RAV4 līdz 220K pie dīlera ,.Nebija pagarinātā garantija ko arī nožēloju .
AVENSIS tagad 117K Nav pie dīlera , nav pagarinātā garantija ,atkal nožēloju
RAV4 līdz 220K pie dīlera ,.Nebija pagarinātā garantija ko arī nožēloju .
AVENSIS tagad 117K Nav pie dīlera , nav pagarinātā garantija ,atkal nožēloju
Nu, 220 tk diezvai kāds tev pagarināto dotu. Ja nu vienīgi uz eļļas ščupu.
GB12
Netceros piedāvājuma nosacījumus . Bet klepot sāka 170K
Parasti, ja standartā ir 3 gadi/100 tk., tad pagarinātās dod 5 gadi/150.
Janozaurs rakstīja: Pēc statistikas pēc servisu apmeklēšanas ( jauniem auto), korejieši ir priekšā vāciešiem. Lai kā to negribētu atzīt. No vāciešiem pirmā vieta mersedesam, nevis vw, kā gribētos domāt.
Varētu lūdzu konkrētāk, pēc kuras statistikas? Vācu auto bild TUV par 2016 gadu 2-3 gadu vecuma grupā Korejiešu KIA sportage ieņem 125 vietu un KIA Sorento godpilno 105 vietu.
Veiksmīgākais korejietis ir KIA Picanto, dala godpilno 38 vietu ar Opel Zafira. Priekšā ir plaši pārstāvēti dižā vācu trijnieka pārstāvji. Labprāt palasītu kādu materiālu no neta, kurā korejieši ieņem pirmās vietas.
Es sapratu, ka Janozaurs par KIA domāja, ka priekšā vāciešiem servisu apmeklēšanas biežuma ziņā.
Varat mani uzskatīt par savādnieku, bet jaunu KIA es nebaidītos pirkt (piemēram, jauno SPORTAGE), turpretī jaunu AUDI - visticamāk, ka pat neizskatītu (arī pie vienādas iegādes summas). Pirmais, manuprāt, ir daudz kvalitatīvāk nostrādāts mūsdienās nekā otrais. Tehniski uzticamāks - viennozīmīgi.
P.S. Agrāk (pirms gadiem 15-it) - pilnīgi otrādi būtu domājis.
Ar KIA neesmu braucis, viedokļa nav. Ar dažu stundu intervālu testēju Tucson un Q5, vienādā cenā. Salīdzināt abus, kā salīdzināt žiguli ar moskviču, par labu Q5, tāpēc arī tādu iegādājos. Nobraukti tikai 3tūkstoši, liels braukšanas prieks,priecē salona kvalitāte. Garantija 5 gadu garumā, 8 pakāpju tiptroniks strādā nevainojami, ātrumu pārslēgšanos nejūt, benzīns 10,5 litri pilsētā Rīga, nepīķa
stundās, patstāvīga pilnpiedziņa. Starp 2-3 gadīgiem auto uzticamības reitingā Sportage 125 vietā, Q5- piektajā vietā. Modelis ražots kopš 2009 gada, visas vainītes, kas bija pirmajos gados novērstas. Braucu un priecājos
Kijai ir viena smaga problēma jau uz papīra - tu nopērc škodu, kurai detaļas maksā kā poršam...
Lai saprastu katra izvēli par auto un tā uzticamību, vajadzētu vienoties par 2 terminiem:
1)labā tehniskā kārtībā
vai
2) braukšanas kārtībā
jo man, pēc piemēram msh rakstītā , liekas ka viņa auto ir braucamā kārtībā, bet nevis labā tehniskā, jo diezvai ja teikšu vinam ,davai laižam šodien tūlīt līdz Spānijai ~3800km viens virziens , bez evakuatora polises, vai vēlmes iet nenosakāmu km attālumu līdz tuvākajam šrotam , būtu prātīgi darīts
. Msh nekā personīga, man jaunībā moskvičš, tad audi un pēc tam passerati ar bija braucamā kārtībā
Vai es kaut kur pretendēju uz ideālu stāvokli? Pēc gada droši vien varēs pretendēt, šobrīd savu zināšanu un pieredzes dēļ varu atļauties braucamu stāvokli. Ja būtu piepeši jābrauc uz spāniju, tad pirms tam sasteigtā kārtā profilaktiskos nolūkos tiktu izdarīti vairāki nākotnes darbi, bet tagad tie notiek nesasteigtā, dabiskā kārtībā, kad uznāk luste, spiedīga vajadzība vai vienkārši vajadzības dēļ tiek nojaukts kaut kas cits, kas bijis ceļā kaut kam, ko derētu nomainīt.
Bez tam, ideāls tehniskais stāvoklis viens pats vēl nav garants ka izdosies bez problēmām aizbraukt līdz galam
nordic rakstīja: Ar KIA neesmu braucis, viedokļa nav. Ar dažu stundu intervālu testēju Tucson un Q5, vienādā cenā. Salīdzināt abus, kā salīdzināt žiguli ar moskviču, par labu Q5, tāpēc arī tādu iegādājos. Nobraukti tikai 3tūkstoši, liels braukšanas prieks,priecē salona kvalitāte. Garantija 5 gadu garumā, 8 pakāpju tiptroniks strādā nevainojami, ātrumu pārslēgšanos nejūt, benzīns 10,5 litri pilsētā Rīga, nepīķa
stundās, patstāvīga pilnpiedziņa. Starp 2-3 gadīgiem auto uzticamības reitingā Sportage 125 vietā, Q5- piektajā vietā. Modelis ražots kopš 2009 gada, visas vainītes, kas bija pirmajos gados novērstas. Braucu un priecājos
Kadi gadi ,nobraukumi abiem ?
Visas jaunās mašīnas ir labas. Atšķirības ir niansēs, piem., kāds ir dīlera serviss, garantijas, attieksme pret klientu, u.c. . Pēdējā laikā esmu apstājies pie ,,Škoda''.
Polijā tikko atkal izbraucu ar BMW 640i xdrive
Kad tur bija sasnidzis pamatīga sniegs.
Lūk, tas auto ir mega BAUDĀMS
Aprīkots ar teju visu iespējamo un sasodīti pievilcīgs gan tehniski, gan vizuāli. Reāli super!
Un cik gāzes patērēja šitais baudāmais auto uz vienu simtiņu?
Kāda gāze?
98e - ap 15-20l patēriņš
Pa bāni uz 200 kruizējot (ne tagad, dabiski) vienas bākas pietiek vien nepilniem 400km
Divu, vai chetru durvju versiju?
Kadjar ir noripojis 10016km un tas iespēts kopš 24.03.2016. Tātad +/- 1000km mēnesī. Vidējais patēriņš līdz 07.01.2017. ir 7,5l/100km. Kas ir atzīstami un pieņemami. Zemākais 6,45l vienas bākas griezumā, lielākais 8,4l.
Ja kādam interesē kopējie izdevumi ir 0,11EUR/km - degviela, ziemas riepas, logu šķidrumi.
Līdz apkopei vēl neesmu ticis, tā būs martā.
Kopumā auto iet labi, problēmu pagaidām nav. Ar super klusajām Continental ripām auto vispār bija nedzirdams, tik daudz, cik sitas akmentiņi arkās. Ar Ķīnas riepām paskaļš, bet riepas labas, lai gan super lētas 57EUR R17 riepa, nekad nav pievīlušas pat ne tuvu tam. Turas visos apstākļos labi, protektors mīksts un dziļš.
1,2l motors atsaucīgs, uzrāviens pietiekams, naskākiem braucējiem jaudas varētu pietrūkt gaitā. Nav spridzeklis, nevar veikt neapdomīgas apdzīšanas. Sals pagaidām nav bijis iemesls kaut kādām elektronikas problēmām, salons uzsilst ātri, nav pat salīdzināmi ar dīzeli, kur, pus Latviju izbraucot, salonā varēja nosalst.
Bagāžnieks ideāls, pietiek vieta, 1 lielajam čemodānam 2 vidējiem un vēl brangam 45kg Bernes ganu sunim. Aizmugurē vietas pietiek 2 bērnu paliktņiem un vēl vidēja auguma braucējam. Apdare ir solīda, nedaudz kaitina tikai cimda nodalījuma vāks, kas nedaudz čīkst braucot pa grants ceļu, kad ir vibrācija, liekas, ka atdures gumijas pie vainas. Melomāniem jāskatās uz BOSE versiju, jo standarta versijai nepatīk zemās basa skaņas. Un vēl trūkst briļļu turētājs. Man vēl nepatīk kā darbojas lietus sensors, baigi neizprotami strādā pie rasaina lietus, neslēdzas pat pie visjūtīgākā režīma. Un ziemā atklājās vēl viens mīnus - slotiņas novietots zem motora pārsega malas, līdz ar to vadītāja pusē nevar atliekt.
Start/stop ir lielisks, neesmu gan sapratis tā darbības algoritmu, jo mitrā, lielā salā laikā nedarbojas, laikam taupa enerģiju, bet kopumā nekad nav nācies palikt pie krustojuma, jo nav nostrādājis. Ja darbojas, tad perfekti. Pilsētā ļoti patīk.
Ļoti patīk info sistēmas personalizācija, var pielāgot krāsas, stilu, ne gluži tik plaši kā 3008, bet var.
Kopumā auto labs, ģimenei patīk un pagaidām esam ļoti apmierināti.
Rezumē:
+ Liels bagāžnieks;
+ Pietiekami vietas aizmugurē;
+ Kluss dzinējs un gaita ar labām riepām;
+ Start/stop
+ Multimēdiju sistēma, navigācija
- Lietus sensors;
- Slotiņas zem pārsega;
- Skaņas sistēma;
- Nav briļļu turētāja.
Uz Kadjar var izvēlēties, ja gribas atšķirties, jo tehnika un kvalitāte ir ļoti laba, jā ir šādas tādas utis, bet kuriem auto tādu nav?
Malacis, labs apraksts.
Par slotiņām - visticamāk atliekt var, vien Tu nezini, ka var. Kaut kā šīs tak ir jāmaina, vai ne?
Manai škodai arī tas pats variants un tas it kā skaitās slotu pretzagšanas štelle. Tad nu noslāpē auto, ieslēdz aizdedzi, nospied tīrītāja sviru un šīs paceļas, bet nenolaižas. Izslēdz aizdedzi un vari locīt slotas.
Nu tā manam auto. Varbūt tavējam tas ir darāms savādāk, bet idejiski gan jau var.
Nē šis nebūs tas gadījums, jo man nav tik dziļi iegremdētas kā Škodai. Pasažieru pusē viss forši atliecas, bet vadītaja pusē tu vari atliekt par 1/3 daļu (nepietiekami, lai noturētos stāvus) un tad atduras pret pārsega malu. Paskatīšos manuālī, bet ātri pārskrienot pāri neko neredzeju par šo jautājumu.
Aši iemetu aci googlē, kur vīriem tādas pašas problēmas ar slotiņām.
Bet risinājums ir - arī Kadjar esot service position, lai notīrītu vai apmainītu slotiņas. Pie izslēgta dzinēja ieslēdz logu tīrītāju sviru zemākajā pozīcijā un tām slotām vajadzētu nostāties vertikāli, lai tās var atlocīt. Izskatās, ka tas ir universāls risinājums - kā, Škodai, VW un droši vien vēl citiem.
Tā kā man ir jaunais Qashqai arī 1,2 benzīna motors, lasot Tavu aprakstu sajūtas, ka tu rakstītu par nissanu, bet faktiski tas jau ir viens modelis nedaudz savādākā izpildījumā, man nobraukums kaut kur virs 41000 km un vidējo patēriņu arī rāda 7.5 l, par lietus sensoru 100% taisnība, krītoša migla, rasināšana ir viens liels jautājums vienīgais,ka man ir vieglāk, slotiņu lai ne arī pilnīgi, bet tomēr varu pacelt, lai nekrīt atpakaļ uz stikla.
Joprojām nenožēloju nevienu centu par savu izvēli
Super! Vairāk tādu aprakstu!
Nezinu kā renault, bet Hondām start/stop sistēma ir aktīva tikai pie konkrētiem nosacījumiem, kam jāiestājas vienlaikus. Aukstai mašīnai tā nekad nestrādā, tāpat arī jābūt akumulatora uzlādes līmenim ne mazākam par konkrēti noteikto utt. Sistēma darbojas, lai neatstātu mašīnu bez nepieciešamās elektrības
Izskatas, ka te ir līdzīgi.
Apsveicu VWfanu ar nupat iegādāto jaunu Honda Jazz! Lai labi ripo!!! Un welcome to the Honda club!
Nopietni! Skaists, sarkans Jazz!
Teicās taču XC90 pirkt...
Nu tā, cienījamie foruma biedri! Tikko no Nippon autosalona atbraucu ar jaunu auto: Honda-Jazz ar 1,3 litru 102 zirgspēku benzīna bez-turbīnas motoru. Komplektācija mazāk pilnā, tātad Trend. Auto cena 13665 EUR.
Kāpēc tieši šāda izvēle?
Iespējams, mans nākamais auto, ko iegādāšos, arī būs Honda Jazz, bet noteikti ar labāku aprīkojumu. Gribētu aktīvās gaismas, klimatkontroli, automātu.
Kopš Ziemassvētkiem vēroju tirgu, un man bija dažādi pieļaujamie pirkumu varianti. Pamanīju Nippon Auto noliktavas izpārdošanas sarakstu, un šis Honda-Jazz ar cenu zem 14K piesaistīja manu uzmanību. Tad nu ātri kārtoju iegādi.
Nippon Auto pārdevējs teica, ka no noliktavas izpārdošanas auto saraksta četriem auto divi vēl nav pārdoti, šķiet, ka ir arī ar klimatkontroli un variatoru.
Tik ātri es vēl neplānoju pirkt. Iespējams, paņemšu demo auto. Tādu gandrīz pērn vasarā paņēmu. Tomēr beigās paņēmu Zafira
Priekš fana loģiska izvēle... ja vajag tikai kondišku un radio. Dizains arī nav prioritāte. Priekš kam maksāt par pārējām izvirtībām?
Dizains Jazzam, manuprāt, ir glīts. Pēc nobrauktiem pirmajiem 22 km jāteic, ka man patīk lielie logi un teicamā pārskatāmība uz visām pusēm.
Bildēs tāds pazems izskatās. Nav vēlēšanās pēc seklākām bedrēm un zemākām apmalēm ? ;)
Ar to nebiju domājis mašīnas dizainu. Man gan jaunais modelis ne visai, iepriekšējais, manuprāt, bija glītāks un labāk pārdomāts, bet, nu, tā ir gaumes lieta. Vispār, man šķiet, ka Hondai, līdzīgi kā Toyotai (t.sk. Lexus) un Mitsubishi, šobrīd tāda dizaina krīze iestājusies - jaunus modeļus it kā vajag, korporatīvo dizaina līniju kaut kādu vajag, bet, nu, tas rezultāts tāds samocīts. No japāņiem, manuprāt, par glītiem šobrīd var saukt tikai Mazdas un Nissanus. Nu, vēl Subaru ir labojušies, bet baigi prasti. Bet Subaru nekad nav pretendējuši uz skaistu auto radīšanu. Viņi paši saka, ka tehnika ir primāra. Kaut gan, arī no tās nekā diža jau nav vairs...
Ar komentāru par dizainu es vairāk biju domājis tādas lietas kā melnās ručkas/spoguļus, parastos bleķa diskus, miglinieku neesamību, gumijas stūri (šim taču nav ādas, vai ne), AC kloķus utt.
Man personīgi Jazz aizmugure ne pārāk patīk, bet tas nebūtu iemesls, lai to neiegādātos. No priekšas un sāniem ļoti glīts auto. Svarīgākā Jazz īpašība ir tā tehniskā uzticamība.
Apsveicu, bet jautājums - kas ar to hondu vizināsies? Sieva uz darbu vai arī visa ģimene+pekeles+suns?
Gan es uz darbu braukšu, gan sieviņa. Abi brauksim gan ar vienu, gan otru mašīnu. Nu tātad dažādi darīsim! Brauksim arī kā ģimene ar pekelēm, tikai bez suņa, jo tāda mums nav.
Visu cieņu VWFans!
Viņš ne tikai spriedelē, bet arī reāli dara.
Ne pirmais, ne pēdējais JAUNAIS auto. Respect
Šodien nobraucām 102 km ar Hondu. Bijām uz Rīgu, un, braucot turp no Jelgavas, borta kompis uzrādīja vidējo benzīna patēriņu 4,9 litri uz 100 km. Pat, ja tas melo, vienalga izcili mazs patēriņš.
Gāzes iekārtu arī uzstādīsi Hondā,?
Kādu laiku noteikti nē, bet, ja auto labi kalpos, tad varbūt pēc dažiem gadiem.
Domājams, ka pēc dažiem gadiem drīzāk paņemsi atkal kādu jaunu auto, nekā uzstādīsi gāzes iekārtu un turpināsi vēl pāris gadus ar to braukt ;-)
Pēc dažiem gadiem noteikti nē. Ar Škodu gribētu braukt līdz kādiem 250-300 tūkst.km.
Mazs trūkumiņš Hondai - tāds pastīvs mehāniskās ātrumkārbas kloķis. Salīdzinoši Škodai tas kustas daudz mīkstāk, brīvāk, taču vienlaikus ļoti precīzi. Un vēl - Hondai ātrumu pārslēga kloķis izteikti mazs izmēros. Tāds piemērots smalkas, sīkas sievietes rociņai. Bet nu to kādreiz var labot, nomainot uz lielāku.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?