Ceļu policija, reidi un fotoradari uz ceļiem

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Aktuālā informācija par to, kas notiek uz Latvijas ceļiem. Kur un kā strādā Ceļu policija. Vai tiešām ir reidi un kur?

 
Patisons Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

27.11.2017 - Ilūkstes ielas rajonā, kad bērns skolnieks ir nomaldījies, tam atbrauc pakaļ netrafarēts Subaru Forester un gādīgi aizved uz skolu. Labajam ticēt, tur ir tas spēks

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Juhuuu Pa dienu braucu līdz Smiltenei - vismaz 2 pārvietojamie FR (varbūt, kādu nemaz nemanīju), atpakaļ - arī. Baigi valsts CP aparāts iesprindzis uz sodiem Interesanti, pirmo pa ceļam uz Siguldu starp Depo Berģi un Garkalni nemaz nemanīju, kā braucu 111 pēc GPS, tā aizbraucu garām. Būs vai nebūs sods?

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
3 0 Atbildēt

Domāsim to labāko, būs!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pld Mani kā rāmu braucēju (tagad) tas iespējamais min sods gan neietekmēs. FR taču soda punktus nedod.

Igaunijā tikai par +4 uzņemtam ar FR gan esmu saņēmis brīdinājuma (!) soda rēķinu 7 eur apmērā. No sērijas - nākamreiz būs oppāāā

arba Reģ.: 16.12.2002
2 5 Atbildēt

lasīju, ka arī Latvijā ieviesīs vidējā ātruma rēķināšanu kādā ceļa posmā ! super , tā turpinā !

Vajadzētu ierosināt principiāli jaunu soda kārtību - visi autovadītāji mēnesī saņem soda kvīti par 200 Eu !

ja vadītājs nepiekrīt, tad viņš var mēģināt pierādīt, ka neko nekur nav pārkāpis ! lūdzu reģistratora un navigācijas izraksts par vieu nobraukto laiku !

Kā ar uzņēmuma vieglo tr. līdzekļu nodokli, lūdzu maksājiet, negribat, tad pierādiet, ka neizmantojiet !

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ja jau nespēj ar atļauto ātrumu nobraukt gar fotoradaru, tad kur nu vēl kaut kādu tur vidējo rēķināt.Tur garantēta būs vidējā kustība ar -15km/h un nemitīgi konflikti ar neskaitāmām problēmām.Bet tas taču ir mazsvarīgi- ka tikai kāds par kaut ko Maksā.Protams pāris gadi paies ,kamēr tos sūdus nopirks un uzstādīs. Super perspektīva biznesam-visu laiku kaut kas jauns. Pērkam,būvējam,uzstādām,pelnām...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tak ir jau gatava aplikācija šim pasākumam. Zin posmus un rēķina minūtes līdz izbraukšanai. Tā kā šajos posmos fotoradaru nav, tad var iebraukt tankštellē iedzert aliņu un pēc tam ar pilnu pulksteni atvilkt līdz izejai. Itāļi tieši šādu rezultātu ir panākuši ar savu Tutor sistēmu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā, tiešām ir.Tipa tā kā wāze.Bet tur bija vajadzīga piesaiste attiecīgajam ģeogrāfiskajam apgabalam- itāļu versija te LV nedarbosies. Bet gan jau kāds kaut ko izdomās.Te reku cilvēks to lietu bija pētījis: www.drive2.ru/b/1647320/

ā, un izrādās ka tiesisku Valstu iedzīvotājiem kaut ko dod arī par baltu velti: itunes.apple.com/us/app/fast-tutor/id532463469?mt=8

msh Reģ.: 16.04.2007
8 0 Atbildēt

Nemīz, pie mums pa vidu šad un tad nometīs nomaskētu trijkāji

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Gar stacionāro - ok. Gar to, kas novērots no FR uzraugiem bulku vāģos - skuju kaut ko manīsi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 6 Atbildēt

P.s.Tas ir pisec.Kaut ko mēra ar GPS palīdzību,brīnums kad vēl neuzņem laiku ar hronometru starp ceļa stabiņiem.Gatavie klauni.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Normāla mūsdienīga laika plānošana. Viedierīce palīdz sadalīt laiku starp aliņa iedzeršanu ceļmalas krogā un atvilkšanu ar pedāli grīdā. Bet klauni ir tie, kas izdomā arvien absurdākas represīvās metodes.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Normāla mūsdienīga laika plānošana. Viedierīce palīdz sadalīt laiku starp aliņa iedzeršanu ceļmalas krogā un atvilkšanu ar pedāli grīdā. Bet klauni ir tie, kas izdomā arvien absurdākas represīvās metodes.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 3 Atbildēt

Lieciet kaut 1000 dizlaikus,vienalga jūs būsiet klauni!!!

