priekš kam acis domātas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
priekš kam acis domātas?
līkums, lietus, iespējams, ka priekšā braucošais paspēja izvairīties, paverot acīm faktiski nekustīgu un pirms tam neredzamu mērķi, jo nebija tam traktoram pa gabalu redzamas brīdinājuma zīmes - tikai aizmugurē uz uzkabes uzkārtas parastas ceļazīmes, ka notiek remontdarbi un jāapbrauc pa kreiso pusi.
labā josla manevram, visticamāk, bija aizņemta (loģiski, jo otrā josla it kā ir paredzēta, lai apsteigtu tos, kas ir labajā joslā)
jūties komfortabli, kad bez brīdinājuma otrajā joslā šādas bumbas ar laika degli tiek apzināti satiksmē izsūtītas?
Pilniigi par visiem 1600% piekrītu šādam variantam.Un izņemt olas tam kroplim, kurš to traktoristu turp norīkoja.Ja citreiz neredz pa kilometru mirgojošu bultu divstāvu mājas augstumā, tad kur nu vel šādu meeslu
Tad kāds būtu Tavs piedāvajums zāles pļaušanai sadalošajā joslā?
Norobežot otro koslu ar konusiem kamēr pļāvējs strādā-tā ka pa traku, pļāvējam no muguras palaist otru mašīnu ar lielu bultu aizmugurē-diži nemaina situāciju.
Drīzāk jājautā ko darīja Audi pilots-bakstīja telefonu, sēdēja "drošā" astē priekšā braucošajam vai regulēja radio?
Ne velti vācijā uz bāņiem ir kameras kas fiksē distances neievērošanu un distancei ir jābūt pusei no ātruma-Latvijas gadījumā tie būtu 50m ar kuriem pilnīgi pietiek lai kārtībā esoš automobilis spētu apstāties līdz nullei vai pietiekami mazam ātrumam lai nenolauztu traktoram riteni un pats neizlidotu pāri pirmajai joslai.
1-kārt, ja adekvāts vadītājs (kur vel ja pie liela ātruma..) redz, ka kāds sēž viņam astē- viņš uzņemas atbildību par aizmugurē esošo.Piŗms šķēršla adekvāti filtrē situāciju un dara tā, lai paglābtu to aizmugurē esošo.Tā dara Normāls vadītājs( arī Normāks huļigāns, Normāls bandīts, vnk Normāls džeks uttt- nevis kā šie te dalbanutijie internete pljuutīzeri (nevienam konkrēti šeit tas nav Personīgi domāts).Tā ir kultūra un cilvēcība- ritņbraucējs tumsā, gājējs, ķieģelis uz brauktuves,apgāzta ceļazīme utttttt- parādi pagriezienu un laicīgi pārkārtojies, lai tas draudīgauis peizāžs top redzams citiem.Ja sēž astē un liekas, ka pārāk tuvu- tam visam ir iemesls.Palaid garām vai laicīgi izrādi neapmierinātību.Ir, protms, idinji arī, bet visu to var normāli risināt bez liekām emocijām.Un visā kaut cik civilizētajā pasaulē pie jebkādu darbu veikšanas tiek domāts par drošību- ne tā kā šeit, kur jebkurš iesaistītais kretiins pēc fakta tad nu savu bezdarbību attaisno ar tiem muldoņu epitetiem "skrējēji,ātrums, skatīties, etccc"
tev jau velk uz Vernona priekšā braucošais negarantēja....
Man po*uj, es nekur nevelku, vnk rakstu to, kā ES PERSONĪGI uzvedos un mudinu uz sapratni- nevis stāstu par to,cik man garš kraans un ko es apdzinu un ar kādu gaismas ātrumu mēdzu pārvietoties un kurš man pamaisīja un uttttt.Cilvēki vairs nezina nedz rakstītos nedz nerakstītos likumus un tikai pljuuta tukšu un uzreiz mēģina izraut no konteksta vai kādam birku piekarināt.
"adekvāts vadītājs (kur vel ja pie liela ātruma..) redz, ka kāds sēž viņam astē'
Grib nosist to padebīlu, kurš sēž astē. Tai pat dienā, tai pat maršrutā, uz tukša ceļa, viens 50gadnieks nez kāpēc cītīgi sēdēja pielipis pie mana auto aizmugures.
Lai no tā aizmuktu, pārbraucu pār dzelten/sarkano priekšpēdējā krustojumā, tālāk man neapstājoties, braucot ar +10 visur, šis noķēra un turpināja sēdēt astē. Pirms tam devu vairākkārt iespēju apdzīt, atslēdzot kruīzu un atmetoties. Pēc tam, braucot pa divu joslu ceļu, turpināja to pašu, vai nu aiz muguras vai blakus. Normāli? Nebūtu bērns mašīnā, uztaisītu viņam izrādi.
Nu es tak saku- ka ir nelabojami idioti un ir arī adekvāti braucēji, kuri vienkārši aiz kāda brauc.Ja ar katru cīnīties- vienkārši no lieka pabojāsi savus nervus un savu auru...Tas ir tāds štruntīgs enerģiju tērējošs dvēseles stāvoklis.Ar laiku jau var pierast, bet vēlāk pašam ir ļoti grūti atradināties no tiem nemitīgajiem konfliktiem.
diezgan pamanāms objekts youtu.be/x7ko6a81s5g
37. Ja, veicot ceļa uzturēšanas, remonta, avārijas vai ceļu satiksmes negadījuma seku likvidēšanas darbus, transportlīdzekļu vadītāji iedeguši mirgojošu oranžu (dzeltenu) bākuguni, viņi drīkst neņemt vērā ar ceļa zīmēm un ceļa apzīmējumiem noteiktās prasības un atkāpties no šo noteikumu 85., 86., 87., 88., 92., 93., 95. un 97. punktā minētajām prasībām, bet, veicot ceļa uzturēšanas darbus, – arī atrasties tajā ceļa pusē, kas paredzēta braukšanai pretējā virzienā, ja tiek nodrošināta ceļu satiksmes drošība. Citi transportlīdzekļu vadītāji nedrīkst traucēt minēto transportlīdzekļu vadītāju darbu, un viņiem jābrauc ar tādu ātrumu, lai, ja nepieciešams, varētu nekavējoties apturēt transportlīdzekli.
------------------------------
Pēdējo teikumu ieteiktu izlasīt!
Grūti jau spriest neesot klāt - tikpat labi priekšā varēja braukt busiņš (VW Transporter, Renault Traffic utt.) ar necaurspīdīgām aizmugurējām durvīm, kurš pēdējā brīdī pabrauca malā un tikpat labi Audi vadītājs varbūt tikai pēdējā brīdī ieraudzīja tos ceļu uzturētājus.
Protams, drizāk, ka tiešām pats vainīgs, bet nevajag arī izdarīt pieņēmumus, ja neesam bijušu klāt, jo nu tādi sviestaini vadītāji ir redzēti, ka nekad nevar zinat, vai tajā situācijā neesi nonācis cita vadītāja dēļ.
"kalfonso" ir taisnība! "Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 1., 3. un 4. punkti noteic ka darbosies CSN un kā katram no mums ir jābūt aprīkotam un kā katram no mums uz ceļa ir jārīkojas. CSN kā tādi noteic darbības un secību katra rīcībai. CSL 19. panta 3. punkts arī "Citai personai" uzliek par pienākumu rīkoties "TĀ", lai neveidotu bīstamu situāciju! "Likumā par policiju" 4. pantā minēts ka policija rīkosies tikai un vienīgi saskaņā ar Likumu. Un kurā brīdī "Nomira" tiesiskā paļāvība "Audi" vadītājam?
Atmetam ambīcijas un emocijas, ir Likums un Noteikumi, kuri vienkārši jāpilda. Ceļu uzturētājam pietrūka prāta un nožņaudzās uz aprīkojumu, kā rezultātā notika negadījums.
Ko tad vajadzēja darīt tam priekšā braucošajam? Bieži pa ceļu brauc gan kombaini, gan traktori, gan citi audi. Katru reizi vajag vienam skriet pakaļ un likt zīmes? Audi taču pārvietojas.
Otrs audi, tas kurš mazāks ieskrēja, jo neskatījās kas notiek priekšā. Nu un ka līkums? Vai tad līkumā , kurā nav pārredzams, kas notiek priekšā jāskrien uz 110?
Ja vieglajam audi nav smadzeņu, tad lai ārstējas slimnīcā. žēl priekšā lēni braucošo audi. Tagad vajadzēs taisīt remontu.
Ja aiz līkuma būtu notriekts alnis, nokritis koks, bedre, izlijusi eļļa, tad būtu vainīgs koks, ka neuzlika zīmi pirms krišanas, vai alnis?
CSN paredz, ka jāizvēlas BRAUKŠANAS APSTĀKĻIEM ATBILSTOŠS ĀTRUMS
CSN 100. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.
Vai apstākļi nav jārada mākslīgi radīta šķēršļa pamanīšanai?
Katram drošība ir jāgarantē PAŠAM SEV.
Cerēsi, ka meitene izsargāsies? Esi gatavs, ka kadreiz kāds piedzims.
Cerēsi, ka 2:00 naktī kāpņutelpā satiktie piedzērušies "džudaisti" tev nesados, pienāks brīdis, kad sados.
Ja skriesi uz 250 km/h un cerēsi, ka DIEVS tevi sargās, agri vai vēlu - nepasargās.
Senajiem latviešiem ir tāds teiciens - sargi sevi, un dievs tevi sargās.
Ja kāds "gudrais" vēlas izmēģināt- ja tev sēž astē uz 120, paņem vnk parauj pa metru malā (ja esi spējīgs....)- paskatīsimies, par kādu attālumu tas sēdētājs uzreiz dibenā atpaliks. Te jau bija nupat Jautājumi- a nafigam man jāskatās katras 5min spogulī un na man jālūr katru pusstundu spidometrā. Nah man jāraustās uz 170 maucot vienam pašam uz Smiltenes ceļa desmitos vakarā- ja esu pilnīgs dablajēbs un nedz kontrolēju kādas man gaismas priekšā spīd pa kilometru nedz vispār kko sajēdzu no Cp aktuālās politikas un taktikas un uttttt.Lūk reku 12 radarus jūlijā pa krūmiem saliks- maksās visi 110-ievērotāji gudrinieki, kuri nemāk uzvesties principā, paskatīsimies kādas bābu žēlabas šeit buus miljons katru dienu ;P
Vispār ceļam ir Eiropas apzīmējums E77 un tas paredz ka pa šo ceļu nebrauks velosipēdisti, traktori un pajūgi!
"anonimikis"
"tev jau velk uz Vernona priekšā braucošais negarantēja...."! Tieši tā! CSN noteic kārtību un secību kā uzvedīsies "priekšā esošais satiksmes dalībnieks"! No tā atkarīga katra nākamā darbība un rīcība. Vācijā pie šādiem darbiem slēdz joslu kilometriem ar atbilstošu aprīkojumu un ceļa zīmēm!
No kurienes ;šāda ideja? Vispār jau bez speciālu zīmju uztādīšanas nekādiem transporta līdzekļiem kustība nav liegta uz jebkura koplietošanas ceļa. Joslu "kilometriem" slēdz vienīgi uz bāņiem. Parastos ceļos neko tādu nedara. Ak jā - viņiem nav tādi standarta joslu platumi, kā mums - tur 100km/h Bundesstrase var būt ļoti šaura, bez iespējas izveidot "trešo" joslu agresīvas apdzīšanas gadījumā.
Katram ir sava pieredze (labi, ja tikai morālā...) un savas kkādas mācības.Man gadījās tā- reiz pagājušajā gadsimtā (kad visiem viss bija vnk p....) notika gatavošanās kkādam pasākumam un mēs 2 mašīnu sastāvā vakarpusē diezgan naski pārvietojāmies pa vienu tādu vispārzināmu meža ceļu kkur Īvandes rajonā.Otrajā auto brauca 3 tādi riktīgi diplomēti speciālisti, bet mani tur palaida pa priekšu, lai ponta pēc rādu kā "māku" uttt. Un kāreiz aiz uzkalniņa man patrāpījās vecs belaruss ar žagaru kravu un bez jebkādām pazīšanās zīmēm.Es, kā jau liels -ass, veiksmīgi pamaucu tam garām.Brauciena galapunktā dabūju sirsnīgi atvainoties un nokaunēties, jo saņēmu itin ļoti Bargu un Pārliecinošu kritiku- ka kalna galā neesmu uzmirkšķinājis...
Ja tam otrajam auto par katru cenu vajag lipt klāt un ieturēt 1 auto korpusa distanci, ka nekādi nespēj reaģēt uz šķēršļiem priekšā, vai viņiem nešķiet, ka vaina ir pašos?
Nu ja viņš tieši tā dara, tad ir skaidrs, ka tieši šoreiz ar idinju ir darīšana.Cits jautājums- kāpēc viņš tā dara.Varbūt pats tas priekšābraucējs nav gluži bez vainas.Neizrādīsi uzstājību- daļa gudrinieku vienkārši tevi nelaidīs. Ne jau tikai LV ir tāda problēma.Tikai tas risnājums parasti ir līdzīgs.Vai katru no viņiem var "pārmācīt" un/vai vērts to censties darīt- izlases kārtībā varbūt var mēģināt, bet garākā ceļa vai ilgākā laika periodā šāds paradums neko labu nesola.Turklāt, ja tas paradums pielīp, tad sevi pārprogrammēt ir ļoti grūts process. Gandarījuma tur nebūs,vienīgi lieks un lielākoties nevajadzīgs adrenalīns.
Par šo tēmu, FB ir šāds ieraksts:
"Labdien!
LŪDZU ATSAUKTIES VISUS, kuri, 13.jūnijā, brauca pa Vidzemes šoseju (A2) Rīga- Sigulda, līdz plkst. 10.35. Kā sociālajos mēdijos bija ziņots, notika avārija uz autoceļa 20,3 kilometrā, ap plkst. 10.35. Sadursme bija starp “Audi A3” un traktoru, kurš pļaujot zāli, bez brīdinājuma izbrauca uz ātrgaitas joslas, nepārliecinoties vai braucamā josla ir brīva!!! Automašīnu Audi A 3 vadīja (vārdu izņēmu), kurš tika nogādāts slimnīcā smagā stāvoklī!
Lasot komentārus portālā Delfi.lv, ir vairāki cilvēki minējuši, ka šajā dienā traktors ir radījis vairākas bīstamas situācijas! Kā arī nav bijušas brīdinājumu zīmes, ka notiek ceļa uzturēšanas darbi! Lūdzu atsaukties jebkuru, kurš redzēja šo situāciju! Arī tos, kas atradās tuvumā, avārijas brīdī !!!! Zvanīt pa tālruni- 29211564 "
Tāds ir astē sēdētāju un sērfotāju liktenis,tikai viņiem no tādiem iznākumiem nekādas bijības,pēc dažiem km, uz tās pašas šosejas sākas visi tie paši manevri.
Protams, vietā visādas parunas, katrs pats savas laimes kalējs un sargi sevi pats un Dievs tevi sargās.
Taču satiksmes organizācija ceļu remontu un uzturēšanas darbos ir zem katras kritikas! Sākot no tādiem sīkumiem, kā otrādi uzliktiem ceļa stabiņiem - šķērsli apbraukt pa vienu pusi, bet tas uzlikts otrādi, nejēdzīgi norādītiem apvedceļiem, visbeidzot līdz šim gadījumam, kad traktors kreisajā joslā pļauj zāli, vai neapgaismots gaziks starp divām joslām metina trolejbusu vadus u.c.
Šajā gadījumā satikās trīs - traktorists, kurš negarantēja drošību, vieglā auto vadītājs, kurš neparūpējās par savu drošību, kā arī ceļa pārvaldītājs, kas nenodrošināja satiksmes dalībnieku drošību uzturēšanas darbu laikā.
CSN 25. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:
25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);
CSL 6.pants. Ceļa pārvaldītāja pienākumi
1) nodrošināt, lai ceļš pastāvīgi tiktu uzturēts satiksmei drošā stāvoklī atbilstoši normatīvajiem aktiem un standartiem ceļu satiksmes drošības jomā;
2) organizēt satiksmi un nodrošināt ceļa, tā mākslīgo būvju un inženierbūvju, kā arī satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu uzturēšanu lietošanas kārtībā atbilstoši normatīvajiem aktiem un standartiem ceļu satiksmes drošības jomā;
3) nodrošināt, lai nekavējoties tiktu novērsti šķēršļi, kas traucē satiksmi un apdraud tās drošību, bet, ja tas nav iespējams, nodrošināt bīstamo vietu aprīkošanu ar atbilstošiem satiksmes organizācijas tehniskajiem līdzekļiem līdz šo šķēršļu likvidēšanai;
4) nodrošināt, lai tiktu izanalizēti ceļu satiksmes negadījumi, tādējādi pastāvīgi pilnveidojot satiksmes organizāciju;
5) kontrolēt ceļa darbu veikšanas kārtību;
8) atlīdzināt personām zaudējumus, kuri tām radušies šo pienākumu neizpildes gadījumā.
Protams sīki smalki jāvērtē notikušā apstākļi, taču manuprāt galvenā atbildība šajā gadījumā jāuzņemas ceļa pārvaldītājam, kas neizpildīja virkni Ceļu Satiksmes likumā minētā.
Tagad uz sitiena nevaru atrast punktu par to, ka ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības paļauties, ka citi ievēros noteikumus. Vai tāds vēl ir - varbūt pārfrāzēts, vai arī izsvītrots?
Varu derēt ka tam traktoram dzeltenā bākuguns bija saskatāma tikai 10 soļu attālumā,tas ir labākajā gadījumā.Nemanīju Zviedrijā traktoru pļaujam zāli bet uz smagās mašīnas pļaušanas iekārtas un dzeltenās bākugunis kā Ziemassvētku egle.Tur tiek domāts par drošību uz ceļiem bet pie mums galvenais nopļaut, viss pārējais pie pakaļas jo valstī likumi to atļauj.Ne Zviedrijā,ne Dānijā nemanīju ekskavatoru braucam pa pilsētas ielām.Rīga,pirmdienas rīts, ekskavators uz 20 km/h(maksimālais ātrums)brauc no Juglas uz Pārdaugavu.
Vakar biju tālu izbraucis, kaimiņzemē pievakarē redzēju traktoru ar 10m garu piekabi, kurā kādi 10 bišustropi bija iekrauti- izlikās ka ne tukši;)))) Viņš gan pa malu brauca, bet tuvās gaismas nebija un kkāda veca maza migalka kas spīdēja ne spilgtāk kā vecs gabarītlukturis.Iedomājos cik labi būtu tādā kompānijā apdzīt fuuri vai labāk ka vairākas-- kad esi krietni uzspiedis lai paspētu un aiz tās beidzamās pēkšnji priekšā ieraugi, katurpmākajos 100m būs jāsadzēšas līdz traktora ātrumam ;ddd
Tas nemaz nebija tik sen, 2015.gadā:
Par ticamāko Garkalnes avārijas iemeslu Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Kvalifikācijas daļas priekšnieks Juris Teteris Latvijas Radio nosauca distances neievērošanu aiz citas kravas automašīnas, jo Polijas kravas auto vadītājs nav spējis nobremzēt pirms riteņbraucēju grupas. Kā stāstīja Teteris, kad priekšā braucošais auto mainījis braukšanas joslu, Polijas autovadītājs tuvu savā priekšā ieraudzījis riteņbraucēju grupu, kuras priekšā vairs nav spējis nobremzēt.
Un atkal pieminēšu Zviedriju, neredzēju nevienu velo treniņu uz šosejas, nezinu kur viņi trenējas bet ne uz šosejām.Tanī negadījumā poļu šoferi neuzskatu par vainīgu bet mūsu valsti.
Par vainīgu viņu uzskata galvenokārt interneta dīvānpļūtītāji.Un tie, kas ieinteresēti attaisnot tur tos pārējos iesaistītos pajoliņus.Nav tādas saprātīgas distances, lai no 90 apstātos lidz nullei,ja priekšā pēkšņi uzrodas betona siena.Tad ir jābrauc ik pa 100m- ja padomājam, kā tehniski to ievērot, tad skaidrs ka nekā.Tas tikai dīvānpirdējiem izdodas visu ievērot- jo uz dīvāna vnk negadās tādas situācijas, kā uz ceļa
Distanci tomēr vēlams ievērot, jo var gadīties, "ka priekšā braucošajam" tik vien ir laika, lai veiktu manevru, un galīgi nav laika kaut kādiem signāliem. Vienreiz , braucot no Jūrmalas , jau krēslā, pa 2. joslu , redzēju , ka 3. joslā braucošie strauji iegriež 2.ajā , pēc tam atpakaļ 3.ajā. Piebraucis tuvāk, sapratu, kāpec tā notiek. 3.joslā stāvēja nosprādzis auto bez uguņiem un avārijas trijstūra. Nodomāju, hm. droši vien es arī neliktu avārijas trijstūri, ja ir 50% izredzes tikt nobrauktam ar to trijstūri rokās.
Tam, kurš mauc pa priekšu, redzams ir Vienmēr un Laicīgi.Cits jautājums- ja vismaz puse braucēju ir potenciāli kretīni, tad kāda varbūtība ka konkrēti Tavs Priekšābraucējs pieder pie tās "labākās" puses
"Tavs Priekšābraucējs" Cilvēki jau nebrauc pa pāriem, ja visi brauc ar saīsinātajām distancēm ( kā vācu divīzija caur Franciju kara beigās ), tad , pēc teorijas var vainot tikai "lokomotīvi", nevis vagonus.
Tā jau tikai Vernona vienkāršotā teorija, ka ir tikai viens priekšā braucošais un viens aizmugurē ( kura drošībai jātop garantētai ) braucošais.
Man liekas, ka katram dibenāesošajam tomēr ir konkrēti Savs priekšābraucējs.Pat peec Varbūtības teorijas katrai idiotiskai situācijai ir viens Pirmais autors.Vilciena gadujumā visvieglāk vainot mašīnistu,bet pat krieviem tomēr bija tāds cenzējams pantiņš par to, ka "kakoj-to streločņik/p*zda ,ostanovil vse pojezda"
ezis71 rakstīja: Un atkal pieminēšu Zviedriju, neredzēju nevienu velo treniņu uz šosejas, nezinu kur viņi trenējas bet ne uz šosejām.Tanī negadījumā poļu šoferi neuzskatu par vainīgu bet mūsu valsti.
Atsākušies vello treniņi ,nesen redzēju,treneris pa priekšu divi minās aiz viņa un viss.
Vakar braucot pāri dzelzceļa pārvadam pie Kokneses arī bija līdzīgs bezpriģels. Traktors jau bija ticis pāri viadukta vidum tā ka knapi vēl migalkas bija redzamas. Man priekšā divas mašīnas un es vēl sabremzējāmies, bet bija ļoti neomulīgi vilkties uz 20kmh aiz tā labi zinot ka visa tā mūsu nāvinieku kolonna aiz viadukta uzkalniņa ir pilnībā neredzama. Labi ka pretī neviens nenāca un varējām veikli pēc tam apbraukt.
