Arti, mana Krokodila gatavības pakāpe nav īpaši apskaužama Un piķi tas zvērs ir sarijies nemērā, taču nu tas no mašīnas ir kļuvis par diagnozi Galvā top aizvien radikālākas pārbūves plāni... Un cerams, ka pietiks $$$ to norealizēt dabā...
Nu jau laikam plāni padižoties "Auto Exotica 2005" kļuvuši nereāli, drīzāk uz 2006. gadu vai vēl tālāk jādomā - nav ko pusgatavu kādam rādīt
1) mūsējiem nav pie rokas īsto materiālu, kurus tie angļu buhari paši jau 25 gadus pilnveido un tirgo pa visu pasauli, kur tie atzīti labi esam;
2) mūsējiem nav pieredzes un iemaņu tā visa jaukuma kopā salikšanai, kaut izjaukt jau mākam ;
3) galu galā - nav man tik daudz naudas, lai sponsorētu pašlaik vietējo virtuozu eksperimentus (pēc kādiem pāris iznīcinātiem motoriem, gan jau ka mūsējie iemanītos amatā), bet perspektīvā šāda ideja ir realizējama...
Tie salas vīreļi par savu sastrādāto dod garantiju, un kā tas pierādījās, arī tur vārdu Nu, džentlmeņi kā nekā
nu cik es pamanīju tie salas krutaki nevella nebija sataisījuši nodrāzto hromējumu
protams daži mezgli viņiem sanāk pat kritutāki kā otragala salas malačiem (kas to brīnumu bēnībā kopā lika), bet man liekas, ka dažos elementos viņiem vēl rāpot un rāpot līdz mūsu pašmāju haltūristiem
tu tak vari veidot vispasaules rotordzinēju megalabotavu - ja mūs kruta, tad skaties pat dūmakainās salas malači savus zakazus forvardēs tev
Es jau arī varu mēģināt pats un iespējams pat sanāks Tikai kaut kā negribējās riskēt pirmajā reizē pašam Šrotā vēl vienu tādu motoru nepaņems, ja pirmais experiments neizdosies... Atvilkt šrotisko motoru izmaksās tik pat, cik aizsūtīt inglišmeņiem salabot šo uzreiz
Par nodrāzto hromējumu - lai to sataisītu, ir divas iespējas - vai nu nomainīt sekciju pret jaunu, ko viņi neuzskatīja par lietderīgu risinājumu, vai arī ņemt visu hromu nost un plazmot kaut ko citu tā vietā virsū... Daži entuziasti ASV mēģinājuši ar Liquidmetal produktiem un esot tīri labi sanācis... Salas malači arī to uzskatīja par lieku čakari - esot tāpat OK (no viņu pieredzes) Nu nezinu - kā būs, to redzēs...
P.S. Ja man būtu pa pilnam brīva laika, instrumenti un jumts virs galvas, kur nesalst un mušas nekož, noteikti visu darītu pats savām rokām - tāpēc jau man rokas domātas un galva uz pleciem... Bet uzticēt to kādam citam pašmāju haltūristam, pie kam ieskaidrot viņam, kas tieši ir jāizdara un vēl palīdzēt viņam pārvarēt bailes no leilā nezināmā (kā arī no manām bargajām dusmām, ja tāds kaut ko mansačakarēs), kaut arī objektīvi viņš varētu tikt galā - tas ir biškiņ par grūtu pašreizējā situācijā...
Ceru, ka braukšana (traukšanās gan laikam vēl ne...) būs Darbi, kaut lēni, tomēr virzās uz priekšu. Pašlaik tiek veidots izpūtējs aiz turbīnas (gofriņas no Wastegate vārstiem un lielā 3" truba no turbīnas). Gaidu no ASV torsena diferenciāli (no RX-7 III paaudzes), alumīnija gaisa caurules, silikona kordētos savienojumus ar t-bolt savilcējiem, silikona vakuumtrubas, 24"x12"x3" interkūlera radiatoru, LIELU nopūtes vārstu...
Domāju, ka no ārzemēm motoru var nopirkt - man pat viena austrāļu kompānija no Austrālijas sarēķināj, cik izmaksās 3-rotornieku atvest, bet tajā mairklī nebija tik daudz naudas Vienīgā problēma varētu būt maksātspējā, ja Tev gribas no ārzemēm motoru...
RX-7 club
Atsaucieties!!![addsig]