Ja patēriņš ir 5 litri, tad gāzes iekārtai nav nekādas jēgas, manuprāt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja patēriņš ir 5 litri, tad gāzes iekārtai nav nekādas jēgas, manuprāt.
Vismaz pagaidām pēc borta kompja skatoties, patēriņš ir izcili mazs. Tikko atbraucu no mājām līdz Jelgavas Valdekas lielajai MAXIMAI un borta kompis rāda: distance 6,2 km, laiks 17 min., vidējais ātrums 22 km/h, benzīna patēriņš tikai 6,6 litri uz 100 km.
Tad vēl - benzīna atlikuma rādītājs ir tāds, ka to veido 20 balti klucīši. Benzīnu uzpildīju pie nobraukuma 33 km. Tagad ir 188 km, tātad nobraukti 155 km, un nodzisuši tikai 3 klucīši rādītājā, bet atlikuši 17 klucīši. Un kompis rāda, ka vēl var nobraukt 670 km.
Vēl - ja salīdzina Jazz un Civic, tad Jazzam salons pasažieru zonā noteikti ir ērtāks, plašāks. Magic Seats - super izgudrojums.
VWfans rakstīja: Citroen-C3 ar 1,6 litru 109 zirgspēku benzīna motoru ir pietiekami izturīgs auto. Man viens kaimiņš katru dienu brauc uz darbu Rīgā ar šādu auto, kuru viņš pirka jaunu 2004.gada martā. Spriežot pēc CSDD datiem, auto nobraukums jau pārsniedzis 350 tūkst.km, un tas turpina ripot un tehniskās apskates parasti iziet ar pirmo reizi.
Kolēģis pirka C3 6vai 7 gadā un bija pastāvīgas mokas ar elektroniku. Kamēr bija garantija, salons veda remontēt ar evakuatoru. Beidzās- čakarējies kā gribi.
Tētis joprojām ikdienā braukā ar 2004.gadā manis pirktu jaunu Citroen C3. Problēmu nav īpaši vairāk kā ar citiem auto. Rūsa gan ir. Tikko nomainīja sajūgu. Nobraukums ir aptuveni 130 000 km kopā pa 12,5 gadiem. Gribētu maonīt uz ko jaunāku, bet žēl par 1000 eur atdot. Tāda šim auto ir max tirgus cena.
Pirmo reizi pagalmā nomazgāju savu Hondu, pasēdēju mašīnā, nedaudz apskatījos instrukciju, lai apgūtu auto iespējas.
Konstatēju, ka dzinējs neceļ augstāk par 3700 rpm. Nobraukums 199 km. Nez, vai tas varētu kaut kāds dzinēja vadības bloka uzstādījums jauna auto iebraukšanas periodā?
Tukšgaitā vai arī pa šoseju braucot nevar dabūt pāri 3,7k?
Ja tukšgaitā tad tam tā ir jābūt, jo daudzus motorus vairs nevar tukšgaitā griezt līdz ierobežotājam, ir savi triki kā to apiet bet tur noteikti jāskatās pa ražotajiem VW piemēram jāizslēdz ESP un jāieliek ātrumā.
Ja arī gaitā neceļ tad iespējams ražotajs paredzejis iebrukšanas periodu bet nu tad būtu jābūt pirmajai eļļas maiņai pēc 3-5 tūkstošiem kilometru, kurā tad šis ierobežotajs tiktu atslēgts.
Visticamāk. Mans Jazz 05' mierīgi skandina redlainā. Es gan tā nekad nebraucu
Katrā ziņā pašlaik šādi ar manu Jazz izdarīt nevar:
Vai ir vispār kaut kas izskatīšanas vērts par 36tk. € un līdzvērtīgs max komplektam KIA Sportage ar 180 zirgiem? KIA laikam nedaudz attura 19" diski, kurus pēc tam fig pārdosi LV bezceļos. 1,6tk€ ielikt vienkārši sekcijā nav plānos.
Škoda un VW neizskatu savu pamatotu apsvērumu dēļ.
Manam kaškajam arī ir 19 collu diski. Pilnajās komplektācijās tā ir. Kaut kas līdzīgs ir gan cirvim, gan kijai, gan hiundajam. Cik zinu, jaunais Reno Scenic būšot pat ar 20 collām.
Auto ir paciets, bet, nu, labi izskatās. A tādai Kijai tas ir diezgan būtisks faktors.
Braukt, zīmējoties, ka tev ir uz 2" lielāki diski autiņam, uz kuru neviens neskatās, ir apsurds. Komforts tādam ir svarīgāks faktors, it sevišķi, ja LV ceļi priekš tādiem diskiem ir labi ja 2%.
Honda CR-V max nopakots ar 1.6 l dīzeli un variatoru.
Piekrītu!
Honda CR-V ar 1.6 dīzeli - tikai 1700kg un 10sec līdz 100km/h?
Būtu kas jaudīgāks, tad varbūt, bet šis ir nemotors.
Pie tam CR-V ir neglīts priekš manas gaumes. Dizaineris ar komisiju laikam ir lopā bijuši, ka kaut ko tik bezgaumīgu ir pieņēmuši. Vairāki iepriekšējie CR-V kuzavi glītāki izskatijās.
Manuprāt, tieši pēdējais KIA Sportage ir bezgaumīguma uzvarētājs.
Bezgaumīgākas par priusu nav.
Tev CR-V liekas gaumīgāks?
Sportage pirmajā mirklī liekas dīvains, bet kad pierod, tad ir ok. CR-V uz viņa fona vienkārši nobāl... priekša dīvainām līnijām, restes nekādas. Tā kā būtu veca tante savu bezzobu klabekli saviebusi gatavojoties špļāvienam. Aizmugurē loga līnijas aiziet pilnīgi šķībi. Pakaļa tāda, it kā tur jau kaut kas būtu ieskrējis. Šausmīgi.
Varētu domāt ka Kia baigi ātrāks ar 9,5 sekundēm un tādu pašu pašmasu
KIA Sportage skaistuma etalons..., mjā....
Jāsaka, ka gaumes tiešām ir dažādas. Priecājos par savējo
Pirms laika draugs mani sāka gatavot nepatīkamai sarununai . Tu tikai neapvainojies ..... Es jau no sarunas visu ko gaidīju ...pāridarījums no studiju laikiem u t t . Bet izrādās viņš gribēja pateikt , ka tojotas dizains viņam nepatīk .
Cik tomēr svarīgs dizains dažiem .
Tik atgādinu man ir tojota . Izskats iegādes brīdī bija pēdējā vietā . Iemesli auto iegādei bija citi , lai gan arī uz mirkļa emocijām balstīti .
Ko jūs jaunajam modelim KIA SPORTAGE p.ie.s.i.p.ā.t.i.e.s?
Piederu pie tiem, kuriem tiešām patīk.
Ja iepriekšējais modelis bija ne visai (kaut kas proporcionāli tur nebija ok), tad jaunais modelis, manuprāt, ir pat ļoti izdevies gan tehniski, gan arī vizuāli
Nu nez, pilnīgi nopakots Sportage par 36 štukām? Daudz par daudz. Nupat Feisbukā redzēju Audi A6 reklāmu - labi nopakots (pārkinga sensori un kamera, navigācija, ādas salons, 5g/100k garantija u.t.t.) A6 sedans ar 1.8 TSI par 40 štukām.
Esmu izbraucis ar jauno Sportage un viss patika (lai gan 1.7 dīzelis pārāk gauss un arī rijīgs), bet nu, es testēju auto par aptuveni 25k, kas arī šķiet saprātīgs cipars priekš tādas mašīnas.
Ja gribētu atvēlēt teju 40 tūkstošus, tad tiešām labāk skatītos uz kaut kādu A6. Labi, ko es te meloju, būtu jāliek ģimenes vajadzības pirmajā vietā, tādēļ būtu jāņem kaut kāda BMW 2. sērija vai tml. Bet tas nemaina faktu, ka, manuprāt, ja tuvojamies 40k EUR slieksniem, Kia nav tā mašīna, ko iegādātos.
Par 25-30k - noteikti vērts apsvērt. Par teju 40? Nekad.
Jā, kā reiz tūlīt braukšu pētīt to cenas "nometienu" A6. Viņam tur vēl paketes klāt nāk, kas vēl sadārdzina auto jauna pašizmaksu. Bet nu viena lieta ir max nopakots un otra maz nopakots Audi A6, kurš ir zagļu topā, kuram kasko dēļ tā augstāks, kuram apkopes dārgākas un ja pareizi sapratu, tad nežēlīgi dārga ir kaut kāda 4tā apkope. 2000€? Tai pat laikā kvalitāte nav 10 gadus agrākā. Bosam ātrumkārba A8 2 gab. noģība garantijas laikā.
Bet no otras puses, es esmu no cilvēkiem, kuriem tieši cenu diapazons 30-40k šķiet visbezjēdzīgākais. Perfekti labu jaunu un visām vajadzībām piemērotu mašīnu var nopirkt par 20-30k, izvēle plaša. Perfekti labu jaunu "premium" var dabūt par 40-50k un uz augšu, izvēle plaša.
Bet kas paliek pa vidu?
Tas pats Sportage par 25k, ar drusku labāku motoru, pseidopilnpiedziņu un pāris ekstrām.
Tas pats Tiguans par 28k, ar drusku labāku motoru, pseidopilnpiedziņu un pāris ekstrām.
Un tā tālāk.
Noteikti ir kādi izņēmumi, bet kopumā tieši cenu kategorija, kas ir starp augšējo ne-premium (ap 30k) un normāli aprīkotu premium apakšējo slieksni (ap 40-45k) mani totāli neuzrunā, jo tā šķiet dikti nesaprātīga izvēle.
Šaja diapazonā mans favorīts būtu Outback. Dizaina ziņā, protams, nav pērle, bet toties Subaru pilnpiedziņa, kas zin, tas saprot
Kaut kas man teica, ka jaunajam Outback vairs jau neesot "Subaru pilnpiedziņas", bet nezinu, vai tā tiešām ir.
Outbakam tie 150 vai pat 140 zs dīzelim ir par maz priekš tās summas. Būtu vismaz 180, tad būtu ņemams.
Man personīgi līdz 30k eur liekas saprātīga izvēle ikdienas auto.
Un te jau Premium auto tirgotāji mūs kārdina, par adekvātu (tam līmenim) cenu, iedāvājot max nopakotus auto
nomiks rakstīja: Tētis joprojām ikdienā braukā ar 2004.gadā manis pirktu jaunu Citroen C3. Problēmu nav īpaši vairāk kā ar citiem auto. Rūsa gan ir. Tikko nomainīja sajūgu. Nobraukums ir aptuveni 130 000 km kopā pa 12,5 gadiem. Gribētu maonīt uz ko jaunāku, bet žēl par 1000 eur atdot. Tāda šim auto ir max tirgus cena.
No šitik maza nobraukuma nevar izdarīt secinājums par auto izturību.
nestrīdos
Vai nav tā, ka regulāri mazi braucieni nemaz tik veselīgi nav?
Man Jazz arī gada nobraukums ir aptuveni 6000-7000 km. Kalpo NEVAINOJAMI jau daudzus gadus!
Starp citu, piektdien uzzināju, ka sportidžus sāk zagt. Šogad jau 2 esot aizgājuši.
Divas jaunas lietas. Šodien otro reizi uzpildīju benzīnu Hondai, un patēriņš pēc 382 nobrauktiem kilometriem izrādījās fantastiski mazs - 5,73 litri uz 100 km.
Otra lieta. Salīdzinot ar Škodu, Hondā drusku nepatīk dzinēja skaņas tembrs - tāds griezīgs tas ir. Nez, vai pēc auto iebraukšanas tas var mainīties?
Njā, tam Audi A6 akcijā smuka cena ar to visu, ko piedāvā. Sanāk 10tk.€ atlaide. Pat diski uzlikti 17", kaut katalogā 16" bleķinieki nāk 190zs benzīnam. Apkopes arī nav kosmos. No 230-400€.
Garantija uz kuzavu 12gadi. 5 gadi it kā uz pilnīgi visu, izņemot ejošās detaļas - b.diski, kluči, slotiņas u.tml.
Nu, es domāju, ka par 40k iepirktu A6 pēc pieciem gadiem pārdosi tālāk par krietni lielāku ciparu, nekā par 36k iepirktu Sportage. Tur vien būs liels ietaupījums.
Vēl redzēju, ka Volvo piedāvā labas cenas XC60 modelim, 38-39k, par 39000 izskatījās vispār super komplektēts. Gan ar D3 motoru, nezinu,vai tas gana labi ceļ. Bet ja gribas skatīties džipveidīgo virzienā, arī tas ir variants. Un arī tur es domāju, ka tālākpārdošanas vērtība būs daudz labāk.a
Varbūt citāds domu gājiens dīleriem, bet uz manu jautājumu, kāpēc KIA maksā tik dārgi, vairāki dīlera cilvēki metās mani pārliecināt, "kāpēc gan tam maksāt lētāk, ja auto izdevies reāli labs"?...
Kaut vai dēļ tā, ka pēc pieciem gadiem tā Kia būs daudz mazāk vērta par citiem auto, kurus var dabūt par līdzīgām naudām. Paskatījos SS:ā 2012.g. ražotas Kia, atradu vispilnākās komplektācijas Sportage par 18500 EUR: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/sportage/dchxx.html
Nobraukums tikai 62000.
Audi A6? 17500-28000, nobraukumi stipri lielāki.
Pusgadu jaunāks A6 maksā 10 000 vairāk: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bjnni.html
Sportage bija viens no auto, kuru iegādi apsvēru, bet nekad max komplektācijā, jo max komplektācija ir neadekvāti dārga. Ja es gribu ieguldīt pie 40 tūkstošiem automašīnā ir maz iemeslu ņemt Kia, nevis kaut ko no Premium gala.
Tā pati problēma arī ir ar tādu auto, kā jauno Peugeot 3008. Ja nemaldos, Autobild testa eksemplārs maksāja arī tos pašus 36 tūkstošus.
3008 personīgi šķiet ļoti simpātisks un par 25-30k varētu arī būt ņemams kaut kad nākotnē, bet kad cena jau pietuvojas tiem 40 tūkstošiem? Nu, nē.
Man tas vienkārši šķiet kā mēģinājums pārlekt pāri savai astei un piedāvāt produktu par neadekvāti augstu cenu.
Pašreiz tirgū tas ir normāli, ka par ekstrām jāpārmaksā ļoti liela summa, pat, ja daļa no sīkumiem ir tikai papildināt jau esošo programmu un pievienot 1 pogu regulēšanai. Tam visam pašizmaksai jābūt smieklīgai. Tādam kā Audi vispār var pievienot tik tālu, ka sanāk vēl viens tāds pats Audi.
Salīdzinot P3008 ar KIA īsti nevar. Maksimālajā summā KIA ir ar max komplektāciju. P3008 tur vēl 5tk jāpieliek, lai visu pievienotu.
Tātad par Kia Sportage. Nu jau 4 mēnešus tiek lietots Kia Sportage 2.0d GT AT - principā pilnākā patreiz komplektācija.
Ir nobraukti jau 15000km no tiem 5000km cauri visai Eiropai.
Vidējais patēriņš Latvija + bānis (130-180) un pilsēta 8.1, pa Latviju braucot ikdienas režīmā ap 7.6. Protams pēc 350e ar 231zs reizēm liekas par īsu, tomēr līdz 180 automašīna paātrinās dinamiski, max 208 pēc paneļa, virs 200 mašīna jau paatrinās negribīgi.
Ļoti patika kā auto uzvedās uz Alpu serpentīniem ļoti stabili un pārliecinoši bez liekām virsbūves kustībām, ne mirkli neizjutu understeeru, pagaidām vēl neizdevās saprast mašīnas vadības limitu.
Loti patika navigācija kā arī esmu sajūsmā par lielo panorāmas lūku.
Sēdekļi ērti, sanaca nobraukt vienā rāvienā 1300km, nejutos no sēdēšanas noguris.
Tehniski viss tip top, uz ziemu uzliku 17 ratus, vienīgi Kia atzīst tikai oriģinālos spiediena devejus. Eļļu neēd pat pie salidzinoš aktivas braukšanas.
Arī uz Latvijas grants ceļiem mašīna stabila pat pie 140kmh, elektronika iejaucas reti. Arī pa sasnigišu bāni ar saprātu var braukt uz 140, tik jāuzmanās no lohiem.
Lielākais pluss pret konkurentiem ir dif lock. Spriežot pec krievu auto testiem, kopā ar elektroniku var mašīnu izkarināt pa diognāli. Pats šo dif lock funkciju esmu izmantojis vienreiz lai uzbrauktu pa apledojušu slīpumu. Ļoti patīk aktīvā bremzēšanas funkcija kad mašina pati nobremzē ja pamana lēnāku objektu priekšā.
Par cenu ieteiktu painteresēties pie visiem dīleriem.
Tantes runā ka var dabūt paris tūkstošu atlaidi.
jaaanis rakstīja: Kā jau iepriekš esmu teicis, par gaumi nestrīdas, gaume vai nu ir, vai nav.
Es zinu kam viņas nav
Īsti veči par gaumi nestrīdas... bet mauc uzreiz pa purnu!
VWfans rakstīja: Vispār pagaidām Honda, neskatoties uz saviem 102 zirgspēkiem, ir galīgi miegaina, krietni lēnāka par Škodu, kam ir tikai 70 zirgspēki. Redzēs, kas būs tālāk.
Vakar par šo pajautāju Nipponā. Stāv rūpnīcas ierobežotājs, kas pie zināma nobraukuma (daži tūkstoši km) pats pārprogrammēsies un jauda parādīsies! Stresam nav pamata
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?