Kas tiešām grūti kādu norīkot vestē pirms tā traktora labi redzot cik tas ir bīstami? Laikam jau tie traktoristi ir nevērtīgi un var dieviem tos ziedot.
ja vel tālāk iedomāties- ar 20kmh braucošu atsevišķu traktoru apbraukt vēl it kā iespēja būtu reāla, bet ,kas notiek, ja aiz traktora ir 3-4 mašinu kolonna un katrs no viņem ir izlīdis par tradicion(ā)lo pusmetru uz ceļa viduspusi ? Kā tad apbraukt? Protams,mums taču ir faķīri, kas uzreiz teiks par distanci un atļauto ātrumu.Tikai realitāte tāda, ka to stāvošā sastrēguma galu var ikdienas steigā nesajust pat arī tepat Rīgā aiz jebkura tilta uzkalniņa...
Labākais bija uz Rīgas apvedceļa, kombains ar 10 km/h,aiz viņa benzīnvedējs tad 3 vieglie atkal fūre tad vēl pāris vieglie un es ar darba busu.Protams benzīnvedējam nesanāk apdzīt līķi (kombains)jo intensīva satiksme nāk pretī bet vieglie varētu,tie 3 necenšas visu vērst uz labo pusi.Nočunčinājām kādu kilometru un līķis nogriezās, nodomāju ka beidzot varēs iemīt bet,bet ne kā,80 maksimālais ko saniedzām, brīžiem mazāk.Ceļš meta līkumu un redzu kad benzīnvedējs jau tālēs zilajās,viss skaidrs,tagad 3 vieglie pis prātu.Protams pie pirmās izdevības visiem aizgāju garām bet dusmas bija vairāk nekā vajag.
Galvenā problema ir nevis lēni braucošie kombaini -traktori, bet gan vieglie auto ar dzinējiem, kuru darba tilpums ir 1 litrs ( līdz 1,8).
Tie mazie sūdi nemaz nevar apdzīt priekšā lēni braucošo, jo jau virs 40km/h, uzrāviens tiem ir sliktāks kā 60,to gadu moskvičam.
23.06.,ap plkst.17, Rīga-Pleskava,aiz Augšlīgatnes izveidojās liela auto kolona,kā Jūs domājat kurš pie tā vainīgs?Bled,3 vieglie pisās pa priekšu divām fūrēm,viena no viņām piekrauta ar autiņiem.xc 90 kolonas vadībā,laikam brauca ekonomiskajā režīmā.Aiz Amatas tika panākts vieglais ar piekabi un viņš tika iecelts par kolonas vecāko,tā nu visi draudzīgi čunčināja.Tas ir pisec kad vieglie brauc lēnāk par fūrēm, tiesības atņemt,lai brauc ar sabiedrisko.
līgo sačakarēts!?
Ej tak tu dirst.
Vajadzēja braukt 22.jūnijā pavēlu. Es izbraucu no Ozolnieku novada 20.30, Rīgā iekšā ap 21, no Rīgas ārā 21.30, Sigulda ap 22, Bērzkrogs 22.40, tad paņēmu gāzīti un 23.45 biju Gaujienā. Viss ceļš baigi mierīgs!
Vispār vieglais ar piekabi drīkst braukt līdz 80 km/h. Es šo punktu bieži pārkāpju...
Kā tad tu to pārkāp, ja brauc 80km/h pēc spidometra? Reāli tas ir kādi 75km/h. Pat ja brauc uz galvu reibinošajiem 85km/h tad neko diži nepārkāp.
cik tad pzaudēji sava dārgā laika? 2 minūtes, vai divarpus?
Ir vēl tāda kā ""ņuhs"" ..zinošie sapratīs..un pie tam 100 km /h nav nekāds īpašas ātrums.
pļāvēji
it kā jau tikai statistika
www.tvnet.lv/zinas/satiksme/664687-avarija_pirms_garkalnes_viadukta_cietusas_divas_personas
gan jau par vainīgo negadījumā atzīs auģika pilotu
bet kaut kā nešķiet normāli, ka pa šoseju, kur legāli atļauti 100 km/h, otrajā joslā uz 20km/h pārvietojas objekts bez pienācīgiem brīdinājuma signāliem, ka tas tur atrodas.