Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Mašīna Grants ceļam

VeasMK Reģ.: 17.07.2018

Sveiki, meklēju mašīnu grants ceļam, diena janobraukā daudz vajag ko izturīgu. Mans budžets būtu līdz 5/6k Man būtu svarīgi lai viņa pēc 1/2 gadiem nenomirtu. ir kādi ieteikumi. Biju skatijies volvo xc70, Škoda yeti. Bet īsti jau nezinu.

Svarīgi lai ir liels bagāžnieks.

 
1 2 3
usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 4 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Es ieteiktu BMW. Ja esi braukšanā iesācējs, tad kautko no X sērijas vai x-drive. Ja braukt māki, tad klasisko piedziņu ar bloķi, pēc iespējas mazāk elektroniskās stabilitātes sūdus, kas jaunākiem modeļiem nav pilnībā atslēdzami un gāz tik taisnēs, un frēzē līkumos. Izmaksas smieklīgas, iesaku tik pacelt piekari un pamest apakšā kādu pannu. Neviens cits auto nesniedz tādu braukšanas prieku grants ceļos kā BMW. Ne jau bez iemesla amatieru rallijos gāž un uzvar tieši BMW. Labākā performance par zemāko cenu. Subaru un kvatro var norauties podā...

Joprojām iesaku BMW.

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
5 0 Atbildēt

BMW pēc grants ceļa vari izmest miskastē. Nekam citam kā gludam asfaltam tas nav paredzēts. Rallijā neviens nebrauks tev ar standarta piekari. 2x ar e39 izbraucu pa grants ceļu. Abās reizēs ap 10km. Pirmā reizē beidzās ar beigtu pneimo spilvenu (bija jauns ielikts), otrā reizē ir plaukti izgrabēja ( bija uzlikti dārgā gala) + atkal pneimo spilveni un jau abi divi (atkal jaunais + nodilušais rūpnīcas). Vari sākt dirst par tehnisko stāvokli ķīnas detaļām un ko vien gribi. BMW ir un paliks nekam nederīga miskaste priekš grants ceļiem, lai arī cik labas detaļas liksi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu gadījumā nebrauci to savu bembiju pa tādiem [bez]ceļiem, pa kādiem Bradypus dzen savu džipu? Tu noteikti ļoti pārspīlē - zinu kā minimums dažus čaļus, kam ikdienā jābrauc pa granti, un vai nu ir tas E39, vai arī ir bijis; šaubos ka tur divreiz nedēļā notiek remonti Ir arī kolēģis ar E46 330D, kurš dzīvo padsmit kilometrus no tuvākā asfalta, pēc tavas loģikas viņam vienīgais iemesls izbraukt no mājas būtu lai kaut ko saplēstu, tad nopirkt detaļas, un atgriezies mājās tās detaļas samainīt...

Tas ka tik jauni bembiji ir paredzēti asfaltam - par to gan tev ir taisnība - tāpat kā tādu gadu audī, fofāgeni, merši utt.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 1 Atbildēt

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tikai, kā dabūt lietotu BMW ar nesavērptu cilindru galvu ? Man kolēģis kādreiz iepirkās ar BMW, nosprieda , nekas dabūšu citu galvu šrotā. Bet šrotos tādas vien bija, kā viņam pašam, visas savērptas ;)

Konuss Reģ.: 10.02.2015
6 0 Atbildēt

Manuprāt viennozīmīgi nevar pateikt kāda veida auto ir labākais grants ceļiem. Pat viena modeļa dažādas modifikācijas var būtiski atšķirties. Ja zināms, ka dien dienā patiešām būs jābrauc pārsvarā pa grants ceļiem, tad jāaizmirst par lielizmēra diskiem un jāstellē augstākas riepas.

Mana pieredze pa grants ceļiem ar dažādiem auto:

- VW Golf VI, 15" diski - diezgan stingra piekare, uz ceļa turas stabili, segums tiek labi apslāpēts, bet dziļākas bedres un nelīdzenumi salonā ir ļoti jūtami. Pavasara uzrūgušajos ceļos gribējās augstāku klīrensu, jo bija bažas, ka uzsēdīsies - bet ar švunku izbraucu.

- VW Tiguan I, 16" diski - mīkstāka piekare nekā golfam, līdz ar to arī dziļākas bedres tur paliek, bet joprojām gana stingra, tāpēc auto nešūpojas. Augstā virsbūves un īsās garenbāzes dēļ diezgan jūtamas diagonālās kratīklis, īpaši, ja uz ceļa bedre pie bedres. Ar 20 cm klīrensu un priekšpiedziņu 2 gadu laikā esmu uzsēdies vienreiz - mežā, bet ātri un bez citu palīdzības tiku nost.

