pretī, un vienu reizi redzēju opeļa moku, kura drāza bembiju ap Zirņiem.
Pievienojos. Reidi, šķiet, ka bijuši mazajos ceļos kaut kur dziļi mežos, jo redzēju vienu ekipāžu, standarta vietā Rīgā, ķerot uz ātrumu.... visā kopumā diegan vīlies, jo arī statistika par pieķerto vadītāju skaitu neatšķiras no parastas darba dienas.....
Pa ilgiem laikiem pirmie Jāņi, kad nesanāca iepūst nevienā trubā, kautgan braucu visas 3 dienas un daudz. Sestdien varēja būt pat nepilnas 0.5 promilles.
22.06 Rīga -Smiltene - 0; 23.06 (ap plkst.21.00) Smiltene-Gulbene - 0.; 24.06. (no 2.30 - 6.00) - Gulbene-Druviena-Lizums-Gulbene-Smiltene. 0!
23.06 pirms 9:00 pie Baltezera kapiem uz Tallinas šosejas
25.06 pēc 9:00 uz Tallinas / Vidzemes šoseju pārvada (braucot no Tallinas uz Rīgu)
Damn: Interesanti, abus Tevis aprakstītos reidus es redzēju, bet netrāpīju viņos. Kad 25.06. braucām uz zoodārzu īsi pēc desmitiem, policijas mašīnas stāvēja, bet bija tieši uztaisījuši pauzi.
Citādi nevienu ekipāžu neoamanīju - laikam viena pretī braucoša kaut kad bija, bet Pierīga-Apšuciems 23.06 un Apšuciems-Talsi-Pierīga 24.06 bez reidiem.
Šogad kaut kā satiksme arī likās mierīgāka, bet tas droši vien saistīts ar to, ka mēs nebraucām tad kad "visi"
Bet reidi IR vajadzīgi, vajadzētu gan ieviest vairāk arī ikdienā, ne tikai uz svētkiem. No 70 pieķertajiem trešdala ir 1,5 vai vairāk promillēm. Jā, var just līdzi tiem, kas varbūt neko sliktu nedarot uz paģirām ar savām 0,6 "iekrita" - no otras puses, nākamreiz varbūt neriskēs, bet drusku ilgāk pagaidīs.
iAuto.lv lasītāju atsauksmes par policijas reidu!
Irita Lāce: "Nebija uz Pleskavas šosejas. Ja godīgi, nevienos svētkos neesmu tos redzējusi. Ne 23.06 ap 19tiem, ne 24.06 ap 12tiem, ne 24.06 ap 17tiem."
Edgars Saulītis: "Nobraucu šodien ap 150 km pa zemgales pusi, nevienas ekipāžas. Jau kuro gadu pēc kārtas nevienu reidu neesmu manījis."
Liana Domokejeva: "Nez kā ar masveida reidiem - 24.06, ap 13tiem dienā, Lucavsalas NESTĒ uz mocīšiem sēdēja un dzēra kafiju"
Andis Feldmanis: " 23.06. Rīga - Rūjiena 0 ekipāžas. Šodien 25.06. Rūjiena - Rīga 0 ekipāžas."
Jānis Brūveris: "Principā tukšas runas par reidiem. ~350km nobraukāti un neviena reida, nevienas ekipāžas. Par peļņu gan nav aizmirsuši - pārvietojamais radars uz Siguldas šosejas 100-200m aiz zīmes, kur beidzas 100km/h. Malači Valsts policija, turieties."
Robertto Robertto: "Rīga-Ķekava-Baldone-Iecava-Bauska-Jūrmala-Rīga-Jūrmala-Kandava-Jūrmala-Rīga... kopā apm 450km, neviena ekipāža... gan jāatzīst, automašīnu daudz, bet discilplīna perfekta. Ne vienmēr vajaga sodīt un pārbaudīt, iebiedēšana arī darbojas! Paldies CP, viss super!"
Ieva Korženevska: " Olaine,Salaspils,Èrgļi,Cèsis,Sigulda,Rìga 23,24 jùnijs-neviena ekipàža. Waze gan ràdìja,bet nekà nebija. Pàrvietojamie radari gan šur tur."
Armands Treilihs: " 23.06 Rīga-Smiltene-Rīga 2 netrafarētas un 2 trafarētas ekipāžas. 24.06 Rīgas apvedceļs-0."
Solvita Smidrovska: "Rīga - Drusti 23.06 pilnīgi nevienas policijas mašinas. Drusti - Rīga 24.06 pilnīgi neviena!"
Iveta Mazure-Zaharevska: "24.06.17 Rēzekne-Riga neredzēju nevienu reidu."
Kāpēc šādas bezjēdzīgas informācijas dēļ piesārņot internetu?
27.06.2017 9:52 es pakakāju
27.06.2017 10:11 pabrauca sarkans nissans.
Atveriet google maps Latvijas karti. Salieciet 10 000 atzīmes ( iedomāsimies, ka tā policija) uz ceļiem, un apskatieties - noklās visu Latvijas teritoriju? Būs kāds ceļš, uz kura nebūs policijas automašīnas? Bet policijai nemaz nav 10 000 automašīnu. Un pat ja būtu, visas tāpat nevar dežūrēs 3 diennaktis no vietas.
idiņi.
Man reāli liekas, ka i auto strādā 11 gadīgi idioti.
Svētdienas pievakare, Roja - Bauska, viena ekipāža kaut kur pie Slampes stāvēja ceļmalā. Domājams, kāds bija dabūjis protokolu par fiksāku braukšanu.
torkjis rakstīja: 22.06 Rīga -Smiltene - 0; 23.06 (ap plkst.21.00) Smiltene-Gulbene - 0.; 24.06. (no 2.30 - 6.00) - Gulbene-Druviena-Lizums-Gulbene-Smiltene. 0!
Vakar pašā Gulbenē ar pūšamo instrumentu skraidīja
Nevaru nomierināties, 70 (!!!) stulbeņu pieķertu, braucam pie stūres reibumā! Tas apliecina, ka CP reidiem būt vēl vairāk, vēl intensīvāk, tajā skaitā arī slēptie varianti (netrafarētie CP auto), vizītes citos reģionos utt. Līdz pat reālam kriminālsodam ar "patīkamu" zīmogu biogrāfijā.
Un, ja tik daudzi autovadītāji ziņo, ka pastiprināta policijas kontrole nav bijusi jūtama, tad par cik šis skaitlis pieaugtu, ja tie reidi būtu bijuši vēl uzskatāmāki?
Tas pierāda 2 lietas:
1) idiotiskās CSDD reklāmas ir jau vismaz padsmit gadus izķēzīta nauda. Kā ķer, tā ķer un ne tikai Jāņos.
2) autovadītājiem nav bail no sodiem. Ne reizi vien dzirdēts, ka šis noķerts nu jau otro reizi un par to pašu. Daļa sodus noteikti nemaksā, jo viņam nekas nepieder. Ja par šādu lietu, teiksim, papildus publiski nopērtu vai nocirstu metamo, gan tauta aizdomātos, bet nu demokrātiskā sabiedrībā miesassodi nav cieņā.
Ibio peso
CP netrafarētā Škoda mani iesvētīja ar 90 EUR sodu un 6 (!!!) punktiem par agresīvu braukšanu (130 apdzenot un pāri nepārtrauktai līnijai arī).
Braukšu kā paraugs tagad.
Nu tas gan,jepcik bl.., kur ta tev tā gadījās?? Pārbrauci tiešām tai līnijai, vai vnk tipa "atgriezies rindā" pāri tai ?
Tas tas pats gadījums, kuru jau te nesen apspriedi, jebšu vēlreiz pamanījies?
Gadījums tas pats. Uzņemts 130, man apdzenot fūres. Talāk CP Škoda man sekoja lidz brīdim, kad iespraucos starp divām furēm pretimbraucošā auto dēļ. Tad tomēr apdzenu pāri līnijai arī atlikušo fūri. Lieliska video kvalitāte - man nebija argumentu īsti. Tikai izlūdzos mazāku naudas sodu.
Smieklīgi tas jau nav nekāds sods, pareizi būtu piespriest piemēram 100 stundas sabiedriskā darba kuras jāatstrādā parastā skolā mācot CsN bērniem. Tad gan daudzi padomātu pirms trakotu.
Interesanti, par ko?
Esmu bieži apdzinis tādā ātrumā (pat ātrāk manevra beigās). Autoskolas instruktora vārdi - apdzenot auto, max ātri atgriezies savā joslā. Dzinējs jaudīgs - tas sanāk viegli.
Varbūt var mani vainot par to nepārtraukto līniju, kad tomēr apdzinu vēl vienu fūri... stulbs visu pārkāpumu kopums.
Pirmajai frāzei piekrītu tikai dēļ tā, kā tās 90 eiras attiecas pret kasiņa algu, bet savādāk - ar 120-130 pulkstenī man beidzas lielākā daļa apdzīšanas manevru; fūres dzenot nost jau nu toč tie 130 ir, nu par nepārtrauktajām līnijām - diezgan bieži tās ir ne pa ķeksi savilktas...
Kā jau vienreiz teicu, par tām nepārtrauktajām līnijām var diskutēt. Nav aizliegts pabeigt uzsākto manevru - respektīvi, ja tu apdzenot nezini, ka tur pēc 200m sāksies tādas līnijas, tad īsti vainu es tur neredzu.
Protams, ja var pierādīt, ka apdzīšana sākusies tīro nieku pirms visādiem horizontālajiem apzīmējumiem, tas cits jautājums...
Diemžēl video skaidri redzams, es uzsāku apdzīt, šķērsodams balto nepārtraukto līniju...Tāpēc daudz nesprēgāju.
Tas 130 tiešām nav nekas tāds, ir valstis kur +20 pie ierobežojuma apdzenot ir oficiāli atļauts. Tas vairumā gadījumu ir mazāk bīstami, nekā apdzīt ar +5 un krietni ilgāk. Bet nu, pret balto līniju neko.
Nezinu, kā ir jāizpildās, lai ar +20 pie mums sāktu drāzt pie apdzīšanas. 130 ir jau +40, tā ka vaimanāt te īsti nav par ko.
+10 vienam pašam braucot un +20 apdzenot nekad mūžā neesmu apturēts. Ar prastu 120kmh uz tukša ceļa - jā. Bet spēles noteikumi un cenrādis mums visiem ir zināms.
Lai fūres apdzīšanas manevrs beigtos ar +20, tb 110-115, vai nu mašīnai jābūt bez tāda svarīga aprīkojuma punkta ko sauc par motoru, vai arī braucējam ir jābūt bez pašsaglabāšanās instinkta. Man apdzenot pedālis grīdā ir gandrīz vienmēr, izņemot situācijas, kur pirms manis apdzīt sācis kāds, kurš līzē ieķēris mašīnu, bet nevarējis pieķeksēt aprīkojumam motoru klāt - sākot kost uz 80 braucošu vieglo mašīnu bez pārslēgšanās uz leju, manevrs parasti beidzas uz kādiem 120. Fūre - 130. Divas fūres - 140. Atsevišķās situācijās tiek ielikts ceturtajā robā, tad tas manevrs var beigties ar nedaudz lielāku gala ātrumu.
Kur aitas tur cirpēji
Ceļu policija, reidi un fotoradari uz ceļiem
Aktuālā informācija par to, kas notiek uz Latvijas ceļiem. Kur un kā strādā Ceļu policija. Vai tiešām ir reidi un kur?