P.s.Laikam vecpuiši jeb impotenti.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Varbut viss kopā,koktēlis,tas ir pisec,nu ko lai saka,klauni.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 1 Atbildēt

Kurs zin no cik ķer fotoradari Latvijā?

Uz jūrmalas šosejas braucu garām stacionarajam parasti ar 98km/h un nefiksē. Vienu reizi uz 'kruīzu' nobraucu garām uz 103km/h jo aizsapņojos, nenoņēmu kruīzu... bet nenofikseja.

Ātrumi fiksēti ar gps- waze palīzību.

Radari 'ķer' no +15km/h moš? Un KAD sodīs tos kuri pie radariem met pa tapām un garām radaram ar paniskām bailēm brauc -15/20km/h... esmu reali uz krastenes braucis normali 80 un netālu pie radara nākas PĒKŠŅI sabremzēties uz 40/50km/h jo kopējā plūsma čūskas efektā pēkšņi samazina ātrumu pie radara... (kaut ātrums tur ir atļautais 70)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Biju IT konferencē, kur radaru ražotājs negribēji atzina, ka Latvija ir vienīgā viņiem zināmā valsts pasaulē, kur FR reālā laika datu apmaiņas iespējas ir realizētas tā, ka CP var pēc savas patikas mainīt radaru toleranci līdz kaut no +1km/h, neskatoties uz to, ka radari it kā ir CSDD uzstādīti.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Neesmu pārliecināts, ka šādas iespējas esamība automātiski garantē to, ka to +1km/h arī lietos.

Var jau likt arī tādu, bet tad cilvēki var tomēr sākt kasīties, vaimanāt soctīklos u.t.t. Ja ķer par tiem +13 vai cik tur, tad jau cilvēkam īsti nav variantu sprēgāt "ai, nospiedās pedālītis par tiem 3 km/h vairāk, vai tad es ko TIK sliktu izdarīju?", kamēr par +2 km/h jau vaimanu netrūks. + vēl tas, ka noteikti tagadējo -20 km/h pie radariem vietā būs visi -40.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kaut ko te runā par +13 km/h, bet nu kas zina...

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Es droši gar radariem braucu ar līdz +10 pēc gps, pagaidām nav zipsnījis, jo nav jau arī jēga zipsnīt, jo līdz +10 ir tikai brīdinājums, nevis naudassods.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kā sēnes pēc lietus,waze & klauni.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Tak ir jau gatava aplikācija šim pasākumam. Zin posmus un rēķina minūtes līdz izbraukšanai. Tā kā šajos posmos fotoradaru nav, tad var iebraukt tankštellē iedzert aliņu un pēc tam ar pilnu pulksteni atvilkt līdz izejai. Itāļi tieši šādu rezultātu ir panākuši ar savu Tutor sistēmu.

Pie mums kaut kas tāds - tā skriešana pēc programmas - nenotiks, jo te nav itālija, un mums nav automaģistrāles, līdz ar to vidējie ātrumi kaut kādā šosejas posmā būs stiiipri lēnāki. Cik minos, tad manos agro pirmdienas rītu braucienos no dižās pilsētas līdz manam ciemam [250 km], braucot ar +5, borta kompis parasti sarēķina vidējo kaut ko bik virs 70. Ja būs posms, 50 km garš, ar sodu par vidējo virs 80 - būs vērts skriet?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Laikam neesi sapratis, ka skrien ne jau lai ātrāk paspētu, bet tādēļ, ka patīk ātra braukšana. Programma ļaus tos tavus 50km atvilkt no sirds un sarēķināt cik pēc atvilciena ilga pippauze jātaisa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Itālijā varbūt - es kaut kā šaubos ka mūsu X6 braucēji triecas vienkārši aiz patikas ātri braukt, jo ja patiktu ātri braukt, nopirktu BMW sedanu - tās lielās kastes nav īpaši ātrākas par manu golfu. Ātri braukt patīk tādai reti sastopamai sugai kā jaunieši ar kaut kādu bembiju vai audī ķīseli, bet arī tādi parasti diži ātrāk nebrauc.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Apbrīnojama loģika

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kas tur apbrīnojams? Pirms 10 gadiem, kad vēl šitentā pseidodžipu sērga bija tikai knapi sākusies, nebija nekas pārāk pārsteidzošs, ja braucot pa šoseju kāda skumjā gove [tā laika saistošais semaks] pagāja garām kā stāvošam. Tagad kad semaku braucēji ir pārkāpuši uz X5 un X6, tādi mani apdzen braucot uz 120-130 - vēl neesmu piedzīvojis ka kāds mani apdzītu kā stāvošu...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Neesi iedomājies, ka vienkārši pa 10 gadi daudz kas ir mainijies? Lielāki sodi, punkti, grūtāk atpirkties no policijas, varbūt arī cilvēku domāšana? Tiešām domā ka ar x5/6 ir problēmas pabraukt uz 200 ( vai uz cik ir jābrauc lai apdzītu kā stāvošu ) Semaki tak no ceļiem arī nav pazuduši, bet vai tad bieži redzi tādus apdzenot tevi kā stāvošu? Varbūt piečuki? Vai vispār bieži redzi kādu tā lidojam?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lielāki sodi, grūtāk atpirkties no policijas, plakanie telefoni lai no tiem pirmajiem diviem izvairītos ;) Jā, ar iksu ir zināmas problēmas pabraukt uz divīti - aerodinamikas problēmas - neesmu uz iksiem skatījies, bet nesen palūrēju līdzīgas mašīnas, desmitgadīga Q7 specifikācijā - izrādās ka tai kastei, aprīkotai ar 250 zirguspēku ķīseli, dinamikas rādītāji ir līdzvērtīgi manam ķieģeļa formas golfam - gan cēliens, gan vmax. Tad nu bik ir starpība, vai tu brauc ar ātrumu, kas ir tuvs mašīnas vmax, līdz kuram ir jāāāāāāāāāāieeeeeeeskrieeeeeeenāāāāāāāssssss, un pēc tam jātiek kratītam savā augstajā taburetē, vai tomēr ērti sēdēt sedanā, kura vmax ir jūtami augstāks, un visdrīzāk elektroniski ierobežots, tb vmax ir vēl augstāks - vai ne? Semaki no ceļiem ir jūtami pazuduši, jo galvenā to mērķauditorija ir pārkāpusi uz lielajiem SUViem, es pat nevaru atcerēties kad es pēdējoreiz redzēju A8/7-er/S-klasi, tādu modeli, ar kādu brauktu turīgs cilvēks - dižajā pilsētā, dabiski, viņu ir vairāk, bet tāpat iksi, Q7 un ML viņus pārsit.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Plakanie telefoni aizvien mazāk sāk palīdzēt izvairīties no sodiem, jo pret kustīgām škodām un subāriem tie ir diezgan bezspēcīgi.

Tici man, nav tur nekādu problēmu pabraukt uz divīti, un arī īpaši nav jākratās braucot pa šoseju, nav jau runa par braukšanu trasē, bet nu parunāsim par to kad tu būsi notestējis kādu x5/6.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas grib, tas skrien, un turpinās skriet.