- VW Passat B5 universālis - 15" diski - mīkstāka piekare nekā Tiguan, vadāmība nav tik precīza, kā iepriekšējiem diviem, bet ir ok. Garākas riteņu bāzes dēļ, auto šķiet stabilāks, bet ja aizmugure tukša, ir tendence izslīdēt. Ar 14 cm klīrensu līdzīgi kā Golfam - ir ok, bet uzrūgušā ceļā ir diezgan viegli iesēsties. Šie trīs vāģi ir ļoti stabili un pārliecinoši arī pie 90-100 km/h uz grants ceļa.

- Mercedes GLC, 18" diski, pilnpiedziņa - kopumā labi absorbē nelīdzenumus, bet stingrākas pumpas pamatīgi nonāk salonā, tāpēc gribas braukt uzmanīgi. Vadāmība ļoti laba un precīza. Riteņu bāze garāka, nekā Tiguan, bet arī diagonālas svārstības ir diezgan jūtamas. 18 cm klīrenss.

- Subaru Forester V, 18" diski - ar šo vāģi laikam būs visgrūtāk norakties vai kaut kur uzsēsties 22 cm klīrensa un pilnpiedziņas dēļ. Arī salīdzinoši īsa garenbāze un augsta virsbūve, bet piekare mīkstāka, nekā Tiguan un GLC, tāpēc tās diagonālās kustības tā nejūt, taču Forester mīl šūpoties no priekšas uz aizmuguri, ja brauc pa pauguriem un ieplakām. Arī stūre nav tik informatīva, kā iepriekš aprakstītajiem.

- Subaru XV II, 18" diski, pilnpiedziņa - no visiem uzskaitītajiem, laikam šo ieteiktu kā piemērotāko grants un sliktākiem ceļiem. Zemāks smaguma centrs par Forester, padara to stabilāku un vieglāk vadāmu, piekare nav tik mīksta, kā lielajam brālim, bet ļoti labi tiek galā ar dažādiem nelīdzenumiem. Labi uzvedas arī uz asfalta, un ļoti labas bezceļu spējas (22 cm klīrenss).

Kopumā jau arī ar normāla augstuma auto un vienas ass piedziņu, un labām riepām var tikt galā. Taču augstāks klīrenss, manuprāt, sniedz lielāku drošības sajūtu - mazāk jāuztraucas par uzsēšanos, apakšas skrāpēšanu vai no ceļa izrautiem lielākiem akmeņiem.

Topika autora budžetā, no šiem laikam iekļaujas tikai Passat B5. Starp citu, lēts uzturēšanā. Bet es vairāk par to, ka ne vienmēr apvidus auto ar pilnpiedziņu būs labāks par to pašu Passat, bet ideālajā variantā - XV tomēr ir ar labu klīrensu un pilnpiedziņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: "Kaimiņš tiek iesaistīts jo viņam ir atbilstoša tehnika" - tieši par to jau runāju. Tu paļaujies uz to, ka kādam citam būs atbilstoša tehnika. Un pie viena "noliec" tos, kas šādu atbilstošu tehniku iegādājas un uztur ne vien savu problēmu nodrošināšanai, bet arī, lai palīdzētu tādiem mudakiem, kā tev. Labi vēl, ka vismaz par pusi esi padomājis - sagatavojis striķi. Lielākā daļa nedara pat to un uzskata, ka mans pienākums, palīdzot ar savu "MTZ-82 un vieglās mašīnas krustojumu", ir nodrošināt savu striķi un vēl rāpot dubļos to pieāķējot.

Tu esi kaut ko baigi sajaucis. Kurā vietā es nolieku tos, kas brauc ar priekšpiedziņas hečbekiem? Pareizi - tā kā tu aiz neko darīt ar mašīnu brauc vietās, kur normāli cilvēki brauc tikai ar traktoriem, tu pieņem ka es ar golfu iekuļos tādās pat vietās, un tad nu vajag spectehniku lai to izvilktu. Bet tā kā es tā nedaru - tad es norokos blakus ceļam, un mani var izvilkt jebkas. Tajā gadījumā ar smiltīm glābējs brauca ar F opeļastmu, benzīnnieku, noteikti 1.6, divriteni. Pie baznīcas mani sagadīšanās pēc izvilka CR-V, bet arī tur mani būtu varējis izvilkt hoķ civiks - nu vienīgi tajā gadījumā aiz saimniecības ēkas man būtu bijis jāsarūpē garāks striķis lai divritenis mani spētu izvilkt.

