Es tam vairs nepievēršu uzmanību,jo nav jēgas.Ušaks pa saviem valdīšanas gadiem Rīgu nolaidis līdz klinķim.Visa nauda aizgāja promenādēs un Barona ielā, Rīgas ielām naudas nepalika.Beidzot noasfaltēja Graudu ielu pie dzelzceļa pārbrauktuves,jau 2-3 gadus atpakaļ bija kritiskā stāvoklī, tikai lāpīja.Ja nemaldos tad pagāšgad laboja pārbrauktuvi kura bija slēgta uz nedēļu, nodomāju kad ielu arī pie reizes savedīs kārtībā,fig tev.Es te varētu rakstīt un rakstīt tikai tam nav nekāda jēga un tu vēl kaut ko gribi no satiksmes organizācijas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Satiksmes organizācijas brīnumi
Rīgā un arī citur Latvijā ir daudz un dažādi ceļu infrastruktūras objekti, kur katrs kārtību interpretē pa savam. Bet pēdējā laikā biežāk sanāk braukt gar Grīziņkalnu un Valmieras/Deglava/Tallinas krustojums ir gatavā Indija.
1.) Daudzi no Tallinas ielas labās malas griežas pa kreisi uz Deglava.
2.) Daudz bīstamāks - braucot no Deglava ielas satiksmi regulē luksofors - mūžīgi sarkanais ar papildsekcijām, kas norāda virzienus. (Sk. šeit: goo.gl/maps/6x1Xu4mh9EFMwcKEA ) Papildsekcija, kas ļauj braukt taisni un pa kreisi deg reizē ar zaļo gaismu uz Valmieras ielas, braucot no Pērnavas ielas puses. Ļoti daudzi vadītāji šajā situācijā aizmirst, ka papildsekcijai, degot kopā ar sarkano gaismu, nozīmē dot ceļu no citiem virzieniem braucošajiem (CSN 128. punkts) - šajā gadījumā no labās puses pa Valmieras ielu braucošajiem.
Juridiski jau viss pareizi, bet realitātē bīstams krustojums. Reāli laba vieta, kur iekulties nepatikšanās vai arī saņemt apdrošināšanas kompensāciju.