Es jau nesaku ka ir milzīgas problēmas ar iksu pabraukt uz divīti - es vienkārši zinu to, ka lidotāji lido ar ātrumu, kas ir patīkams - mašīna, kurai vmax ir kaut kur bik virs 200, patīkami sasniedz kādus 160 kmph, un tālāk ir lēnas mocības ar pedāli grīdā. Vienu vecu iksu varētu patestēt, ja būtu jēga, bet nē, paldies - es pat nezinu, kāds manam golfam ir vmax, kur nu vēl to mēģināt svešai mašīnai...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Itālijā tādi ir krietni vairāk tieši īsi posmi un tieši viens pēc otra.Un parasti jau neviens tur nekur uz malas nestāv un nemiiž un tas viss ir priekš krievu lohiem, ka tur katram tādam tieši ātrumposmam pa vidu būs benzīntanks.Kā arī "maksā" (gan tur gan te gan jebkur) pamatā tikai galīgie lohi, kuri nejēdz un nekontrolē ne ko viņi dara ne kur atrodas, nedz arī ir priekšstats kā un kāpēc tās ierīces darbojas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Par krievu lohiem neko daudz nezinu, bet par šādu paradumu uzzināju no smukas sarkanas Alfiņas īpašnieka, kurš mani Tutor zonā apdzina kā stāvošu un pēc tam tika sastapts tankā, dzeram aliņu. Papļāpājām par dzīvi un vietējiem paradumiem. Un viņš nešaubīgi bija itālis.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kurā vietā tas tā gadījās? Krievi vienmēr uzskata, ka pasaulē itin nekas nenotiek ārpus viņu gribas un izpratnes, tas skaidrs.Bat šis ir jau kāds padsmitais gadījums, kad dzirdu no Laviešiem kam tieši šitā ir gadījies.Laikam kkāda aura tāda.Interesanti arī tas, ka tas suuds tur mierīgi aizkadrā vismaz jau gadus 8 strādā- bet lūk nekad agrāk tik masveidīgi "nebija dzirdēts" par to.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Konkrēti man - kaut kur uz A14 pa ceļam no Bergamo uz Ferrari muzeju Precīzu vietu neatceros. Stāstu, kā pareizi piemini, biju dzirdējis jau iepriekš, tādēļ arī bija interesanti parunāties ar vietējo, kas precīzi iekļāvās dzirdētajā uzvedībā. Garām lidotāji "kā stāvošam" tur bija vairumā, bet konkrēto Alfu ievēroju dēļ sievas sajūsmas par šiem auto.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Man pofig. Es reti braucu virs +20km/h. Un vienalga - vai stacionārais, vai policists krūmos, vai netrafarēts vai šie "punkti", man pie dsa. Es braukšu uz 110, kur 90 un maksimums ko man izdarīs - izrakstīs brīdinājumu.

Bet maksā tikai lohi. Pareizi te viens jau rakstīja.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Visur braucu ar 10 km/h virs atļautā ātruma,neviens sods par ātrumu manā mūžā nav bijis.Vienīgais kas mani satrauc ir tas kad jaunie fotoradari nelabos esošo situāciju uz ceļiem,viss paliks vecā līmenī.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Tak ir jau gatava aplikācija šim pasākumam. Zin posmus un rēķina minūtes līdz izbraukšanai. Tā kā šajos posmos fotoradaru nav, tad var iebraukt tankštellē iedzert aliņu un pēc tam ar pilnu pulksteni atvilkt līdz izejai. Itāļi tieši šādu rezultātu ir panākuši ar savu Tutor sistēmu.

