Anti Vernona kampaņa.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Atšķirībā no iauto vadības, Vernona un citem ( ne) cilvēkiem, kuri atbalsta patvaļu uz ceļiem, nesodāmību un agresīvu braukšanu, aicinu uzsākt anti - Nordekas kampaņu.

Varētu sākt ar strauju bremzēšanu pirms Nordekas autobusiem, lai pasažieri redz, ka neviens pirms Nordekas autobusiem negarantē drošību. Un izvēlas citu - drošāku pārvadātāju. Labak, lai cilveks uzsit punu, izlej kafiju vai pazaudē telefonu autobusā sēžot, nekā kādreiz mirst. Visi esam cilvēki, visi saprotam, ka kādreiz ar šo autobusu var braukt kāds no mūsu radiniekiem un iet bojā.

Otrs variants ir pirms nordekas autobusiem apzināti braukt lēnāk, blakus kādam satiksmes dalībniekam, lai Nordekas autobusi brauktu lēnāk.

Trešais variants - brīdināt kolēģus, paziņas un draugus neizvēlēties Nordekas pakalpojumus.

Ceturtais variants - ieviest akciju Feisbukā, twiterī un draugos.

...

ceru, ka te visi nav no Vernerizējušies.

Bet es akciju uzsāku neatkarīgi no pārējiem.

 
Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 5 Atbildēt

Par tiem video. Palūkojies, kā policija pilda nepārtrauktas līnijas nosacījumus un ceļa zīmes. Viss caur "Ž"! CSN tiešām sastāv no viena vienīga punkta vienas trešdaļas. Bet policijai ar Likumu ir uzlikts par pienākumu garantēt drošību! Un un kā izpaužas drošības garantija?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ko tu te murgo, kurā video tu to redzi?

Līnija nav šķērslis, lai to nevarētu apbraukt, pie tam CSN neaizliedz novietot auto vietā, kur beidzas nepārtrauktā līnija, kur lai auto apbrauktu līnija ir jāšķērso. Manuprāt to vajadzētu CSN iestrādāt, bet ja tā padomā tas radītu daudz pārpratumus.

Pie tam, ja tu esi jau izbraucis ārpus CSN, tad lai CP tevi noķertu tas vairs nav iespējams ievērojot CSN tāpēc ir pieļaujamas atkāpes, ja tiek garantēta drošība.

Ja tu domā, ka garantēt drošību nozīme izdarīt tā, lai tev nav pat mazais pirkstiņš jāpakustina, tad nolaidies beidzot no pasaku un demagoģijas valstības uz zemes. Neviens necieta un neviens nebija spiests strauji bremzēt, tātad drošība tika garantēta.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Ja jau tev CSN, LAPK un Ceļu likums nav pietiekoši autoratīvi,tad redz, kur tiesu spriedums ar atsauci arī uz Satversmes tiesu, kas apstiprina manu teikto -

manas.tiesas.lv/eTiesasMvc/nolemumi/pdf/210739.pdf

Īsumā izstāstīšu, jo tev kā dislektiķim drošvien būs grūti saprast tur izlasīto.

Tātad lietā ir CP video, kā neķerpila ar BMW X5(bet varēja būt arī SETRA) nogriežas pie nedegošas papildsekcijas. Ir tās papildsekcijas viltīgas, tas tiesa. Bet lēmumā vadītājs melīgi atsaucas uz to, ka vēlējies "garantēt drošību" un tāpēc esot spiests braukt zem sarkanā, jeb citiem vārdiem sakot rīkojies galējas nepieciešamības vadīts. Tiesa sūdzību noraida pamatojoties uz to, ka Iestāde pamatoti ir secinājusi Lēmumā, Sūdzības iesniedzējam bija iespēja savlaicīgi apturēt transportlīdzekli, lai neizdarītu

administratīvo pārkāpumu.

P.S. Nu lūk kā jau teicu atsevišķais tiesas ne-gadījums ar SETRU un CP nav likumsakarība un nav universāli piemērojams. Tas laikam darbojas tikai Ventspils tiesā uz kuru CP no Jelgavas neatmaksājas braukt.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
3 0 Atbildēt

Nu lūk kā jau teicu atsevišķais tiesas ne-gadījums ar SETRU un CP nav likumsakarība

Izņēmumi (šīs tiesas "fantastiskais" lēmums) apstiprina likumsakarības...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Te vēl viens lēmums, kas tev ļoti nepatiks -https://manas.tiesas.lv/eTiesasMvc/nolemumi/pdf/240251.pdf

Jāuzsver, ka transportlīdzekļa vadītājs ir persona, kura vada transportlīdzekli, un braukšanas laikā viņam jāgarantē drošība - jāizvērtē situācija uz ceļa, kā

arī sava transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis. Dotajā gadījumā vadītājam /pers. C/, transportlīdzeklis bija jāvada ar ātrumu, kas nodrošina kustības

drošību, lai varētu veikt kustības drošībai atbilstošus manevrus.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Nordekas pārkāpums tika pārsūdzēts, TIKAI TĀPĒC, ka viņiem palīdzēja pazīšanās, un fakts, ka neviens negribēja lai notiek disciplinārlietas vai izmeklēšanas policijā. Bet jebkurā citā gadījumā, Nordekas pelnītais sods NEBŪTU pārstrīdēts.

Domāju šis lēmuma rezultāts ir ne jau pazīšanās, bet elementāra viltība, ka tiesa tika pieteikta Ventspilī, lai gan CP no Jelgavas(Vidzemes reģions) un gluži vienkārši nav laika šiem kratīties uz Ventspili, kā arī lieki izdevumi. Līdz ar to tiesā bija tikai viena puse.

Man arī nav saprotama tā tiesas motivācija čakarēt jau pirmajā instancē un likt braukt uz tiesu, pat ja abas puses piekrīt rakstveida procesam. Pirmajai instancei vispār vajadzētu notikt īsos termiņos un ātri izvērtējot apstākļus, pēc tam jau ja nepiekrīt var tak pārsūdzēt.

Tas viss ir vērsts uz to, lai mākslīgi pagarinātu rindas/noslodzi un tiesu izmaksas. Var pat nesapņot par reālām ārvalstu investīcijām Latvijā pie neesošas tiesu sistēmas, kur vēl blati un kukuļi strādā.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
1 0 Atbildēt

m.delfi.lv/auto/article.php?id=48936565

E ku viens salasījies nervona padomus par bremzēm.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
5 0 Atbildēt

Spriežot pēc tikko redzētā, kur nordekas transportlīdzeklis uz Salu tilta iestūmues pakaļā smagajam, nervonam atkal tiesu darbi gaidāmi, lai pierādītu, ka nordeka ir mīļa un pūkaina, un smagais ir atbildīgs, ka nordekas kapteinim Reinim ir viegla nesaturēšana....

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Lūk kā vates zemē pārmāca vai atriebjas vai izrādās vai marasmo mēslu vāģis pret skolnieku autobusu.

Gribu teikt, ka nav zināms, kas bija pirms tam. Varbūt tas autobuss brauca vernona un nordekas stilā, varbūt bmw nepatika, ka skolas autobuss viņam iekabināja, kamēr tas bija salūzis. Tāpēc atstāsim vaļu fantāzijai. ( tekstā saka, ka autobuss aizvēra izbraukšanu no stāvvietas. Bet tas ir vienas puses viedoklis. Lai noskaidrotu visus apstākļus, interesanti uzzināt arī otras puses viedokli)

Bet vienu varu patikt. BMW garantē drošu braukšanu skolas autobusam, jo tas nevar pārkapt ātruma ierobežojumus.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: Spriežot pēc tikko redzētā, kur nordekas transportlīdzeklis uz Salu tilta iestūmues pakaļā smagajam, nervonam atkal tiesu darbi gaidāmi, lai pierādītu, ka nordeka ir mīļa un pūkaina, un smagais ir atbildīgs, ka nordekas kapteinim Reinim ir viegla nesaturēšana....

Par kādu smago un Reini tu murgo?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Šovakar pēc saulrieta ap 22:10 braucot uz Rīgu no Bauskas puses biju liecinieks kārtējam NORDEKA(Borta numurs 178) vadītāja masu slepkavības mēģinājumam.

Vispirms priekšā esošais autobuss braucot pa ceļa nomali ļāva vairākiem auto sevi apsteigt, bet tad nez ko pēc kāda brīža šoferim pēkšni radās galēja nepieciešamība sākt apdzīšanu tieši šajā nepārredzamajā līkumā aiz kura kā atklājās pretī brauc kravas auto un nav kur palikt.https://goo.gl/maps/NpdgLAue5D22

Rezultātā nepabeidzot apdzīšanu auto kas pirmīt tika palaisti garām tagad brutāli tika iespiesti nomalē ņemot uz masu. Tikai citu satiksmes dalībnieku rīcības dēļ nesanāca ziepes. Pēc tam līdzīgā garā apdzīšana tika turpināta bet nu jau iespiežot nomalē pretī braucošos. Pie tam nesaprotamā kārtā apdzīšana tiek veikta ar iedegtu avārijas gaismu signalizēšanu vien uzsākot apdzīšanu parādot virzienrādītāju.

Ja tā ir profesionāla braukšana tad nav brīnums ka profesionāļi sataisa arī lielus mēslus.

Nu nedrīkst tikai tāpēc ka ceļam plata nomale nerēķināties ar citiem un maukt purnā vai spiest malā. Nav brīnums ka uz Bauskas šosejas ir smagas avārijas.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 4 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Šovakar pēc saulrieta ap 22:10 braucot uz Rīgu no Bauskas puses biju liecinieks kārtējam NORDEKA(Borta numurs 178) vadītāja masu slepkavības mēģinājumam.

Vispirms priekšā esošais autobuss braucot pa ceļa nomali ļāva vairākiem auto sevi apsteigt, bet tad nez ko pēc kāda brīža šoferim pēkšni radās galēja nepieciešamība sākt apdzīšanu tieši šajā nepārredzamajā līkumā aiz kura kā atklājās pretī brauc kravas auto un nav kur palikt.https://goo.gl/maps/NpdgLAue5D22

Rezultātā nepabeidzot apdzīšanu auto kas pirmīt tika palaisti garām tagad brutāli tika iespiesti nomalē ņemot uz masu. Tikai citu satiksmes dalībnieku rīcības dēļ nesanāca ziepes. Pēc tam līdzīgā garā apdzīšana tika turpināta bet nu jau iespiežot nomalē pretī braucošos. Pie tam nesaprotamā kārtā apdzīšana tiek veikta ar iedegtu avārijas gaismu signalizēšanu vien uzsākot apdzīšanu parādot virzienrādītāju.

Ja tā ir profesionāla braukšana tad nav brīnums ka profesionāļi sataisa arī lielus mēslus.

Nu nedrīkst tikai tāpēc ka ceļam plata nomale nerēķināties ar citiem un maukt purnā vai spiest malā. Nav brīnums ka uz Bauskas šosejas ir smagas avārijas.

Nemuldi pa tukšo! CSN vajadzētu zināt un pildīt katram! Satiksmes autobuss ir cieņā un godā turams, jo ne visi var atļauties braukt ar vieglo. Un pēc šādiem "uzbraucieniem" šoseja Rīga - Bauska var kļūt un kļūs par posmu kur darbosies CSN kā apdzīvotā vietā! Uz 66 km ir 36 autobusu pieturas bez atbilstošām ieskrējiena joslām. Lai kādu kritizētu pašam jābūt ar izcilām zināšanām un tik pat izcilu braukt prasmi. Tev tāda 100 punktu nav.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Kur es kaut ko muldu? Tas ir tas ko novēroju. Ja tās ir izcilas braukt prasmes tad es nezinu kas būtu ar sliktām. Es tiešām nesaprotu šofera loģiku braukt pa nomali palaižot kādus 3 auto garām lai pēc tam sāktu tos apdzīt.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un kā šitādu savlaicīgi ar paceltu roku pabrīdina, ka nepieciešama strauja bremzēšana satiksmes drošības nodrošināšanai?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Ja tahometrs rāda knapi pie zaļā sektora,tad 110 km/h nesanāks.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

nekas traģisks. Galvenais, lai kāds tam ecolainam priekšā garantētu drošību. (c)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti