Satiksmes organizācijas brīnumi

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Rīgā un arī citur Latvijā ir daudz un dažādi ceļu infrastruktūras objekti, kur katrs kārtību interpretē pa savam. Bet pēdējā laikā biežāk sanāk braukt gar Grīziņkalnu un Valmieras/Deglava/Tallinas krustojums ir gatavā Indija.

1.) Daudzi no Tallinas ielas labās malas griežas pa kreisi uz Deglava.

2.) Daudz bīstamāks - braucot no Deglava ielas satiksmi regulē luksofors - mūžīgi sarkanais ar papildsekcijām, kas norāda virzienus. (Sk. šeit: goo.gl/maps/6x1Xu4mh9EFMwcKEA ) Papildsekcija, kas ļauj braukt taisni un pa kreisi deg reizē ar zaļo gaismu uz Valmieras ielas, braucot no Pērnavas ielas puses. Ļoti daudzi vadītāji šajā situācijā aizmirst, ka papildsekcijai, degot kopā ar sarkano gaismu, nozīmē dot ceļu no citiem virzieniem braucošajiem (CSN 128. punkts) - šajā gadījumā no labās puses pa Valmieras ielu braucošajiem.

Juridiski jau viss pareizi, bet realitātē bīstams krustojums. Reāli laba vieta, kur iekulties nepatikšanās vai arī saņemt apdrošināšanas kompensāciju.

 
Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Ar A7 pudeles kaklu mums laikam vēl ilgi būs jāsamierinās.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Rīgai tā ir nomale! Rīgas rajonam arī! Nav jau tāda "orgāna" kas spētu perspektīvā un ilgtermiņā domāt. Kam interesē nomales?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Tam "orgānam", kas petēji tavām domām spēj domāt ilgtermiņā un mērķtiecīgi cenšas cilvēkus sadzīt viegli pārvaldāmās nodokļu lielfermās bez iespējas lieki vazāties apkārt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Solās būt “jautra” satiksmes organizācija Lucavsalas lielkoncertu dēļ jau drīzumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti