Foto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai ir jau Latvijā testa auto? Septembra beigās vēl nebija... Ir doma , ka šitais varētu būt labs darba auto.
Piekrītu fanam - kumosiņš gards, tikai... tie priekšējei lukturi... kas tie atsevišķie ir - gabarīti? Miglas? Nu, galīgi neizskatās labi, ja ir tik tuvu pamata lukturiem... līdzīgi kā ar Jeep Cherokee un Citroen Picasso. Kaut kā nepatīk man tas škodas jaunais virziens, kurā pavilkuši arī feisliftēto oktāviju un gan jau ka vēl kaut ko pavilks.
Man personīgi liekas, ka jaunās škodas stipri dizainā velk uz vw. Teiksim, oktāviju 2. izlaidums vēl bija ar apaļajām lampām, bet jau 3. iznāca ar asām kontūrām, Visnotaļ līdzīgi golfam.
Cena cena cena, salīdzinot ar Yeti, stipri vairāk.
Runā ka pēc 2017 gada Yeti arī būšot jauns dizains.
Un jā, piekrītu, jaunais korporatīvais dizains nav tas smukākais.
Pagaidām ripinam ar 13' gada Yeti modeli.
Cik daudz esi nobraucis ar savu Yeti ?
Ļoti patīk konkrētais lielais SUV.
Tikpat ļoti nepatīk dizainiski ikviens ražotais YETTI
Mani dizainiski sajūsmina gan Yeti, gan Kodiaq. Katrā ziņā Kodiaq no skata ir daudz baudāmāks par veco Volvo-XC90 !!!
Laikam tiešām kāds ar XC90 braucošs būs tev kādu beibi nocēlis kāpēc neesi uzsēdies uz x5, q7, tuaregu utt.?
Jā, man ir personiska nepatika pret pirmās paaudzes Volvo-XC90. Te ir auto portāls, un te es šo nepatiku paužu. Savukārt pret jaunā modeļa Volvo-XC90 mana attieksme ir drīzāk pozitīva, jo tas ir daudz glītāks un es pozitīvi vērtēju to, ka dzīvē daudz sasnieguši cilvēki pērk šo jauno, smuko automobili.
Nekas personīgs, bet par cik te ir auto portals, tad izteikšu to, kas jau dikti sen mani nospiež - man riebjas Skoda Fabia. Pat paskaidrot nevaru, kāpēc, bet kā ieraugu vai izdzirdu šo nosaukumu, tā pilnīgi nokrata. Tā, ka es tevi saprotu...
OK, te būs par tēmu video, kas mani uzrunāja:
Anglijas interneta lapā www.skoda.co.uk teikts, ka Kodiaq cenas sāksies no 21495 GBP. Salīdzinājumam: Superb cenas sākas no 19060 GBP.
Tātad, baudāmā komplektācijā ar gana jaudīgu motoru un vēlamajām ekstrām varētu būt ap 35k. (Kad meklēju jaunu auto, Superbs man aizvilka līdz aptuveni 30, kad pētīju cenu lapu).
Nemaz nav slikti, ja ņem vērā septiņu sēdvietu opciju! No otras puses - analogi vai labāk aprīkots septiņvietīgs minivans nemaksās virs 30k, tur 35-40k jau velk uz klasi augstākām mašīnām/markām.
VWfans rakstīja: Anglijas interneta lapā www.skoda.co.uk teikts, ka Kodiaq cenas sāksies no 21495 GBP. Salīdzinājumam: Superb cenas sākas no 19060 GBP.
Latvijā cenas būs zināmas decembrī, bet tās varētu būt Superb līmenī
AnK
Tātad, baudāmā komplektācijā ar gana jaudīgu motoru un vēlamajām ekstrām varētu būt ap 35k. (Kad meklēju jaunu auto, Superbs man aizvilka līdz aptuveni 30, kad pētīju cenu lapu).
...
šādus tekstus forumā dzird patstāvīgi . Varētu arī cerēt ,ka otreizējā tirgū aizies labāk par pliku . Bet pilnīgi otrādi sanāca radam ar pilnībā komplektētu sharan . Pusgadā tikai daži zvani ar piedāvājumu nomest cik tur tūkstošus . Beigās adeva dīlerim par viņau cenu
Man kautkā liekas ka otreizējā tirgu priekšroka labi aprīkotiem auto ir premium segmentā. Ja piecgadīga golfa pircējam ādas salons un ksenona lukturi nebūs pirmās lietas uz ko skatīties tad lielākajai daļai Audi/BMW pircēju tās būs must have lietas.
Tā teikt neatmaksājas auto aprīkot ar ekstŗām, kuras "iet pāri" konkrēta segmenta standartiem.
pilnīga katastrofa tādā ziņā ir "budžeta" brendu dārgais gals
piemēram:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/santa-fe/ejoec.html
Jauna cena 45k eur, vērtības kritums 750! eur mēnesī par Hyundai.
Vakar sanāca mazliet tuvāk iepazīties ar Kodiaq. No tāluma skatoties, izskatās kā samazināts jaunā modeļa Audi Q7, no aizmugures - VW Tiguan vai pat BMW X1.
+ ir izdomāts risinājums bagažniekā esošajam izvelkamajam pārsegam. Parasti ir tā, ka nav kur to ielikt, kad noņem nost, bet Kodiaq to var novietot speciālā nišā, paceļot bagažnieka grīdas pārsegu.
+ ir iespējams uzstādīt priekšējo krēslu atzveltnē galdiņus un planšetes turētājus.
- bagažnieka nodalījuma grīda ir pārāk augsta, tādējādi zaudējot daudz brīvas telpas bagažnieka lielākam tilpumam. Tāpat ir arī grūtāk iekraut smagu kravu. Bet tas noteikti ir saistīts ar 2 papildus sēdvietu vietu ievietošanu bagažniekā. Iespējams 5-vietīgajā versijā bagāžas nodalījuma grīda ir zemāk.
- aizmugurējā sēdeklī nav iespējams ievietot 3 bērnu sēdeklīšus, bet to zināmā mērā var atrisināt, ja izmanto 3.sēdekļu rindu.
- 2.rindas krēslu atzveltnes var nolaist tikai pavisam nedaudz.
- ar 1.piegājienu vairākkārt neizdevās aizvērt vadītāja durvis. Pat speciāli uzfilmēju video, lai neteiktu, ka neprotu aizvērt
Izbraukt ar Kodiaq diemžēl nesanāca, jo šis vakar bija pieprasītākais no visiem Gada auto kandidātiem.
Škoda ir uz viļņa. Katrs nākamais modelis spēj pārsteigt. Arī Kodiaq. Uz testu paspēja ierasties tieši no trieilera kā nullīte.
Varbūt pārāk stipri teikts, tomēr izskatās, ka VAG koncerna iekšienē notiek reāla cīņa par otro vietu. Proti, kas būs aiz Audi? Speciāli izbraucu ar Tiguan un Kodiaq pēc kārtas vairākas reizes. Un tad sāka ieskicēties detaļas, kas norādīja uz manis iepriekš sacīto. Piemēram. Abi aprīkoti ar LED gaismām. Škodai vienāršas un superefektīvas ceļa izgaismojuma ziņā. Tiguanan tās pat bija kustīgas (savienotas ar stūres kustībām), tomēr nakts testā uzrādīja izteiktus tumšos laukumus, kuri kā spoki pārvietojās pa ceļu līdz ar stūres grozīšanu. Tāds kā ēnu teātris. Lai arī Tiguans pārņēmis no audi smalko digitālo spidometru, tomēr tas šķiet apgraizīts un novienkāršots un salīdzinot ar Škodas analogo, šķiet, varāk līdzinās Renault risinājumam. Tagad interesantākais. Parasti ir tā, ka visi jaunumi tiek flagmaņiem, tomēr šoreiz škodisti ir papūlējušies ierindoties neredzēto inovāciju lauciņā. Un šeit es nerunāju par lietussargiem abās priekšējās durvīs, bet gan par man absolūto jaunumu, proti, auto salonā atdorošos personu sarunu skaņu pastiprinošo sistēmu ar trokšņu slāpēšanas funkciju. Sajūta tāda it kā tu atrodies lielā telpā. Un dzirdi pats savu balsi, kad runā pārāk skaļi. Pirmajā brīdī gribējās runā kā parasti, tomēr piešajujoties varēja arī otrās rindas pasažieri runāt pusbalsī un sadzirdēt priekšējos . Super!
Protams šo stāstu var sasaldēt auto cena kad tā tiks pasludināta. Bet cerēt uz brīnumu tak varam.
... par visiem vipendroniem - škoda nekad nebūs virs fofāgena, jo to nosaka tāds mazsvarīgs sīkums, ko sauc par motoru - škoda nekad ar nikniem motoriem nekomplektēsies. Pareizējās knapsieriņu modes dēļ vienīgi seats varētu nonāk vienā līmenī ar fofāgenu, jo tam ta vēl športiskā tēla dēļ pieļauj izmantot kaut ko niknāku.
Tagad attaisi Passat un Superb cenu lapas-vienīgais motors kurš nav pieejams superb ir biturbo dīzelis.
Un Tagad attaisi Golf un Octavia cenu lapas un vienīgā atšķirība būs to versija ar nosaukumu R32.
Tieši tā, precīzi. Tik maza tā atšķirība ir palikusi mūsdienu nemotoru modes rezultātā, bet vēl mazāka tā arī nepaliks. Uzskatāmāk šitas bija pirms 15 gadiem - fofāgenam - četri, pieci un seši katli, seatam - četri un pieci katli, škodai - četri katli un pašvaki motoriņi.
Un vispār R32 ir vismaz piecus gadus sena vēsture. Tagad ir R.
Tagad Škodai ir arī trīs katli kā manai jaukajai Fabijai.
Un atkal zarā-Superb 15 gadus atpakaļ bija dabonams gan ar v6 benzīnu gan v6 tēdēī.
Nu piedod, es tobrīd par golfveidīgajiem domāju. Bet arī superbs līdzi passātam neturēja - passātā bija pieejams 4.0 W8 benzīns, un ķīselim gan jau nebija 180 zs versija. Es varbūt esmu kaut ko palaidis garām - pirmās paaudzes superbam pilnpiedziņa bija?
Nu neaiziesim galējībās. Jā, passātam varbūt būs mazliet niknāks motors kā superbam, bet kas no tā? Absolūtais vairākums nepirks pašu niknāko motoru un pārējais motoru piedāvājums ir +/- līdzīgs. Pirkt Vw tāpēc, lai būtu Vw un samaksāt krietni vairāk? Droši. Es gan tam sevišķu aprēķinu neredzu.
Cik tādus W8 esi savā dzīvē redzējis? Arī no visiem pārejiem B5 pasātiem varbūt 10% būs ar vairāk kā 4 cilindriem un no visiem 5% būs ar pilnpiedziņu.
Diezvai opim, kurš traktorē 1,9 ķīseli, vai pilda gāzi savam 1,6 benzīnam iekša pasāta bundžas dzīvē daudz maina fakts, ka pirms piecpadsmit gadiem pasātu varēja nopirkt ar pagalam sūdīgu daudzcilindru motoru.
Necik - bet flagmanis ir tas, kas izveido markas tēlu. A8/S8 ir iemesls, kāpēc deviņdesmito gadu audī tika uzskatīti par premiumu, lai arī vidējais tā laika audī ar savu aprīkojumu un konfigurāciju nebija labāks par tā laika opeļiem. Paskatoties vēl senākā pagātnē - A200 5T sāka ražot 1977. gadā, bet lai tiktu vaļa no õpīšu markas tēla, vajadzēja trasēs palaist nikni rēcošas urkas, kuras saražoja cik? - 12k 11 gadu laikā - un tā nu pateicoties urkai un A200q radās sportiskas markas tēlas, tas nekas ka visvairāk saražotais astoņdesmito gadu audī bija A80 ar 1.8 karburatornieku, kur nekā leģendāra vai sportiska nav.
Tikmēr škodai nekad nav bijis kāda flagmaņa, kas paceltu markas prestižu, un nekad arī nebūs, jo fofāgens to nepieļaus. Škoda ir nopozicionēta kā kvalitatīvu õpīšu/darba auto ražotājs, priekš bišķi parastāka fana [un arī paša fana], un viss.
Lielāks Tiguans. Pie mums, kur kompaktie krosoveri nereti tiek uzskatīti par dāmu auto, tas var izrādīties pievilcīgāks veču auditorijai. Tehniski tas pats Tiguans, kas protams nekādā gadījumā nav trūkums.
Man jaunā Škoda likās ļoti sakarīga. Teicami sevi parādīja gan uz piesniguša līkumota ceļa, gan pilnīgos bezceļa apstākļos, gan uz šosejas. Pie tam šoseja būs "mājas trase" absolūtajam vairākumam Škoda Kodiaq, līdzīgi kā visiem krosoveriem Latvijā. Salons plašs un ērts. Uzskatu, ka šis varētu būt ļoti labs ģimenes auto.
Kontrolpanelis ar analogiem rādītājiem man likās korektāks un pierastāks par digitālo. Multimēdiju sistēma ērti lietojama. Jau kolēģa pieminētā automašīnas "akustika" vienkārši fascinēja, vari sarunāties ar aizmugurē sēdošajiem nepaceļot balsi.
Nevar nepieminēt arī kādu mīnusiņu. Nolaižot otrās un trešās rindas krēslus, neveidojas gluda virsma.
Personīgi es nemēģinu salīdzināt vai Škoda labāka par VW vai Audi. Katrai markai savi plusi un arī sava auditorija. Bet Škodas centieni paplašināt savu pircēju loku ir nepārprotami un, man liekas, ka viņiem sanāk. Tagad galvenais sagaidīt cenu lapu un cerēt, ka arī tā patīkami iepriecinās.
Škoda tā ir škoda, lētais brends. Viņi var limuzīnus ražot, bet tik un tā tā būs lētā firma.
Jebkura jauna škoda būs "sliktāka" par kādu vecu lūzni.
Varat man likt mīnusus, bet statuss cilvēkam ar 10 gadus vecu x5 būs augstāks kā ar jaunu škodu. Fakts ir fakts.
Kam ir augstāks status-desmitgadīgam X5 pļavnieku daudzstāvenes pagalmā vai jaunai škoda pie svaigas privātmājas Piņķos?
Parasti ar žēlumu skatos uz "statusa" pircējiem braucot dūmu aizsegā ar izgāztiem riteņiem un lisām riepām.
Kā nu uz to skatās. Dziļi laukos varbūt, bet man jau liekas, ka vidusmēra cilvēks sācis apjēgt, ka vecs šrots, kas kādreiz bijis jauns un varens, nez vai ir tas statusa apliecinājums.
Ja jau esi tik varens, kāpēc pērc nojātu X5, nevis jaunu?
Dziļi laukos vienīgie pseidodžipi ir volgo XC90 un varbūt kāds ļoooti rets tuaregs, un pa kādam parketniekam, bet ne X5/X6, ja nu vienīgi kādam turīgam pilsētniekam laukos ir māja, uz kuru šis mēdz aizbraukt. Cita lieta ka laukos nav šitas lepnums galvā sakāpis ka desmit gadus veca mašīna esot "vecs šrots". Arī 10, 15 un 20 gadus veci flagmaņi joprojām ir vareni, pie noteikuma ka īpašniekam rokas aug no pareizās vietas, vai arī viņš zina kādu tādu, pie kā to aizvest. Vot ar pēdējās desmitgades mašīnām gan ir sūdīgāk, tās gan ir paredzētas laicīgai mešanai zem preses + trūcīgi ar tehnisko infu, sevišķi tam nez kāpēc slavenajam volgo, bet nu laikam tas iepriekšminētais faktors pie vainas.
Joprojām pieturēšos pie termina "vecs šrots".
Idejiski droši vien tāds X5 var būt gluži labs, taču standarta variantā tāds, kas būtībā atļauties nevar, bet ļoooti grib, manuprāt, visticamāk nopirks krietni pavecu mācītāju variantu - lasi, Vācijā vai kur citur sirsnīgi nobrauktu auto, kā resurss jau būs pamatīgi nosmelts un rocība arī neļaus kaut kur diži vest un remontēt.
Vispār, kas te ir domāts ar jēdzienu "statuss"?
Jauno modeli atzīstu par simpātisku, taču manuprāt ko līdzigu esam redzējuši... Q7 rover...Tā sakot katram ražotājam savu flagmani- apsveicami...
Man šis auto iepatikās uzreiz, kad pirmo reizi to ieraudzīju Lilastes mažā...off road sekcijā tas sevi parādīja perfekti.Bez piepūles veica pašas sarežģītākās trases sekcijas. Bet uz slidenā un līkumotā Ādažu ceļa posma, salīdzinoši braucot pēc Volvo V90, tas ļāvās nedaudz vairāk izjust vadāmo sānslīžu baudu. Iesaku pamēģināt!
Škoda Kodiaq 2016 foto no mūsu ziemas testiem un no paša pirmā Kodiaq Latvijā
Par statusiem.
Esam vecmodīgi slima sabiedrība pārsvarā.
Uzskatu, ka JAUNA Škoda SUV > lietots BMW x5. Pie tam Škoda maksā daudz dārgāk nekā tāds BMW.
Nesalīdzināmi labāka izvēle pie tam.
Ceru, ka tie laiki ir pagātne, kad par cilvēku sprieda pēc viņa braucamā
Piedod, bet lietots (mazlietots bmw x5) Kodiaq cenā būs daudz labāka/prestižāka izvēle.
Kategoriski nepiekrītu!
Jauns auto tomēr ir jauns auto! Ar garantiju utt.
Lai vai cik aprīkots būtu tāds BMW (bet, pilnīgi iespējams, ka max komplektācija SKODA ir bagātīgāka), tam vairs nav garantija. Un plīst tāds auto nejēgā daudz un vēl nejēdzīgāk $$$.
Garantijas laika auto - ir salīdzināmi.
Jauns pret kaut vai mazlietotu - otrajam ir totāla amba. Varbūt pievilcīgs pērkot, bet īsta katastrofa pēc tam
Redzi, starp abiem ir viena maza starpība - X5 komplektējas ar motoriem, bet "kodi? A ko?" ar tādiem pašiem nemotoriņiem kā citās lielajās, pelēcīgajās un garlaicīgajās kastēs. Tāpēc arī ir tā mazā starpība starp X5/X6 braucējiem, un šitentādu mikropseidodžipu braucējiem - X5/X6 braucēji īpaši netraucē, jo viņi reti kad lēnāk par 120 brauc - te viņš bija, un te viņš vairs nav - paskatoties kā tāds X5 paātrinās, paliek arī skaidrs, kāpēc tā tiek braukts - ar mašīnu kas iet, gribas spiest.
Ja primārais ir jauda, OK - BMW ir patiesi labs tajā lauciņā.
Bet kā salīdzinājums lietotam ūber BMW X5 pret kokrēto SKODA - BMW reāli atpaliek. ATPALIEK no jauna SKODA SUV
Rekur kaudze ar X5 labi aprīkota kodaka cenā:
e-mobile.lv/cars?make_id=14&model_id=250&condition%5B%5D=1&condition%5B%5D=2&price_min=40000&price_max=45000&mileage_max=60000&fuel=jebkda&gearbox=jebkāda&climatisation=jebkura&emission_class=jebkura&usage=visi&seller=visi&latest=jebkāds&make_id=14&model_id=250&price_min=40000&price_max=45000&mileage_max=50000&fuel=jebkāda&gearbox=Any
Ja nobraukumi ir patiesi, tad tie ir tikai tādi labi piebraukti auto.
Per ko atpaliek, jāprasa? "ai, tam ir garantija!!" - šito? Jā, tieši tā, tas "kodi? a ko?" ir nelietots, un tu nezini kas tur izšķīdīs - tāpēc tur ir garantija - kad paliksi ceļa malā, saremontēs bez maksas - tikmēr lietotam X5 tā garantija jau ir tikusi izmantota lai utis izķertu - atliek tikai ieķert ne pārāk izļurkātu eksemplāru. Princips tas pats, kas ar manu trīsriteni - pirms mēneša tas vēl nebija lietots, un es zināju ka kaut kas lūzīs, un man bija garantija - pusautomāts - tagad viņš ir lietots un man ir garantija ka viss, kam jālūzt, ir jau salūzis un sametināts...
Bet par jaudu - man mēdz krist uz nerviem jaunu kastu ar nemotoriem brauceji - šad un tad sanāk situācija, kur man apdzenot vairākas mašīnas, kāds tāds izlien priekšā, un man tad mierīgi jātup aiz tāda, ar pusnospiestu gāzes pedāli... Bet ne reizes nav sanācis kas tāds ar kādu X5. Man agrāk termins "jauna mašīna" saistījās ar "dinamiska mašīna", bet tie laiki laikam ir garām - kāda mazā puse, vai vēl mazāks procents, vēl varbūt ir, bet pārējie...
Mans uzskats - Škoda varēja piemest esošajam Yetti kādu pusmetru garumā (bagāžas nodalījumā), pāris tūkstošus pie cenas un būtu pārdošanas līderis segmentā. Jo tieši mazā vieta salonā ir bremze Yetti pārdošanā. Kodiaq izskatās pēc mēģinājuma uzlekt augstāk par pakaļu.
Škoda Kodiaq 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunā Škoda Kodiaq 2016, kāda pieredze?