Volvo mehāniskā ātrumkārba - Volvo V60 2012 slikti slēdzas ātrumi.

Davis86 Reģ.: 22.12.2017

Labdien!

Volvo V60 2012.

Ik pa laikam slikti slēdzas ātrumi.

Tas ko es esmu sapratis, tas manuprat ir nesaistīts ar sajūgu, jo tas ir ļoti labs!

Tālak tas isti nav saistīts motors rūc vai nē!

Ik pa laikam grūti ieslēgt ir jeb ieķerās kaukas malējos robos 1majā un uz otru pusi atpakaļgaita.

Pēc tam kad jau braucu viss slēdzas ar 1 pirkstu.

Man ir aizdomas, ka tas trosites varbut kaukur ķerās, jo 1 x vien nevar ielikt un tad 20 x pēc kārtas ir ideāli.

Skaņas nekādas nav nekādu krakšķu nav, kad brauc kloķi nevibrē utt - nav nekā tāda. Vienk ik pa laikam, kaukāda pozīcijā neliekās viegli 1majā roba un atpakļgaitā!

Kad 1majā nevar ielikt vidus robi slēdzas ideāli.

Lūdz, ja kāds var ieteikt ko darīt būšu pateicīgs!

Vai kur griezties!

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Kaut kam būs šoks.

Izrādās, ka mehāniskās kārbas arī lūzt. Kaut kas teica, ka automāti lūst, tāpēc slikti.

Davis86 Reģ.: 22.12.2017
0 0 Atbildēt

Nekādu ieteikumu nav ?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Ieteikums - izklausās pēc beigtiem sinhronizatoriem. Kārbas remonts vai maiņa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Te diez vai kaut kas ir "salūzis", tikai izdilums. Cita lieta ka "forša" kvalitāte, ja 5 gadus vecai mašīnai sākas problēmas.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Ja tur nav troses, bet tomēr kāds stienis, man bija tā, ka nedaudz jau bija atlūzis (ne Volvo), kaut kā turējās, 3. un 4. slēdzās bez problēmām, bet tas stienis nenodrošināja pagreišanu uz sānu vairs, līdz ar 1.,2. un 5. neslēdzās.Tur uz to atlikušo metāla daļiņu turpināja ļodzīties, kamēr būtu pavisam nokritis.

Iespējams, pietiek tik pacel uz pacēlāja un minūtes laikā sametināt.

Davis86 Reģ.: 22.12.2017
0 0 Atbildēt

to arī darīšu brīvdienās!

pats paskatīšos, vai līdz kārbai viss ir labi!

Davis86 Reģ.: 22.12.2017
0 0 Atbildēt

Kapēc tā domā ?

Ja sinhrinizatori būtu beigti es nevarētu vislaik ieslēgt ?

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Es domāt, ka slikti noatpakaļgaitas izņemas, tur trīs ričagiem jābūt , atpakaļgaitas ar garu gājienu, nu es savam MB 2.0d gumijas nomainīju ar virpotājs misiņa vtulkām, jo maz kas bija palicis pāri . D5 sajūgu bez štukas neviens neremontēta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tur ir troses, tad var būt tas klasiskais fofāgenu variants, kur pārslēdzēja tornim, kuru tās troses kustina, bukses izdilst un "uz priekšu-atpakaļ" gājiens, kurš tāpat ir ar lauzienu, pie viena to torni pašķiebj un tāpēc grūti slēdzas.

Davis86 Reģ.: 22.12.2017
0 0 Atbildēt

Tās ir manas aizdomas, ka kaukas ar mehānismu līdz kārbai nav.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Arī man tā ir bijis. Atrisināja remontkomplekts par ~30 naudiņām, ja preizi atceros. Protams, ka arī parastās kārbas bojājas tikai remontu izmaksas ievērojami atšķiras no automātiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Arī noklājušos kārbu % ievērojami atšķirsies. Paziņu lokā automāti nav cieņā, bet neesmu dzirdējis, ka tauta diži sūdzētos par kārbu problēmām. Viss kas cits gadās, kārbas darbojas arī autiņiem ar nenosakāmiem, bet noteikti lieliem nobraukumiem (un es te nerunāju par 200k km, ko te nesen vienā tēmā nosauca par VAG autiņu DSG kārbu sagaidāmo mūžu).

Savukārt par bagāto cilvēku kārbām žēlabu pilns internets.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu, cilvēki mēdz pielāgoties sūdīgi funkcionējošam pārnesumu pārslēgšanas mehānismam... Priekš golfa 020. kārbas man mehānisms ir diezgan stingrs, arī tāpēc ka esmu tur šo to uzbūvējis no rokas [plastmasas sviriņas tika aizvietotas ar lodveida šarnīriem] un uzlicis šortšifteri - bet tā kā savulaik bija jāiemācās dažreiz ieslēgt, tad piešāvos pie tā mehānisma darbības gļukiem, ja izļurkāts - ir gadījies redzēt TIK briesmīgi izļurkātus mehānismus, kur īpašnieks bez problēmām brauc - nu kā viens golfkluba biedrs, aizbraucis apskatīties pirkt mk2, teica ka mašīnas īpašnieks teicis ka viņš bija pirmais skatītājs, kurš mācējis robos ieslēgt... Jaunākās 02A kārbas, kam ir troses, arī ir redzētas izļurkātas - ir sanācis braukt ar mk3 1.9 TDI, kur bija ļoti labi jāpiešaujas, kādā tieši kloķa pozīcijā drīkst stumt kloķi lai trāpītu vajadzīgajā robā - es par šitādu "šķipele ogļu čupā" variantu ātri izbesītos, bet netehnisks cilvēks samierinās, kamēr vēl var pārslēgt...

Uz tā fona audī un fofāgena mazmotoru kārbas, kam ir stienis, liekas pēc fantastikas - audī ar tik izļurkātu kulisi, kur kloķi varēja paraut 5 cm uz augšu, slēdzās pilnīgi pieņēmami un vienīgais iemesls kāpēc nomainīju - uztrāpījos šrotā pie viena A80 izārdīšanas, kam bija laba kulise....

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

cik bieži jāremontē automāts ?

uz 250 000 ? varbūt nedaudz ātrāk, bet varbūt vēlāk

cik reizes pie šāda nobraukuma būs jāsamaina sajūga komplekts , spararats ? pēc manas pieredzes vismaz 2 x

Nomainīt relatīvi jaunam auto sajūgu + divmasu spararatu ir ap 1000 eu

Nekāda ekonomija braukt ar meh kārbu nesanāk

biju pilnīgs automātu noliedzējs , kamēr izbraucu ar normālu jaunu 6 pakāpju tomātu (tas bija 2006.) kurai ir lāpstiņas pie stūres , ikdienas lietošanai neviena mehānika nestāv klāt !

pašreiz pērkot jaunu auto pat neapsvēru iespēju iegādāties ar meh kārbu

(priekam ir svētdienas auto ar mehāniku)

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Alfas selespeed neskaitās. Daudzi ražotāji ko līdzīgu sāka piedāvāt tikai pēc 7- 10 gadiem. Un mūsdienās pasniedz 20 (DIVDESMIT) gadus vecu tehnoloģiju kā kaut ko ūber....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tik tas mazais sīkumiņš ka to spararatu un sajūgu samaina un brauc tālāk - tomātam vai nu pa dārgo liec jaunu kārbu, vai ved uz kādu servisu, un pēc tam, visdrizāk, jāj sev prātu, jo kaut kas vairs neslēdzas kā agrāk... Un sajūga, tāpat kā startera, nolietojums ir atkarīgs no lietošanas apstākļiem - tu, acīmredzot, stumdies pa dižo pilsētu - pa šoseju sajūgs visdrīzāk turēs vismaz 300 štukas, ja ne vairāk. Cerams ka mainot spararatus, ražotājam aizsūtīji sūdzību par zemas kvalitātes spararatiem, ka jāmaina? Salīdzinājumam - kad redzi kaut kur kādu C4 A6 2.5 TDI, ir ļoti liela iespējamība ka tur ir dzimtais divmasnieks, kurš ir pārdzīvojis vismaz pāris sajūgu maiņas - es vispār biju šokā uzzinot ka jaunajām kastēm divmasnieki ir tik puņķaini ka parasti jāmaina kopā ar sajūgu

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

neko par alfas salesped nezinu, nekad neesmu lietojis

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu, cilvēki mēdz pielāgoties sūdīgi funkcionējošam pārnesumu pārslēgšanas mehānismam... Priekš golfa 020. kārbas man mehānisms ir diezgan stingrs, arī tāpēc ka esmu tur šo to uzbūvējis no rokas [plastmasas sviriņas tika aizvietotas ar lodveida šarnīriem] un uzlicis šortšifteri - bet tā kā savulaik bija jāiemācās dažreiz ieslēgt, tad piešāvos pie tā mehānisma darbības gļukiem, ja izļurkāts - ir gadījies redzēt TIK briesmīgi izļurkātus mehānismus, kur īpašnieks bez problēmām brauc - nu kā viens golfkluba biedrs, aizbraucis apskatīties pirkt mk2, teica ka mašīnas īpašnieks teicis ka viņš bija pirmais skatītājs, kurš mācējis robos ieslēgt... Jaunākās 02A kārbas, kam ir troses, arī ir redzētas izļurkātas - ir sanācis braukt ar mk3 1.9 TDI, kur bija ļoti labi jāpiešaujas, kādā tieši kloķa pozīcijā drīkst stumt kloķi lai trāpītu vajadzīgajā robā - es par šitādu "šķipele ogļu čupā" variantu ātri izbesītos, bet netehnisks cilvēks samierinās, kamēr vēl var pārslēgt...

Uz tā fona audī un fofāgena mazmotoru kārbas, kam ir stienis, liekas pēc fantastikas - audī ar tik izļurkātu kulisi, kur kloķi varēja paraut 5 cm uz augšu, slēdzās pilnīgi pieņēmami un vienīgais iemesls kāpēc nomainīju - uztrāpījos šrotā pie viena A80 izārdīšanas, kam bija laba kulise....

Savā ziņā jāpiekrīt-manuālis kamēr vien pavisam nav putrā būs braucams, automāts ar vienu sačakarētu solenoīdu sajās pats sevi.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti