Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Vēl tāds neliels trūkums, ka jaunā Honda-Jazz tomēr ir paskaļa. Pa šoseju labi dzird gan riepas, gan motoru.
Toties auto ir ārkārtīgi ekonomisks. Pa pēdējiem nobrauktajiem 291 km borta kompis rāda 5,3 litru uz 100 km patēriņu. Ja arī tas drusku melo, tad patiesībā vairāk par 5,5-5,6 litriem uz 100 km nav!
Kaut kā pavilta apskatīties dažu auto apgriešanās rādiusu , saka ,ka RWD tas esot stipri mazāks . Tikai to atrast pagrūti . vairums auto ražotāji ,dīleri ... šo informāciju uzskata par nebūtisku un nepublicē .
Labi par hondām . Nipon mājas lapā kā reiz ir ši informācija . Un skatos JAZZ 10.80 metri ??? civic sedans 5.78 metri .. Civic touer 11.28 m .CR-V 11.90 m Kas tur tehnoloģiski tik savāds ,ja tāda liela atšķirība ..it sevišķi mazais civic sedanam . Visi priekšpiedziņas . Varbūt datu kļūda ?
atkal drusku ne topika tēmā ...Citur forumos dzirdēts par RWD priekšrocībām . Nu tad min manevrēt spēju un vieglāku parkošanos dēļ mazāka apgriešanās rādiusa . Paskatījos 5 bmw 12 metri ? ? 3 bmw 11metri .avensis 11 metri
ja tā labi padomā tad vēl viena lieta ir riteņu izmērs(platums). Šobrīd kompaktklasei tiek piedāvāti riteņu izmēri kas pirms 20 gadiem likās kosmoss pat lielo sedanu klasē. Platam ritenim ar pozitīvu iznesumu vajadzēs daudz vairāk vietas
Tātad, PEUGEOT 508 SW (kas fona attēlā) 2,0 HDi ar 180 zs un automātu, 11.2014.gads. Tikko nomazgāts dzidri balts un smuX Auto joprojām ļoti ņiprs un bez blakusskaņām salonā (kluss, goda vārds)! Auto, kam vislabākie BI-LED lukturi, kādi redzēti vismaz no manas puses pie stūres.
Jau 60tkm aiz muguras, bet vairs ne tikai sajūsma. Tehniski auto, protams, brauc un rūc. Bet jau ir vairāki iemesli, kādēļ otru reizi jaunu PEUGEOT...
- Burtiski drausmīga automātiskā ātrumkārba, kas ne tikai nesniedz baudu no brauciena, bet bieži pat tracina (slēdzas jūtami uz "augšu", lēni ripinoties - vienkārši pretīgi - "uz leju", strauji paātrinoties, sākumā it kā atvelciens ar briesmīgu pauzi, tam seko tāds kā "belziens" u.tml.)
Parasts 6 ātrumu automāts, "kam nav, kam plīst" ('C dīleris).
Konkrēto marku ieteiktu vairs tikai ar parasto manuālo ātrumkārbu.
- ziemas ārprāts ar elektronikas ekstrām.
Parkingsensori juka prātā viens pēc otra arī braucot - biju spiests tos atslēgt pavisam.
Keyless go no 4 auto rokturiem strādāja tikai 1 (!) - otrā pusē, aizmugurē Rezultātā laba ekstra netika izmantota, jo bez pults nekā...
Gadījās pa kādam brīnumam pat ar aklo zonu sensoru atpakaļskata spoguļos - tie nostrādāja, piemēram, lietū, sniegotā ceļā, reizēm - arī aukstā laikā.
Atpakaļskata kamera ieslēdzas ārkārtīgi lēnām, tik lēnām, ka nereti jau manevrs pabeigts. Vai arī - jāgaida, kamēr auto izdomās to ieslēgt. Turpretī, ieliekot ātrumā, uzsākot braukt, kamera (atpakaļskata) ieslēdzas, rādot auto aizmugurē notiekošo
Tas ir vienkārši pipec.
Biju pie dīlera, bet tavu brīnumu - tikko viss sāka strādāt nevainojami, dīleris sacīja - viņiem neesot, ko taisīt.
ALLELUJA, pēdējā diena ar manu balto PEUGEOT būs tā pēdējā garantijas diena.
Aš nagi niez pameklēt Tavus postus par to cik ļoti franču autobūve ir attīstījusies pēdējos gados tieši kvalitātes ziņā
Es nesaku ka peugeot ir slikta mašīna, pašam bijusi pieredze ar 406 un 307, gan viens gan otrs bija klusi un salīdzinoši komfortabli braucamie bet visa tā sajūta kopumā neatstāja pamatīgi būvēta auto iespaidu.
Par savu ex dīzēl ravu lidz 150 K tikai pie trūkumiem atzīmētu lampiņu izdegšanu . Bet vēlāk domas mainījās , dzinēja dēļ . Ātrāk aizlidoja papildus apsilde .
Par savu iepriekšējo CR-V, ko pirku jaunu 2008.gadā, bet pārdevu 2015.gadā, varu teikt tikai labus vārdus. Bija 3 ārkārtas gadījumi, kad bija jāveic neplànoti remonti:
1) nobruka kondicioniera relejs. Itālijā. Toties ieguvu pieredzi, kā reāli strādā bezmaksas tehniskais atbalsts visā Eiropā. Šis bija garantijas gadījums pie aptuveni 60 000 km nobraukuma.
2) pie nepilniem 160 000 km mainīju sajūga komplektu. Varēja vēl nemainīt kādus 20-30 tūkst.km, bet kaitināja neliela skaņa pie sajūga izspiešanas. Pēc 5000 km km es gan auto pārdevu.
3) pārstāja strādāt kondicionieris. Nippon piedāvāja par tolaik 1200 latiem mainīt kompresoru. Nepiekritu. Iebraucu pāri ielai pretī Amserv Motors. Tur par 5 latiem saremontēja - ielika šeibiņu pie kompresora sajūga un tā tas turpināja strādāt izcili turpmāk.
Biksenona lampiņa sāka izrādīt vecuma pazīmes pie 90 000 km. Nopirku bixenon.lv neoriģinālās philips spludzes 2 gab. Kopā par 45 latiem.
Vietā nopirku jaunu CR-V. Ja ar iepriekšējo nebūtu laba pieredze, tad jaunu būtu ņēmis ko citu.
Kasinsh79 ir vistipiskākais auto industrijas klients. Tikko izbraucis ar auto no salona, jau grib ko citu. Tirgotāji un ražotāji sit plaukstas. Kasinsh79 tik maksā.
Esmu latvietis - praktiskais un tikai tagad pa īstam novērtēju, kāpēc Vācijā, piemēram, tik liels universālu īpatsvars jau gadiem ilgi - tie ir vispiemērotākie auto ģimenei, gan no ērtību viedokļa, gan no ietilpības viedokļa utt.
Skaidri esmu nolēmis ar savu PEUGEOT 508 braukt līdz garantijas beigām max (30.10.2017.) Līdz ar ko, jau sāku interesēties par auto, ko gribētu ņemt tā vietā.
No pēdējiem jaunajiem auto mani visvairāk uzrunā divi. - jaunā OPEL INSIGNIA
- jaunais SKODA SUPERB
Abi ar universāla virsbūvi.
OPEL INSIGNIA izskatītu ar 170 zs dīzeli un 8 pakāpju automātu. Tikko biju Amserv Krasta, teicās, ka pirmais demo auto būs tikai jūnijā... Bet vilina pat ļoti.
SKODA SUPERB izskatītu ar 190 zs dīzeli un DSG 7 pakāpju (laikam) automātu. Ar tādu braucu iauto testa braucienā (gan "sedanu - liftback") - nav nevienas sliktas piezīmes.
Jūsu domas?
Esmu par jaudīgiem dīzeļiem un automātiem (tikai), gadā ap 30 tkm nobraukums, daudz garo gabalu ar pedāli grīdā (arī)
Tas Skoda ir ar 6pak Dsg un Ad-blue un viņš izskatās pec Skodas.Inzignijai vismaz ir kas jauns izskatā.Reiz es biju dikti ieinteresējies par to- bet nu ko tik neuzdzirdēju, viss Slikti;) Tu ieej krieviski ir tādi opel-insignia.su un opel-club.ru ,par iepriekšējiem modeļiem tur bija zili brīnumi izlasāmi
Konkrētais nebūs labākais piemēts ja vācijā lētākais 14 gada dīzelis ar tomātu, ādu un 200k aiz muguras maksā 300eur lētāk tad šis ir vainu sists vai tīts.
Problēmas cik dzirdets ar dīzeļiem pie 200k nobraukuma, kas Kashins diezvai būs aktuāli, rada gabals iepirka jaunu turbo benzīnu, šobrīd 50k, zero problēmu. Salons pašaurs motors gana jaudīgs-160zs, patēriņš zem 8 litriem.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?