jaunaas bildes kaut kur pachibejushas. pedejas ir anglijas ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jaunaas bildes kaut kur pachibejushas. pedejas ir anglijas ...
Tev, Vzini, kaut kāda kešošana vai Offline Content nav ieslēgti par niknu? Pašas jaunākās bildes tur ir un sākas ar šo:
mjā, tā turbīna izskatās reāla liekas ka izmērā ir gandrīz puse no motora lieluma nu tad jau, lai labi pūš cik bāru spiedienu tad šitā uztur?
He he. Ieslēgts nav nekas, vienkārši tur skaidri un gaiši teikts : "piektdiena, 1999. gada 1. janvārī 0:00 427557 P1010256.JPG"
Bildes protams ievērtēju.
Njā večī.Skatos,ka te viss ir pat pārāk nopietni.Nu turās,turās!
vzinis rakstīja:He he. Ieslēgts nav nekas, vienkārši tur skaidri un gaiši teikts : "piektdiena, 1999. gada 1. janvārī 0:00 427557 P1010256.JPG"
Bildes protams ievērtēju.
Tas tāpēc, ka baterijas fotoaparātam lādēju ārpus tā un katru reizi slinkums uzstādīt pareizu datumu un laiku...
Repsis rakstīja:mjā, tā turbīna izskatās reāla liekas ka izmērā ir gandrīz puse no motora lieluma nu tad jau, lai labi pūš cik bāru spiedienu tad šitā uztur?
30 PSI jeb ap 2 BAR Oriģinālais ECU standarta turbīnu turēja 0.5 BAR robežās...
RX-7 rakstīja:To Keanu:
Par Spici runājot - vai nav Tev bail palikt jaņos?
Mans auto jau no rūpnīcas ir apdāvināts ar:
- 200 ZS motoru, kura apgriezienu sarkanā josla sākas pie 7000 rpm, bet reālie max. apgriezieni ir neierobežoti, ja vien nav bail;
- aerodinamiski ļoti spēcīgu virsbūvi (pretestības koeficients - mazāks par 0.29);;
- TwinScroll turbīnu (gāzes no katra rotora nonāk atsevišķā vietā uz lāpstiņām, tāpēc mazāks turbīnas kavējums, jo lāpstiņu konfigurācija ir atšķirīga abās vietās - viena domāta ātrai iegriešanai, bet otra - jaudīgai pumpēšanai);
- lielu, tuvu droselei un turbīnai novietotu starpdzesētāja radiatoru;
- alumīnija piekari;
- labiem sporta amortizatoriem;
- 16" vieglmetāla diskiem;
- pašbloķējošo (viskozo LSD) diferenciāli;
- ventilējamām disku bremzēm visiem riteņiem;
- 4-cilindru priekšējiem bremžu supportiem;
- ideālu 50:50 līdzsvarojumu auto masai;
- ļoti labu sporta aizdedzes sistēmu;
- izturīgu 5-robu ātrumkārbu, kas spēj paciest pat 400+ zirgus.
Pēc remonta auto vajadzētu iegūt vēl:
- dzinēja papildus rotoru plākšņu eļļošanas sistēmu;
- sporta šāles ar lieliem eļļas "logiem";
- cietinātus stacionāros zobratus;
- palielinātus ieplūdes portus (tam visam kopā būtu jāspēj pacelt jaudu līdz 250 ZS uz riteņiem);
- atvieglotu izplūdes sistēmu (izmesti abi secīgie katalizatori un aizvietoti ar liela diametra caurulēm);
- aizvāktu sekundārā gaisa sūkni, kas noēda motora jaudu (tam nav nozīmes, jo katalizatoru taču vairs nav);
- uzlabotu vakuumsistēmu dzinēja vadībai (noņemta ekoloģijas sistēma, gumijas caurules aizvietotas ar biezsienu silikona caurulēm);
- NOS slāpekļa oksīda sistēmu (regulējama no 50 līdz 150 papildu zirgiem);
- Apexi konisko gaisa filtru un aukstā gaisa kasti;
- visas četras NGK BUR9EQ sveces (aukstākas, nekā standartdzinējam).
Tā lūk Gaidi mani pie Spices [addsig]
JA ja es ari busu pie SPICE )))
Jā... Pavecu postu esi uzracis
Vēlos paziņot, ka pie Spices tik drīz nebūšu, jo auto tiek pārbūvēts daudz dziļāk, kā bija plānots sākumā...
Atkal viens nāves punkts pārvarēts!!!
Kaļķis tikko sametināja līdz galam trubiņas no wastegate uz izpūtēju un ir gatavs celt motoru iekšā.
Lai Dzīvo!!! UUrrāaaa..!!!
RX-7 rakstīja:Atkal viens nāves punkts pārvarēts!!!
Kaļķis tikko sametināja līdz galam trubiņas no wastegate uz izpūtēju un ir gatavs celt motoru iekšā.
Lai Dzīvo!!! UUrrāaaa..!!!
nu, iedod tak beidzot kokā iebraukt
Beidz...! Nepiemini kokus - mans brālis tikko kā savu MX-3 sasita Stulbi, bet tā nu iznācas, ka Barona - Dzirnavu krustā virzienā uz centru labās puses luksoforam nedeg sarkanā lampa un kreisajā pusē (atkārtotājam) - dzeltenā... Iznāca nabagam tieši tādā secībā uzmest aci (tur, kur nedeg dzeltenais un pēc tam tur, kur nedeg sarkanais)... Rezultātā neveiksmīga bremzēšana pa slapjām sliedēm un sparīgajam braucējam, kas pirmais bija izlīdis šķērsām, sānos iekšā... Zaļie vīriņi, protams piefiksēja, ka luksofori ir beigti, taču gan jau ka nevienu citu, kā vien viņu pašu par vainīgu neatzīs Un mašīna lupatās
No vienas puses man ir paveicies, ka Krokodils visu laiku remontējas - vismaz avārijas tajā laikā nedraud
Bet, ja nopietni par tēmu - gan jau drīz būs braucošs mans superdampis
klau, kas labi metina, restauree auto virsbuuves??? esmu faktiski izjaucis vecu SAABu un gribu atdot kaadam uz metinaashanu, bet nu taa, lai peec paaris gadi nav jaatkaarto proceduura esoshie kontakti prasa no 6-10 Ls par stundu....
bizenajs rakstīja:klau, kas labi metina, restauree auto virsbuuves??? esmu faktiski izjaucis vecu SAABu un gribu atdot kaadam uz metinaashanu, bet nu taa, lai peec paaris gadi nav jaatkaarto proceduura esoshie kontakti prasa no 6-10 Ls par stundu....
Labi metina un krāso (vispār - ar virsbūvēm ņemas) Horeliks... Babītē. Telefonu esmu pazaudējis... Varu tikai ceļu parādīt pie viņa Bet lēti tas noteikti nebūs Ja gribi lēti, tad jau tajā pašā gadā sāks rūsiņa no krāsas apakšas līst laukā
RX-7 rakstīja:
bizenajs rakstīja:klau, kas labi metina, restauree auto virsbuuves??? esmu faktiski izjaucis vecu SAABu un gribu atdot kaadam uz metinaashanu, bet nu taa, lai peec paaris gadi nav jaatkaarto proceduura esoshie kontakti prasa no 6-10 Ls par stundu....
Labi metina un krāso (vispār - ar virsbūvēm ņemas) Horeliks... Babītē. Telefonu esmu pazaudējis... Varu tikai ceļu parādīt pie viņa Bet lēti tas noteikti nebūs Ja gribi lēti, tad jau tajā pašā gadā sāks rūsiņa no krāsas apakšas līst laukā
man i korišs laukos, kas svarko lēti - pac runāsi, bet garantija, ka nerūsēs tev neviens nedos - vispār jau tur smērē ar cinka skaidu maisījumu, bet tas tā..
bat ja tas sābs tiešām ir tik antīks, ka atmaksājas biņu restaurēt, tad napig tev lētie kantori - paņem rihtīgos večus, kam ir tehnoloģijas un iekātrtas
antiiks ne antiiks, bet nu labs. iisteniibaa novienojos tepat, vecmiilgraavii, bet nu vienalga, paldies.
bizenajs rakstīja:antiiks ne antiiks, bet nu labs. iisteniibaa novienojos tepat, vecmiilgraavii, bet nu vienalga, paldies.
ņifigā sebē!!!!
labs, tikai jāpārsvarko lai pakaļa pa zemi pārtāj vilkties
priekā - svarko un mauc
Pirmais rakstīja:
bizenajs rakstīja:antiiks ne antiiks, bet nu labs. iisteniibaa novienojos tepat, vecmiilgraavii, bet nu vienalga, paldies.
ņifigā sebē!!!!
labs, tikai jāpārsvarko lai pakaļa pa zemi pārtāj vilkties
priekā - svarko un mauc
???
ar labs biju domaajis SAAB 96 modeli, kam ir savs sharms, jaasvarko ir padaudz, projekts ievilksies liidz 3-4 gadiem un izteereesies virs 3000 ls, ceru, ka beigaas buus smuks apaliitis.
bizenajs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
bizenajs rakstīja:antiiks ne antiiks, bet nu labs. iisteniibaa novienojos tepat, vecmiilgraavii, bet nu vienalga, paldies.
ņifigā sebē!!!!
labs, tikai jāpārsvarko lai pakaļa pa zemi pārtāj vilkties
priekā - svarko un mauc
???
ar labs biju domaajis SAAB 96 modeli, kam ir savs sharms, jaasvarko ir padaudz, projekts ievilksies liidz 3-4 gadiem un izteereesies virs 3000 ls, ceru, ka beigaas buus smuks apaliitis.
oooo yes, ja tas ir vecais smukais 96tais, tad toč ierullē viņu dabūt pie dziesmas - tikai saliec maksimāli visas īstās detaļas... ar bēmēvē 24 vārstīgo motoru viņš vairs neierullēs...
incanti kur edžulis savam pepelacas antirūsu taisīja?
bizenajs rakstīja:ar labs biju domaajis SAAB 96 modeli, kam ir savs sharms, jaasvarko ir padaudz, projekts ievilksies liidz 3-4 gadiem un izteereesies virs 3000 ls, ceru, ka beigaas buus smuks apaliitis.
Par 3000 Ls mēs Tev varam pusi virsbūves (kapots, spārni, jumts) no oglekļa šķiedras uztaisīt
RX-7 rakstīja:
bizenajs rakstīja:ar labs biju domaajis SAAB 96 modeli, kam ir savs sharms, jaasvarko ir padaudz, projekts ievilksies liidz 3-4 gadiem un izteereesies virs 3000 ls, ceru, ka beigaas buus smuks apaliitis.
Par 3000 Ls mēs Tev varam pusi virsbūves (kapots, spārni, jumts) no oglekļa šķiedras uztaisīt
he he
kraasoshana un metinaashana jeb otraadaak vien panjems ap 1200 ls, tad bremzes jaunas, amiishi jauni, atsperes jaunas, lietie diski jaameklee, salons daljeeji jaarestauree, stikli jaapaarpulee, mlotoraa, nu kaa jau motoraa ar 6 gadu nedarbinaashanu visi bliivsleegi, sjaales gredzeni, virzulji(mozh kas no moskvi4a veel iebaazts), visas trubas, izpluude jauna, pakojums jauns, provodka jauna, durviim gumijas jaunas, da ko es te skaitu nu salasiisies.
ja jau buutu pikjis, tad es pats nepistos, bet kad ir taa kaa ir, tad reekjinu liidz un izskataas, ka taa luuk arii buus, 3 gadi...
nu protams, ka taisu maksimaali origjinaalu vot ar naakosho, ja veel buus iekaariens, varees paeksperimenteet, bet arii tad tikai ar origjinaalo v4 motoriiti...
bizenajs rakstīja:
... nu protams, ka taisu maksimaali origjinaalu vot ar naakosho, ja veel buus iekaariens, varees paeksperimenteet, bet arii tad tikai ar origjinaalo v4 motoriiti...
Tātad pēc 4 gadiem sāksies nākošais - Hot Rod projkts, ja pareizi sapratu
RX-7 club
Atsaucieties!!![addsig]