Galu galā - atceries to teicienu - "jo labāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora"? Uz divriteni tas dzīvē strādā savādāk nekā uz džipu, bet tu to laikam neesi pamanījis...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ja jau piesauc stilīgas parunas, tad tavu piedzīvojumu izklāsts velk atcerēties, ka "muļķis arī baznīcā dabūs pa purnu". Nē, ir jau, protams, skaisti izpildīties baznīcā, bet acīmredzot par patieso lauku dzīvi neko daudz nezini. Garāks striķis nepalīdzēs, ja pēc puteņa ir "jāizvelk" kilometros mērāms attālums - tā ir realitāte cilvēkiem, kam nav nekāda sakara ar to, ka es "aiz neko darīt" braucu tur, kur citi nebrauc. Bet tas, ko tu nespēj saprast - es izklaides nolūkos savam komfortam esmu izvēlējies atbilstošu auto, bet tas, kam šāds auto faktiski būtu patiešām vajadzīgs, izvēlas problēmas par tādu pašu cenu.

Atsevišķa diskusija varētu būt par tēmu "aiz nav ko darīt", bet netaisos to uzsākt ar cilvēku, kas nespēj atšķirt eksistēšanu un dzīvi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Rollerim iepriekšējajā lapā jau apskaidroju par patieso lauku dzīvi - es apkārt redzu vairāk padomju ražojuma traktoru ar pilnpiedziņu, nekā mašīnu ar pilnpiedziņu, vienalga, džipus vai vieglos. Cilvēki kas nav spējīgi notīrīt savu piebraucamo ceļu paši, vai arī vienojušies ar kādu citu, kurš to izdarīs, ārpus apdzīvotām vietām nedzīvo, vai arī to ikdienas gaitas ir pietiekami ierobežotas lai tas putenis tās netraucētu. Tavs fāteris ir pie pirmajiem, vienīgi jūsu dzimtas slinkuma dēļ viņš nevar/negrib traktoru saremontēt.

Izskatās ka tu esi vēl slinkāks par mani - ja jau reiz ceļa tīrīšana ir eksistēšana, bet močīšana pa netīrītu ceļu ar džipu - dzīve. Noteikti pilns dzīves komplekts vēl satur visai ģimenei garus gumijas zābakus [jo kāpēc eksistēt ar sniega lāpstu rokās, vai arī labiekārtot sētu, aprīkojot to ar celiņiem, ja var dzīvot ar zābakiem kājās?] un citas foršas lietas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tieši to dīvaino faktu ar padomju traktoriem un bezpiedziņas mašīnām nemēģinu noliegt - tieši otrādi uzsveru un norādu uz tā absurdumu.

Bet par eksistēšanu tiešām neko nesaproti. Eksistēšana ir tikai dzīvei nepieciešamo darbību veikšana. Dzīve ietver arī izklaides. Man nav nepieciešams pilnpiedziņas auto praktiskām vajadzībām - uz darbu eju ar kājām un dzīvoju pilsētā, kur nav nekā tīrāma. Un jā "močīšana pa netīrītu ceļu ar džipu" ir dzīve, jo to daru tikai savam priekam un izklaidei. "Noteikti pilns dzīves komplekts vēl satur visai ģimenei garus gumijas zābakus". Jā, nemaldies - vēl vienmēr bagažniekā ir pilnizmēra lāpsta, cirvis zāģis un bieži vien arī telts komplekts un piepūšama laiva. Tajā pat laikā es neatsaku ar savu izklaides aprīkojumu palīdzēt kādam, kam šī palīdzība ir vajadzīga praktiskos nolūkos. Vien apšaubu šādu cilvēku loģiku, par praktisku uzskatot tehniku, kura garantēti nebūs pieteikama iepriekš paredzamās situācijās, ierobežojot nepieciešamo darbību veikšanu, vai vēl ļaunāk - pieviļot to veikšanas laikā.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
7 0 Atbildēt

Pipec, cilvēks pajautāja par mašīnu GRANTS CEĻAM, bet vietējie spečuki jau tikuši līdz purviem, pļavām, sniega laukiem! No sērijas, aizgāja uz veikalu pēc sērkociņiem...

Kad prasīs par purvu, pļavu, sniegu, tad arī atbildiet! Tagad vajag tikai GRANTS ceļam. Un grants ceļš atšķirās no citiem ar to, ka tā virskārtā ir GRANTS, nevis smilts, māls, šķembas, melnzeme, sniegs, ledus u.t.t.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Ja cilvēks precīzi uzdotu jautājumu, tad arī atbildes izvērstos precīzākas. Jautājumā jau nepaskaidroja sīkāk, ko viņš ar tiem grants ceļiem saprot. Ja tā ir pilsētnieka vēlme nodarbotes brīvajā laikā ar ralliju tiešu uz grants seguma, tad tā ir diezgan specifiska vēlme, ko derēja paskaidrot. Bez šāda paskaidrojuma "grants ceļš" tiek uztverts, kā liels bezseguma ceļu nobraukuma īpatsvars un minētie papildapstākļi šādam braukšanas veidam ir neatņemama sastāvdaļa.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

bezseguma ceļš noreikti nav grants ceļš un tam pavisam citi noscījumi un prasības ,bet te tiek prasīts par grants ceļu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Piedod, kļūdijos terminā - ceļš bez asfalta seguma. Praksē tie, kas brauc ārpus asfalta sadzīvisku apsvērumu vadīti, vairāk vai mazāk brauc arī bezseguma apstākļos, kā arī pa piesnigušu/pieputinātu vai apledojušu ceļu, zem kura tikai slēpjas grants. Atbilde bija uz apgalvojumu, ka autors ir prasījis specifiski tikai par grants segumu - tāds nodalījums praksē ir aktuāls tikai specifiska seguma rallija cienītājiem.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Tad gan mans personīgais viedoklis bet būtu jāskatās auto kuram piekares uzbūvē nav n-tās bukses un ričagi. Jebkurā gadījumā bukses būs jāmaina svarīgs ir to skaits un izmaksas.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

1. Grants seguma ceļi pavasaros/rudeņos/pēc lietavām BIEŽI ir ar tādu virskārtu, ka lai bez pietiekama klīrensa un pilnpiedziņas izbrauktu nepieciešamas zināmas iemaņas un dažreiz arī veiksme.

2. Grants ceļus ziemā tīra pašvaldības nolīgts traktorists un dara to tad, kad savus mājas darbus ir apdarījis un kad viņaprāt snigšana ir mitējusies. Esmu ar Forester 5 km ziemā vilcis Volvo "govi" (V70), jo kaimiņiem jātiek uz lidostu.

3. Šķiet, ka autors par grants ceļiem uzskata tikai sausus, gludus, tītus grants ceļus.

4. Piekares sarežģītība vēl nenosaka remontu biežumu un dārdzību. Forester '07 ir pāri par 200 Kkm uz šiltes un no piekares ir mainīti tikai lodbalsti, stabilizatora atsaites un amortizatori. Visas bukses dzimtās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

1) jāplāno dzīve tā, lai tad var sēdēt mājās;

2) vajadzēja 5km garu striķi un būtu varējis vilkt ar pasātu;

3) tā par autora viedokli runā zinātāji, kas droši vien autoru pazīst personīgi;

4) klaji meli, tā nevar būt;

5) dalbaēbu viedoklis.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

mums parsvaraa visi magistralie grants celi ir valsts celu parzinjaa un tos netira kolhoza traktorists, loti daudziem domaju ir ta ka dienaa nakas kadi 30km uz vienu pusi braukt par grants celu tas nav nekas neparasts, sliktakais kas viniem ir ja nav greidereeti redele, kas lauz piekari, bet tik traki nav ka varetu nostrigt, tie tad ir kadi varbuut pagasta celi, diendienaa sanaak braukt ar vieglo auto par tadienm celiem neatceros ka buutu bijusi vajadziba peec dzipa

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Maniem vecākiem tāds ir. Ceļu tīra vietējais "kolhozs" uz pašvaldības līguma pamata. No rīta garantēti traktors ar lāpstu izbrauc, bet ja pa dienu ir putenis, tad vismaz 3 vietās 2km posmā no asfalta dienas gaitā "uzvelk" līdz 50cm biezas "mēles". Darba dienās parasti tā nav problēma - izbraukā. Brīvdienās uz pēcpusdienu var gadīties, ka tiek cauri tikai kārtīgs 4x4. Kad vēl braucu ar divpiedziņu - vecāki mēdza zvanīt, lai šodien nebrauc - iekšā netikšu. Tagad pavisam reti sanāk aizbraukt pie vecākiem (diemžēl), bet jo vairāk ir svarīgi, ka varu iebraukt tad, kad iegribas. Par laimi vēl nav iestājies "vajag", bet jaunāki nepaliek... Paši uz vecumu riskē ar to, ka vajadzības gadījumā arī ātrie iekšā netiks... Tēvs, kuru msh te pamanās slinkumā vainot uzskatu dēļ, spītīgi turas pie pasāta + traktora, labi zinot, ka mamma, kas ikdienā nebrauc, tomēr vieglo stūrēt māk un ar 4x4 līdz slimnīcai tiktu, bet nepieciešamība pēc traktora viņu padarītu atgrieztu no ārpasaules, jo tikt galā ar padomju stilā uzturētu MTZ viņai nav pa spēkam.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Daži te drusku blato.Tas sauklis, ka pilnpiedziņas mašīnai nav jēgas, tas ir nekas cits, kā vnk savas individuāli /konkrētās "varēšanas" vārdiska demonstrācija.Cits jautājums, vai/varbūt varētu tomēr mēģināt bez tā iztikt.Vai, cik izmaksās, ja to paremontēt.Ziema Rucavas apriņķī mums radikāli atšķiras no tās pašas ziemas (ja vien viņa vispār ir!) kkur tur šosejas labajā pusē ap Cēsīm.Pat Zaņā un Pampāļos tas ir pavisam kas cits.Ne pagasts, ne kaimiņš nekad tev nenotīrīs visus tos kritiskos momentus.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Vēlreiz par izmaksām. Iekļaujot izmaksas no pirkuma līdz līdz šim brīdim. Izdarot neatkarīgu izvēli un ne mazākajā mērā savstarpēji to neietekmējot. Praktiski vienlaicīgi es (pilsētā un agresīvam hobijam) un mans tēvs (tikai lauku praktiskām vajadzībām) iegādājāmies mašīnas. Viena gada un par praktiski vienādu iegādes cenu. Šobrīd pasāts remontos (regulāros) un degvielā (dīzelis), pie būtiski mazāka nobraukuma (~3x), ir "noēdis" vairāk naudas, nekā džips apkopē (viena liela, pēc tam tikai pāris lampiņas) un degvielā (benzīns/gāze).

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
0 0 Atbildēt

Tak dīzelis ir vienas vienīgas problēmas un izdevumi. Šobrīd apsveru domu atsvaidzināt TA, pārdot to ķīseli un vietā skatīties kādu 7 vietīgu minivenu benzīns/gāze.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

ka tik ar to bendzingazi beigas nav vel lielaka probleemu, nezinu kadas nu tur problemas ar dizeliem padsmit gadus ar tadiem braukaju, nevareetu teikt ar kadiem buutu problemas, lai gan pirmie kas bija japanu dizeli tiem bij visadas problemas,,ja japani tad laikam tikai bendzinieku, dizeli viniem nesanaak, ar wag, vai mb dizeliem nevajadzetu buut probleemu, ja vien nenopirksi vinu nenojaatu un v airaak ka pusmiljonu nobraukumu ,kadu te ir vairumsa ssaa

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Sirdsmieram - ar dzinēju problēmas nav bijušas nevienam no mums Protams potenciāls VAG dīzelim uz problēmām ir krietni lielāks, nekā amerikāņu atmosfēriskajam benzīnniekam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es vairāk tādā ziņā, ja ņemam 2 vienas markas/modeļa ,kuram iespējams ar/bez 4piedziņas.Iegādes brīdi tas ar4 noteikti būs dārgāks, un vecā/nopalietotā stāvoklī tur salūzt arī atradīsies vairāk kam.Viņš te kko jautāja ar lielu kasti- nu, piemēram, tas pats xc70, ja to salīdzinam ar/bez4. Ja tāds ir bez4- uz ceļa ir ok, bet, ja reāli kkur vajag iebraukt vai tikt ārā, tad tas ir vnk liels,smags un bezpalīdzīgs hlams pat ar visu to viņa klīrensu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tak pats kautkad iepriekš rakstīji ka ar pasātu tiek ķieģeli vadāti-kāda tur vairs salīdzināšana ja tas pasāts tiek jāts.

Tāpat pieraksti remonta ciparus un nobraukumusm, savādāk tāda tukša skaņa.

Tēvs pa laukiem trenkā otrās paaudzes Berlingo dīzeli, 95% tiek braukts pa grantenēm un meža ceļiem, brauc cauru gadu un pa trim gadiem traktors nav bijis vajadzīgs, jo vienmēr ir izvēle braukt cauri kupenai vai nebraukt un kā jau lielā daļā Latvijas lauku reģionu vienmēr ir vēl kāds alternatīvs maršruts pa kuru garantēti aizbraukt līdz galamērķim.

Ja mājai ir savs piebraucamais ceļs tad nu ar to jārēķinās ka jākopj pašam vai arī kādam jāmaksā par tā tīrīšanu, jo pat visjaudīgākais ielas 4x4 var nespēt izbraukt izdauzītu, pakusušu, pēc tam sasalušu un atkal piesnigušu kupenu, ok kāds atradīsies bet tādam arī ceļš vairs nebūs vajadzīgs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kas vainas salīdzināšanai? Tieši par to jau ir runa, ka pasāts ir neatbilstoša izvēle un rezultātā tiek jāts. Bet ir pārliecība, ka tā ir ļoti praktiska izvēle. Ceļš, protams, ir jākopj, tomēr pašam ir grūti to darīt vai dārgi apmaksāt 24/7 režīmā. 4x4 dod iespēju izbraukt TAGAD un sakopt pēc iespējas (kā jau minēju, lielais koplietošanas grants ceļš starp privāto un asfaltu ziemā tiek tīrīts 1x dienā, pastāvot iespējai, ka pēcpusdienā tas parastam auto vairs nav izbraucams). Ir gadījies pēc teātra apmeklējuma Rīgā pamest pasātu šosejas malā un brist 3km kājam pēc traktora, lai līdz vēlai naktij ņemoties, dabūtu auto līdz mājai. Labi vēl - ka manu vecāku gadījumā tie ir tikai 3km.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Salīdzināšana ar cipariem ir laba, nekam neder relatīva salīdzināša kategorijās "dārgāk un lētāk".

Nopērkot pavecu amerikāni un aprīkojot ar gāzi varbūt var rasties sajūta ka esi izdarījis vienīgo pareizo izvēli un pie reizes apjājis sistēmu, es personīgi tādu izvēli nekad neizdarītu kaut vai dēļ tā iemesla ka kretinē mašīnas bez vadāmības, kādam citam principa pēc nevajadzēs 4x4 jo viņš tāpat visur var izbraukt, citam atkal vajadzēs jo ja nu kādreiz noder.

insekc Reģ.: 24.03.2003
2 0 Atbildēt

Viedi vārdi.

Man lauki Vecpiebalgas novadā. Kad ziemā Rīgā un Kurzemē lietus, tur putenis.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Par to jau ir tā runa.Vai no rīta kurbulē traktoru, vai vnk kāp un pamēģini izkārpīties.Vai vakarā/tumsā atjaajis no pilsētas,papriekš brien uz traktoru, vai vnk iebrauc un pofig vismaz lidz rītam.Protams, ka ikdienas iezemietis vairumā izkārpīsies pat tur, kur viesos atjaajis un nepieradis rīgas k-dziņš ar visu to savu 4 iesipīs auzās.Nu vot kaa,lūk, māja 200m laukā, tumsa, vējš pūš sniegu stiklā,špūre sen aizvilkta,hvz kas tur un kur tur grāvis un kur tur kas...Kā labāk- ar 4 uzmanīgi un ar apziņu, ka atpakaļgaitā izbrauksi atpakaļ,ja nu kas, vai ar prpiedziņu kad hvz? A ja sieviete brauc? Reku, lūdzu, aizbrauca uz dārzu rudenī, palika tumšs, sāka līņāt,nevīžoja pa gaismu apgriezties, tagad vnk ieripoja metru tālāk, iestiga...Tagad pats kāp savā un brauc tur kko pavilkt, ne? Man ir gadijies visādi- pat ka 4 cilv ģimene, kur es lepni maucu iekšā ar domu "līdz durīm" un ka nav jābrien, pec tam pusstundu ar 4 lāpstām mani rok ārā;).Jo, ja būt dikti lepnam, tak viņš maita vienā brīdī sablietē sniegu zem sevis un vnk pakaras gaisā, stāv uz postamenta kā iecementēts.Kamēr visu pa tīro neizkasīsi, tamēr uj kur tiksi, vel jo labāk ja tas sniegs mīksts un lipīgs ;P

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

SS labs piedāvājums, Dodge Durango 5,7l aprīkots ar gāzi,3500 EUR.Diviem un pat vairāk gadiem pietiks.Teiksi ka daudz rij, toties brauksi uz nebēdu.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

diez ko stabils gan tads tanks pa grants celu nebuus, ar piekari ar varetu buut problema cik tas smagais verkis bedres turees, un ja kada bukse izjuks tad neticu ,ka lauku auto veikalaa vinu uz vietas bez pasutisanas dabuusi, domaju ka klapatu vairaak kalabuma, vienigais vari papontoties , pirmais dzeks ciemaa, paskaties ar kadiem auto nobalsojusi cilveki laukos ar saviem maciniem tie arii ir tiepiemerotakie kam letas un pieejamas rezerves dalas un tai pasaa laikaa ir diezgan izturigi, opiemeram a80 daudzi jau 30 gadus veiksmigi kalpo pa grants celiem,

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Durango ir ļoti stabils uz grants. Bet, protams, degvielas kapsēta un detaļas uz katra stūra nebūs dabūjamas (cits jautājums, kā vajadzība pēc tām būs izcili maz) - piekare salīdzinājumā ar parastu auto ir mūžīga, neskatoties uz auto svaru. Balsojums ar maciņiem... Jau teicu - tas nav objektīvi pamatots, vienkārši cilvēkiem ir stereotipiska domāšana un pārliecība, ka tā būs lētāk. Protams, salīdzinājumā ar Durango degvielas patēriņu, tā neapšaubāmi ir lēta izvēle - tieši tā dēļ tomēr braucu ar Jeep.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Maza kļūda,ne 5,7l a 5,2l dzinējs un vienalga viņš nav nobraucams,mašīna izjuks vai sapūs bet motors vēl ies.Protams labāk nopirkt "tikko no Vācijas"ķīseli un pēc gada meklēt citu dzinēju.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Golf 3 ar parasto 1.9D motoru, kolosāli velk uz zemajiem apgriezieniem, iebuksēt grūti, ja vēl tādam motoram būtu 4x4 vispār nebūtu konkurences, ir braukts pa netīrītiem ceļiem un dubļiem - nekādas vainas.

Tad vēl var kādus vecos audi/Vw ieteikt - mašīnas ir vieglas, kas nav mazsvarīgi uz dubļainiem ceļiem, vienkārša un lētas piekares, utt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

golfan ir pilnpiedzinas jeb tas saucamas sinhro versijas, man jaunibsdienas pat otrais golps bij 4x4

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Vēl labāk, diemžēl tādu atrast nenokautu, komplektā ar 1.9D motoru LV būs pagrūti, ja ne neispējami un pavisam ne lēti.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
3 2 Atbildēt

Kur ir "fakinais'' tēmas izveidotājs?

Davi bļa, pastāsti, kur tieši brauksi?

Tā itkā Latvija būtu tik milzonīga!? Norādi vismaz fakino reģionu, cik km pa grants ceļu jābrauc - kad un kādēļ!?

P.s.

Vienīgais, kurš šeit kaut, ko saprot ir "650"tais, pārejie muld kaut, kādu huinju par redz saviem "piedzīvojumiem" ar grants ceļu un pilnpiedziņas auto!

Salagas iedziļinietes tēmā vienreiz, nevis tukši pļūtijiet!

Punkts!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 0 Atbildēt

Cik jau iepisi?

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
3 1 Atbildēt

Pietiekoši

Viena no retajām reizēm, kad varu atļauties, un nemaz neparsi kādēļ

Bet nopietni, veči, tak uzdodiet jautājumu tēmas izveidotājam, nu katram taču ir sava pieredze ar tiem "grants ceļiem" un auto...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Nav nekādas pieredzes no grants ceļiem,ir tikai novērojums,4x4 tur maz braukā.Latvietis ir nabags tāpēc pērk golfu,ja kas salūzt tad brauc uz šrotu,uzkāp lūžņu čupā,atrod sev vajadzīgo detaļu un laimīgs brauc mājās.Bet par Lietuvas frankenšteiniem ir šokā kaut gan pats tanī pašā laikā ar tādu braukā jo pats jau simts reizes savu bērīti lāpījis.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
3 2 Atbildēt

Lūk tieši tā, bet ar to golfu var arī izbraukt daudzkur!

Viss atkarīgs no nepieciešamības, reģiona/apvidus utt.

Un nesauc visus "Letiņus" par nabagiem, ir cilvēki kuri vienkārši auto piešķir otrzīmīgu lomu.

Katrā ziņā, lai varētu produktīvi turpināt diskusīju ir jāzin, pa kurieni tēmas izveidotājs ir plānosji braukt!!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nabags? Nu, nosacīti - brauc tomēr ar golfu, nevis egli, zvēru karali vai maksti - tādus brīnumus es personīgi redzu tikai bulku vāģu formātā, kādiem pāris cilvēkiem, kas acīmredzot nav spējuši atļauties kadiju.

P.N. Tu te diskutē ar viltus ekspertu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Tik akls jau neesmu.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
2 2 Atbildēt

Ko nozīmē "viltus" eksperts?

Jūs nopietni veči to iepriekšējo "čalīti" uzskatie par kaut, kādu ekspertu? Ok, dažkārt viņš muld par tēmu un pat ar humoru, un tomēr ~80% no tā visa ir pilnīgas muļķības.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Astonkajis Reģ.: 12.09.2018
1 1 Atbildēt

Grants ceļam labs būs Dacia Duster, vai Dacia Sandero Stepway. Abiem ir augsta piekare, lētas detaļas, un lieliska braukšana pa lauku ceļiem.

Cena ļauj paņemt jaunu vai mazlietotu, ar garantiju.

seaman Reģ.: 18.08.2005
1 0 Atbildēt

Dacīte pēc 40k grantenes,, grab tāpat kā Ņiva. Kāpēc pārmaksāt?

Astonkajis Reģ.: 12.09.2018
1 2 Atbildēt

Nekas negrab. Ja grab, ved uz garantiju!

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Atkarīgs no budžeta:

1. Subaru Legacy Outback ( vai vienkārši Outback ja jaunāks)

2. Volvo XC70

3. Audi Allroad

4. Mitsubishi Outlander

5. Opel Insignia 4x4

Domāju tas ir viss saraksts kuru ir jēga apsvērt.

marekst Reģ.: 16.05.2018
1 0 Atbildēt

Opel Insignia? Wtf?! Tas taču zems auto

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Plus vēl, ka plīstošs suuds pats kā tāds.Allroads aridzan nav domāts ikdienā pa bedrēm braukt, rezultāts būs ļooti daaargi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Astonkajis rakstīja: Nekas negrab. Ja grab, ved uz garantiju!

Garantijai ir nobraukuma ierobežojums. Atliek izvēlēties - gribi braukt, vai auto ar garantiju garāžā.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Vai tad garantija tikai 40k km?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

33kkm gada un garantija neattiecas uz "normālu nodilumu" un "īpašiem ekspluatācijas apstākļiem".

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

33k km gadā ir pa maz? Grantene ir "īpaši apstākļi"? Un kurš ta dīleris nemaina hadenē daļas, ja sāk grabēt, noveļot to uz normālu nodilumu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Grantene neapšaubāmi ir īpaši apstākļi - citādi nemaz nebūtu tapis šis topiks. Kā to vērtē dīleri, nezinu, bet pieļauju, ka ne pozitīvi. Ja hadenē izgrabēs viens brāķīgs sailentbloks, kamēr pārējie būs veseli, nešaubos ka nomainīs. Ja visi būs acīmredzami nolietoti vienādi - drīzāk vērtēs ka nodilumu, kas arī būs pilnīga taisnība. Nobraukums... Cik nu kuram vajag, bet 33kkm nav nekas daudz, ja brauc vairāk, kā pilsētas kantora žurka starp mājām, darbu un maximu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Sestā gada Meganei garantijai hadenei bija līdz 60k, visam pārejam 120k. Desmitā gada kia ceed pa garantiju hadene tika diezgan nopietni pārlasīta pie 120k(3 gadi vai 150k pilnā garantija).

Golfiem arī nekādas atsevišķas atrunas par piekari grāmatā rakstītas nav, te drīzāk lomu spēlē dīlera knauzerīgums un ražotāja nosacījumi, kas vienas markas ietvaros var mainīties starp dīleriem.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Crash rakstīja: Atkarīgs no budžeta:

1. Subaru Legacy Outback ( vai vienkārši Outback ja jaunāks)

2. Volvo XC70

3. Audi Allroad

4. Mitsubishi Outlander

5. Opel Insignia 4x4

Domāju tas ir viss saraksts kuru ir jēga apsvērt.

visi modelji diezgan dargi apkopees un tapec nav ipashi piemeroti granteneem, kapec krosoveri?, nebija prasibas peec bezseguma cela bet peec grants cela kur pietiek ar standarta auto, ja velas pilnpiedzinju tad arii var izveleeties ko prastaku prieksh grants celiem, autlanders pa augstu prieksh grants cela, nav diez ko stabils

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Kaut kā neesmu sajutis nestabilitāti ar Outladeru uz grantenes. Outladeram ir alumīnija jumts, līdz ar to, smaguma centrs nav tik augstu kā izskatās. Darba golfs, 2016.gada, uzvedas tieši tā pat.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 0 Atbildēt

Autors nopirka to BMW vai joprojām ar velosipēdu brauc?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti