Ko lejiet savos motoros

Volx Reģ.: 22.11.2018

Šobrīd, kad mūsdienu autobūve pāriet uz arvien karstākiem motoriem, būtiska nozīme ir pareizā eļļas izvēlē un eļļas maiņas intervālā. Principā vēlētos lai šeit būtu

auto izlaiduma gads, motora nosaukums, eļļa maiņas intervāls un pati eļļas izvēle. Protams tīri subjektīvās sajūtas, kā darbības klusums/skaļums, arī tiek apsveiktas.

 
1 2 3
Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

pie liel-veikala pilnīgi visas stāvēšanas vietas ir ar eļļas un citu meeslu atstātiem satecējušiem pleķiem, tīra vieta nav neviena un nekur.

=======================

Tāpēc, ka daudzi sapirkusies ar vāciešiem! Man arī tā paša sētā uz bruģa bija, vēl tagad pleķi palikusi, kgan jau cik tur tos gadus šeit neviens vacietis nav bijis.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Citu valstu ražotāji eļļas neizmanto?

650 Reģ.: 25.01.2017
5 4 Atbildēt

Viņiem viss iztek jau braucot

(P)s- tās pimpizkās smailu ikonas vienureiz te kāds varbūt beidzot nomainīs??

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

Nu tev gan iztēle, smailiki pēc locekļiem izskatās, kurš?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

visi

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 2 Atbildēt

Nu tad jāārstējas.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Tā ir apņemšanās vai ieteikums?

turbodi Reģ.: 01.05.2018
1 2 Atbildēt

seller rakstīja: VAG B6 CBDC 2008/12, tikai intervāla serviss pēc borta datora norādēm, vidēji ik pēc 28 tk.km, tiek sasniegts aptuveni 1.g laikā, tikai ražotāja Long life eļļa, nobr 0-318 tk. km. Dzinēja darbība visā periodā izcila, starp eļlas maiņu nekad nav pieliets vairāk kā 1l tās paša eļļas. Dzinējam mainīts tikai turbīnas aktuātors pie 289 tk.

Kur Tu pērc longlife eļļas filtrus?

seller Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

ir bijušas tikai dīlera apkopes, 11.pēc kārtas bija vakar filtrus viņi uzstāda, pie tam B6 nav filtrs ar maināmu korpusu, bet tiek mainīts tikai filtra elements, tā man skaidroja. Līdzīgi bija 1965.gada AZLK Moskvitch 408

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Longlifam vel ir speciali filtri ?

turbodi Reģ.: 01.05.2018
4 5 Atbildēt

Protams, ka nav. Filtrs jau pie 10k km var neveikt pilnvērtīgu caurplūstamību.

Nemaz nerunājot par long Life eļļu bullshit intervāliem.

Mikroskaidas, netīrumi un degvielas, ūdens piemaisījumi sistēmā nepaliek mazāk, palielinot eļļas maiņas intervālus.

650 Reģ.: 25.01.2017
7 8 Atbildēt

Ko Tu te dirs? Tu esi braucis tos 30k vai esi pētījis uz zoba to filtru pēc tiem 30k? Tas ir pi dariem un kapeikpsisējiem tās mikroskaidas un tas ūdens smadzenēs.Ielej plet normālu degvielu no normāla pumpja un nepērc tos šķidrumus kaut kādā atejā,ilgāk dzīvosi.

turbodi Reģ.: 01.05.2018
9 10 Atbildēt

Esmu parskruvejis desmitiem motoru tāpēc tavs posts netur nekādu kritiku.

Ja neesi tāds kapeikpisejs, tad aizsuti savu 30k nobraukto eļļu uz analīzēm.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 10 Atbildēt

Man pie drirsas ko tu tur esi savā pagrīdes atejā pārskrūvējis.To te neviens nekad nekur nav pierādījis,ka tieši tas longlife intervāls ir pie vainas.Jebkurš no ārzemēm atbraucis 200+ noskrējušais auto ir ar tādu lietots,ja vien tas nav traktors.Tiklīdz vietējie pi dari pie viņa pieķeras,tā ir kirdiks.Bat tur tas brauc un neviens neies derīgu šķidrumu zemē liet un lieki maksāt,ja var no tā izvairīties.Vispirms savu to gudrību te vajadzētu izlikt cilvēkiem lai kko jēdzīgu paskaidrotu,nevis tītaru tēlot un pie vārda piesieties.Jūs tie skrūvētāji pa lielam esat vienkārši neizglītoti lohi un katra daudz maz advancēta reālā lietotāja "pieredze" to jūsu tukšo driršanu vnk podā norauj.Klauni, plet ibio.

turbodi Reģ.: 01.05.2018
6 6 Atbildēt

Diemžēl tie, kuri tos lūžņus (BMW) ar 200k atdzen no ārzemēm, viņi nav spējīgi mēnešiem norēķināties par remontu.

Rekordists- x3 2015, 134k km, beigtas kloķenes šaales.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 7 Atbildēt

Man nav bmw un man ir pie d, ko sev kurš un ar cik no kuras d ir izvilcis.Tie "uz parāda remontētāji" ir pēc savas būtības tieši tādi paši, kā viņu klienti.Jums vienmēr ir šīs te vienas un tās pašas savstarpējās problēmas.Šāles pie 134kkm var būt beigtas vienīgi Loham.Kurš nopircis problemātisku tieši to bmw specifisko motoru,kuru visdrīzāk tas varēja nopirkt tieši iekš x3 un kuram tamlīdzīga šaize dažkārt notiek un kurš nav zinājis kā to saglabāt veselā stāvoklī.Tie tur tavi kolēģi tie viņu iepriekš "apkalpojušie" pidarmeistari nav viņam to laicīgi paskaidrojuši. Tas atsevišķais izņēmuma gadījums nav jāizceļ te šajā informatīvi-izglītojošā topikā, jo neviens huexperts te nespēs tam noteikt patieso iemeslu.Lai nosauktu kaut ko par lūzni- vispirms vajadzētu savu to savu paša pidarpieredzi izklāstīt- tā bez pakaļējās domas un pašreklāmas, vienkārši cilvēciski informatīvā formā.Ja nebūtu tie daudzie 200kkm nobraukušie klienti, tie pagrīdes tītarmeistariņi pa lielam sen būtu jau apsprāguši.Tieši tāpat kā daži tie visskaļāk kliedzošie lecīgi lepnie jaunu auto pidatirgotāji, kuriem vairs nebūtu kur likt tos vecos suudus,ko viņiem aizkadrā klienti atstāj apmaiņā pret jauno.Drīz viņi pamatīgi apdrirsīsies un paši savus suudus ēdīs, pateicoties sevis pašu alkatībai un dēļ savas tās debilās mutes palaišanas.

seller Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

nu jā jāsaka ka tas dzinējs citu degvielu, kā Neste/Statoil + pāris reizes gadā DE,AT, PL tankos lejamo nav redzējis. Kas ir ļoti svarīgi, jo sūknis jau arī eļļojas no degvielas. Nezinu, kāda ir netīrumu, ūdens piemaisījumu un skaidu norma šajās degvielās!

Kopumā man liekas, ka ar garo intervāla servisu lietojot to pašu degvielu izdevumi varētu būt pat zemāki, jo eļļas maiņas serviss jāveic gandrīz divreiz retāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Loģiski! Teicams skaidrojums tieši no Lietotāja viedokļa.Un priekš apšaubītājiem nestē ir "cits" pumpis,pat divi- viens ar pro-degvielu un otrs ar my-degvielu.

Viens ir, ja tu esi to 200+kkm paņēmis un vēlies tiešām to piesardzīgi saglabāt, bet pavisam cits ir kad tev garantijas auto vai salīdzinoši pajauns.Visa europa brauc ar to 30kkm, cilvēki stāsta ka nupat tagd De daži vispār braucot visus 60 vai 80, lai tikai pofigā izmaksas iejātu.No šejienes jau tās leģendas rodas, kad viens lohs kapeikspsisējs tīšām kko sajāj un pēc tam trīs citi to pa visu pasauli izbazūnē.

Kaugurietis Reģ.: 23.10.2018
2 2 Atbildēt

Volvo XC90 2.4 D5, leju Volvo ieteikto Castrol 0w30 a5/b5, maiņas intervāls 15 000 km.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Viedoklis par šādu youtu.be/D4ie7RgrogY vai analogu motora eļļu izmantošanu ?

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

biju domājis piedevu izmantošanu

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Paga,oirdmdien no rīta kad te atnāks visi vadošie garāžu proktologi,ta tu uzzināsi

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Kas te ir, kur skaidrojumi & komentāri?

Lai piebeigtu šo tēmu- tur tas triks ar shito spiediena lohmašīnu gan pilnā mērā neraksturo "pētāmās" piedevas visas īpašības.Ja to suudu iesmērētu ar solidolu vai vazelīnu, aukstā stāvolī tas pirmais efekts drošvien būtu līdzīgs.

Lai tā stiklakeramikai līdzīgā piedeva kko tur pilnvērtīgi pārklātu un iedarbotos uz motora detaļām, tai ir vajadzīgs attiecīgs spiediens un temperatūra.Ne pie visām izdilušajām motora detaļām tā var pieķerties.Ja to ieliet netīrā vai piedegušā motorā, nav garantijas ,kur tā iedarbosies derīgi un kur tos uzdegumus piekoksēs vēl lielākā mērā.Jebkurā gadījumā, liet būtu "ieteicams" drīzāk lai saglabātu tādu motoru, kurš uz liešanas brīdi ir daudzmaz labā stāvoklī,nevis lai paceltu lūzni.Dūmojošā un eļļu rijošā suudā būtu jālej "citi" preparāti, nevis stiklakeramika. Turklāt, stiklakeramika vai t.s. metāla kondicionieris neiedarbojas uz tekošiem blīvējumiem.Tas, ka "tad jau nepalīdz nekas"- tas arī ir fufeļa apgalvojums, bet par to nav vērts diskutēt.Jo iznākums vienmēr un visur bijis viens- ka idejas skaidrotājam momentā tiek piešķirts Loha tituls.Nav gan skaidrs, kurš te ir tas "īstais" lohs- iespējams tieši tas, kurš, ļaunu nenojauzdams, tādu "uzlabotu" suudamotoru nopērk un tad pie savas pirmās eļļasmaiņas apkakaajas.Jo, pa lielākajai daļai gadījumu, tas ielietais šķidrums "darbojas" labi ja viena eļļasmaiņas intervāla garumā.Ielejot "citas" markas pliku/tīru eļļu, kura aizkadrā satur lielāku procentu mazgājošu vielu (kas visdrīzāk nav aprakstīts nekur citur, kā tajā krievu eļļas entuziastu portālā),brīnumi būs garantēti.Jo tie mēdz būt novērojami jau vienkārši nomainot vienas markas pliku eļļu pret citu.

Tie, kuri lies jebko un jebkur- doma pati par sevi nav peļama un dārga mehānisma saglabāšanai pat ieteicama, bet- ja Jūsu motoram ir DpF-s, pārliecinieties, ka tas lejamais suuds IR savietojams ar Dpfa esamību. Tādējādi, to apskatāmo un lietošanai pieļaujamo brīnumzampu klāsts uzreiz krasi samazināsies.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Iemācies lietot ikonu "Pievienot video"

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tas pievienot video nestrādā uz youtu.be īsajiem linkiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nu ja Krievijā ar toyota mazmotoru - lai nu būtu ka viņam tai auto tikai laba degviela tiek lieta, kaut gan ar to 1.0 (laikam) jau tāpat skaidrs ka santīmu gribējis iesipt, tā ka par degvielu labāk neizteikšu pieņēmumus ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tu domā, ka 2.0 l motoram tur nekā nebūtu? Vienkārši uz aci tak visur eļļa melna un tu neko citu neredzi, bet šeit uzskatāmi parādīts zem mikroskopa kas tur darās iekšā.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Kāda pieredze ar Addinol eļļām?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Tu domā, ka 2.0 l motoram tur nekā nebūtu? Vienkārši uz aci tak visur eļļa melna un tu neko citu neredzi, bet šeit uzskatāmi parādīts zem mikroskopa kas tur darās iekšā.

Ne gluži tā, ja grib ko atrast, tad ir liela varbūtība to atrast. Dažādus youtube video ir jaskatas ar zinamu skepses piedevu, ja eļļa būtu tīra - tad nebūtu ko publicēt, kaut kā tā ... tā ka šādi eksperimenti nekad nav 100% uzticami, tas ir tāpat kā ar ziņu portāliem - nav "skandāla", nav ienākumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jā, vēl vajadzētu mikroskoPiski papētīt, kas notiek piem bārdas rugājos, izpūtējā,uz naudaszīmēm,uz ātrumkloķa un uz/iekš riepām,zem apakšbiksēm un uttt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Labdien. Vēlos atsvaidzināt tēmu un tāpēc padalīšos ar savu pieredzi par G4FC motoru. Tie ir pirmie gamma famīlijas motori, ko KIA/Hyundai sāka ražot 2007.gadā.

Testējamā motoreļļa - PetroCanada 5w-30.Līdz 3000km eļļa principā nemainās, kļūst nedaudz tumšāka. Starp 3000-5000km jau paliek melnāka, pielēju aptuveni 200g un eļļas krāsa atkal normā. Pēc 5000km eļļa paliek drausmīgi melna un pielejot jau stipri vairāk(aptuveni 400g) eļļas stāvoklis nemainās. Izliekās, ka līdz 10000km nav verts gaidīt un liešu nost uz 9000km. Nākošā testējamā (uz ziemu) būs Neste 0w-20

Šitos motorus sauc par eļļas slepkavām, reāli par to pārliecinos pats. Ko sakat?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tas protams būs IMHO, bet manuprāt tas ir normāls rezultāts mūsdienu dzinēju konstruktīvo īpatnību dēļ + tas ka tiek paģērēts eļļas resurss uz tur 15K+km. Dēļ idejas ka eļļai jāiztur līdz 20Kkm tai ir atšķirīgas piedevas un arī atsķirīga viskozitāte (neņemšos gan apgalvot kas ir cēlonis un kas sekas tai augstajai viskozitātei), un ja tu teiksim šis viskozitātes klases eļļu ielietu ļoti labā "vecajā dzinējā" kas paģērēja tikai pussintētiku 10w40 līmenī- tad tas motors to teiksim 0w20 rīs vēl trakāk kā tas šobrīdējais Hyundai šobrīdējais dzinējs.

Pie kam to pašu par eļļas rīšanu var teikt ļoti daudziem dzinējiem, toč zinu Hondai ir problēmas ar jaunajiem 1.5 litru benzīna dzinējiem utt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Uj mazliet draņķīgi esmu izteicies - tās nav problēmas pēc būtības, - tāda ir norma, kur vēsākos apgabalos, kā pie mums, Hondai ir vēl prikols, ka degviela kondensējas un nonāk eļļā - tipa "eļļas paliek vairāk". Tas ir rezultāts tam ka dzinēji strādā max efektīvi utt. un pie maziem pilsētas gabaliem, start/stop sistēmām un visa cita - tie nepienācīgi uzsilsts un nespēj iztvaicēt degvielu, kura pie tam vēl ar lielāku spiedienu tiek iešpricēta cilindros pa tiešo.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es nestraucos par eļļas zudumu, kas mana uzskata ir minimāls. Ir bijusi pieredze ar vāciešiem, kam kapotu nācas raut vaļā katru nedēlu Satraukums ir par pašas eļļas katastrofālo stāvokli(melna) jau pēc 5000km. Agrak Ceed topikā jau biju iemetis foto ar noņemtu vārstu vāku. Nedaudz piedrazots un vēlme ir uzlabot to motora stāvokli. Msh jau man saka, ka viss ir baigi čotka, bet man kkā tas neapmierina. Tapēc ir tikai 2 varianti - vai nu motors turpina piecūkoties un apaugt ar atlikumiem, vai arī eļļa baigi mazgā to piesārņoto motoru.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, jau esmu rakstījis te par šo motoru- ļoti mazs eļļas tilpums un attiecīgās problēmas. Pats tagad vari paliecināties.

Otrkārt, nezinu kur tu dabūji tādu mistisku eļļu un vai tas ir vajadzīgs. Pēc savas pieredzes iesaku Total, kura, cik atceros arī ir KIA oriģinālā eļļa.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Un ja jau tagad ar 5w30 eļļu tā ir jāpielej, ar 0w20 varēsi liet klāt vēl vairāk. Tāda eļļa šim motoram galīgi nav vajadzīga.

Gan jau motors padilis, labāk pamēģini 5w40.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es jau rakstīju, ka mani eļļa pieliešana nestrauc! Es varu kaut vai 400g vieta pieliet 800g, ja vajadzīgs. Man tas grūtības nesagāda, galvenais lai nav progress. Pašlaik ārpuseji motors strāda ideāli - klusu, vienmērīgi un nav nekādu eļļas noplūžu. Gan jau mana sieva tā arī agrāk brauca - kapotu nerāva vaļa, eļļas līmenis nokritās tuvu min, palika melns un dīleris vienkārši ieleja jaunu eļļu. Nevienam problēmu nebija, līdz mašīna nonāca manās rokās

Korejas un Japanas marku automašinās nav vēlams liet šitos gutalīnus. Tie nav vācieši! Honda vodi jau sen lej 0-20, ta tie motori ir konstrueti. Ielejot lielakas viskozitates eļļu uzlabojumi būs tikai īslaicīgi, tjip eļļa mazak pazudīs, bet aisitīsies visi tie eļļas kanali un visdrīzak kapitalka. Nullītes nav nekas slikts priekš aziatiem(amerikāņiem arī,lkm), mašīna ziea labāk lec,eļļojas uz tādām eļļām. Vasara bišku savādak, tur vajag 5-30,5-20

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Nezinu kas ir gutalīni un tev ar tiem vāciešiem vajag nomierināties.

Konkrētais Hyundai motors nav nekāds svaigais un pieļauju, ka no rūpnīcas tam nāca tā pati 5w30 eļļa. Kaut kādiem jaunākiem motoriem varbūt tur nāk kaut kādas specifiskas viskozitātes eļļas, bet runājot par vairāk nekā 10 gadus vecu tehniku tas viss ir lieki.

Daudzus gadus ir izmantota atbilstoša 5w30 vai 5w40 eļļa gan vācu, japāņu, zviedru un francūžu mašīnās un braucot visu gadu un nav bijušas nekādas problēmas. Nevajag paspīlēt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Un eļļas maiņa uz tiem norā'ditajiem 10K, 15K vai 20K - ir pamatīga laža cik man paskaidroja, jo ja tu vislaik kurini mērenos režīmos Rīga -Liepāja, tad 20Kkm ir ļoti normāls maiņas intrevāls, bet ja tu diendienā 7Kkm par Rīgu vien mīcies, un jo īsaku gabalu jo sliktāk - tad arī 7K var būt krietni par vēlu lai mainītu eļļu. Ideāli ja ir elektroniska servisa maiņas intrevāla noteikšana - tur ražotāji ir iekļāvuši motorstundu uzskaiti un kaut kādu slodzes indeksu cik saprotu - tas tad arī ir diezgan labs (objektīvs) rādītājs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jap, tas viss man zināms. Iepriekš(uz iepriekš ielietās eļļas) bija man galvenokart īsie pārbraucieni pa pilsētu, bet tagad-vasarā stāvoklis ir kardināli mainījies, jo galvenokārt ir garie pārbraucieni un daudz! Eļļa abos gadījumos pēc 5000 paliek baigi melnā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu vispār krāsa nav īsti rādītājs eļļas kā smērvielas stāvoklim, bet ja reiz par to satraucies - kas liedz nomainīt, un nevajag taisīt eksperimentus ar eļļu kuras viskozitāte neatbilst ražotāja ieteiktajam. Man te ieteica Liqui Molly, bet es vēl neesmu pamēģinājis kā tā uzvedas, bet 2.2 Hondas dīzelim labi patika Castrol Edge 0w30 sintētika, ēda mazliet - ap 1 litru uz ~15Kkm. Tagad ir cita ražotāja eļļa - piemirsu kāda, jo ielēja pirmo reizi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kas tev liek domāt, ka tā nav ieteikta? Tur ir Ilsac GF5 pielaide. Manam vecajam motoram der GF3 un augstāk

ILSAC GF-5

Introduced in October 2010 for 2011 and older vehicles, designed to provide improved high temperature deposit protection for pistons and turbochargers, more stringent sludge control, improved fuel economy, enhanced emission control system compatibility, seal compatibility, and protection of engines operating on ethanol-containing fuels up to E85.

www.oilspecifications.org/ilsac.php

Manam Ceedam ieteiktā viskozitate ir 5w-20

www.oil-club.ru/forum/topic/34010-neste-pro-0w-20-api-sn-ilsac-gf-5-novaya-formula-svezhee/

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

papildus varu pateikt, ka man tieši ir aidomas par ķēdes krišanu, ka motora nebija pareizās pielaides/viskozitates eļļa. Bija tāds servismenis, kas arī smējās, ka viņam liku 5-20 meklet un liet. gan jau ieleja šito vāciešu gutalīnu 5-40 un ķēde kaput. Neiesaku pie šitiem kaktu meistariem konsulteties par viņiem nezināmu tehniku(domāts - aziātu).

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Ja motoram no rūpnīcas ir pieļauta kļūda ar pārāk mazu eļļas tilpumu un nepārāk izturīgu ķēdi, te neko nemainīs nekādi gutalīni vai meistari. Tas ir nolietojums pie attiecīgas ekspluatācijas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Šo ķēdes jautājumu es vēl pētu.

Principa ta mūsdienām ir izturīga tehnika, ja kas. rūpnīcas noteiktais maiņas intervāls -150K, tāpat kā motoram - 180k Tie ir minimālie rādīdāji, pilns internets kur cilvēki par ķēdi korejiešiem atcerās pēc pie 200K un motori iet 500K+

Savukart Gross auto, kura griezos, teica ka pie viņiem daudzi atbrauc ar tām ķēdem un viņi veiksmīgi tās labo. Kapēc viņiem izdodas salabot, kad vācu gadījumos tur visu motoru izārda? Ka tu saki - nepareiza ekspluatācija noved pie tā , ka ķēdei nav spriegojuma un viņa parlec tos paris zobiņus, neviss saraujās utml. Un kas ir nepareiza ekspluatācija? Tiesi tā - nepareizs spiediens eļļošanas sistēmā, ka rezultātā netiek nospriegots tas spriegitājs un ķede pārlec. Kāpēc ir nepareizs speidiens? Ieliets gutalīns, kas nenodrošina šo pareizo eļļošanu.

Atkartoju - aziātos lej zemas viskozitātes eļļas, tie nav vācieši! Lūk, tāpēc man ir tādas aizdomas par eļļu.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Ķēdes jautājumu tiešā veidā ietekmē eļļas apjoms. Konkrētajā motorā tas ir ap trīs litriem, kaut vajadzētu būt vismaz četriem. Attiecīgi eļļas maiņas maksimālais intervāls, pieņemot, ka tiek izmantota labas kvalitātes eļļa un auto tiek ekspluatēts vieglos apstākļos, būtu maksimāli 10 000 km.

Tātad, ja šādu auto lieto pārsvarā pa pilsētu un īsos braucienos eļļa būs izstrādājusies jau krietni ātrāk, bet tik īsus eļļas maiņas intervālus veic reti kurš. Tad arī seko rezultāts ar sadilušu motoru, nolietotu ķēdi/spriegotāju utt.

Vēl subjektīvi var piebilst, ka ņemot vērā, ka tā ir Korejiešu mašīna uz ir maksimāli ietaupīts uz visiem materiāliem un detaļām, tā vienkārši nolietosies ātrāk, nekā Eiropas auto.

Tas gan nenozīmē ka tāds KIA dzinējs nenokalpos 500k km. Ja apkopes tiks veiktas laicīgi, tas ir iespējams ar gandrīz jebkuru auto.

Ir bijušas dažādas Toyota, Honda un Suzuki aziātu mašīnas gan ar ķēdes gan ar siksnas gsm. piedziņu un nevienai netika izmantota kaut kāda tur ūdens viskozitātes eļļa. Tā kā nevajag stāstīt muļķības. Te gan runājot par mašīnām, kas vecākas par 10 gadiem, tāpat kā tavs KIA.

Kas ir šie "vācu gadījumi"?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Paldies par atbildi, tā tas varētu būt. Par to mazo eļļas apjomu esmu lasījis. Džedajam jau arī nav daudz, tiko ielēju 4L, kas turbetam motoram(1.6) arī nav daudz.

"vācu gadījumi"ir visi spečuki teica, ka man tur tam aprava ķedi un salieca varstus, tavs motors metams ārā utml. No tā es secinu, ka 99% gadījumā vāciešiem šādas ķibeles beidzas letāli, ko nevar teikt par korejiešiem. Gross auto(kur arī pirkta mašīna) teica, ka viņi veiksmīgi šādos gadījumos apremontējot, kā tur esot tālāk viņi nezina.

p.s. viņi vairs nav dīleri

p.p.s a kas ir slikts ūdentiņam? Eļļa sak atrāk cirkulet, ziemā tas ir svarīgi. Priekš Āfrikas, protams, neviens neiesaka 0-20

Ir tak grāmatiņa, kur dažadiem reģioniem norāditas tas viskozitates. Visur neiet uz vienas viskozitates pa ļubomu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nevaru komentēt, bet gan jau pats vari saprast kas un kā atkarībā no veida kā ķēde tiek spriegota un "mierināta". Bet izejot no manām zināšanām - tevis teiktais/novērotais neizklausās pēc patiesības, bet tādēļ tas uzreiz nenozīmē ka tev nav taisnība.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es arī neko neapgalvoju, vienkārši pēdas noved mani pie tā servismeņa. kamer leja 5-20, nekas nenotiek un še tev sagadīšanas - tiesi tad , kad šitas kaktu meistars ielej savu eļļu(tā bija otra eļļas maiņa pēc dīlera) nokrīt ķēde. Man jau ir pamazs nobraukums un pie dīlera noteikti apkalpojās 7 gadu laika ar 2-3X lielākiem nobraukumiem. Statistika man no dīlera nav, bet gan jau viņi nekādas ķēdes nemaina pirms tiem 150K, ka noteikts. Man vina nokrita uz 118K

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Lūk shito es gan saprotu- tas ir ritiigi pzdaa, kad tadi garaažas papuassi kaut kam pieķeras un kko "iesaka".Plet, japona motorā smalki mehānismi, mazas šķirbas- tak fig tur tas 5/40 gudrons cirkulē tā,kā tam būtu jānotiek.Ka ātri kļūst melns, tas vel pats pa sevi neko diži nenozīmē,abet ka ieliets principiāls suuds un vel ja nepiemērots,tas ir jau nopietnāk. Es nevienā daudzmaz dārgā motorā nelietu pliku eļļu, jo nekad nezini kurš un kā to ir pirms tevis paspējis jau pajaat..

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
2 0 Atbildēt

Jāpielej eļļa ugunij, ko? Eļļu reliģijas piekritēji matus plēsīs!

Leju lētāko eļļu ko varu dabūt (pilots, mannol, maksimas eļļas u.c) Lietoju 5-40w, mainu pēc 6-10k, kā laiks atļauj... Filtru pa ~4 eiro pērku.. Viena eļļas maiņa izmaksā ~12 eiro. Eļļu mainu pats, atrabotku izzāģēju... Motors dzīvs un ziemā ņiprs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Manols arī mana motorā bijis

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es tavā vietā mainītu ik pa 2k un atlikumu mežā zāģējot var izdzert vai ugunī ieliet. Pārējais viss te teiktais ir priekš pirdarasiem.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 1 Atbildēt

Kāpēc ik pēc 2k? Pēc 2k lētā eļļa pat krāsu nav mainījusi, kā no pudeles.

Bet pārējais tevis rakstītais "eļļas reliģijas" naids. Vai dusmīgs servisa darbinieks/ īpašnieks, kam kreņkis, ka varu veikt pilnu eļļas maiņu lētāk par 1 litra cenu servisa "īpašās eļļas".

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Nee,esu apsargs saimniecības preču megaveikalā.Brīžos kad mazāk pasažieru,Naida vadīts mēdzu iemiizt katrā tajā "īpašās eļļas" kanniņā aptuveni pa 50-60ml uz katriem 4l sākotnējā tilpuma.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pilnai ainai pastāsti par braukšanas paradumiem (pilsēta, garie gabali utml.) un kas par motoreli. Citādi moš brauc ar 1990 gada MB 3litru dīzeli - un tad sanāk ka tu vienam no izturīgākajiem dzinējiem lej principā ļoti atbilstošu eļļu un vēl pietiekoši bieži to maini :P

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

2litru benzīns nekā īpaša, braucu 80% pa pilsētu, kāpēc domājat, ka lētās eļļas neatbilst dzinējam? Nerauktu degunu, bet papētītu vw vai api specifikāciju redzētu, ka tās eļļas der arī pasvaigiem dzinējiem. 90 gada dīzelis manā īpašumā neko labāku par 10 40 neredzētu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nekur nerakstīju ka kaut kas neatbilst, vienkārši tev arī motors kas neko tādu īpašu nepaģēr. Savukārt pie 0W30 eļļām pie japāņiem - man toč neceļas roka pasvaigam auto eksperimentēt. Pie 10 gadu robežas un 300Kkm tagad pirmais gads kad 2.2 litru Honda dīzelim vairs tā neiespringstu, bet ir jūtama atškirība starp Castrol 0w30 kas atbilst tur BMW LL4 ( tas laikam bija longlife 4) un to kas ir tagad.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Es nesaku, ka visiem motoros jāgāž neskatoties kāda eļļas specifikācija nepieciešama. Uzrakstīju sava autiņā izmantoto. Labi pilotam izvēle nabadzīga, bet mannol lētās eļļas ir faktiski visam. Protams, ja patīk liqui moly uz priekšu, bet ja tas nav fetišs, tad kāpēc pārmaksāt?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vai tam Hodnas dīzelim ir Dpf kvēpufiltrs?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Manējiem ir kā 2.2 tā arī jaunajam 1.6.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu un kāda ir hondas eļļas specifikācija priekš motoriem AR (strādājošu..) Dpf-u ??

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

www.honda.ie/Page/210/honda-genuine-oil-application-guide

bet es sev ar to prātu sevišķi nenodarbināju - autorizētais serviss un miers.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Škiet šitas bija tas svarīgais ACEA C2/C3 pie tā 0w30

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Svarīgākais ir zināt hondas specifikāciju- gadījumam, ja izmantota tiek (kādreiz tiks) citāda eļļa, nekā ar nosaukumu "honda".Citā vietā ja tā tiks mainīta,nevis authorizētā honda servisā.Tur tajā honda lapā NAV redzama šī vajadzīgā info.

Eiropas dd motoriem ar Dpf stingri reglamentēts eļļas standarts tieši priekš Dpf, un tai NAV citas viskozitātes kā vien 5w30.Gan vw,mb,bmw- visiem ir noteikts praktiski viens.Līdz šim vienīgi volvo redzēta ir specifiska 0w30 ar pielaidi dpf motoriem.Acīmredzot arī hondai ir kādi "savi" apsvērumi.Bet arī 0w30 mēdz būt principiāli dažādas-tātad jālasa uz kannas, vai tur ir tā hondas dd pielaide (kuras burtu/ciparu salikums te nav noskaidrots).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te nu gan tu drusku kļūdies , ACEA un SAE marķējums kopa ar viskozitātes cipariem parada kur to eļļu drīkst liet, vienīgā bēda ka tas Hondas specifiskais 0w30 noteikti satur kādas piedevas pie standarta klāt kuru recepto labākajā gadījuma zina OEM eļļas ražotājs, kas piem. iekš štatiem ražotai Hondai ir Exxon-Mobil.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man jau arī tika lieta Castrol Edge 0w30 manuprāt ACEA C3, kas atbilst arī BMW LL4 specenei, ja pareizi atceros ( sorry nav tagad iespējas pārliecināties)

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tai Dpf pielaidei pa lielam nav svarīgi kāds tur ACEA un kāds LL, tu vari to visu nezināt.Tev svarīgi, lai eļļas viskozitāte atbilst tava hondas dd motora pareizai darbībai un eļļā esošais pelnu satura procents lai atbilst Dpf filtra ilgmūžībai.To visu izsaka tas (pašlaik nenoskaidrotais) Honda pielaides burtu/ciparu savārstījums,vairāk tev nekas neinteresē.Es varu derēt, ka nospiedoši lielākā daļa rimi nopērkamo eļļu neatkarīgi no to markas un cenas vnk NAV tam motoram paredzētas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tak nosauc motoru, gadu es tūlīt pateikšu kāda eļļa jālej tai hondai. Ir tur dīzeļiem kkāda atšķirība....................benzīnieki gan jau visi 0-20

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kā redzam pēc šīs tabulas, tad pēc 2002.gada visam Hondam ir 0w-20 un 5w-20 izņemot Civic SI 5w-30(kas tas tāds ir?)

p.s. tas, cik saprotu, uz benzīnu atiecas

hondavodam.ru/oil-recommended.html

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Intereses pēc pašķirstīju, bet pa lielam tur visur ir zemtexts ka Honda mēdz būt gandrīz vienmēr ar benzīnu.Kā krievos, tā Usa.Tāpēc viņi nav iedziļinājušies dd.Tavs uzskaitītais kāreiz izskatās, ka viss tas ir benzīns.

Neticās, ka Hondas dīzelim ar Dpf-u (sevišķi dažus gadus vecam) būt uzdots liet 0w20.Pat tāds labs produkts Mobil 1 ESP x2 0W-20 pēc sastāva satur vairāk pelnus, nekā vispāratzītais un Dpfam norādītais VW 504/507 standarts.Kurš ir pieejams tikai un vienīgi 5w30 veidā.Ja kāds saka, ka šim vw "der" arī kas cits, tas melo- jo pats vw to nekad nav sertificējjis.Kaut vai tas pats MB Approval 229.51 vai Bmw LL-04,vienalga kuru šādas eļļas tu marku ja ņemt- praktiski visur šie MB un Bmw jēdzieni būs uzrakstīti kopā ar to vw504/507.

Pašlaik it kā ir arī vairāki "jauni" standarti kā vw 508 un 509 un MB229.70, bet neesmu pētījis kam īsti tas domāts un diez vai kādam pat pāris gadus vecam dd tāds būtu parakstīts.Iespējams, ka nupat saistībā ar jauno EUR6dt normu ir kādi brīnumi izgudroti.

Nedomāju, ka orientācija uz šo te maz-pelnu saturošo 5w30 nodarīs mehānisku ļaunumu Hondas dd motoram.Drīzāk tieši lielākā skāde lietotājam varētu būt, ka viņš,taupīgs būdams,labticīgi ielej kko "labu" garāžā parekomendētu un rezultātā drīzvien meklē naudu Dpfam (vai tā amputācijai).Es lietu vai nu Hondas oem produktu, vai nu kādu to augstākminēto vw/mb/bmw atzīto.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tas kas bildītē ir ražots Eiropas auto ACEA C3, jāmeklē ir ar ILSAC(international) pielaidēm. Vislaik bija ILSAC GF5, bet tagad ir arī GF6 a un b

dīzeļiem c3 vietā tur ir FA4

es par tiem dīzeļiem neko nevaru no pieredzes teikt, bet tai oil klubā diezgan populārs PC Duron

www.oilteh.lv/katalogs/duron-synthetic-350

Redzi tai specifikācijā amerikāņu motorus un JASO, tā ir Japānas auto asociācija, CF4 atbilst. Ja Hondai ir rekomendācija tai 0-30, tad var liet

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nu pa Hondu es detalizēti nezinu- kā vienīgi to, ka daudzmaz jaunām taču lej oem servisā un pa garantiju.Iespējams, ka tapc arī maz konkrētas info.Kur nu vel par Hondas dd, jo krievi taču dzer tikai benzīnu.Ja viņi tur "atzīst" par labu kādu to specifisko krievijā dabūjamo eļļas marku- kur ta ierindas lietotājs viņu tādu dabūs pie mums.Ja nebūtu tas suuda dpfs,tad lieta skaidra.Bet ja tas ir, tad pastāv iespēja viņu sajaat.Plus vēl viņa dēļ arī pašu motoru.Kamēr apzinās visas nianses.Reku tur daži krievi jau rāda tos savus spidometrus,kur smuka dpf lampa deg.Es par to, ka jebkuram lietotājam būtu jāapzinās pamatnostādnes- ar ko un kad viņš riskē.Dpfs pēc uzbūves un idejas taču vienāds gan usā gan āfricā.

loveaudi Reģ.: 24.09.2019
0 0 Atbildēt

2009. gads Audi A6 ņemam šo regulāri TOTAL Quartz INEO LONG LIFE 5W-30 motoreļļa, 5l, 2 bundžas

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti