Vakar arī Valmieras šoseja bija sastrēgusi sākot no Raganas! Un Ainažu trase stāvēja jau no Saulkrastu Kuršiem/Cirkles dus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vakar arī Valmieras šoseja bija sastrēgusi sākot no Raganas! Un Ainažu trase stāvēja jau no Saulkrastu Kuršiem/Cirkles dus.
Mūsu galvenie ceļi jau netiek galā ar autotransportu,kas darīsies pēc 10 gadiem.
Kas darīsies pēc 10 gadiem? Kam jādarās? Pēc 10 gadiem satiksme būs mazāka, jo būs mazāk kam braukt, tas pirmkārt, otrkārt, ja sāks uzspiest elektromobīļus, tad arī vienkārši kritīsies mašīnu skaits. Tā ka neuztraucies - pēc 10 gadiem situācija būs labāka. Vienīgā problēma - tu to visdrīzāk izbaudīsi autobusa sēdeklī.
Ar mani pie stūres!+
Kaščeji ir nemirstīgi tikai pasakās...
Ja domā, ka esi neaizvietojams, tad maldies, pēc 10 gadiem veselība tev neļaus un dakteri arī nē.
Ja vēljoprojām uzskati, ka tevi liks pie stūres kaut no ģintermuižas nespējnieku palātas, jo nav kas stūrē busu - noej gar kapiņiem - tie pilni ar “neaizvietojamiem” cilvēkiem...
Tūlīt nākošais burbulis plīsīs un atkal varēs sajust brīvību uz ielām.
Tādēļ jau interesē, ko Satiksmes Ministrija šajā sakarā domā darīt! Viena no iecerēm, ko satiksmes ministrs Linkaitis (JKP) piedāvā ir pacelt akcīzi dīzeļdegvielai. Diez ko par to teiks autovadītāji?
Autovadītāji priecāsies un teiks paldies
Lai ceļ. Man gan nav skaidrs, kā viņš ar šo varētu nosegt kaut 1% no autoceļiem nepieciešamā. Un nevis kaut kāda kreisā kantora statistikas, bet reālā situācijā. Jālabo ir vismaz uz 400% vairāk seguma, kā valdība irš. Un ar kvalitatīvu tehnoloģiju, nevis urlu uzbērumi jātaisa.
wons rakstīja: Tādēļ jau interesē, ko Satiksmes Ministrija šajā sakarā domā darīt! Viena no iecerēm, ko satiksmes ministrs Linkaitis (JKP) piedāvā ir pacelt akcīzi dīzeļdegvielai. Diez ko par to teiks autovadītāji?
Cik pēc dažiem gadiem paliks tie dīzeļbraucēji ? Diez kāda jaunu auto pirkšanas statistika šobrīd ? Daudzām markām nemaz nav dīzeļi . Plus, vēl nevari zināt kas ar to dīzeli pēc dažiem gadiem . Man plānā iespējams nākam vasar mainīt . Vēl nesen domāju par dīzeli un klasisko automātu , šobŗīd jau šaubos
Kāda starpība cik liels procents jaunu mašīnu ir ar ķīseli? Tev šķiet ka burbulī dzīvojošie jauno mašīnu pircēji nosaka to, kas atrodas uz mūsu ceļiem? Iedomāsimies, teiksim, ka šogad jaunu tačku pircēji - VISI pircēji, ieskaitot firmas, no jaunajām mašīnām pusi nopirks benzīnniekus - tev šķiet ka pēc 10 gadiem 10 gadus veco mašīnu grupā būs 50% benzīnnieki? Augstākais 10%, drīzāk mazāk.
Tur taču Vencpilī bija pasākums.Kad Kurzemē pasākums vai vnk labs laiks- visos laikos vienmēr svētdien vakarpusē ir bijis sastrēgums.
Nupat 18:18 radio Swh klausītājs ziņo, ka šobrīd (pirmdien) sastrēgums uz remontējamās jūr-šosejas esot 3km garumā.
Akcīzes celšana dd-degvielai- jā, ok, priecājamies par dd-vieglo problēmām un saucam viņus par lohiem.Bet maizi un limonādi tu pats personīgi tūliņ pirksi jau ar 2x lielāku piecenojumu, neāk Linkaits uzliks degvielai.Tāpēc, ka "īstie" lohi nesaprot to, ka cīsiņus viņu iztikai joprojām ved (un vedīs!) tieši ar soļarku.Pārvadātāju un rimi/mahimas loģistikā lohu nav, tur ir grāmatveži.Turklāt, kur garantija, ka patiesais labums tiks novirzīts šī pasākuma pašreklāmā nozīmētajam mērķim.
Ventspils šoseja jau ir pārslogota ikdienas. Varētu teikt,ka braucošs nepārtraukts korķis. Ne velti pirms gadiem 3 jau bija aptauja par Ventspils šosejas paplašināšanas darbu ietekmi uz vidi. Kā arī pārrunas ar šosejai pieguļošo īpašumu saimniekiem.Tātad jau sen saprot, ka te vajag 4 joslas.
Līdz Tukumam vajag gan!
Toreiz bija minēts, ka pēc 10 gadiem. Tātad vēl 7 jāpacieš
Saskaitīju ka beidzmās nedēļas laikā esmu 3x pa apvedceļu uz rīgu braucis.Divās no tām slokā pa lielupes titu kāds vilkās zem 80, un visās reizes pa ceļam bija redzamas izveidojušās kolonnas aiz kāda lēnāka braucēja.Kustības ātrums tādai kolonnai kkur apm 85-65 km/h.Ja vēl būtu vienmērīgs- bet nee.Ja brauc fūre- viņu vairs neapdzen principā, aiz viņas velkas un veido kolonnu.Jo garāka kolonna- jo mazāks tās ātrums un saraustītāka kustība.Pie fotoradara tur vispār beidzmajā laikā brauc zem 80,bieži vien pat uz 65.
Tieši tā. Uz Ventspilenes toni nosaka lēnākie. Te vairs īsti nedarbojas ieteikums, sak, ja Tev traucē, apdzen un brauc tālāk. Apdzīt daudz kur nedrīkst. Un viena daļa naturāli neprot aprēķināt apdzīšanas manevru. Nepietiek ar to, ka ilgstoši brauc gar viduslīniju, kaut jau sen ir laiks apdzīt, bet sāk apdzīšanu, kad jau kādu laiku ir iztērējuši, bet pretī jau nāk. Respektīvi, neapdzen, kad var, bet dzen, kad vairs nedrīkst. Un izlien pretējā joslā, un ar saviem 230 zs nepaātrinās. Es to nesaprotu! Vienu dienu pabrauktu ar kameru, varētu tādus youtube vidosus safilmēt. Protams, ir arī ātrie un veiklie, kuriem jaudas un pieredzes pietiek.
Pie kam daudziem "ātrajiem" nav ne pustik jaudas, kā tiem kurus apraksti, bet tas kaut kā galīgi netraucē...
ak rakstīja: Ventspils šoseja jau ir pārslogota ikdienas. Varētu teikt,ka braucošs nepārtraukts korķis. Ne velti pirms gadiem 3 jau bija aptauja par Ventspils šosejas paplašināšanas darbu ietekmi uz vidi. Kā arī pārrunas ar šosejai pieguļošo īpašumu saimniekiem.Tātad jau sen saprot, ka te vajag 4 joslas.
Šaubos, ka saprot. Ja jau Via Baltica nevarēja uztaisīt ar 4 joslam tad uz Ventspili vēl jo vairāk tas nespīd.
Diemžēl tā izskatās!
pie tam Via Baltica neveiksmīgā 1,5 joslu varianta vietā varēja būvēt skandināvu tipa 2/1/2 (faktiski trīs joslu) ceļus, kā tas ir piemēram EE, posmā pēc pagrieziena uz Hāpsalu (braucot no Tallinas uz Pērnavu). Šķiet, ka izmaksu ziņā tas ir visoptimālākais risinājums!?
NU te atkal var izlasīt ka lielākā problēma ir braucējos pašos !
Neko darīt ar stūri rokā jau nepiedzimst, un ne katram ir bijusi iepsēja no agras bērnības vīlēt pa pļāvām ar dažādiem tr-ta līdzekļiem ar piekabēm un ko tik vēl ne.
Vienīgais ko varētu iemācīt autoskolas - ja nevari/nespēj apdzīt - atstāj citiem vietu !!!
Runa ir par sasniegto "rezultātu" beidzamajos gados plaši oiekoptajai mērķtiecīgajai nepārliecinātības un nedrošības sēšanai un demagoģijas kultivēšanai.
Te neviens nespiež braukt ātrāk vai lēnāk.Tiek norādīts 1kārt uz savas vietas un savas cēlās misijas apzināšanos atkarībā no sevis izvēlētā ātruma un savas uzvedības manieres.
Ne vienmēr brauc garām dēļ 2min ieguvuma.To bieži vien dara arī tāpēc,lai nebūtu jāuzkavējas ākstu un pajoliņu kompānijā.Jāraustās pie katra staba un jāgaida kad katrs otrais izmetīs kādu sev raksturīgo pigoru.
Tieši tā, turklāt 2 min, ņemot vērā visādus luksoforus, pārbrauktuves u.c. vietas, kur var sanākt aizkavēšanās, ātri vien var pārvērsties 5, 10 un vairāk minūtēs. Braukšana vilcienos ir nebaudāma arī dēļ tā, ka izjūt katru raustīšanos un astē jau ir -5,10 no sākuma ātruma, lai saglabātu kaut cik normālu distanci...tāpēc piedur Limuzīns Jāņu nakts krāsā sēņotāju frāzes, ka redz nevienam nav jāiet kingam, kas vārnas skaita dudinot, garām.
Un atkal, ja nevari/negrib apdzīt, ļauj to darīt citam...tāda lieta, kā domāšana par citiem braucējiem ir ļoti uz slikto pusi gājusi un neuzlabojas ar visādiem radariem, netrafarētiem un kampaņām, jo viena liela daļa nevis brauc ātri/lēni/traki, bet gan vienkārši tizli un aiz tādiem normāli pabraukt vienkārši nevar - ko es arī cenšos nedarīt.
Par A10 runājot, tur naturāli līdz Tukumam vajag 2 joslas, vai vismaz iesākumā līdz un ap Lielupes tiltam, jau tas būtu ieguvums. Kaut arī...tam pašam apvedceļam vajag A1 un A7 arī.
Laimīgie jelgavnieki, ogrēnieši un siguldieši...
Nu šis jau ir no p-apuasu hrestomātijas.Viņš man pakāsa garām, bat reku mēs pie luksofora satikāmies.Tas tapc, ka viņam bija pārāk daudz to kavēkļu.Braucot aiz viena neapdzīta murgotāja un viņa darbības ilgstoši "pieciešot", zaudēsi trīsreiz pa luksoforam.Kamēr viņš, pa priekšu velkoties, kasīs kuli un bakstīs vienu pirkstu telefonā un otru sev dibenā, tamēr plūsma sačakarēta un aiz muguras būs rinda.Kamēr viens tas mērglis guļ pie zaļā un pamodies ietur 80m distanci, tamēr trīs citas mašīnas aiz viņa paliek sūkājot saldējumu un gaidot nākamo ciklu.Un tā līdz bezgalībai.Bet viņš mals tikai savu suudu- ka lūk neesot kur skriet un ka pie nākamā krusta garantēti apstāsies visi un vienmēr.
Mums nav skaidrojuma starp prasti necienīgu uzvedību un cilvēka cienīgu rīcību pret apkārtējiem.Cildināta tiek tikai "apdomība",bet netiek noteikta saprāta robeža- kur un kad tā pārtop atklātā idiotismā.
Uzskatu, ka Pierīgā uz parastajām šosejām ar lielu satiksmes intensitāti ir jāsāk samierināties ar to, ka būs braukšana kolonnā un ka būs grūti, varbūt neiespējami apdzīt. Jo labklājība ir augusi un līdzi tai arī satiksmes intensitāte. Nav vairs nabadzīgie 90.gadi...
Piemērs par apdzīšanas bezjēdzīgumu. Posms no Slokas Circle K līdz Jūrmalas šosejai ir 18 km garš. Ja braucam nevienu neapdzenot, tad dabūjam vidējo ātrumu 77 km/h, un posmu nobraucam 14:01 min. Ja iespēju robežās veicam vairākas saspringtas apdzīšanas, tad dabūjam vidējo ātrumu 85 km/h un posmu pieveicam 12:42 min. Tādā veidā pūloties, iegūstam 1 minūti un 19 sekundes, taču esam visu laiku ķēruši retās apdzīšanas iespējas un iespringuši tā vietā, lai rāmi baudītu braucienu, protams, ieturot drošu distanci līdz priekšā braucošajam.
To tu vari gremot vakarā pie brokastu galda.Tev te neviens neprasa,uz cik tu brauc,kas tu esi,cik tu ekonomē un ko tu ēd un utt.Tu vari uzvesties kā tu gribi- vienkārši apzinies savu vietu un savas rīcības izskatu un iespaidu uz citiem.Es kad vienatnē braucu vakarā, es arī "sporta pēc" taupu degvielu.Bet,daru to nevienam nemaisot.Nesen atbraucu 45km ar 5,4l/vid, jo ir spēkā garu gabalu 70.Atvainojiet,83...Nefig jāskrien.Nebūtu manā pilsētā lohu inspirētie par manu naudu uzliktie 10 semafori ar srakano gaismu trijos no rīta, būtu vēl dižāku rekordu uzstādījis.Bet, kad/ja man pa priekšu brauks Lohs, es viņu apbraukšu pie vistuvākās iespējas.Jo Man tā ir drošāk.Es tā Gribu.Man šitā Patīk.Ok??
Nē, nav jāsamierinās, ka toni notieks visādi ekobraucēji un lēnie...te jau paskaidroja, ka apdzen nevis dēļ plika laika, bet arī tāpēc, lai varētu baudāmi braukt, kas aiz visādiem ļurinātājiem, smago kolonnām (kgan smagie vismaz ietur konstantu ātrumu un telefonu nebaksta), utt. nav principā nav iespējams un paveicams....Ja pieaug satiksmes intensitāte ir jādomā par plašākiem ceļiem, nevis jāber pelni uz galvas un jāsamierinās par vilkšanos...
Piekrītu seller par skandināvu parauga ceļu būvi ar apdzīšanas joslām.
Izrādās, ka mēs autovadītāji samaksājam nodokļos, lai ceļus būvētu un uzturētu www.delfi.lv/auto/zinas/latvijas-celu-buvetajs-skeptisks-par-ministra-velmi-paaugstinat-akcizi-dizeldegvielai.d?id=51303149
Tik no mums iekasētais tiek atdots citiem mērķiem!!! Un vēl grib Linkaitis akcīzi dīzelim pacelt !!
Nesapratu, vai tas bija kaut kāds jaunums, ka autovadītājus uzskata par priviliģētiem, un attiecīgi grib no ši luksusa arvien lielāku kāpostu "nošķīt". Žēl ka nevar tā prasti sarunāt - nu ok dirsinat mūs, tad mēs tagad uz 2 gadiem visus auto noliekam pie sētas, un iekasējat veseli … Būtu intersanti paklausīties kādu dziesmu tad "putniņi čivinātu"
Sarunāt jau var ko citu - maksāt akcīzi par degvielu un PVN par paiku lietuvā. Protams, te varētu būt viens no iemesliem kāpēc valstij vajag savākt visu latviju dižajā pilsētā - dižās pilsētas iemītnieki ir ar jūtami mazāku risku šādi izmukt no visādiem nodokļiem, kamēr lietuvas pierobeža [par igauniju neko nezinu] vismaz 25 km platumā noteikti vairāk iepērkas lietuvā nekā latvijā.
Pēc A Bērziņa teiktā . Nākamgad ceļiem mazāk 120 mlj
www.diena.lv/raksts/latvija/zinas/bez-autoceliem-ekonomika-neattistisies-14223547
Kad bērzins bija lv premjers tad gan otrādi muldēja un solīja
... pie tam, vai tad Bērziņa vadītās biedrības biedri kāreiz nav tie, kas pie pasūtījumiem tikuši, pateicoties dažādiem otkatiem un veic mākslīgi sadārdzinātus ceļu remontus / būves? Kā Dienvidu tiltu, piemēram...?
Viņam nav pat naudas,lai saremontētu cauro zaļo sētu un aizbērtu uz brauktuves izveidojušos slapjuma baseinu.Tas viss atrodas kāreiz pa ceļam uz viņa mītnesvietu, bet gan jau viņš uz/no rīgas gar turieni ikdienā brauc vai nu ar helihopteru vai ar maršrutnieku- tāpēc neko "neredz".Pat nabaga zālespļāvējs ir savu pienākumu izpildījis- divus tos zālājā gadu nogulējušos sētas posmus vnk iespraudis "otpakaļ"..
ak rakstīja: Toreiz bija minēts, ka pēc 10 gadiem. Tātad vēl 7 jāpacieš
Pēc 7 gadiem būs kā parasti - tikai dažus gadus pacietieties. Utt utjpr.
seller rakstīja: Diemžēl tā izskatās!
pie tam Via Baltica neveiksmīgā 1,5 joslu varianta vietā varēja būvēt skandināvu tipa 2/1/2 (faktiski trīs joslu) ceļus, kā tas ir piemēram EE, posmā pēc pagrieziena uz Hāpsalu (braucot no Tallinas uz Pērnavu). Šķiet, ka izmaksu ziņā tas ir visoptimālākais risinājums!?
IMHO pie mūsu stulbajiem šoferiem tā 2+1 versija ar maiņjoslu te vienam, te otram virzienam taisīs kārtējo līķu kaudzi. Kāpēc? Tāpēc ka ik pa gabaliņam tur veidosies pudeles kakls, kur divas joslas saiet vienā, un mums nudien ir pārāk plaši novērojama tendence dzīt tad, kad jau vairs NEVAR. Ja pie tās pusjoslas nomales tomēr tauta ir kautcik pieradusi un vairs nesitās statistiski vairāk kā jebkur citur, tad 2+1 josla būs kā jauni vārti aunam... Un pirmās pāris vasaras līķu kaudzes.
Vispār jau visur kur esmu braucis - tie kas pārvietojas lēnāk ( nevelk pret kalnu utml.) parasti parūpējas lai tie kas var un grib braukt ātrāk to var izdarīt. Pie mums, jopcik, nezin kāpēc viss ir otrādi, te izrādās ka tie ātrbraucēji ir visu pasaules nelaimju cēlonis, vai tiešām ???
Es varu braukt lēni un traucēt visiem, varu braukt ātri un traucēt dažiem, un varu braukt ļoti ātri, un ļoti ticams ka netraucēšu vispār nevienam ...
īsti neizprotu kritiku. Neapgalvoju ka "ātrie" ir visu pasaules nelaimju cēlonis, nudien neapgalvoju. Vien esmu novērojis ka vidējais vietējais pislonis apdzīšanas manevru veic tad, kad tā uzsākšana jau ir stipri nokavēta. Ne viens vien es esmu tādu tendenci novērojis. Katrs to 2+1 joslu ceļa sašaurinājums no divām uz vienu joslu būs kā pudeles kakls, kā potenciālais melnais punkts. Kāpēc? Tādēļ ka būs lēnie, būs ātrie (tādēļ jau būvējam tādu 2+1, vai ne?), un vienmēr būs kāds ātrais kam vajadzēs VĒL PASPĒT apsteigt kādu lēno, un vienmēr būs kāds lēnais, kas vairs NEGRIBĒS PALAIST kādu ātro. Kāds dzīs garām jau pa pretējo joslu, kāds spiedīsies rindā iekšā utt utjp. Nu neprotam, un neesam mācīti izmantot tādus risinājumus. Iedomājies, cik avārijas būtu svētdienas pievakarē, ja no Saulkrastiem, virzienā uz Rīgu, būtu kādas 10 vietas, kur divas joslas saiet vienā... Iedomājies, ar šodienas šoferīšu iemaņām? Manuprāt, būtu žopa... Nav naudas pilnvērtīgam divjoslu ceļam, nevajag ķēzīties ar pusmēriem JA NAV pienācīgas sabiedrības informēšanas un apmācības, KĀ TUR BRAUKT.
domāju, ka viss būtu ok, jo tas pudeles kakls ir diezgan garš
Absolūts hīts pēdējā laikā - kad apdzenu, kāds PIRMS manis izlien apdzīt, bet dara to lēnāk. Piiiiiii
Es tikko paceļoju drusku pa Latviju un sāku domāt... Pirms kādiem gadiem 50/50 apdzina mani un es citus. Tagad uz šosejas pārsvarā es eju citiem garām. Noteikti zinu, ka mans braukšanas stils nav neko mainījies, bez tam braucu es jau 9 gadus ar to pašu veco opeli!
nu kas tie tādi šodien, piektdienā, prom no rīgas uz ventspili? nu tik lēnus braucējus vēlu vakarā vēl nebiju sastapis, mierīgi dudina ar 60-70 km/st. uzreiz garām šitādiem un tālāk jau mierīgāk un tukšāks ceļš
Ventspils šoseja
Sastrēgums 50km garumā! Tik lielu sastrēgumu neatceros redzējis. Vakardien virzienā no Ventspils uz Rīgu.