Nu kaa saciit jaasaka - Vsemje ne bez Uroda (citeeju) , bet nu cerams ka jaunais S40 buus labaax
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu kaa saciit jaasaka - Vsemje ne bez Uroda (citeeju) , bet nu cerams ka jaunais S40 buus labaax
Tad veel viens pazinja kursh divus gadus nobraukaaja ar 850 to suudzeejaas ka vinjam bijushas probleemas ar bremzeeshanu, jo pie bremzeeshanas tas it kaa esot nedaudz taa kaa vibreejis- esot izmeegjinaajushi viskaut ko, mainiijushi jau beigaas arii to kas licies ka nav jaamaina, taa arii nav izdevies noveerst vibreeshanu. Shobriid vinsh ir tas kas mani nedaudz baida ar Volvo iegaadi.. un probleemaam attieciigi, kaut gan vinsh pacs straadaa sameeraa lielaa servisaa..
Nu nezinu,nezinu. Par 850 mums Crashs spečuks.Par savu neko sliktu nevaru teikt.Ir jau svarīgi kas ar to auto darīts un kā darīts pirms tam.
Par to stuures vibreshanu:
1.jabalansee riteņi
2.bremzu diski metaas
3.stuures pirksts izdauziits.
Man bija 1. un 2. vaina - tagad viss OK.
AutoNets
850 GLT 2,5i 20v
Nu bremzes ir taas kas volvikjim jaapieskata un arii pilniigi iespeejams ka diski bija nedaudz uzsist nobalanseties jau it kaa n obalanseejas tomeer pie 110-120 met un kad bremzee pastiprinaas. Piemeeram aizmuguree 850 2 cilindru suporti kas kaa likums pie ljoti ilgas staaveeshanas ieedas un tikai remonts tos var glaabt, nu un paareejaas bremzes jau peec izskata kaa standarta autinjam tikai izmeera zinjaa nedaudz lielaakas. Un tas ka visu mainiija nu forshi ka visu maina bet labaak ir visu izjaukt noteikt tieshaam kura detalja ir vainiiga un tad mainiit. A Volvo kaa taads ne ar ko nav sarezgjiitaaks kaa citi auto, teikshu godiigi ir redzeeti sarezgjitaaki, tikai cilveekiem ir iegaajies stereotips ooo VOLVO ooo daargs, gruuti remonteet, biezaiz vari atljauties un kaash tikai pikji... A iisteniibaa viss ir savaadaak
SAljut narod
nu kaa jet visiem pirmdien ?
taads jautajums: lai ieliktu priekshejas durvis dinamikus , man jameklee visa obshivka vai var samekleet to plastmasu, kura naak originali???? nu mozet neto4no virazilsja..[addsig]
Nu kaa prieksheejo durvju skaljrunji naak speciaalaas plastmasaas kas pieskruveeta daljeeji pie durvju konstrukcijas un daljeeji pi durvju apshuvuma. Tev tur pilniibaa nav skaljrunju, vai kaa [addsig]
Kapeec jamaina apsifka? Tur tacu pashaa augshaa ir speciaali iznjemams vaacinjsh un pat jau magneetam un 4 skruuveem jau blekjos caurumi ir paredzeeti jau no ruupnicas. Manam pat vadi no ruupniicas tur pievilkti. Nediskuteesim cik tie resni un piemroti gan
AutoNets
THNX CRASH & AUTONET
tad cits jautajums: kur tos var dabuut???un cik tie vareetu maksaat?
THNX in advance
Nu nevajag jau likt oriģinālos...
Labāk tomer skanēs brenda skaļruņi..
Vai tad ritošā kārtībā, ka sāc ar skaļruņiem
2 dakteris
ritosha kartiiba!
a originalus es netaisos likt, es gribu ielikt v shtatnoe mesto, normalus dinamikus, nu negribas man izobretatj velosiped tur naak 13cm dinamiks, pieslegshu taas pie neliela paastudza unielikshu kaadu mazu subinju.... un buss jau COOL
nu moz tomeer kaads ieteiks kur mekleet taas fignjas?[addsig]
Nju paskaties tajaa pasha Kantora ielaa. Bet reekinies, ka panelis Volvo 850 augshas dalja maksaa ap 600 ls (!!!!!!!!). Kaut ko liidzigu man teica arii par durvju apshivkaam.
Bet velreiz atkartoju - nu tieshaam neticu, ka tev jau nav tie plastmasas noesegi virsuu. mochii to nost un skruuve skaljrunjus iekshaa.
Tad taads jautajums - vai siksnu ar rulljiem apmainiiji? Taa ir reaali vaaja vieta 850. Ja noveerpsi siksnu, tad ielidosi LJOTI lielaas probleemas. Pie reizes iesaku arii varpstu un lkokjenes gala salnjikus paskatiities, lai siksna nav eljaina. maksaa tie kapeikas.
2 anno , paldies par info
siksnu un visu ar to saistito mainishu tuvakajas dienas....[addsig]
tikko aizgaaju apstities... noravu to plastmassu nost, vadi ir, vieta magnetam ir, bet iisti nesaprotu kur pieskruveet dinamiku...pie obshivkas vai kaaa???
Aaa..un veel viena reaali vaaja vieta 850 - pasaki lai paskataas arii kartera ventilaacijas trubu, filtrinju un 'atstoinjiku'. Taa arii reaali tada saize, kas izsauc motora noneshanu ar ellju.
tas biju atkal es-autoNets
Paga paga. Atraujot to plastmasu valjaa....ir tads balts plastmasas apaljsh vacinjsh. Tas jarauj araa, jo tas ir ielikts skaljrunja vietaa, kameer taa nav, lai saglabatos durviis skanjas izolaacija. Nu tad izrauj to balto plastmasas vacinju un taja vietaa jaliek skaljrunis. Apkaart pie blekja ir vairaaki caurumi - skaljrunja stiprinashanai. Tad kad tiek izskruuveet ieksha skaljrunis, nu tad gan jadomaa, ko dariit ar to plasmasu, kas bija durvis. Vai nu jameklee kada originaala ar cauruminjiem, vai nu arii tai pashai jaurb cauruminji un japarvelk ar gliitu audumu vei vislabaak ar smalku sietinju kaa tumbaam.
AutoNets
Ko tauta teiks par 850 2,5 TDi ? [addsig]
2 autonets
nu vot es ar par to plastamsu runaaju, vai bus gruuti atras originalo ar vieti dinamikam???? un kur to var mekleet krome Kantora ielas???? moz ka ir veel kaadas vietas? vai ir kaadi shroti ???
Oj nu moins, shrotu pilns tach ir aizbrauc kautvai uz shmerli tur i viens shrots, un ja vaja taas plastmasas var nopirkt jaunas neko daargu jau nemaksaas domaaju kaadu 5Ls gabalaa. Kad durviis liksi skaljrunjus atceries ka jaapiemeera magneetu lielumi un skaljrunja dziljums, es reaali prieksheekaas durviis Velocity 13niekus dabuuju likt uz distanceriem. Vislabaak buutu likt skaljrunjus ar neodiima magneetiem. Bet nu tur var atkal ar cenu atbraukt.
Crash
Es ar tuvaka laika taisos salikt visaas durviis skaljrunjiem jau paredzeetaas vietas kadus drebinatajus Man stuks tads, ka vajag shitaja pasha plastmasa izurbt cauruminjus un aizvest uz imantas Radiotehniku. Tur taisa visaadus subus utt, vai tad nu vienjiem nebuus originaala materiaala ar ko parvilkt to plastmasu, lai nosegtu tos izurbtos caurumus. Bet taa ja ieliek skaljrunjus tad taaplastmasa jau netraucee, tikai cauri skanja neiet, jo nav caurumu
Par originaliem - nju pameklee, bet neticu, ka dabuusi.
AutoNet
Par siksnaam un ruljiem. Tiem jaaseko liidzi ir jebkuram autinjam tikai Volvo gan ir taa ka no 94 gada vidus(motoru nummuri jaaskataas) siksna mainaas ik peec 129Tkm. A rulji kalpo pat liidz 500tkm. Suudiigaak ir ar gjeneretora, kondiskas siksnu spriegotaaruljiem bet nu tos var dzirdeet ja kas. . Es gan teiktu ka viena no lietaam kas tieshaam ir jaauzmana ir amartinju augsheejaas atbalsta gumijas, ja taas sapliist tad haubee ir iespeejams dabuut smukus divus caurunus no amartinjiem.[addsig]
To: Kasinsh79
Nu man ir 2,5 TDI, teikšu, ka neko citu es nevaru vēlēties.
Godīgi sakot, man arī liekas, ka tāds būtu labais! Skaidrībai - vai tas ir A6 motors vai nē? Un kā ar patēriņiem, jaudu utt.? Tīri no subjektīvā viedokļa, nevis sausus ciparus?[addsig]
Iepriekš nebiju ielogojies...
Mans subjektīvais viedoklis: braucu ar tādu kopš š.g. jūnija. Esmu nobraucis 10 000 km, tai skaitā garais ceļojums uz Slovākiju. Visas ērtības, komforts, ekonomija no ~ 6-8 l/100 km. Jā, tas ir Audi dzinējs, bet krietni uzlabots. Jauda ar turbīnu ir ok. Nu ko vēl?[addsig]
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.