Vakar atskārtu, ka nav nekādu ideju kur auto var aizvest sametināt aprūsējušu arku. Cilvēki apkārt arī par šādu vajadzību risināšanu neko vairs nezina.
Plānots vajadzību apmierināt izsvērti - pie pļēgura Jankas dēļ kvalitātes nestabilitātes nav plānots vest un arī uz Moller auto dēļ dārdzības nav saprātīgi. Rīga!
Tātad vai cienījamiem biedriem ir viedoklis kur samērīgi var pārmetināt arku?
tad nu gan problema jebkur ,kur remontee auto virsbuves, tadu sikumu sataisiit, jeb pie kada bleķinieka garažā, Vai tad moolers veic virsbūvju remontu? domaju ,ka viņi tos darbus atdod saviem subčikiem un tik nokāš naudu par starpniecību
Provento kādreiz reklamēja, ka vienas arkas remonts izmaksājot 20 Ls un dodot gada garantiju.
Bet neatmet pļēguru Janku. Rūsa ir lieta, kas reiz sākot dzīvi metālā, to turpina mūžīgi. Pat griežot ārā metālu ar rezervi, metinot atpakaļ jaunu, taisot pretkoroziju, tas negarantē, ka pēc kāda laika nesāks atkal rūsēt.
Pacelsim topiku augstāk. Iespējams, būs manas ģimenes autoparkā izmaiņas (lēts auto bez līzinga - tādas, lūk, prioritātes pirms mājas būvniecības astro-tēriņiem). Esmu atradis LV jaunu iegādātu un maz brauktu (2005.g., 142tkm) MAZDA 6. Tā, kas reklāmā: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mazda/mazda6/cdjcj.html
Kā jau te ļoti maz brauktam 13 gadus vecam auto, tehniski viss tip top, bet virsbūvei ir rūsas pūšļi vairākās vietās - spārniem apakšā, arkām stūros. Apskrāpētus buferus es piepunktotu ar oriģinālo krāsu un švammi - nekā traka. Tos visrbūves pūšļus gan tā nelividēt. Auto iegādes cena ļauj man to arī sataisīt, lai arī acīs nekrīt pirmajā brīdī krāsas dēļ. Pie kā vest?
Šādi modeļi ir ļoti aizdomīgi, jo ja uz šoses ir bardaks, tad 50/50 to ir sataisījis šitāds ar pārvietošanos uz 64,9 km/h. Nomācošā daudzumā šitādi pa šoseju pārvietojas neatbilstoši lēni. Rodas iespaids, ka nevar iekustināt
Nepateikshu preciizi adresi, bet ir labs meistars Ulbrokaa, gan gandriiz vienmeer aiznjemts. Ja man buutu spiediiga vajadziiba, atrastu pa pazinjaam telefonu, bet pashlaik esmu pataalu, pameegjini paprashnjaat ulbrokieshus pa tiesho.
Smaidu par situāciju. Minētais auto - Rīgā, vēl netaisīts. Otrs teju identisks LĪGA Z placī, arī LV jauns iegādāts, arī neliels 172tkm reāls noskrējiens, tikai - jau SATAISĪTS (jo, neticu, ka nav rūsējis), jau bez vizuāliem defektiem. Pa pirmo satsisīti (Rīgas - pēc remonta, ar čakaru un Valmieras - jau tagad) abi izmaksās ap 2500 (mans brīvais budžets patlaban).
Varbūt labāk paņem jaunu DACIA operatīvā līzingā. Pat vidējā termiņā izmaksās lētāk (jo nebūs remonta izmaksu) par padsmit gadus vecu lamatu, kurai neprognozējami defekti līdīs laukā visu laiku.
Kāpēc? Tāpēc ka tas ir jādara pareizi, rūpīgi un ar pareizajiem materiāliem. Tā pati arku maiņa - nesen čoma, kurš strādā krāsotavā, darbā ieraudzīju, arī Mazda 6, uz pirmspārdošanas arku maiņu un krāsošanu - izteicu komentāru par to ka arkas ir nevis piemetinātas līdz ar [saliekot malu pret malu un sametinot], bet gan pārliekot jauno metālu pāri vecajam un piepunktējot, un ka es tā nedaru - atbilde bija "tas tāpēc ka tu taisi priekš sevis". Nu jā - lai to lietu nodarītu smuki, tur aiziet stipri lielāks laiks, un tāpēc tā reti kas dara. Šī paša iemesla dēļ kad es vēl pats nemetināju, es vienalga aizbraucis ar audī pie sava metinātāja, pats piegriezu ielāpus, lai nebūtu - izgriež kaut kādu gabalu, uzmet pa virsu, piepunkto - un ja apakšā tiek slapjums, pisies nu ar rūsas perēkli, kuram klāt netiec...
Cits stāsts - mani sajūsmina manas muteres golfa apakša - pēdiņās, protams. Muterei kādus desmit gadus vecis bija mehs - tāds kas ne metina ne krāso, bet nu cilvēki ta pazīstami - tā nu tā mašīna ārēji tika uzturēta pieklājīga. Kopš viņi izšķīrās, par tehnisko pusi nu ir jārūpējas man - kad es pirmo reizi palīdu apakšā, es biju šokā - jau dažus gadus atpakaļ kāds tur bija pipelējies, piepļūtot plāna metāla ielāpiņus visādās vietās - nu un, protams, grubulis pa virsu... Tā nu tie ielāpiņi nu ir sapuvuši, un es šopavasar tur palēnām visādus caurumus metināju ciet, un no rokas uzbūvēju iekšējo slieksni. Viss vēl nav beidzies, labā aizmugures arka arī būs jāmetina - agrāk kāds tur caurumiem pa virsu bijis piemetinājis ar punktiem kaut kādu bleķa gabaliņu - nu tur būs pa nopietno jāmetina + tas gabaliņš jāgriež nost... Skaitās - to darījis meistars...
Man paziņai Mazda 6. Katru gadu ved metināt Tai mašīnai vairs nevienas nelāpītas vietas zemāk par jumtu nav palicis. Bet iet labi, autiņš patīk, netaisās nemaz mainīt.
Tieši tā! Autiņš tehniski ļoti uzticams. Ir bijusi pieredze pašam un radiniekiem arī, tāpēc citas markas pat neinteresē. Gan izdomāju aizlaist uz saulaino Daugavpili iečekot šo: m.ss.com/msg/lv/transport/cars/mazda/mazda6/bcfmf.html
Es ieteiktu pirmās paaudzes (E53) X5 ar 4.4 un mehānisko kārbu. Vienkārši ideāls aperāts celtniekam. Nerūsē, uzticams, jaudas pietiek gan lai izgrieztu kaimiņiem pogas, gan atvilkt piekabē pāris tonnas materiālu.
Ar rūsu nav jācīnas, to ir jāizskauž saknē, nopērkot normālu auto. Visu var nomainīt, gan motoru, gan kārbu, gan piekari, gan salonu (it sevišķi vecam auto, kam detaļas maksā kapeikas). Bet, ja rūsē virsbūve, tad tas ir piģec, lielākais mīnuss auto iegādē. Tā ir tāda bēdu ieleja, ar kuru vari cīnīties no rīta līdz vakaram un pēc tam no vakara līdz rītam. It sevišķi japāņiem, kāreiz mazdām. Vizuāli redzamā rūsa vēl ir sīkums, pacel uz pacēlāja, tur visa apakša būs tāda. Es reiz skatījos vienu Premacy. Pēdējā gada modelis, ar niknāko 1.8 dzinēju , gandrīz max komplektācijā. Viņai pa perimetru apakšā nebija neviena nesarūsējuša virsbūves elementa, pat visa piekare bija brūna.
Es reiz ieklīdu vienā no Galvaspilsētas nabadzīgajiem rajoniem, jeb tā sauktajā perifērijā. Ttur es redzēju, ka rūsa tiek apkarota aizlīmējot caurumus ar Makgaivereni. Spaiņa krāsas mazdai kā reiz tāds variants derētu. Tikai braucot pirkt to rullīti jāpaņem līdz, lai redz vai toņi sapas. Melnu ar tā varētu labot, jo Makgaivereni var dabūt arī melnā krāsā un melna mašīna jau tomēr biš cienīgāk izskatītos.
Ieteikumi virsbūves metināšanas darbu meistariem
Vakar atskārtu, ka nav nekādu ideju kur auto var aizvest sametināt aprūsējušu arku. Cilvēki apkārt arī par šādu vajadzību risināšanu neko vairs nezina.
Plānots vajadzību apmierināt izsvērti - pie pļēgura Jankas dēļ kvalitātes nestabilitātes nav plānots vest un arī uz Moller auto dēļ dārdzības nav saprātīgi. Rīga!
Tātad vai cienījamiem biedriem ir viedoklis kur samērīgi var pārmetināt arku?