Man reiz bija lidziga problema ar 9K aero. Lieta bija sekojosa. Ara temperaturas devejs bija atdalijies no kronsteina un pielocijies klat radiatoram (regulari karstot). Lidz ar to pat ziema man radija ka ara ir +40 gradi. Tadejadi klimata kontrole uzskatija ka man ir karsti un deretu atvesinat un puta aukstu gaisu (ara tacu +40).
Lietotu pečkas radiatoru no labiem cilvēkiem vispirmām kārtām piedāvāt man, nevis 54-ajai kartongalvai!!!
Es pie daktera jau biju labu laiku atpakaļ un man tas pareģoja PUS-aizsērējušu pečku. PUS- tāpēc, ka man sāk sildīt puslīdz normāli un tad pēc laiciņa tai sagribas man sejā aukstu gaisu pūst'i. Rādās, ka iesākumā mēģināšu skalot (Ls 4+Ls 0.90x8l + varu derēt PVN +skrūvju atmiekšķētājs). Vienīgais, ka ja tur kāds vecs resns gruzis lēkā pa tiem šaurajiem kanāliem, tad nekāda skalošana man vienalga nelīdzēs un nāksies iegādāt radiatoru par Ls 80...
Esmu pastiprinaati saacis interesēties par šo listi, kopš šonedēļ iegādājos SAAB 900, hečbeku 93.g ar 2.0i motoru. Pēc iegādes sāk parādīties daži sīkumi, kurus derētu novērst.
Nestrādā
motorītis vai sūknītis, kas špricē ziepūdeni uz stikliem.
Logu tīrītājs darbojas tikai ātrajā režīmā, pēc zīmēm noprotu, ka ir divi režīmi
Nobeidzies ir lampas tīrītāja motoriņš, labajā pusē.
Moš varat ieteikt kurā servisā iebraukt un kur visu čotka izdarīs par dosjas cenu?[addsig]
Par dosjas cenu tev uztaisīs katrs, kas kaut ko saprot no elektrības [es ne] - katrā ziņā nav nekādas mirstamās vainas un nekādas īpašas zināšanas nevajag - tik vien kā pēc shēmas atrast vaidzīgos relejusun motorīšus. Bez shēmas būs grūtāk, bet vari paložņāt pa krievu saitiem un pameklēt elektroshēmas.[addsig]
1. vajag to plastmasas "pipsiku" tipa troiņiks itkā, kas 9K CS 2.3T (nez vai atmosfēriskajiem ar ir) nāk ieštepselēts vārstu vākā laikam, motora virspusē, vairāk tā kā kreisā malā. Varētu būt kartera ventilācija vai tml. No tā atiet viena resnāka un viena tieviņa trubiņa. Var ar visām trubiņām (īpaši maziņo un to plastmasas figņu mazo, kas tai tievajai pa vidu ) Šodien ņemoties, nolauzu mazās trubiņas uzmaucamo galu no tā troiņika. Tagad ir permanenti 1,2K rpm tukšgaitā
2. vajag labā (no iekšas skatoties) luktura tīrītāja slotiņas kātu, ar mazgājamās šļauciņas uzspraužamo... Lūk...
Varbūt saaberim vai vēl kādam mētājas kaukur... Atsvabināšu no tiem krāmiem pa lētu naudu...
Manupraat, der tas peckas radiators, bet par 100% neesmu paarliecinaats. Kad maneejais slapinaaja, bija doma saveejam likt lietotu, tad Maarupes shrotaa no 9K CC vienu vechi izraava un izskatiijaas taads pats kaa prieksh 9K CS tikai tam jau arii bija piemetusies taa vecuma kaite, taadeel njeemu jaunu.
To Ogotajs
Tatad:
1. Apmeram nojausma ir pa ko iet runa, domaaju, ka tas buus dabuujams.
taa, nu siltu dupsi jua kaadu laiku atpakalj sataisiiju, tagd ir interese par pilno elektrificeejumu, nu tjipa lai anv ar rokaam ne augstumi ne attaalumi jaaregulee, cik taads lietots kreesls vareetu maksaat, mozh kaads var piedaavaat???[addsig]
Lūdzu piedāvāt mazāksolīšanā 9000-ā šofera durvju atvēršanas mehānismu. Man šodien pēc atkušņa sekojošā sala tās atkal uzkrita uz nerva, bet, kas tur "iesalst" es netieku gudrs, motors strādā, puļķits noraustās, 3 durvis atverās, bet šofera ne-a. Ja nebūs laba cena, pārvarēšu slinkumu un ieeļļošu, bet tomēr labprātāk iepirktu strādājošu no tiem, kam tas vairs nav vajadzīgs (paši divi zināt kuri). Piegādes laiks nav sasteigts, komplektāciju un cenu iesūtīt pa iekšējo.
Labrit!! Yukki, tev vaig centralas atslegas vadibas motorinju, elektrisku, ar 5 vadu izeju?? Ja tadu, tad man tads ir Orginals, starta cena mazlietotam-3ls, vai kopa ar bezmaksas piegadi Riga pa 6Ls. [addsig]
Ja godīgi, es nezinu, ko man vajag. Siltā laikā viss OK, bet pēc atkušņiem sekojošajos salos jau otro gadu šofera durvis vaļā neveras. Ja sasalums nāk pakāpeniski, tad viss OK, arī kad pagājušajā ziemā tur visu iekšā saeļļoju, strādāja puslīdz labi, bet pēc vakardienas sasaluma, auto tieku tikai caur pasažiera pusi. Knopsiks noraustās, centrālā parauj pārējās 3 durvis vaļā, bet šofera neveras ne ar atslēgu, ne no iekšpuses ar roku - knopsīti nevar ar spēku pacelt un pats durvju rokturis "ir pa tukšo" (kā tam arī ir jābūt). Pieļauju, ka tur ir jāmaina nevis motoriņš, bet no slēdzenes sekojošās iekšas, jo vairāk, jo labāk (ieskaitot visus tos stienīšus ar plastmasas savienojumiem), jo vecuma nodilums un kodensāts visas tās štellītes tur sabeidz...
.... vecums un kodensats! Ko tad teikt 900 Saabu ipasniekiem?? Bet nu divaini, divaini, pec sistemas ir janostrada vai nu visam durvim, vai tik vaditaju, vai ne vienai, jo vadiba stav tiesi sofera durvis, es nesen savam 900 sita mocijos, to veras visas, to ne viena....man vaina izradijas vados, kas bija saspiesti zem panelja...bet Tev nu ir kas cits, bet es domaju, ka ja mehanisms neljautu motoram nostradat, tad nevertos neviena durve, tatad motors nostrada, bet ka var but, ka vinjs neparauj mehanismu? Hmmm.....varbut tur kaut kas nav pieskruvets riktigi um dricelejas??? Nu nesaprotu!!! [addsig]
ACHTUNG!!!!SAAB rezerves dalju tirgus!!!
Patreiz veel var iegadaaties rez.daljas
prieksh SAAB 900,hechbeka,ir
normaals salons,pakaljeejie lukturi,
aizmugures durvis,haube,aatrumkaarba,
stuure,stuures reika ar pastiprinaataaju,
un veel visaadas hernjas,tik
pasham jaajauc aaraa.
Ja ir interese par salonu,tad pasteidzieties,autinjsh no shodienas,
staav bez durviim un aaraa,un driiz
to atdos sagriezt,ja kas kuzavs ir mazruuseejis.Kraasa perlamutra zilaC14.
Taatad ja interese ir,melojiet man uz
mlablaiks@jrrmk.lv vai pa ieksheejo
ipastu[addsig]