Un vispār - ja tekstu frāzē šitādi, tad var arī teikt "ir gatava programma kas parāda cepistus un fotoradarus, ļaujot pirms tiem piebremzēt, un pēc tam atvilkt. latvieši to ir panākuši ar saviem fotoradariem." Ir neliela ļautiņu grupa, kas vēlas bezjēdzīgi riskēt, kaut kur skriet, raustoties kā puņķis uz drāts un lūrot plakanā telefona ekrānā - un ir pārējie braucēji. Tas ka tu satiki itālijā vienu dzērājšoferi, kurš tev stāstīja "jā jā, tā mēs te darām - manā pilsētā es, paulo un džiakomo, un blakus pilsēta pat veseli pieci!" vienkārši parāda ka tas teorētiski ir iespējams - mums latvijā arī ir cilvēki kas brauc uz 150-200 un vienmēr viņus nenoķer - citus pat ļoti reti - un ir cilvēki kas apgalvo ka šosejas ātrums plūsmā esot tur, teiksim, 105 kilometri stundā, tik man ar saviem 95 nav sanācis šādu plūsmu nekur piedzīvot - vienkārši parāda ka tādas grupas ir, bet tās nav lielas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nerunā par lietām, ko nezini. Saprotu, ka uz pasauli skaties no veca golfa un rajonu ceļu pozīcijas. Man ir sanācis pabraukāt Itālijā arī pirms Tutor ieviešanas. Toreiz visi puslīdz vienāda plūsmā brauca ~130-150 robežas un pa retam varēja novērot kādu lidojošu Ferrari. Tagad toties ir radīta manuprāt bīstama indivīdu ātrumu starpība. Daļa apzinīgo velkas ap 100, ne tuvu neievērojot labas joslas principu, vairumā ir lidotāji, kas brauc slalomu starp iepriekšminētajiem un man, kam patīk braukt ar atļauto 130 vai +10, faktiski ir nepārtraukti jāmanevrē apbraucot lēnos un vienlaikus domājot par to, ka abās pusēs spoguļos nemitīgi jāseko, vai kāds nelido no aizmugures.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur jau ir tā sūtība un jēga, ka nemitīgi un visu laiku ir kaut kas aktīvi jādara.To taču nevar iestāstīt nevienam, kurš tur pats nav bijis.Būt arī ir viens, bet izdarīt secinājumus un spēt pielāgoties- tas ir jau pavisam kas cits.Gandrīz jebkura tāda itālijas "loha/gliemeža" kvalifikācija mierīgi ietilpst LV "asu" augstākajā hierarhijas trešdaļā. Kā arī- tās attiecību problēmas galvenokārt izpaužas uz divjoslu autostrādes (kur tomēr ir diezgan liela ticība, ka fūres nelīdīs kreisajā joslā). Vai uz 4-6joslu ceļa, kur ir gan sapratnes problēma par fūru uzvedību pirmajās 2 rindās gan par orientāciju ātrumos un spoguļos uz ātrākajām joslām.Ja trīs itāļi par kko strīdas- ārzemnieka pieklājība prasa ievērot saprātīgu attālumu un nelīst tam konfliktam pa vidu.Bremzes un riepas arī ir vismaz 3x svarīgākas par mašīnas jaudu.Pilnīgi skaidrs, ka tālā gabalā vienu un to pašu braucēju var satikt vairākkārt un cits citu kaut desmitreiz var apsteigt,pie kam dažādās lomās.Ja neizrādīt agresiju un dažkrāt arī norīt kādu nelielu Krupi- ir ok, var pilnīgi justies "kā mājās".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"pirmstutor" Itālijas bāņi man patika, tagad ir nejēdzīgi stresaini un nogurdinoši garu gabalu braukšanai. Un vēl jāmaksā kosmisku cenu - degviela maksā mazāk, nekā jāmaksā par ceļu un vēl tas stāšanās pie maksas aparātiem... Nevar jau ka normālas valstīs iztikt ar vinjetēm

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Laikam Mafija darbojas- visi par visu dārgi maksā;))Autostrāde šogad bija 8centi/km, bet runā ka nupat būšot vēl klāt.Degviela jālej līdz lūpai Austrijas pusē.Tur kkur ap Villach-u, ja pa to pusi.AT vispār tā parasti ir līdzīgā cenā kā pie mums vai pa pāris sant lētāka- bet pamatā tikai, ja nobrauc drusku nost no bāņa.Tāds Šells laikam ir visu laiku vislielākais Laupītājs, pie kam visur.Un mazākie tanki var būt jau vakarā slēgti.Itālijā jau vispār degviela visos laikos un vietās ir bijusi dārga, uz autostrādes it īpaši.Bet, ar visu to,čeku var mierīgi neiedot un vel santīmus uz leju noapaļot;D

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Itālijā ar savu auto nav būts nu jau vairāk kā desmit gadus. Nomas auto nekāda pildīšanās Austrijā nav aktuāla. Bet 44eur maksa par 300 ar astīti km tomēr likās nedaudz neadekvāti pret ~20 notērētajiem degvielas litriem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vispār jau jāsaka - skatos no latvieša pozīcijas. Kāpēc golfu iepini, nezinu - vai tad servisos un pie dīleriem ir ~1,7m zemas durvis, caur kurām regulāri staigājot, normāli braucošs cilvēks gūst galvas traumu un sāk izpildīties?

Mums ir bik cita mentalitāte kā itāļiem, un vēl tas mazais sīkumiņš ka mums nav neviens autostrādes, tik uz pirkstiem saskaitāmi divu joslu ceļi dižās pilsētas tuvumā. Ko ar tādu sistēmu pie mums varētu sapist - nezinu - kas šobrīd grib izpildīties, tas lūr plakanā telefona ekrānā un izpildās - ja ieviesīs šito, tad tas plakanais telefons dabūs vienlaicīgi darbināt divas programmas, bet nu lielākajai daļai plakano telefonu lietotāju ir bikses ar lielām kabatām un lieli telefoni, tie jau pavilks

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Golfu "iepinu", jo tas ataino domāšanas veidu (ar to negribu jebkādā veidā teikt, ka sliktāku vai labāku, kā citiem, bet noteikti savādāku). Latvijā ir gan ceļi, gan mašīnas, gan gribētāji braukšanai ar 200+ km/h. Ak jā - legāli tas nav, bet vidējā ātruma kontroles ierīces ir medusmaize šādiem cilvēkiem, kam pēc gūtā adrenalīna devas pīppauze ir tieši laikā. Papildus šiem noteikti būs bailuļi, kas šajos posmos vilksies pavisam lēni, lai tik nepārsniegtu... Rezultātā tiks panāktas divas ar normāliem braucējiem konfliktējošas "plūsmas", tikai pasliktinot kopējo satiksmes drošību. Savukārt to, ka "latvieša pozīcija" ir izlikties, ka uz mums neattiecas vispārīgi principi, jo... (piemēram, "mums nav nevienas autostrādes"), tādēļ jākāpj uz tā paša grābekļa, kur citi jau ir uzkāpuši, nemēģināšu apstrīdēt. Tā ir patiesība - bēdīga un nožēlojama, bet patiesība.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Parasti jau "raustās kā puņķi" tieši tie, kuriem "nevajag" to telefonu un kuri viņu nemāk likumīgi izmantot.Itālijā NAV (vairs nav..) ne īsti Latvijas šoferu, ne īsti mašīnu ar LV numuriem.Ja nu vienīgi gadās pie slēpošanas vietām šīs valsts ziemeļdaļā, bet citā teritorijā praktiski pa pus mēnesi vai nu knapi vienu/divus vai vispār nevienu var saskaitīt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mazliet lirikas pirmdienas rītā. Nupat pabiju Kijevā darba lietās. Braucām ar taxi, ko sarunājām vairākas dienas. Taxi autovadītājs stāstīja ar Ukrainas CP īpatnībām uz manu piebildi, ka pilsētā tomēr brauc par traku (vismaz 80-90, kur plūsma atļauj). Izrādās, Ukrainas CP neķer ar radariem uz ātrumu vispār. Sodi mēdzot būt tikai par: brauktuvju līniju pārkāpumiem, par sarkano luksofora gaismu, par reibumu pie stūres. Citādi nekādu FR uz ceļiem, nekādu ekipāžu ar fēnu rokās vai tml. Nesaku, ka tā vajag - tomēr arī tur viss notiek un ne jau haotiski. Starp citu, vairākjoslu maģistrālē ātruma ierobežojums virs katras joslas - elektronisks tablo - ceļazīme. Kreisās abas joslas - 130 zīme, reālais - cik atļauj drosme

Tas ir vēl viens piemērs, kā it kā atstatus - Ukraina (kas nav ES valsts) vairākās situācijās izpogā civilizēto ES (LV).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šis drošvien velk uz līdzību ar aizliegumu krievijas cp lietot rokas radarus (dēļ korupcijas iespējas un daudzajām neskaidrām situācijām pierādīt vainīgo vai piesieties nevainīgajam).Acīmredzot, Ukrainā (kāds) šobrīd "izstrādā" elektroniskās metodes- pagaid pāris gadus, visur tāpat būs masveidā saliktas tās elektroniskās ierīces kā visā EU.Tāpat ko krievi tagd runā par tām sarkano luksoforu un krustojuma līniju šķērsošanas mērierīcēm- tak tur Galvenais uzstādījums ir panākt to, lai pēc iespējas vairāk braucēju par kko maksātu.Ja ir cilvēki, kuri nespēj izkustēties un plūsmā iekļauties- tātad šī pati ākstu šķira samaksās arī par jebkuru citu cilvēcisku neuzmanību.Tiklīdz būs 2cm pāri Sarkanajai virtuālajai līnijai, tā sods garantēts.Tieši tā, kā tur tas ātrās palīdzības palaidējs, kurš pavācoties malā uzbrauca uz aizliegtās līnijas.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 2 Atbildēt

Būtu normālas šosejas, kur vasarā atļautu izskriet, tie kas gribētu tie izskrietu.. Tiem kam nav smadzene nosistos... Nu un? Valsts nekādīgi nevarēs novērst to bezsmadzeņu nosisanos, vienalga cik tā spiestu ātrumus uz leju un kontrolētu....

Bet tad vismaz pilsetās un piepilsetās neviens vairs bravūrīgi nelaistu +20, pie skolām piebremzētu un nevajadzētu vairs nedz subarus nedz škodas ik uz metra.... ;)

Jo vairak cilvēkus ierobežo jo vairāk tie pretojas! (bet no peļņas viedokļa līdzsinējā politika izcili der, savādāk kā gan lapīs budžetā caurumus ciet? Ja vairs tik intensīvi neienāks kāposts.)

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Vai tu pats tici tam, ko saki? Es jau nu teiktu ka tur ir zināmas problēmas ar smadzenēm, ja vajag "izskrieties", bet tie, kas regulāri kaut kur skrien, pie tā arī pierod un cenšas vairāk vai mazāk skriet visur.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Jādomā, ka tas bieds par vidējā ātruma kontroli Latvijā tomēr neiedzīvosies. Jo, būtu ārprātīgi neinteresanti braukt auto pie stūres tādā posmā. Viens tāds ir pa ceļam uz Polijas robežu starp Kaunas un Marijampoli. Baigi negribas tur pārkāpt CSN Vispār ņemam piemēru no Skandināvijas, tur tomēr mega pārsvarā "tikai" parastie FR teju ik pēc brīža. Garlaicības kalngals tur braukt, man izteikti nepatīk (pat riebjas, ja godīgi).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 7 Atbildēt

Man patīk šitentie tavi regulārie teksti par garlaicīgo braukšanu, vienīgi jābrīnās kāpēc tu brauc ar jaunām mizām, kam parasti ir neliels ķīselis un sūdomāts - tie, kam braucot ir garlaicīgi, parasti izvēlas behu ar lielāku plītnieku Tak nopērc kaut kādu honda jazz vai kādu nemodernāku šodienas ražojuma žiķeli - šobrīd tev gribas ārdīties, jo skaņas izolācija nedod pietiekamu braukšanas sajūtu, kamēr ar tādiem tur šādas problēmas vairs nebūs un varēsi bez deguna raukšanas pabraukt uz simtu...

Damn Reģ.: 07.12.2003
2 0 Atbildēt

Diez vai būs daudz tādu posmu.Kaut kādā intervijā par piemēru minēja salu tiltu.

Uzliks Rīgā pāris posmus un ar to viss arī beigsies.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Patīk braukt pie stūres Polijā Ievēro plus mīnus ātruma ierobežojumus, brīvāk atvilkt var teju visur. Patiesībā, lielākajā daļā Eiropas ar satiksmi ir daudz maz labi, varbūt vienīgi Skandināvija izceļas ar savu bardzību. Ar to gribu sacīt un novēlēt, lai Latvija nekļūst par ūberpareizu valsti max ātruma ierobežojumu ziņā.

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Xvz. Nevaru fotoradaru neesmu uz ceļiem redzējis

Stacionāros uz stabiem, pārvietojamie uz kājām

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Ja kādam interesē,te reku slavenais ātruma ierobežošanas process tiek pētīts no "otras puses".

(c)Your Government Hates You

Australia is a federation of over-governed nanny states. Our federal and state governments are power-hungry, inherently corrupt entities comprised of individuals who care far more about rorting the system and milking whatever undeserved entitlements they can, rather than acting in the best interests of the public they allegedly represent.

speedcamerascam.com/2017/02/02/rip-off-fines-rising-road-tolls-rubbish-research-why-the-australian-obsession-with-speeding-enforcement-is-a-sick-joke/

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

neinteresē.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Žēl gan, ka tā..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Diemžēl šis uzskatāmi pierāda tavu taisnību. Tikai cilvēkam, kas zina, ka viņam nav taisnība, bet grib palikt pie sava, neinteresē pretējās puses argumenti.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Man arī laikam džentelmeņa komplekts pēdējo reizi tika prasīts kaut kad 2000šo pirmajā pusē. Tajā laikā pašam sava kpmplekta nebija, laikam bija tikai trijstūris, uz TA pārējo parasti aizņēmos. Vienreiz pa ceļam uz TA atcerējos, ka esmu aizmirsis aizņemties, bet cerēju, ka izies tāpat, bet nekā - inspektoram dikti vajadzēja redzēt visu komplektu. Tā nu gāju uz blakus esošo veikalu pirkt (toreiz vēl bija tāds pie CSDD), bet tur taisni pusdienlaiks. Nācās no blakus esošā servisa darbinieka par 50 santīmiem izīrēt uz apskates brīdi Inspektors vēl "nobrīdinājās", kur tādus apbružātus var nopirkt, bet iebilst neko nevarēja

Pēc tās reizes iegādājos pilnu komplektu, tiesa, ugunsdzēšamajam noteikti termiņš tagad notecējis.

Man kādu laiku atpakaļ (pirms netrafarēto parādīšanās un dīkdieņu pazušanas no ceļiem) āksti izdomāja paprasīt "par izrunāšanos". Kamēr rādīju trijstūri un aptieciņu, inspektors izdomāja pats pagrābt ķepā ugunsdzēšamo, lai apskatītos derīguma termiņu. Ar temiņu viss bija kārtībā, bet nācās viņam formēt nesankcionētu kratīšanu.

seaman Reģ.: 18.08.2005
1 0 Atbildēt
GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Kurš te īdēja par mūsu fotoradaru sistēmu un naudas kāšanu? Šodien atnāca rēķins no Igaunijas - svētdienas vakarā pabraucu garām stacionārajam ar 77 km/h atļauto 70 vietā. Noņemot kļūdu - 74. Ātrums pārsniegts par veseliem mežonīgiem nepiedodamiem četriem kilometriem stundā!!!!! Rēķins - 12 eUro bet, nu, ātri gan atnāca.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Arī man līdzīgs brīdinājuma naudas sods atnāca Labāk uzreiz samaksā, citādi saņemsi pēc vairākiem mēn.vēstulīti no kedītu piedzinējiem.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Stāsta, ka Igaunijā pirms riņķiem ir uzraksts: "Vairāk par 3 apļiem pa riņķi nebraukt!" Saprotams, nevar jau tik ātri izdomāt, kur braukt!

Un pats Igaunijā esmu redzējis - ja pirms apļa ir ātruma ierobežojuma zīme, tad 300m pēc apļa ir zīme "Visi ierobežojumi atcelti". Tas priekš tiem, kas izbrauc no apļa un turpina vilkties. Tas - kā atkārtots atgādinājums kaimiņu zēniem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tikko nopirku Circle-K vienu auto žurnālu - tipa "Stūre" vai tml. Tur viens labs raksts ar reāliem piemēriem - FR soda rēķiniem no EST, POL, ITA u.c. valstīm, ko jau reāli saņēma LV iedzīvotāji. Rezumē - neizsprukt no soda vairs nekur. Un sodi nav mazie, tas arī.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Laikam kāds nesen saņēmis ļoti dārgu fočeni, jo bijis tik apskaities, ka pa nakti nosvilinājis fotoradaru Brīvības gatvē pie Nestes...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tikai diez ar ar ko? Molotova kokteilis? Vai kāda cita ķīmija ar augstāku degšanas temperatūru?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

tur vajag kaut ko kas ilgi deg un ilgi karsē to radaru, ar vienu ļoti karstu bet īslaicīgu degšķidrumu to diez vai var panākt. Tipa kaut kur laikam uzmestu riepu svilinājuši bija vai kaut kā tā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti