rakstīja:
Ar PVN
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?
Es piekrītu šim apgalvojumam. Patreizējie auto ir ļoti sarežģīti un detaļu izturības ziņā ļoti tiek ekonomēts. Rezultātā no kādreizējās izturības ir palicis tikai mīts. Daudzas detaļas apvienotas vienotā korpusā kuru nomaiņa ir vairāku tūkstošu cenā. Dažādas blīves, kas agrāk tika izgatavotas no krāsainā metāla, jaunajos auto ir aizstātas ar plastmas vai tamlīdzīgiem materialiem. Rezultatā tās t un eļļas iespaidā sakalst un veidojas noplūdes, kuras novērst prasa sarežģītu un laikietilpīgu remontu. Sendienās bij lietošanā 1973 g pirmais vw passat variant ar mehānisko 4 ātrumu kārbu un 1,6 dīzelīti. Tādam auto pa taisniem gabaliem stabīls 4l patēriņš un garā kārba braukšanai pa pilsētu tik pat kā automāts. Kur tagad tādu auto var nopirkt?
Atbilde uz Tavu jautājumu "Kur tagad tādu auto var nopirkt?"
Šī tēma te ir apspriesta miljons reizes. Daļa no tevis nosauktās ekonomijas sākās jau astoņdesmito otrajā pusē - tas pats fofāgens astoņdesmito vidū sāka alumīnija dzeses flanču maiņu uz plastmasniekiem, kuriem, sevišķi aftermarketam, ir tieksme ar laiku savērpties un laist garām.
Nu, ja Insignia Tevi nepievils, vai auto neievajadzēsies ātrāk, domāju, ka Tu paliksi pie Insignia )
Paskaidrojiet man Luudzu- cilvēks 2014tajā g nopērk Insigniju.Samaksā 30k.Tas ir par puspliku un ne ar to Labāko motoru. Tagad vasarā būs feislifts.To 14tā g hlamu vajag pārdot.Par cik viņu var pārdot, ja šeit jau pāris lapas agrāk noskaidrojām, ka tāds 15tā gada tikko no DE maksā zem 15k? Ok, paveiksies , pārdos pa 15.Tātad- 3g laikā 15k uz vērtības kritumu ir vienkārši trubā izmests vai kaa?
Cits var.- visiem patīk dārgi auto pa 80-90k. Bet 3-4 g vecus tādus "tirgo" pa 35-40k.Un arī tad ne visus kāds nopērk.Ar ko ir jānodarbojas, lai 4g laikā varētu atļauties zaudēt šadu summu?
Ir cilvēki, kas var atļauties. Ir tādi, kas uzskata, ka var (tas gan varbūt ne par 80k auto).
Ja auto pirksi jaunu un lietosi ilgāku laika periodu, tas vērtības kritums vienmērīgi izlīdzināsies un ilgtermiņā tik dramatiski nebūs. Ja vēlies 2-3 gadus braukt, pāriet uz jaunu u.t.t. - nu tad maksā.
Protams šodien mums visa autotirdzniecības un autoindustrijas uzbūve ir tieši akkurāti uz to orientēta, lai jauna auto nopircējs brauktu ar viņu 8-10g ,nevis tur 3 vai lidz nākamā feislifta iznākšanai;).Tas nekas, ka samaksāt 60k 4 gados par vērtības kritumu, vel tak varētu no viņa paņemt kādus 40k par svarīgāko/dārgāko mezglu atjaunošanu un vērt.kritumu vel nākamajos 4g ;D
Tie autiņi tiek pirkti uz uzņēmuma,par to maksā darbinieki nevis lietotājs.Tā notiek mūsu uzņēmumā bet cilvēkam par virsstundām samaksā 2 EUR vairāk nevis dubultā.Bij man vienreiz jāaizved preci uz vienu kantori,bijušajā PSRS laiku rūpnīcas teritorijā veči ar rokām krauj autiņu bet pie ofisa stāv Porsche Panamera.
Pastāv varbūtība, ka arī man būtu tā skaisti (politiski - pareizi) izvēlēties gandrīz identisku auto, kādu uzņēmums iegādājās kolēģei citās valstīs - SKODA OCTAVIA.
Tikai manā gadījumā tā būtu SKODA OCTAVIA RS COMBI (jo, manuprāt, glītāks auto nekā parastā versija + protams, žiperīgāks par 1,4 Tfsi) ar 2,0 TDi 184 zs + DSG automātiskā ātrumkārba, aprīkots ar visu vēlamo - precīzi 30k eur
Es iegūtu dinamisku un pat ietilpīgu auto ikdienai, uzņēmums iekļautos plus/mīnus mērenākā summā utt.
Ko teiksiet?
Man liekas tīri normāla izvēle. Galvenais, lai būtu jauda, ekonomiskums un ļoti ērts vadītāja sēdeklis, zinot, ka Tev jābraukā daudz.
iauto foruma kolektīvs tev dod "dabro".
Izklausās labi.
Man kolēģis izmēģināja KIA Optima sportavagonu, ir stāvā sajūsmā.
Protams, ka tas RS būtu tev priecīgāks nekā tas SuperB.Ko viņi tur sapratīs- paziņo publiski, ka esi pieticīgs un taupīgs un tev nevajg luxusB,bet aizkadrā "nejauši" paņem RS. Varētu varbūt vel izspiest kādu 4x4 ;D
Man tāda Škoda-Octavia liekas laba izvēle. Es ņemtu koši zilo krāsu, manuprāt, tāda izskatās lieliski.
Kādēļ gan ne. Škoda ir nedaudz garlaicīga, bet pietiekami kvalitatīva izvēle!
Domā RS ir garlaicīga?
Čehijas prezidenta auto ir škoda superb. Nevis mersis.
KIA Optima ir patiesi fascinējošs auto! Īpaši tas, kas aprīkots ar dīzeli! Ja viņi ir atrisinājuši skaņu izolācijas jautājumus, tad auto patiesi labs!
Man arī ļoti patīk! Gan vizuāli, gan ietilpības ziņā, aprīkojuma ziņā - vēl vairāk. Tomēr tas 141 zs 1,7 dīzelītis ir Arī Forum Auto piekrīt, ka labākā versija būtu Sportage izmantotais 2,0 dīzelis ar 185 zs (kas brauc ļoti labi, pats pārliecinājos). Bet, tāda nav.
Piekrītu - nav tas spraunākais, tomēr pilnīgi pietiekams, ja nerunāja par "no katra krustojuma būt pirmajam"...
kasinsh79 rakstīja: Patīk!
Vienīgi baida tas vismaz 10 litru mix patēriņš degvielai.
Jo arī nobraucu tos 2000-3000km mēnesī brīvi.
Degvielu taču pats neliesi ,vai tomēr limits ?
Limita nav! Bet, ir tāda lieta kā attieksme un cieņa pret darba devēju. Varu apgalvot 100%, ka man uzticētā tehnika tiek saudzēta pat vēl rūpīgāk nekā to daru, piemēram, privātajam auto (kaut līdzīgi), pats neatbalstu liekas un nejēdzīgas izmaksas
Te vietā tā frāze "kā tu pret mani, tā otrādi".
Aha, man grūti iedomāties, ka es kā darba devējs būtu baigi apmierināts, ja darbinieks, kuram uzticu brīvību auto izvēlē, paņemtu kaut ko nenormāli rijīgu, ja tam nebūtu kāds ļoti īpašs pamatojums. Un, visdrīzāk, nākamreiz darbiniekam pateiktu, "ņem auto X vai auto Y ar motoru Z" un viss... nekādas izvēles vairs.
Ir vairāki pazīstami, kas ar Oktāvijām brauc. Principā bez sūdzībām. Domāju, ka tā varētu būt laba izvēle.
Mani pazīstamies sūdzas par skaņas izolāciju un nīkulīgo 1,2TSI dzinēju priekš tāda auto. Citas piezīmes nav.
Liekas, paskaļš jau tas auto ir un ja ir pretenzijas uz augsto mākslu, var nepatikt.
Tiesa, tas parastajai. RS versijai varbūt ir kāds papildus porolons piebāzts klāt.
kasinsh79
Kā mazda 6 , būs zem 32 K . Varēsi izbaudīt mazdas augstas kompresijas dzinējus , viņi laikam vienīgie iet šo ceļu . Kamēr citi turbinizējas
Uzrunā jaunais Mondeo tādā piedāvājumā, kā šobrīd:
www.ford.lv/lv/T/Cars/FordMondeo-1/Cenas-11/?tab1=10&tab2=wnp6xy.jpg
www.ford.lv/uploads/files/ford_mondeo_hb_piedavajums_a4_lv.pdf
Ar tiem auto nav nemaz tik viegli.
Sajūta, ka pilni saloni. Kad jāizlemj - auzas
Nu Tev vienā dienā jāņem un jāizbrauc ar visiem
Nu pat jau savākušies
Skoda Octavia
Opel Insignia
Ford Mondeo
Ņemot vērā, ka Insignias vēl nav, tad tā atkrīt.. Paliek Oktāvija vai Mondeo
Izbrauc, saproti vai vispār patīk... Ja abi patīk, tad saliec uz lapas to kas abiem par konkrēto cenu ietilpst...
Ja man būtu Tavas problēmas... Es droši vien sen brauktu ar Ford Focus RS )) (protams cenā neiekļaujas). Kāpēc ne ar savu mīļo Subaru? Abi dīleri Latvijā ir pievīluši, lai arī jaunais STI tīri simpātisks, ja salīdzina ar iepriekšejiem diviem.
Lai gan.. visticamāk paliktu pie sava vecā auto.. baigi daudz kompju/asistentu visiem jaunajiem auto. Kas protams ir ļoti forši tāliem gabaliem, bet tepat pa Rīgu mīcīties - garlaicīgi (man protams).
Būs arī tā jādara
Tātad, listē man patlaban gaida:
- Skoda Octavia RS
- Ford Mondeo
- VW Passat (gan jāsaka, dārgs, maita - tāpēc sanāk tikai vāja komplektācija vai mazie dzinēji)
- Opel Insignia - diemžēl demo auto gaidāms tikai jūnijā
Tīri teorētiski vēl domāju arī par:
- VW Golf R (jo īsti nav jaudīga dīzeļa iespēju "parastajam" Golf) 2.0 TDI 150zs DSG-7
- Seat Leon 2.0 TDI 184zs FR DSG
Būs interesanti
Manā gadijumā no šī saraksta automātiski atkrīt Mondeo, VW.
Ja no Škodas vai Seat jāizvēlās, izvēlētos Škodu.
Tas no kādreizējās pieredzes. Protams, daudz kas noteikti ir mainijies. Bet, ja bez testēšanas, tad es brauktu ar Škodu )
iuziite
Ar ko pašlaik p;arvietojies . Noprotu sportisks auto .
Ar Ford RS ir braukts ?
Ar 2004g Subaru STI.
Ar ST un parasto Focus ir braukāts (kād laiciņ atpakaļ). Tā kā patika tie abi divi (tai laikā gan ar Mini Cooper S, gan ar Subaru braukāju, pēc tiem parastais Focus bij patīkams pārsteigums, kā uz bāņa uzvedās), tad nav šaubu, ka patiktu arī RS
iuziite rakstīja: Ar 2004g Subaru STI.
Ar ST un parasto Focus ir braukāts (kād laiciņ atpakaļ). Tā kā patika tie abi divi (tai laikā gan ar Mini Cooper S, gan ar Subaru braukāju, pēc tiem parastais Focus bij patīkams pārsteigums, kā uz bāņa uzvedās), tad nav šaubu, ka patiktu arī RS
Ņemot vērā Tavu pieredzi laikam lieks jautājums par ikdienas pārvietošanos ar šādiem auto . Bet tomēr bieži dzirdēts piemēram salīdzinājums subaru STI vs WRX .... viens tur labāks ikdiens lietošanai otrs absolūti nederīgs u t t
Kurš nederīgs ? Ja no komforta viedokļa domāts, tad gan jau STI, ne?
Es par WRX maz ko zinu, tik cik sausa teorija, kas ļoti iespējams stipri atšķiras no reāla lietotāja pieredzes.
Bet nu es nebūšu objektīvs vērtētājs, man patīk braukt un ja būtu iespējams, visticamāk ik pa laikam atrastos trasē, savam priekam pamāžoties ) Pa 8+ gadiem, STI nav apnicis, nedz apbrukājot pusi Eiropas, nedz ikdienas maršrutos. Sastrēgumos sēdēt gan nav patīkami, tad nogurst.
Ja salīdzina Mini Cooper S 07 un Subaru STI 04, tad Mini ir cietāks, kā kartings, ja vēl uzliek tam paredzētās runflat riepas, tad vispār.
Kasinsh, neesi apsvēris MINI Countryman vai ko tamlīdzīgu? Parastais MINI jau būs par mazu, bet tie drusku lielākie modeļi? Ir dzirdētas labas lietas, ja "pārvadāt visu ģimeni" nav prioritāte.
Pats esmu braucis ar parasto MINI ar kaut kādu turbobenzīnnieku (gan tikai kādus pārsimts km), ļoti patīkams auto, visai labi brauca līdz kādiem 140-150 km/h, pēc tam gan kļuva nekomfortabli. Dikti baudāms, tā teikt.
Tehnika, nenoliedzami, laba. Spānijā reiz MINI paņēmu nomā. Tas gan bija manual + kaut kāds gauss 1,6 benzīnnieks, likās nu tāds, nu... Lai arī vadāmība super, dizainiski - interesanti (pat ļoti - piem., tas ļoti lielais spidometrs paneļa visū), salona skaņas izolācija arī
Tomēr, kaut kas nesaista. Piedod
Es joprojām palieku pie uzskata, ka Kasinsh79 vajadzīgs vidējās klases sedans, jo viņš brauc daudz un ātri. Attiecīgi ļoti svarīgs faktors ir stabilitāte uz ceļa, drošība un komforts, raugoties no vadītāja sēdvietas pozīcijas.
Šis mans komentārs bija par MINI markas jebkura modeļa auto
Interesantas lietas uzzinātas.
Man būs vajadzīgs ALD AUTOMOTIVE atbalsts auto iegādē, jo tas tiks formēts kā ilgtermiņa noma ("ar visu iekļautu" - 'c)
Izrādās, es dīlera cenas varu pat neskatīties, jo viņiem kā lielam korporatīvajam klientam - pilnīgi citas cenas! Arī no jau tā labajām "akcijas cenām" - ALD AUTOMOTIVE saņem vēl īpašāku cenu Kas teorētiski ļaus man auto aprīkot vēl vairāk par manis iedomāto naudas summu.
Otra nianse - lai arī "mirstīgajiem" klientiem piedāvājumi ir ierobežotu laika periodu, korporatīvajam klientam tādi būs spēkā līdz pat gada beigām
Visbeidzot - ja arī es uzlūkoju kādu "must have" ekstru, dīleris ar ALD AUTOMOTIVE savstarpēji vienojas par auto pasūtījumu no rūpnīcas, lai rezultātā man tiktu garantēts tieši līdz pat niansēm vēlamais auto.
PATĪKAMI
Biju sīkāk izpētīt jauno PASSAT - sapratu, ka izvēlei (ja nu) krist uz HIGHLINE bagātīgo kompletāciju, tomēr sedanu, ar 1,8 Tsi 180 zs dzinēju ar DSG ātrumkārbu. Piedevām - tagad īpašās pakas no ražotāja bez maksas, fantastisks aprīkojums Ļoooti patika tas auto Diemžēl demo versija tikai ar 1.4Tsi...
Bet, pabūts arī FORD mājās Skanstes ielā.
Un tas jaunā MONDEO Titanium & President aprīkojums arī ir wow!
Izskatīts tiks ar nikno 180 zs dīzeli un automātu. Virsbūve - hečbeks Gaidu aicinājumu testēt tuvākajās dienās.
Abi auto pamatīgi sagrozīja man galvu
Kad sev meklēju auto arī demo Passats bija tikai 1.4 TSI vai 2.0 TDI ar 150zs.
Kā alternatīvu testēšanai man piedāvāja Tiguan 2.0 TSI 180Zs.
Tas 1.4 TSI nemaz tik švaks nav. Es pat teiktu, labākais 1.4 tirgū. Man bija iespēja ņemt 1.8 TSI, bet paņēmu 1.4 un labāku komplektāciju. Iepriekšējās paaudzes 1.4 aizgriezu līdz gandrīz 300 tkm bez problēmām. Tagadējam jau 40 tkm un izskatās cerīgi. Jāmeklē čips. Kur var labi nočipot, izņemot Roli?
Man atkal jaunumi.
Biju pa dienu OPEL centrā (kas AMSERV, Krasta ielā).
Izrunājām vēlamo komplektāciju, ekstras utt. Sūtīs piedāvājumu ALD AUTOMOTIVE tuvākajā laikā. Vēlreiz precizēts, pirmais demo auto gaidāms maijā (drīz tātad). Visādā ziņā no jaunā INSIGNIA nedaudz baidās arī visi citi dīleri, laikam būs izdevies labs
Un visbeidzot biju arī SKODA centrā Biķernieku ielā.
Jā, pārliecinājos - RS modifikācijai ir pilnīgi cits smeķis
Vizuāli - cita lieta. No aprīkojuma viedokļa - tas pats. Bet, kas ir visinteresantākais - gaidu piedāvājumu... liftback, nevis universālim (jo kolosāli ērts un ietilpīgs arī tas). Starp citu, salona apdare tam RS modelim - augstā līmenī, baigi patika! Un tā dzidri gaiši zaļā metalika krāsa - mmmm
Galīgā liste manai gaidāmajai izvēlei:
-VW PASSAT HIGHLINE 1,8tsi 180zs DSG-7 automāts
-OPEL INSIGNIA INNOVATION 2,0cdti 170 zs 8 pakāpju automāts
- FORD MONDEO TITANIUM & PRESIDENT 2,0Tdci 180zs Powershift automāts
- SKODA OCTAVIA RS 2,0Tdi 184zs DSG-7 automāts
Varu apgalvot - visi manis pieminētie modeļi ir iekārojami, baudāmi ('C) un interesanti 5 gadiem - 150tkm braucieniem
Liftback ir pats nepraktiskākais un garlaicīgākais virsbūves tips Škodai. Milzīgais smagais vāks, bagāžas nodalījums kā sedanam. Ja ir elektriski atverams, tad varbūt ok. Virsbūve vairāk vērpjas. RS dīzelis ir vairāk parodija par RS. Tāds nabagu variants ar iespēju tikt piesmietam no ne-RS.
Kamēr mēs gaidam jauno insignia, citi jau brauc no pagajušā gada
www.motortrend.com/news/8-things-didnt-know-chinese-spec-2017-buick-lacrosse/
Paskatījos ALD mājaslapu... slikta doma, jo baigi kārdina tas Mercedes CLA200 AMG-LINE: www.aldexperience.com/book.html
Protams, nereāli, jo ģimenes vajadzībām tas auto ir stipri par mazu. Bet tās cenas arī šķiet diezgan zemas, ņemot vērā, ka nav pirmās iemaksas. Ja salīdzino ar savu Verso, kas ņemts parastajā oplīzī ar 15% pirmo iemaksu, tad analogā gadu griezumā sanāk "tikai" par kādiem 150 EUR mēnesī vairāk. Un tas tomēr ir Mercedes...
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?